Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Miezul zilei 18/5 – “Albă ca Zăpada si niste pitici”

A fost odata o imparateasa si intr-o iarna, pe cand zapada cadea din inaltul nemarginit al cerului, in fulgi mari si pufosi, craiasa sta intr-un jilt si cosea langa o fereastra cu pervazul negru, de abanos. Si cum cosea ea asa, aruncindu-si din cand in cand privirile la ninsoarea ce se cernea de sus, se intimpla sa se intepe cu acul in deget si trei picaturi de singe cazura in zapada. Rosul singelui arata atit de frumos pe albul zapezii, ca imparateasa ramase incintata si gindi in sinea ei: „Ce n-as da sa am un copil alb ca zapada, rosu ca singele si cu parul negru ca abanosul!”

Asa s-a nascut Albă ca Zăpada, superbul basm, care a fost scris probabil de Jacob Grimm, unul din fratii celebrei perechi de povestitori germani, care ne-au incantat copilaria, fericindu-ne de multe ori sau infricosandu-ne de alte ori. Nu despre basme vreau sa va povestesc eu astazi, ci despre realitatile pe care le traim in aceste zile crunte si poate cruciale ale existentei noastre nationale.

In guvernul piticilor, condus de Emil Boc, se evidentiaza o pata de culoare si asa cum bine scrie maestrul Rahoveanu si o adiere frumos mirositoare. Atinsi de disperarea suporterilor, care vad echipa lor pierzand pe zi ce trece si primind goluri cat cuprinde, am hotarat sa fac o incercare care s-ar putea dovedi a fi futilă, dar personal mi-ar aduce satisfactia ca nu am stat cu mainile in san si am  ajutat cu obiectivitate pe cei pe care i-am ales.

Partenera mea de blog (si de viata),  prima cititoare a tuturor articolelor care sunt publicate pe acest blog, @demeter, considera ca PD-L a intrat intr-o curba descendenta, care-l va duce in cel mai bun caz la cele 7% pe care  le-a avut la inceputurile lui Basescu sau in cel mai rau caz la situatia PNŢCD. Deoarece analiza ei este intotdeauna profunda si exacta nu pot decat sa o adopt. Problema este ca in afara actului de guvernare, extrem de labil, vocile care trebuie auzite din PD-L nu sunt ascultate si ies la iveala cele mai mizerabile din toate care  s-au aciuit in acest partid, voci mizerabile pe care le vom caratcteriza intr-o postare ulterioara.

Blogosfera politica romaneasca nu este atat de influenta pe cat am dori noi, este insa citita si o parte din bloguri sunt chiar repectate, fiind o buna sursa de informatii si analize. Politeía s-a straduit intotdeauna sa-si asume preferintele politice, sa le justifice atat cat s-a putut si sa ramana obiectiva la liniile trasate in actul de nastere al acestui blog. Politeía a adunat un numar de comentatori a caror calitate si buna credinta este absolut necontestata pana si de unii adversari ideologici, care respectandu-ne optiunile in acelasi fel in care noi le respectam pe ale lor, comenteaza cu noi, incercand si ei ceea ce incercam si noi, creerea unei atmosfere politice onorabile. Astazi Politeía are mai mult de 1500 de cititori unici pe zi, peste 3500 de vizionari, intre 60 si 180 de comentarii la fiecare postare si se afla de multe luni si in fiecare zi in top 10 WordPress.Ro. Am ocupat locul 6-7 la BlogFestul “politic”.  In ZeList ocupam astazi respectabilul loc 273, dupa 9 luni de activitate.  Politeía posteaza regulat de trei ori pe zi, sapte zile pe saptamana. Nu stiu daca este sau nu mult, dar asta este! 

Intorcandu-ne la contemporana Albă ca Zăpada, nu putem sa nu sesizam situatia in care, artificial sau nu, in PD-L este creat un pol de putere adiacent la cel existent. Lucrul este clar  oricarui observator atent si informat. Acest pol adiacent la cel reprezentat de dl Blaga-buldogul este polul dnei Udrea- Albă ca Zăpada. Pentru mine situatia in care dl Emil Boc si-a terminat de fapt rolul de “capetenie” a partidului este clara. Amanarea discutiilor politice anuntata in vara pentru anul viitor da acest semnal absolut cert si indubitabil.

Pentru mine personal si pentru multi altii, dl Blaga reprezinta “aripa FSN” a acestui partid, dl Blaga este un om de dreapta, exact atat cat eu pot deveni un om de stanga. Vad in constructia  polului Udrea- Albă ca Zăpada o incercare de a captura aparatul de partid, aparat complet transparent politic si ideologic pentru a crea o noua alianta intre polul de dreapta, reprezentat de Voinescu-Preda, poate Macovei si Baconschi. 

Intrebarea care se pune este daca dna Udrea are capabilitatile de a defini acest pol format in PD-L sau nu le are. Dna Udrea este un nou parlamentar. care in primul ei mandat a intrat in guvern asumandu-si Ministerul Turismului; in guvernul Boc IV a primit si “Dezvoltarea”; de ieri si Inspectoratul de Stat în Construcţii (ISC). Tendinta de a fortifica pozitia ei in guvern este clara si dupa parerea mea artificiala, intrebarea ar fi daca aceasta tendinta este justificata si daca Udrea este intr-adevar o “Albă ca Zăpada” si poseda competentele necesare unui om politic proeminent intr-un partid complet amalgamat, care sufera de probleme de crestere infantila.

Din cate a facut pana acum lucrurile nu arata bine, chiar de loc! Parerile voastre referitoare la acest articol sunt necesare pentru a intelege care ar putea fi opinia asumata a blogului in lunile urmatoare.

O singura rugaminte daca se poate, fara zeflemea, atacuri la persoana si insinuari neprobate. Nici familia Cocos nu este relevanta in aceasta postare. Dorinta mea este simpla si se rezuma la o singura intrebare: are dna Elena Udrea sanse si potential politic in conducerea PD-L sau nu ? Legaturile personale cu Presedintele nu pot fi relevante dupa acest mandat asa ca intrebarea este clara: are Udrea suficiente aripi sa zboare singura? 

Comentariile denigratoare vor fi sterse. Lucrurile sunt mult prea importante pentru a fi reduse la derizoriu. Multumesc!

Written by Theophyle

18/05/2010 la 3:46 pm

173 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Salve .
    Aripi are doamna Udrea . Zboara singura de mult timp si se descurca bine . In sensul ca este mereu „promovata” . 🙂
    Partea proasta ca in afara de imnuri turistice , publicitati prin occident pe valuta grea , „prostimea” nu prea vede ceva tangibil din „maretile realizari”.
    Sa continue tot asa si poate in scurt timp vom avea un singur minister la guvern ,condus de doamna Udrea .
    PS. am vazut romance mult mai bine facute , mai frumoase si imbracate cu mult mai bun gust !

    Stefan A.

    18/05/2010 at 3:59 pm

    • Dar exista totusi ceva realizari, din cele nevazute de prostime?

      Diana

      18/05/2010 at 4:05 pm

      • @Diana,
        eu nu le-am sezizat, poate voi?

        Theophyle

        18/05/2010 at 4:07 pm

        • Intreb pentru ca nu am vazut nici eu…

          Diana

          18/05/2010 at 4:09 pm

      • da, exista! TUI revine in Romania dupa aproape 20 de ani, oamenii din turism au fost sprijiniti de ea si majoritatea se arata multumiti, are initiative, se zbate sa faca ceva. Niciun ministru nu este atat de activ, de implicat si dornic de a arata ca poate.

        rahoveanu

        18/05/2010 at 4:21 pm

        • @Raho,
          unde sunt rezultatele sau unde sunt oamenii din turism care declara ceea ce spui tu, si eu chiar te cred!

          Theophyle

          18/05/2010 at 4:39 pm

        • Rahoveanu ,
          Da, TUI revine pe litoralul romanesc .
          Cinci hotelieri s-au hotarat sa pastreze serviciile all-inclusive special pentru ei , fiindca turistii romani au refuzat categoric aceasta oferta , preferand sa manance gogosi si hamsii pe plaja.
          Azi microbuzele au plecat la aeroportul Kogalniceanu ca sa intampine cum se cuvine primul grup de turisti germani asteptati ca pe sfintele moaste .
          Fotoreporterii s-au imbulzit si ei sa prinda momentul cu TUI .
          Au venit doar doua persoane .
          O batrana de 80 de ani si nepoata ei de 24.
          LEsinuri , dezumflari…..

          luminita

          18/05/2010 at 8:17 pm

    • Stefan salut 🙂
      Si eu am vazut romance mai frumoase si imbracate mai cu gust. Intrebarea simpla are ea viata politica dupa Basescu, si daca are de ce?

      Theophyle

      18/05/2010 at 4:07 pm

  2. servus

    D-na Udrea a fost aleasa in circumscriptia in care sint arondat eu. Pentru ca nu a fost nominalizat dumnealui, medicul Paveliu a decis sa candideze ca independent; nu stiu daca a parasit partidul sau nu – presupun ca da. Deci, practic am avut de ales : ori nu merg la vot, ori aleg candidatul pdl, ceea ce am si facut. Deci, cel putin teoretic, doamna Udrea ma reprezinta si pe mine in parlament, alaturi de senatorul Radu Feldman Alexandru. Nu mi-a venit sa cred cind am vazut ca este propusa pentru un minister, A DOUA OARA. Nu am urmarit acivitatea ministeriala a doamnei Udrea, dar pot sa spun ca un tirg de vacante organizat in timpul in care dumneai era miniustru, a fost in opinia mea, mai bine organizat decit altele. De ce a primit in actuala legislatura un minister atit de complex, iar pe deasupra a mai primit si aceasta npua agentie in subordine, NU stiu. N-as vrea sa ma pripesc judecind-o aspru, pentru ca nu stiu ce a facut concret de cind este la conducerea ministerului. Dar, stiu ca daca la urmatoarele alegeri doamna Udrea imi mai cere votul, va trebui ca pina atunci sa-mi demonstreze ca stie ce are de facut in activitatea politica, nu in activitatea domestica.

    tibi

    18/05/2010 at 4:07 pm

    • Tibi, salut 🙂
      cunosc povestea ta in legatura cu asta 🙂

      Singura intrebare autentica pe care o am si nu una ipocrita de loc: Ce a facut Udrea ca sa merite increderea noastra? Atat

      Theophyle

      18/05/2010 at 4:09 pm

      • Doamna Udrea nu a facut nici mai mult nici mai putin ca sa ne cistige increderea, decit au facut toti oamenii politici sau nu, care la un moment dat sau altul, au ajuns ministri si nu numai.

