Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Miezul zilei 2/6 – “Boc Fără de Ţară”

Asa cum am promis m-am invartit azi la locul faptelor de ieri-alaltaieri. Despre Metrorex, metroul bucurestean, voi discuta in alta postare, astazi voi scrie despre ce discuta lumea peste tot. In metro,  autobuze, taxiuri sau pe strada. Omul zilelor acestea este Boc. Presedintele partidului votat de mine si de majoritatea voastra. Popularitatea nu este intotdeauna buna, in cazul de fata catastrofala. Nu cred ca cineva a scris un articol mai frumos si mai binevoitor pentru Dl. Emil Boc, politicianul, citez din articolul respectiv, sfarsitul:

Dl Boc a fost un delfin care a inotat cu rechini de tot felul si de toate culorile si nationalitatile. In Europa, politicienii care sunt delfini fac cariere formidabile, in Europa. La noi inca trebuie sa fii rechin. Pacat, dle Boc chiar te-am simpatizat in timp, desi de la inceput am anticipat sfarsitul.   Personal iti multumesc pentru decenta, modestia si chiar bravura cu care te-ai luptat. Din nefericire, povestea dlui Boc a aratat ca in politica “second choice” devine in timp “second place” si locul al II-lea nu se socoteste. Inca o data multumesc dle Boc – ai dovedit ceea ce multi din noi intuiam: 20 de ani este prea putin pentru a dobandi o maturitate politica necesara progresului acestei tari. Va invit sa cititi tot articolul in care i-am prezis catastrofa inevitabila. Aveti linkul.

Nu trebuie sa uitam ca inca nici un leu nu a fost redus din salariile bugetarilor si din pensiile tuturor pensionarilor, va puteti inchipui cat de mare va fi popularitatea lui Boc luna viitoare. Dl Emil Boc, Premierul Romaniei si presedintele PDL, partid pe care l-am votat, a reusit sa piarda tot ce un om politic poate pierde. A pierdut increderea poporului, a pierdut partidul pe care-l conducea prin acapararea lui de catre aripa FSN a partidului, a pierdut stima si adeziunea majoritatii electoratului PDL, cel putin cel care nu poate fi cumparat de fesenistii din partid. A mai pierdut dl Boc sansa de a reforma  justitia prin restructurarea CSM si CC si acum este pe cale sa piarda si majoritatea parlamentara.

Cred ca un singur personaj istoric poate sa-i tina pieptul nefericitului Boc prin incompetenta care a devenit proverbiala.  Numai Ioan (John) Plantagenetul, poreclit cu dispreţ „fără [de] ţară” (Lackland). Ioan a fost un rege slab şi totusi a facut doua lucruri istorice: a semnat Magna Charta Libertatum, fundamentul democraţiei engleze si a construit podul Londrei (London Bridge). Domnule Boc, Dvs. nu va veti putea lauda nici cu asta. Singura mostenire pe care o putem avea este sentimentul ca mai rau decat atat nu se poate.

Am crezut ca Emil Boic este un delfin, ca are inteligenta si nobletea delfinului care se poate lupta cu rechinii cu bravura. Piscicol vorbind, pote fi numai un amarat de biban, mic si fara minte!

Domnule Premier, Romania nu are nevoie de unul care sa stie sa dea cu coasa, avem nevoie de unul care sa stie  sa conduca un tractor. Coasa  ne va secera pe toti.

 Du-te domle’ acasa si lasa-ne!

P.S. Pesedei si penelaci, nu va bucurati, ai vostri sunt la fel de prosti!

P.P.S. Nu am postat o caricatura pentru simplul fapt ca o caricatura implica totusi niste sentimente pe care Boc nu le merita!

Written by Theophyle

02/06/2010 la 2:52 pm

138 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ziua buna ALL ! 🙂

    tibi

    02/06/2010 at 2:56 pm

    • Salut @tibi 🙂

      Theophyle

      02/06/2010 at 2:59 pm

      • salve Teofil 🙂

        Stii parerea mea : Boc trebuie sa stea macar pina in toamna; indiferent daca reuseste sau nu ceva cu aumarea, la toamna este tocmai bun sa plece ca noul guvern sa aiba timp sa se instaleze pina la viitoarea vacanta parlamentara. DIXIT ! 🙂

        Acum, chiar nu cred ca este oportuna remanierea sau debarcarea lui Boc.
        Peste o luna se intra in vacanta parlamentara.
        Daca reuseste asumarea, primim (Ro nu noi) urmatorul balon de oxigen : transa FMI; daca nu reuseste pentru ca il blocheaza pesedoii sau CCR, atunci adio sperante pentru toata lumea : victoria celor 322 poate fi trimbitata de pe acum; cu ce consecinte, VOM VEDEA.

        tibi

        02/06/2010 at 3:37 pm

        • @tibi, asta nu va face absolut nimic pana la toamna. Situatia va fi la fel de proasta! Omul este un Geoan mai scund!

          Theophyle

          02/06/2010 at 3:41 pm

  2. Theophyle, ai venit la timp!

    Ma pregateaam sa ies. Boc nu avea voie sa piarda o luna cu actul asumarii. Ce dracu a facut de cind Basescu a anuntat masurile? A dat timp Opozitiei sa il toace marunt si oportunsitilor din PDl sa sara in alta barca. Cum au venit asa pleaca, rebuia profitat cind majoritatea era solida. Asa, va fi strins la motiune si la CCR si mai strins.

    Cetatean

    02/06/2010 at 2:59 pm

    • cetatean, operatiile grele se fac rapid si cazurile urgente si fara anestezie. Boc a pierdut mai mult de o luna. Lucrurile a trebuit facute inaintea alegerilor din PSD, in prima luna a guvernarii.

      Theophyle

      02/06/2010 at 3:04 pm

  3. Din pacate dezamagire pe toata linia si ce este mai grav din punctul meu de vedere, nici o speranta de normalitate intr-un viitor rezonabil.

    ZaffCat

    02/06/2010 at 3:04 pm

    • ZaffCat, sindromul Boc va pulveriza toata clasa politica, poate e de bine!

      Theophyle

      02/06/2010 at 3:05 pm

      • pulverizare sau metamorfoza, aceasta este intrebarea 🙂

        ZaffCat

        02/06/2010 at 3:06 pm

  4. Oricum, ne aflam iar in fata unui moment crucial: cade guvernul sau nu? Moare statul social sau nu? Ramin dinozaurii la CCR sau nu? Intram in faliment peste doi ani sau nu?

