Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

O zi obişnuită – 24 Iunie / “lecţii de la antrenor”

Bună dimineata intr-o zi de joi. Astazi vom avea la Bucuresti o minima termica de  12°C, si o maxima termica de  19°C. In cea mai mare parte noros, burnita, rece. Curs valutar BNR valabil azi: 1 EURO =  4.2234   RON (-0.0040 RON); 1 USD = 3. .4369 RON (-0.0063); 1 EURO = 1.2288 USD; (+0.0011).

Ordonanţa de urgenţă pentru modificarea Codului Fiscal, care extinde baza de impozitare prin introducerea, de la 1 iulie 2010, a mai multor taxe şi impozite, a fost adoptată de Guvern în şedinţa de ieri. In mare, ordonanta contine:

  • Dividendele plătite de companiile de stat, majorate de la 50% la 90% din profit;
  • Persoanele cu veniturile din activităţi independente vor plăti contribuţii de asigurări individuale;
  • Tichetele de masă şi de vacanţă vor fi impozitate începând cu luna iulie;
  • Persoanele cu mai multe case vor fi obligate să achite o taxă de solidaritate de 50-200% din impozit;
  • Impozitul pentru depozitele la termen în derulare, plătit pentru dobânda calculată de la 1 iulie Finanţele anunţă taxarea cu 16% a dobânzilor, tichetelor de masă şi tranzacţiilor cu acţiuni de la 1 iulie.

Poate multi dintre voi  au uitat, azi insa, Curtea Constituţională a României (CCR) dezbate, toate sesizările depuse privind neconstituţionalitatea legilor de reducere a salariilor bugetarilor şi a pensiilor pentru care Guvernul şi-a asumat răspunderea în faţa Parlamentului. Judecătorii Secţiilor Unite ale ÎCCJ au trimis la CCR două sesizări privind neconstituţionalitatea legilor care prevăd scăderea pensiilor şi a salariilor bugetarilor.  Judecătorii instanţei supreme consideră că printre prevederile constituţionale încălcate de cele două legi se numără articolul privind munca şi protecţia socială a muncii şi susţin că se încalcă şi dispoziţiile care spun că cetăţenii au dreptul la pensie, la concediu de maternitate plătit, la asistenţă medicală în unităţile sanitare de stat, la ajutor de şomaj şi la alte forme de asigurări sociale publice sau private, prevăzute de lege.

Parerea mea, este ca subiectul “campaniilor de presa” lansat de Presedinte in CSAT este strans legat  de sedinta CCR de azi. Din doua motive, primul, a abatut tirul mediei de la dezbaterea de azi,  dand posibilitatea judecataorilor sa dezbata fara presiune mediatica. Doi,  a avertizat pe cei care vor demoniza CCR-ul in cazul unei respingeri a contestatiilor, ca a acest lucru poate duce la sanctiuni dure.

La subiect, cred ca ca CCR va respinge neconstituţionalitatea sacaderii salariilor bugetarilor, dar vor constata neconstituţionalitatea scaderii pensiilor. Acest format convine Presidentiei, el va da posibilitatea un restructurari mai adanci in administratia statului si respectiv va justifica marirea unor taxe. Sunt aproape sigur ca acesta va fi hotarare CCR!

În urma inundaţiilor din ultimele zile, trei persoane şi-au pierdut viaţa şi au fost afectate 104 localităţi, a precizat ministrul Administraţiei şi Internelor, Vasile Blaga, miercuri, la videoconferinţa cu prefecţii pe tema inundaţiilor din ţară. El a menţionat că judeţele care au avut cel mai mult de suferit de pe urma inundaţiilor sunt Alba, unde au fost afectate 18 localităţi şi o persoană a decedat, şi Cluj, unde 13 localităţi au fost afectate şi două persoane şi-au pierdut viaţa.

Ministrul de Externe al Romaniei, Teodor Baconschi, a confirmat pentru Deutsche Welle nominalizarea noului ambasador al Romaniei la Paris: „Doisprezece noi ambasadori sunt avizati de Primul-ministru si de Presedinte si vor intra in audieri parlamentare cat de curand, probabil saptamana viitoare. La Paris, nominalizat este domnul secretar de stat Bogdan Mazuru”.

Bogdan Mazuru este diplomat in cadrul M.A.E. din 1991. Prima sa misiune permanenta in strainatate a inceput in 1996, cand a fost numit ambasador al Romaniei in Statele Unite. In 2001 a fost numit reprezentant permanent al Romaniei la NATO si incepand cu 2006 ambasador al Romaniei la Berlin. In ianuarie 2009 a fost numit secretar de stat in Ministerul Afacerilor Externe.​

  Mai multe imobile din centrul oraşului Ottawa au fost evacuate în urma unui seism care a fost resimţit miercuri puţin înaintea orei 18:00 GMT în mai multe oraşe din Canada şi care a avut o magnitudine de 5,7 grade, potrivit unui seismolog intervievat de Radio-Canada. Epicentrul mişcării telurice a fost localizat în regiunea Buckingham, la 25 de kilometri nord-est de capitala canadiană, conform acestui seismolog. Pereţii mai multor imobile din centrul Montrealului s-au zguduit vreme de câteva zeci de secunde, a constatat un jurnalist AFP aflat la faţa locului. Niciun semn de panică nu a fost observat pe străzi. Cu toate acestea, în centrul capitalei Ottawa mai multe imobile mari au fost evacuate, iar străzile s-au umplut de angajaţi ieşiţi de urgenţă din birouri.( Sursa: Agerpres)

Ajunsă deja la a patra ediţie, întrunirea şefilor de stat şi de guvern din cele mai importante state industrializate şi în curs de dezvoltare va fi dedicată continuării reformelor, impuse de criza financiară mondială.  Dacă dorinţa şefului Deutsche Bank, Josef Ackermann, ar fi respectată, atunci summitul din Canada nu ar mai trebui să aibă loc. Ackermann, care este şi şeful Asociaţiei Internaţionale a Băncilor, respinge supra-reglementările în acest sector. Ceva mai diferită este opinia şefei Executivului de la Berlin, Angela Merkel. Ea este nemulţumită de modul în care au fost aplicate deciziile din ediţiile anterioare ale summitului G20. La primul summit, din noiembrie 2008, participanţii au decis ca toate produsele de pe piaţa de capital, toate pieţele de capital şi toţi actorii de pe aceste scene să se supună unor reglementări clare. Şi totuşi, la întrunirea de la finele săptămânii, participanţii ar putea evita discuţiile referitoare la reformarea pieţelor de capital.

