Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Despre epidemia de prostie politică

Pana nu de mult am fost sigur ca prostia nu este molipsitoare. Ca tot omul am crezut ca prostia se mosteneste sau se “invata” dupa exersari multiple. Incet, dar sigur incep sa cred ca traim in mijlocul unei epidemi grave de prostie, care influenteaza direct viata politica si indirect milioanele de romani care stau la mana infestatilor cu acest sindrom, numiti colectiv “clasa politica”.

Totul a inceput in decembrie anul trecut, cand Geoana numit de Iliescu “Prostanacul” a reusit sa piarda alegerile desi era extrem de greu sa o faca. Probabil ca a  avut un sistem imunitar extrem de slab reusind sa-si “castige” prostia definitiva cu ajutorul unor moguli care l-au asigurat ca va castiga alegerile 100%. Bineinteles ca Geoana era deja dotat cu niste calitati exceptionale, exersate si ele la greu.

Din nefericire, Geoana a reusit sa-l molipseasca pe Basescu, care din pura prostie a facut doua greseli catastrofale. Prima l-a numit pe Boc Premier. A doua ca si-a asumat toate masurile de austeritate cam la un an diferenta de cand trebuiau luate. Lucru care a declansat un conflict hamletian (suspendare sau nu suspendare), de care este greu sa scape si care au pus “in cui” toate reformele promise.

PSD-ul a reusit sa-l schimbe pe Geoana, numind cel mai prost candidat posibil pentru singura lui calitate, era mai tanar decat Antonescu. Victoras Ponta un prost cu vocatie naturala, calca in strachini mai rau ca Geoana,  facandu-se de tot rasul, vorbind cand trebuia sa taca si viceversa.

Bineinteles ca PD-L nu poate fi mai putin prost decat ceilalti si de obicei ii si intrece.  Ultima prostie monumentala a fost cea a proaspatului ministru de interne. Ministrului Igas a probat bancurile cu politisti – a dat ordin sefilor inspectoratelor de politie judetene sa se duca peste bancheri si sa le ceara sa le usureze angajatilor MAI rambursarea ratelor la credite. MONUMENTAL!

Daca vom face un mic exercitiu intelectual si vom asigura ca sefii de filiale PD-L vor face la fel ca Ministrul Igas, exista sansa ca PD-L sa fie partidul cu cei mai multi membri de partid. Slava domnului ca bancile au dat multe credite cu buletinul!

Asa cum am spus traim in plina epidemie de prostie, din nefericire nu avem nici un vaccin.

P.S. Nu am discutat de PNL, care din nefericire are cel mai bun electorat, cu cea mai proasta conducere politica, bolnava grav de prostie de pe timpul lui Tariceanu. Promit ca o voi face intr-o postare viitoare!

P.P.S. Doua postari noi, pe Politeia Digest si pe  Paleografia.

Written by Theophyle

06/10/2010 la 3:01 pm

79 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Referitor la raportul de forte in CCR, 5 la 4, si de stirea ca Puskas a votat cu Opozitia, iar Predescu a votat cu Puterea.

    Cred ca UDMR face presiuni asupra PDL, sau Puskas actioneaza de unul singur, stiind ca 70% dintre maghiarii din Romania sunt pensionari.

    Cetatean

    06/10/2010 at 3:05 pm

    • Salut @Cetatene 🙂
      asa cum am scris mai sus, daca lucrurile se faceau ALTFEL, Basescu nu era astazi ijn stituatia in care se afla. Cred ca intelegi de unde a inceput aceasta bulibaseala!

      Theophyle

      06/10/2010 at 3:07 pm

  2. Tsalut si aic, Theophyle!

    Evident, ai dreptate. La noi boala lunga se numeste temporizare si reforma treptate. In Letonia au aplicat reforme dure si au cistigat alegerile. La noi se lungeste ca gaia matu’. Basescu credea ca cu BVB si cu Boc reforma va porni ca din prastie. A scapat de BVB, care l-au pacalit pe Boc jumatate de an, acuma sa vedem cit mai poate recupera Boc. Daca recupereaza Legea salarizarii si Educatiei si poate si mica reforma in Justitie, e deja prea mult pentru el. Insa nu cred ca la primavara Boc va mai fi premier.

