Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Un Presedinte resemnat?

Am citit extrem de atent transcriptul interviului pe care l-a avut Traian Basescu la postul national de televiziune. Am facut-o de mai multe ori pentru a nu scapa nici ideile si nici felul in care au fost exprimate. Greu sa nu te intrebi ceea ce am intrebat in titlul acestui articol: este Presedintele Romania un om resemnat? Sau poate simuleaza aceasta resemnare, ca  tactica pentru cele ce vor urma?!

Situatia Presedintelui Basescu este una din cele mai ingrate pe care le poate intalni un politician in mandatul final al carierei lui politice: o situatie economica extrem de grea, o sustinere populara in picaj si o sustinere politica extrem de problematica, mai rau nici nu se putea!

Pentru un presedinte cu o psihologie de genul lui Basescu, asumarea responsabilitatii pentru programul de austeritate a fost un lucru firesc, in primul rand pentru ca situatia in care ne aflam este vazuta de el ca o consecinta a multor decizii pe care el le-a luat.  Majoritatea deciziilor au fost dictate de conjunctura politica in care s-a “trezit” dupa castigarea celui de al doilea mandat. Nici un alt Premier, in afara de Boc, nu i-ar fi putut asigura o minima siguranta de a-si duce mandatul pana la capat. Situatia in PD-L poate conduce la un puci in care grupul FSN, asa numitul BVB, ar fi putut intr-o alianta de conjunctura sa-l tradeze fara prea multe ezitari, alaturandu-se opozitiei “naturale” –  toti sunt mai mult sau mai putini fesenisti.

Din punct de vedere politic, nici macar nu poate fi vorba despre demiterea lui Boc in septembrie. Remanierea guvernului va fi posibila numai daca doi sau cel putin unul din gruparea BVB va fi sacrificat.  Probabil “sacrificatul de serviciu” va fi Berceanu, probabil ca Videanu isi va pastra (din nefericire) pozitia. Pretul mentinerii coalitiei va fi numirea lui Sarbu si/sau Diaconescu, poate ambii. O probabilitate ar fi Sarbu in locul lui Seitan si Diaconescu in locul Predoiu, care nu prea a facut mare scofala pana astazi. Bineinteles ca numirea lui Diaconescu nu va produce nimic  mai bun in acest minister. Alternativa ar fi probabil un guvern minoritar.

Luptele intestine in PD-L vor fi amanate pentru 2011 si se vor declansa numai daca Elena Udrea se va simti suficient de amazoana pentru a da fata cu Blaga. Parerea mea este ca Udrea va ramane in umbra, construind un culoar spre Primaria Bucurestilor.

Situatia in care au ajuns finantele Romaniei este insuportabila, mai insuportabile sunt insa perspectivele. Romania nu are bani pentru datoriile interne si nu va avea bani nici pentru cele externe, singura optiune viabila o reprezinta imprumuturi noi pentru a le plati pe cele vechi.

Opozitia, fie ea PSD sau PNL, nu are nici un fel de optiuni viabile. Nu exista si nu poate exista nici un program care sa nu includa masurile aspre de austeritate care au fost luate deja. Singur lucru care se poate intampla intr-o circumstanta in care PSD va ajunge la guvernare – ne vom trezi cu masuri de sporire a  fiscalitatii si disparitia cotei unice. O liniste profunda se va asterne asupra mass-mediei si ne vom trezi cu niste moguli linistiti si multumiti ca si-au atins scopul. Nastase in toate!

Doua lucruri mi s-au parut extrem de problematice in atitudinea Presedintelui, primul atitudinea lui fata de diaspora: “stati acolo ca  stati bine, multumiri voua ca nu veniti pe capul nostru” – subinteles, continuati sa trimiteti bani. Al doilea lucru, referitor la lupta impotriva evaziunii fiscale. Adica cum, de ce ar trebui un agent al fiscului langa fiecare contribuabil! Romania are unul din cele mai ineficiente sisteme de fisc din lume. Trebuie recunoscut si trebuie actionat!  Vrajelile de genul celor declarate de Presedinte pe acest subiect sunt nocive si inacceptabile. Din declaratii de acest gen nu iese nimic bun.