Preşedintele american Barack Obama vrea să pună accentul pe programele de relansare economică şi nu va acorda prea multă atenţie datoriilor acumulate în urma crizei mondiale. Nu doar politica de austeritate decisă la Berlin, ci şi exporturile masive din Germania îi deranjează pe americani. Această combinaţie frânează revigorarea economiei mondiale, susţin reprezentanţii administraţiei de la Washington. Parerea mea, acest summit nu va fi unul de unitate, ci unul care va crea mai departe diesnsiunile intre partenerii G20. (Sursa: DW)

Sa aveti o zi buna!

Written by Theophyle

24/06/2010 la 8:01 am

120 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Salut, cred ca in privinta CCR ai dreptate. Dar atunci ce face Guvernul? Ca Boc s-a tot laudat ca daca nu se iau masurile isi da demisia.

    Dan Selaru

    24/06/2010 at 8:12 am

    • „Lauda” e inca o dovada de amatorism politic si de comunicare. Cind esti cel responsabil nu faci declaratii care sugereaza ca tara e practic neguvernabila.

      Tio

      24/06/2010 at 9:39 am

  2. Aveti in articol sesizarile PSD si PNL adresate Curtii.

    http://www.realitatea.net/ultima-sansa-pentru-pensionari-si-bugetari–ccr-judeca-astazi-legile-austeritatii_718852.html

    Imi voi face, sper, putin timp azi sa comentez pe fond argumentatiile din sesizari. Asta daca nu se pronunta CCR intre timp…

    Cetatean

    24/06/2010 at 8:42 am

  3. ‘Neata
    E „Presa ca vulnerabilitate” doar „W-ul” dintr-o analiza SWOT facuta de CSAT (si abuzat de presa) sau e ceva mai serios?

    Daca se anticipa ca „”CCR va constata neconstituţionalitatea scaderii pensiilor” atunci de ce am mai fost lansata? Ca sa-ti pui 5 mil de alegatori ostili in circa?

    P.S.
    Ce parere aí despre situatia cu McChrystal?
    Eu am inteles ca „The Runaway General” e virful de lance a ceva ce pare a fi un fel de „militant military” COIN adica o armata cu ambitii/atributii civile si politice. E ceva doar pt Afganistan sau e ceva mai mare?

    Tio

    24/06/2010 at 8:43 am

    • tio, salut!

      daca scaderea pensiilor cu 15% e neconstitutionala, se poate trece la:

      – o noua lege a pensiilor, cu recalcularea lor pe baza contributivitatii. Diminuarea masiva a pensiilor speciale.
      – o taiere mai drastica in aparatul bugetar central.

      Personal, cred ca scaderea cu 15% e constitutionala, insa vom vedea ce zis judecatorii stacojii.

      Cetatean

      24/06/2010 at 9:03 am

  4. Scurt: sesizarea PSD e pe doua aliniamente:

    – formala (nu s-au respectat normele de legiferare. Primul capitol)
    – pe fond (se incalca drepturi constitutionala)

    Sesizarea pare facuta la doua miini, cea formala fiind mai bine redactata (contine 9 pagini din 33, adica aproape un sfert), iar cea pe fond mai amatorist, juridicul imbinindu-se cu declaratiile politice (se invoca incalcarea art. 47, 44, 16, 53 – aici e grosul argumentarii pe fond – si 20).

    Evident, baietii spera sa cada legea sau pe fond, sau pe procedura.

    Cetatean

    24/06/2010 at 8:54 am

  5. Buna dimineata tuturor 🙂
    Va rog, lamurti-ma si pe mine daca acest guvern de imbecili poate sa se gandeasca si la altceva decat la mariri de taxe.

    Diana

    24/06/2010 at 9:01 am

    • Hmmm, scaderi de salarii=genocid, cresteri de taxe=imbecili. facut nimic=zero barat fonduri FMI sau UE = faliment sau = inflatie. Raspunsul tipic=sa creasca veniturile. Fara optiunea genocid sau imbecili ramine optiunea fonduri zero barat. Zeroxfonduri investitii = tot zero. No, din dilema asta nu putem iesi.

      Aha

      24/06/2010 at 9:18 am

    • Diana, un guvern serios considera, macar teoretic sau declarativ, toate posibilitatile. Nu exista tabu cind e vorba de stabilitate.
      Dar insistenta cu care subiectul maririlor se repeta in presa ma face sa cred ca cineva stie ca sint multi ca tine care sar in sus de fiecare data cind aud de mariri 😉

      Cetatean, si altii au fost nevoiti sa-si revizuiasca pensiile deci e posibil. O noua lege ar fi f. bine. Problema e ca ar fi nevoie de un consens si continuitate ori opozitia profita de orice ocazie ca sa lovesca in PDL.

      Tio

      24/06/2010 at 9:21 am

    • Diana, salut

      tre’ sa vezi diferentiat: faptul ca (in sfarsit) se fiscalizeaza unele venituri nu e un lucru rau, ba dimpotriva; era si mai bine daca treaba asta era facuta acum 6-7 ani
      iar cresterile de taxe sunt inevitabile pe timp de criza, in toamna nu cred ca scapam fara tva (cel putin) marit
      deci, eu nu am o problema cu astea, pot intelege, ce nu e de inteles si acceptat e cum sunt f–i banii astia aiurea

      razvan

      24/06/2010 at 9:21 am

  6. Buna dimineata !
    @Theophyle
    1. „Parerea mea, este ca subiectul “campaniilor de presa” lansat de Presedinte in CSAT este strans legat de sedinta CCR de azi.”

    Eu raman la parerea mea, ca a fost o mare gafa.
    Mai ales dupa ce l-am vazut aseara la TV pe consilierul Fota transpirand cu tot felul de justificari penibile.
    In fata sacalilor din presa, care nu i-au iertat amatorismul.
    Din pacate, piratu` nu stie sa-si aleaga oamenii…

    2. „La subiect, cred ca ca CCR va respinge neconstituţionalitatea sacaderii salariilor bugetarilor, dar vor constata neconstituţionalitatea scaderii pensiilor. Acest format convine Presidentiei, el va da posibilitatea un restructurari mai adanci in administratia statului si respectiv va justifica marirea unor taxe.”

    Daca e asa (neconstitutionalitatea scaderii pensiei convine presedintiei), nu inteleg de ce s-a introdus ca masura, in strategie. Cu atat mai mult cu cat strategia a plecat de la Cotroceni.
    Nu-mi ramane decat sa o bifez ca fiind o alta gafa pe au comis-o domnii consilieri.
    Acu` se incearca dregerea busuiocului.

    Din greseala in greseala, spre „victoria” finala… 😦

    Tzepelica

    24/06/2010 at 9:14 am

  7. @Aha, @Tio – „pravalia” noastra e foarte mica. Nu facem compromisuri, nu ne asociem cu parteneri dubiosi. Prin urmare lucram cu clienti de peste ocean, si pot sa spun ca simtim slowdown-ul de prin 2007. Ne mentinem cu foarte mare greutate. Vad ca pe noi (i.e. pe micii proprietari) se tabara in primul rand cand e vorba de luat bani. Inca o marire de taxe poate insemna pentru noi iesirea din afaceri.
    Ma veti intreba – dar de ce nu te angajezi pe o „plantatie”? Din 2 mari motive:
    – imi place ceea ce fac acum
    – se pare ca sunt prea baba pentru munca pe plantatie.