    Cetatean

    06/10/2010 at 3:13 pm

    • @Cetatean,
      Ii doresc numai bine. Nu vad cum si mai mult nu vad cu cine 🙂

      Theophyle

      06/10/2010 at 3:19 pm

  3. Salut, Theophyle!
    Propun să li se ordone bancherilor să acorde credit cu buletinul de vot. Un nou produs bancar, născocit din creditul pentru orice, cu banii înainte… ca la democraţia prostituţională.

    Băşcăliosul

    06/10/2010 at 3:14 pm

    • Băşcăliosule salut 🙂
      Omul ala nu are si el un prieten sa-l intrebe de un sfat inainte de a comite o asemenera gafa 😦

      Theophyle

      06/10/2010 at 3:20 pm

      • Sfatul medicului. 🙂

        Băşcăliosul

        06/10/2010 at 3:24 pm

  4. eu cred că numirea lui Boc n-a fost deloc o prostie, ci cea mai bună mutare posibilă

    gabriel

    06/10/2010 at 3:17 pm

    • gaby, partial da, partial nu. A fost pus ca sa tina PDL-ul in friu si ca BVB sa nu capete prea multa putere. Era sa o ia in fraza de la BVB, ca sa nu mai zic ca a fost la mustata de a se strica el cu Basescu pentru ei. Acum, ca BVB-ul a plecat din Guvern, e contra-cronometru sa adopte legile grele si sa lase locul la sefia PDL unui personal deiferit de el si de BVB.

      Cetatean

      06/10/2010 at 3:23 pm

      • adică să fi dus tot greul şi să fie aruncat – aşa cum tot îi reproşează unii lui Băsescu – ca o zdreanţă?

        ţie ţi-ar plăcea să fii folosit aşa?

        gabriel

        06/10/2010 at 4:10 pm

        • gabriel,
          asta se numeste politica cu viziune. Restul sunt vorbe! Da si daca cineva ar fi explicat ceea ce incerc eu sa stipulez, eu as fi inteles. Asta se numeste „common good” si este elementul principal intr-o politica decenta!

          Theophyle

          06/10/2010 at 4:24 pm

    • Gabhryel,
      Theophyle vrea doar să ne transmită o stare de confort prin exemple de fapte consumate ireversibil.
      Nu le pune la inimă! 🙂

      Băşcăliosul

      06/10/2010 at 3:23 pm

      • Băşcăliosule,
        incerc sa fac si eru un scenariu care il putea lasa pe Basescu sa-si promoveze reformele ATAT de necesare si sa nu intre in lupta asta de uzura si sa-si piarda popularitatea in felul in care a pierdut-o.

        Romanii nu au sa-si dea sema niciodata ca dupa maine vine poimaine, si ca lucrurile pentru maine sunt deja angajate si poimaine este mai important decat maine!

        Theophyle

        06/10/2010 at 3:31 pm

        • Theophyle,
          Din concepţia supramajoritară a electoratului românesc rezultă o mare incomptibilitate între „promovarea reformelor”(de regulă măsuri nepopulare, dure) şi „interesul public” demn de simpatie electorală. Cu alte cuvinte, ori nu se promovează nimic, ori Băsescu e oricum de vină, iar PDL îşi se alege cu reproşurile exprimate la proxima urnă de vot.

          Băşcăliosul

          06/10/2010 at 3:41 pm

    • salut gabriel 🙂
      Care mutare frate, care?

      Hai sa facem un mic exercitiu intelectual.

      1. Basescu nominaliza un expert, din PD-L sau nu.
      2. Nu iesea la rampa (pentru ca nu era treaba lui sa iasa).
      3. Expertul incepea sa-si faca treba imediat, inainte congresele PSD_PNL
      4. lumea tipa, dupa ce treaba era facuta!
      5. Basescu remania guvernul si-l punea pe Boc sau pe oricine altcineva
      6. Cunosti fabula cu rabinul din Buhusi si cu capra in garsoniera? 😆
      7. Probabiul Basescu nu a cunoscut-o, si nici consilierii lui politici!

