O zi obişnuită – 30 Iulie / “lumea nu te alege dacă nu-i dai ?”
Bună dimineata intr-o zi de vineri. Astazi vom avea la Bucuresti o minima termica de 16°C, si o maxima termica de 32°C, umiditate: 84%. Mai mult insorit, cald. Curs valutar BNR valabil azi: 1 EURO = 4. 2529 RON (-0.0002 RON); 1 USD = 3. 2522 RON (-0.0192 RON); 1 EURO = 1. 3077 USD; (+0.0076). Până în prezent, decesul impozitului minim a fost anunţat de câteva ori de către guvernanţi. Probabil că, de aceea, recenta declaraţie a primului-ministru, Emil Boc, conform căreia din toamnă se va renunţa la acest impozit este privită cu neîncredere de micii întreprinzători. Carta Albă a IMM-urilor, dată recent publicităţii de către Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNÎPMMR), face o radiografie a „stării de sănătate“ a micilor întreprinzători, care au fost nevoiţi să lupte cu doi inamici: criza şi impozitul minim. Cum au evoluat afacerile de la începutul crizei, mai precis din octombrie 2008? Jumătate din întreprinzători au răspuns că şi-au redus activitatea, 43%, că au aceiaşi parametri, iar 7,3%, că şi-au extins activitatea. Totodată, peste 60% din firme au avut în 2009 performanţe inferioare celor din 2008, 22,23% au obţinut aceleaşi rezultate, iar 17%, peste nivelul anului anterior. Scăderea cererii interne, fiscalitatea şi birocraţia reprezintă în continuare principalele probleme cu care se confruntă IMM-urile, cu toate că principala oportunitate identificată de firme rămâne piaţa internă, urmată de pieţele externe şi de produsele noi. Se pare însă că impozitul minim a avut un impact la fel de mare asupra IMM-urilor ca şi criza, în 2009 fiind închise circa 200.000 de IMM-uri. Mai multe puteti citi in Capital.
Semnalez un articol extrem de interesant in RL, sub titlul “Marea prostie a PDL: Autopesedizarea”, Cristian Campeanu, semnaleaza cateva din problemele adevarate ale partidului de guvernamant. Cu exact un an in urma ceream premierului si PDL sa nu iroseasca criza si sa treaca la o reforma ampla a statului. Nu ca ne-am fi asteptat sa fim luati in serios si ascultati atunci, dar este un bun pretext pentru a sublinia ca dupa un an suntem exact in acelasi punct si, pentru ca reformele nu au fost realizate la timp, azi stam mult mai prost. PDL a comis cea mai mare si mai triviala din prostiile pe care o putea comite: Autopesedizarea voluntara. Intelegem prin „autopesedizare” lasitatea politica ori teama/dispretul fata de electorat. Este vorba de ideea foarte adanc infipta in mintea politicianului roman din toate partidele ca „lumea nu te alege daca nu-i dai”. Cand nu mai ai nimic de dat, iti cauti o strategie de iesire astfel incat sa minimizezi pierderile si te retragi in opozitie in asteptarea greselilor celorlalti. Acest mod de a gandi se potriveste PSD, partid post-comunist format si mentinut pentru garantarea accesului la putere al grupurilor de interese create pe ruinele comunismului, dar nu merge pentru cei care se revendica a fi de dreapta. De la PSD, cetatenii se asteapta sa fie administratori „competenti” ai sistemului nedreptatii si coruptiei generalizate care fura dar „mai si dau”. De la dreapta se asteapta la reforme economice si politice si la dreptate, nu la pomeni. Si pentru ca nu au raspuns acestor asteptari, toate cele trei incercari de a construi o alternativa de dreapta au esuat sau sunt pe cale de a esua: Atat CDR ca si Alianta D.A. cat si PDL nu au esuat pentru ca ar fi aplicat un program de reforme radical, ci pentru nu au facut-o. Un articol care chiar merita citit!
Primele 50 de companii cu capital privat românesc din punctul de vedere al cifrei de afaceri au avut venituri de 8 mld. euro. În top apar cel puţin zece nume de antreprenori foarte discreţi deşi rulează afaceri de peste 100 mil. euro. ZF a realizat în premieră topul celor mai mari companii cu capital privat românesc sau deţinute de antreprenori străini ce îşi concentrează businessul pe piaţa locală.
Deşi 50 de businessuri româneşti rulează doar cât cele mai mari cinci firme străine din economie (Petrom, Dacia, Rompetrol, Metro, Orange), antreprenorii români reuşesc să se impună în domenii precum construcţiile, farma sau distribuţia. Acesta este primul clasament ce îi scoate la iveală pe antreprenorii români care rulează sute de milioane de euro pe o singură companie, însă nu spune nimic despre businessurile unor oameni de afaceri precum fraţii Micula (European Drinks), Marius Cristescu (Bega), George Copos (Ana Holding), Dan Şucu (Mobexpert), Adrian Porumboiu (Comcereal), Ovidiu Tender (Prospecţiuni). Ei controlează grupuri de firme cu afaceri de zeci sau sute de milioane de euro, dar care au rulaje mici pe o singură entitate. Pe de altă parte, topul aduce în prim-plan afaceri controlate de oameni de afaceri mai discreţi precum Alin Niculae (Oscar Downstream), Augustin Oancea (Tinmar-Ind), Baaklini Said, cu cetăţenie română potrivit Registrului Comerţului (Libarom Agri), care au afaceri în jurul a 100 mil. euro pe o singură firmă. Mai multe puteti citi in ZF.
Va urez o zi buna!
Buna dimineata!
E incredibila prostia pe care o arata guvernul! Sau poate e vorba de ticalosie, sau poate e vorba de amandoua in cantitati diferite la diferite personaje.