        Noi alegem partide – chiar si prin acest ciung VU – iar partidele propun oamenii in diverse functii; lucru la care noi, alegatorii, nu mai avem mare lucru de facut. 🙂

        tibi

        18/05/2010 at 4:25 pm

  3. Theo
    sa incep prin a spune ca o stiu pe Udrea de cand era „mica”. Ca majoritatea femeilor frumusele din politica romaneasca, ea a gravitat în jurul mai multor barbati politici. Amintesc aici doar doi: Stolojan si Bãsescu. Istoria este mult mai lunga, se vorbeste de o casatorie de convenienta cu Dorin Cucos(acesta fiind banuit de alte preferinte sexuale) Ea era o fata care-si dorea mai mult de la viata, el un afacerist care prin ea dorea sa deschida niste usi. Si unul si altul au reusit. Astfel, fata necunoscuta din Buzau a ajuns, propusa de PNL, consilier la Primaria Capitalei si l-a cunoscut pe Traian Basescu. De atunci, cariera sa a evoluat ascendent. Numai dusmanii pot afirma ca EU nu s-a cizelat, intelectual, comportamental si vestimentar, ajutata fiind de bani dar si de o inteligenta nativa.
    incontesatbila. Sunt multe de spus si nu e locul aici. Raspunsul meu la intrebare este clar: Da, EU are potentialul politic ca sa ajunga la conducerea PDL, dar numai cu sustinerea lui Traian Basescu. Iar, odata ajunsa acolo va fi in stare sa zboare singura.

    PS: În decembrie 2008 nu as fi spus-o, dar acum o fac pe deplin convins: Udrea era un premier infinit mai capabil si mai performat decat Emil Boc. Bine, rautaciosii o sa-mi raspunda: Cine nu ar fi fost!? 😆

    rahoveanu

    18/05/2010 at 4:17 pm

    • @Raho,
      Multumesc. Majoritatea lucrurilor le cunosc si eu. Crede-ma postarea asta nu este intamplatoare 🙂

      Are si ea rostul ei, pentru simplul motiv pe care-l cunosti si tu. Vor fi traznete, Multe!

      Theophyle

      18/05/2010 at 4:42 pm

  4. Nu o vad pe Elena Udrea supravietuind dupa Basescu decit cu pretul transformarii ei intr-o aparatcika a partidului. E mai inteligenta decit pare, stie ca fara voturi obtinute direct in politica nu faci nimic, insa ea va deconta, ca toti pdl-istii, masurile luate de Boc. Prin urmare, daca va vrea sa reziste cu orice pret, va incerca sa se incrusteze in aparatul partidului.

    Nu cred ca PDL poate cobori spre 7% (inca!), insa am semnale clare ca la masurile grele, deja cu potential urias de erodare, mai contribuie si prostia personala a unor membri pdl.

    Psd-ul nu poate spera sa capitalizeze implicit valul de anti-pdlism, pentru ca pina in 2012 mai e mult, au datorii uriase si nici o resursa de muls, acum se joaca partitura economica si nu au fost apasate icna butoanele nucleare: reforma Constitutiei, schimbarea sistemului electoral si votul prin corespondenta.

    De aceea psd se agita asa mult zilele astea, pentru alte oportunitati politice nu are. Alegeri anticipate, cum viseaza Dragnea, nu vor fi in veci, pentru ca nici cel mai votat parlamentar nu si-ar pune scaunul la bataie in perioada asta. Motiunea de cenzura nu schimba cu nimic raportul de forte, pentru ca tot Basescu nominalizeaza premierul. Iar manifestatiile facute de psd si de sindicalisti nu vor avea amploarea cu care ne sperie.

    Imi reiau ideea: e momentul ca blogosfera sa sesizeze fereastra de oportunitate legata de reducerea cheltuielilor Parlamentului si sa faca presiuni pentru reducerea nunarului de parlamentari la maxim 300. Nu vad ce opotunitate mai mare s-ar putea ivi. Peste tot se vorbeste de cincedieri, sa se inceapa de sus. Boc ar cistiga enorm daca ar fructifica momentul.

    Cetatean

    18/05/2010 at 4:18 pm

    • @Cetatean, de aceasta data cred ca gresesti. PD-L sata ingrozitor de rau in opinia publica. Nici macar nu indraznesc sa-ti dau procentele. Daca vrei intreab-l pe Turambar. Rau, rau, rau.

      Vom relua imediat presiunea in subiectul propus!

      Theophyle

      18/05/2010 at 4:46 pm

      • Theophyle, tot ce se poate, sunt convins ca pdl sta rau. Insa e doar inceputul, pina in 2012 mai este. Si PSD coborise la 17% in 2005, in mai-iunie, si in 2008, toamna, era cit pe ce sa ia fata PDL-ului.

        Insa eu cred ca cu cit pdl nu stie de procente, cu atit mai bine, ar fi tentati sa fie si mai refractari la reforma economica decit sunt 😉

        Cetatean

        18/05/2010 at 5:01 pm

      • Nu cred ca pdl-ul sta asa rau. Decat daca sunt interogati numai cei care ies in strada.Eu personal vad asa ; cei care au fost impotriva pdl-Basescu sunt cum erau atunci si poate si mai „motivati”. Era de asteptat.Dar intrebarea este din cei care nu s-au prezentat la vot in 2008-2009 cati lucrau in mediul privat ? Eu cred ca multi .Si daca ar fi sa presupunem alegeri anticipate ei cu cine ar vota azi ?
        Si inca ceva : el il respect pe Boc . Il condamn doar pentru faptul ca a crezut ca cinstea si modestia pot influenta azi pe cineva .Aici a gresit.Dar de aici si pana a iesi cu totii sa cerem rastignirea lui e cale lunga. E prea cinstit sa merite asa ceva. Si o spun pentru ca eu chiar ii cunosc pe oamenii din „zona lui natala” . Daca cei care il condamna ar veni sa traiasca o perioda in acesata zona altfel ar vedea lucrurile.Aici si ratatii sunt oamneni de caracter.O spun din experienta . Nu m-am nascut in zona am ajuns aici din intamplare .

        Doina

        18/05/2010 at 7:49 pm

  5. D-na Udrea are, indiscutabil, niste calitati. Este ambitioasa, isi urmareste scopurile cu perseverenta. Cum spune Stefan, e tot timpul promovata :). Nu in ultimul rand, poate fi o prezenta placuta.
    Din pacate, toate acestea nu sunt de ajuns pentru un politician care sa conteze, nici macar in vremuri normale, darmite acum. Nu vad la d-na Udrea puterea de sinteza care i-ar ingadui sa identifice probleme si sa le abordeze. Tot ce a facut de cand este in guvern poarta semnul unei paguboase superficialitati. Nu vad un mare talent de politician, ca la Base, de exemplu. In plus:
    – cultura ei generala are imense lacune. Ne amintim cu totii de episodul cu Norvegia.
    – in general discursul ei abuzeaza de un anumit limbaj de lemn.
    N-as astepta realizari notabile din partea d-nei Udres.

    Diana

    18/05/2010 at 4:21 pm

  6. salut

    on topic: No way, Jose!

    Teofil: a repornit blogul istoric?

    razvan

    18/05/2010 at 4:22 pm

    • @razvan, nu, maine sau poimaine 🙂

      Theophyle

      18/05/2010 at 4:43 pm

  7. Am lucrat o vreme intr-o fabrica de bere. Cea mai buna cariera pentru d-na Udrea cred ca ar fi aceea de secretara a departamentului de vanzari de acolo. Mediul de lucru este cam 90% masculin 🙂

    Diana

    18/05/2010 at 4:23 pm

  8. Nimeni nu are „aripi sa zboare singur/a” in politica. E o treaba de echipa si noi am descoperit cu toti in ultima vreme ca echipa nu exista sau exista si trage in alta parte (cu citiva „dizidenti” draguti si originali). In contextul asta il judec si pe E.BOC.
    Plus ca are, in cultura noastra super macho, dezavantajul ca e femeie. Deci are o problema de prestanta la fel ca E.Boc.

    Tio

    18/05/2010 at 4:25 pm

    • @tio salut 🙂
      Dupa cum sti dezavantaje pot fi transformate in aparente-vulnerabilitati. Basescu a castigat ultimele alegeri in acest fel. Da, ea nu este Basescu!

