Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

O zi obişnuită – 19 Mai “sindicaliada”

Bună dimineata intr-o zi de miercuri.  Astazi vom avea la Bucuresti o minima termica de  10°C, si o maxima termica de  18°C. In cea mai mare parte noros. Rece.   Curs valutar BNR valabil azi: 1 EURO =  4.1949 RON (+0.0071 RON); 1 USD =  3.3819    RON (-0.0199); 1 EURO = 1. 2404 USD; (+0.0093).

Astazi vom avea in Bucuresti o sindicaliada. Marile confederaţii sindicale, care reprezintă acum mai puţin de două milioane de angajaţi, faţă de peste patru milioane înainte de anul 2000, au promis că astazi Piaţa Victoriei va fi neîncăpătoare.

Aceasta nu este prima promisiune a confederaţiilor sindicale, care aproape în fiecare an organizează proteste la care spun că aduc mii sau zeci de mii de oameni, în realitate numărul participanţilor fiind mult mai mic. De obicei, sindicaliştii vor majorări de salarii, condiţii de muncă mai bune şi o mai bună protecţie socială. Anul acesta însă lucrurile s-au schimbat şi protestatarii cer să nu le scadă drastic salariile, şi aşa „îngheţate” de ceva vreme din cauza crizei economice.  De această dată însă oamenii par destul de revoltaţi şi ameninţă că vor să dea jos Guvernul dacă scad salariile bugetarilor şi ale angajaţilor din societăţile comerciale şi regiile autonome cu capital de stat şi se diminuează pensiile.

Lideri sindicalistii inca nu au aflat ca guvernele se dau jos in parlament si nu in strada. Din nefericire protestul legitim a fost alterat de interventii politice neavenite. Sper ca acest protest nu va fi confiscat de mafiotii numiti astazi Organizatia PSD-Bucuresti in frunte cu nefastul Marean “ analfabetu‘ ” Vanghelie, demn reprezentant al social-democratiei romanesti.

După Revoluţia din decembrie ’89, sindicaliştii au adus în stradă 100.000 de oameni la un miting şi un marş între fostul Parlament şi Preşedinţie. Acţiuni mai mari au avut loc în 1993, 1995 şi 1999, dar nu au fost mai mult de 20.000 de oameni la niciunul din aceste proteste, deşi organizatorii au anunţat 80.000-100.000 de participanţi.

Pe 4 mai 1993, cu o zi înainte de declanşarea unei greve generale, sindicatele şi Guvernul au ajuns la un acord care garanta rezolvarea parţială şi în timp a problemelor ridicate de partenerii sociali, pe care însă confederaţiile „Frăţia”, BNS, „Alfa” şi „Univers” au refuzat să îl semneze. Drept răspuns, pe 5 mai „Frăţia” a intrat în grevă generală, celelalte confederaţii amânându-şi acţiunile pentru zilele următoare. După o zi şi jumătate de grevă a sindicaliştilor din „Frăţia”, conflictul de muncă a fost suspendat.

Doi ani mai târziu, sindicatele s-au reunit pentru o nouă acţiune. În 1995, sindicatele s-au revoltat ca urmare a deciziei Executivului de a limita creşterile salariale. Cele trei centrale sindicale au avut o vreme o poziţie comună pe durata negocierilor cu Guvernul, dorind să obţină o majorare a salariilor astfel încât puterea de cumpărare a populaţiei să fie de 65% faţă de octombrie 1990. CNSLR-Frăţia obţinuse din partea Guvernului, încă din luna aprilie, o promisiune în acest sens, materializată printr-un acord. Atunci când preşedintele a promulgat OU 1 privind condiţiile de creştere a salariilor în anul 1995 la regii autonome şi societăţi comerciale cu capital majoritar de stat, sindicatele au considerat că acordul nu a fost respectat şi au ameninţat cu proteste.

Prima acţiune comună a sindicatelor din seria celor anunţate în vara lui 1995 a fost o manifestaţie în Bucureşti, pe 15 iunie. Mitingul-maraton a adus însă în stradă mai puţin de 2.000 din cei 100.000 de sindicalişti aşteptaţi de organizatori, astfel că marile centrale s-au aşezat din nou la masa negocierilor cu Executivul.

La sfârşitul lunii mai 1999, toate confederaţiile sindicale au organizat o grevă generală, dar rezultatele au fost mult sub aşteptări, în jur de 10% dintre membrii celor patru centrale sindicale participând la greva generală, adică un sfert din numărul anunţat de organizatori. (Sursa Mediafax)

Ne vom citi on line de la sindicaliada. Relatari „live” incepand  ora 09:30

Va urez o zi buna!

Written by Theophyle

19/05/2010 la 8:10 am

181 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna Dimineata 🙂
    Incepand cu ora 9:30 relatari live de la sindicaliada

    Theophyle

    19/05/2010 at 8:12 am

  2. Buna dimineata! 🙂

    Afara ploua (la mine in oras). La tine cum e, Theophyle?

    Cetatean

    19/05/2010 at 8:29 am

    • Nu ploua dar este racoare 🙂

      Theophyle

      19/05/2010 at 8:41 am

  3. Buna dimineata,
    mult succes Theophyle. Asteptam stirile de la fata locului.
    Dupa cum scrie pe internet, la Bucuresti cerul e partial noros deci nu ploua deocamdata.

    cedric

    19/05/2010 at 8:38 am

    • Multumesc cedric, se circula al naibi de greu 😦

      Theophyle

      19/05/2010 at 8:41 am

  4. In asteptarea lui Theophyle si a postarilor lui dintre sindicalistii psd, va voi propune o mica analiza legata de zona Euro si Germania. Primesc si eu pe mail unele dintre analizele Stratfor preluate de Theophyle pe Politeia Digest si un dintre ele mi-a sosit aseara in regim free; este despre viitorul euro si doua scenarii: iesirea Germaniei din Euro sau iesirea Greciei din euro. Voi cupla asta cu declaratia absolut uluitoare facuta ieri de Jean-Claude Junker la adresa liderilor Germaniei.

    Cetatean

    19/05/2010 at 8:41 am

    • L-am postat ieri pe politea Digest, a iesit acum automat pe blog 🙂

      Germany, Greece and Exiting the Eurozone

      http://politeadigest.wordpress.com/2010/05/19/germany-greece-and-exiting-the-eurozone/

      Theophyle

      19/05/2010 at 8:43 am

      • Eu multumesc, imi face analiza mai usoara 🙂 Acuma caut prin amendamentele aprobate in 2009 la Constitutia Germana un articol care risca sa arunce in aer planul de salvare a Greciei, sa vad daca il gasesc.

        Cetatean

        19/05/2010 at 8:46 am

    • Multumesc @Cetatene 🙂

      Theophyle

      19/05/2010 at 8:43 am

    • Nu cred deocamdata in alternativele sugerate de Stratfor. E doar un „what if” scenariu. Situatia curenta nu poate fi o surpriza asa de mare pe cum e prezentata.

      Doar daca criza ajunge la urmatorul nivel (Portugalia, Spania) atunci vad doua alternative:
      1-o redefinire a UE (un nou pact de stabilitate etc etc). Un nou start cu alte cuvinte.

      2-renuntarea la Euro…de commun acord si nu din vina Germaniei.