Dna Culcer in re-debutul ei la TVR a fost extrem de slaba, nepregatita  si fara nici un pic de claritate, vorbind de multe ori peste Presedinte.

In concluzie: nu am sustinut un Presedinte resemnat, am sustinut un barbat cu cojones. Nus & Co. si Felix motanul-incaltat, hotul de pingele ale lui Pingelica pot fi invinsi, reforma care a primit avizul poporului continuata si adevaratii talhari translucenti pot fi bagati la puscarie. Ar fi bine sa aflam si ce se intampla cu raspunsul poporului la Referendum. In orice caz, Justitia, dle Basescu acolo incepe si se termina totul!  Ne resemnam de multi prea multi ani pentru a accepta un Presedinte resemnat!

74 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Salutare, Theophyle!
    Eu m-am resemnat, n-avem încotro:
    -Trebuie mers la sacrificu, adică să-i sacrificăm pe toţi. 🙂

    Băşcăliosul

    05/08/2010 at 3:09 pm

    • Băşcăliosule, salut!
      Da, merita sacrificati. Nimeni nu-si face treaba si vai de mama noastra!

      Theophyle

      05/08/2010 at 3:12 pm

  2. […] afla mai mult: Un Presedinte resemnat? […]

  3. Repet întrebarea de dincolo:

    Cine are bunul-simţ să recunoască mişcări pozitive de-ale lui Emil Boc, pe care nu le-ar vedea posibile la alţi premieri precedenţi sau viitori?

    PS. Nu umblaţi cu cioara cotită!

    Băşcăliosul

    05/08/2010 at 3:16 pm

    • Si eu repet raspunsul de dincolo : doar cand isi ascute coasa ! 😆

      Tzepelica

      05/08/2010 at 3:18 pm

  4. Salut voios !
    Ar fi cazul unui sacrificiu ritual…as incepe cu niste „berbeci”, pt. imblanzirea economiei.
    Se pot recupera sume colosale, dosite din furaciuni… 😆

    Tzepelica

    05/08/2010 at 3:16 pm

  5. Salut teofil !
    Salut ALL !

    Spor la miştocăreală timi. Rentează ?

    tibi

    05/08/2010 at 3:25 pm

  6. Theophyle,
    „Dna Culcer in re-debutul ei la TVR a fost extrem de slaba, nepregatita si fara nici un pic de claritate, vorbind de multe ori peste Presedinte.”

    Nici moderatorii antenelor şi RTV nu mi s-au părut atât de lipsiţi de tact şi dornici să se audă, ca madam Culcer aseară, după cum intervenea peste invitat.

    Eu am o curiozitate:
    Cum ai văzut asta, după ce ai „citit extrem de atent transcriptul interviului”? A intrat şi transcriptul peste TB?

    Băşcăliosul

    05/08/2010 at 3:26 pm

  7. Mie preşedintele nu mi s-a părut resemnat ci, atent să nu mai facă vreuna dintre gafele pe care să le toace apoi tonomatele săptămîni în sir.

    Dar, tot a comis una pînă la urmă.

    Culcer a fost comple depăşită, şi parcă doritoare mai mult să arate ce deontoloagă echidistantă este ea.

    Preşedintele a punctat clar motivele pentru care suntem unde suntem acum.

    tibi

    05/08/2010 at 3:30 pm

    • Da, a fost îndrăzneaţă, cu întrebări bine ţintite, a avut viteză de reacţie, dar cu echidistanţa s-a îndepărtat aşa de tare că s-a cam pierdut.

      Băşcăliosul

      05/08/2010 at 3:38 pm

      • S-a văzut că a lipsit mult de pe sticlă.

        tibi

        05/08/2010 at 3:41 pm

  8. Am din ce in ce mai tare senzatia ca si Traian Basescu este in aceeasi masura „invins de sistem” precum a fost Emil Constantinescu. Ceea ce nu este o veste prea buna pentru noi 🙂

    ZaffCat

    05/08/2010 at 3:40 pm

    • E o simplă impresie. Nici vorbă de aşa ceva. Dacă ar fi fost „învins” nu s-ar comporta cum se comportă. Deci, NU.

      tibi

      05/08/2010 at 3:43 pm

  9. Chiar acum se toacă la nuş sintagma nefericită a lui Băsescu „ţară de categoria a doua”. Exact ce mă temeam.

    tibi

    05/08/2010 at 3:42 pm

    • Salut @tibi 🙂
      vai de tara in care un presedinte nu poate dovedi un interlop. PUNCT!