    Deznodamintul nu poate intirzia prea mult. Boc e prea mic pentru un astfel de joc.

    Cetatean

    02/06/2010 at 3:14 pm

  5. Salut din nou…
    Dl. Boc seamana cu o pasare de curte care a ciugulit din greseala samburi de la visinele macerate in alcool. De atata curaj si prezenta de spirt dispune. Nu spun ca bibanul nu-i o imagine potrivita…
    Il rog pe Bascalios si pe Citoyen sa-i critice competentele juridice.

    Diana

    02/06/2010 at 3:18 pm

  6. Eu nu am studii juridice. Sunt doar un amator oleaca mai avizat. Nu am ce critica la Boc, decit incompetenta POLITICA. Mister B are treburi mai bune de facut, scriind despre Sandei, decit sa s elege de Boc.

    Cetatean

    02/06/2010 at 3:22 pm

    • Nici eu…si nici prea avizata nu sunt. Dar incompetenta se vede de la o posta…Si din pacate calitati care sa o compenseze nu sunt.

      Diana

      02/06/2010 at 3:25 pm

      • Diana salut,
        Nu cred ca ceste competente juridice a lui Boc sunt importante. El nu este Ministrul Justitie. Boc trebuie sa aiba competente politice in primul rand, manageriale. Ambele sunt inexistente!

        Theophyle

        02/06/2010 at 3:31 pm

        • Asa este, am vrut sa spun ca e „null” pe toate planurile 😦

          Diana

          02/06/2010 at 3:35 pm

        • Dian, din cate stiu (recent) Boc este un Geoana mai scund!

          Theophyle

          02/06/2010 at 3:41 pm

  7. glumiti. alternativa la Boc, in exact acest moment, este PSDul. ala al lui Vanghelie si a lui Voicu(care va iesi din inchisoare ca un martir al sangeroasei dictaturi).
    nu va amagiti, nu va mai fi nici o reforma.nici macar o incercare de reforma. in nici un domeniu.
    singura solutie va fi emigrarea definitiva, ultimul stinge lumina.
    va urma colapsul generalizat. peste 6 luni, un an, doi. dar va fi inevitabil.
    Boc trebuie sa scape de motiunea asta, sa ia dracului masurile astea si sa plece la toamna. nu acum.
    acum inseamna dezastru.

    estu

    02/06/2010 at 3:23 pm

  8. salut din nou

    sa nu uitam ca boc este autorul involuntar al pachetului de legi -25%/-15% (de care vom vedea ce se va alege) in sensul ca 5 luni n-a miscat nici unul din degetelele sale minuscule sa gaseasca solutii si l-a obligat pe basescu sa intervina

    razvan

    02/06/2010 at 3:28 pm

    • Razvan salut!
      exact asta este problema! Daca-si facea treaba in februarie inaintea alegerilor PSD, lucrurile erau bine facute deja.

      Poveste este mult mai simpla – si ADEVARATA, au vrut sa dea o tzeapa FMI-ului 🙂

      Theophyle

      02/06/2010 at 3:33 pm

  9. FMI-ului, FNI-ul a fost tepuit de mult 😉

    Cetatean

    02/06/2010 at 3:35 pm

  10. Theophyle

    eşti mai dur decît necesar şi cred că nici n-ai dreptate

    să începem cu concluzia: Să ne lase.

    Bun. ŞI?

    Care e urmarea? Raţional, pragmatic, eficient, care e urmarea?

    Are Funeriu (că nici Udrea nu e bună) destulă influenţă în partid încît să devină liderul lui?

    O să intre filialele PDL în delir la auzul veştii că Monica Macovei a ajuns şeful PDL?

    Hai să fim serioşi!
    Reformarea PDL nu se poate peste noapte.
    NIMIC nu se face peste noapte.
    Mai ales cînd e vorba de o naţiune care ştii cum e.

    Blogul tău a avut succesul pe care îl are acum a doua zi de la înfiinţare?

    Hai să nu creăm greutăţi suplimentare într-o situaţie şi aşa complicată şi extrem de riscantă.

    gabhry_el

    02/06/2010 at 3:39 pm

    • gabhry_el salut 🙂
      Nu este onest fata de tine ceea ce am scris eu. Pentru ca tu nu sti ceea ce am aflat eu. Am mai spus-o mai sus. Boc s-a comportat ca un Geoana mai scund. A avut in maine toate cartile si a pus botu’ la porcariile fesenistilor.

      Desteptii astia au incercat sa dea o tzeapa FNI, cu niste numere scoase din maneca, mascand datoriile facute de contabilu lui Videanu, adica Pogea.
      Intr-un cuvant au vrut sa prezinte platile in evidentele anului viitor.

      Asta se numeste grecizare. Escrocherie, minciuna etc. Asa ca si cu cinstea sta rau domnu’ Boc.

      Theophyle

      02/06/2010 at 3:46 pm

      • Ştii tu sigur că Boc – el personal – ştia că cifrele erau mascate şi voia să-i fenteze pe cei de la FMI?

        Poate că aşa le-o fi prezentat celor de la FMI, dar poate că aşa i s-au prezentat şi lui.

        Eu nu cred nici că-i necinstit, nici nu l-aş asemui cu Geoană.

        gabhry_el

        02/06/2010 at 3:54 pm

    • ca bine zici.
      Boc are tot timpul sa plece. important e cine vine in locul lui. daca pleaca acum locul va fi luat de Vanghelie.
      nu noi vom decide ci parlamentarii.
      daca guvernul pica asta inseamna adio transa FMi. inseamna automat cresterea riscului de tara. automat scaderea puternica a leului. automat intrara in faliment a mai tuturor celor cu credite.
      vorbim aici de o succesiune rapida, nu de efect asupra reformelor,justitiei, incredere a populatiei, etc.
      cine nu intelege ce se intampla in intreaga lume e fericit.poate inca sa doarma noaptea.
      Efectul asupra Ro va fi ca si cum te-ar lovi in direct un camion cu 100km/h.
      la ora asta e simplu.
      motiunea trece = dezastru imediat si inevitabil.
      nu trece= mai avem sperante. ca popor, nu ma intereseaza dl Boc sau PDLul.

      estu

      02/06/2010 at 3:47 pm

      • Paradoxal … scaderea puternica a leului si inflatia ar putea sa fie o solutie pentru balansarea bugetului, mai ales in zona de salarii si pentru o speranta in zona exporturilot.