      Merg oricind pe mina Germaniei si nu pe mina lui Nicolas. Germania e cea rationala

      Tio

      19/05/2010 at 8:59 am

    • nu cred in iesirea germaniei din zona euro pentru ca va fi afectata economia germaniei intr-un mod major datorita legaturile acesteia cu economiile din europa .
      Nu cred nici in iesirea greciei din zona euro deoarece acest scenariu va trebui aplicat si portugaliei , irlandei , spaniei etc , ceea ce e imposibil . Cel mai probabil scenariu este devalorizarea controlata a monedei euro , pana la un nivel de 1.1 USD ptr. un euro , moment in care moneda euro va fi stabilizata artificial pana la revenirea deficitului la nivelul convenit de 3% .

      puiu

      19/05/2010 at 9:18 am

  5. Sa speram ca va ploua 😉

    Cetatean

    19/05/2010 at 8:41 am

  6. …sã vãd, io, proteste si transmisiuni directe, intacto-eoliene, de la fata locului cînd o erupe Katla: http://cristiannegureanu.blogspot.com/2010/05/cutremur-langa-vulcanul-katla-posibila.html 😉

    moshu49

    19/05/2010 at 8:43 am

  7. am plecat la miting. Theo, ma voi uita dupa tine. 😉

    rahoveanu

    19/05/2010 at 9:00 am

  8. Asadar:

    1. Astazi in RL exista un articol despre cearta mai marilor europeni privind viitorul euro. S-au aruncat vorbe grele intre Bruxelles si Germania, care au sunat cam asa, dupa EuObserver:

    „In my opinion, certain people would do better to think before they speak …sometimes they would do better to keep their mouths shut.” (Juncker)

    Mai mult:

    „We finalised an agreement to defend the euro. We cannot, like Madame Merkel, put into question its feasibility,” Mr Leterme (premierul belgian, tara aia care mai are un pic si se destrama).

    Cui erau adresate astfel de vorbe?

    „The comments were directed at Deutsche Bank chairman Josef Ackermann, German central bank head Axel Weber and ECB chief economist Juergen Stark, all of which have recently spoken out against aspects of the extraordinary measures taken to shore up the finances of Greece and the rest of the eurozone”. Evident, comentariile erau si pentru Madam Merkel.

    Baietii astia si cu doamna Merkel trebuie ca au sous ceva tare rau daca au sarit politicieni ieuropeni la gitul lor. Ei bine, iata ce a spus mister Schauble:

    Wolfgang Schauble citing national constitutional requirements.

    „Mr Schauble also raised the prospect of mimicking Germany’s constitutional spending brake across the eurozone. Last year, the country enshrined in its constitution a law forbidding the federal government from running a deficit of more than 0.35 percent of GDP by 2016.

    Aminteam si in celelalte analize pe care le faceam asupra deciziiei Curtii Constitutionale Germane ca aceasta a obligat Parlamentul, pe 30 iunie 2009, sa voteze aderarea la Lisabona doasr cu conditia de a vota in prealabil 4 legi constitutionale care modifica anumite articole din Constitutie si obliga Guvernul federal sa ceara aprobarea parlamentului si a Curtii pentru orice masuri luate la nivel european care ar afecta politica Germaniei. Iata, se pare ca CC germana a obligat Parlamentul federal sa inscrie si limita de 0,35% deficit bugetar pina in 2016.

    (caut acum articolul in cele 4 legi constitutionale, insa nu garantez ca il gasesc)

    Cetatean

    19/05/2010 at 9:08 am

  9. salut

    o sa ies si eu la o tigara la apogeul mitingului, sa vad cu cat o sa umfle cifra participantilor tonomatii; am vazut mari mitinguri (cel al aliantei civice, venirea regelui, comemorarea lui Coposu), asa ca o sa-mi dau seama cam cati participanti sunt in realitate

    off topic: Dan Badea incepe sa publice chestii tari despre varanul voiculescu
    http://badeadan.blogspot.com/2010/05/daca-rateaza-lovitura-de-stat-vintu-si.html

    razvan

    19/05/2010 at 9:15 am

    • Documentele de la Dan Badea sunt BETON!

      Cetatean

      19/05/2010 at 9:19 am

  10. Bundestagul a votat planul de salvare a Greciei (390 deputati din 601). Schauble insusi a indemnat sa fie votat planul, spunind ca un scenariu alternativ (prabusirea Greciei) ar costa mult mai scump.

    Cit de scump insa? Pentru a intelege costurile scenariului laternativ, trebuie citit articolul de pe Politeia Digest preluat de Theophyle.

    Germania plateste 123 miliarde din cele 750 care contituie SVP-ul (special vehicle purpose) ce joaca roul unui fond european de urgenta. In afara de asta, plateste si 23 miliarde de euro catre Atena.

    Sunt cele 123 miliarde euro o suma mare in stare sa afecteze pragul de 0,35% deficit federal inscris in legile de modificare constitutionala adoptate anul trecut? Sincer, nu stiu, nu am cifrele. Avem insa o alta cifra cu care o putem compara: expunerea Germaniei pe PIIGS este, conform Stratfor, de 500 miliarde (cred ca fara actualul imprumut de 23 miliarde catre Grecia). de la 123 pina la 500, mai este. Problema este daca dupa cele 123 mliarde nu vor mai fi inca alte 123 si daca cele 123 deja aprobate nu inseamna mai mult decit 0,35%.

    Cetatean

    19/05/2010 at 9:17 am

  11. Votul din Parlamentul German nu a fost lipsit de consecinte:

    Fünf Ökonomen reichten unmittelbar nach der Abstimmung beim Bundesverfassungsgericht in Karlsruhe Klagen gegen das Griechenland-Gesetz ein. Sie bezeichneten den Notkredit als „offene Inflationspolitik”. Weil Griechenland diesen Kredit nicht zurückzahlen könne, komme es zu einer Inflation in Deutschland, durch die etwa Gehälter, Pensionen oder Renten an Wert verlieren würden”

    Cinci economisti au depus imediat o plingere la Curtea germana impotriva legii de ajutorare a Germaniei sustinind ca aceasta genereaz ao politica inflationista si ca, datorita faptului ca Grecia nu va putea plati niciodata imprumutul, costuril se vor rasfringe asupra salariilor, pensiilor si veniturilor cetatenilor germani. Problema e groasa, dat fiind faptul ca in joc sunt drepturile constitutionale ale cetatenilor germani, Curtea va fi foarte atenta, pentru ca nu se joaca niciodata cu astfel de chestii.

    Vom afla dupa pronuntarea Curtii daca cele 23 miliarde acordate Greciei sunt constitutionale. Insa asta e doar prima parte, problema mare sunt cele 123 miliarde cate s-ar putea sa depaseasca maximum de 0,35% deficit permis de Constitutie.

    Asta e partea constitutionala. Urmeaza partea economica.

    Cetatean

    19/05/2010 at 9:24 am

  12. Cetatean

    ok, sa admitem ca UE se va duce dracu’ sau va deveni nefunctionala; care sunt beneficiile pt Romania?

    razvan

    19/05/2010 at 9:28 am

  13. Ultima parte. Stratfor:

    Germania profite d epe urma euro. Tarile in care exporta nu isi pot deprecia moneda, iar exporturile germanew merg ca unse: „The eurozone provides Germany with considerable economic benefits. Its neighbors are unable to undercut German exports with currency depreciation, and German exports have in turn gained in terms of overall eurozone exports on both the global and eurozone markets”.