      Theophyle

      05/08/2010 at 3:50 pm

      • Salve Teofil 🙂

        Adevărat spui : vai !
        Măcar Băsescu a încercat să facă ceva.

        Dar, cîtă vreme reţeaua voicu+îccj este trecută sub tăcere …

        tibi

        05/08/2010 at 4:00 pm

        • tibi, Basescu poate sa castige, nu inteleg de ce nu o face! Lucrurile astea sunt de genul sau el sau eu 😦

          Theophyle

          05/08/2010 at 4:02 pm

  10. […] Mai multe detalii in legatura cu articolul ” Un Presedinte resemnat? ” gasiti aici: Un Presedinte resemnat? […]

  11. Salut baieti
    (dati-le ncolo de chinuri si beti)

    Tibi chiar nu mai poate TB sa scoata o sintagma fericita sau nefericita basescu de frica lu Ursu+ ceilalti avortoni ai lui Nush ?

    Basescu nu cedeaza. Nu l-am vazut niciodata cedind – voi da ? El poate pierde o batalie dar se tine sa cistige razboiul.

    Theoophyle – Cel putin primele 3/4 parti ale postarii sunt un articol de mare clasa demn de orice jurnal anglosaxon

    Un tanar de stanga

    05/08/2010 at 3:57 pm

    • Salut tinere

      Nu cred că piratului îi este frică de … ci, a fost impresia mea că a căutat să nu prea mai folosească „expresii colorate”

      tibi

      05/08/2010 at 4:03 pm

    • TDS, multumes pentr 3/4 – restul sunt frustrarile mele mioritice. Ce sa fac sunt totusi roman, cu toata spoiala anglo-saxona 🙂

      Theophyle

      05/08/2010 at 4:03 pm

      • Theophyle,
        Eu n-am văzut nimic surprinzător… din cauza obişnuinţei cu asemenea calitate a postărilor tale.

        Băşcăliosul

        05/08/2010 at 4:10 pm

        • Băşcăliosule,
          Culcer a facut niste greseli care nici un incepator in TV nu are dreptul sa le faca. A dorit sa joce jocul impartialitati si a stricat interviul 😦

          Theophyle

          05/08/2010 at 4:13 pm

          • Asta-i explicaţia cea mai rezonabilă.
            Mai sunt în dubiu dacă ar mai fi de adaugat vreun ghimpe de la frânarea accesului ei în fruntea TVR. Femeia, femeia, cu ea să te tot pui!

            Băşcăliosul

            05/08/2010 at 4:36 pm

  12. Imi place buricu’ lui Traian.

    Imi place sintagma lui MrB: Nu umblaţi cu cioara cotită!

    Dati-i bataie baieti, cit puteti. Eu am atit de mult de lucru ca atunci cind scriu ceva aici o fac ori pe fuga si maininc literele ori seara, cind sunt atit de obosit ca nu mai stiu cum ma cheama. Dar va tin pumnii ! 🙂

    Un tanar de stanga

    05/08/2010 at 4:16 pm

    • UTS,
      Eu tastez de regulă la lumina monitorului. Mănânc mai puţine litere, în schimb pun altele în locul celor urmărite de mine… cu intenţia. 🙂

      Băşcăliosul

      05/08/2010 at 4:20 pm

  13. Da, am vazut emisiunea in direct, si confirm ca Rodica Culcer si-a ratat emisiunea. Pentru ca impartialitatea tine de o anume eleganta necesara unui asemenea interviu si nu de agresivitate. Basescu a fost el insusi. Regretul ca nu avem o barbati puternici in Guvern nu poate fi considerat resemnare, cu atat mai mult cat in septembrie urmeaza evaluarea activitatii guvernamentale.

    furiouswordpressripper

    05/08/2010 at 4:51 pm

    • Furiosule, salut 🙂
      Din nefericire, nu pre se vor intampla multe in septembrie, inafar de cele scrise de mine in artcol. Basescu are un baston extrem de scurt, in zilele noastre 😦