As mai discuta despre stirea pe care a semnalat-o @Cetatean despre refacerea fatadelor. As spune si de ce cred eu ca este o masura total imbecila.
1. Multi nu au pur si simplu bani pentru asta. Abia au bani de supravietuire. Faptul ca iti vinzi presupusul viloi (ma intreb cui, oare familiei Cocos?) si te muti la bloc, nu te scuteste de cheltuieli. Fatadele blocurilor au probleme poate mai mari decat cele ale caselor.
2. Este nedrept ca, dupa ce guvernul i-a ajutat pe unii prin programul de reabilitare termica, pe altii sa-i oblige sub amenintarea puscariei.
3. Casele unde stau tiganii nu sunt proprietatea lor iar casele cu cele mai mari probleme de fatada nu au de fapt niciun proprietar, ele fiind deseori subiect de litigiu.
Guvernul asta e imbecil si rupt de realitate. Nu-si da seama ca degeaba arata biciul daca nu are si zaharel. PDL-ul se duce la fund? Duca-se, acolo ii este locul.
maraco
30/07/2010 at 10:30 am
Problema nu e ca PDL se duce la fund. ci ca acolo la fund e loc numai pentru unul. Cei ce sunt acum la fund nu ramin acolo ci se vor ridica sa ne fericeasca in urmatorii 8-10 ani
Un tanar de stanga
30/07/2010 at 11:11 am
Da, asa este! In plus nu mai exista niciun strop de speranta, toti sunt o apa si-un pamant :(. Eu sunt hotarata sa nu mai votez.
maraco
30/07/2010 at 11:18 am
Buna dimineata tuturor 🙂
Incompetenta manifestata la varf e incredibila.
Am mai fost luata aici peste picior cand m-am legat de Nutzi. Ultimele scandaluri dovedesc, din pacate, incompetenta si incapacitatea de a-si alege colaboratori de incredere. Scandaluri precum cel cu logo-ul sau cu domeniile sunt de evitat. Mai ales daca ideea campaniei e buna (parerea lui TOG, pe care il cred, eu fiind pe dinafara in chestii din astea). Ca ministru, nu-ti cere nimeni sa le stii pe toate din domeniul tau. Dar e neaparat nevoie sa cunosti bine oamenii si sa ai vocatie de stapan (cred ca Tutea spunea asta…). Si pentru asta e nevoie sa fi trait altfel decat Nutzi, si sa ai niste calitati care lui Nutzi i-ar cam lipsi. Maritisul cu un bogatas, si un simulacru de studii superioare si de cariera in avocatura nu ajuta. Ambitia e buna, dar nu de una singura. Superficialitatea si limitele mintii sunt evidente.
Nu e vorba de misoginie aici. Ma deranjeaza ca d-nei Macovei i se reproseaza mereu lipsa de charisma. Nutzi are o groaza de charisma, mai ales in zona pieptului 🙂
Diana
30/07/2010 at 11:14 am
🙂 se poate spune ca uneori da pe-afara de atata charisma!
Asa e cand faci bani usor si prin impostura, nu-i pretuiesti, mai ales cand sunt ai altora. In promovarea brandului de tara cred ca a fost bine intentionata, dar prostia hei-rupista cu care a facut-o este uimitoare!
maraco
30/07/2010 at 11:23 am
Diana, nu imi place Udrea. OK.
Stii ce a spus tanti Helen ieri? Nu ma pricep la Branding si advertising.
Aici e spilul. Un om ce isi recunoaste limitele. Pare hilar, pentru mine este un raspuns de 100 de puncte. Cine isi recunoaste gradul de incompetenta in spatiul public?
Turnofftheglory
30/07/2010 at 11:21 am
Faptul in sine e OK. Ramane de vazut daca e convingere adevarata sau daca a spus-o pur si simplu la sfatul cuiva din anturaj.
Dupa cum o cunosc, cred ca e vorba de a doua posibilitate…
Mi-as dori altfel de oameni pe posturile astea. Cu alta experienta de viata…
Diana
30/07/2010 at 11:27 am
Buna dimineata,
E vineri, e ceva mai liniste la birou, indraznesc si eu.
Citesc mai sus comentariile userului Maraco. Toti sunt o apa si un pamant nu-i asa deci hai sa nu mai votam! Lucreaza baietii, iar Politeia pare a fi o tinta.
In legatura cu proiectul amintit intr-o postare anterioara de catre Cetatean indraznesc sa spun ca s-a cam aruncat cu critica.
In multe tari civilizate exista reglementari cu privire la felul in care trebuie intretinute (si cum sa arate) cladirile. Cum se finanteaza chestia asta poate fi o alta discutie.
Mag
30/07/2010 at 11:34 am
🙂 Da Mag, eu lucrez de mult la Politeia si e munca grea, oamenii nu se lasa prea usor ;)!
De obicei cum se finanteaza chestia, orice chestie, e un lucru esential, altfel e o aiureala. Tarile civilizate au ajuns asa pentru ca au stiut cum se finanteaza chestiile.
maraco
30/07/2010 at 11:39 am
Bravo lor ma bazez pe asta.
Imi cer scuze pentru intarzierea cu care-ti raspund dar intru doar din cand in cand cand am putina vreme.
Nu urmaresc de foarta multa vreme Politeia asa ca nu stiu exact de cand ”lucrezi” aici (si nici cum ”lucrezi”).
Doar ca m-am saturat de mesaje de genul ”toti sunt la fel ce rost are sa-i mai votam” ale armatelor de postaci de pe diferite bloguri.
In rest cred in continuare ca ideea de a obliga proprietarii sa aiba grija de felul in care le arata casele, sau cat de sigure pentru ei si ceilalti din comunitate sunt, e o idee buna. Cum anume se face e o poveste de dezbatut.