      Theophyle

      18/05/2010 at 4:49 pm

  9. Ca om politic e tare Theophyle madam Udrea.
    Las la o parte absolut tot, si ma gandesc la ea ca politician. Exceptand ratarea de la Turcescu, extrem de penibila, la politica se pricepe.
    Argumente. In colegiu a castigat la pas, in urbea bordurizata de Videanu. Trebuia sa piarda. Nu a facut-o, deci are legitimitate.
    Dupa scandalul Ritzi a fost previzibila tinta urmatoare. In comparatie cu catastrofa tineretului pedelist, Udrea a sters pe jos si cu Orban si cu Aura Vasile.
    Cand are „contacte” tari in studiourile TV, nu am vazut-o niciodata „sifonata”, de fapt e mai tare decat multi dintre politicienii „de top”.
    Bubele si acuzele aduse doamnei ministru tin de can-can, o speculata si intrata in mentalul colectiv relatie cu Basescu.
    O chestie simpla, sa il ingropi pe Basescu ar fi extrem de simplu cu chestiunea in cauza daca ar fi reala. Paremi-se ca pizelul albastru ar pixela tot filmul la o chestiune de genul.
    Ce ii reprosez cu adevarat doamnei Udrea este faptul ca nu a demonstrat mari abilitati ministeriale si poate o mare deschidere catre can-can si glossy.
    Comparabil cu alternativa Boc, Udrea e mai digerabila si cred ca va schimba in bine partidul.
    Sunt sigur ca nu e intamplator faptul ca nu sprijina BVB ci „reformatorii”.
    Sa nu uitam ca Udrea vine din PNL, in siajul lui Stolojan si ca PSD nu a spus pas o secunda in 2000-2004 cand Udrea era un om de afaceri si jurist prosper cu statul nastasian chiar.

    Turnofftheglory

    18/05/2010 at 4:25 pm

    • In tara orbilor, chiorul e imparat 🙂
      Pe mine nu m-a convins niciodata. Are ceva, dar nu destul. N-as miza pe ea.

      Diana

      18/05/2010 at 4:30 pm

      • Diana salut
        Daca il citesti pe Pierre Boule vezi ca in tara orbilor chiorului i se scoate ochiul ramas 🙂

        Un tanar de stanga

        18/05/2010 at 4:41 pm

        • Nu si d-ne Udrea. Am zis ca are niste calitati 🙂

          Diana

          18/05/2010 at 4:43 pm

    • TOG, salut 🙂
      Nu Udrea nu a demostrat inca mai nimic, desi @Raho gaseste ca ea a fost buna.

      Mie imi este clar jocul pe care trebuie sa-l interpreteze, exact cel sesizat si de tine. Intrebarea este, poate?

      Theophyle

      18/05/2010 at 4:52 pm

  10. PDL-ul nu are cum sa ajunga la nivel de PNTCD. PNTCD a fost lucrat in foi de vita de toata securimea romaneasca. Ori PDL-ul are si el securime inglobata.

    Nu va scadea prea mult deoarece nici PSD nu a scazut prea mult. Activistii inca dau tonul, iar daca vor pune diaspora sa voteze prin corespondenta, diaspora va vota mai mult PDL, destul de mult PNL si putin PSD –

    In privinta EU ea a fost tinuta in ciuda furtunilor si a electoratului cu mare efort de imagine. Daca faceau acelasi lucru pentru Mona Musca sau pt Monica Macovei chiar ca era mai bine

    Un tanar de stanga

    18/05/2010 at 4:39 pm

    • TDS, salut 🙂
      Ai dreptate. Pacat ca alte doamne nu au fost sustinute cat a fost ea. PD-l se afla astazi sub 14% in preferintele electoratului.

      Theophyle

      18/05/2010 at 4:54 pm

  11. Diana, la comisia aia putini politicieni ar fi manevrat atat de bine situatia. Udrea a fost cred in perioada de glorie maxima de pana acum. Vreau sa il vad pe Ponta sau Antonescu batandu-se cu ea daca pot. Ai fi surprinsa de rezultat. Bineinteles ca are o consiliere la greu si sunt sigur ca ea este cea ce va fi noul lider PDL.
    Sa nu ne imbatam cu apa rece, Theophyle a sesizat clar ca Helen acumuleaza putere si este un girant al aripii Voinescu-Preda.
    Pentru mine ideea de Anastase, Udrea, Macovei cu Voinescu, TRU, Preda, Baconshi mi se pare o solutie castigatoare.
    Plus gandeste-te la precedent. Cate femei au putere in Romania?
    Inca o chestiune extrem de simpla, orice atac suburban nu o descalifica pe Udrea ci emitatorul ce se arunca pe orbita pereme.

    Turnofftheglory

    18/05/2010 at 4:40 pm

    • Asta spuneam, ea se poate remarca pentru ca mediul e de foarte proasta calitate. Daca ea poate castiga ceva pentru Voinescu & Co, atunci cu atat mai bine.
      Ca sa ai putere, trebuie sa si vrei. Nu cred ca feminitatea conteaza atat de mult. Si d-na Udrea vrea.
      Sper ca nu am suparat pe nimeni. Astea sunt limitele pe care i le vad eu.

      Diana

      18/05/2010 at 4:47 pm

  12. N’are !

    sau poate are o sansa tot atat de ambigua cit si Sarah Palin ! Numai daca ar reveni la normalitatea vestimentara ce ar trebui afisata de „o oama” politica !

    Ideea care „improasca” ochii votantului anonim si necunoscut este ca o femeie simpla din popor in loc sa-si vada de treaba , se impopotoneaza si pozeaza ca o vampa sau eventual ca o sefa de „cathouse”,aroganta, plina de ifose si goala de creier si idei !

    Revin : este doar o idee care se vede din exterior prin ochii omului simplu din societatea romaneasca de azi ! Nu vreau sa o blamez pe Lenush pentru ca eu am slabiciuni la blonde si mai ales la blonde de genul ei !

    Dar femeia asta nu realizeaza ca devine „nesuferita” prin insasi cavalcada afisarilor publice in masini scumpe , expunerea aroganta a unei bogatii inexplicabile pentru un muritor de rind, imbracata in culori obraznice si cu tzinute vestimentare care frizeaza ipocrizia noului politician de tip fripturist ridicat nu prin efort si inteligenta proprie ci sustinut de oameni din umbra.

    Daca Udrea ar fi fost imbracata „formal on a daily basis” ar fi mentinut echilibrul ideii unei femei serioase care vrea cu adevarat sa devina o politiciana de marca a Romaniei .
    Pe langa o tinuta formala , un control al limbajului si declaratiilor publice ar fi fortificat pozitia ei in fatza populatiei;

    Femeia asta nu realizeaza ridicolul ce creste de la zi la zi datorita aparitiilor ei in public in ipostaze care nu definesc un politician corect si cu responsabilitate.

    Dar de ce’mi racesc eu gura de pomana ? Toate acestea se invata la scoala diplomatiei , la tinerete , in primii 7 ani de acasa si mai ales tine de interiorul omului. Se pare ca Lenutza noastra a cam tras chiulul la toate lectiile unde putea invata despre bunul simt si respect reciproc.
    E ca in vorba aia veche moldovineasca : „din coada de caine scaioasa nu faci naframa de matasa” !

    canadianul

    18/05/2010 at 4:49 pm

    • Canada, salut 🙂
      Mult inteligenta si umor in ceea ce spui tu. Chiar imi lipsesti. Lucrurile se agita rau pe la noi, chiar rau de tot. Pe zi ce trece lucrurile la portocalii arat prost!

      Theophyle

      18/05/2010 at 4:57 pm

    • EXACT

      Diana

      18/05/2010 at 4:58 pm

  13. Jos palaria canadiene. Excelent spus.

    Turnofftheglory

    18/05/2010 at 4:53 pm

    • Gabi 🙂
      dalut am citit. Omul vorbeste vorbe si incearca sa-l discrediteze pe Isarescu pentru ca acesta l-a facut de prost. un fel de a p’ea mati 😉

      Theophyle

      18/05/2010 at 4:58 pm

  14. Este, intr-un fel, un Tanase Scatiu al vremurilor noastre. Combinata cu o doza autoasumata de Marilyn Monroe si putin parfum de afaceri construite prin preajma banilor publici (de la consultanta juridica la parcari). Este acum protejata de aura presedintelui, dar cred ca este si punctul lui slab, dupa cum reactioneaza cand apare numele ei in discutie (vezi si ultima conferinta de presa si Tolontan). Este temuta de destui din PDL, dar nici n-as vrea sa fiu in pielea ei la momentul in care ii va tremura prima oara vocea. Reprezinta modelul de succes in viata ca vampa si nu se fereste sa afiseze asta nicio secunda. Inclusiv capacitatea de a combate intr-o discutie cu adversarii este una tipica discutiilor de sedinta de administratie de bloc.

    KingSnake

    18/05/2010 at 4:57 pm

    • @KS, salut 🙂
      uite ca nu m-am gandit la Duiliu Zamfirescu, cred ca analogia este foarte buna 🙂

      Theophyle

      18/05/2010 at 5:04 pm

  15. Si poate conduce de una singura deja, cred ca ambitia ei o poate purta destul de departe, dar nu cred ca poate rezista foarte mult in absenta respectului, nu fricii, celorlalti din PDL, mai ales al „reformatorilor”.

    KingSnake

    18/05/2010 at 5:01 pm

  16. Uitasem de rezerva BNR.
    Mai e de furat in Romania:))

    Gabi Dumitru

    18/05/2010 at 5:02 pm

  17. D-le Rahoveanu, am vazut raspunsul de la 4:21 PM, din pacate d-na Udrea nu ma poate convinge sa mai dau banii pe vacante in Ro 😦

    Diana

    18/05/2010 at 5:03 pm

    • Diana

      din pacate nu e ne serveste la masa sau ne matura camera. In ce o priveste, a lansat programe de promovare a Bucovinei, Deltei, Litoralului. Crede-ma ca incerca si vrea, dar se lucreaza cu romani, vorba lui Boc.

      rahoveanu

      18/05/2010 at 6:13 pm

  18. Tariceanu mai bine propunea din prima impartirea rezervei bugetare pe pomeni electorale, ca sa stim o treaba! ce mama masii, numai iliescu sa faca asta, in anii 90?

    Cetatean

    18/05/2010 at 5:03 pm

  19. pardon, rezervei BNR.

    Cetatean

    18/05/2010 at 5:04 pm

  20. Pai daca PDL e sub 14% inseamna ca mogulii au lucrat bine. Inexorabil pierde PDL si Basescu cu fiecare luna care trece. Pina ajung la nivelul votantilor talibani (ca mine , atita timp cit nu exista un partid mai curat pe care sa il votez)

    Un tanar de stanga

    18/05/2010 at 5:04 pm

    • @TDS,
      in felul nostru suntem toti talibani. Din nefericire cu asta nu poti castiga alegeri. Boc a fost sacrificat pentru o vesnicie. El a devenit semnul impotentei politice.