        KingSnake

        02/06/2010 at 3:55 pm

  11. Cum am spus şi pe Blogary: e un obicei să dai pe calul care trage.

    Dar trebuie s-o faci cu măsură – şi Băsescu este extrem de priceput la asta – altfel îl laşi lat cînd e căruţa la mijlocul suişului.

    gabhry_el

    02/06/2010 at 3:42 pm

    • avem doi cai NU MAI MULŢI: PSD-PNL şi PDL
      ce facem: dăm pe PDL pînă moare?
      la ce ne ajută?

      gabhry_el

      02/06/2010 at 3:43 pm

      • nu gabi, vreau un PNL pe care-l pot vota. Nu mai vreau sa traiesc in minciunile care nu se termina de 20 de ani.

        Am asteptat la o reforma a statului si a perdidului, am primit ciuciu pe ambele paliere!

        Theophyle

        02/06/2010 at 3:57 pm

        • puteai să ai pretenţiile ăstea dacă PDL cîştiga singur 50% plus 1 din voturi
          dar nici atunci… 🙂

          gabhry_el

          02/06/2010 at 4:11 pm

        • şi eşti sigur că PNL vrei să votezi? 🙂

          gabhry_el

          02/06/2010 at 4:12 pm

  12. Theophyle,

    Cred ca am putin mania contrazicerii si stiu ca ai mult mai multe date decat am eu, dar cred ca esti cam aspru cu Boc. Si mie mi s-a parut ca pluteste, ca parca vorbeste prin somn, ca e inafara problemelor, dar simt ca nu poate fi chiar asa, ca e ceva ce ne scapa!

    Ai scris in acel articol ca are de rezolvat o ecuatie de gradul cinci.(Parca o teorema din matematica spune ca pentru ecuatiile de grad mai mare decat patru nu exista formule de rezolvare) Dar, in momentul de fatza, gradul ecuatiei este si mai mare. Cred ca sunt multe dedesupturi pe care nu le stim. Poate ca le vom afla, cu timpul.

    val

    02/06/2010 at 3:43 pm

    • @Val, vezi ce am scris in raspunsul lui gabhry_el !
      Nu-mi plac ecscrocherii, deloc!

      Theophyle

      02/06/2010 at 3:48 pm

  13. dedesubturi :}

    val

    02/06/2010 at 3:49 pm

    • Nu, ecscrocherii, pentru ca grecia a ajuns in halul in care a ajuns din cauza unor „dedesubturi”

      Zi, cineva a mai auzit de Pogea?

      Zi, crezi ca Basescu a iesit la rampa degeaba. A iesti pentru ca FMI, nu a mai vrut sa discute cu BOC!!!!

      Theophyle

      02/06/2010 at 3:52 pm

  14. Daca e asa… 😐

    val

    02/06/2010 at 3:52 pm

  15. Din pacate pinguinul asta nu va pleca de buna voie.
    Tzeapa aia ar trebui sa declanseze un sut in fund.
    Sa nu-mi spuneti ca nu exista inlocuitori.

    Diana

    02/06/2010 at 3:52 pm

    • Diana, tu iei bani de la cineva si dupa aia vrei sa-l tzepuiesti, asta se numeste guvernarea, ca in ferentarii lui Vanghelie!

      Theophyle

      02/06/2010 at 3:54 pm

      • Mi-e rusine 😦

        Diana

        02/06/2010 at 3:56 pm

  16. theophylle>gresesti. ca situatia era grea o stiau toti, inclusiv FMIul. nu puteau sa pacaleasca pe nimeni.
    schimbarea a avut loc la alt nivel. criza mondiala s-a exacerbat. nu mai e timp de joaca.
    poate o puteau face cu o luna-doua, inainte.
    mult mai logic si mai putin riscanta era o abordare graduala.FMI ar fi fost de acord.
    parerea mea e ca nu au avut incotro.
    nu-i apar.
    dar alternativa e dezastrul imediat.
    poate o sa vina oricum acest dezastru dar de cade Boc la motiune e bine sa ne facem bagajele.
    nu va mai fi vreo alta sansa rezonabila de redresare in viitorul previzibil.
    vorbesc doar de economie, de restul nici nu are sens.

    estu

    02/06/2010 at 3:53 pm

    • @estu, FMI o stiau. Ai nostri nu stiau ca FMI stia si au incercat sa ascunda cele 2 miliarde + dobanda pe care Pogea le-a luat anul trecut. Au vrut sa bage numai dobanda.

      FMI a cunoscut exercitiul si l-au dat in gat pe Boc.

      Theophyle

      02/06/2010 at 3:59 pm

  17. Mitul ardelenilor onesti – inca un mit „busted”…

    Diana

    02/06/2010 at 3:54 pm

    • statisti, dragă Diana, statistic

      gabhry_el

      02/06/2010 at 4:07 pm

    • sau pînă acum ai crezut că TOŢI ardelenii sunt cinstiţi sau TOŢI oltenii sunt gargaragii

      gabhry_el

      02/06/2010 at 4:08 pm

  18. Theophyle

    Faci o afirmaţie foarte gravă spunînd că Boc a vrut (cu intenţie adică) să-i mintă pe cei de la FMI.

    Mă mir că creditezi indemonstrabilul.
    Asta nu se poate dovedi. Reaua-credinţă, adică.

    POATE că a mers cu cifrele ăstea la FMI dar asta nu înseamnă c-a făcut-o cu rea-credinţă, c-a ştiut, adică, că face o escrocherie.

    gabhry_el

    02/06/2010 at 4:00 pm

    • @gabi, chiar are importanta daca stia sau nu. Idiotul asta nu citeste nimic. El trebuie sa stie totul. Este PREMIER. Nu-ti aduci aminte cu aderarea la NATO, cand au uitat cut&paste.

      Vrei sa-l aperi, e ok. dar tre’ sa cunosti faptele asa cum au fost.

      Theophyle

      02/06/2010 at 4:03 pm

  19. Sal`tare !
    Mda…pt. „Bocutz” caciula de PM e prea mare, evident.
    Dpdv al imaginii, e o catastrofa.
    Masurile „25-15 %” au erodat chiar inainte de a fi aplicate/simtite, adica la nivel de intentie.
    Problema e ca o buna parte din vitriolu` cu care arunca acu` bugetarii/pensionarii il improasca si pe pirat, care a iesit (total neinspirat) cu declaratia, ca sa-l acopere pe PM.
    Erorile astea constituie, din pacate, o gura de oxigen pt. PSD si PNL.
    La fel s-a intamplat si dupa elegerile din 2004, cand PSD era pe cale de disparitie da` si-a revenit pe spinarea ruperii ADA.