    Diana

    24/06/2010 at 9:29 am

  8. Am din ce in ce mai mult impresia ca Basescu acorda prea mult credit unor consilieri (in special Avramscu si Lazaroiu) ale caror idei par a fi cel putin neinspirate, daca nu nepotrivite chiar cu actuala situatie aproape catastrofala a Romaniei.
    Mai mult cred ca acest paienjenis creat in jurul presedintiei este coordonat de undeva si de cineva care nu ne iubeste !
    Ba dimpotriva ! :mrgreen:

    raduhumor

    24/06/2010 at 9:37 am

  9. Elena Udrea îl atacă pe Videanu:

    „Pe de altă parte, a fost şi o lipsă de solidaritate a guvernului, unii miniştri preferând să nu opereze reduceri pentru a-şi conserva imaginea în instituţiile pe care le conduc”.

    gabhryel

    24/06/2010 at 9:53 am

  10. @razvan – as intelege mai bine si eu daca as vedea vointa in a taia unele tampenii (cum ar fi faimoasele pensii speciale) si, vorba ta, daca banii nu s-ar mai risipi aiurea.
    Pana una alta vad ca cei care au fost pana acum sobri sunt obligati sa platesca lipsa de masura a unor mitocani.

    Diana

    24/06/2010 at 10:12 am

  11. eu zic că se taie şi pensiile
    adică, mie mi se pare şi constituţional şi în acord cu jurisprudenţa CEDO

    în altă ordine de idei, fără tăierea pensiilor, mai primim banii de la FMI?

    gabhryel

    24/06/2010 at 10:21 am

  12. Gaby, nu ne incadram in deficitul bugetar si nu mai primim bani. Si asa FMI au acceptat un deficit bugetar marit, acum, daca nici pe asta nu il tinem sub control…

    Cetatean

    24/06/2010 at 10:31 am

  13. Hai mira-m-as! Videanu la un pas de remaniere? Avind in vedere sursa, nu cred.

    http://www.cotidianul.ro/118054-Videanu_si-a_anulat_vizita_la_Cairo_din_motive_de_remaniere

    Cetatean

    24/06/2010 at 10:33 am

  14. Cetăţean
    nu mai da link-uri la Cotidianul
    fă tu o sinteză dacă vrei

    gabhryel

    24/06/2010 at 10:37 am

    • Sinteza: Videanu este pe cale de a fi remaniat. Si-a anulat vizita in Egipt de pe 27 iunie, „după cum au declarat în exclusivitate pentru cotidianul.ro surse din Administraţia Prezidenţială”.

      Nu cred, insa am semnalat zvonul, rog a NU se accesa linkul, pentru a nu face trafic cotidianului.

      Gaby, mea culpa!

      Cetatean

      24/06/2010 at 10:42 am

  15. Hotnews-ul e mort.

    gabhryel

    24/06/2010 at 10:40 am

    • de dimineata e mort. Atac PSD 😀

      Cetatean

      24/06/2010 at 10:43 am

  16. Amicul Rahoveanu are un articol extrem de interesant despre arestarea lui DD in care se dezumfla toate teoriile conspirationiste (in care Basescu e dictator) si toate baloanele cu „incalcarea libertatii presei”. Merita citit!

    http://rahoveanu.wordpress.com/2010/06/23/%C2%AE-basescu-omul-care-aduce-ploaia/

    Cetatean

    24/06/2010 at 10:40 am

  17. http://badeadan.blogspot.com/2010/06/cartelul-mafiot-de-presa-vintu-au.html

    Dan Badea semnaleaza o declaratie a lui Vantu care merita reamintita in optica dezbaterilor despre campaniile de presa ca vulnerabilitate a securitatii statului:

    Viorel Hrebenciuc: Și dacă statul încearcă să se apere și deschide dosar penal unui mogul, mogulul atacă prin tot ce are mass media la dispoziție. Cum se simte reprezentantul statului în această situație?

    Sorin Ovidiu Vîntu: Distinse domn Hrebenciuc, în momentul în care statul încearcă să-mi dreseze tot felul de dosare pe criterii cunoscute doar de dvs. și cei asemeni dvs., evident că mă voi apăra cu toată fermitatea!”

    Am un prieten care si-a pierdut toti banii la Vantu. Erau banii lui de un apartament. Nici azi nu i-a recuperat. Sta de atunci cu chirie.

    Cetatean

    24/06/2010 at 10:50 am

  18. Bună dimineața tuturor!

    @ Theophyle, faptul ca intru mai rar pe aici, din motive ce tin de criza de timp, mi-a dat posibilitatea să observ tendință, o schimbare: te „balcanizezi” și asta e o pierdere. Se pierde un reper, o perspectivă distanțată de mărunțișurile „dâmbovițene” care fac atractivitatea și calitatea Politeii.
    Spui mai sus:

    «Parerea mea, este ca subiectul “campaniilor de presa” lansat de Presedinte in CSAT este strans legat de sedinta CCR de azi. Din doua motive, primul, a abatut tirul mediei de la dezbaterea de azi, dand posibilitatea judecataorilor sa dezbata fara presiune mediatica. Doi, a avertizat pe cei care vor demoniza CCR-ul in cazul unei respingeri a contestatiilor, ca a acest lucru poate duce la sanctiuni dure.»

    Păi, una din două: ori presedintele a lansat subiectul „campaniilor de presă”, minciună cu intenții malefice,
    ori întradevăr puterea mediei mogule poate „îndoi” pânâ și pe cei mai suspuși magistrați ai țării și asta nu poate fi o bucurie pentru democrația din Ro, lucru pe care corect l-a sesizat Băsescu, avertizând societatea.
    Apoi, de unde pot veni acele sancțiuni dure în cazul demonizării CCR? De la presedinte? Pe ce filieră?

    Am mers direct la sursa „zgomotului” (documentul prezidential) și ceea ce am citit acolo nu justifică, din punctul meu de vedere, consumul de energie al celor care au umplut cu prezenta lor, nu cu argumente!, canalele media.

    Este o vorba româneasca: Chelul îsi pune mâna în cap!

    Unde gălăgia e mai mare, acolo este ceva de ascuns!

    Si unde sunt cei mai multi „decibeli”: la cuibul Vântului, cel cu FNI-ul în aer (cade sau nu cade ghilotina?), la antenele cu partid în coadă și fondurile Ceausescului la bază ori la TVR-ul Sassului, nu al statului!