      Theophyle

      05/08/2010 at 5:08 pm

  14. Salut,
    Am vazut si eu cam 3/4 din emisiune si mie, presedintele nu mi s-a parut resemnat.
    Doar realist.

    Lucian

    05/08/2010 at 5:05 pm

    • Lucian, salut 🙂
      Bineinteles ca perceptiile sunt individuale 🙂

      Theophyle

      05/08/2010 at 5:07 pm

  15. Zeus nu mai e motivat.
    Sau a obosit.
    Sau i s-a golit tolba cu fulgere.
    Sau l-a prins Hera, ciupind-o de undeva pe Europa.
    Sau e plin de nostalgia mersului leganat, pe punte.
    Sau tanjeste dupa sirene.
    Sau, pur si simplu, e toropit de caldura…

    Da` nu mai e mult pana-n septembrie si sa vedeti atunci cum umple el tepele din Piata Victoriei ! 🙂

    Tzepelica

    05/08/2010 at 5:12 pm

  16. Timi
    se pare ca noi nu suntem motivati sau suntem obositi sau toropiti de caldura.
    Hai sa nu dam toata vina pe Zeus.
    Stiu ca iti e greu, dar abtine-te. Te roaga amicul tau stingaci 🙂

    Un tanar de stanga

    05/08/2010 at 5:52 pm

    • Cum tinere ? Poi dacă nu e madam EU sau piratul de vină, ce farmec mai are mişteaul ? 🙂

      tibi

      05/08/2010 at 6:11 pm

    • Batrane, cui revine responsabilitatea aruncarii electoratului in bratele PSD/PNL ?
      Pt. mine, care nu am pregetat sa ies in strada in dec. `89 in vreme ce smecherii care au tot „guvernat” de doua decenii, devalizand tara, se ascundeau pe dupa perdele, e a doua iluzie spulberata.
      E foarte posibil sa fie si ultima. 😦

      Tzepelica

      05/08/2010 at 6:33 pm

      • Timi tu te-ai aruncat in bratele PSD/PNL ? Eu ? altcineva de aici ?
        Basescu i-a aruncat pe pensionarii rapaci in bratele PSD ?
        Basescu i-aruncat pe sindicalisti si pe bugetari in bratele PSD ?
        Doamna aia care vrea sa se sinucida inghitind diploma de doctorat a fost aruncata de basescu in deznadejde ?
        Ce se intimpla peste tot in lume, depresiunea e vina lui Basescu ?
        S-au aruncat singuri toti.
        Jigodiile.

        Un tanar de stanga

        05/08/2010 at 6:49 pm

        • @TDS, te rog frumos si cu toata simpatia mai calmeaza-ti entuziasmul.

          Faptul ca esti profesor si ai un doctorat nu inseamna ca esti bun de mistocarit. Acea doamna a muncit mult pentru lucrul asta si nu cred ca merita sa ne batem joc de dezamagirea ei, asa cum Base nu are dreptul sa se ia de un profesor debutant care are salariul de 600 RON. Daca ar fi atat de simplu si caldut sa fii profesor de ce nu lucreaza toata lumea in invatamant? Hai, cine se ofera?

          Daca esti bugetar nu inseamna ca esti un jeg, eu una ca bugetara, cu toata simpatia pe care ti-o port ma simt jignita de afirmatiile tale.

          Adevarul este pe undeva pe la mijloc. Poate ca pesimistii de pe acest blog nu au dreptate, dar nici entuziastii. Suntem cu totii intr-o mare belea.

          maraco

          05/08/2010 at 7:23 pm

  17. […] post: Un Presedinte resemnat? This entry is filed under Romania – Blogs, Theo-Phyl. You can follow any responses to this entry […]

  18. Un exemplu de ministru „realist” (Adriean) si o mostra a noului limbaj de lemn (esenta moale) :

    „Credem, pe baza tuturor evaluarilor facute de autoritatile romane si organismele internationale, ca sunt premise ca 2011 sa reprezinte anul reluarii, al relansarii cresterii economice in Romania, prin inteligenta, dezvoltare durabila si care sa asigure coeziunea sociala”, a declarat Adriean Videanu.