    Tzepelica

    02/06/2010 at 4:01 pm

    • @timi, salut 🙂
      exact asta ma omoara 😦

      Theophyle

      02/06/2010 at 4:04 pm

      • Cred ca am mai spus-o : piratu` si-a ales prost echipaju`. 😦

        Tzepelica

        02/06/2010 at 4:05 pm

  20. Dacă era escrocul pe care l-ai făcut, Theophyle, Boc nu şi-ar fi riscat pielea cu măsurile ăstea de austeritate.

    gabhry_el

    02/06/2010 at 4:05 pm

    • gabhry_el,
      probabil vorbim limbi diferite 🙂
      Probabil la modul simplist Boc este un om cinstit. La modul Premier este INCAPABIL. adica l-au fentat baietii. Tu zici ca e bine? si Boc trebuie iertat? OK iarta-l, nici o problema. Pentru mine el a patronat o magarie!

      Pentru mine inconstienta este la fel de grava in acest job.

      Theophyle

      02/06/2010 at 4:15 pm

      • nu, vorbim aceeaşi limbă 🙂
        sunt sigur de asta

        hai să-ţi spun un fel de pildă
        ai o găină care-ţi dă un ou la trei-patru zile
        ce faci? o tai pentru că nu ouă în fiecare zi şi rămîi fără nici un ou?

        gabhry_el

        02/06/2010 at 4:50 pm

        • Dar daca gaina cotcodaceste toata ziua si nu face nici un ou ? Sau daca cotcodaceste si face un gainat ?

          KingSnake

          02/06/2010 at 5:47 pm

  21. Buna ziua @all.
    O poveste citita de la parintele Cleopa, spunea ca la olimpiada dracusorilor cu tema:”care-l fraiereste cel mai bine pe om”, a castigat dracusorul care a avut proiectul: „Amana faptele bune”.
    In rezumat secretul consta nu in negarea binelui ci in amanarea infaptuirii lui – pana cand oricum va fi prea tarziu sau prea greu.
    Se pare ca si aripa PSD a PDL – a citit cu atentie manualul de utilizare editat de scaraotzki.
    Pentru ca au tot amanat: reforma, congres, alegeri, masuri, legi, etc.
    Iar noi fraierii am crezut ca daca vorbesc despre bine, o sa-l si faca.
    Necazul este ca am avut de ales intre acestia si ceilati care prezentau binele drept rau.
    Si acum ce facem?

    DanSu

    02/06/2010 at 4:09 pm

    • DanSu salut,
      exact ceea ce fac eu, de place sau nu. ii aratam in curul gol, asa cum sunt!

      Theophyle

      02/06/2010 at 4:10 pm

  22. Vreau sa intelegeti. Intr-un guvern exista responsabilitate ministeriala si colectiva a sefului guvernului. EL este responsabil direct de toate activitatile guvernului, in special cand esytte vorba de un tratat atat de important.

    Boc si-a mutat primaria de la Cluj in Bucuresti si a semnat ca un primar va aduca aminte si la tembelizmele pe care le-a produs cand au facut cut&paste si au uitat sa stearga lucruri esentiale din documente de stat prezentate parlamentului si opiniei publice!

    Theophyle

    02/06/2010 at 4:09 pm

    • Boc este un analfabet in ale economiei, asta este limpede de fiecare data cand vorbeste pe teme economice. Un prim-ministru nu e musai sa fie specialist in economie, daaaaar presupunand ca nu ar fi stiut de incercarea de escrocherie, din momentul in care a aflat trebuia sa propuna revocarea ministrului de finante si concedierea consilierilor lui pe probleme economice.

      Nu este permis ca un prim-ministru sa faca atatea gafe, pentru ca nu are credibilitate si din aceasta pozitie nu poate pretinde absolut nimic nimanui, nici macar o taiere de sporuri … cam asta e ideea.

      KingSnake

      02/06/2010 at 4:18 pm

    • nu zic că Boc – şi nici măcar Băse – ar fi perfect
      tot ceea ce spun e că ÎN CONTEXTUL ACTUAL, cu oamenii ăştia adică, nu prea avem alternative
      dar cea mai proastă alternativă e să eliminăm alternativa cea mai puţin rea

      şi în loc să extragem maximul de beneficii (cît se poate) de la o mîrţoagă, dăm pe ea pînă o omorîm ca să rămînem cu catîrul

      gabhry_el

      02/06/2010 at 4:19 pm

      • gabhry_el. nu sunt beneficii din incompetenta sau din minciuni! nu pot fi!!

        Cu el sau fara el lucrurile stau exact la fel. Ai vazut pierderile in ultimele zile. Tu esti de vina, eu cine este de vina?

        Tu chiar crezi ca nimeni nu trebuie sa-si asume responsabilitatea?

        Theophyle

        02/06/2010 at 4:25 pm

  23. theophylle>o sa te mire, dar nu ai dreptate de fiecare data. acum vii cu un proces de intentie, fara dovezi. iti imaginezi niste chestii.povestea cu miliardele nerostogolite ale lui Pogea e doar o poveste pe care ai inghitit-o pe nemestecate. chiar daca ar fi reala rostogolirea s-ar fi putut face bine merci si acum, suma nu e capat de tara.
    ti-am mai spus, criza e mult, mult mai grava si la cu totul alt nivel decat amarata asta de Romania. nu mai e timp. deloc.
    ah, si cu limbajul tau, cu categorisirile tale cum e? ca pe mine m-ai tras de urechi ptr lucruri mult mai soft.
    pentru mine cel mai jenant e ca se pare ca pierdem lupta inainte de a o incepe si ca suntem dispusi sa ne tradam cauza si sefii la cel mai mic zvon.
    ma indoiesc ca asta era atitudinea la US marines.
    ma indoiesc tare, tare de tot.
    Bush era un idiot dar planurile au fost duse la capat.
    injuraturile in particular. in rest front unit daca e sa credem in niste principii si in niste actiuni de luat.
    daca am hotarat ca luptam, luptam. nu ne schimbam comandantii in plina lupta. avem timp dupa ce se termina. care mai ramane.

    estu

    02/06/2010 at 4:14 pm

    • @estu,
      eu o stiu asta de la la botul calului „prietene”

      Inca o data daca nu crezi ceea ce scriu eu de ce naiba citesti?

      Eu nu vreau sa lupt cu incapabili si cu manjiti. Nu vreau sa castig nici o lupta cum au fost cele castigate de 20 de ani.

      Vreti sa traiti in minciuna si cu minciuni, toate bune.

