Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Porcii înainte de Ignat

Interesant cum lucrurile se leaga prin apropierea semantica. Avem deci la Poliţie  unul Tobă si unul Şoric ambii au la raboj niste lucruri mai mult sau mai putin neclare. Domnul Tobă a fost sustinut puternic de fostul ministru de interne, Dl Blaga chiar unii afirma cu pretul scaunului ministerial a fost unul din protagonistii vestitei demonstratii ilegale a sindicalistilor politisti din fata Cotroceniului. Dl Toba nu a demonstrat, dar nici nu a facut nimic ca aceasta demonstratie, fara aprobare cu tot ce a insemnat ea, sa nu aiba loc. Din nefericire, pana astazi nu am auzit nimic despre vestitul raport legat de acele evenimente pe care Presedintele trebuia sa-l primeasca in 48 de ore.

Daca vina dlui Tobă este una pasiva, adica nu a facut nimic, vina dlui Şoric este una extrem de activa. Acest om este exact ceea ce un politist nu are voie sa fie. Nu cred ca am talentul dnei Matei sa-l caracterizez, deci ma voi folosi de un citat din postarea ei interesanta:

…[Eu cred că pentru stimabilul Vasea Şoric, Academia Română, ar trebui să inventeze, pe bună dreptate, un nou grad de comparaţie.

E comisarul- şef de la IPJ Neamţ. Şi, până acum, niciodată, niciunul n-a mai fost ca el! …]

…[ E poliţistul tupeist, manelist, substantiv, adjectiv, cămătar, interlop şi infractor care duhneşte a îndestulare şi nesimţire.

E din categoria celor care, în meseria asta, te face să te trezeşti subit la viaţă. Pentru că, oricât de cerebral ai fi, la el, totul te revoltă.

E cel care dacă n-ar fi existat, ar fi trebuit, poate, inventat.

Şi e România. Final de 2010. Batem la uşa Schengen şi uşa nu se deschide. Să nu ne mai întrebăm de ce, zic.

Prea mulţi sunt, la noi, ca Vasea Şoric...]

Cat despre sefii de post din judet care vor sa demisioneze pentru al sustine, ar fi bine sa fie lasati sa o faca sau poate si indemnati. Cred ca am vazut de unde si cum cresc si evolueaza caracatitele de gen Catalin Voicu!

Cred ca porcii in acest caz vor trebui sacrificati inainte de Ignat, voi ce ziceti?

Written by Theophyle

17/11/2010 la 3:22 pm

116 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Salut din nou…
    Meniu traditional romanesc. Cu toba si sorici in deschidere :mrgreen:

    Diana

    17/11/2010 at 3:30 pm

  2. http://www.evz.ro/detalii/stiri/scandal-fara-precedent-anarhie-cu-epoleti-la-interne-912634.html

    daca Presedintele incepe sedinta de guvern asa,ma intreb ce a inteles PM si Ministrul de Interne?

    ela

    17/11/2010 at 3:36 pm

  3. @Diana: de maine devin vegetariana!

    ela

    17/11/2010 at 3:37 pm

    • Asa mai scapam doar de ministrul „Caltabos”.
      Altfel, mai exista alde Pasat, Branza, si-or mai fi si altii pe care nu-i stiu. De unde naiba i-or fi gasit, cu numele astea de satra?

      Diana

      17/11/2010 at 3:45 pm

  4. Salut doamnelor 🙂
    Nu credeti ca a venit timpul sa incetam cu acest colesterol toxic, care ne baga in pamant 😦

    Theophyle

    17/11/2010 at 3:46 pm

    • Da, o salata n-ar strica.
      Desi nici bucataria „greceasca” nu e ce parea a fi 🙂

      Diana

      17/11/2010 at 3:56 pm

  5. Buan ziua,
    Theophyle, sunt total de acord sa fie dati afara toti sefii de post care il sustin pe Soric si bineinteles sa-l dea afara si pe el.
    Nu inteleg de ce se tergiverseaza lucrurile atata.
    Probabil din cauza asta n-am ajuns ministru, ca as fi lucrat ca la chirurgie dar fara manusi.
    Sper ca presedintele sa le impuna o solutie radicala, mai ales dupa declaratia pe care a facut-o azi cu referire la streaptisul facut de politisti la poarta Palatului Cptroceni.

    cedric

    17/11/2010 at 4:07 pm

    • Astept cu nerabdre „Ignatul” ala…

      Diana

      17/11/2010 at 4:09 pm

  6. Sper ca la sedinta asta de guvern sa se decida masuri exemplare in MI. Si,daca tot sunt solidari sefii de post cu impricinatul Sorici, cred ca 78 de persoane e o cifra onorabila pentru inceperea restructurarii?

    ela

    17/11/2010 at 4:14 pm

  7. salut,
    am vazut azinoapte articolul lui Andrei Plesu
    ce mi-a placut (din memorie):
    1 Crin este un Rica Venturiano batrin iar Ponta un Catavencu tanar.
    2 Crin este extaziat ca este contemporan cu el insusi.

    teribel monsher 🙂

    Un tanar de stanga

    17/11/2010 at 4:50 pm

  8. Nu ma pot impiedica sa nu remarc dein nou: Iar Basescu trebuie sa zica ceva ca sa se miste ministrii aia?

    off topic, dar zic eu savuros. Dupa decizia CCR pesedistii au scos o mare perla: cica decizia asta a deschis calea „dictaturii constitutionale”. Asta este, daca ai Constitutie atunci musai sa ai si Dictatura. Parca acum citeva zile CCR-ul era democratia intruchipata.