    La ora actuala, Germania nu are interes sa iasa din euro. Insa! daca exporturile germaniei catre zona euro sunt platite tot cu bani imprumutati de germania prin SVP, e o problema. In plus, exista constringerea celor 0,35% si perspectiva ca CC germana sa limiteze participatia Germaniei la SVP la o suma mai mica. Asa ca:

    1) Germania are spatiu de manevra financiara limitata: expunere de 500 miliarde pe PIIGS (ceea ce e deja enorm), contributie de 123 la SVP, 23 catre Grecia si O,35% deficit maxim permis. In ce masura zona euro aduce Germaniei beneficii cit sa nu o paraseasca si sa tolereze in continuare expunerea de 500+123+23 miliarde? Deocamdata, beneficiile sunt mai mari decit eventualele pierderi de 646 miliarde. Calcul economic.

    2) Daca insa CC germana pune o frina participatiei Germaniei la SVP, treaba e urita. Se va sti ca Germania nu este dispusa sa sustina PIIGS la nesfirsit (din motive constitutionale), ca Tratatul de la Lisaobna nu o tine (tehnic) daca ar vrea s aiasa, si ca totul revina la un calcul economic fortat de argumente constitutionale. Va fi doar o chesitiune de timp pina Germania va reintroduce marca. Tehnic si legal, o poate. E singura tara din Europa care isi poate reintroduce moneda fara ca Bruxelul sa poata face ceva: „While it would not necessarily be a smooth or easy process, Germany could reintroduce its national currency with far more ease than other eurozone members could”.

    3) Reintroducerea marcii s-ar face prin convertirea datoriilor. e o problema de credibilitate. Piata, probabil, va avea mai multa incredree in marcile germane decit in euroii europeni si va incepe sa cumpere marci: „Germany would probably also be able to re-denominate all its debts in the deutschmark via bond swaps. Market participants would accept this exchange because they would probably have far more faith in a deutschmark backed by Germany than in a euro backed by the remaining eurozone member state”.

    4) Insa acest scenariu depinde nu doar de un calcul financiar, ci si de unul constitutional. Deocamdata costurile iesirii din euro sunt mari, insa daca zona euro nu se insanatoseste, Germania va administra Bruxelului si celorlalte tari o doctorie atit de amara, incit vor regreta amarnic ca au trait prea mult timp peste plapuma:

    „Reinstituting the deutschmark would still be an imperfect process, however, and there would likely be some collateral damage, particularly to Germany’s financial sector. German banks own much of the debt issued by Club Med, which would likely default on repayment in the event Germany parted with the euro. If it reached the point that Germany was going to break with the eurozone, those losses would likely pale in comparison to the costs — be they economic or political — of remaining within the eurozone and financially supporting its continued existence.

    Concluzia: ochii pe Curtea Germana de la Karlshrue si pe masurile de reducere a deficitelor din tarile europene. Scenariul diaparitiei euro incepe s anu mai fie deloc fantezist.

    Cetatean

    19/05/2010 at 9:37 am

  14. Razvan, pentru romania nu sunt beneficii daca dispare euro, cum ii stim pe politicienii nostri. Ar putea exista unu lsingur, posibilitatea de a ne devaloriza moneda, ca sa devenim competitivi la export. Cum insa sindicatele noastre numai de munca nu vor sa auda, nu prea cred ca e posibil.

    Cetatean

    19/05/2010 at 9:39 am

    • asta ma gandeam si eu
      exportul substantial e semnul unei economii care merge, la noi nu e cazul
      nu doar sindicatele sunt de vina pt cum arata economia, de vina sunt si jegurile de patroni; nu i-ai vazut in CES, n-au semnat pt ca voiau si ei sa ciupeasca ceva; daca nu le convin masurile actuale, urmatoarea statie sunt maririle de taxe

      razvan

      19/05/2010 at 9:44 am

      • Normal, gindesc stingist, am argumentat ieri ca ar putea sa regrete ca nu au semnat, costurile in cazul maririi fiscalitatii sunt mai mari. Mai toate masurile cerute de patronate pareau masuri sindicale.

        Cetatean

        19/05/2010 at 9:45 am

  15. Geramania a inceput sa isi diversifice exporturile, pentru a nu mai depinde asa de tare de zona euro. E un semn prost pentru moneda euro. Diversificarea s-a facut pe seama devalorizarii euro. Practic, euro joaca acum rolul marcii, si il va juca mai ales daca vine Axel la BCE.

    Nemtii investesc acum in retehnologizare si cheltuieli de modernizare a liniilor de productie.

    http://www.lesechos.fr/journal20100517/lec1_international/020540607239.htm

    Cetatean

    19/05/2010 at 9:44 am

    • De la 20,5% la 34,7% exporturi in afara UE.

      Cetatean

      19/05/2010 at 9:45 am

  16. Gata cu analiaza pe euro, asteptam stirile din mijlocul manifestantilor. 🙂

    Cetatean

    19/05/2010 at 9:49 am

  17. ****** Live ******

    salut pe toata lumea 🙂
    am ajuns la locul faptei 🙂

    deocamdata mai putin de 200 de sindicalisti in mijlocul pietii aproape goale. Mare veselie politica se canta dansul pinguinului cu refren Boc, Boc -amaratul 😦

    Theophyle

    19/05/2010 at 9:54 am

  18. Salve! Am terminat analiza pe euro, ai sosit la timp!

    Au si niste gratare aia? 😉

    Cetatean

    19/05/2010 at 9:56 am

    • multmes, nu prea se vad, au termosuri, sper ca niste ceai si nu cu tuica fiarta 😦

      Theophyle

      19/05/2010 at 9:59 am

  19. Buna dimineata @all 🙂
    Ce gogoasa infuriata 🙂

    Diana

    19/05/2010 at 9:56 am

  20. Buna, Diana! 🙂

    Cetatean

    19/05/2010 at 9:58 am

  21. ****** Live ******

    si-au tras o scena si au inceput cu strigarile prezentei. numele organizatiilor. patetic!

    Theophyle

    19/05/2010 at 10:02 am

    • Hahahaha, primesc spor de prezenta! 😉

      Cetatean

      19/05/2010 at 10:03 am

    • Prin definite o manifestatie de protest ar trebui sa fie patetica. 😛

      Nu stiu la ce ajuta o tratare in bataie de joc a lucrurilor ….

      KingSnake

      19/05/2010 at 10:09 am

  22. Buna, Diana 🙂

    (cred ca mi-a mincat platforma un salut adresat acum citeva minute…)

    Cetatean

    19/05/2010 at 10:02 am

  23. Teofil

    da’ bucuresteni vin? sau sunt doar aia adusi cu autocarele din provincie?

    razvan

    19/05/2010 at 10:03 am

    • cred ca astia care au venit pana acuma sunt bucuresteni, sunt de la metrorex, cred. Deocamdata o groza de televiziuni 🙂

      Theophyle

      19/05/2010 at 10:06 am

  24. vad A3 in streaming, cand intra in piata saluta parca sunt delegatii la olimpiada

    razvan

    19/05/2010 at 10:06 am

    • exact, toti au adus medalii. intr-un colt cativa gura casca. probabili civili ca nu au sepci 🙂

      Theophyle

      19/05/2010 at 10:07 am

  25. la irealitatea sunt deja 4 mii
    in 15 minute se va dubla numarul, probabil

    razvan

    19/05/2010 at 10:07 am

    • aiurea nu sunt nici o mie!