      Theophyle

      18/05/2010 at 5:06 pm

    • UTS:
      Fii realist, cat la suta au lucrat mogulii(care uniti toti nu au fost capabili sa-l infranga pe Basescu) si cat la suta s-a lucrat PDL-ul singur ?

      Loda

      18/05/2010 at 5:17 pm

  21. Este evident ca Udrea acumuleaza putere in PDL si ca i se lustruieste jiltul de sefa a partidului.
    Din pacate, Udrea este doar o creatie ARTIFICIALA, tinuta in viata prin conexiuni la „aparate”.
    Spun artificiala pt. ca :
    – Udrea nu are o pregatire profesionala solida, este superficiala;
    – Udrea nu are realizari proprii, nici macar politice, prin care sa se fi impus;
    – Udrea se impiedica in lucruri marunte lipsite de importanta, care i se par doar ei relevante (crosetat, dat cu mopu` etc.);
    – Udrea a incercat mai intotdeauna sa compenseze lipsa competentelor prin tupeu, tupeu care nu impresioneaza decat pe cei slabi de inger;
    – Udrea a ajuns cadru didactic universitar tot asa cum a parvenit in politica, adica nu prin efort/calitati personale (lipsa publicatii/doctorat);
    – in sfarsit, Udrea nu e decat confirmarea unui lung sir de „proptele” care s-au numit Mantale, Boagiu, Saftoiu, Ridzi, chiar si EBA.
    Numirea acestui personaj in fruntea partidului ar insemna, cum am mai spus, continuare actiunii de PROMOVARE A IMPOSTURII.
    Pt. ca in politica, Udrea este ca foarte multi altii, doar o IMPOSTOARE.
    Daca se intampla (vad ca se tatoneaza reactia electoratului), PDL pierde sustinerea mea.

    Tzepelica

    18/05/2010 at 5:07 pm

    • @timi, salut 🙂
      Cine tatoneaza eu? In nici un caz din punctul meu de vedere este o simpla curiozitate prin care incerc sa prezic niste miscari de trupe spre dispozitiv 😆

      Theophyle

      18/05/2010 at 5:14 pm

      • Salut ! 🙂
        Nu e vorba de tine, e vorba de o miscare generala, nu foarte greu de sesizat.
        Crede ca ar fi o ultima mare EROARE, care ar ingropa partidul impreuna cu mentorul sau.

        Tzepelica

        18/05/2010 at 5:18 pm

  22. Incerc sa fiu obiectiva si, incercand acest lucru ,imi dau seama ca, daca vreau sa indepartez prejudecatile, stiu prea putine lucruri despre personaj.Putine lucruri pe care le-a spus ea despre persoana ei (deci sub semnul intrebarii ) si imaginea pe care i-a facut-o presa (partizana si interesata,atat in negativ cat si in pozitiv). Ma gandesc, atat cat stiu din biografia ei ca poseda o doza serioasa de oportunism dar si de inteligenta nativa, care o ajuta sa-si atinga scopul, de a face o cariera politica.Nu a facut nici un secret ca si-a facut un model politic din Traian Basescu ,deci are afinitati cu personalitea acestuia.Nu cred ca poti sa admiri mult pe cineva daca nu-ti gaaesti si recunosti multe puncte comune cu acesta. Deci, la apogeul carierei vor vorbi de un Basescu in fusta? Dar si modelul Basescu a fost viabil intr-un anume context ,istoriceste determinat ,nu exista nici o garantie ca va fi la fel de viabil peste cinci ani .
    Pornind de la aceste date, pe de o parte ma gandesc ca ar avea 50% sanse sa ajunga lideul PDl (depinde si de influenta pe care Basescu si-o va conserva asupra partidului). Pe de alta parte, oricat incerc sa fiu de obiectiva, nu o vad cu multe puncte comune cu Voinescu, Preda sau Macovei.

    Loda

    18/05/2010 at 5:09 pm

    • Loda,salut 🙂
      multumesc pentru raspuns. Nu nu exista puncte comune, poate exista o zestre. Dupa cum sti nu toate casniciile sunt bazate pe dragoste, sunt unele si din interes 😆

      Theophyle

      18/05/2010 at 5:16 pm

      • Theo :
        Eu am impresia ca admiratia ei pentru presedinte este absolut sincera ! iar puncte comune exista destule,crede-ma.

        Loda

        18/05/2010 at 5:19 pm

        • AA, am impresia ca am gresit, eu credeam ca vorbesti de puncte comune cu presedintele, tu vorbeai de neoconi. Da, exista si casnicii bazate pe interes (si de multe ori sunt mai solide, caci nu pornesc de la iluzii si nu au ce sa piarda pe parcurs )dar neocnii,spre deosebire de dna.Udrea, au un ,,handicap ” pe care ea nu-l va intelege :au caracter ! 🙂

          Loda

          18/05/2010 at 5:22 pm

  23. Cu Udrea eventuala presedinta a PDL, PDL nu va cistiga niciodata alegerile in Romania.

    Cetatean

    18/05/2010 at 5:12 pm

    • @Cetatean, sti tu cum se zice never say never 🙂 Totusi cred ca se creaza un altoi, probabil necesar unei succesiuni. Mai mult ca sigur.

      Theophyle

      18/05/2010 at 5:18 pm

    • cetatean

      ai dreptate. Suntem un popor de misogini.

      rahoveanu

      18/05/2010 at 6:14 pm

  24. Buna ziua! Inspectoratul de Stat in Constructii, ISC, ar fi trebuit sa fie ceea ce ar trebui sa fie: o institutie alcatuita si condusa de profesionisti. Nu e!
    Mai mult inca de pe vremea celebrei d-ne Jianu, acesta institutie s-a prabusit intre-un hau pe care actuala d-na Isopescu se chinuie zadarnic sa-o scoata.
    Acesta institutie trebuie rapid depolitizata si adusa in competentele pentru care a fost creeate. Apropo institutia similara di Germania se numeste cred Baupolizei.

    Andrzej

    18/05/2010 at 5:13 pm

    • La noi nu se poate.
      Pentru ca orice organism de control aduce shpagi colosale.
      Care nu trebuie scapate din gheara.

      Tzepelica

      18/05/2010 at 5:15 pm

  25. Teofil, poate pui de-un poll daca platforma iti permite
    poate intra minunea blonda/vreun purtator de servieta de-al ei si vad cifrele, sa se linisteasca

    razvan

    18/05/2010 at 5:16 pm

    • Am sa o fac 🙂

      Theophyle

      18/05/2010 at 5:19 pm

  26. Tzepe ,

    marinarul are o nevasta in fiecare port al lumii…. mai tii minte :Toate panzele sus ” ????

    eu, personal, nu’l condamn pe marinar , ca si el e om si ca orice om are nevoie de suport feminin macar in scurtele popasuri din porturi altminteri devine fiara cu ortacii de pe punte….

    Al naibii sa fie el de marinar daca nu mi’e drag ! Cum dracu’ le’a gasit pe toate ? Ca toate’s „dragutzele , tinerele si bine sustinute de Mama Natura ????

    canadianul

    18/05/2010 at 5:19 pm

    • Dar ceva mai mult bun simt nu da Mama Natura? 🙂

      Diana

      18/05/2010 at 5:22 pm

    • @canada
      Salut ! 🙂
      N-am nimic impotriva legaturilor marinaresti din porturi.
      Cu o conditie („ca la ghiauri, bre !) : SA RAMANA IN PORTURI !

      Tzepelica

      18/05/2010 at 5:23 pm

  27. Nu cred ca va rezista Udrea fara Base…acum e „Land of choice”, maine…Land of jokes…ea face parte din oamenii care se agata cu toata puterea de presedinte, care ii protejeaza.

    societate

    18/05/2010 at 5:23 pm

  28. Mama Natura da dar nu baga’n traista ! Cu un creier ne nastem toti Diana, dar depinde de fiecare ce si cum baga in el ! Bunul simt nu se da ci se formeaza , slefuieste , dezvolta si imbogateste!

    canadianul

    18/05/2010 at 5:28 pm

    • Se dezvolta prin educatie. Un graunte tot trebuie sa existe…

      Diana

      18/05/2010 at 5:30 pm

  29. Lenush foloseste majoritatea sinapselor ei personale pentru studiul directiei ochilor barbatilor inspre clivajul decolteului afisat , deci calcule matematice majore despre cat de adanc sa fie urmatorul decolteu si slitz la fusta , ocupa cam mai tot timpul ei pretios planificat pentru analize politice…. cel putin asa’mi inchipui ….

    sa ma bata D-zeu cu norocul sa’i fac eu calculele alea daca ea, saraca de ea se gandeste numai la binele poporului Roman !

    canadianul

    18/05/2010 at 5:32 pm

  30. A susţine pe cineva nu este rău în sine.
    Depinde pe cine susţii.
    Băsescu n-a promovat-o doar pe EU. I-a promovat şi pe Preda, Voinescu, Anastase, Lăzăroiu.

    Nu mi se pare că a fost susţinută pe sau pentru ochi frumoşi.
    Desigur, dacă vrei să-i cauţi nod în papură, nu e o problemă.

    Faţă de conducerea actuală, EU este o alternativă muuult mai bună.

    Cred că ar putea fi un bun lider pentru PDL.

    gabhryel

    18/05/2010 at 5:33 pm

  31. gabhryele

    si tu te gandesti sa ai norocul sa faci calculele alea ?

    canadianul

    18/05/2010 at 5:35 pm

  32. Intrebare : s-a uitat, oare, atat de repede de ce piratu` era sa rateze „calificarea” in fatza unui biet prostanac ?
    Nu pot sa cred !