      Theophyle

      06/10/2010 at 3:25 pm

      • Prin metoda asta scăpam şi noi de sindromul caprei vecinului. 🙂

        Băşcăliosul

        06/10/2010 at 3:29 pm

  5. Sunt de acord ca toata lumea face prostii iar lumea politicienilor pare ca vrea sa bata recordul.
    Nu sunt insa de acord cu afirmatia din PS.
    Partidul cu cel mai bun electorat -probabil ca te referi la gradul de pregatire,inteligenta etc nu poate avea cea mai proasta conducere.
    Probabil ca ori ai gresit votantii ori ai gresit partidul.Nu cred ca un individ cu un grad de inteligenta mediu il voteaza pe Antonescu ,Vosganian sau Chiuariu din alt motiv decit dorinta de a -l schimba pe Basescu.

    tucu

    06/10/2010 at 3:18 pm

    • @Tucu salut!
      am raspuns mai jos lui Aha si TDS. Cel mai bun electorat potential. Clasa mijlocie si oamenii care nu stau cu mana intinsa, desi cresterea lor de la 15% la 20% a fost facuta de Tar&Vosg prin mita electorala directa!

      Theophyle

      06/10/2010 at 3:34 pm

      • Salut Theophyle
        De fapt presupunem amindoi ca aura liberalismului interbelic este capabila sa atraga electoratul dinamic si instruit.
        Din nefericire exact eticheta pacaleste,multi ,foarte multi declarindu si aderenta la liberalism doar din speranta ca i poate considera cineva urmasi ai Bratienilor.
        In afara de rezonanta numelui si ideea ca fiind urmasi de liberali nu se pot incurca cu urmasii lui Nikolschi la PNL ul ultimelor 2 decenii nu a atras nimic.
        Incepind cu jocurile facute de Cimpeanu si terminind cu dezastrul provocat de Tariceanu PNL-post 89 – a demonstrat ca este complect strain de ce credeam noi.

        Cred ca de fapt in Romania nu mai exista partide politice ci grupuri de politicieni impartiti in doua curente „”politice””-basescienii si antibasescienii.

        tucu

        06/10/2010 at 5:04 pm

        • tucu,
          urmareste daca ai timp si interes postarea de seara pe politea si o alta postare pe http://www.contributors.ro/ cred ca o sa intelegi exact la ce ma refer. Da, ai dreptate (macro) despre structura partidelor existente!

          Theophyle

          06/10/2010 at 5:08 pm

          • Urmaresc cu mare placere ce scrii sau ce se scrie pe acest blog.De data asta am simtit nevoia sa intervin deoarece si eu si tu si multi oameni de buna credinta am intretinut o mare minciuna -paguboasa pentru toti.
            Intretinem mitul PNL.
            PNL-actual nu este altceva decit o pacaleala.O marca occidentala celebra pusa pe o rabla sovietica.
            Maretia unui partid o dau oamenii care l conduc.Liberalii care au facut istorie au murit.
            Cei ce se folosesc de blazon nu fac istorie fac gainarii.

            tucu

            06/10/2010 at 5:16 pm

            • Adevarat, cap-coada!

              Theophyle

              06/10/2010 at 5:24 pm

  6. Asta e buna, Predescu s-o fi trezit ca nu-l mai intereseaza pesedeul si e cazul sa fie judge. In schimb Puskas ala al UDMR-ului sa trezit un fel de Haiduc?
    P.S. Sper sa nu-mi apara comentariul in locul postarii lui Theophyle.

    Aha

    06/10/2010 at 3:18 pm

  7. @Cetatean. Sa nu uitam ca de B-ul Blaga din BVB nu s-a scapat decit de citeva zile. Nu stiu cit este de credibila stirea cu intilnirea dintre el, Videanu si Voiculescu, ocazie cu care Blaga a batut palma, dar ar explica multe. Ar explica si buldogeala cu proteza, si aprobatul lui Blaga de parlament cind cu povestea Iohanis, si tratamentul cu manusi din partea bebecismelor mioritice.

    Aha

    06/10/2010 at 3:22 pm

  8. Salut
    „PNL care din nefericire are cel mai bun electorat, cu cea mai” Eu cred ca la modul ideal liberalii trebuie sa aiba cel mai bun electorat, dar practic electoratul de acum al lor este format ori din profitori, ori din naivi ce nu vad ca PNL are o structura patriciano cleptocrata si nu este de loc liberal.