Mag
30/07/2010 at 12:24 pm
„Nu urmaresc de foarta multa vreme Politeia asa ca nu stiu exact de cand ”lucrezi” aici (si nici cum ”lucrezi”).”
Atunci poate ar fi bine sa nu faci acuzatii grabite.
maraco
30/07/2010 at 12:39 pm
Eu ma duc sa imi vizez carnetul de somaj. Ii las pe profesionisti sa disece frunza in direct.
Turnofftheglory
30/07/2010 at 11:35 am
Maraco zice : Eu sunt hotarata sa nu mai votez.
Hehehe , mare scofala. Nastase si Videanu ramin neconsolati.
De altfel si Madalina Manole a hotarit sa nu mai voteze.
Un tanar de stanga
30/07/2010 at 11:48 am
Imi pare rau, dar este tot ce pot sa fac sa-i penalizez. Ai tu alta idee?
maraco
30/07/2010 at 11:53 am
Mie nu imi placea Udrea de loc, chiar de loc
Acum a inceput sa imi placa.Pe bune. 🙂
Un tanar de stanga
30/07/2010 at 11:51 am
De ce a inceput sa-ti placa? Sunt foarte curioasa :).
maraco
30/07/2010 at 11:56 am
Buna, maraco !
Am incercat eu o explicatie, mai jos. 🙂
Tzepelica
30/07/2010 at 12:02 pm
Buna @Tzepe!
Chiar ma gandeam ca nimeni nu a observat pana acum ca frunzele cad 😆 !
maraco
30/07/2010 at 12:06 pm
Salut, batrane !
A inceput sa-ti placa de cand i-a cazut… frunza ? 😆
Tzepelica
30/07/2010 at 12:01 pm
Funny with Udrea and Băse:
http://baricada.wordpress.com/2010/07/29/explore-the-carpathian-kindergarten/
baricada
30/07/2010 at 11:52 am
😆
Excelent!
maraco
30/07/2010 at 11:58 am
Mulţumim!
baricada
30/07/2010 at 12:55 pm
salut
1) ideea cu fatadele e o idee normala si europeana, ca sa bag cliseul; modalitatea de implementare, inclusiv comunicarea sunt dezastruoase; doar cateva chestii in plus:
– dreptul de proprietate are, intr-adevar limite, dar cand legiferezi in domeniul proprietatii, o faci prin lege organica, nu prin OUG si in limitele constitutiei;
– treaba cu tamplarie moderna, aka termopane, arata cat de cocalari sunt onorabilii initiatori ai ideii; de ce nu punem direct gresie pe fatada si nu scriem numele strazii cu cristale jvarovschi?
– de abodare integrata nu a auzit nimeni, nici de faptul ca statul nu e capabil sa stabileasca adevaratii proprietari a mii de imobile
– dezbaterea publica nu e, ca de obicei;
– asta e un alt exemplu de idee buna care esueaza din proiect datorita tampeniei initiatorilor „Cine nu are bani să-şi renoveze faţada nu este obligat să stea într-o casă pe care nu şi-o permite.” fuck you, asta-i declaratie de om platit din banii publici?
2) cu udrea: s-a vazut din nou ca nu e suficient elanul, mai trebuie si inteligenta si competenta; after all, dupa cum s-a demonstrat pe blogary, frunza in discutie e o frunza de bananier, asta explica multe
razvan
30/07/2010 at 12:07 pm
Declaratia pare sa fie a unuia care nu a trait cu adevarat nici o zi. Care habar nu are cum e sa fii pe picioarele tale. A unui cocalar sadea. Sau poate a unei pitzipoance sadea 🙂
Diana
30/07/2010 at 12:13 pm
e un secretar de stat de la ministerul udresc, un vajnic pedelist, imi scapa numele pe moment
razvan
30/07/2010 at 12:15 pm
Mai baieti mai,
Mie imi place cum arata branduirea
Si ideea este buna, cea cu gradina carpatilor – chiar f. buna. (Pacat ca a cazut elicopterul ala chiar in gradina.)
Si eu am ceva iexperienta in domeniu.
Acu Elena Udrea vad ca interpeleaza consortiul de firme http://www.evz.ro/detalii/stiri/elena-udrea-cere-lamuriri-firmei-care-s-a-ocupat-de-brand-901929.html. Ea a procedat corect si normal.
Anormal procedam noi care aruncam cu rahat pe EU la concurenta cu Razvan Dumitrescu, firea, ciutacu si chiar Medelin care a zis ca EU e tiganca de-a lui, desi putea sa zica asta despre vecina de platou Olguta vasileasca 🙂
Un tanar de stanga
30/07/2010 at 12:22 pm
Ce facem cu lighioanele din gradina? 🙂
Diana
30/07/2010 at 12:27 pm
Daca facem un mic inventar, constatam ca impostura la nivel de guvern s-a practicat inca din `90, cand PM a fost numit Petrica fara Gat, care nu condusese la viata lui decat o grupa-doua de studenti.
A urmat o lunga pleiada de habarnisti cu ifose, care ne-au adus in sapa de lemn.
Tzepelica
30/07/2010 at 12:41 pm
Batrane, cand iei o bruneta plina de ambitz din parcare, o vopsesti/cosmetizezi, ii pui in valoare nurii cu niste tzoale mulate/decoltate si ii dai drumu` intr-un fotoliu ministerial, nu obtii decat un mare fââââââssssssss…
Nutzi nu e decat varianta mai coafata si alfabetizata a Linei Ciobanu, Alexandrinei Gainusa, acad. prof. dr. ing. Codoi etc.
Aceeasi competenta/experienta in domeniul pe care-l conduce, aceleasi rezultate.
Impostura ridicata la cel mai inalt rang.