    Tzepelica

    18/05/2010 at 5:35 pm

  33. Ochi alunecosi , inima zburdalnica !

    Romanii l’au cam confunadat cu Pampon si nu cu Cracanel !

    canadianul

    18/05/2010 at 5:38 pm

  34. Pai daca nu citesti ? Calculele unghiurilor obtuze de deschidere a decolteurilor lui Elena!

    canadianul

    18/05/2010 at 5:43 pm

    • nu-ţi văzusem ultimul comentariu

      doar nu crezi c-o apreciez în funcţie de decolteu? 🙂

      „sa ma bata D-zeu cu norocul sa’i fac eu calculele alea daca ea, saraca de ea se gandeste numai la binele poporului Roman !”

      genul ăsta de vinovăţire e imparabil

      dacă aşa pui tu problema, nu ştiu cine trece proba din toată clasa politică şi din 99% din romîni

      auzi, să se gîndească NUMAI la binele poporului romîn! 😆

      dacă te gîndeşti la afaceri pe lîngă politică, asta trebe dovedit

      gabhryel

      18/05/2010 at 5:52 pm

  35. Prieteni aveti mai sus un „sondaj” pentru a va pronunta 🙂

    Theophyle

    18/05/2010 at 5:54 pm

    • să ştii că n-au fost prea lămuritoare întrebările:
      „are potenţial” se află în opoziţie cu „va conduce”?
      adică, dacă am bifat „are potenţial” înseamnă că eu cred că nu va conduce, ci doar că are potenţial?

      gabhryel

      18/05/2010 at 6:00 pm

  36. Ziua buna all 🙂
    Cu greu rezist tentatiei 😆 dar,respect dorinta gazdei maitre Theophyle 😉
    EU are din start doua handicapuri care dau greu la popor.Mentalitatea(si aici intra inclusiv imaginea alaturi de marinar si speculatiile mai mult sau mai putin motivate),respectiv 3 mil.de euroi parca datorie la nus`ce banca(intre timp reesalonata cu oares`ce cantec de land of choice)
    Faptul ca incearca sa-si faca treaba cat mai bine este putin scos in evidenta de media,mai mult interesata de mondenitati decat de performanta,mondenitati si barfe provocate chiar de madama in cauza.Si aici am 2 explicatii,sau e prost sfatuita sau asa o duce capul.
    Pentru mine nu e prototipul de om politic ce ar trebui promovat la cel mai inalt nivel nici daca in acest mod serveste scopului politic al unei grup reformator sprijinit de marinar.Nu vad anvergura,poate ma insel.
    Cine pariaza pe cai morti, din start sunt pierzatori,pentru ca nu suntem in fairy tales-urile romanesti cand gloaba plina de bube,se scutura de ele, manaca jaretec si-ncepe sa zboare.Tare-mi e sa nu fie invers,cand aterizeaza pentru ca nu mai are jaratec,bubele sa-i apara peste tot.

    mircea

    18/05/2010 at 5:59 pm

    • @Mircea salut 🙂
      Multumesc pentru parere. Voteaza si pana la urma vom vedea ce iese 🙂

      Theophyle

      18/05/2010 at 6:01 pm

      • 🙂
        Buna Theophyle
        Ziceam anul trecut ca cel mai mare castig politic al pdl era(la vremea respectiva) intarirea partidului cu Voinescu,Preda,TRU,MM.Ce ar fi fost daca si AMPippidi era si ea pe acolo mult in fata blondinei.Cu siguranta sunt multi oameni de valoare in pdl care impreuna cu acestia, n-ar fi dus la unele greseli care au costat si costa mult,si partidul si piratul.
        Faptul ca vedem ce chinuiala dracu` e sa reformam statul asta si sa limpezim apele ideologice,cu marinaru` varf de lance,nu inseamna sa trecem peste unele greseli,asa cum le vedem noi(eu cel putin)
        Dar sa nu uit.Mi-e imi plac blondele. 😆

        mircea

        18/05/2010 at 6:15 pm

  37. Bună de zi, dragilor 🙂

    Asistăm live la drumul doamnei spre înalta societate. După mandatul acesta al preşedintelui s-ar putea să asistăm live şi partea a doua, varianta românească a romanului lui John Braine.
    Dictatorul nostru, cu excepţia Monicăi Macovei, a avut mînă slabă la doamne, iar Lenuţa e bomboana pe coliva PDL, aşa cum nici o flotă, mihailean, nici măcar o ebă n-a fost un bolovan mai abitir pe umerii proprii ca tanti asta.

    Ina Eyre

    18/05/2010 at 6:08 pm

    • @ina, salut 🙂
      asta’i viata. Totii traim cu alegerile pe care le facem 🙂 Inclusiv cate odata popoare!

      Theophyle

      18/05/2010 at 6:16 pm

  38. cred ca lipseste un sondaj si despre sansele lui Bercea Mondialul la presedentia PDL. si de asemenea unul despre cate borduri credeti ca va mai planta Videanu la Portile de Fier 2.

    estu

    18/05/2010 at 6:15 pm

    • estule, ce bine ca am rugat ca subiectul sa nu fie trivializat. 😦

      Theophyle

      18/05/2010 at 6:24 pm

      • eu eram la fel de serios ca si tine. mi se par doua lucruri cu sanse la fel de mari de reusita ca cel pus in discutie de tine.
        eu v-am mai spus. prea multi yesman-i.
        aveti aceelasi opinii si eliminati pe cei ce deviaza putin de la linia voastra. nu prea elegant, de altfel.
        am citit zilele trecute cu andrej parca.
        executat pe loc, fara prea multe fasoane.

        estu

        18/05/2010 at 6:29 pm

        • estule asa cum ti-am spus, nimeni nu obliga pe nimeni sa citeasca acest blog sau sa comenteze.

          Sunt multe bloguri in care te poti regasi. Chestia cu executia este tampita pentru ca ai vazut ca postarile lui andrej, absolut toate apar asa cum apar si ale tale.

          Te rog putina decenta, totusi!

          Theophyle

          18/05/2010 at 6:45 pm

  39. gabhryel

    uite aici o proba de politica canadiana

    http://www.theglobeandmail.com/news/politics/ottawa-notebook/helena-guergis-faces-ethics-complaint/article1526285/

    Orice politician care amesteca in afacerile sale pozitia de politician o ia pe cocoasa rau de tot!

    canadianul

    18/05/2010 at 6:16 pm

  40. @Buna ziua, Theophyle, buna ziua tuturor!

    Sunt in trecere si, daca permiteti, am cateva chestiuni de spus.
    Sper sa fiu obiectiva la subiectul propus discutiei, atat cat imi este omeneste posibil.

    1. Nimeni nu stie cine este, in realitate, Elena Udrea politicianul, potentialul viitor lider.
    Daca acest lider exista undeva in adancul persoanei dnei Udrea, el nu mai poate fi credibil in ochii populatiei, dupa 5 ani in care singurul rol a fost acela de „amplificator de voce”.
    A unei singure voci, parea pana acum ceva vreme. De ceva timp, pare mai degraba amplificatorul unor voci prea albastre la ochi. Este aceasta o idee larg raspandita in public si se intinde in continuare… Cine mai crede ca un amplificator de voce poate fi vioara solistului din concert? Sunt din regnuri diferite.

    2. Un lider trebuie sa fie capabil sa faca cel putin doua lucruri: (1) sa citeasca bine/credibil/convenabil realitatea traita de oameni, precum si tendintele viitorului imediat; (2) sa aiba un proiect /o idee personala si autentica pentru viitor, capabil(a) sa antreneze energiile.
    In 5 ani, Dna. Udrea nu a dovedit absolut nimic aici. Influenta sa, si in partid, si in aparatul de stat, este 100% bazata pe prezumtiva protectie speciala de care beneficiaza din partea dlui Basescu si a oamenilor din umbra (zona intelligence+zona mari afaceri oneroase).Asta cred foarte multi romani.

    3. Sunt de acord cu analiza facuta de @canadianul. Felicitari, chiar.
    As mai adauga o chestiune care tine de pragmatismul romanilor. Daca guvernarea PDL (in care dna. Udrea este din ce in ce mai importanta) ar fi adus confort si bunastare pentru o majoritate relativa a cetatenilor, poate ca romanii ar fi inchis ochii la „evidentele” penibile legate de persoana dnei. Udrea, pe principiul ca nu conteaza culoare pisicii, conteaza ca ea sa prinda soareci.
    Dar pisica asta nu doar ca nu a prins soareci, ci chiar a mancat toata branza din camarile a cel putin 80% din romani. Ei, atunci conteaza si culoarea pisicii, si lungimea cozii, si bunica pisicii, si stapinii pisicii pana la a 7-a spita, si chiar si culoarea ultimului soarece pe care l-a scapat din gheare.

    4. Nu vor conta rezultatele ministerului dnai. Udrea, pentru marea majoritate a electorilor, chiar daca ar fi notabile.
    Nimeni nu-si inchipuie ca dansa chiar are habar de procedurile UE de accesare a fondurilor de dezvoltare sau de altceva la fel de substantial. Nici de politicile de dezvoltare ale UE nu-si face cineva iluzii ca ar sti ceva dna. ministru.

    5. In partid, este posibil sa-si incerce sansa. La esaloanele executive superioare ale PDL (controlabile!) ar putea chiar sa aiba succes. Dar la masa militantilor si votantilor PDL? Ma tem ca asccensiunea sa ar aduce PDL in vecinatatea PNTCD, nu numai la o cota mai mica de 10%.
    Membrii simpli PDL si votantii acestui partid traiesc in comunitati care vor exercita presiuni morale si psihologice colosale asupra lor in perioada imediat urmatoare. Si tot in comunitatile locale se stie deja cati „clienti” PDL sunt abonati la bugetele locale si centrale pentru diferite contracte de investitii/achizitii. Se stie deja cine isi plateste impozitele si contributiile anagajatilor, cine are salariati la negru, etc.
    Asa ca votantii PDL nu sunt nicicum in pozitia sa apere o eventuala ascensiune a unui personaj pe care multi il percep ca fiind o noua „Duduie”.