    Un tanar de stanga

    06/10/2010 at 3:22 pm

    • Am si eu dubii la partea asta: „PNL, care din nefericire are cel mai bun electorat”. Bun in ce sens? Ca pe la ultimele alegeri, conform sondajelor, grosul votantilor PNL era mediul rural, categoria asistat bugetar, sub 10 clase terminate.

      Aha

      06/10/2010 at 3:25 pm

      • @TDS, @Aha salut 🙂

        M-am referit la potential. Clasa mijlocie si economia privata (cea adevarata) care stie ce este capitalism si nu asteapta satatul sa-i dea.

        Theophyle

        06/10/2010 at 3:27 pm

  9. Bun de gura si de fraierit.

    Cetatean

    06/10/2010 at 3:27 pm

  10. Theophyle , prieteni
    E un pic de offtopic dar vedeti ce zice „experta” ?
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-7895750-audio-expert-ecfr-europa-este-pregatita-pentru-noua-relatie-rusia-sua-trebuie-depaseasca-logica-razboi-rece.htm

    Pe mine ma inspaiminta acest articol. Sa inteleg ca rusii, francezii si cu nemtii au rasuflat usurat cind a cazut presedintele Poloniei cu avionul si ca noi ceilalti romanii, balticii, slovacii ii cam incurcam?
    Sa inteleg ca aceasta campanie contra lui Basescu este orchestrata de la Moscova de slugile Kremlinului , campanie ce se poate sfirsi cu suprimare fizica ?
    Acum e mai actuala ca oricind butada lui Theophyle ca francezii nu ii iarta pe americani pt ca i-au eliberat iar nemtii pt ca i-au infrint.
    Sa ne asteptam la un nou Ribbentrop – Molotov ?
    Este drept ca indiferent de coloratura de la Washington politica externa americana e cam tot aia, dar poate cu un McCain sau cu republicani nu se ajungea aici

    Un tanar de stanga

    06/10/2010 at 3:36 pm

    • Pacat ca arata atat de bine…

      Diana

      06/10/2010 at 3:59 pm

    • Dupa 60 de ani si cam 2 generatii, Europa a uitat. Istoria le va aduce aminte!

      Theophyle

      06/10/2010 at 4:05 pm

  11. Salut 🙂
    Este adevarat ca prostia „se ia”, dar e necesar si un teren propice la „victima”.
    Vad ca si noul ministru de interne si-a inceput mandatul cu o prostie…
    @Citoyen – intr-adevar chestia cu mosh Predescu e tare :). Nu mi-as fi imaginat…Oare isi da seama ce a ales?

    Diana

    06/10/2010 at 3:54 pm

    • Diana, nu mai conteaza, a votat BINE 😆

      Cetatean

      06/10/2010 at 4:01 pm

    • Salut @Diana,
      nu creed ca a inteles bine ce si cuma. Are totusi o varsta 😆

      Theophyle

      06/10/2010 at 4:06 pm

      • Salut 🙂
        Varsta da, intelepciune ba…
        Din pacate unii nu se „inteleptesc” cu varsta.

        Diana

        06/10/2010 at 4:09 pm

  12. Ma gindesc ca situatia asta ii convine de minune lui Basescu, ca joc politic bineinteles. CCR a judecat, si astia de obicei incheie cu aduceri tari din condei: irevocabil, se aplica imediat, toti smirna, etc. Basescu si-a pregatit terenul, odata ce Ponta s-a trezit vorbind singur de suspendare la promulgarea acestei legi. L-a provocat un pic la B1, Ponta previzibil ca si ciclul lunar a trecut la umflat muschii, acum nu mai poate da inapoi, si el si Antonescu au inceput sa-si pregateasca planul cu suspendarile, calendar trasat de seful Grivco.
    Ca lui Basescu nu-i va fi greu sa ii faca de ris cu acuzatiile lor de incalcare a constitutiei e una, dar are o ocazie nemaipomenita sa dea in opozitie: astia nu sint de acord caci in primul rind legea pensiilor ii afecteaza principal si pe parlamentari, care vor sa ia astfel de la gura celorlalti pensionari, uite-i ce demagogi de parlamentari care nu vor sa renunte la pensiile speciale, etc. Si de aici pina la reducerea la 300 nu mai e mult. Ori asta e rolul pe care Basescu l-a jucat intotdeauna cel mai bine.