PS
Intre Olguta si Nutzi eu vad o singura diferenta : culoarea parului. 🙂
Tzepelica
30/07/2010 at 12:29 pm
Nuti tiganca e diferita.
Olguta tiganca l-a abandonat pe mos Vadim pt Geoana
Nuti nu il abandoneaza pe Pirat acolo unde ailalti balaoachesi din PDL isi rasucesc ochii in toate partile.
Tiganca asta are respectul lui Preda care a declarat ca ea isi depune demisia unde ailalti o dadeau cotita.
Maglaoanca de Nuti, in loc sa stea deoparte si sa adune bogatii precum albul Negoita sta sa ia toate flegmele posibile.
Sa fim seriosi timi.
Un tanar de stanga
30/07/2010 at 12:42 pm
Cine vrea sa „adune bogatii”, nu poa` sa stea departe de borcanu` cu miere, adica de minister.
Sa nu-mi spui ca ministrii astia se tzin de scaun pt. leafa de ministru sau din patriotism.
Heheeeeeeee…
Tzepelica
30/07/2010 at 12:48 pm
Vai, vai, vai ce bestii s-au aciuiat pe aici! O supara de doamna Elena cot la cot cu mogulistii 😆 !
@TDS din cate am inteles ai o firma. Cand faci ceva si spui ca e al tau nu te asiguri INAINTE, nu DUPA, ca nimeni nu poate sa conteste asta? Si ar mai fi si modul de cheltuire a gramezii de banet. Dar aici nu-mi fac griji. Daca sunt cu adevarat bani europeni si au fost cheltuiti aiurea vom afla.
maraco
30/07/2010 at 12:31 pm
Cum dreak sa ma asigur mai Maraco. Ce sunt eu detectiv sa caut in arhivele din Cluj sau Baia mare ?
Eu am un contract in care partenerul meu imi declara ca ciocanul pe care m-il vinde nu este furat de la vecinul.
Voi va repeziti la mine fara sa imi dati timp sa investighez ce e cu ciocanul ala
Un tanar de stanga
30/07/2010 at 12:37 pm
Aici nu vorbim de ciocane, vorbim de multi bani, de multi oameni dintr-un minister inutil si de imaginea unei tari in lume. Domeniile si logo-urile se inregistreaza. Nimeni nu stia asta?
maraco
30/07/2010 at 12:44 pm
Nu-i secera, nu-i ciocanul
Si nu se mai face planul
Logo-urile se inregistreaza
Dara Nutzi croseteaza
Creanga
30/07/2010 at 12:48 pm
E acelasi lucru: Milioane de ciocane de aur,
Ministerul nu este inutil. In Franta ministrul turismului – si e tara cu cel mai performant turism, este si ministrul dezvoltarii, transportului, marii , adica ia piinea si lui Blaga, Borbeli, Berceanu dar asta e alta chestie.
Tu maraco incerci sa dai vina pe EU pentru acest accident dar nu e ea de vina si nici ministerul.
Violata e de vina ca violatorul i-a placut de ea ?
Un tanar de stanga
30/07/2010 at 12:51 pm
Buna ziua!
Bate vantul dintr-o parte
Frunza Carpatilor cade
Faţa(dă) n-ai renovat
Amenda babana ai luat
Dă n-ai geam de termopan
Iarasi ai sa scoti un ban
Acoperişul de o chica
Puscaria vei infunda
Mara nu te enerva
Alt partid s-o ridica
Creanga
30/07/2010 at 12:41 pm
@Creanga 🙂 talentat ca-ntotdeauna! Nu ma enervez, mi-e sila. Sper sa ai dreptate cu noul partid, poate, poate nu suntem cu totul pierduti :).
maraco
30/07/2010 at 12:47 pm
Partidul Poporului – presedinte Dan Diaconescu
Un tanar de stanga
30/07/2010 at 1:00 pm
Totusi, io cre` ca a fost sesizat un turism de nisha.
Pt. strainii care se dau in vant dupa exotismul defecarii la aer curat, urmata de utilizarea frunzei de lipan (organice, evident).
Totul asezonat cu bazaitul mustelor verzi (celebra „diptera carpatica”, n`asha ?). 😆
Tzepelica
30/07/2010 at 12:45 pm
😆 😆 😆
@Tzepe esti genial astazi!!!
maraco
30/07/2010 at 12:50 pm
Adrenalina, maraco…toata lumea alearga dupa adrenalina…
Asa cum unii se inghesuie sa faca sex in toaleta avionului sau in cabinele de proba, sunt convins ca tot asa exista multi nebuni care-si doresc sa fie piscati de partile moi de diverse lighioane, in clipele cele mai intime.
Iar Ro ofera toate conditiile pt. asta, n`asha ? 🙂
Tzepelica
30/07/2010 at 12:59 pm
Pai sa stii ca unii chiar asta apreciaza. Si culmea e ca nu-s perversi, ci (din nou…) stangisti care propovaduiesc intoarcerea la cele naturale. Din pacate nu mai gasesc link-ul la sursa in care se vorbeste pe fata. Dar din blogul de mai jos iti poti face o idee. Omul e altfel destul de la locul lui, spre deosebire de alti britanici care si-au inchipuit ca vor cuceri imobiliarele din Balcani cu pensioaiele lor si acum se intorc acasa cu coada intre picioare. Doar ca apreciaza buda din curte sau din padure 🙂
http://bulgarianslivatree.blogspot.com/
Diana
30/07/2010 at 1:01 pm
Care va sa zica, am sesizat imediat trendu`.