    Potrivit planului de actiuni cuprins in strategie, Guvernul are in vedere imbunatatirea accesului IMM la finantare, incurajarea spiritului inovator al IMM-urilor si cresterea competitivitatii acestora, dezvoltarea sistemului educatiei antreprenoriale, dar si simplificarea si imbunatatirea cadrului de reglementare in domeniul IMM si al cooperatiei.”

    http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-7665313-videanu-despre-efectele-strategiei-dezvoltare-imm-urilor-2011-putea-anul-relansarii-economice.htm

    Tzepelica

    05/08/2010 at 6:42 pm

    • Muuult ai cautat timi sa il gasesti pe Videanu. Bravo !
      De casa aia nesimtita a lui nu ne zici nimic ? 🙂

      Un tanar de stanga

      05/08/2010 at 6:52 pm

  19. Eu abia astept sa vina Ponta la anticipate si sa ne dea carne la toata lumea. 😆

    Turnofftheglory

    05/08/2010 at 6:49 pm

  20. timi

    Critica e una, terfelirea este altceva.

    Chiar dacă tu nu crezi, Băsescu este chiar ultimul mohican care mai luptă pentru nişte idealuri.

    Şi repet : acesta este neamul din care facem parte, indiferent dacă îţi place ţie, sau NU.
    Asta este clasa politică, dintre ei trebuie să alegem.
    Nu alegem noi răul mai mic, iese SIGUR răul mai mare.

    ASTA este realitarea. Trist, dar adevărat !

    tibi

    05/08/2010 at 6:51 pm

  21. Daca habaucii aia din guvern nu realizeaza cat de jos pot sa se duca si nu inteleg ca pomana e un cacat pesedist vor crapa intocmai ca PNTCD.
    Basescu poate sa ceara si luna de pe cer, cu jupan Ariean si nenea Vasile, solutiile vor fi si politic si economic proaate.
    Eu zic sa ne lasam optiunile deschise pentru vant in pupa, sa ne pregatim si pentru un mic faliment national si poate chiar pe o renastere in capitalism 2.0

    Turnofftheglory

    05/08/2010 at 7:03 pm

  22. Basescu e ultimul in rindul oamenilor curajosi
    ……………………
    Gheorghiu-Dej a trimis doi emisari ca să discute şi să-1 convingă pe Ion Mihalache să semneze o
    declaraţie de aprobare a regimului comunist, prin care să recunoască rezolvarea problemei ţărăneşti prin
    experienţa marxistă.
    Patriarhul comunist Justinian Marina şi Mihai Ralea au încercat să poarte conversaţii cu Ion
    Mihalache într’unul din birourile Securităţii.
    – Dumneavoastră, domnule Mihalache, vă revine acum sarcina să vă salvaţi atât pe dumneavoastră cât
    şi prietenii, prin semnarea unei declaraţii. Răspunsul lui Mihalache a fost prompt: „Nimeni nu are
    voie să înşele năzuinţele spre dreptate şi libertate ale unui neam, a cărui voinţă a fost furată de oameni
    străini de interesele lui. ”

    Stăruitor, patriarhul roşu a căutat să convingă prin aranjamente puerile, dorinţa comuniştilor:
    —Domnule Mihalache, gândiţi-vă bine la ce înseamnă o declaraţie. Aceasta nu este altceva decât
    vorbe, şi vorbele în definitiv azi nu au nici o valoare. Principalul e ca să ieşiţi afară, că nimeni nu
    vă va întreba ce aţi iscălit.
    —Ascultă măi Marina, i-a tăiat-o Ion Mihalache, am auzit că aşa zişi popi ca tine, când nu au
    vin, oficiază şi cu bragă. Dar să-ţi intre în cap că eu nu fac astfel de liturghii.