    Aha

    17/11/2010 at 4:53 pm

  9. eu nu inteleg de ce nemiram!
    inregistrarile aparute cuvoicu, ziaristii(alea srs&&chirieac),apoi vantu&co,mitingurile politistilor,cazul paunescu arata clar,fara nici un echivoc ce oameni ies „in fata”ce oameni reprezinta „statul”ce oameni reprezinta „media”;
    problema este ca i n u sunt majoritatea,dar,ei au „butoanele”/daca ii iei pe toti la intrebari ti se arunca „nu noi dom’le,securistii’nu noi dom’le „mostenirea grea”nu noi dom’le „noi doar sa facem ce spun altii””noi suparvietuim”facem ce fac si altii
    cind in media orice nespalat,orice lichea isi etaleaza ghiulurile,gagicile,masinile si toata lumea stie ca le-a obtinut furand nu muncind si toata lumea vrea sa fure ca el nu sa munceasca,de ce sa ne miram?
    un funeriu ministru e injurat,facut albie de porci,un ministru ca udrea e admirat;
    aici e diferenta si daca ceva nu se schimba si repede va fi si mai rau;
    din tara a plecat ce era mai bun,au mai ramas citiva;nu sunt sigur ca pot face ceva;
    alt exemplu: pdl =berceanu,blaga,udrea(candidat unic la pdl buc!!!!dracu ii mai voteaza) sunt pe cai mari in schimb baconschi,voinescu,macovei sunt luati in deridere
    la teve o dezbatere serioasa nu e urmarita,mircea badea face rating ca scuipa in direct;
    la cn dan grigore atentioneaza un coleg ca nu scrie corect(!) ,colegul ii raspunde „esti tambalagiu”
    cazul asta de la neamt a aparut ca a fost un asasinat in plina strada,in plina zi;
    altfel peste tot e asa si nu am fi zis nimic

    intamplator

    17/11/2010 at 4:56 pm

  10. revin la cazul asta de la neamt|: ce nu inteleg eu,
    astia au contract pe viata?
    destituiti,au niste regulamente sigur,sa le aplice,sefii aia de post: afara,
    si asta sa fie numai inceputul
    asta trebuie facut:nu e dictatura,e pur si simplu respectarea regulilor democratice

    intamplator

    17/11/2010 at 5:00 pm

    • Legaturile dintre mafioti sunt extrem de solide.
      Pt. ca „taxele” incasate de politisti ls anivel local se distribuie pana sus, la sefii cei mari.

      Cum s-ar spune, la o Toba buna tre` sa pui si ceva Soric, n`asha ? 😆

      Tzepelica

      17/11/2010 at 5:24 pm

  11. Porcii astia cu epoleti trebuiau demisi imediat.
    Orice intarziere/tergiversare denota complicitate pana sus, sus de tot.
    Acu` sa vedem cine are „diamantele” necesare sa demoleze mafia care se cheama Politie.
    Cu cealalta mafie (Justitia) ne-am lamurit… 😦

    PS 1
    Va amintiti de scandalul „vilelor cu epoleti” ?
    Mizeria a fost atunci bagata integral sub pres.
    Probabil ca si acum va fi la fel.
    PS 2
    „Culoarea” numelor e doar un indicator pt. faptul ca politica actuala de promovare in institutiile statului continua metodele vechi, verificate, bazate pe dosarul „sanatos”.
    „Crema” racolata pt. posturi de decizie e alcatuita, in acest fel, doar din neamuri proaste/tzoparlanime tupeista.
    Vezi si cazul ministresei Cocos (inaripata, de data asta !), care tocmai si-a lipit frunza pe fruntea lu` Bute. 😆

    Tzepelica

    17/11/2010 at 5:17 pm

  12. Sa ni-l amintim si pe tov. GREBLA (si Toni), celebru parlamentar PSD, membru in nenumarate comitete si comitii, initiatorul impozitului minim care a sufocat o gramada de IMM-uri.

    Tzepelica

    17/11/2010 at 5:21 pm

    • Salut
      as avea o mica precizare (dar as dori sa fie fara suparare).
      „Gramada” de IMM-uri desfiintate de impozitul pausal provine din multimea de SC-uri infiintata inca din vremea scutirilor de impozit pe o per de cinci ani. Cum asa? Pai simplu: un jmekeras infiinta o SC si nu platea impozit. Dupa cinci ani infiinta o alta, transfera tot pe noua SC (pt a beneficia in continuare de scutire) iar cea veche ramanea „in conservare” pt nu se stie niciodata la ce mai poate fi buna.

      Gamer

      17/11/2010 at 7:37 pm

  13. Intamplator,chiar sunteti rautacios:din atatia barbati fortosi ai Romaniei,a fost singura care a gasit solutia de a sutine un sportiv,utilizand fonduri europene pentru promovarea brandului.De ce nu i-a vazut unu barbat ideea?

    ela

    17/11/2010 at 5:27 pm

    • sunt doar realist;doamna conduce ministerul care ar trebui sa faca proiecte pentru atragerea celor mai multe fonduri europene
      nu stiu de ce sportiv vorbiti,dar stiu ca aceasta doamna pentru mine-sa fiu corect nu e singura persoana-imi aminteste de vremurile”sa facem tovarasi””ma angajez tov secretar”
      100% demagogie,100%incompetenta,100% tupeu

      intamplator

      17/11/2010 at 6:27 pm

  14. Salutare tuturor . Inclusiv celor care critica produsele porcine pe doua picioare ! 🙂
    – In justitie stim cum functioneaza sistemul .
    – In super eficientul sistem de sanatate stim ca nasti dar poti sa vezi copilul ars .
    – In invatamint , destul ca platesti pretul patuit si ai diploma (sau diplomele) .
    – In armata tehnica e pe butuci si numarul de generai a explodat !
    – In MI toti supusi sefului care joaca carti cu mafiosul .
    – In politica se practica aceleasi metode ca pe vremea lui Ceasca . ( vezi alegerile PDL la Bucuresti cu UNIC CANDIDAT doamna Elena Udrea .)Cumularea de functii e un sport national .
    – In concluzie , cine si ce poate reforma in un sistem atit de ” modern si eficient” ?