Cre` ca as fi un bun minstru al turismului… 🙂
Tzepelica
30/07/2010 at 1:03 pm
Avem si noi publicul nostru tinta 🙂
Diana
30/07/2010 at 1:06 pm
Aia prefera defecarea la cascada Victoria cu stropi pe spinare, timi nishistule 😦
Un tanar de stanga
30/07/2010 at 1:02 pm
Unde mai pui ca nici nu trebuie sa tragi apa 🙂
Diana
30/07/2010 at 1:04 pm
De nimeresti frunza de urzica
Ai sa faci la dos bubica
Nimic nu se pierde, totul se transforma
In gradina Carpatilor plina de aroma
Creanga
30/07/2010 at 1:03 pm
Crenguta, bag-o p`aia cu „bate vantu frunza-n dunga…” 😆
Tzepelica
30/07/2010 at 1:01 pm
plec, decit sa va ascult pe voi, niste amatori, ma uit mai bine la Antena3 aia macar sunt profesionisti
Un tanar de stanga
30/07/2010 at 1:04 pm
Batrane, hienele lui Felix si ale lui SOV nu fac decat sa profite ca li se da apa la moara.
Nu duc lipsa de subiecte, care va sa zica.
Le ofera pe tava pedelistii nostri, „profesionistii”.
Tzepelica
30/07/2010 at 1:11 pm
Bate vantu frunza-n dunga
Desarti ce-ai prea mult la strunga
Apoi te stergi c-un cocean
Ori c-o frunza de lipan
Bate vantul in Carpati
Turistii sunt iar furati
Bata vantul pan’ la zi
In chiloti te vei trezi
Creanga
30/07/2010 at 1:16 pm
TDS
eu o critic pe udrea pt ca e la putere si, dupa parerea mea, face chestii gresite; faptul ca am votat cu partidul respectiv e un motiv in plus sa fie luati la bani marunti; faptul ca tonomatele zic ceva, e strict treaba lor, dar in niciun caz asta nu o transforma pe udrea intr-un monument de competenta si inteligenta
iar cu brandul e asa: creativii astia sunt niste puslamale care ar fi in stare sa-ti vanda si sigla microsoft sau stema Romaniei daca nu esti atent; partea romana trebuia sa fie mai diligenta atat la redactarea caietului de sarcini si contractului (adica noutate absoluta atat a partilor cat si a ansamblului), cat si in etapele intermediare (nimeni n-a observat ca e frunza de bananier etc)
echipa care a colaborat cu agentia sunt si ei platiti de stat, fie ca functionari, fie ca si consultanti
in fine, udrea a vrut sa-si asume creditul si beneficiile de imagine ale unui proiect public, numai ca treaba de mantuiala s-a intors impotriva ei (si nu e prima data)
razvan
30/07/2010 at 1:08 pm
Imi pare rau ca trebuie s-o spun, dar dupa ce specialistii de la iRealitatea si Anateme au desfiintat brandul turistic vad ca tara intreaga e specialista.
Aici parerea unor specialisti, iar daca astia sint prosti ori escroci imi cer scuze:
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-7642423-live-text-video-cum-vad-specialistii-brandul-turistic-lansat-fanfara-primit-scandal-sefii-organizatiilor-care-asistat-ministerul-licitatia-pentru-brand-discutat-online-cititorii-hotnews.htm
victor L
30/07/2010 at 1:43 pm
Daca te uiti cu atentie cei doi specialisti sunt direct implicati in afacerea frunza. Mi se pare natural sa o laude, nu sa o critice. Anunta-ma cand vorbesc doi specialisti independenti.
maraco
30/07/2010 at 2:16 pm
observ ceva din frustrările Alinei Mungiu Pippidi p-aici
n-o fi EU la fel de cultă ca voi, Diana şi Maraco, dar nici măcar voi nu cred că-i contestaţi inteligenţa nativă
subliniaţi, de fiecare dată, aproape obsedant, aceleaşi lucruri: pieptul, „norocul” în viaţă ş.a.
asta pe partea de idiosincrazie
referitor la scandalul cu frunza
nu ştiu dacă v-aţi informat temeinic înainte să vă repeziţi în cocul ipotetic al EU
vă zic eu: Consiliul de brand care a ales logo-ul, dintre mai multe propuneri făcute de firma spaniolă, a fost format din „reprezentanti ai celor mai importante asociatii din turism, diversi oameni de afaceri, printre care George Copos (s.m.) sau Radu Enache, proprietarul lantului hotelier Continental, plus reprezentanti ai Ministerului Dezvoltarii si ai Ministerului Afacerilor Externepe lângă reprezentanţi ai ministerului”
nu este exclus, ba eu cred că tocmai aşa au stat lucrurile, că cineva din Consiliul de brand – poate chiar George Copos – să fi deconspirat brandul pentru sabotarea EU
şi astfel să fi apărut, cu puţină vreme înainte de lansarea oficială, frunza firmei de transport (cu patron român) şi înregistrarea domeniului de internet cu sloganul brandului de către nişte indivizi „vizionari”
referitor la pb. reabilitării faţadelor
văd că şi asta pute, e calificată, pur şi simplu, „imbecilă”, fără argumente consistente
se spune că proprietarii n-au bani
dar niciodată nu vor avea
au grijă să nu aibă: sunt mai importante băutura, micii, excursiile la iarbă verde sau concediul la mare
eu sunt convins că, în timp, se vor relaxa şi aceste condiţii, împovărătoare, cică
că Primăriile vor face reabilitarea, iar proprietarii vor achiat plata eşalonat
sau nici de asta nu sunt în stare?
dar de ce sunt capabili?
să aştepte ajutoare sociale de la stat?
ei, bine, toate aceste pseudo-argumente sunt prezentate, chiar cu riscul căderii în penibil, doar pentru că nu ne place EU, că are o cupă mai mare decât media şi a ajuns ministru
p.s. observ că mai abitir se utiă la sânii ei femeile, nu bărbaţii
gabhry_el
30/07/2010 at 1:48 pm
Salut Gabriele,
Asa e tata cum spui matale.