      Estule baga-ti in cap eu sunt un om cinstit! Scriu si spun numai adevaruri pe care le-am controlat de 10 ori! Nu fac rabat la constiinta mea!

      Theophyle

      02/06/2010 at 4:20 pm

  24. Buna ziua

    Nu am datele lui Theophyle, dar mi se pare la fel de grav si daca Boc nu stia. Inseamna ca e inconjurat de consilieri care-l mint sau care sunt atat de incompetenti ca nu pot verifica si interpreta niste informatii. Senzatia mea e ca Boc habar n-are ( desi sunt constient ca m-as putea insela ) Un om care-i da cu but you know aviara gripa pt mine e unul fara simtul realitatii, al penibilului, un om cu o cultura la fel de vasta ca a lui gulitza a chiritoaiei. Oare a promis toate prostiile alea cu marirea salariilor profesorilor si restul aberatiilor dintr-un cinism electoral, sau ca pur si simplu el si echipa lui sunt incapabili sa inteleaga ceva din situatia Romaniei.

    Si apoi la ce e atat de important imprumutul asta de la FMI ? Ieri @Stefan trimisese un link in care se spunea ca mai mult rau face. Poate pentru cei care vor intra „in campul muncii” peste 3-4 ani si apoi pentru cei ce le vor urma e mai bine ca tara asta sa intre in colaps peste 5 luni cu 40 de miliarde datorie, nu in 2013 cu 100. De ce e vital ca generatiile viitoare sa plateasca zeci de miliarde pe care incompetentii de azi le imprumuta si topesc aiurea ?

    underscore

    02/06/2010 at 4:31 pm

  25. Daca o sa pice guvernul Boc nu se va ajunge la alegeri anticipate pentru ca nici pedelistii, nici udemeristii si nici independentii nu vor acum alegeri. Nici chiar cei ce ar putea trada de la PDL nu au garantia ca ar fi pusi sa candideze pentru alt partid, in fond nu poti da scaunul de parlamentar pe o promisiune de la „dusman”. Cu atat mai mult exista sansa sa se faca un guvern cu Croitoru sau Tanasescu sau orice alt finantist in frunte (din moment ce criza Romaniei este una financiara) si fara BVB & U si as putea face pariu ca ar trece cu brio prin parlament, pentru ca nici PNL nu vrea la guvernare acum.

    KingSnake

    02/06/2010 at 4:35 pm

  26. „Teodor Melescanu (PNL) a primit aviz favorabil din partea comisiei juridice pentru postul de judecator la CCR in timp ce Iulia Motoc, propunerea PD-L, nu a intrunit nici un vot pentru recomandarea spre plen. ”

    Cati senatori are PDL-ul in comisia juridica ?

    KingSnake

    02/06/2010 at 4:39 pm

    • doi

      Theophyle

      02/06/2010 at 5:22 pm

      • Atunci fie astia de la hotnews nu stiu ce vorbesc, fie aia doi n-au fost la serviciu, fie in curand n-o sa mai fie nici un senator PDL in comisia aia, altfel nu-mi explic cum Iulia Motoc n-a luat nici un vot.

        KingSnake

        02/06/2010 at 5:25 pm

  27. „Dl Emil Boc, Premierul Romaniei si presedintele PDL, partid pe care l-am votat, a reusit sa piarda tot ce un om politic poate pierde.”
    Nu si-a pierdut averea si nici viata. Pentru un biban mic si fara minte eu zic ca e o mare realizare.

    Logosfera

    02/06/2010 at 4:57 pm

    • Logosfera,
      am spus om politic. Averea si viata nu fac parte din patrimoniul politic 🙂 cel putin teoretic 😆

      Theophyle

      02/06/2010 at 5:20 pm

  28. Salut, deci socotelile mele s-au dovedit corecte. Trist, speram ca sunt un idiot.

    Nu se poate iesi, cu Boc sau nu, din situatia asta decat cu metode radicale. Taierea asa cum e, urmata de taierea posturilor, urmata de transparenta tuturor cheltuielilor.

    Nu cred ca au puterea s-o faca. Nasol.

    Dan Selaru

    02/06/2010 at 4:59 pm

    • @Dane,
      noroc ca nu te-am „injurat” atunci. Asta a fost povestea, din nefericire 🙂

      Theophyle

      02/06/2010 at 5:19 pm

    • asta cu pensiile e ca aia cu tratatul de la lisabona care cere parlament bicameral 😉

      razvan

      02/06/2010 at 5:19 pm

  29. @Theophyle
    Mare atentie !
    Vaz ca esti acuzat ca ai tradat „cauza”.
    E o acuza grava…ca istoric, sunt convins ca stii ce risti, prietene… 😆 😆

    Tzepelica

    02/06/2010 at 5:19 pm

    • daca e sa fiu spanzurat ce-l putin sa o fac pentru o cauza nobila 😆

      Theophyle

      02/06/2010 at 5:21 pm

      • „Un „inamic al poporului” putea fi întemniţat, deportat sau executat iar proprietatea lui putea fi confiscată. Rudele apropiate ale inamicilor poporului erau etichetate „rude ale inamicului poporului”, ceea ce ducea la restrângerea drepturilor lor sau la represiuni similare cu ale „inamicului poporului”. Erau denumiţi în mod obişnuit lişeneţ (лишенецы). Orice membru al familiei victimei care mai era încă în libertate, nu se putea bucura de funcţii de răspundere şi numai în cazuri excepţionale mai puteau fi toleraţi ca membri ai partidului comunist – singura cheie care deschidea calea către nomenclatura sovietică. Să fii prieten cu un „inamic al poporului” era un motiv suficient de mare pentru a te face suspect în ochii autorităţilor.”

        Sa fim vigilenti !…lupta de clasa se ascute, tovarasi ! 😆

        Tzepelica

        02/06/2010 at 5:27 pm

        • @timi, nu cred eu ca trimt armata rosie pentru mine 😆

          Theophyle

          02/06/2010 at 5:29 pm

  30. Interesant cu ne adunam noi toti „tradatorii” impreuna, vezi bleen:

    http://blogary.ro/2010/06/victor-ponta-prim-ministru/

    Theophyle

    02/06/2010 at 5:27 pm

    • chiar nu are nici un rost să interpretezi în cheia asta comentariile mele
      (cu Tzepelica nu vreau să discut că i-aş spune şi lui – ca Lodei – vreo două)

      gabhry_el

      02/06/2010 at 5:31 pm

      • Nu vrei sa discuti ?
        Heheheeee…
        Io cre` ca mai degraba nu te tin bernevecii, amice.
        Acu` e nevoie de oameni care sa gandeasca si cu creieru`, nu numai cu auriculu`/ventriculu`.
        Daca poti sa pricepi chestia asta, esti salvat.