    PS. Theophyle . De ce ai pus poza mea la acest articol ? 😆

    Ștefan A.

    17/11/2010 at 5:31 pm

    • Tizule, Nutzi nu putea sa aiba contracandidat.
      Pt. ca este…unica ! 🙂

      Tzepelica

      17/11/2010 at 5:43 pm

  15. buna seara,

    vad ca toti o dau cu candidatul unic la pdl Bucuresti.

    si vad azi stire:
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/cristian-preda-nu-candidez-pentru-nicio-functie-in-pdl-bucuresti-206252.html

    de ce?

    si aici tot udrea este vinovata?
    eu cred ca-i mai de condamnat Cristian Preda decat udrea aici.
    Cristian Preda practica jocul actualei opozitii. sta pe margini, da la gioale, dar cand se poate implica si schimba ceva, spune ca prefera statutul de simplu membru ca are mai multa liberate. libertate pt ce? pt dat la gioale? sunt destui in Romania asta care se pricep la asta. Eu vreau sa se implice!!! si el si Voinescu si restu care s-au infiltrat in partid. sa-ncerce sa schimbe ceva. pana la urma au si greii partidului dreptate cand spun ca politica si schimbarile in politica nu se fac pe bloguri.
    Ma scuzati, dar nu sunt de acord ca Udrea este acum vinovata.

    cateodata nu inteleg. revenim la tacticile antenelor si realitatilor. spunem doar jumatate de adevar?

    nu sunt membru pdl sau vreo ruda de-a mea. pur si simplu vreau sa inteleg mai multe dar cateodata nu mai inteleg nimic.

    Laur

    17/11/2010 at 5:50 pm

    • Cine nu cade pe spate cand citeste CV-u` madamei si e in stare sa se intrebe care este expertiza ei care ar justifica ocuparea unui scaun ministerial, pricepe imediat.
      Cine nu intelege nimic, se documenteaza/analizeaza.

      Tzepelica

      17/11/2010 at 5:56 pm

      • tepelica tata, dna Udrea vorbeste frumos si cu staif, mai bine decit 80% din parlamentari si 50% din ministri.
        E venita de la Plescoi, a facut facultatea la o univ de mina a 3a dar trebuie sa recunosti ca a invat sa vorbeasca in ultimii 3 ani cit noi in 25 iar EBA in 150
        No offence 🙂

        Un tanar de stanga

        17/11/2010 at 6:00 pm

        • Batranelule, pe mine ma intereseaza doar ce stie sa faca/ce a facut ca ministru.
          Nu ma intereseaza calitatile ei oratorice.
          Unii spun si ca_Crin e un f. bun orator, n`asha ?

          Tzepelica

          17/11/2010 at 6:04 pm

          • Pai atunci junelule ce bagi CV-ul in discutie ? Ori nu mai ai proprietatea termenilor ?

            Un tanar de stanga

            17/11/2010 at 6:10 pm

            • De obicei, in CV treci cam ce stii sa faci/ ce ai facut.
              Stii altcumva ?

              Tzepelica

              17/11/2010 at 6:20 pm

      • nu vorbeam de postul de ministru aici, ci de candidaturile la pdl bucuresti.
        vorbeam de schimbat actuala garda. ca nu se implica nimeni dar tot vechea garda e vinovata.

        hai sa nu schimbam subiectul. nu este nimic de documentat/analizat in cv-ul blondei legat de problema candidaturii unice trambitata… sunt lucruri total diferite.

        Laur

        17/11/2010 at 6:01 pm

        • Dpdv al realizarilor in partid :
          – a fost parasutata la conducerea unei organizatii PDL desi nu avea experienta ceruta de statut (intrase in PDL de un an);
          – nu am aflat, inca, ce realizari spectaculoase a avut in PDL.
          Stie cineva ?

          Tzepelica

          17/11/2010 at 6:10 pm

          • cred ca discutam pe langa. eu vorbeam de altceva. vorbeam ca trebuie puse tunurile pe Preda, Voinescu si restu de parlamentari-blogari care stau degeaba. Udrea, Blaga, Berceanu nu mai pot fi schimbati!!! degeba dam in ei.
            Dar aia care ar putea sa schimbe ceva stau ca mortu’n papusoi! Aia trebuie urniti.

            si ajugenm mereu la concluzia ca udrea e blonda si nu stie nimic… nu ti se pare ca scartaie ceva?

            Laur

            17/11/2010 at 6:17 pm

    • sunt de acord cu tine
      atitudinea asta de oaie albă rebelă care nu-şi asumă altă poziţie decît una contestatară e deja ridicolă

      du-te, nene şi ocupă o funcţie importantă în partid dacă te plîngi că la vîrf partidul pute!

      gabriel

      17/11/2010 at 6:01 pm

      • problema e ca punem tunurile unde nu trebuie. punem tunurile pe unii care nu mai pot fi schimbat si consumam energie inutila.
        iar unu ca Preda, voinescu etc sunt menajati pt ce? ca sunt veniti din societatea civila si au cv-ul mai stufos? si pe mine cu ce ma incalzeste asta???
        daca a venit in politica sa faca politica, nu carcoteala pe bloguri.
        daca vrea sa schimbe ceva sa candideze la posturi de decizie in partid sa poata schimba ceva. dupoa 2 ani de parlamentar, nu s-au prins ca aia vechi nu pot fi schimbati cu critici pe blog?

        dar nu nene, ei nu candideaza ca au libertate de miscare… si eu am mult „respect” pt liberatatea lui de miscare.

        scuze, dar m-am enervat ca prea sunt cocolositi unii pt ca vb frumos pe blog dar nu se implica deloc.