      Theophyle

      19/05/2010 at 10:08 am

      • astia numara cu zecile pana la 11 vor numara cu miile.

        Theophyle

        19/05/2010 at 10:09 am

      • Exagerarile sunt daunatoare de ambele parti, sa stii.

        KingSnake

        19/05/2010 at 10:17 am

        • Pana si hotnews s-a indurat sa scrie ca-s cateva mii pe la ora 10. Cred ca nu banuiti hotnews ca ar face jocul lui Voiculescu, cel putin nu dupa campania electorala trecuta …

          KingSnake

          19/05/2010 at 10:27 am

  26. La Camera se dezbate azi legea lustratiei. Senatul a adoptat-o in 2006 (!).

    Daca o aveam acum 20 de ani, nu ne mai aduceam aminte de Duminica Orbului.

    Interesanta sfortarea de azi a psd de a reinvia (Doamne apara!) vremurile alea. Daca trece legea la Camera, ar fi o victorie simbolica. Tirzie, dar simbolica. Simbolurile nu prea se incurca de timp.

    Cetatean

    19/05/2010 at 10:10 am

  27. razvan

    19/05/2010 at 10:10 am

    • „E pur şi simplu multă prostie şi disperare (ca şi între cele două tururi ale prezidenţialelor) pe fondul crizei economice (insolvenţă, faliment etc) şi penale (Nicolae Popa). Se apropie funia de par, cu alte cuvinte” (Bleen).

      Doamne ajuta!

      Nu ma pot abtine: http://nicoletasavin.wordpress.com/2010/05/18/un-om-din-tecuci-avea-un-motor-si-cu-el-a-dezmortit-romania/

      „Vă ascundeţi sub pulpana democraţiei pentru a şterge cu buretele urmele jafului. Invocaţi democraţia ori de câte ori vă simţiţi în pericol. Iar de 5 ani încoace, chiar sunteţi în pericol: rotiţa Băsescu, pe care l-aţi crezut “de-al vostru”, nu joacă cum îi cântaţi, nu ascultă. Mai mult, vă pune truda de 15 ani sub semnul incertitudinii, al întrebării, vă rămâne luxul în gât, acum când milioanele sau miliardele v-ar da prilejul unei vieţi fără nici un fel de griji”.

      Cetatean

      19/05/2010 at 10:20 am

  28. intr-un alt colt 10 „nebuni” protesteaza inpotriva protestuli, au niste pancarte facute de mana „sindicalele libere”.

    Cativa politisti s-au dus la ei ca sa nu inceapa vreo cafteala

    Theophyle

    19/05/2010 at 10:11 am

  29. hai ca vin si mambo siria a lui dinescu 🙂

    Theophyle

    19/05/2010 at 10:19 am

  30. @citoyen, salut, wordpress nu a inghitit nimic 🙂

    Diana

    19/05/2010 at 10:34 am

  31. politia a anuntat cam 10 000 de participanti. realitatea transmite ca sunt 12 000, un ofiter de jandarmi langa mine incepe sa rada spunand ca televiziunile pun tva 🙂

    Theophyle

    19/05/2010 at 10:36 am

  32. Sindicalistii din politie si din vama afisau pancarte pe care scria „Gradul de suportabilitate a atins apogeul” :))

    razvan

    19/05/2010 at 10:39 am

  33. Theophyle, tare! 🙂

    Meserie, eu am estimat 35-40.000 ieri, cred ca vor fi mai putini.

    Cetatean

    19/05/2010 at 10:41 am

    • mai au mai putin de o ora pana la inceputul mitingului. Acum nu sunt mai mult de 12-13 mii in piata impreuna cu ultimi sositi din moldova.

      Theophyle

      19/05/2010 at 10:44 am

  34. am vazut o imagine de ansamblu la rtv, sunt spre 10.000, dar nu mai mult

    razvan

    19/05/2010 at 10:43 am

  35. Purtatorul de cuvant al Jandarmeriei (Marius Militaru, parca) – la ora 10:30 – 15000.

    KingSnake

    19/05/2010 at 10:52 am

  36. Buna dimineata 🙂

    Theophyle, astazi ai avea nevoie de twitter!

    viviana

    19/05/2010 at 10:53 am

    • Viviana, salut, ai dreptate, pe mine ma intereseaza deocamdata blogul meu. daca se incinge trec la twitter 🙂

      Theophyle

      19/05/2010 at 10:58 am

  37. ***** LIVE PIATA VICTORIEI ******

    interviu rapid cu un sindicalist din botosani „rica”

    – ce crezi ca vei obtine aici?
    – nu stiu, dar eu vreau sa ma aleaga lumea la sindicatul regional. pentru mine este suficient.
    – esti membru de partid?
    – sigur din 2003 PSD, altfel cum? la noi nu ai sansa fara carnet!

    mai vorbim 🙄

    sindicate libere, my foot!

    Theophyle

    19/05/2010 at 10:55 am

  38. Hahaha, ce oxymoron, „sindicat liber”, cu voie de la PSD 😉

    Iaca, secret cunoscut de toata lumea: cind psd se afla la putere, face pomeni sindicatelor si mareste povara fiscala sau/si deficitul. Cind ein opozitie, mobilizeaza sindicatele (sau minerii) sa puna bete in roate reformelor.

    Jumulirea unei parti a tarii de catre cealalta. Explicatia simpla a milioanelor de capsunari 😦

    Cetatean

    19/05/2010 at 10:59 am

  39. ma duc langa carul de transmisie a realitatii 🙂

    Theophyle

    19/05/2010 at 11:00 am

  40. Ai grija, ca te repereaza aia si te intervieveaza ca „sindicalist” 😉

    Cetatean

    19/05/2010 at 11:02 am

  41. sa zicem ca acum sunt 20 de mii
    Teofil, mai vin?

    razvan

    19/05/2010 at 11:08 am

  42. Protestul este una din pietrele de la baza democratiei. Protestul este ceva ce lipseste aproape cu desavarsire in Romania de azi. Poate protestul ar fi impiedicat unele dintre aberatiile petrecute in trecut. Desigur ca putem sa facem misto mereu cand protesteaza ceilalti, dar nu cred ca asta face fericit pe cineva pana la urma. Si asta nu face decat sa saboteze in continuare notiunea de protest. Data viitoare cand va va revolta ceva si va mirati cum asa ceva se poate intampla fara sa se revolte lumea, sa va ganditi si la asta. Acum va las sa va amuzati in continuare de alti oameni. Ca-s 10000 sau 40000, acolo nu-s doar lideri de sindicali sau psd-isti. Bine macar ca s-a potolit teoria haosului care circula aseara.

    KingSnake

    19/05/2010 at 11:09 am

    • @KS, nu are nici o importanta ca sunt 10 mii sau 50 de mii, oamenii astia sunt manati si de la spate. vino aici si ai sa vezi! eu nu vorbesc din birou si fac agitatie. eu sunt aici!

      Theophyle

      19/05/2010 at 11:12 am

      • Oamenii aia sunt fericiti de fapt si sunt manipulati de sindicate ?