O zici mai bine ca mine 🙂
Un tanar de stanga
30/07/2010 at 1:56 pm
salve, tinerelule 🙂
gabhry_el
30/07/2010 at 2:08 pm
„dar de ce sunt capabili?
să aştepte ajutoare sociale de la stat?”.
Bineinteles. Cu idea ca ar trebui de-a dreptul sa le dea statul bani sa-si renoveze fatadele. Daca nu bani macar sa le dea materialele, pe care sa le poata apoi vinde, cam ca si la aia cu inundatiile care anii trecuti au vindut materialele, acum se pling ca au case subrede si sa vina Basescu sa le faca diguri. Auzi domnule ce crima, sa-i obligi sa-si intretina proprietatile. Cum asa, sa incalci legi vechi de genul: eu l-am facut eu il omor, eu am facut casa, eu o distrug.
Aha
30/07/2010 at 2:18 pm
Chiar ma intrebam cand apare eternul cavaler al doamnei blonde cu apetisante cupe, pe numele lui gabhry_el :)!
Stiu ca argumentele mele iti par pseudo-argumente si ca oricat as incerca sa-ti explic nu am nicio sansa sa ma fac inteleasa pentru ca esti prea orbit de nurii doamnei. Daca tie lipsa banilor si situtia multor amarati iti par lucruri penibile si tot ce scoate pe gurita ei doama blonda este natural genial, nu cred ca avem vreun punct comun de discutie. Asa ca ramai tu cu argumentele tale, eu voi ramane cu ale mele.
maraco
30/07/2010 at 2:26 pm
gabhry_el, am pomenit de inteligenta lui Nutzi. Este, dar pare sa nu fie destula pentru job.
Loc de progres este mult. Dar de ce n-ar progresa Nutzi incet si sigur, in chip de simplu membru PDL?
As fi ipocrita sa pretind ca nu ma deranjeaza faptul ca Nutzi si altii ca ea obtin prea mult, prea repede. Nu tintesc sa fiu ministru, dar distorsiunile astea se regasesc si la nivele mult mai marunte. In cazul lui Nutzi, singura explicatie care imi vine in minte e „charisma”. Daca gresesc iarta-ma.
Diana
30/07/2010 at 1:58 pm
şi Mădălin Voicu tot Nutzi îi spune, depreciativ, de parcă ar vinde zarzavat la tarabă
frumos îţi şade
repet, tu nu analizezi ce face EU (mai bine, mai puţin bine, copăcel sau impetuos), ci de ce e EA acolo
gabhry_el
30/07/2010 at 2:14 pm
Amandoua aspectele pomenite de tine sunt importante. M-am legat de amandoua.
Diana
30/07/2010 at 2:25 pm
şi, de ce ea acolo?
cumva pentru că a fost/e amanta lui Băsescu?
gabhry_el
30/07/2010 at 2:35 pm
@Diana,
„As fi ipocrita sa pretind ca nu ma deranjeaza faptul ca Nutzi si altii ca ea obtin prea mult, prea repede.”
Cu asemenea marturisiri s-a dus dracului toata recolta de rapita.
Credibilitatea recoltei.
victor L
30/07/2010 at 2:08 pm
@diana
Hehehe, si Albert Einstein, si JFK obtin prea mult si prea repede tui mama lor de norocosi. 🙂
Un tanar de stanga
30/07/2010 at 2:22 pm
TDS, de la Nutzi la ei mare e distanta…
Si oricum ei nu au ars etapele in halul asta…
Diana
30/07/2010 at 2:27 pm
Daca l-ai fi cunoscut pe Einstein in 1907 nu ai fi dat doi bani pe el 🙂
Nuti e muncitoare, e perseverenta, tinteste sus, e curajoasa, e neinfricata, e devotata lui Base si lui Cocos. Ce naiba vrei mai mult ? Ea invata din greseli.
Are titze vorba lui Gabhryel si nu o iarta nici o femeie incepind de la Abramburica la femeia de servici de la firma
Un tanar de stanga
30/07/2010 at 2:33 pm
Care anume etape a „ars” Elena Udrea? Cu ce e de exemplu mai „competent” Antonescu sau Ponta, si ce etape nu au ars astia doi, asa de exemplu? Nu a trecut si Elena Udrea prin aceleasi etape electorale ca sa ajunga in parlament ca cei doi vajnici haiduci de sorginte cubaneza? Si parca a luat cu mult mai multe voturi decit Antonescu. Ce merite avea bi-repetentul Antonescu de merita sa fie ministru, mai ilustre decit Elena Udrea?
Ca vad ca Antonescu are pretentii sa fie presedinte Ponta asijderea. Jigodia de Voiculescu este presedintele senatului acum. Asta ce etape nu a ars, si care e distanta intre Voiculescu si Udrea si intre Voiculescu si JFK?
Aha
30/07/2010 at 2:36 pm
Aha stai blind,
Asa sunt doamnele pi la noi. Si-ar scoate ochii cu cortelul (umbrela)de ar putea 🙂
Un tanar de stanga
30/07/2010 at 2:41 pm
Da, Elena Udrea, o Alberta Einstein a Romaniei 😆 !!!
TDS, cred ca stii foarte bine ce vroia sa spuna Diana, dar azi esti pus pe tachinat fetele. Sau te-a vrajit rau de tot frunza :).
maraco
30/07/2010 at 2:31 pm
Maraco draga,
fetele ar fi o forta daca nu s-ar tachina si nu si-ar pune piedici intre ele. Daca nu ar fi cum ar fi atunci Monica Macovei sau Mona Musca sau cine vrei tu ar fi presedinte sau prim ministru in Romanika
Un tanar de stanga
30/07/2010 at 2:38 pm
Mi se pare ca atat Monicai Macovei cat si Monei Musca piedica le-a fost pusa de un motociclist feroce, sau era si el fata?