        Tzepelica

        02/06/2010 at 5:38 pm

      • gabhry_el,
        din punctul meu de vedere nu-i o suparare. Eu am pareriule mele tu le ai pe ale tale. Le justific pe ale mele, tu pe ale tale. Vorbim frumos. Suntem amici. Maergem mai departe. 🙂

        Theophyle

        02/06/2010 at 5:45 pm

        • aşa ziceam şi eu
          nu de trădări şi alte prostii, cum sugerează Tzepelica care ţine neapărat să şi-o ia

          gabhry_el

          02/06/2010 at 5:51 pm

  31. De data asta, eu, ca tradator vechi, ma mentin de partea actualului Guvern, o noua criza politica ne poate fi fatala. Am dat un miliard sa tinem cursul luna mai, nu se poate asa.

    Trebuie sa avem stabilitate, sa se faca taierile si dupa putem discuta despre debarcarea lui Boc.

    @Theophyle, m-au injurat suficienti. 🙂

    Dan Selaru

    02/06/2010 at 5:31 pm

    • @dan, trebuie stabilitate, trebuie insa si o guvernare capabila!

      Theophyle

      02/06/2010 at 5:41 pm

      • salut again Teofil 🙂

        Pot sa dau linck la o postare a mea din decembrie 2009 ?

        tibi

        02/06/2010 at 5:44 pm

        • Sigur, tibi, ce intrebare 🙂

          Theophyle

          02/06/2010 at 5:45 pm

    • De acord, cu o conditie : sa nu taie intai si abia apoi sa numere, ca in bancu` ala, stii tu… 🙂

      Tzepelica

      02/06/2010 at 5:42 pm

    • @tibi 🙂 😦

      Theophyle

      02/06/2010 at 5:52 pm

      • @Teofil

        Colega mea de camera imi spune de multe ori ca sint o veritabila cobe. 🙂

        tibi

        02/06/2010 at 5:55 pm

        • Probabil ca a avut dreptate

          Theophyle

          02/06/2010 at 5:59 pm

  32. Stiti cine e presedintele Autoritatii de Reglementare a Achizitiilor Publice („triunghiul Bermudelor”, domeniu in care dispar sacii cu bani publici) ?
    Critina Traila, cu „experienta” de mai jos :

    http://www.anrmap.ro/index.php?page=presedinte

    Tzepelica

    02/06/2010 at 5:49 pm

    • Sa ne ajute Dumnezeu!

      Theophyle

      02/06/2010 at 5:54 pm

    • @Teo, de ce jignesti familia cetaceelor? Boc e mai degraba marmota aia care invelea ciocolata. Tu il judeci ca pe un politician, dar o analiza psihologica temeinica ar scoate la lumina ambitia patologica care il motiveaza.Numai asa se explica totala lipsa de onoare de care a dat dovada in mai multe rinduri.Poza aceea in care mister PM se ridica pe virfuri spune tot unui cunoscator in ale self esteem-ului.Na, ca scriu in romgleza.

      richard

      02/06/2010 at 7:00 pm

  33. Pentru interesati pe Politea Digest, ultima parte din:

    Fiscal Crises and Imperial Collapses – Part III

    http://politeadigest.wordpress.com/2010/06/02/fiscal-crises-and-imperial-collapses-%e2%80%93-part-iii/

    Theophyle

    02/06/2010 at 5:51 pm

  34. @gabhri_el
    Ia du-te si vezi ce a scris @estu la 4:14.
    O sa gasesti acolo si chestia cu „cauza”, de care ziceam.

    Uite d`aia e bine ca inainte de a casca gura, sa cascam bine ochii, amice. 🙂

    Tzepelica

    02/06/2010 at 6:07 pm

    • tipule, te ţii scai de mine?

      du-te, dom’le, şi vorbeşte cu alţi comentatori de p-aici
      sunt destui

      nu sunt amicul tău şi nu zîmbi ca prostu’

      gabhry_el

      02/06/2010 at 6:13 pm

      • Nu-mi ramane decat sa constat ca-ti lipseste pana si simtul umorului.
        Esti un personaj trist/nefericit/crispat, asa cum sunt multi romani, din pacate.
        Nu din vina lor, bineinteles…

        Noi succese !

        Tzepelica

        02/06/2010 at 6:27 pm

        • tocmai pentru că sunt „trist/nefericit/crispat”, tu – care eşti vesel/fericit/zglobiu – ignoră-mă

          n-avem nimic în comun

          gabhry_el

          02/06/2010 at 6:35 pm

  35. 😆
    Comisia de muncă (de la CD sau Senat, iRTV n-a specificat) a mărit punctul de pensie!!!!!!!!!!
    😆

    Să mărească şi salariile! 😆

    gabhry_el

    02/06/2010 at 6:38 pm

  36. Theophyle ;
    Salut si aici ;am inteles eu bine, doamna Motoc nu a prmit avizul comisiei juridice a Senatului? Ce inseamna asta?

    Loda

    02/06/2010 at 6:56 pm

    • l-a primit
      n-a primit acolada/onctiunea, se da doar una la senat, cui are grad mai mare

      razvan

      02/06/2010 at 7:04 pm

  37. Ziua buna Theophyle all 🙂
    Boc trebuie sa reziste.Sau trece (inclusiv pana in toamna, codurile) prin asumare pachetele sau,moare de gat cu ei.Nu avem alta alternativa mai buna.
    Ce-a fost a fost.Greseli cu toptanu`,5 luni din acest an pierdute,de ultima luna nu mai vorbesc.
    La 5 min.dupa iesirea piratului(la inceputul lunii mai) am zis : sper ca guvernul n-a stat degeaba astea 4 luni.Trebuiau sa faca toate scenariile economice posibile si a doua zi de dimineata sa le puna in aplicare.M-am inselat,se pare.
    In privinta „escrocheriei” nu pun la indoiala informatiile detinute.Poate ca ar trebui analizate si circumstantele.Stiu ca FMI lucreaza cu niste indicatori economici periodici care se intind pe o plaja mai mare de timp(intre 3 si 6 luni parca) Pogea a rostogolit lunar imprumuturi,a caror reflectare economica in indicatori,tot lunari,n-ar fi trebuit sa intre in algoritmul de calcul al FMI.Valvataia care a cuprins Europa(si lumea) din ultimul timp cred ca a determinat schimbarea strategiei FMI iar noi am fost prinsi cu pantalonii in vine.De aici si precipitarea asta din ultimile saptamani.Cat sa trecem de buza prapastiei.
    Iar daca,in jocul politic si acesta extrem de important acum(inca nu stiu cati ani de acum incolo cu baze iliescene-eu plec naibii de aici),sunt cativa pdlisti
    care se caca pe ei si fug ca niste potarnichi bete(alde Badescu ),de pica si pachetul cu masurile de austeritate sau CCR,n-au decat, acestia „care fug”, sa se arunce in buda publica si sa ma cheme sa trag manerul.O voi face cu o placere maxima.

    mircea

    02/06/2010 at 7:04 pm

    • @mircea salut 🙂
      ce sa-ti spun, daca cineva creda ca in felul in care lucrurile se vad astazi in guvernul Boc si in PDL se poate face politica serioasa, greseste grav.