        Laur

        17/11/2010 at 6:07 pm

    • Salut Laur
      Traind eu de mai bine de 20 de ani la mii de km de Romania , constat ca o alegere cu candidat unic nu este altceva decit o reeditare a vechiului sistem comunist in care si N. Ceausescu se candida singur .
      Pe alte meleaguri ,termenul alegere inseamna cel putin 2 candidati. Fiecare e liber sa aleaga pe cine vrea .
      Nu ca am eu ceva cu doamna Udrea dar ca un ministru se candideaza ( fara rival) la conducerea unei organizatii PDL ca Bucurestiul , ma pune pe ginduri.
      In o alta ordine de idei , poate un ministru sa desfasoare optim aceasta activitate si in acelasi timp sa fie un eficient sef de organizatie oraseneasca ? In acest caz particular intra si domnul Boc care este prim ministru si presedinte PDL . Toate acestea tinind cont ca o zi are doar 24 de ore si o fiinta umana mai trebuie sa si doarma .
      O fi ca in Romania unii sint super barbati sau super femei . Nu ma mai mir . Elena Ceausescu si sotul ei cumulau o gramada de functii in stat si pe linie de partid . Sintem o tara „originala ” in toate sectoarele .

      Ștefan A.

      17/11/2010 at 6:06 pm

      • nu-i tin partea blondei, nu intelegeti gresit.
        dar se fac afirmatii ca pdl-ul are candidat unic si acum in 2010 dar nu se mentioneaza ca unii sunt comozi sa candideze. ca au alte preocupari.
        pe bune acum, daca ar fi sa aleg intre Preda si Udrea la alegeri, as alegeri pe Udrea. ea se implica. mai prost, mai dand cu stangu in dreptul, mai facand o afacere cu statul, dar se implica. Ministerul pe care-l conduce este fruntas la transparenta. Si s-au schimbat destule acolo.

        Preda ce face? vine in parlament si perpetueaza cutuma inradacinata si face clacule de genul 1+1=3. si-mi vine si-mi spune ca ii place libertatea de miscare ca membru simplu??? pai d-aia sa-l votez? ca sta pe bloguri si da la gioale? nu multumesc!

        Laur

        17/11/2010 at 6:13 pm

        • Laur
          Nu e scris nicaeri ca trebuie sa se candideze doar „greii ” partidului . Daca ar fi asa , am avea vechea miscare de rotatie a cadrelor si gata .
          E mai transparent si eficient sa ai de unde sa alegi . Ca contracandidatii se pot chema Georgescu , Popescu , Vasile sau Ion , nu e important . E important principiul . Alegere = cel putin 2 candidati .

          Ștefan A.

          17/11/2010 at 6:29 pm

          • pai cat timp unu ca Preda se fofileaza si nu candideaza, cine e vinovat ca pdl-ul are un singur candidat? daca blonda schimba regulamentul si nu le permitea celor ca Preda sa candideze eram de acord cu voi. Dar cnad exista libertate dar Preda e comod si ii place sa fie cibit pe margine, nu este pdl-ul vinovat sau blonda.

            Laur

            17/11/2010 at 7:28 pm

        • Laur 🙂
          Io-s cu naturelu` simtitor cand e vorba de blonde.
          Nu blondina are vreo vina(sau nu prea ea e de vina) ci mecanismul care tine de constructia partidului si relatiile sa zic asa interpersomnale.E nevoie de reforma si deschidere catre baza partidului.Cnd iti construiesti „greutatea” dupa vechimea pe care o ai in partid,cand iti formezi si sustinere puternica,e relativ usor sa blochezi partii de lansare.De asemenea cand iti construiesti un „spate”puternic.In acest context se cam reduc toate sansele la o simpla aventura ,la un eseu sortit esecului.Ori asta inseamna inmormantarea unei posibile cariere politice.La felde cealalta parte nu trebuie asteptat sa li se ofere covoare arabesti care sa-i poarte in zbor spre varfuri.Tot timpul am zis ca dialogul este necesar.Si o imbinare de pragmatism si morala ar fi benefica.Parerea mea.
          EU,dimpotriva,eu cred ca are curaj,in timp ce media ne-o arata ca fiind tupeista nu odata.Problemele sunt mai putin la ea,cred eu,cat la partid.
          de ce i s-a dat un minister cand putea fi o agentie,de ce are acces la fonduri imense e alta discutie,cat de eficient le foloseste,ce anume promoveaza e alta discutie.Una peste alta nu e un ministru rau dar poate ca nici foarte bun.Cert e ca munceste.Adevarata discutie este cum de candideaza singura ?

          mircea

          17/11/2010 at 7:13 pm

      • s-au invatat minte,dupa ce a candidat ala impotriva ebei la tineret(nu ca ala ar fi fost mai bun)dar a indraznit sa candideze

        intamplator

        17/11/2010 at 7:01 pm

        • si asta e o scuza??? gata, am rezolvat problema?

          si ne mai plangem ca politicienii de azi nu se schimba… n-au niciun interes!