        Hoara ce naiba cauta acolo ?

        KingSnake

        19/05/2010 at 11:13 am

    • Uite un sarpe pe gustul meu. E nevoie de reflexe democratice iar toate drepturile sint valabile si pt „adversarii” nostri. Altfel au trecut 20 de ani de pomana…

      Tio

      19/05/2010 at 11:17 am

      • Tio, salut 🙂
        extraordinar de democratice frate. te aduce cu autocarul la demonstratie iti da de mancare si-ti da si bani de tigari. misto democratie si misto reflexe.

        trece unul cu lista si scrie pe cei prezenti. hai sa fim seriosi baieti!

        halal democrati Tio

        Theophyle

        19/05/2010 at 11:23 am

  43. ziua buna tuturor !

    Teofill
    Ai grija de tine !!!

    tibi

    19/05/2010 at 11:13 am

    • salut, tibi!

      Cetatean

      19/05/2010 at 11:14 am

    • tibi salut, ma apara astia de la realitate. E aici o gagica care injura ca zece golani impreuna. mama ce-si injura colegii, ca nu-i dau sticla 😆

      Theophyle

      19/05/2010 at 11:15 am

  44. KS, „Poate protestul ar fi impiedicat unele dintre aberatiile petrecute in trecut”.

    Piata Universitatii. In interpretarea lui Iliescu nu a impiedicat nimic, ba chiar a cauzat: „Minerii n-au fost nici pe 13 iunie, ei au fost efectul, nu cauza violentelor din iunie 1990. Este si aceasta o falsificare a istoriei si proiectarea unei realitati care nu a existat” (ziare.com, 18 mai)

    Fii mai atent sa nu acorzi cu atita larghete prezumtia de buna credinta cui nu o merita.
    De 20 de ani platim aceasta prezumtie acordata lui iliescu in Duminica Orbului.
    Comunistii au invata bine sa deturneze democratia folosindu-se de mijloace democratice.

    Cetatean

    19/05/2010 at 11:13 am

    • Iliescu a inceput povestea cu protestele care au in spate interesul unora de a da lovituri de stat. Sever Voinescu a expus fix aceeasi teorie ieri. Cred ca e treaba jandarmeriei si politiei sa se ocupe de treburile astea si e treaba politicienilor sa accepte ca protestele sunt un lucru normal. Chiar si atunci cand un partid de opozitie isi baga coada.

      Puneti-va in situatia inversa. PSD la putere. Se propune introducerea impozitului progresiv. Se organizeaza manifestatie cu suportul PDL. Vin 1000 sau 10000 de oameni. Se gaseste cate un om din multime care e mai putin inteligent si e face misto de el. Manifestantii sunt adusi cu autobuzele primarului din Slatina. Videanu a platit 500 de oameni cu 50 lei. ETC. Poate intelegeti ce vreau sa zic … daca se continua in stilul asta … de bataie de joc a unora fata de altii … nu ofera decat cadrul ideal pentru ca politicienii (din toate partidele) sa-si faca mendrele ca si pana acum,perfect protejati.

      KingSnake

      19/05/2010 at 11:21 am

      • KS, lasa-ma, nu exista nici o justificare pe fata pamintului pentru ce a facut iliescu atunci si pe ce spune acum.

        Cit despre scenariul alternativ cu psd la putere, nu am uit cum a fost. Nu au uitat nici capsunarii.

        Cetatean

        19/05/2010 at 11:24 am

        • Am zis eu ca ar fi o justificare pentru Iliescu ?

          KingSnake

          19/05/2010 at 11:25 am

      • Această campanie furibundă are numai menirea de a crea dezordinea pe fundalul căreia indiferent ce măsură economică ar iniţia guvernul, să fie anihilată, iar criza să persiste. Doar în acest mod mesajele lor reluate cu obstinaţie de telemogulimea iresponsabilă poate să inducă în masa de votanţi, oameni obişnuiţi, ideea că guvernul Boc este sursa necazurilor lor şi să uite de jaful inconştient şi risipa deşănţată practicate de guvernul Tăriceanu II sprijinit de PSD. Jaf pe care îl plătim acum, în plină criză.

        tibi

        19/05/2010 at 11:25 am

        • Corect diagnostic!

          Cetatean

          19/05/2010 at 11:26 am

  45. Acum este limpede : ponta a spus ca nu-i lasa pe ‘marean’ sa faca gratare pe 1 mai, atunci marean a organizat aceasta mascarada, ASTAZI.

    tibi

    19/05/2010 at 11:15 am

  46. Opriti gratarele, vorbeste enciclopedia ambulanta, Marean!

    Cetatean

    19/05/2010 at 11:16 am

  47. salve cetatean !

    tibi

    19/05/2010 at 11:16 am

  48. Deci :

    Vădita strădanie a psd+pc & pnl plus sindicatele masiv politizate, de a sabota măsurile anticriză propuse în scrisoarea de intenţie convenită cu FMI are o explicaţie tulburător de simplă : dacă aplicînd aceste măsuri, guvernul Boc va reuşi să scoată ţara din criză undeva la finele anului viitor, ar duce şansele psd+pnl de a accede la putere în 2012, la ZERO.
    Se ştie că în casieria PSD bate un crivăţ plin de datorii de milioane de euro neplătite de ani de zile, pentru că sponsorii care au pariat pe prosty au oprit finaţarea, iar conu dinu s-a cam săturat să-şi plătească libertatea cu bani grei şi tot să nu fie sigur de imunitate în faţa legii. Aşa că spectrul foamei a cam început să bîntuie prin buzunarele politicienilor din aceste partide. Deci. Această campanie furibundă are numai menirea de a crea dezordinea pe fundalul căreia indiferent ce măsură economică ar iniţia guvernul, să fie anihilată, iar criza să persiste. Doar în acest mod mesajele lor reluate cu obstinaţie de telemogulimea iresponsabilă poate să inducă în masa de votanţi, oameni obişnuiţi, ideea că guvernul Boc este sursa necazurilor lor şi să uite de jaful inconştient şi risipa deşănţată practicate de guvernul Tăriceanu II sprijinit de PSD. Jaf pe care îl plătim acum, în plină criză.

    tibi

    19/05/2010 at 11:21 am

    • Tibi, aprob pozitiv: „dacă aplicînd aceste măsuri, guvernul Boc va reuşi să scoată ţara din criză undeva la finele anului viitor, ar duce şansele psd+pnl de a accede la putere în 2012, la ZERO”.

      Asta e si parerea mea: psd e in ultra-defensiva, cu casieria goala, pina in 2012 e cale luuuuuuuuuuuuunga. In parlament nu mai pot nimic, macar in strada sa se agite. Insa odata plecati sindicalistii acasa, pitomnul basescian va relua sugrumarea psd. Chiar cu riscul dezintagrarii pdl, sa moara cu psd de git!

      Cetatean

      19/05/2010 at 11:28 am

      • @ cetatean

        Am spus acest lucru in urma cu o saptamina; eram sigur ca aici se va ajunge !

        tibi

        19/05/2010 at 11:32 am

    • Salut prieteni, 🙂
      Bine zis tibi !