      Cred ca de undeva trebuie de inceput si cred ca cu toate greutatile, trebuie inceput de la capul lui.

      mai, mircea nici pe Sassu nu a reusit sa-l schimbe. Asta e premier? 😦

      Theophyle

      02/06/2010 at 7:38 pm

  38. Buna seara , tuturor !
    Acum m-am adunat de pe drumuri si n-am avut timp sa citesc comentariile .
    Postarea lui Theophyle insa am citit-o si subscriu la ea suta la suta.
    Nu pot sa nu va intreb si pe voi ceea ce ma framanta de la o vreme si anume
    DE CE S-A INCAPATZANAT BASESCU SA IL FACA PREMIER SI A PATRA OARA PE BOC ?
    Propunerile pe care le facuse atunci cand era sigur ca ele nu vor trece de Parlamentul coalitiei monstruoase si anume Negoita si Croitoru erau mult mai bune decat de patru ori Boc.
    Atunci cand a fost sigur ca Parlamentul nu ii mai poate respinge desemnarea adica dupa reinscaunarea la Cotroceni ….l-a adus tot pe BOC care si-a adus tot Sfanta Treime BVB plus U.
    Halal de noi !

    luminita

    02/06/2010 at 7:32 pm

  39. Buna seara,

    Triste vremuri de tradare PDLista: dihorii intotdeauna fug dupa cascaval, iar prahoveanul ala care a tradat e inceputul. Am vazut ca si aripa tapului de la Timisoara din PDL, nebotezata, trage catre casa, acolo de unde au plecat, aproape de Iliescu.

    S-a intrebat cineva cat de trist e acum Basescu avand masura micului Boc? Sa vezi ca omul in care ai crezut si pentru care te-ai luptat nu are coloana vertebrala si e doar un bun executant?

    Andrei

    02/06/2010 at 7:37 pm

    • Andrei, salut 🙂
      Boc nu este nici macar un bun executant, el stie sa transmita ordine. Fiind om de armata tu sti ca nu este suficient, trebuie sa ai grija si de executarea lui 😦

      Theophyle

      02/06/2010 at 7:41 pm

      • Corect. Nici macar de caporal nu e bun 😦

        Andrei

        02/06/2010 at 7:43 pm

    • Andrei,
      macar daca ar fi fost un bun executant al unor masuri destepte.
      Asa….da dovada ca e incapabil sa treaca prin filtrul gandirii proprii ceea ce i se comanda.
      Daca i se comanda.
      Eu cred ca nu i s-au comandat de sus chiar toate.
      In general cred ca a facut ce l-a taiat capul.

      luminita

      02/06/2010 at 7:41 pm

      • @lumi, salut 🙂
        Om si-a atins competenta maxima, primar.

        Theophyle

        02/06/2010 at 7:44 pm

      • Salut Luminita,
        „In general cred ca a facut ce l-a taiat capul.” Ai dreptate: nu a facut nimic, deci ce l-a dus capul. 😦

        Andrei

        02/06/2010 at 7:44 pm

  40. apropo de Bocutz, exista un raport clar privind cheltuirea banilor de la FMI?

    razvan

    02/06/2010 at 7:47 pm

  41. Vad ca nu-mi raspunde nimeni asa ca fac si io ca Boc si vin cu copy-paste :

    „DE CE S-A INCAPATZANAT BASESCU SA IL FACA PREMIER SI A PATRA OARA PE BOC ? ”

    Avea ocazia sa desemneze un premier din randul economistilor de excelentza.
    Dar a venit tot cu primarul ca sa le faca in ciuda alora cu primarul Johahanis sau de ce ?

    luminita

    02/06/2010 at 7:55 pm

    • de prost, din ce alt motiv?

      razvan

      02/06/2010 at 7:57 pm

  42. Lumi
    îţi răspund aici de ce l-a pus tot pe Boc prim-ministru

    1. pentru că e şeful PDL
    1. pentru că e loial
    1. pentru că e cinstit

    gabhry_el

    02/06/2010 at 7:56 pm

  43. hai că obosesc să-l apăr pe Boc

    spor la desfiinţare

    mă întorc cînd e ţăndări 😀

    gabhry_el

    02/06/2010 at 7:57 pm

    • precizare
      să-l apăr cît se poate, cît merită apărat, vreau să spun

      gabhry_el

      02/06/2010 at 8:00 pm

    • Ma lasi singur cu Ponta? 🙂

      Andrei

      02/06/2010 at 8:00 pm

      • cu Ponta prim-ministru, calculelele lui Bleen 😀

        gabhry_el

        02/06/2010 at 8:04 pm

  44. Salveeeee !
    Ofensiva PDL de a crea o majoranta parlamentara a fost urmata de o contra ofensiva a opozitiei si prima „victorie” a aparut azi prin trecerea unui deputat PDL in PSD .
    In acelasi timp majoranta care sustine guvernul pare ca a pierdut si la alegera unui judecator la CCR.
    Situatia este foarte „fluida” . Ar fi posibil ca luni sa cada guvernul Boc la asumarea raspunderii !
    Pare ca si limitele de „joc” a presedintelui sint extrem de reduse .
    Ar fi o prabusire totala sa apara o noua perioada de blocaj guvernamental.

    Stefan A.