    6. Activul de partid va fi complet demoralizat de acest mod de asccensiune in partid. Fara calitati credibile si probate de lider, dar cu protectii vizibile si mai putin vizibile, dna Udrea va fi un conducator formal boicotat si abandonat de fact de masa partidului.
    Iar in lipsa implicarii activului PDL, ma tem ca falanga securista a dlui. Basescu nu va putea face mai nimic la lumina zilei.
    Presupunand ca ar chiar dori sa faca ceva in acest sens. Dar am puternica impresie ca deja se fac si jocuri autonome de Basescu si PDL. Au propriile lor rezerve pe care le pot scoate in teren, fara balast de imagine si credibilitate. Poate din miscarea sindicala neafiliata…poate din zona „tehnocrata” economicao-financiara…nu stiu. Cine stie?

    Dar nu am motive sa cred ca acesti oameni – responsabili in cel mai inalt grad de costurile evitabile ale guvernarilor PDL si nu numai! – ar fi chiar idioti.
    Cine mai aloca astazi resurse suplimentare mari doar pentru a sterge reprezentarea/impresia catastrofala pe care o au prea multi cetateni despre un personaj, numai pentru ca mai apoi sa mai aloce inca de 3 ori mai multe resurse in speranta ca personajul va creste in ochii si inima electorilor si va binemerita o majoritate de voturi? Cine?
    Nu as vrea sa stiu ca „baietii” sunt atat de lipsiti de minte, chiar daca resursele puse la umbra palmierilor nu le lipsesc…

    Ei, cam lung comentariul si prezint scuze pentru asta. Dar acum trebuie sa mai si muncesc. Vi mai reveni sa mai vad comentariile voastre la acest post foarte important SI URGENT, SE PARE, al lui Theophyle.

    Ma tem ca dna Udrea, oricare i-ar fi calitatile personale reale, deja si-a epuizat timpul. Nu va urca atat de sus decat daca cineva decide ca timpul PDL s-a epuizat, de asemenea.

    casandra

    18/05/2010 at 6:33 pm

    • @Casandra, salut si multumesc mult pentru comentariul tau foarte important pentru mine, din doua cauze:
      1. Pentru ca esti o doamna care nu poate fi acuzata de atitudini misogine 🙂
      2. Pentru ca nu impartasim aceleasi opinii electorale. 😆

      Theophyle

      18/05/2010 at 6:39 pm

  41. ce imbecili! Turcescu in carti ptr TVR!
    titpul e de o crunta mediocritate. nu va face decat o noua platforma de tip Irealitatea.
    exact ce ne mai lipsea.

    estu

    18/05/2010 at 6:38 pm

  42. Off topic,

    1. Ce ziceti dvs ? iese maine tot rumanul in strada sa’si ceara drepturile salariale ?

    2. Daca PSD si celalate partide din opozitie aduc minerii la Bucuresti , sunt ei pasibili de pedeapsa legala ? Pot fi ei arestati pentru destabilizarea tzarii si atentat la siguranta nationala ? (nota: Sa fie asta motivatia ca marinarul nu iese inca la scena deschisa sa calmeze populatia ? – vrea el sa vada cu ochii lui cat de suparati sunt romanii de rand ? )

    canadianul

    18/05/2010 at 6:43 pm

    • @canadianul

      Pot sa-ti spun ca PSD nu va aduce pe nimeni. Ba, chiar are interesul ca protestul sa fie pasnic, dar puternic. In acest sens, bine ar fi ca eventualii instigatori la violenta sa fie retinuti de sindicalisti si predati fortelor de ordine, dupa ce vor fi identificati formal.

      Singurul care ar avea un interes pentru violente ar fi chiar guvernul, pentru a se victimiza, sportul sau preferat. Si performant, pana acum…Guvernul ar fi victima, PSD ar fi bau-bau pe memoria remanenta, ce minunat ar fi pentru calculele politice ale unora, nu?

      PSD doar incearaca sa construiasca, legitim, un canal de comunicare organizata in perspective unor previzibile si multiple focare de protest spontan in viitorul apropiat, in doar cateva luni. cu masurile guvernamentale, mii de oameni isi vor pierde casele achizitionate cu credit ipotecar, unii nu-si vor putea plati medicamentele, altii nu vor avea cu ce-si trimite copiii la liceul din orasul aflat la 20-30 km departare… Cateva sute de mii de oameni vor termina si perioada de somaj indemnizat, ce crezi ca se va intampla atunci? Un dialog capabil sa tempereze dezordinile violente locale nu ar fi bun? Si cine mai este credibil pentru acest dialog? Romania nu mai conteza, conteaza doar PDL?

      casandra

      18/05/2010 at 6:57 pm

      • vorbesti de PSD, partidul ala din Romania unde sefi sunt Iliescu, Nastase, Ponta, Dragnea, Vanghelie, domnul fratii Negoita,Hrebenciuc? ala de a facut praf si pulbere tara? ala de a pus contre la orice reforma? ala de a gonit tot ce era de valoare peste mari si tari?
        Ala cu Catalin Voicu?
        ala de-si da masura competentei in show-urile demente de fiecare seara de pe Antene si Irealitatea?
        credibil de dialog. corect.
        dar nu-i asa, s-o fi schimbat din ianuarie. sa-i mai dam o sansa, nu?
        vai, cum ne-am putea gandi la violenta si incitare si violenta?

        estu

        18/05/2010 at 7:05 pm

        • @estu

          1. Cate reforme a facut PSD pot fi intrebati negociatorii UE si responsabilii NATO. Chiar ai uitat cine a inchis negocierile cu UE si cand a aderat Romania la NATO. Sigur, acelea par sa fi fost reforme neplacute unora si altora. Si admit ca PSD ar fi putut face mai mult si mai bine. Dar o simpla privire la datele macroeconomice si sociale din 2004 ar fi suficienta pentru o minte obiectiva.

          2. Nici mie nu-mi plac toti colegii de partid, dar nu-i au acasa cu mine. Dar mai tare imi dispalc majoritatea politicienilor de varf din PDL.

          3. Multe valori umane au plecat din tara, unii in cautarea unei vieti profesionale si personale mai bogate, mai tihnite. Au acest drept. Din tara au plecat si multi talhari, multe curve, multi escroci. Dar vreau sa-ti spun ca au mai ramas in Romania si ceva exemplare din toate aceste categorii.

          4. Oricat ti s-ar parea de neobisnuit, sa stii ca o majoritate a romanilor cu vneituri modeste, cu vieti pana mai ieri asezate pe un fagas normal, dar acum amenintati in toate interesele lor de guvernarea PDL, gasesc un partener de dialog in PSD. Ma intristeaza sa vad ca nu este nicio cale de dialog si cu tine, dar voi supravietui. Si nu refuza PSD-ului normalitatea evolutiei.timp de 20 de ani a fost bine biciut: ca este neo- criptocomunist, ca este partid-stat, ca este corupt, ca este.. ca este…
          Am si eu falitii mei in PSD pe care sper sa-i vad curand la locul lor, dar din terapia asta punitiva aplicata PSD-ului de 20 de ani sa stii ca PSD a invatat ceva.
          Griji sa-ti faci pentru partidele tinute in puf si atunci cand au omorat pisica in bataie, si atunci cand au spart geamurile vecinilor, si atunci cand au aruncat cu piatra in capul bunicului. le-au fost mereu trecute sub tacere nebuniile, totul doar sub cuvant ca sunt „de familie”. Noi, astia mai de stanga, mai lipsiti de pedigee, am invatat cate ceva sub biciul celor care s-au erijat in „profesorii” nmostri de democratie, de economie, de politici publice. Ceilalti ce au invatat?

          casandra

          18/05/2010 at 7:32 pm

        • Sper ca imi vei ierta erorile de tastare, nu?

          casandra

          18/05/2010 at 7:39 pm

        • Daca PD-L n-ar fi fost prost sfatuit si nu si-ar fi retras oamenii de la Antene si Realitatea, asa penibili si enervanti cum erau, poate ca si atitudinea lui Voiculescu, dar mai ales Vantu ar fi fost mai putin vehementa.
          Portocalii au avut de ales intre riscul de a-si botzi cu buna stiinta imaginea si speranta ca ne mai avand seara de seara ceva portocaliu in studiouri, acestea vor falimenta.
          Dar hai sa recunoastem ca mai sunt cativa care nu pot minti si sfida realitatea cu dezinvoltura Piratului 😉
          Oricine se uita odata la contrazicerile flagrante ale acestui sef de stat, nu mai poate avea incredere in nimic din ceea ce spune ( si o sa vedeti ca si de data aceasta o va intoarce dupa cum bate Vantul 😉

          Radu Humor

          18/05/2010 at 7:45 pm

      • Casandra>sunteti in imensa majoritate corupti, prosti, isterici, mincinosi patologici, nesimtiti.sunteti cancerul societatii romanesti.
        PSD este partidul prostiei si al mafiei. nu aveti nici o legatura cu stanga, absolut nici una.
        eu insumi sunt un om de stanga, pot sa-ti critic statul actual si societatea capitalista zile in sir. nu aveti nimic de-a face cu stanga, doar demagogia va impinge pe calea asta.
        Romania va progresa cand PSDul va disparea.
        nu sunteti capabili de reforma, nu ati fost 20 de ani.
        nu veti fi niciodata.
        nu aveti nici un om de valoare. sunteti un 0 plin de ura si plin de tupeu.
        nu, vremea voastra nu va mai veni. nu va bucurati de criza asta.

        estu

        18/05/2010 at 7:42 pm

    • canadiene :
      Dar CINE ti-a spus tie ca PSD si PNl ar aduce ELE minerii la Bucuresti ? Asta e o tema lansata in portocaliu, orice poti sa spui de PSD0-isti, dar nu ca sunt prosti (bine ,geoana e exceptia 🙂 ).Dupa ce ,,mineriadele” s-au lipit de partid 20 de ani, tu crezi ca un lider tanar ca Ponta, care nu are nimic in comun cu mineriadele, ar fi dispus sa-si pateze blazonul in plina cariera politica ? Pentru Dumnezeu, este doar o judecata de bun simt.