    @ gabhryel, cred că suntem pe aceeasi unda referitor la acest subiect!

    Toate cele bune! 🙂

    oldhashu

    24/06/2010 at 10:52 am

    • @oldhashu, „zgomotul” are un scop precis. Sa hartuiasca si sa irosesca resursele (si,implicit, orice urma de eficienta)oricarei persoane/forte mai pozitive din Romania. E un razboi de uzura iar T.Basescu e in rolul iepurelui de la cursa de ciini:toti sint cu ochii pe el in vreme ce altcineva ii face la buzunare.
      Vad ca scopul e atins de fiecare data.

      Unde e documentul sursa te rog?

      Tio

      24/06/2010 at 11:08 am

      • Tio, salut!

        Iată sursa, (merci nicole!)

        Dă clic pentru a accesa SNAp.pdf

        articolul referitor la presa este in “Vulnerabilitati” (pag.14).

        oldhashu

        24/06/2010 at 11:16 am

        • Salut, multumesc 😉
          E exact ce am crezut eu adica e rezultatul unei analize SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities, and Threats) si nimic altceva. S-a scos de acolo tot ce se potriveste cu campania „Dictator”.
          Toata transparenta din lume (asa cum sugereza Theophyle) nu rezolva problema unei mass-media de inchiriat si cu o agenda proprie.

          „ANDRA” e vizionara noastra aici. Numai o contraofensiva poate rezolva ceva substantial.

          Tio

          24/06/2010 at 11:30 am

    • @Hasule, salut si o zi buna 🙂
      Cateva raspunsuri:

      1. nu am ce sa fac sunt balcanic, asa scrie in toate actele mele de identitate, m-am nascut totusi la Bucuresti Romania;

      2. Prefer sa cred ca Basescu a facut-o din strategie politica decat din prostie.

      3. Nu exista in nici o democratie din lume o bazaconie care pune presa si/sau campaniile de presa si/sau presa tendentioasa intr-un act care discuta de politica de aparare nationala;

      4. Pentru asemenea fapte exista, procuratura si justitie;

      5. Doua alternative sau ramanem o democratie originala sau devenim o democratie adevarata.

      6. Cred ca argumentele pe care le-ai mentionat mai sus sunt mult mai balcanice decat ale mele, eu vorbesc de o democratie liberala occidentala, tu prin argumentele tale vorbesti de o democratie originala.

      7. Nu ai fost de acord cu mine nici cand am sustinut de la inceput ca Boc nu este exact un premier capabil, astazi cred ca recunosti acest adevar.

      8. Astazi crezi ca Basescu a fost corect in ceea ce a facut, vei vedea in curand ca agresit, si din nefericire nu a contribuit la renumele pozitiv al tarii in lume

      Numai bine, prietene! 🙂

      Theophyle

      24/06/2010 at 2:19 pm

  19. salut, hashule!

    Eu cred ca mentionarea in document a campaniilor de presa la comanda este corecta. Faptul ca aia urla e cea mai buna dovada.

    Cetatean

    24/06/2010 at 10:58 am

    • Salut, Cetătean!

      Pentru oamenii cu capul pe umeri nu e greu să deceleze adevarul, mai greu e pentru ceilalti…
      Din nefericire, democratia le oferă tuturor aceeași pondere în hotărârea destinelor cetății, asta e, sistem mai bun nu s-a inventat până acum!

      oldhashu

      24/06/2010 at 11:24 am

  20. Romania libera publica transcriptul interceptarilor telefonice din Dosarul DD.

    Cetatean

    24/06/2010 at 11:00 am

  21. Cetăţean
    O prostie „informaţia” din Cotidiotul.
    Dacă era de remaniat îl remaniau după „Snagov”.

    gabhryel

    24/06/2010 at 11:15 am

    • corect, de aia am si spus ca nu cred, insa am semnalat-o, totusi.

      Cetatean

      24/06/2010 at 11:19 am

  22. Theophyle spunea, citind sursele sale, ca in sedinta de la Snagov Basescu a dat numele celor pe care ii vrea in conducerea PDL, ca garda noua, disociind partidul de Guvern.

    „Preşedintele a spus la Snagov că nu trebuie să ţinem ocupate două funcţii: la Guvern şi la partid, pe principiul că, dacă nu iese una, poate iese cealaltă. Fiecare trebuie să aibă rolul lui: unii la conducerea partidului, alţii la guvernare”

    Elena Udrea ne spune azi pe cine a numit Basescu:

    „Băsescu ar fi oferit şi nume: intelectualii veniţi în partid: “Dădea exemplul celor care au venit în partid din societatea civilă. Cred că este foarte util ca aceştia să se implice mai mult: Monica Macovei, Traian Ungureanu, Cristian Preda, Sever Voinescu, Teodor Baconski. Din aceeaşi echipă ar putea face parte şi Valeriu Stoica”, a relatat Elena Udrea.

    Udrea, personal, il prefera pe Voinescu.

    http://www.romanialibera.ro/opinii/interviuri/e-prea-devreme-sa-candidez-la-presedintia-pdl-191357.html

    Cetatean

    24/06/2010 at 11:19 am

    • Servus ! 🙂 Si eu 🙂

      Loda

      24/06/2010 at 11:36 am

    • @Cetatean salut 🙂
      Minus – valeriu stoica care este si el un dinozaur politic! Nu s-a discutat despre el!

      Theophyle

      24/06/2010 at 2:21 pm

  23. Eu nu inteleg ! Tot timpul ni s-a spus ca taierea pensiilor si a salariilor bugetarilor este alternativa exclusiva ca sa nu crestem taxele si impozitele care ,bla, bla, duc tara de rapa, ok .Si ce vad acum ? Nu se cresc taxele, dar CRESTE cuantumul impozitarii la drepturi de autor ,se intoduce contributie CAS in domenii in care nu a fost perceputa, se introduc impoizite noi, se baga 16 % pe depozite bancare.Pai frate, astea vor face bine populatiei si economiei au ba? Mentionez ca NU AM tichete de masa, de cresa, de vacanta, nici nu am avut niciodata, dar sunt totusi 2 milioane de beneficiari, majoritatea in sfera privata, aia pe care cica ,,o menaja” guvernul Boc ,ca a tras anul trecut si ca acum e randul bugetarilor.Dupa cum vad eu, acum e ,de fapt, randul tuturor 😦 Poate ma insel…

    Loda

    24/06/2010 at 11:43 am

  24. Vorbim de descentralizare, dar, pe sest, scolile se trec inapoi la Minister de la comnuitatile locale, pai nu intre in contradictiei cu Legea Educatiei care accentuaeaza descentralizarea?