    Aha

    06/10/2010 at 4:18 pm

  13. Theophyle

    Guvernul Boc era demis cînd a cîştigat Băsescu.
    Nominalizarea lui Boc a fost în primul rînd un gest de reparaţie morală.

    Apoi, tot în primul rînd 🙂 , Băsescu avea nevoie de un om de încredere, care să fie 100% de partea viziunii sale.

    În al treilea prim rînd, primul ministru trebuia să aibă autoritate în partid – principalul suport al guvernului. (De altfel, de aceea au făcut parte din guvern şi BVB-ul).

    Una peste alta, nu exista (şi nu există nici acum) o alternativă mai bună la Boc.

    gabriel

    06/10/2010 at 4:26 pm

    • …decît cu riscul pierderii controlului guvernării de către Băsescu

      gabriel

      06/10/2010 at 4:27 pm

      • Gabhryel,
        alternative: cedarea puterii sau, în cel mai fericit caz, un nou circ, cel puţin ca cel pro Johannis, la desemnarea următorului premier.

        Băşcăliosul

        06/10/2010 at 4:35 pm

        • Am scris „cedarea puterii” în loc de „cedarea guvernării” pentru că am mai avea şi un preşedinte ornament.

          Băşcăliosul

          06/10/2010 at 4:37 pm

  14. Se pare că orice lege ar reuşi să promoveze guvernul şi/sau majoritatea care îl mai susţine, Emil Boc merită huiduit… cu aceeaşi consecvenţă de care beneficiază Traian Băsescu.

    Băşcăliosul

    06/10/2010 at 4:45 pm

    • De ce?

      tucu

      06/10/2010 at 5:09 pm

      • Nu contează, dar am scris de ce: pentru consecvenţă.

        Băşcăliosul

        06/10/2010 at 6:11 pm

        • Vezi ca nu stii.
          Daca nu am mai huidui cuplul Basescu Boc +pantofii cocoanei Udrea-nu am mai avea activitate politica.
          Despre ce vrei sa discute Crinopontartv pe Antena3?

          tucu

          06/10/2010 at 6:17 pm

          • Imaginează-ţi că ştiu! Poate te simţi mai bine.

            Băşcăliosul

            06/10/2010 at 6:26 pm

            • poate

              tucu

              06/10/2010 at 6:44 pm

              • Poate ce?
                Imaginează-ţi că ştiu din ce motive mai scriu câte ceva pe aici!
                Ţi se întâmplă des să nu ştii ce ai în minte înainte să comentezi?

                Băşcăliosul

                06/10/2010 at 6:52 pm

  15. tucu,

    cred ca actualul PNL a fost creat la inceputul anului 1990 in laboratoarele iliesciene impreuna cu dinu patriciu si tariceanu….in ideea de a arata lumii intregi ca exista partide de opozitie,

    care insa ar fi lucrat (si efectiv au lucrat – am vazut asta dupa aruncarea peste bordul guvernului a PD-ului – in perioada 1 aprilie 2007 – decembrie 2008 – tariceanu & vosganian & patriciu in slujba PSD-ului aflat in opozitie)…

    adica pnl un fel de apa de ploaie

    🙂

    am vazut fotografii iliescu + patriciu + tariceanu in ianuarie 1990
    (pozele au fost difuzate abia in 2009 !!)

    skorpion

    06/10/2010 at 5:33 pm

    • Salut Skorpi,
      le-am vazut si eu! Si da, cred ca asa a fost!

      Theophyle

      06/10/2010 at 5:47 pm

      • ThPh,

        ce parerea ai de stirea transmisa de mine la 3.59 p.m.???

        skorpion

        06/10/2010 at 5:53 pm

        • Skorpi probabil ca vine in vizita si probabil ca va semna un tratat de extradare. De aici si pana la Omar Haysam lucrurile sunt cam departe. Nu cunosti Orientul, amice 😆

          Theophyle

          06/10/2010 at 6:14 pm

    • Si eu cred exact acelasi lucru.
      Mai mult decit atit cred ca daca am putea numara stelele de sub hainele multor liberali de frunte am intelege exact care a fost „” mama „” democratiei romane.Pe tata il stim-Ion Ilici Iliescu.