          Laur

          17/11/2010 at 7:29 pm

    • incerc o explicatie

      daca ai bun simt si decenta nu te poti pune cu „candidatul unic”
      nu vreau sa scriu despre vorba aceea cu troaca si animalul din fotografie

      intamplator

      17/11/2010 at 6:49 pm

      • Salu intimplator
        E foarte bine scris ” daca ” . 🙂

        Ștefan A.

        17/11/2010 at 6:54 pm

      • cred ca aveti clisee… scuze, dar asta e prarea mea.
        si d-aia avem si politicienii astia.

        Laur

        17/11/2010 at 7:30 pm

  16. @întîmplător

    „un funeriu ministru e injurat,facut albie de porci,un ministru ca udrea e admirat”
    ______

    arată-mi şi mie, te rog, unde ai văzut în presă că Elena Udrea e un ministru admirat?

    mulţumesc

    gabriel

    17/11/2010 at 5:53 pm

    • Piratu` : „Elena Udrea e cel mai bun produs al PD-L din ultimii ani !”. 🙂

      Tzepelica

      17/11/2010 at 5:59 pm

      • Unul din cele mai bune produse….
        Tzepelicule nu dezinforma te rog 🙂

        Un tanar de stanga

        17/11/2010 at 6:03 pm

      • mă laşi, cu „texte” din ăstea?
        în primul rînd, că nu e o dovadă de admiraţie
        în al doilea, era vorba de presă, de presa care îl înjură pe Funeriu şi ar admira-o pe Udrea
        eşti pe fază?

        gabriel

        17/11/2010 at 6:05 pm

        • 1. „Textul” nu imi apartine, e al piratului.
          2. Daca nu e o dovada de admiratie, lumineaza-ma, ca sa stiu si eu ce e.
          3. Presa nu are pt. ce sa o laude pe Udrea.
          Daca poti sa-mi enumeri macar 2-3 realizari ale ei, care ar putea starni admiratia, fa-o !
          PS
          Expresiile de genul „ma lasi” ma conving ca nu esti un partener de dialog valabil pt. mine.
          Sper ca pricepi ce vreau sa spun.

          Tzepelica

          17/11/2010 at 6:16 pm

          • domnule,
            dumneata trebuie să faci dovada „admiraţiei” presei faţă de Elena Udrea – pentru că ţi-ai asumat poziţia lui @întîmplător -, nu eu

            de ce schimbi subiectul, cerîndu-mi mie să probez realizările ei?
            cred că mata nu ştii ce înseamnă dialog, stimabile

            gabriel

            17/11/2010 at 6:31 pm

            • @gabriel

              d-na udrea are parte de multa publicitate-chiar daca e mai mult mondena-decit un funeriu;
              la ce minister pastoreste-si nu vorba de turism- ar trebui toti ochii sa fie pe ea;
              sunt doua ministere care pot aduce bani de la ue: dezvoltarea si transporturile
              pentru a va edifica,intrebati angajati din minister cam ce se face acolo

              intamplator

              17/11/2010 at 6:58 pm

              • tot n-am văzut unde e admiraţia…
                n-ar fi trebuit să vă şi dovediţi afirmaţiile?

                gabriel

                17/11/2010 at 7:01 pm

        • bun,va fac pe plac
          inlocuiesc „admira”cu „menajeaza”;
          doamna le mai face rost de o excursie platita,un sejur la shanghai, nu ne legam,nu ne uitam la min dezv
          a dat-o in bara cu frunza aia ca era prea cu ata alba
          daca alegea un fluier,aveam de mult brand si mai era si laudat de presa

          intamplator

          17/11/2010 at 7:05 pm

    • nu in presa,la partid
      adolescentele o au ca idol,cum adolescentii il au pe becali

      intamplator

      17/11/2010 at 6:49 pm

      • scuze,am vrut sa spun „model”in loc de „idol”

        intamplator

        17/11/2010 at 6:50 pm

  17. ministerul respectiv e de-un anisor la pdl care l-a tot reformat; bine, o sa mi se raspunda sofistic ca pana acum fost blaga cel rau si acum e igash cel bun care o sa faca si o sa dreaga; yeah, right, cand o sa vad, o sa si cred

    razvan

    17/11/2010 at 6:04 pm

  18. Seara buna Theophyle &all 🙂

    Hai la mielu cu noroace
    Dai un ban da` stii ca face
    Pui si-o stea doua colea
    Iti ridici si-o sandrama
    Pui un as de trefla jos
    Interlopu-i dragastos
    Pui chipiu si centura
    Ies si banii de- un Miura
    La un semn ce i s-arata
    Berbeleacu-in casa roata.
    Dar l-au prins ca sta pe vine
    Englezeste stie bine
    Mandru-n cele el s-arata
    E barbat de zici ca-i fata
    Dintr-un miel se prinde-n forma
    Si-n godac el se transforma.

    mircea

    17/11/2010 at 6:06 pm

  19. 🙂 mircea, dar asta-i ditamai porku,nu godac

    ela

    17/11/2010 at 6:14 pm

    • 😆

      mircea

      17/11/2010 at 6:20 pm

      • @creanga
        nu intelegeti nimic;
        a fost inainte de 89= i s-a inscenat violul pentru ca era anticomunist

        intamplator

        17/11/2010 at 6:55 pm

        • Am citit tot articolul, chiar si cei de la pnl nu au stiut, inscenare neinscenare nu ar fi trebuit sa se stie?

          Creanga

          17/11/2010 at 6:59 pm

    • Creanga salut
      Cu putine zile in urma , pe acest blog discutam tot noi cum NU SE PROMOVEAZA in Romania pe profesionalitate si experienta . Indiferent de sector . Eram marea majoritate convinsi ca se promoveaza tot pe baza de pcr . Cazul dat de tine e o confirmare a concluzilor noastre juste .

      Ștefan A.