    Loda

    24/06/2010 at 11:44 am

  25. http://www.hotnews.ro/stiri-esential-7474475-hotnews-fost-indisponibil-din-cauza-unui-atac-cerem-scuze-cititorilor.htm

    Ce spuneam eu mai sus? Ca hotnews a fost atacat de PSD 😉 Avem confirmarea atacului, acum sa vedem cine era in spatele lui.

    Cetatean

    24/06/2010 at 12:02 pm

    • pai n-a zis casandra ca psd-ul nu face magarii de astea? 😉

      razvan

      24/06/2010 at 12:15 pm

    • Flacara violet , flacara rosie(PSD) , ex-KGB ,oamenii lui Patriciu, OTV sau extraterestrii ! 😆

      Stefan A.

      24/06/2010 at 12:22 pm

    • E un semn de disperare (sau un otv-ist suparat ca ramine fara Elodia? 😉 ). Disperarea lor e un semn sigur ca se fac totusi progrese. Dar nu T.Basescu ii sperie ci o justitie independenta.

      Tio

      24/06/2010 at 2:15 pm

  26. Urmează Politeia!

    Staţi pe aproape că nici nu ştiţi ce pierdeţi!

    Theophyle, tu te-ai retras la timp.
    Ai mirosit ceva? 😛 😆

    gabhryel

    24/06/2010 at 12:25 pm

    • gabhryel,
      serverul pe care sta Politea este in SUA, fara grija 🙂 Invat repede si eficient 😆

      Theophyle

      24/06/2010 at 2:22 pm

  27. Ziua buna all 🙂
    Cand s-au impartit sarcinile „diviziilor securistice” Moscova a decis ca ,de ex. bulgarii sa aiba un esalon de elita in atentate-celebra umbrela bulgareasca,iar noi sa performam in diversiune.
    „Arma” asta am perfectionat-o atat de mult incat elita manipulatoare-diversionista a ajuns sa fie propria sa victima.Norocul ei(elitei) este(a fost) ignorantza desavarsita,amestecata cu altele multe, si bune si rele ale neamului nostru.Daca mineriadele n-au mai mers pe strada ele merg inca bine pe sticla.(de ce merg inca bine pe sticla,este o discutie foarte lunga)
    Pai,sa nu-ti vina sa-i legi la stalpul infamiei si sa-i bati la poponeatza goala,in piatza centrala pe distinsii jurnalisti-vuvuzele ? 😆
    Introducerea campaniilor de presa cu scopul declarat in documentul presedentiei,in strategia de aparare nationala,dupa parerea mea este corecta.Scopul insa,e de vazut ,n`asha ? 😉 Agresivitatii toxice,nocive a unor jurnalisti(cu cohorte de interese in spate)ii trebuia un raspuns pe masura.
    Cum minciuna si diversiunea au fost folosite de multi,cam din tot spectrul social,mai ales politicieni si jurnalisti,ar cam trebui un moment de resetare t=0.Se vede treaba ca la unii acest t=0 s-a intamplat mai de mult,la altii inca se mai asteapta.Poate ca strategia nationala de aparare ii va grabi putin.Sau inspre chestiuni penale sau inspre deontologie jurnalistica/”politica”
    ps.Dana Grecu e o scumpa.Zicea ieri ceva de felul asta:-priviti oameni buni cum va manipulam noi cand va dam imagini cu inundatiile si va prezentam realitatile dure din tzara.Mr.Bean macar scotea ceva hazliu din tragedia cu inundatiile.

    mircea

    24/06/2010 at 1:01 pm

  28. Sa recompunem imaginea externa a Romaniei, intr-o singura zi, asa cum apare in presa internationala (manipulatoare) ,intr-un singur cotidian, Romania Libera:
    ,,In România, presa reprezintă o ameninţare la adresa siguranţei naţionale, alături de terorism, corupţie şi crima organizată, a relatat agenţia Associated Press. ”
    ,,Regulile politice nu-l interesează pe preşedintele român Traian Băsescu care, deşi are doar un rol reprezentativ, deţine practic întreaga putere, fiind comparat de unii observatori cu Vladimir Putin, comentează în ediţia de joi cotidianul german Suedwest Presse, citat de Agerpres. ”

    Loda

    24/06/2010 at 1:01 pm

    • @Loda, salut 🙂
      nu te inflama ziarul german despre care vorbesti este de stanga, aproape comunista (Lange) cat despre AP, nici ei numai sunt ceea ce au fost. Ieri CNN a intrerupr colaborarea.

      In afara de asta, ii doare in fund pe cititorii occidentali de Romnania, si cancelariile nu-si primesc informatiile de baietii mai sus mentionat.

      Asta nu inseamna ca povestea cu campaniile de presa a fost de o mare desteptaciune!

      Theophyle

      24/06/2010 at 2:26 pm

      • Theophyle :
        Buna dimineatza la tine ! Vezi, daca m-ai invatat cu fusul acum stiu cum sa te salut 🙂

        Loda

        24/06/2010 at 2:51 pm

  29. Loda, vine opinia aia din Germania, dar asta nu inseamna ca are si dreptate. De cand presedintele are „doar un rol reprezentativ”?
    Nu de alta dar postul asta „doar reprezentativ” a bagat in faliment 2 partide si doua trusturi de presa.
    Hai sa jonglam cu vorbe.
    Cand il pui la respect pe ambasadorul SUA, nu odata, cand ii faci cu ou si otet pe americani, cand te pui impotriva scutului antiracheta, cand ceri sa ii imbratisam pe Putin si compania lucrurile intra si la chestia aia „antinationala”.
    Adevarul e simplu, Realitatea a facut cel putin o greva pe care a filmat-o ca revolta populara. A instigat nu odata sa iasa lumea in strada, a diabolizat parlamentarii puterii la votul motiunii, s-a comportat ca PR Kiseleffului.
    Vrei sa vorbim de atacul dioxinei la Danone, despre gripa porcina de la Comtim, despre loganurile care se rastoarna?

    Turnofftheglory

    24/06/2010 at 1:15 pm

    • Turno :
      Eu Nu zic ca presa straina are dreptate,eu v-am pus in fata oglinda Roamniei.Tu crezi ca cititorul strain sta sa analizeze daca oglinda e una ce reflecta realitatea sau e una de balci, care te arata mult mai lung, mai gras sau monstruos deformat? Mi-ar placea sa stiu modul exact prin care Ministerul de Externe contracareaza aceasta imagine.In rest, ramane cum am spus,cetateanul strain citeste ce scrie ,,organul” nu sta sa despice firul in patru. La o asemena imagine, coroborata cu datele economice aparute tot in presa straina vezi investitorii stand la coada la granitele Romaniei ?