    02/06/2010 at 7:59 pm

  45. Marea greseala a lui Boc este ca a mers pe mana jigodiilor din partid. Spre deosebire de guvernarile trecute, unde erau numai hoti, echipele lui boc sunt formate din impotenti intelectual si prosti. Cred ca oameni mai nepriceputi si incapabili, rar au existat.
    Taxele se vor mari, pentru ca la momentul potrivit, limbricul contabil zis pogea a facut ceva extrem de inteligent. Am scris anul trecut despre.
    Cu voia ta @theo, o sa dau linkul: http://economiainromania.wordpress.com/2009/04/06/unde-duce-impozitul-forfetar/
    Cat despre Boc, el a pierdut totul. Faptul ca majoritatea suporterilor PDL sunt impotriva lui arata cum a ajuns.
    O zi buna tutror.

    robert

    02/06/2010 at 8:00 pm

  46. […] Interlocutorul infantil devine moralist dupa ce a incercat sa te infricoseze, cu “sa schimbam noi comandantul in mijlocul luptei, se poate asa ceva?” Asa ai fost tu, unde ai fost, asa  ai fost tu cu Bush cu toti admirali si generalii si luptele si razboaiele, etc. Imbecilu’ ce stie? Singurele armate si razboaie le-a vazut la televizor. Sa o luam metodic. Comandantu’, in cazul de fata, este un tip cu care nici macar nu as iesi cu el sa fur corcoduse, ce sa vorbim despre altceva. E mic, fricos si servil pana in maduva oaselor.     […]

  47. TheoPhyle daca Basescu te numeste maine premier ( lucid, tehocrat, independent, informat, cinstit bine-intentionat ceea ce eu cred sincer ca esti ) accpeti ?

    Doina

    02/06/2010 at 8:05 pm

    • chiar dac-ar accepta, chiar dacă l-ar numi CE AR PUTEA SĂ FACĂ?

      se guvernează cu susţinere parlamentară, Doina, nu cu susţinere de pe blog

      gabhry_el

      02/06/2010 at 8:07 pm

      • Ma ofer voluntar sa-l sutin fara pretentii si fara conditii 18 luni ( functii, bani , onoruri , etc. ) nu de pe blog ( pe care de altfel am intrat poate prea tarziu ).Desi nu sunt intotdeauna de acord cu parerile lui cred ca este sincer , dezintersat , informat , curajos , dar un pic prea patimas ( dar acest ultim defect il inteleg prea bine ). Spre deosebire de mine nu este naiv . Apropo naivitatea poate fi interpretata ca prostie ? Incep sa-mi pun tot mai des aceasta intrebare desi evolutia mea profesionala ar trebui sa ma linisteasca in aceasta privinta. Si totusi ?

        Doina

        02/06/2010 at 8:19 pm

    • Pentru o perioada de 18 luni cu programul meu si cu o echipa pe care eu o aduc din strainatate!

      Theophyle

      02/06/2010 at 8:08 pm

      • Eu votez pentru . Sunt de acord cu conditiile tale .Le accept .

        Doina

        02/06/2010 at 8:11 pm

        • Doina, multumesc. Tre sa fi linistita nu se va intampla 😆

          Theophyle

          02/06/2010 at 8:23 pm

        • şi eu aş vota pentru într-o cetate ideală
          🙂

          gabhry_el

          02/06/2010 at 8:24 pm

      • Si eu te sustin, Theophyle!

        Andrei

        02/06/2010 at 8:23 pm

        • si tu tre’ sa fi linistit 😆

          Theophyle

          02/06/2010 at 8:24 pm

  48. Postare noua prieteni 🙂

    Theophyle

    02/06/2010 at 8:05 pm

    • Pai daca toti ramanem linistiti ce rost mai are aceasta zbatere ? . Ne ridicam reciproc moralul ? Ne linstim cu ideea ca nu suntem singuri pe lume ? E si asta ceva .
      Si inca foarte mult . Dar e pacat de risipa . Se pare ca romanii sunt campioni mondiali la rispa de valori .

      Doina

      02/06/2010 at 8:35 pm

  49. Boc este un politician – punct.
    Nimeni nu stia ce amploare va avea criza. Toata lumea (inclusiv economistii – sigur gresind) spera ca revenirea va incepe din a doua jumatate a anului (in west). Guvernul Boc, spera ca avand ajutorul FMI si folosind imprumuturi de pe piata interna sa ne taraim pana la inceputul anului viitor. Era constient ca daca lua asemenea masuri pierdea (puterea, voturi, parlamentari, etc), de fapt ce se intampla acum.
    Avand in vedere ca criza se agraveaza/prelungeste, FMI trebuiau sa puna piciorul in prag (au nevoie de fonduri pentru tarile PIIGS) si, in noile conditii, nu are de ales.

    duduS

    02/06/2010 at 8:56 pm

  50. […] Interlocutorul infantil devine moralist dupa ce a incercat sa te infricoseze, cu “sa schimbam noi comandantul in mijlocul luptei, se poate asa ceva?” Asa ai fost tu, unde ai fost, asa ai fost tu cu Bush cu toti admirali si generalii si luptele si razboaiele, etc. Imbecilu’ ce stie? Singurele armate si razboaie le-a vazut la televizor. Sa o luam metodic. Comandantu’, in cazul de fata, este un tip cu care nici macar nu as iesi cu el sa fur corcoduse, ce sa vorbim despre altceva. E mic, fricos si servil pana in maduva oaselor. […]

  51. E drept, Emil Boc are mai multe bube in cap decat as puteasa numar, si au iesit toate la iveala acum. Cu toate astea, e primul care:
    1. incearca sa faca ordine in sistemul salarizarii bugetare
    2. incearca sa faca ordine in sistemul de pensii
    3. incearca sa duca educatia macar un pas inainte
    4. incearca sa descentralizeze

    Astea sunt probleme aflate la baza organizarii societatii. Nimeni nu le-a atins pana acum. E infernal de greu sa schimbi lucrurile astea.

    De criticat nu mai critic si eu, ca sunt destui care o fac.

    unic

    03/06/2010 at 12:44 pm

    • Incearca dar nu prea reuseste, si pentru incercari nu se acorda puncte. Boc insa a reusit:

      1. Sa nu faca mai nimic de 4 luni de zile
      2. A pulverizat partidul
      3. a enervat electoratul fidel al PDL
      4. A jucat in mana „greilor”
      5. S-a opus reformei in partid, a amanat la calendele grecesti congresu’
      6. Acum pierde si majoritatea parlamentara
      7. are o liota de consultanti care nu fac nimic
      8. este o catastrofa in comunicarea cu publicul.

      Restul munceste, greu? Cu ce eficienta?

      L-as trimite cu drag sa redevina primarul vostru 😦

      Theophyle

      03/06/2010 at 1:02 pm


Comentariile sunt închise.