  49. Theophyle, te-am vazut in streaming!

    Nu esti ala care are o pancarta mare rosie pe care scrie US Navy support Jimmy Hoffa! ? 😉

    Cetatean

    19/05/2010 at 11:22 am

    • cetaten, inca nu am scos plancarta 😆

      Theophyle

      19/05/2010 at 11:27 am

      • Ah, inseamna ca era prietenul tau texan ascuns in multime 😉

        Cetatean

        19/05/2010 at 11:28 am

  50. snake, treaba cu cati oameni sunt acolo e o reactie la ce spun televiziunile care au proclamat deja cifra de 60.000
    noi doar masuram veridicitatea unor afirmatii

    razvan

    19/05/2010 at 11:26 am

  51. Hahahaha, un nebun la IRTV cere prezenta lui Basescu la manifestatie! LOOOOL!

    Cetatean

    19/05/2010 at 11:30 am

  52. hai ca l-am huiduit si eu pe Hoara, nu-l suport 🙂

    Theophyle

    19/05/2010 at 11:31 am

  53. gata baieti nu mai vine nimeni. jandarmi au anuntat 30 de mii de participanti 😆 nu stiu poate 🙄

    Theophyle

    19/05/2010 at 11:33 am

  54. Aha, e bine de stiut! Te-ai ras de un loc pe lista PDL la viitoarele alegeri , hahaha! 😉

    Cetatean

    19/05/2010 at 11:33 am

  55. Theophyle, cere microfonul de la tipa de la Realitatea si saluta-ne ca sa te vedem cum arati 🙂

    val

    19/05/2010 at 11:34 am

    • acum sunt langa antene, ma-m dus sa-l vad pe imbecilul de Hoara 🙂

      Theophyle

      19/05/2010 at 11:35 am

  56. Pe imaginea de ansamblu de la tele, eu apreciez la maxim 13/14 mii cu totul. Ma intreb cu ce au fost amenintati unii sa participe.

    tibi

    19/05/2010 at 11:36 am

  57. off-topic.

    Din putul gindirii lui Nastase

    http://www.antena3.ro/stiri/politica/nastase-se-opune-legii-pensiilor-valideaza-nedreptatile-diferentierile-practice-impuse-de-sistemul-comunist_99539.html

    – „În prezent, majoritatea pensionarilor sunt oameni care au contribuit mult în perioada comunistă. Nu îi avem pensionari pe cei care au muncit doar după 1989. Iar a impune acum exclusiv regula contributivităţii înseamnă a consacra, prin lege , nedreptăţile sistemului comunist. Şi înseamnă a valida oficial diferenţierile practice pe care comunismul le-a impus în societate”

    – pensii speciale: „Lor nu li se opresc contribuţii din salariu, tocmai pentru că au un statut diferit. Nu sunt privilegiaţi, aşa cum ar crede unii. Da, au siguranţa salariului şi a locului de muncă. Da, unii au chiar şi nişte beneficii (câte se mai dau în statul tot mai mic pe care îl conduce cel mai mic om politic din România – şi nu o spun la propriu). Dar au în acelaşi timp şi foarte multe restricţii, care îi impiedică să aibă alte venituri decât cele din respectivul serviciu. Şi, câtă vreme sistemul a fost construit astfel încât să nu fie nevoie de contribuţia lor, pentru că sistemul lor de pensii e diferit de al celorlalţi, aşa cum e peste tot în lumea civilizată, principiul contributivităţii nu se aplică la ei„.

    Cetatean

    19/05/2010 at 11:36 am

  58. Theophyle, te-am vazut! Ai sapca rosie, ochelari si injuri de mama focului. Arati bestial! 😉

    PS ai schimbat si pancarta, ai una pe care scrie „Garnatat Vanghelie”. Mai, dar ce dotat esti!

    Cetatean

    19/05/2010 at 11:38 am

  59. Ingalatul de Hossu vorbeste ca un oligofren. Cred ca la cum vorbeste, Vantu il plateste prea mult.

    Cetatean

    19/05/2010 at 11:39 am

  60. Ce nesimtire! Nastase este si el unul care a furat (cel putin indirect) banii pensionarilor.

    val

    19/05/2010 at 11:40 am

  61. Daca jandarmii au anuntat 30.000, inseamna ca am fost pe aproape cind am estimat aseara 35.000-40.000.

    Cetatean

    19/05/2010 at 11:40 am

  62. Hahaha, halal Constitutie: „basescu sa il demita pe Boc!”. Mai baieti, dar ati uitat ca nu l-a putut demite pe Tariceanu?

    Cetatean

    19/05/2010 at 11:41 am

    • este exact ce am spus : un mare fissss; atit manifestatia, cit si lideriada asta mineral-sindicala. 🙂

      tibi

      19/05/2010 at 11:43 am

  63. Sa ne steptam la strigaturi de genul „Johannis Prim Ministru!”, „Geoana Presedinte!”.

    Cetatean

    19/05/2010 at 11:43 am

  64. Noi acum avem un vis :
    prim ministru Jo-ha-nis ! 😛

    tibi

    19/05/2010 at 11:45 am

  65. Tibi, 😛

    „Geoana, amice, nu uita
    Dragnea ti-a luat dragostea ;-)”

    Cetatean

    19/05/2010 at 11:47 am

  66. nimeni n-are atitea case
    cite a furat nastase 😀

    tibi

    19/05/2010 at 11:49 am

  67. „Victorie sindicala impotriva DICTATURII?!”

    Astia delireaza clar.

    Cetatean

    19/05/2010 at 11:49 am

  68. Cine este ceva mai bine informat ?
    Se apropie cumva alegeri sindicale ?
    🙄

    tibi

    19/05/2010 at 11:50 am

    • NU, dar nu se vad inca alegerile din 2012, si e nasol penru pas.

      Cetatean

      19/05/2010 at 11:53 am

      • Pentru psd.

        Cetatean

        19/05/2010 at 11:53 am

  69. Tibi, haha, esti in forma tare. Hai sa mai incerc si eu una mai corosiva, a la Creanga:

    „Cine e din sindicate
    Sa stea la Nastase-n spate;-)” 😛

    Cetatean

    19/05/2010 at 11:52 am

  70. Salutare tutulor,

    Traim vremuri istorice.
    L-am auzit pe un manifastant spunind ca ei sint dispusi sa „manifesteze” pina se va imbunatati traiul in Romania.

    Nu mai tine cu „noi ne facem ca muncim, ei se fac ca ne platesc”.