      Loda

      24/06/2010 at 2:01 pm

      • Loda, nu vine nici un strain in Romania. In plus un oportunist speculativ ar fi toxic aici.
        Imi place ca un piscat de tantar a iritat cele doua trusturi. Nu vad reactii asemanatoare la MediaPro. Oare de ce?
        Gandeste-te cum trusturile indatorate, cu bugete de publicitate minime, cu salarii neplatite, cu datorii la stat sunt oparite. Poate CSAT a facut o tampenie cum zice Theophyle, eu nu cred asta, dar reactia este mult exagerata. Atac la democratie? 😆
        Cand o televiziune face atac la persoana nu se pune?
        Cand o vindem pe pe pagina intai pe „keep walking Monica” nu e regretabil? Dar Nistorescu ce striga la andropauza cat de naspa sunt tzatzicile Udroaicei nu ne sareau in ochi?
        Imi amintesc cu exactitate cum la Realitatea TV, in prime time presedentia era acuzata de trafic de arme, legaturi cu teroristii, spionaj si restul de tampenii.
        Imi amintesc cum CNSAS a fost vandut ca o institutie anacronica, nu are nici macar 10 ani.
        Imi amintesc cum presa l-a bestelit finut pe Chiriac si SRS, santajisti demonstrati, cu Realitatea i-a exclus prin Sergiu Toader o perioada si astazi milionarii in euro cu afaceri cu statul si extorcari, Chiriac si SRS imi vorbesc de averea nesimtita a lui Videanu.
        Sa o cred sau nu pe Udrea cand pompa bani in Realitatea devenise invizibila, cand s-au taiat fonduri a devenit ticaloasa si fufa.
        Aici e spilul.
        Ca sa inchei apoteotic, era pe presa scrisa si audio vizuala o invitatie la un incident aviatic prezidential asemanator cu cel polon?

        Turnofftheglory

        24/06/2010 at 2:13 pm

  30. Buna Loda 🙂
    Vezi si tu ce inseamna ignorantza noastra si cat demult foloseste mass-mediei ? 😆
    Daca nu s-ar fi folosit cuvantul „campanie”,care determina trimiteri punctuale la media noastra,nuanta deloc cuprinsa(oare de ce) in luarile de pozitie ale multora interni si externi,parca ti-as da dreptate,inclusiv agerpresului(ager ? 😆 )

    mircea

    24/06/2010 at 1:19 pm

    • mircea :
      Pai nu trebuie sa-mi dai mie dreptate ca eu nu am exprimat nici o opinie personala, am pus doar niste titluri ,concluziile le trage fiecare.

      Loda

      24/06/2010 at 2:03 pm

  31. in privinta ,,campaniilor care ameninta securitatea ” sunt intru totul de acord cu un om in a carui postari am mare incredere, e vorba de Dan Selaru :
    ,,PS M-am uitat în strategiile de securitate ale UK, US şi UE. Nicio vorbă despre presă. Dar acolo o campanie de presă care spune că un funcţionar public a făcut un matrapazlâc se încheie aproape totdeauna cu demisia funcţionarului. ”
    Si atunci este ca strategia noastra-i mai cu motz?

    Loda

    24/06/2010 at 2:08 pm

  32. salut pe toata lumea 🙂
    V-am citit cu atentie si am sa-mi permit sa dau cateva raspunsuri 🙂

    Theophyle

    24/06/2010 at 2:10 pm

  33. Salutare!
    Theophyl este un domn
    Chiar de-i abia trezit din somn
    Lebada-i alba ori neagra?
    Sau e un pitic cu barba?

    Creanga

    24/06/2010 at 2:12 pm

    • @creanga, salut baiete, Lebada este intotdeauna alba, daca nu este bineinteles, neagra!

      Theophyle

      24/06/2010 at 2:27 pm

      • Neatza Theophyle

        Hiuuu, bine ca nu-i un pitic
        Un ‘Mutulica’ mai voinic
        Ce-or face omuletii in capoate
        Aflam pe la 3 jumate

        Creanga

        24/06/2010 at 2:33 pm

      • 😆

        gabhryel

        24/06/2010 at 2:49 pm

  34. Theophyle, salut!

    Am vazut mentiunea ta, fara Stoica, restul sunt buni!

    Cetatean

    24/06/2010 at 2:34 pm

    • Cetatean, mai este vorba de inca doua personaje pozitive, primul ar fi Lucian Croitoru si al doilea Liviu Negoita 🙂

      Theophyle

      24/06/2010 at 2:38 pm

  35. Salut!

    Îmi place cum practicienii manipulării finuțe vin și pe acest blog și transformă, citez:

    „fenomenul campaniilor de presa la comanda, cu scopul de a denigra institutii ale statului, prin raspandirea de informatii false despre activitatea acestora” „presiunile exercitate de trusturi de presa asupra deciziei politice in vederea obtinerii de avantaje de natura economica sau in relatia cu institutii ale statului„.

    … în nevinovate și obișnuite campanii de presă centrate pe matrapazlâcurile funcționarilor, care astfel, nu-i așa, sunt ținuți în brațe (de Băsescu) în loc să fie dați afară, cum se face în lumea civilizată.

    Măi, vouă nu vă e rușine?

    sym

    24/06/2010 at 2:35 pm

    • nu, nu le e 🙂
      se fac că nu-nţeleg

      gabhryel

      24/06/2010 at 2:52 pm

    • Sym :
      Buna ziua .Cine sunt ,,practicienii manipulării finuțe’? Pana una, alta, o tentativa de manipulare vad doar la tine, acuzandu-l pe Dan ca ar face vreun atac la Basescu, ceea ce e curat fantasmagorie.E vina mea ca nu am dat tot citatul, asa ca pun acum si restul sa vezi clar pe cine invinuieste :
      ,,După care urmează Justiţia. Care funcţionează. La Justiţie e buba, nu la presă.”
      Nu-mi plac postarile cum intrebari gen ,,voua nu va este rusine” ? Mie, nu, tie, da? Macar da si tu citatul celebru :
      ,,Rusine, Dinu Patriciu” :)(la laegere, cu sau fara lacrimi in ochi 😉

      Loda

      24/06/2010 at 2:57 pm

  36. S-a terminat sedinta CCR.

    Cetatean

    24/06/2010 at 2:37 pm

    • @Cetatean, scrie pe undeva?

      Theophyle

      24/06/2010 at 2:44 pm

  37. IRTV, streaming.

    Cetatean

    24/06/2010 at 2:45 pm

    • Ok, merci. Eu ies pe drum spre birou, postare noua va fi pe la ora 16-16:30.

      daca sunt nautati, „da pe post” daca poti, merci 🙂

      Theophyle

      24/06/2010 at 2:47 pm

      • Da, negresit! 🙂

        Cetatean

        24/06/2010 at 2:48 pm

  38. acuma vad ca scrie ca s-a „suspendat” sedinta CCR.

    Cetatean

    24/06/2010 at 2:46 pm

    • adica? s-au luat la bataie?