      17/11/2010 at 6:24 pm

      • Salutare Stefan
        Incepi si te crucesti cand auzi asa ceva, doamne ce de jivine pe acolo, oare asa suntem noi? ca doar ne reprezinta

        Creanga

        17/11/2010 at 6:33 pm

        • Creanga
          Ne reprezinta pentru faptul ca trecutul judiciar este trecut sub tacere. Tot la secret este si trecutul securist , de turnator , colaborator sau fost cadru PCR . Asa a pornit democratia asta originala, cu secretizarea .
          Pina la arestarea lui SOV , citi stiau ca a facut puscarie pe vremea RSR pentru delapidare ?

          Ștefan A.

          17/11/2010 at 6:52 pm

          • A fost anticomunist, a fost doar o inscenare.

            Creanga

            17/11/2010 at 7:02 pm

            • @creanga
              am spus-o primul!6.55

              intamplator

              17/11/2010 at 7:06 pm

              • @intamplator
                Am vazut ca ati spus la 1855, eu am crezut ca vorbiti serios, de la 17 ani era anticomunist… de aceea am spus si de Vantu.

                Creanga

                17/11/2010 at 7:16 pm

            • Ca si ala care a violat in grup ! Toti dizidenti si luptatori ! 🙂
              Remarci ca in general lepadaturile, infractorii ,turnatorii secu , au ajuns foarte bine in societatea post comunista ?

              Ștefan A.

              17/11/2010 at 7:09 pm

              • eu am alnsat „subiectul”
                sunt oameni care au facut inchisoare”comuna”pe motive politice)(inscenari) si care nu se bat cu caramida in piept si sunt lichele care au intrat meritat in puscarie si acum spun ca au fost inscenari
                si iarasi ajungem la decenta si bun simt

                intamplator

                17/11/2010 at 7:34 pm

          • Salut Stefan

            As avea o precizare (dar nu in apararea vantu-lui)
            pt procurorii & judecatorii comunisti acuzatia de delapidare adusa dizidentilor/fugarilor era mai mult decat „la indemana”. Prin asta se-mpuscau doi iepuri, cel putin. In „opinia publica” se-ntarea „vinovatia” inculpatilor mai ales prin prisma privatiunilor. Adica zicea nea gheorghe: ia uite domne, dupa ce ca murim de foame, sunt unii care fura. Desigur ca-n cazul vantu condamnarea a fost pe bune. omu’ avea si inca are apucaturi care-l califica.
            Intamplator poate dar unii au aflat inca inainte de FNI 😉

            Gamer

            17/11/2010 at 7:08 pm

            • Salut gamer
              Stiu foarte bine cum se condamna in RSR , mai ales ca se trimbita peste tot in strainatate ca „noi nu avem detinuti politici ” .

              Ștefan A.

              17/11/2010 at 7:11 pm

              • Tocmai de aceea am subliniat ca erau cel putin doi 🙂

                Gamer

                17/11/2010 at 7:12 pm

            • ca au aflat inaite de fni de hotiile de la gogoseria din roman ale lui vintu e ca in bancul ala cu militianul(politistul de la neamt)cand fii-su isi exprima admiratia pentru cite limbi straine stia unul care cerea indrumari despre directie,taica-su(politistul de la neamt)raspunzindu-i: si la ce i-a folosit

              intamplator

              17/11/2010 at 7:31 pm

              • stai ca nu facem referire al „deponenti” de rand 🙂

                pe de alta parte,
                ca nu te duce capu’ sa-ti dai seama ca nu se poate face „peste noapte” o multiplicare a banilor nici de doua-trei ori ce sa mai zic de sapte-opt ar fi cumva o scuza.
                insa nici asta nu prea mai poate fi invocata cand aveai „antecedent” in Caritas.
                si totusi,
                oamenii dadeau navala la ghisee si nu mai pridideau dezlegand basmale ori renuntau la umplutura saltelele. unii au renuntat chiar si la „acoperis” mizand pe vile la Monaco. asta-i „romanu”. a „imprumutat” de la etnia cea mai hulita. altfel nu-mi
                explic cum a putut sa voteze cu unu’ dovedit a fi fost gainar. intr-o vreme mai auzeam de la diverse prs despre calitatile sale de chirurg. de vreo 1o ani parc-ar fi silentio stampa.

                Gamer

                17/11/2010 at 7:50 pm

              • ps.
                cand am scris
                „nu te duce capu”
                era cu referinta generica la romani in general si la deponenti in special.
                nu-mi doresc sa se creada c-as insulta pe cineva
                nici macar „voalat”

                Gamer

                17/11/2010 at 7:58 pm

  20. Romanii asteapta pe mos
    Cu Toba, Soric, caltabos
    Basca si un violator
    Alesul unui popor (o parte)
    Peste tot se asezoneaza Marar
    Baiat bun, un camatar
    Soricul are soricul cam gros
    La teveu se da lacrimos
    Schenghene nu ne primi!
    Ca tare rau iti va fi

    Creanga

    17/11/2010 at 6:21 pm

  21. Seara buna

    On-topic: nu ma declar vegetarian pt simplul fapt ca tocmai am aflat despre initierea unei miscari de protest in randul animalelor incriminate. Revendica nobletea sacrificiului in ajunul unei sarbatori crestine mocirlit, spui ei, de astfel de asocieri intamplatoare. Unii mai indrazneti au cerut ca pe lista de revendicari sa figureze si rescrierea Fermei prin inlocuirea metaforelor cu prozaicii comunisti. In incheierea protestului porcii dau asigurari ca si-au inteles perfect menirea pe acest pamant (spre deosebire alte „vertebrate”) si nu doresc modificarea calendarului. Dar tot ei mai spun ca refuza categoric sa se mai sacrifice, la propriu sau figurat, doar pt a fi „trofeu” la nuntile la care o lalaie „minunea” sau alte „mezeluri” despre care sustin ca sunt o facatura. Iar despre paralela fortata cu majuri carora cureaua nu le mai poate strange suncile au precizat (porcii) ca diferenta este ca-n timp ce ei lupta pt depistarea & inlaturarea drogurilor, bipezii se bat cu restu’ lumii pt a le asigura „propasirea”.