Nu TDS, in tara asta in care cupele conteaza mai mult decat creierul si decenta iar tot ce este obraznic inseamna ca este inteligent si tenace, nu va fi prea curand o femeie de calibrul Monicai Macovei presedinte.
maraco
30/07/2010 at 2:45 pm
Vad te astepti sa tac si sa inghit cand o pitipoanca sau un cocalar se infig la conducerea comunitatii din care am „bafta” sa fac parte. Care va sa zica nu sunt o „doamna”, ci o amarata de invidioasa…
Asta e, o sa guitz pana imi iese viza de Congo 🙂
Diana
30/07/2010 at 2:30 pm
sau ca un BURETZAR.
Buretzarii erau pe vremea lui ceasca, cei ce bagau in telefoanele cu fise, bureti si veneau dupa ce plecai sa iti fure fisa pe care o lasase-i in aparat 🙂
Un tanar de stanga
30/07/2010 at 2:36 pm
văd că tot la exterior rămâneţi – piţipoancă
nu contează ce spune, cum spune, ce face, cum face
NU! CUM ARATĂ! CUM ÎŞI PERMITE SĂ FIE ŞI PREZENTABILĂ ŞI CU STATUT SOCIAL ÎNALT!
Mama mă-sii de viaţă şi de lume! 😆
gabhry_el
30/07/2010 at 2:42 pm
Gabi
Din razboiul lui Charlie:
Larry Liddle: Does the Congressman only hire beautiful women?
Charlie’s Angel #2: As the Congressman says, “you can teach them to type, but you can’t teach them to grow tits.”
Un tanar de stanga
30/07/2010 at 2:45 pm
Cine e Pitzi / cocalar e in primul rand pe dinauntru. Caracteristica nu se lasa escamotata cu nici un chip. De aceea Nutzi nu convinge, chiar si cand spune lucruri care in sine sunt OK.
Dar destul ne-am certat pe tampenii.
gabhry_el, TDS, Victor 🙂
Diana
30/07/2010 at 2:47 pm
evident
ne apropie mai multe lucruri decât cele ce ne despart
😀
gabhry_el
30/07/2010 at 2:50 pm
cu-adevărat cei mai redutabili adversari/duşmani ai femeilor sunt femeile
gabhry_el
30/07/2010 at 2:43 pm
Haide, haide 🙂
Diana
30/07/2010 at 2:52 pm
vin, vin 🙂
gabhry_el
30/07/2010 at 2:55 pm
Hai sa mai scapam de Elena Udrea si sa vedem ce zice alt che guevarist, de aceasta data unul din PDL. Cristian Preda zice ca la toamna trebuie pus un guvern PSD, ca asa arata sondajele. Ma tot intreb de ce naiba se mai fac alegeri daca guvernele se stabilesc in urma unor sondaje? Poate domnul Preda sa ne lamureasca atunci de ce sa nu devina de la toamna presedinte Geoana, ca doar asa aratau sondajele in 2009, sau direct Antonescu ca asa arata sondajele acum? Acuma, avind in vedere marja de eroare, conform domnului Preda ar putea sa fie presedinte din septembrie si Ceausescu. Poate are el vreo mumie care sa suplineasca pozitia raposatului, ca deh, daca asa zic sondajele…
Aha
30/07/2010 at 2:46 pm
pai stie ce spune, ca daca stau bine in sondaje ai lui Ponta provoaca anticipate si atunci chiar ca nu are Piratul ce face. Ori ca sa nu mai avem balamuc cu alegeri din care pierde tara, il pune pe Ponta sa faca guvernul si gata.
Un tanar de stanga
30/07/2010 at 2:51 pm
Piratul nu va pune niciodată cu mâna lui un PM ca Ponta. Fără alegeri.
Mai bine să facă praf PDL-ul.
Ceea ce nici n-ar fi chiar atât de rău, dacă se dovedesc incapabili.
Dacă nu sunt capabili să se reformeze din interior, îi va reforma electoratul, din exterior.
🙂
gabhry_el
30/07/2010 at 2:55 pm
îţi dai seama ce s-ar întâmpla dacă PDL ar fi condus acum sau altădată de Cristian Preda?
eu nici nu vreau să mă gândesc
gabhry_el
30/07/2010 at 2:52 pm
Cristian Preda bun rau, acum are dreptate. Nu te poti imbata cu apa rece atunci cind stai destul de prost in Parlament si foarte prost in opinia publica bizonara.
Data trecuta stateam mai prost in parlament (322)dar stateam bine in opinia publica a
Un tanar de stanga
30/07/2010 at 3:01 pm
Salutare
Am citit tema foarte atent şi nu am descoperit numele EU.
Chiar îmi pare rău să vă spun dar, efectul iRealităţii antenelor îşi face din plin efectul.
Nici nu mă mai mir de ce la unele teme, nişte gică-contra nu prea mai apar.
Ce nevoie mai au să apară, dacă are cine să spună ce ar spune chiar ei ?
Spor la discuţii.
tibi
30/07/2010 at 2:47 pm
pentru o discuţie consistentă, nu despre formele trupului:
„Pe parcursul intregului proces, de la intocmirea caietului de sarcini, Ministerul a fost asistat de parteneri reprezentand industria de comunicare, inclusiv International Advertising Asociation Romania (director executiv Victor Dobre), si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (presedinte Peter Jansen). Atat Victor Dobre, cat si Peter Jansen sunt publicitari cu experienta”.