      PS .dupa 20 de ani tatucul nostru Ion Ilici Iliescu se poate bucura ca singurul partid ne nascut cu sprijinul sau -PNT ul a ajuns batjocura tuturor neavenitilor.

      tucu

      06/10/2010 at 5:55 pm

    • nu numai
      si pnt ,care dupa ce seniorul a reusit sa-l desprinda de remorca iliescu a fost distrus de oamenii implantati acolo

      toate partidele create in 90 sunt cu acordul lui ilescu

      acum incearca basescu sa iasa din ghingi;
      va reusi,nu va reusi,depinde de noi si baconschi&voinescu

      intamplator

      06/10/2010 at 6:36 pm

  16. ce haios, ce naiv totusi…

    Unul dintre cei mai vechi realizatori de radio din SUA, Barry Farber, cu o experienta profesionala de 50 de ani, l-a comparat pe presedintele Barack Obama cu Nicolae Ceausescu.

    skorpion

    06/10/2010 at 5:55 pm

    • Skorpi, tipul este dragutz, putin dus cu pluta insa 😆

      Theophyle

      06/10/2010 at 6:15 pm

  17. Apropo de extradari.
    Acu’ vreun an si ceva era un spectacol despre o viitoare judecare a lui nicolaiciuc care fusese arestat prin Florida.
    Citesc pe wiki-ul romanesc
    „Mihai Necolaiciuc a fost arestat de Agenții Departamentului american pentru Imigrări la data de 17 iunie 2009[1]. Locuia de câțiva ani în West Palm Beach și era proprietarul a trei apartamente (amplasate in zone exclusiviste), evaluate la circa 1,2 milioane de dolari[1]. În prezent este încarcerat în Federal Detention Center din Miami”
    De ce dureaza extradarea atat de mult ? Nu ma pricep la chestii juridice, nu-mi dau seama ce anume stare de fapt impiedica aceasta extradare

    underscore

    06/10/2010 at 6:37 pm

    • @underscore salut 🙂
      Apropo ce e cu ala, am impresia ca nimeni nu are nevoie de talhari astia aici 😦 Mai era unul de prin Suceava care a spalat putina si „l-au vazut” ultima oara prin Austria 😆

      Theophyle

      06/10/2010 at 6:51 pm

      • necolaiciuc:am inteles ca are un avocat care tot gaseste motive pentru noi infatisari;
        e inca in faza recursurilor
        singura speranta e sa-si termine repede banii si atunci nu mai are avocat si vine singur acasa(caz similar:ala cu bankcoopul)

        intamplator

        06/10/2010 at 6:58 pm

  18. am intilnit destui parlamentari pina in 2000;ma cautau pentru motive foarte lumesti:sa aranjam „shmenuri”( ei le numeau contracte)in schimbul avantajelor materiale pentru ei
    dupa 2000 am refuzat intilniri cuei

    niciunul din cei cu care am disctat-si va rog sa ma credeti ca sunt nume sonore din tot”spectrul” nu avea vreun alt mod de a aborda politica decit cel ” bizantin” sau sa-i zicem „kremlinesc”
    totul se baza pe relatii oculte,aranjamente,intrigi,santaj

    nu cred ca sunt prosti;SUNT CANALII
    daca ar fi prosti ar mai fi o sansa

    intamplator

    06/10/2010 at 6:55 pm

  19. Seara buna .
    Remarc o totala lipsa de strategie politica . Fara programe credibile si ca urmare si fara solutii valabile .
    Opozitia da in ceasul mortii cu singura idee de a da jos presedintele ( pe baza caror acuzatii , intemeiate legal ? )
    Guvernantii plutesc din taiere in taiere dar fara sa inteleaga ca acest fapt le da doar o pasuire pentru a putea crea ceva reforma . De care reforme ma cam indoiesc . Deja se promit mariri de salarii pe anul urmator (fara sa stim cit de tare vom cobori cu PIB in acest an ) , fara sa reducem serios numarul de angajati de stat si deci de a avea resurse pentru a platii mai mult si mai bine pe cei care merita . Ca noua lege a salarizarii unitare e departe de a fi o reforma . Salar mai mare doar cu functie mai mare sau vechime mai mare . Exact ca in ultimii 20 de ani dar ca si in vremea RSR .
    Ma intreb ce plan strategic avem pentru a duce apa si canalizarea in cele 41 % de localitati fara astfel de servicii elementare ? In secolul 21 !
    Important sa facem imnuri turistice , brand pe tara , sali de sport si patinoare dar tot cu WC in curte , la groapa ! 😆
    Vrem sa fim tara la nivel UE dar nu ne interesam de lucrurile elementare . Justitie , scoala , sanatate , infrastructura .
    Normal , prostia se aduna la nivele inalte si flutura diplome marete care nu valoreaza nici cit o ceapa degerata prin vest .