    Ce Constitutie, vrem trai mai bun.

    victor L

    19/05/2010 at 11:53 am

  71. Buna dimineata din nou.
    Nistor asta e un mizerabil ordinar. Cred ca e primul care incita direct impotriva presedintelui. Probabil ca i se pare ca predecesorii n-au fost destul de virulenti.
    Iar Sapunaru e un imbecil. I-a dat peste nas si Turcescu si manifestantii, se pare, dar nu se lasa , are o misiune de indeplinit.
    Ma bucur ca au venit jumatate din cei asteptati. Nu mai au cand sa vina inca jumatate mai ales ca la ora 13 trebuie sa sparga distractia.

    cedric

    19/05/2010 at 11:54 am

  72. Era clar ca cifra de 60.000 era unflata.

    Cetatean

    19/05/2010 at 11:55 am

  73. mult zgomot pentru nimic 😆

    ce imbecili 🙂

    viviana

    19/05/2010 at 11:56 am

  74. Mai oameni buni, e groasa treaba cu deficitul bugetului de pensii, mie guvernul tocmai imi nationalizeaaza acei 2% din pensia privata in 2010 si 2011 si nu mai ies in strada. Tac si inchit si asta, ca sa se echilibreze bugetul de pensii, falimentar. Nu ies in strada, ca sunt solidar cu pensionarii, na.

    http://economie.hotnews.ro/stiri-pensii_private-7290019-lucian-croitoru-consilier-guvernatorului-bnr-deficitul-sistemului-public-pensii-este-pana-trei-miliarde-euro-pentru-acest.htm

    Cetatean

    19/05/2010 at 11:57 am

  75. Gata

    Eu am protestat destul ! 😛
    Mai am si ceva trebusoare de facut !

    tibi

    19/05/2010 at 11:57 am

  76. Si eu intru in stand by pe blog, ma reactivez cind e nevoie.

    Cetatean

    19/05/2010 at 11:59 am

  77. ma duc si eu la rivulutie, imi scot cravata, sa fiu de stanga
    ma intorc cu capul lui boc sau al lui vladescu
    Viva el pueblo y la revolucion!

    razvan

    19/05/2010 at 12:04 pm

    • Adu-mi o spaca rosie, cind muncesc la tara sa am ceva pe cap, toti sunt psd-isti in satul ala 😉

      Cetatean

      19/05/2010 at 12:06 pm

  78. Na, sistemul actual e mort, inghite si banii de acum, si banii mei de miine. Huo, tuturor alora care au permis pensionarile inainte de termen si pe cele frauduloase!

    http://khris.ro/index.php/05/2010/ce-inseamna-reducerea-contributiilor-la-pilonul-ii-de-pensii-de-la-2-5-la-0-5/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Khrisro+%28khris.ro%29

    Cetatean

    19/05/2010 at 12:04 pm

  79. Diana

    19/05/2010 at 12:19 pm

    • Tzepelica, aseara i-am dedicat lui Videanu citeva postari si vorbe de dulce. Of, mama lui de mafiot, vede-l-as in psd!

      Cetatean

      19/05/2010 at 12:37 pm

  80. Bai sindicalistii lu’ peste care anuntati 50.000 participanti, statul asta e muribund, numai bugetul de pensii e in gaura cu 3 miliarde de lei anul asta, nu a mai ramas nimic de privatizat, mie Guvernul imi fura deja pensia pe care nici nu o am ca sa va dea pensiile azi, avem aceeasi constitutie iliesciana, nu avem inca o lege a pensiilor si a salarizarii, la CCR sunt tot dinozauri, daca ar fi romania plina doar cu sindicalisti v-as ura sa dati naibii faliment si sa va vindeti actiunile la Vantu sa platiti ajutorul de somaj al membrilor de sindicat! Uf!

    http://www.mediafax.ro/economic/reducerea-contributiei-la-pilonul-ii-inseamna-falimentarea-cu-buna-stiinta-a-sistemului-6134334/

    Cetatean

    19/05/2010 at 12:29 pm

  81. Cind se mai linistesc spiritele sa-mi spuna si mie cineva daca exista cineva autonom in tara asta care face lucruri de capul sau interesul lui, cineva care are motive sa protesteze, sau cineva care are voie sa protesteze.
    De ce e asa de delicat cu proteste? Nu ne plac sau exista riscul sa degenereze?

    Stiu ca preferam stabilitate dar vorbim de o tara si nu de Harry Potter Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.
    E si posibil ca demonstratiile sa mareasca marja de manevra a guvernului fata de FMI. Stabilitatea are si ea pretul ei.

    Un fost militian care demonstreaza inseamna evolutie. Din pacate baietii destepti au creat o structura paralele, fosta Securitate, actuala Jandarmerie, care e militarizata si nu are voie sa demonstreze. Lor le cresc salariile acum 😉

    Tio

    19/05/2010 at 12:49 pm

  82. ***** LIVE PIATA VICTORIEI ******

    dragi prieteni va anunt ca s-a terminat revolutiunea. mamaliga a ramas intacta. Pe drum spre studioul de transmisiuni, sa-mi fac temele si sa va veselesc cu postarea urmatoare.

    ca deobicei, s-au cheltuit niste bani pentru niste porcari. s-a pastrat echilbrul. lideri sindicalisti sunt la fel de incompetenti ca si politicienii, vai de mama noastra 😦

    Theophyle

    19/05/2010 at 12:51 pm

    • Cool, la IRTV s-a dat cifra de 50.000, la Antena 3, 40.000, pe Hotnews scrie 30.000.

      Eu ce aleg? 😉

      Cetatean

      19/05/2010 at 12:54 pm

  83. Fiti atenti, am apucat sa fac o captura de ecran dupa site-ul Antenei 3.

    Aveti o mosta de obiectivitate. Ca sa fie siguri ca nu pierdem stirea! 😉

    Intre timp, au actualizat site-ul.

    http://img692.imageshack.us/i/obiectivitate.jpg/

    Cetatean

    19/05/2010 at 12:52 pm

  84. i’m back, am pierdut juma’ de ora din viata
    am dat ocol multimii, mi-au spart timpanele, sapca nu am primit, Cetatean, sorry 😉
    singura constatare e ca, dupa cum am prezis, bucurestenii nu au marsat la idee, majoritatea oamenilor erau din provincie (dupa accent)
    pancarte cu texte macabre si primitive
    ca numar, zic in jur de 30 de mii

    razvan

    19/05/2010 at 12:52 pm

    • Razvan, regret tare mult ca nu ai inhatat sapca unui dindicalist, faceam furori la tara daca spuneam ca e de la miting 😉 Ai sa te revansezi altadata, sper 🙂

      Bine ca s-a terminat, acum am vazut si forta dezlantuita a sindicatelor.

      Cetatean

      19/05/2010 at 12:55 pm

  85. si un articol ok:
    „Cum sa atragem mai mulți bani la stat? Pai, de ce sa atragem mai mulți bani? Statul este pentru noi doar un furnizor de servicii, si orice om normal se gândește cum sa plătească cit mai puțin pentru serviciile pe care le contractează – nu cit mai mult. (…) Daca politicienii ar avea intr-adevăr interesele „poporului” la suflet, s-ar bate sa facă economii, nu cheltuieli! Deci întrebarea corecta este: cum sa atragem cit mai putini bani la stat?”

    http://capitalismpepaine.wordpress.com/2010/05/19/o-tara-de-bugetari-e-o-tara-falimentara/

    razvan

    19/05/2010 at 12:56 pm

  86. pe site-ul realitatea acum scrie 30 de mii, unde au disparut brusc 20 de mii?

    razvan

    19/05/2010 at 1:03 pm

    • salut

      Sindicalistii afirma : 50 000
      Jandarmeria : 30 000

      tibi

      19/05/2010 at 1:07 pm

      • salut, mersi

        ca sa fie 50K, trebuia sa fie plina si parcarea aia din dreptul muzeului antipa; acolo erau o suta de oameni

        razvan

        19/05/2010 at 1:09 pm

  87. Regret ca nu am facut captura cind IRTV afisa 50.000 (acuma arata 30.000), dar tot am ceva intre 30.000 si 40.000:

    http://img192.imageshack.us/i/61927481.jpg/

    Ce mi-e 30, ce mi-e 40, important e sa para mult. Cum spuneam aseara: furnico-lei (in piata lei, in parlament furnici).