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-7642423-live-text-video-cum-vad-specialistii-brandul-turistic-lansat-fanfara-primit-scandal-sefii-organizatiilor-care-asistat-ministerul-licitatia-pentru-brand-discutat-online-cititorii-hotnews.htm
gabhry_el
30/07/2010 at 3:01 pm
Cum vrei ca proiectul sa fie discutat obiectiv chiar de cei care au fost consultanti? Ai dreptate, aici nu e vorba de formele trupului, ci de formele banilor.
Arata-mi, te rog, parerea unora care nu sunt implicati.
A trebuit sa fie cheltuiti o gramada de bani ca sa ne spuna ca la noi marea e un jeg si ca muntele e un jeg ceva mai atragator. Orice traitor pe-aici ti-o poate spune.
maraco
30/07/2010 at 3:16 pm
maraco
am impresia că ura îţi obnubilează serios judecata
ai citit răspunsurile reprezentanţilor firmelor de publicitate AUTOHTONE?
dacă nici în părerea lor nu crezi, chiar nu mai avem ce discuta
deh, tu eşti mai pricepută decât ei
argumentele tale sunt simple ironii şi invective
gabhry_el
30/07/2010 at 4:28 pm
Adevarul e pe la mijloc.
Turnofftheglory
30/07/2010 at 3:02 pm
Adevarul e pe dreak la mijloc.
Adevarul e ca EU e complet nevinovata dar au sarit toti din toate partile sa o scoata vinovata.
Ar trebui putina rusine 🙂
Un tanar de stanga
30/07/2010 at 3:09 pm
E vorba aici mai degraba de „nevinovatie”.
Prin alte parti scandaluri din astea sunt generatoare de demisii…
Diana
30/07/2010 at 3:13 pm
Buna ziua oameni buni,
Repede cateva vorbe, ca sunt la munca, da’ am o scurta pauza.
Gabhryel, Tibi, TDS, Aha, Victor L, aveti dreptate fiecare in ceea ce afirmati si argumentati.
Subscriu.
IRTV si A3 pot jubila.
cati
30/07/2010 at 3:19 pm
Diana
30/07/2010 at 3:23 pm
La mijloc de codru des
Adevaruri nespuse ies
Satul de suta la suta
E bine ca se discuta
Creanga
30/07/2010 at 3:26 pm
Mie imi place rebrenduiala. E buna. Dar cind incepi sa o compari cu pensia lu ala de la etaju 9 sau cu Eterna romanie – cu smenul lui Ilici, sau cu fabricat in Romania – smenul lui Bombo, iti vine rau deadreptul. Nici nu meritam altfel de tara. EU a facut ea smenuri la viata ei , dar bag mina in foc ca de cind e in politica inalta nu face gainarii de doi lei.
Un tanar de stanga
30/07/2010 at 3:34 pm
Buna Ziua la toata lumea! 🙂
Postare noua 🙂
Theophyle
30/07/2010 at 3:43 pm
Salutare!
Subscriu şi eu ceva la temă, după spusele lui Tibi:
Dragă şi stimată Temă,
Lumea nu te alege dacă nu-i dai tot înainte cu frunză verde de dai n-ai şi alte obsesii cu Elena Udrea.
Băşcăliosul
30/07/2010 at 3:46 pm
Haoleu, mânca-v-aș!
Ce e fraților p’acilea?!
Theophyle, pe unde umbli, man, că-ți dărâmă „domnii” prestigiul blogului!
@ TDS & your friends, n-are nici un rost, misoginismul și gelozia nu se combat cu argumente: la celălalt capăt al firului nu e niminea…
@ maraco & yours, te frisonează teroarea Elenelor nefaste din istoria Ro: Elena Lupescu-Wolf și Elena Petrescu din Găiesti?!
Acu sufli și-n „iaurtul” Elenei Udrea lui Cocos! 😉
Ia un pahar cu apă rece, trage aer proaspat in piept și numără până la 20. De la coadă la cap…
Apoi încearcă de fă-i ceva bun soțului, să-l uluiești când o veni de la slujbă! Efect garantat, de mii de ani! 😀
E o vorbă, apară-mă Doamne de prieteni, că de ailalti mă apar singur!
oldhashu
30/07/2010 at 4:05 pm
@oldhashu, de ce ar fi adevarata ipoteza invidiei si a geloziei mele si nu ar fi adevarata ipoteza orbirii voastre din cauza de cupe, sau ma rog, din cauza de fanatism de partid? Eu am adus argumente care nu se legau de fizicul doamnei si apoi, intr-adevar, nu m-am putut abtine sa raspund la cateva glume. Tu ai argumente in afara de: pe maraco o macina invidia?
Pe mine nu ma frisioneaza nimic iar paharul rece se recomanda la supraincalzire, ceea ce ar fi oricum cazul altora.
Cat despre sfaturile personale pastreaza-le, te rog, pentru tine, nu ti le-a cerut nimeni.
maraco
30/07/2010 at 4:25 pm
OK prieteni,
hai sa o lasam unde este. Cred ca fiecare si-a spus opinia, nimic nu poate fi spus mai mult decat s-a spus. O lasam asa pana data viitoare 🙂
Theophyle
30/07/2010 at 4:36 pm
hai, ca v-am citit pe toti,
ati fost adorabili cu cupele elenei, nutzicai udrea,
vorba lui old-H, s-a deraiat tema!
oare cine a avut dreptate?
care dintre echipe?
😛
skorpion
30/07/2010 at 7:02 pm
Nu stiu, Skorpi eu nu m-am bagat 🙂
Theophyle
30/07/2010 at 7:06 pm
Putin lucrez in domeniu si va garantez ca ce spun meseriasii de la noi spun bine.
Daca era ceva necurat atunci celelalte firme participante de mult faceau scandal.
Oricum este primul brand national pe turism.
Dan Masca
30/07/2010 at 11:48 pm