      Theophyle

      24/06/2010 at 2:48 pm

  39. habar n-am, nu stiu ce inteleg aia prin „suspendare”, pauza de pipi sau de mincat sandvis…

    Cetatean

    24/06/2010 at 2:50 pm

    • 😆

      Diana

      24/06/2010 at 2:51 pm

    • au ieşit să se documenteze cu jurisprudenţa CEDO
      😀

      gabhryel

      24/06/2010 at 2:56 pm

      • pe bune!?

        Cetatean

        24/06/2010 at 2:59 pm

  40. Salut.
    Mie-mi place cand aud ca un punct la o analiza swat – (vurnerabilitati) se transforma in „evidente tendinte dictatoriale”. Inteleg ca Stalin&Mao&Comp au declarat inainte de a prelua puterea – ca presa reprezinta o „vulnerabilitate”.
    De aici trag concluzia ca Putin nu are tendinte dictatoriale, pentru ca el se lupta pentru libertatile presei in mica si democrata rusie. 🙂
    Nastase cand il aresta pe Ciuvica – Armaghedon – era un democrat, pentru ca nu a declarat ca ciuvica trebuie saltat. Ba chiar la eliberat de la bulau dupa cateva ore.

    DanSu

    24/06/2010 at 2:52 pm

  41. S-au reintors aia de la CCR de la bar/toaleta.

    Cetatean

    24/06/2010 at 3:03 pm

  42. Avind in vedere cele spuse de Udrea, dar si completarile lui Theophyle, avem o lista completa a oamenilor pe care i-a numit Basescu pentru a face parte din noua conducere a partidului:

    Monica Macovei, Traian Ungureanu, Cristian Preda, Sever Voinescu, Teodor Baconski, Lucian Croitoru si Liviu Negoita.

    Cetatean

    24/06/2010 at 3:07 pm

    • Cetatene ,fii mai atent :
      ,,lista completa a oamenilor pe care i-a numit Basescu pentru a face parte din noua conducere a partidului:”
      He, he, ca bine lke zici ! 🙂

      Loda

      24/06/2010 at 3:45 pm

  43. Cetatean, cu aia in frunte eu redevin simpatizantul posibil al PDL.
    CCR tine afisul teve?

    Turnofftheglory

    24/06/2010 at 3:14 pm

    • da, da, remarc ca irtv se concentreaza EXCLUSIV pe taierea pensiilor, nici o vorba despr etaierea salariilor, masa de votanti psd conteaza, fraierii platitori, nu.

      Cetatean

      24/06/2010 at 3:21 pm

    • Eu, de la alegerile prezidentiale nmu am mai auzit de Ungureanu ? pentru care merite in viata de partid ar fi promovat la conducerea acestuia ?

      Loda

      24/06/2010 at 3:46 pm

  44. “Ei nu sunt oameni, ci puteri. Ei nu pot redeveni oameni – deoarece funcţia lor ar fi denaturată – dar nici nu trebuie atacaţi precum ceilalţi oameni. Legea îi apără pe cetăţeni de orice agresiune din partea puterii: ea trebuie să apere puterea de orice agresiune din partea cetăţenilor. Insultat ca persoană, şeful statului redevine om. Dacă atacaţi omul, el se va apăra, iar Constituţia va fi distrusă”.

    Mama ei de democratie.

    Turnofftheglory

    24/06/2010 at 3:22 pm

    • Fii serios, Benjamin Constant se referea la Anglia ! Unde ai vazut tu la noi cetatean aparat de lege de ,,orice agresiune din partea puterii”? Stai, sa gate CC si o sa vedem cum ner apara :).
      ,,Insultat ca persoană, şeful statului redevine om. Dacă atacaţi omul, el se va apăra, iar Constituţia va fi distrusă”.
      Pe bune ? Depinde de cine e ,,seful statului” 😉 mai atacat ca Obama in campania electorala dar si acum, putini sefi de stat am vazut, la fel a fost si Bush junioro, de cate ori i-ai vazut ,,aparandu-se” si incalcand Constitutia ? Mie, acest CITAT ales de Preda, mi se pare dotat cu o puternica tenta justificatoare; intrebarea este pentru ce imprejurari ? Pentru ce a fost sau pentru ce va fi ?

      Loda

      24/06/2010 at 3:52 pm

  45. As simpatiza si eu cu PDL – daca si numai daca cei pomeniti de Citoyen vor avea un cuvant greu de spus acolo.

    Diana

    24/06/2010 at 3:29 pm

  46. 3 jumate a trecut
    Judecatorii au tacut
    Ramane cum am stabilit
    Pensia-i de neclintit

    Creanga

    24/06/2010 at 3:37 pm

  47. @Loda

    Citatul din Dan Șelaru a fost:

    „M-am uitat în strategiile de securitate ale UK, US şi UE. Nicio vorbă despre presă. Dar acolo o campanie de presă care spune că un funcţionar public a făcut un matrapazlâc se încheie aproape totdeauna cu demisia funcţionarului.” (sublinierea îmi aparține)

    Ori asta este o manipulare. Ea e făcută în doi pași, ca la carte:

    (1) Pasul lateral: se confundă voit în discuția despre campaniile de presă la comandă, făcute cu scopul obtinerii de avantaje de natura economica sau in relatia cu institutii ale statului simplele campanii de presă despre funcționarii publici.

    (2) Pista falsă: apare întrebarea de ce acolo funcționarul prins cu matrapalzâcul e dat afară, dar aici nu?

    Manipularea e cu atât mai grețoasă cu cât tema alternativă pe care o propune are merit, discutată pe picioarele proprii.

    Dar ea e inserată cu grijă în o cu totul altă temă, și anume: este presa care prezintă minciuni cu scopul asigurării unor avantaje economice sau relative la unele instituții ale statului o slăbiciune a securității naționale?

    De exemplu, dacă Realitatea TV duce campanii de minciuni împotriva instituțiilor statului, la comanda patronului, fie pentru ca acesta să primească publicitate de stat, fie poziții guvernamentale cheie pentru beneficiul său economic, fie pentru a-i fi permisă evaziunea fiscală, este aceasta o amenințare la adresa securității statului?

    Asta-i întrebarea, nu manipulările de 2 bani. Defapt, fiind vorba de D. Șelaru, cu ale sale „analize” „obiective” (haha) nu dau nici două coji de semințe, 2 bani e deja super-preț.

    Chestia cu rușinea era o întrebare retorică. Știu că nu vă e rușine.

    sym

    24/06/2010 at 4:03 pm

    • @Sym, salut 🙂

      Vad ca ai o ciuda eterna pe Dan Selaru. Pacat, el poate greseste in parerile lui, dar o face cu cinste si fara intentia de a manipula.

      Sunt de multe ori divergent in opinii cu Dan Selaru, dar il respect, pentru ca sunt sigur de onestitatea lui.