      Loda

      18/05/2010 at 7:08 pm

  43. P.S> Casandra are, ca de obicei, dreptate.

    Loda

    18/05/2010 at 7:09 pm

  44. Prieteni va propun sa asteptati postarea de la ora 20:30, voi posta cateva lucruri destul de inedite impreuna cu pozitia mea personala in aceasta poveste.

    Ma invart de cateva zile ca sa inteleg niste lucruri pe care sper ca le veti intelege si voi dupa ce le voi povesti. 🙂

    Theophyle

    18/05/2010 at 7:13 pm

    • Teofil

      Dupa cum vezi, eu astept linistit ! 🙂

      tibi

      18/05/2010 at 7:16 pm

      • @tibi, cred ca o sa fie interesant 😆

        Theophyle

        18/05/2010 at 7:18 pm

        • Theophile
          Sper sa fie mana cu idei a doamnei @Demeter, pe care o sa-mi permit sa-mi las o amprenta dezinteresata:
          Sarut mana !

          Radu Humor

          18/05/2010 at 7:49 pm

    • Theo-Phyl
      😆
      Povestile tale sint absolut fermecatoare,asa ca astept cuminte aceasta „poveste de seara”! 🙂

      maya

      18/05/2010 at 7:30 pm

  45. Madam Udrea are o singura trasatura evidenta: oportunismul.
    Cultura ei generala sau politica e minimala. Capacitate de organizare medie. Intelectul ei nu depaseste media majoritatii politicienilor (a nu fi confundata cu viclenia). Originalitate zero. Viziune zero. Vointa mare dar prost orientata. Capacitate de munca mare daca e in joc interesul personal.
    In plus, deja e prea plina de sine pentru a se mai putea perfectiona.
    Sub sefia ei partidul fie o va sapa mereu fie vor pleca cei care nu dau doi bani pe ea (si sunt multi).
    E un politician cu structura fanariota. Daca cloaca de pe Dambovita numita clasa politica romaneasca va mai dura in forma actuala o vom mai intalni si pe madam Udrea in urmatorii ani. Daca cumva politica va reusi sa se reformeze si intram si noi in sec XXI atunci ea va disparea alaturi de alte personaje pitoresti ale prelungitei tranzitii romanesti.

    pasiivorbelor

    18/05/2010 at 7:16 pm

    • @pasii, salut 🙂
      extrem de critic dar decent. Cred ca cuvantul „pitoresc” imi place 😆

      Theophyle

      18/05/2010 at 7:20 pm

      • pasiivorbelor
        😆
        Servus!

        E un politician cu structura fanariota

        Esenta caracterizarii!

        maya

        18/05/2010 at 7:32 pm

        • Salutare

          @Theophyle
          „extrem de critic dar decent”… ma bucur ca ai apreciat decenta postarii, m-am straduit sa gasesc eufemisme la aproape orice cuvant care imi era asociat in minte de aceasta doamna a politicii romanesti… 🙂

          @maya
          Da, oportunismul si lacomia o arata cu cine se aseamana 🙂

          pasiivorbelor

          18/05/2010 at 8:13 pm

  46. Buna seara si buna sa va fie inima!
    😆

    maya

    18/05/2010 at 7:17 pm

    • Servus maya bine revenita 😆

      Theophyle

      18/05/2010 at 7:18 pm

      • Theo-Phyl
        😆
        Servus!

        Toate cele bune si NU uita:important este sa NU disperi,pentru ca faci riduri! 😆

        maya

        18/05/2010 at 7:23 pm

    • servus maya ! 😆

      Imi pare bine sa te ‘revad’ !

      tibi

      18/05/2010 at 7:20 pm

      • tibi
        😆
        Servus!

        Salutari din frumosul „mai Ardeal,Ardeal”! 🙂
        Ai fost la concertul lui G.Dalaras?

        maya

        18/05/2010 at 7:25 pm

        • servus maya din prafuitul Bucuresti 🙂

          NU 😦 nu mai spun de ce.

          tibi

          18/05/2010 at 7:28 pm

        • tibi
          😆

          Lasa ca nu-i bai;innainte-i vremea!
          Mai vine el, Dalaras prin Bucuresti!
          Noi sa fim sanatosi! 🙂

          maya

          18/05/2010 at 7:35 pm

  47. Problema lui Elena Udrea este ca nu are „parul negru ca abanosul!” In schimb are „aripi”!
    😆

    Pentru PD-L – Elena Udrea – presedinte – cireasa de pe tort!

    Ps:nu sint geloasa pe ea 😆 chiar daca este blonda, frumoasa si bogata!

    maya

    18/05/2010 at 7:22 pm

  48. Theophyle
    Legat de intrebarea ta , la comentariul meu initial, raspund.
    Elena Udrea are viata politica dupa era Basescu. Pentru simplu motiv ca este un produs tipic a „democratiei originale”. Ca urmare, va sti sa supravietuiasca politic si va sti la fel de bine sa se recicleze. Asa cu au facut si fac numerosi alti oameni politici autohtoni.
    Ce nu pot sa stiu, ce funcii , ce posturi va ocupa in viitor ! 🙂

    Stefan A.

    18/05/2010 at 7:27 pm

  49. @TOG :
    „Sunt sigur ca nu e intamplator faptul ca nu sprijina BVB ci “reformatorii”.

    Daca Blaga, Videanu sau Berceanu ar putea vorbi fara constrangeri sunt sigur ca doar si numai unul dintre ei ar trimite-o acolo unde-i e locul 🙄
    Ea este nevoita de prestatia ei lamentabila sa se asocieze cu cineva(Basescu nu-i poate oferi toata ziua protectie, desi se straduieste si de fiecare data cand are ocazia o face) si atunci cad in plasa gugustiucii
    ( Paleologu, Funeriu,Voinescu, Baconschi) sau celelalte
    femei (Eba, Ridzi, Turcan sau Anastase) fiecare simtindu-se obligate sa-i faca macar asa placere sefului ;).

    In rest e femeie isteata, cu o doza de „stiinta” asimilata la o „particulara” a lui Momcilo , parca, si care vorbeste mai mult ” in consoane”, ca sa-l citez pe @Zamolxys .
    Sunt sigur ca daca Basescu avea mai putina grija de ea, si mai multa de el, unele hotarari luate cu un ochi la ea si cu unul la guvernare , alta ar fi fost si situatia lui si a tarii.
    A ei poate ca nu …..

    Radu Humor

    18/05/2010 at 7:30 pm

  50. @ Radu H

    Chiar crezi ca esti calificat intelectual, ca se afirmi :

    ” gugustiucii
    ( Paleologu, Funeriu, Voinescu, Baconschi)” ???

    tibi

    18/05/2010 at 7:38 pm

    • @tibi, Radu este un fundamentalist, el e contra!

      Theophyle

      18/05/2010 at 7:40 pm

      • @ Teofil

        Eu pe Razvan Theodorescu il consider ca om polic…. in fine.

        Dar. Despre el, EU n-as putea sa afirm ca este ‘gugustiuc’; i-as lasa pe altii, mai bine mobilati intelectual decit mine, s-o faca; la asta ma refer.

        tibi

        18/05/2010 at 7:43 pm

        • Era raspunsul pentru @Tibi…

          Radu Humor

          18/05/2010 at 7:53 pm

    • In materie de relatii cu …FMI – da!

      Radu Humor

      18/05/2010 at 7:52 pm

      • OK ! parerea ta, numai ca la tema de astazi nu a fost vorba despre FMI; iar logica frazei respective, este absenta cu desavirsire.

        tibi

        18/05/2010 at 7:59 pm

  51. Ma bucur de raspunsurile tuturor,

    Si pentru ca am o simpatie deosebita pentru Loda , dati-mi voie sa’i raspund doar ei :

    Stimata Doamna Profesoara

    marea (uriasa) diferenta intre Domnia Ta si persoana mea este ca eu, canadianul, cam de vreo 8 ani incoace , nu mai am in singe obiceiul (mi s’a cam diluat ) de a intreba pe cineva : ” crezi tu ca ala ,sau aia , va face asa si pe dincolo ? ” ….

    pentru ca dupa atata canadianizare , mi se pare firesc sa nu ma intereseze ce crede unul sau altul . Fiecaruia ii este lasat de la Al de Sus dreptul sa creada ce vrea…. important este ce spune si ce face….

    Cred ca este problema lui personala ce crede dar devina problema comuna cu a mea cand imi vorbeste sau il intereseaza parerea mea….

    Asa ca, Doamna Profesoara , dumneata ramai la acelasi nivel romanesc de cultura pe care l’am lasat acum 12 ani in Romania… pe fiecare il freaca grija de ce crede capra celuilalt…

    Ce cred eu e mai putin important …. ce citesc in presa scrisa pe Internet este motivatia de a va intreba pe Domniile Voastre , cei care traiti ” in situ ” despre ce se mai intimpla in Romania si noi cei de afara nu stim.

    Ori Ponta a spus ca el sustine oamenii iesiti in strada…. Daca gresesc corecteaza’ma !