    Cetatean

    19/05/2010 at 1:07 pm

    • Sunt prezentate ambele cifre

      tibi

      19/05/2010 at 1:08 pm

  88. Deci : dintr-un total de 1 200 000 bugetari, au mitingizat maxim 30 000, ceea ce inseammna 2,5 %.

    IM-PRE-SI-O-NANT !!! 😀

    tibi

    19/05/2010 at 1:11 pm

  89. as we speak, se voteaza legea Lustratiei
    sa speram ca trece

    razvan

    19/05/2010 at 1:13 pm

    • Sa vedem CUM trece, adica ce ramane din ea. 🙂

      Tzepelica

      19/05/2010 at 1:16 pm

  90. Baietii de la Casa de Asigurari pt. Sanatate (CAS) au terminat si ei banii.
    Farmaciile (am fost la 3, deocamdata) afiseaza un comunicat CAS in care se anunta drama.
    Asa ca pensionarii (bolnavii de cancer, diabet, glaucom etc.), aia cu pensia ciuntita cu 15 %, vor plati si medicamentele necesare supravietuirii (extrem de costisitoare, in general).

    Traiasca si infloreasca scumpa noastra patrie, Republica Mafiota Romania !

    Tzepelica

    19/05/2010 at 1:15 pm

    • 😦

      Cetatean

      19/05/2010 at 1:17 pm

  91. Iaca si dovada ca au fost, pentru o scurta perioada, 50.000 de manifestanti.

    Goagal nu minte 😉 Poate e si el putin confuz uneori, nestiind daca sa zica 30.000 sau 50.000, dar ne da ambele variante!

    http://img522.imageshack.us/i/39233557.jpg/

    Punem punct deci, afirmind, cu tarie, ca au fost:

    – 30.000
    – 40.000
    – 50.000 (pentru putin timp)

    Cetatean

    19/05/2010 at 1:16 pm

    • Cetatean, de fapt au fost 30+40+50= toata tara
      asa se calculeaza la tembeliziuni

      razvan

      19/05/2010 at 1:19 pm

      • Aha, m-am prins!

        Cetatean

        19/05/2010 at 1:24 pm

  92. ce de poieti-sindicalisti, sau viteversa 🙂

    ZaffCat

    19/05/2010 at 1:17 pm

  93. Tibi, mai sus, era o captura de ecran nesterita de mine, cu doua capturi colate (una de la IRTV si una de la antena). 30.000, respectiv 40.000.

    Cetatean

    19/05/2010 at 1:18 pm

    • Si o sa lustreze tot caracude…pe militianu` de la coltu` strazii, eventual…
      Barosanii, in cap cu Ilicescu, vor umple in continuare „sticla” la cele teveuri…

      Tzepelica

      19/05/2010 at 1:23 pm

  94. Citoyen, e groasa rau !
    E cazul instalarii unei ghilotine in Piata Vic…nu, nu acolo…oriunde in alta piata, n`asha ? 🙂

    Tzepelica

    19/05/2010 at 1:20 pm

    • Tzepelica, iti mentii numele de scena? Pune-te pe ascutit! 😉

      Cetatean

      19/05/2010 at 1:22 pm

      • Amice, tzepele au fost gata cand piratu` a zis ca are nevoie de ele.
        Unele au putrezit, deja.
        D`aia ziceam de o ghilotina…asta n-are moarte (o facem din otel inox)…

        Tzepelica

        19/05/2010 at 1:26 pm

        • Ok, bun si inoxul!

          Cetatean

          19/05/2010 at 1:35 pm

  95. razvan

    19/05/2010 at 1:22 pm

    • p.s. nu garantez ca asta e forma finala, mai verific

      razvan

      19/05/2010 at 1:23 pm

  96. Razvan, sa vedem si varianta Camerei. Cred ca ne dam seama ca va fi atacata la CCR, unde exista niste lustrabili, nu? Acsinte Gaspar e sigur. Si Vacaroiu e lustrabil. Estia sunt numiti, nu alesi prin vot, deci cad direct sub lege.

    Cetatean

    19/05/2010 at 1:24 pm

  97. Legea a trecut cu 203 voturi pentru si 40 impotriva, plus 12 abtineri.

    S-a votat prin apel nominal.

    Nu imi dau seama citi de la PNL au votat, dar bravo lor!

    Cetatean

    19/05/2010 at 1:27 pm

    • Salut
      Masa cea mai mare a lustrabilor este de mult in pensie (de lux).
      Ramin ceva ciurucuri care se vor recicla in posturi non interzise sau vor cere pensia anticipata .
      Sint bucuros ca a incetat circul/demonstratie care a facut exact o gaura in apa ! 😆

      Stefan A.

      19/05/2010 at 1:31 pm

      • Stefan, salut. In ICCJ, CSM, CCR, Curtea de Conturi sunt multi tare!

        Cetatean

        19/05/2010 at 1:34 pm

  98. Moneda euro e in galop puternic . IN JOS !

    Stefan A.

    19/05/2010 at 1:39 pm

  99. Si inca se va mai duce. Ai pe Politeia Digest preluata de Theophyle analiza Stratfor, am incercat si eu azi dimineata niste conjecturi, brodind pe relatia Germaniei cu Euro.

    Cetatean

    19/05/2010 at 1:49 pm

  100. Videanu si Berceanu pastoresc o gaura de 1% din PIB.

    Vede-i-as demisi!

    http://romaniadeieri.blogspot.com/2010/05/aproape-un-procent-din-pib.html

    Cetatean

    19/05/2010 at 1:53 pm

  101. nu suntem noi nebuni, au disparut 20000 de protestanti:
    http://www.kamikazeonline.ro/2010/05/sa-dam-un-numar-real-realitatii/

    razvan

    19/05/2010 at 1:59 pm

  102. Da, domle! captura aia cu 50.000 eu nu am mai apucat sa o fac, desi am vazut-o! 🙂

    Cool!

    Cetatean

    19/05/2010 at 2:04 pm

  103. Cetatean

    19/05/2010 at 2:11 pm

  104. Epilog la manifestatie.

    Am avut intii 50.000 manifestanti (dovada capturata de Kamikaze).

    Api, simultan, 40.000 (antena3) si 30.000 (irtv si hotnews), dovada capturata de mine la postarea de la ora 1.07.

    Iata ca avem si 20.000 pe Gandul.

    http://img84.imageshack.us/i/11516531.jpg/

    Diseara Jandarmii vor spune ca au fost doar 10.000 iar miine vom afla ca nici nu a fost de fapt miting 😉

    Cetatean

    19/05/2010 at 2:27 pm

  105. @Cetatean nu cred ca au putut fi mai mult de 30 de mii in nici un caz!

    Theophyle

    19/05/2010 at 2:42 pm

    • Te cred, insa aia de la IRTV au alte cifre 😉

      Cetatean

      19/05/2010 at 2:43 pm

  106. Postare noua! 😉

    Cetatean

    19/05/2010 at 2:43 pm

  107. Salut pe toata lumea 🙂
    Postare Noua 😆

    Theophyle

    19/05/2010 at 2:43 pm

  108. Rog a se observa mitraliera de postari intre 2.42 si 2.43 😉

    Cetatean

    19/05/2010 at 2:44 pm


Comentariile sunt închise.