      Theophyle

      24/06/2010 at 4:37 pm

    • Oamenii aia isi dau demisia indiferent daca sunt vinovati sau nu, doar o acuzatie e de ajuns. Pentru ca nimeni nu conduce avand o pata deasupra capului. Dupa care urmeaza Justitia, cine spune o prostie e judecat si plateste.

      Asa ca fantasmagoriile tale sunt total lipsite de sens. Pasi laterali si alte aberatii.

      Dan Selaru

      24/06/2010 at 4:45 pm

  48. Salutari la gazde si oaspeti

    Sa lasam cazul UK deoparte. Nu cred ca este relevant.
    Mi s-ar parea relevant cazul Italiei, poate si al SUA. Ar fi interesant daca mafia a fost declarata vreodata, un pericol la adresa sigurantei nationale. (Unde esti Stefan_A?).
    Conform definitiei din DEX, unele grupari din presa intra in categoria grupurilor mafiot.

    eugeni

    24/06/2010 at 4:21 pm

    • eugeni :
      Nu te supara dar asta-i un sofism .

      Loda

      24/06/2010 at 4:51 pm

  49. Loda, uite ceva despre Traian Ungureanu, ca sa te lamuresti ce a facut el pentru Romania si Europa.

    Bravo lui!

    http://www.realitatea.net/o-rezolutie-pe-ce-prevedea-consultari-cu-rusia-pe-scut–modificata-la-initiativa-lui-traian-ungureanu_704115.html

    Pentru asta merita aplauze la scena deschisa.

    Cetatean

    24/06/2010 at 4:21 pm

    • Parerea mea,

      R.Ungureanu, este singurul om care-mi vine in minte acum pe care l-as vota la presidentie in 2014!

      Theophyle

      24/06/2010 at 4:38 pm

      • Salut, @Theophyle. 🙂
        Si eu. Chiar daca unii tot bat apa in piua ca ar fi fost mare utecist, etc, etc. Era dintre cei mai buni studenti (parca din Iasi) si…cred ca era pasionat de politica inca de atunci.
        Spre deosebire de altii care s-au remarcat in aceasta directie din studentie (cum ar fi alde Banicioiu), a facut multe lucruri bune dupa ’90.

        Diana

        24/06/2010 at 4:52 pm

        • Scuze, am gresit…cred ca voi vorbiti de Traian Ungureanu, nu de Razvan…Scuze inca o data.

          Diana

          24/06/2010 at 4:55 pm

        • Diana, scuze eu am gresit, m-am referita insa ca si tine la acelasi om. Nu T Ungureanu ci R. Ungureanu 😆

          Theophyle

          24/06/2010 at 5:04 pm

      • Doamne apara-ne si ne pazeste, Thophyle !!! M-ai socat rau de tot cu asta.

        Loda

        24/06/2010 at 4:53 pm

    • Cetateane ;
      Eu intrebam CE A FACUT pentru partid, caci e vorba de o promovare la conducerea partidului.

      Loda

      24/06/2010 at 4:53 pm

      • Nu, Loda, eu intreb ce a facut pentru Romania. La conducerea partidului, trebuie sa lucreze pentru Romania.

        Cetatean

        24/06/2010 at 4:59 pm

        • Da, sigur, exact ASTA se intampla in toate partidele din Roamnia,si exact asa se va intampla.Pe cuvant, parca traim in second life…

          Loda

          24/06/2010 at 5:01 pm

  50. Hahaha, asta a fost buna! Loda nici macar nu stie cu ce se ocupa, tu il voteze Presedinte! 😛

    L-am ascultat pe Ungureanu la BBC ani de zile, m-a convins de mult ca merita votul meu pe o functie politica.

    Cetatean

    24/06/2010 at 4:45 pm

    • Cetetean :
      Si tu l-ai vota la presedintie ? Pe omul care spunea ca se arunca de pe bloc ?

      Loda

      24/06/2010 at 5:00 pm

  51. @Theophyle

    Salut! Am ciudă pe toți cei care pervertesc sensul primar al cuvintelor, este un pas decisiv pentru ca nimeni să nu se mai înțeleagă cu nimeni.

    Atunci când ești socialist nu te poți numi nici „liberal” nici „democrat-liberal”. Atunci când pensiile se reduc cu 15%, după o creștere de 148%, nu poți acuza „genocid”. Atunci când postezi cele mai părtinitoare, nefundamentate, lamentabile chestii pe care le poți găsi pe Hotnews, nu poți să-ți numești blogul „obiectiv”. Obiectivitatea înseamnă ceva, nu ce crede Dan Șelaru.

    În fine, reușesc foarte bine să-l ignor de obicei. Mai puțin când folosesc site-ul mobil de la hotnews care din nefericire nu postează autorii sau rubrica detaliată a articolelor în headline, și atunci deschid chestii cu titlu normal, pertinent, sperând vreun articol de la Doc sau D. Tapalagă, ca să mă scufund în cunoscuta lamentare partizană, de 2 coji de semințe, scrisă de ghici cine. Ca atunci când muști dintr-un măr viermănos. E enervant!

    Oricum, nu-i recunosc buna credință. Sincer, mi se pare extrem de ușor demonstrabil că nu face dovadă de bună credință ci de dublă măsură și inconsecvență la tot pasul. Dacă nu era pe hotnews defapt aș fi fost fericit să-l ignor toată viața, așa din păcate reușește să se mai bage în nasul meu și am o reacție alergică la genul lui de indivizi și opinii.

    Dar promit că nu voi mai aduce discuția la D. Ș, am reacționat la faptul că Loda a încercat, ca de obicei, manipularea discuției și direcționarea ei în obișnuitul sens al discreditării Băsescu/PDL.

    sym

    24/06/2010 at 4:55 pm

    • Ola,la, la ,ce perfida e Loda asta 🙂

      Loda

      24/06/2010 at 5:03 pm

      • Sunt un vierme care-l manipuleaza pe Sym impreuna cu telefonul mobil. Multi ai Doamne in gradina ta. Ridicol. De mult n-am mai ras asa. 🙂

        Dan Selaru

        24/06/2010 at 7:14 pm

  52. SCUZE!
    Eu m-am referit la Razvan Ungureanu si nu la TRU, aka Traian Ungureanu. Om valoros, dar nu pentru asemenea job. 🙂 Sorry 😦

    Theophyle

    24/06/2010 at 5:02 pm

    • Uf, asa mai da 🙂

      Loda

      24/06/2010 at 5:22 pm

  53. Postare noua 🙂

    Theophyle

    24/06/2010 at 5:05 pm

  54. […] cum am scris ieri si am avut dreptate, salarii da, pensii nu! Nu pot spune ca sunt cine stie ce deziluzionat in ceea ce privese pensiile […]


Comentariile sunt închise.