    Un tanar de stanga

    05/08/2010 at 7:03 pm

  23. Apropo de interviul cu Basescu de la TVR1 ,
    pe mine m-a descumpanit o chestiune.
    Si anume faptul ca presedintele a incercat sa le inchida gura intelectualilor debutanti, nemultumiti de salariile lor mizerabile,
    spunandu-le ca si pe vremea cand el era tanar ofiter de marina avea salariul mai mic decat al femeii de servici de la compania de navigatie.
    Asta mi se pare o prostie impardonabila .
    O femeie de servici presteaza o munca necalificata, ea poate da cu matura fara sa aiba vreun an de scoala.
    A-i pune pe tinerii intelectuali sub nivelul de salarizare ai unui necalificat este inadmisibil .
    Unde-i reforma sistemului de salarizare atunci?
    Ai obosit, Base ?

    luminita

    05/08/2010 at 7:11 pm

    • Lumi-Lumi!
      De ce pui aşa problema, fără să ştii nimic despre femeia de serviciu? Poate avea vechime şi venise din magistratură. 🙂
      Pe vremea aia nu era exclus.

      Băşcăliosul

      05/08/2010 at 7:14 pm

      • Băşcăliosul

        Pe vremea aceea chiar era încurajată salarizarea mare a muncitorilor, iar salarizarea mai conţinea o chestie numită „vechime”, dar cei mai tineri n-au de unde să ştie, deci, huooooooo Băsescu dictachiorul! 🙂

        Aaaa, era să uit că de cîte ori a încercat să facă o lege a salarizării, a luat foc toată lumea, greve, demonstraţii, a reuşit chiar şi căderea guvernului EXACT cînd se pregătea să ia astfel de măsuri, dar … ce contează. Huo şi iar huo !

        tibi

        05/08/2010 at 7:22 pm

      • …sau de la SRI. 😛

        luminita

        05/08/2010 at 7:51 pm

    • lasa mai Luminita, si eu cind am iesit arhitect stagiar aveam un salariu de toata rusinea. si nu ma plingeam ca mi-am luat sefii de proiect in acord si ma ocupam si de bisnita 🙂 ca tot romanul impartial.

      Ce ti se pare impardonable si inadmissible aici ?
      Tehnicienii aveau acelasi salariu cu mine la inceput dar dupa aia al lor crestea putin iar al meu crestea mult. Daca nu e bani cucoana ce sa facem ! Nu e bani ! 🙂

      Un tanar de stanga

      05/08/2010 at 7:16 pm

      • Da, domnilor, AVEATI si AVEAM salarii mai mici decat un muncitor sau decat portarul ,
        dar asta era in comunism.
        Acum Base a venit cu aceasta argumentatie total deplasata, jignind inteligentza intelectualilor stagiari.
        Ce nu s-a inteles ?
        Pe mine remarca asta a lui m-a dezamagit.
        Mai bine tacea.

        luminita

        05/08/2010 at 7:21 pm

        • hehehe
          Aveam salarii mici dar eram in comunism.
          Acum am iesit din comunism dar am ramas la poarta lui.
          Intelectualii stagiari sa se angajeze la particular aici sau in Franta, sa vedem daca angajatorul francez le jicneste 🙂 inteligenta. Tu ce cauti in Germania ?!
          Ce naibilui mai Lumi ?

          Un tanar de stanga

          05/08/2010 at 7:27 pm

        • Si pe mine, foarte tare. De fapt este o suparare nejustificata pe tinerii profesori si tinerii medici. Cum am mai spus, Base se simte neputincios si se descarca pe cine nu trebuie.

          maraco

          05/08/2010 at 7:28 pm

          • Ok, maraco .
            Macar tu ai inteles ce am vrut sa zic.

            luminita

            05/08/2010 at 7:34 pm

        • SI PE MINE M-A DEZAMAGIT BASESCu cind a pomenit de salariile profesorilor stagiari de 600 lei…a pus foarte gresit problema..

          skorpion

          05/08/2010 at 10:09 pm

      • Basescu si Maria Basescu si calul sunt vinovati de esecul reformei de salarizare ?
        Nu ai priceput ?
        Reforma de salarizare este sa taie salariile nu sa le creasca . In sistemul medical de pilda 90% din bani se duc pe salarii si nu mai sunt bani de vata si spirt. Aici trebuie taiate din salarii si pus la vata.