    Ștefan A.

    06/10/2010 at 7:02 pm

  20. salut din nou.

    Iata citeva calcule pe calendar care dau peste cap intreaga nebuneala cu suspendarea.

    http://www.inpolitics.ro/suspendarea-lui-basescu-iesim-la-vot-in-miezul-iernii-art63100.aspx#

    Oricum, Opozitia, prin Ponta si Crin, s-a bagat singura cu gitul in lat.

    PS Daca incep sa creasca salariile din ianuarie 2011, suspendarea chiar nu are nici o sansa.

    Cetatean

    06/10/2010 at 7:11 pm

    • Buna seara, buna seara.
      Cetatene, problema opozitiei rezulta nu din faptul ca vor incepe procedurile de suspendare, ci din faptul ca nu au voturile necesare ca sa se ajunga la referendum. La suspendarea precedenta, PSD si PNl au avut alaturi UDMR-ul. Acum nu mai au sprijinul ungurilor. Asta este problema lor principala. Ar putea avea spor doar in cazul in care un grup masiv de parlamentari PDL, fideli ai lui Blaga, dezerteaza si voteaza cu opozitia. Posibil dar oarecum improbabil ptr ca Blaga nu are chiar atat de multi sustinatori in partid. Cel putin asa vad eu lucrurile.

      clemycali

      06/10/2010 at 7:30 pm

      • Clemy, salut!

        Ai dreptate, si as indrazni sa spun ca Opozitia are enorm de multe probleme, nu doar cele enumerate de mine si de tine. Ca sa rezum:

        – trebuie sustinut ca promulgarea unei legi declarata constiutionala de CCR este incalcare a Constitutiei si motiv de suspendare. Aiurea! mai au oleaca si spun ca insasi CCR trebuie suspendata.

        – trebuie sustinut ca presedintele TREBUIE sa se bage in problemele Parlamentului, legate de frauda sau nefrauda la vot. Iar aiurea, in 2007 exact de asta l-au acuzat, acum vor sa il suspende ca nu se baga.

        – trebuie gasita majoritatea, nu o au si nu o vor avea, nimeni nu da vrabia din mina pe cioara din par, pe timp de criza.

        – amendamentul Sova a dat Curtii puteri sporite.

        – daca vor sa il suspende pentru ca nu trimite legea inapoi la Parlament e CJNC si CCR se baga imediat, la sesizarea Presedintelui, si iese urit, ca se pronunta pe fond.

        – calendarul hivernal nu ii ajuta.

        – UDMR are interese cu Legea Educatiei Nationale, nu va trada, UNPR nici atit.

        – in CCR situatia e imprevizibila, chiar daca tradeaza Puskas, se pare ca Predescu poate vota dupa cum ii tuna lui.

        Pe scurt, Opozitia sta foarte-foarte prost, iar TB sta foarte bine, tot scandalul legat de frauda din parlament ii da munitie pentru declansarea revizuirii Constitutie, pe motiv ca s-a atins ultima limita a incompetentei parlamentare.

        Cetatean

        06/10/2010 at 7:48 pm

    • Dacă se ajunge la votul pentru suspendare, cel puţin PDL are posibiliatea să opteze pentru votarea cu bilele la vedere sau chiar să se abţină, pentru prevenirea încurcăturilor de borcane din cauza zăpăcelii.
      Cine va miza pe strecurarea bilelor pe ascuns trebuie mai întâi să se arate la moacă, să ştie lumea cu cine avem de-a face.

      Băşcăliosul

      06/10/2010 at 7:53 pm

      • Mai mult ca sigur ca o astfel de masura ar fi cea mnai indicata, daca se ajunge pina acolo. Eu cred ca nu se va ajunge.