    Gamer

    17/11/2010 at 6:55 pm

    • Sara buna! Ai lipsit ieri, ai scutire?

      Creanga

      17/11/2010 at 6:57 pm

      • Ahh… si io care speram sa nu se bage de seama.

        Gamer

        17/11/2010 at 7:09 pm

        • Sincer,
          Regret c-am lipsit avand in vedere sub’ectu’ generos si incitant si actual. Extrem de actual. Fara sa ma dau viteazu’ de la tratatu’ de pace dar am „simtit’ ceva nashpa la aflarea vestii despre prabusirea avionului cu sefimea poloneza.

          Gamer

          17/11/2010 at 7:15 pm

          • Se pot auzi si ecouri, ti-o fi iesit o buba?

            Creanga

            17/11/2010 at 7:18 pm

            • Nu. N-am buba. Cauzele au fost ob’ective. Un coleg al carui computador devenise cuibar de „miscodei”

              Gamer

              17/11/2010 at 7:26 pm

              • Eu ziceam de buba apropo ca ai simtit ceva nashpa la aflarea vestii… Postarea inca este activa, spune-ti parerea daca vrei.

                Creanga

                17/11/2010 at 7:33 pm

              • S-a cam „racit”.
                Buba o „legasem” de scutirea despre care-mi cereai dovada… si pusesem ghilibute

                Gamer

                17/11/2010 at 7:55 pm

              • Nu e rece, tocmai am vazut ca s-a comentat in engleza.

                Creanga

                17/11/2010 at 7:59 pm

              • Am citit tot. S-a cam epuizat. N-are rost sa repet ceva ce s-a spus deja p-acolo.

                Gamer

                17/11/2010 at 8:05 pm

  22. Excelent interviul cu MR Ungureanu la B1

    ela

    17/11/2010 at 7:32 pm

  23. De ris sau de plins ?
    Legea salarizarii unice nu va fi aplicata din 2011.

    http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Guvernul-parlamentarii-salariul-majorari-bugetari_0_373762742.html

    Motivul ? Cu sporurile si majorarile salariale se depaseste „anvelopa ” de 39 miliarde lei .
    Acum sa intelegem ca imprumutul nou de la FMI va fi „preventiv” dar tot pentru pensi si salarii ? Sau ca vor da afara mai multi bugetari ?

    Ștefan A.

    17/11/2010 at 7:41 pm

    • Doamne miluiesteeee
      Tiparnita se porneste
      Sa vezi ca maine-poimaine
      Mergi cu roaba pentr-o paine

      Creanga

      17/11/2010 at 7:46 pm

  24. „Coalitia va propune, miercuri, parlamentarilor sai un salariu minim de 690 lei si majorari pentru bugetari de 15%”
    de Carla Dinu HotNews.ro

    Din titlu sa inteleg ca parlamentarii puterii sun de acord sa primeasca salariul minim de 690 de lei? 🙂

    ela

    17/11/2010 at 7:50 pm

    • Daca ne uitam la rezultatele legislative dar si ale guvernarii din ultimii doi ani as spune ca si acea suma este prea mare. Mult prea mare.

      Gamer

      17/11/2010 at 7:53 pm

    • Vor muncii gratis si lunar vor aduce de acasa 690 lei, majorati cu 15 % lunar . Asa macar nu se va mai lega nimeni de ei ! 😆

      Ștefan A.

      17/11/2010 at 7:58 pm

      • S-o crezi ca nu
        asistatii le vor cere mai mult

        Gamer

        17/11/2010 at 8:01 pm

  25. Oare o fi protestat impotriva soricului gros?
    http://news.yahoo.com/s/afp/20101117/ts_afp/belgiumirelandprotestairlinecompanyryanair

    BRUSSELS (AFP) – More than 100 angry Ryanair passengers sat in a dark cabin without food or water for four hours Wednesday, refusing to leave their plane after it was diverted to Belgium, authorities and passengers said.

    Creanga

    17/11/2010 at 8:03 pm

  26. Ela, exista pe undeva inregistrari de la „2+1”?

    Diana

    17/11/2010 at 8:03 pm

    • maine la 15 este reluarea.Incerc sa gasesc scriptul programului B1tv.

      ela

      17/11/2010 at 8:25 pm

  27. Salutare! 🙂

    Stefane, e dezinformare.

    „Contactat de HotNews.ro, Pambuccian a explicat ca va fi un decalaj intre intrarea in vigoare a Legii-cadru a salarizarii unitare si Legea de aplicare a grilei de salarizare, in functie de cat va dura criza economica. Potrivit parlamentarului, pentru a fi aplicata grila, in primul rand trebuie ca salariile sa ajunga la nivelul de dinaintea reducerii de 25%. Anul viitor, bugetarii nu vor putea recupera mai mult de 15% fata de cat sunt in prezent. Pambuccian a mai spus ca reprezentantii Guvernului vor negocia, in doua-trei zile, cu FMI si Comisia Europeana stabilirea salariului minim pe economie la 670 lei, iar cel la nivelul bugetarilor la 690 lei.”.