        Un tanar de stanga

        05/08/2010 at 7:21 pm

  24. @TDS
    Batrane, nu e vorba de depresiune/criza.
    E vorba de lipsa oricaror masuri pt. atingerea obiectivelor din campania electorala/programul de guvernare.
    Dublata de promovarea – pana la nivel de ministru – pe criterii cu totul altele decat cele care tin de meritocratie.
    E vorba de un mod de a proceda al pedelistilor care seamana al dracu` cu cel al mafiotilor din PSD/PNL.
    E vorba de lipsa totala a unei strategii, de incompetenti/tembeli/hoti care dirijeaza finantele, economia, de nulitati anoste care dirijeaza justitia.
    De un PM total depasit, caruia ii cade caciula de PM pe ochi.
    De fosti ofiteri secu (aceiasi), numiti directori sau presedinti de agentii/autoritati guvernamentale.
    Adica de hotie/mafie/incompetenta la cel mai inalt nivel.
    De asta e vorba.

    Tzepelica

    05/08/2010 at 7:24 pm

  25. Buna seara 🙂
    postare noua!

    Theophyle

    05/08/2010 at 7:27 pm

  26. Tinere,
    si placa asta cu „nu mai sunt bani” ma enerveaza.
    Eu imi platesc impozitele catre stat, tu ti le platesti, toata lumea aproape si le plateste, magazinele de unde noi ne cumparam adidasi , umbrele , ochelari de cal sau mancare isi platesc taxele, salariile, impozitelesi toate firmele fac la fel.
    Daca avem masina ne platim taxele, accizele la benzina, rovinieta si tot.
    Daca nu avem dar circulam cu transportul in comun ne platim biletele.
    Si lista ar putea continua.
    Unde naibii se duc banii astia de bugetul e mereu gol ?

    luminita

    05/08/2010 at 7:28 pm

    • Lumi-Lumi!
      Mulţi bani se duc înainte să ajungă la buget.
      Restul după, dar asta nu demonstrează că ar ajunge neapărat la alţii.

      Băşcăliosul

      05/08/2010 at 7:42 pm

      • Da, Bascaliosul,
        ai dreptate.

        luminita

        05/08/2010 at 7:49 pm

    • Banii sunt in buzunarele cui trebuie :(.

      Lumi sigur ca am inteles ce spui.

      maraco

      05/08/2010 at 7:49 pm

  27. Luminelule,
    le platim, dar cum le platim le inhata hoardele de pensionari sub 60 de ani si hoardele de bugetari care au o productivitate a muncii cit 10 % din omologii din vest.

    Noi platim impozite dar nu platim cit plateste neamtul pt ca productivitatea firmei mele si alei tale este mult sub cea a neamtului.
    Sunt cauze structurale. Dar de vina este TB, EU, EBA si Calul lui Maria B

    Un tanar de stanga

    05/08/2010 at 7:32 pm

    • Calul n-are nici o vina. 😆

      luminita

      05/08/2010 at 7:36 pm

      • Da cu calu’ ce-aţi avut?

        Băşcăliosul

        05/08/2010 at 7:43 pm

    • Haidi bre tinere
      Te-ai contaminat şi tu de la dora ?
      Eiiiiiiiiiiiiiiiii. 🙂

      tibi

      05/08/2010 at 7:37 pm

      • Ai dat cu nuca-n perete.

        luminita

        05/08/2010 at 7:46 pm

  28. hai veniti sa va certati in postarea urmatoare 🙂
    Ce naiba, tara arde si voi faceti rand la coafor 😯

    Theophyle

    05/08/2010 at 7:49 pm

  29. sintem patetici daca inca il mai suspectam de Basescu de buna credinta …..
    Ciudata psihologie a victimelor mai avem noi ca natie !
    vezi si : http://avocatstan.wordpress.com/2010/05/13/per-aspera-ad-astra-2/

    Alexandru S.

    06/08/2010 at 3:14 pm

  30. Iti bati joc de Traian Basescu?

    ilinca ismail

    06/08/2010 at 3:39 pm

  31. […] In postarea in care analizam ultimul interviu de la TVR, l-am criticat (cu blandete) pentru ca omul a gresit si a avut cateva exprimari nefericite. Astazi voi fi mult mai putin bland, citez: […]

  32. […] In postarea in care analizam ultimul interviu de la TVR, l-am criticat (cu blandete) pentru ca omul a gresit si a avut cateva exprimari nefericite. Astazi voi fi mult mai putin bland, citez: […]


Comentariile sunt închise.