        Cetatean

        06/10/2010 at 7:59 pm

  21. Sal`tare, natiune ! 🙂
    „Din nefericire, Geoana a reusit sa-l molipseasca pe Basescu, care din pura prostie a facut doua greseli catastrofale.”

    Pai cel mai mare dusman al lui Basescu e…Basescu !
    Care i-a ajutat/ii ajuta colosal pe prostanaci, revolutionari si arhitecti-petrolisti. 😦

    Tzepelica

    06/10/2010 at 7:29 pm

  22. cetatene & altii,

    si DE CE, ma rog, sa fie suspendat Basescu???

    c-asa vor muschii opozitiei?
    vreun motiv plauzibil?
    vreo incalcare a Constitutiei?

    who the fuck este aceasta opozitie odioasa, impotenta, infantila, ticaloasa, perversa????
    🙂

    skorpion

    06/10/2010 at 7:50 pm

    • Skorpi,
      Mai bine întreabă-l pe Micul Puţulache de ce a fost pentru suspendare în 2007 , iar după eşecul de la referendum era să fie exclus din PSD la pachet cu Vasile Dâncu (fiindcă şi-au criticat partidul pentru greşeala demersului), cu toate că atunci au avut de semnalat un lant de „încălcări” din peste 2 ani de preşidenţie, ca acum, după nici un an de mandat prezidenţial, să se repeadă cu aceeaşi prostie inainte de a avea vreun motiv de suspendare şi o majoritate necesară.
      Numai pentru că acum are mai bine scoasă în evidenţă personalitatea de marionetă instabilă juridic şi psihic?

      Băşcăliosul

      06/10/2010 at 8:09 pm

  23. Skorpi, nu te enerva 🙂

    Raspunsul e unul singur: ca asa vrea nea Ilici de cind a pierdut puterea.

    Stai linistit, nu va fi suspandare.

    PS. Catalin Voicu traieste si ramine tot la tubulatura.

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-7899295-iccj-senatorul-catalin-voicu-ramane-arest-preventiv.htm

    Cetatean

    06/10/2010 at 7:58 pm

  24. Este o vorba: la intrebare idioata, raspuns idiot. Mai sint si altele de genul turcul si pistolul. Am insa impresia ca opozitia la noi isi da o silinta extraordinara sa para mai lipsita de imaginatie, logica, aritmetica, filozofia democratiei, asa cam cu un ordin de magnitudine mai mare decit ar avea nevoie sa se incadreze in zicalele de mai sus.
    Da eu zic ca tot avem un pic de noroc. Pai ce ne faceam daca @cetatean si Mister B. se trezeau sa-si puna inteligenta in slujba lui Ponta si Ilici? Pai kaghebistii nostri de onoare ar fi fost in stare sa faca si un plan care sa le si mearga.

    Aha

    06/10/2010 at 8:00 pm

    • Aha, te rog! Ce ne faceam toti daca eram in barca PSD-ului si croiam strategii politice pentru ei? 😦

      Asa ca norocosi suntem cu totii, ca Theophyle nu e pesedist si ca Politeia nu e rosie 😆

      Cetatean

      06/10/2010 at 8:09 pm

  25. […] Despre epidemia de prostie politică This entry is filed under Romania – Blogs, Theo-Phyl. You can follow any responses to this entry […]

  26. salut

    de acord cu ce a zis Cetatean la 7:48 pm, cu amendamentul ca nu am deloc incredere in udmr; de altfel, din cate am inteles, azi mos predescu saved the day

    razvan

    06/10/2010 at 8:08 pm

    • razvan, UDMR joaca tare ca au cu cine, insa ei stiu ca intr-o coalitie cu PSD nu pupa ei NICIODATA educatie in limba maghiara. Nici eu nu am incredere in ei, exista 2-3 care voteaza dupa cheful lor (Frunda, Verestoy)

      Cetatean

      06/10/2010 at 8:11 pm

  27. Buna seara la toata lumea 🙂
    Postare noua 🙂

    Theophyle

    06/10/2010 at 8:13 pm

  28. Monumental indeed!

    Bogdan P

    07/10/2010 at 12:32 am


Comentariile sunt închise.