    Cetatean

    17/11/2010 at 8:05 pm

    • Concluzia: Prea multe capete. Si vorbitoare dar si cu oaresce forta decizionala. Departe de a fi fan dar amintiti-va de guvernarea de trista amintire. Spunea multiplul urmarit penal: vreau sa fie foarte clar…… si asa era.

      Gamer

      17/11/2010 at 8:09 pm

  28. Va fi crestere a salariului la 670, cel mai probabil, nu 690. FMI vrea 650, oamenii puterii vor 690.

    Boc da 670.

    Cetatean

    17/11/2010 at 8:06 pm

    • As fi avut o deosebita „stima si consideratie” pt musiu’ care ajuns chirias in Victoria Palace daca decupla de salariul minim cele peste 2oo de cat de pomeni.

      Gamer

      17/11/2010 at 8:12 pm

  29. Basescu a dat de pamint cu aia de la MAI, exact ce spuneam eu: retelele de putere din MAI care s-au manifestat la miting se manifesta si acum si Basescu stie.

    Cetatean

    17/11/2010 at 8:07 pm

  30. Astazi s-a publicat in Moniotrul Oficial (am citit eu personal) hotarirea plenului Camerei de marire a numarului de membri ai Comisiei pentru munca. Opozitia pierde majoritatea la acea comisie.

    Plinsete in Opozitie. Nu mai pot bloca legea pensiilor si alte legi importante.

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/deputatii-opozitiei-botnita-in-comisia-de-munca-pe-legea-pensiilor-si-a-salarizarii-912735.html

    Cetatean

    17/11/2010 at 8:14 pm

    • las’ ca nici cu alde jugo-slavu (sarbu) nu mi-e jena. va amintiti cum „nivelase*” aj de somaj pt ca sa-i raman bani de-mpartit celor care nu aveau carte de munca? sau despre indemnizatia post-natala?

      *in cel mai pur stil sindicalisto-socialisto-comunist

      Gamer

      17/11/2010 at 8:25 pm

      • va fi jale si plinsete pentru opozitie. obstructia e aproape de incheiere, sa vedem ce zice CCR si pe modificarea care permite votarea ordinii de zi in Bp chiar daca lipseste Opozitia. Daca trece si aia, obstructia s-a incheiat si psd si pnl nu au decit sa urle la luna.

        Cetatean

        17/11/2010 at 8:34 pm

  31. Salut cetatean
    Pasagerii aia din zborul Ryanair credeau ca vor ateriza la Paris . In schimb , fara sa le zica nimeni nimic , au aterizat in Belgia . Este un caz unic in istoria aviatiei civile .

    Ștefan A.

    17/11/2010 at 8:15 pm

    • Antecedentu’ a fost stabilit anterior 🙂
      mai exact la 9/11. nu cred ca vreunu’ dintre pasageri dorea/spera sa ajunga in WTC.

      Gamer

      17/11/2010 at 8:21 pm

  32. Salut! 🙂

    Noroc ca eu nu zbor la Paris cu Ryanair, altfel ma duceam direct la Rompuy sa ii dau doua perechi de aplme, vorba lui vadim! 😆

    Cetatean

    17/11/2010 at 8:21 pm

    • Doua perechi de palme?? asta inseamna ca are cel putin 4 palme?
      Am avut si eu un zbor deviat, prin Sofia. Credeti voi ca romanii stau si inghit dar nu e asa, ce au mai protestat, ca ei nu se urca in avion, pana la urma (asa cum am banuit) au schimbat tactica, au trimis la aurobuz intai bulagii apoi cu alt autobuz au adus romanii, la acelasi avion, deja ajunsi acolo…., macara a jauns pana la urma in Bucuresi, cu doua ore intarziare. Romanii erau suparati ca de ce nu se duc direct in Romania?? pai era avoinul bulgarilor, cel al romanilor l-au anulat, au facut din doua unul.

      Creanga

      17/11/2010 at 8:37 pm

      • da, 4 palme, doua peste obraji si doua peste bot! 🙂

        Cu ce companie ai venit, sa ma feresc de ea? 😉

        Cetatean

        17/11/2010 at 8:38 pm

        • 4 palme, 4 maini. Cu grecii, olympic, oricum nu platisem eu beletul, a fost prima si ultima data. Tot bine de ocolit si turkish, pierd bagajele, eu am patit-o, dupa intamplare am avut confirmarea de la un agent de turism, turkish pierde bagaje.

          Creanga

          17/11/2010 at 8:48 pm

      • Oau! cate greseli am facut, bulagii. hihi, bulgarii, restul… sper ca se intelege.

        Creanga

        17/11/2010 at 8:39 pm

    • 😆

      Ștefan A.

      17/11/2010 at 8:37 pm

    • cand ai ca ob’ect al „admiratiei netarmurite” un che gargara… normal ca vezi peste tot dictatura. si chiar propovaduiesti dicta-ura. mai ceva ca popii a doua coborare a celui sfant si drept.

      Gamer

      17/11/2010 at 8:42 pm

  33. pariez ca din motivarea curtii face parte un argument de genul: parlamentarii aia care au parasit partidul in care erau au fost alesi uninominal, deci nu e „tradare” sa isi infiinteze alt grup, din moment ce ei nu datoreaza alegerea lor unui vot pe lista, ci voturilor adunate personal.

    Cetatean

    17/11/2010 at 8:37 pm

  34. Buna seara 🙂
    Postare noua!

    Theophyle

    17/11/2010 at 8:40 pm

  35. Pai,e uninominal numai cand le convine lor, atunci cand parlamentarii puterii ar trebui sa le voteze motiunea ?

    ela

    17/11/2010 at 8:41 pm


Comentariile sunt închise.