    Note: Loda ,sa stii ca la istorie am fost un elev silitor dar n’am reusit niciodata sa termin vreun trimestru cu nota 10 !

    canadianul

    18/05/2010 at 7:45 pm

    • 🙂
      Canada
      Credeam ca e numai impresia mea ca doamnele,Casandra si Loda,au alunecat pe propaganda/
      Nu numai ca Ponta a spus ca sustine prin toate mijloacele dreptul legitim de a manifesta,dar a sustinut atat de tare teza asta incat Dragnea a trebuit sa-si umezeasca foarte tare limba ca sa dezlipeasca de pe plic acest timbru.Basca, au fost unii lideri sindicali(DCostin ? ) care au spus raspicat.Lasati-ne in pace.
      Inclusiv declaratia de astazi a lui Voinescu a fost rastalmacita.Doar sunt maestri,bajetii tocshoisti.

      mircea

      18/05/2010 at 8:00 pm

    • Sal’ @Cana!
      Si eu ii sustin pe cei care ies in strada, am fost si o sa mai fiu !
      Care-i problema?!
      Tu chiar nu poti crede ca lumea iese si singura , fara a fi manata din spate ca o turma, atunci cand vede ca-i groasa rau(treaba !).
      Nu va ajung sondajele, asa mincinoase cum sunt, dar macar aveti curajul sa iesuiti in strada sa luati pulsul celor care habar n-au de partide, de culoarea sau doctrina lor!
      Si astia-s cei mai periculosi pentru ca ii impinge nevoia din spate:mrgreen:
      Sigur ca da , cu cateva vieti se pot innabusi revoltele, dar cel mai curios imi pare ca aveti aceleasi cuvinte de repros si acuzare pentru cei care ies in strada, ca si in urma cu 20 de ani 🙄
      Si atunci multi au iesit doar in ultima clipa,manati doar de ura fata de cealalta pereche, pentru ca pensii aveau, locuri de munca aveau, iar frig si oameni muritori de foame parca erau chiar mai putini decat acum 🙄
      Sau doar mi se pare mie ca acum se vorbeste si se judeca demonstrantii de pe partea cealalta a baricadei (aia cu tancuri, gaze si apa ) :mrgreen:

      Radu Humor

      18/05/2010 at 8:04 pm

      • @Cana
        Acum vad ce-ai postat:
        N-ai si ai dreptate 😉

        Radu Humor

        18/05/2010 at 8:08 pm

      • Sustinei Radule,Dar indrumai la adrese corecte.Iliescu,Nastase,Vanghelie,Hrebenciuc,Voiculescu,Patriciu,Ridzi,Veresztoi,Vadim etc. Poti continua daca vrei.

        mircea

        18/05/2010 at 8:10 pm

        • @Mircea:
          „Sustine-i Radule…”
          Deocamdata se confirma ce am spus mai demult :
          In primul mandat Basescu l-a reabilitat pe Iliescu, iar in al doilea il va reabilita si pe Ceausescu !

          Radu Humor

          18/05/2010 at 9:02 pm

  52. Sara buna la toti,

    Am citit comentariile, votat, vaccinat.:)

    Pornesc de la premiza ca, toti cei de fata, ar prefera-o pe EU in loc de Monica (Pivniceru…Brrr).

    Parerile mele (ahormonale):
    1. daca EU nu isi da seama ca va trage in jos PDL (la vot) in mod dramatic(Chiar daca face lucruri bune ca ministru) nu este un bun politician; daca nu este bun politician si va conduce, nu va conduce mult timp.
    Totul este chestie de perceptie si imagine.
    2. Teoretic Ponta nu este interesat de violente, dar…. precum Teofil ne zicea ieri, a remarcat pe cineva care era ceva sef de cantina (Vanghliasca) racnind cat il tineau bojocii. (sper ca aici am citit asta). Ponta este sef peste o structura pe care nu o controleaza, structura cu agenda ei privata.
    Vorba lui Loda:”Pentru Dumnezeu, este doar o judecata de bun simt.”

    Eugeni

    18/05/2010 at 7:46 pm

  53. Tibi ,

    si nu uita ca Radu Humor are 190 de lb. Si ca a facut sport de performanta !

    Am dreptate Radule ?

    canadianul

    18/05/2010 at 7:58 pm

    • Canadianul

      Radu este captiv in fobia anti-Basescu. Punct. Nimic mai mult.

      tibi

      18/05/2010 at 8:02 pm

    • Nu stiu cum se face ca se duc comentariile la postari anterioare celor sub care as vrea sa le pun, dar cred ca ai inteles @ Candiene,ca pe @Tibi nu-l mai pot scoate din grija lui fata de mine 😉

      Radu Humor

      18/05/2010 at 8:11 pm

  54. Salut, de data asta n-am citit comentariile pentru ca subiectul e oarecum ridicol. Madam Udrea nu exista ca om politic, am votat, in randul majoritatii, normal. Eu sunt din outsiderii blogului, asa ca nu luati votul meu in seama. Dar si a pune intrebarea mi se pare deplasat.

    Dan Selaru

    18/05/2010 at 7:59 pm

    • @Dan, salut 🙂
      Te rog iarta-mi frivolitatea, crede-ma nu este gratuita 🙂 Nu beau la orele pranzului si fac aproape tot ceea ce fac cu un scop civic clar! 🙂

      Theophyle

      18/05/2010 at 8:07 pm

    • @Dan Selaru :
      „Dar si a pune intrebarea mi se pare deplasat.”
      Si totusi te-ai deplasat 😉

      Cand am votat eu era pe la #91 comentarii si 65,4%

      Radu Humor

      18/05/2010 at 8:19 pm

      • Radu

        E treaba ta ce faci si ce spui.

        tibi

        18/05/2010 at 8:25 pm

  55. Theophyle,

    cu ingaduinta dumitale da-mi voie sa’ti sugerez ceva :

    nu poti atasa la „poll”-ul de mai sus si numarul celor care au votat ?

    Asa am vedea si noi , muritorii de rand, cam cati vizitatori „mutzi” sosesc la d-ta pe blog !

    (oare de ce imi vine aproape intotdeaua sa te botez Termopile in loc de Theophyle ? )

    canadianul

    18/05/2010 at 8:03 pm

    • @Canad, nu pot si % si nominal, adica poate pot da nu stiu cum. Pot sa-ti spun ca pana acum au votat 482 de cititori si au vizionat articolul 898.

      sondajul ramane deschis pana maine dimineata 😆 Dupa care voi publica datele nominale 🙂

      Theophyle

      18/05/2010 at 8:09 pm

  56. Miron Cosma în direct pe iRTV: mineriadele au fost opera lui Băsescu, nu a lui Iliescu.

    gabhryel

    18/05/2010 at 8:12 pm

  57. Radule,

    asta’i intrebare de politician manelist : „care’i problema?”

    pai am spus eu ca e o problema ? Din contra , oamenii iesiti in strada reprezinta palparea cea mai realistica a pulsului societatii in momente de efort maximal ….

    Eu am spus, daca citesti si intelegi romaneasca mea veche de 12 ani (not upgraded, not updated ) , daca PSD aduce minerii…. ce se intimpla ????

    Ai pricipit ? sau din nou rastalmacesti vorbele mele ? adica mai pi inglizeste , : „you put words into my mouth I never said”…. Understood ?

    canadianul

    18/05/2010 at 8:13 pm

  58. Si uitai sa’ti spun ce cred eu cu iesitul in strada , Radule !

    Daca ies vreo citeva mii sau zeci de mii , totul va fi un vax mare ! Daca ies in strada cu milioanele , apoi , sa stii ca politica se va schimba peste noapte in Romania ….

    poporul roman trebuie sa nu mai accepte nici curbe de sacrificiu dar nici politicieni care sug la tzitza financiara a Romaniei de 20 de ani si prea putina jena mai au vis-a-vis de poporul flamand!

    Inchipuieste-ti ce frumos ar fi sa poata fi recuperate cele vreo 80 de miliarde de dolari care au disparut din buzunarul Romaniei de la 89 incoace! NUMAI INCHIPUIESTE-TI ! Mazare ar dansa Lambada in Delta la taiat stuf iar Patriciu ar gasi petrol dupa ce sapa toata sarea de la Ocnele Mari….

    canadianul

    18/05/2010 at 8:19 pm

    • I @Cana :
      „NCHIPUIESTE-TI ! Mazare ar dansa Lambada in Delta la taiat stuf iar Patriciu ar gasi petrol dupa ce sapa toata sarea de la Ocnele Mari…”

      De ce te-ai oprit asa repede ?
      Sau esti din aia care nu vad culoarea portocalie?
      Am uitat cum le spune, daltonisti sau…prea optimisti !

      Radu Humor

      18/05/2010 at 8:36 pm

  59. Ooooo,
    ati scris mult .
    Ii raspund aici lui RAHO in legatura cu TUI .

    Rahoveanu ,
    Da, TUI revine pe litoralul romanesc .
    Cinci hotelieri s-au hotarat sa pastreze serviciile all-inclusive special pentru ei , fiindca turistii romani au refuzat categoric aceasta oferta , preferand sa manance gogosi si hamsii pe plaja si sa bea bere la halba .
    Azi microbuzele au plecat la aeroportul Kogalniceanu ca sa intampine cum se cuvine primul grup de turisti germani asteptati ca pe sfintele moaste .
    Fotoreporterii s-au imbulzit si ei sa prinda momentul cu TUI .
    Au venit doar doua persoane .
    O batrana de 80 de ani si nepoata ei de 24.
    LEsinuri , dezumflari…..
    Acesta a fost primul grup de turisti nemti veniti cu TUI (mama ma-sii !)

    luminita

    18/05/2010 at 8:21 pm

    • @Luminita :
      „Acesta a fost primul grup de turisti nemti veniti cu
      TUI (mama ma-sii !)”

      😆 😆

      Radu Humor

      18/05/2010 at 8:48 pm

  60. Buna seara, buna seara.
    Nu cred ca EU are potential de lider al PDL. Problema ei fundamentala este una de imagine pe care nu poate si nici nu cred ca intelege ca trebuie sa o schimbe. Iar PDL poate reveni la un nivel acceptabil dar ptr asta trebuiesc operate schimbari drastice in primul rand la nivel de executiv. Nu un guvern condus de EU si din care sa faca parte in continuare grupul BVB va aduce PDL pe linia de plutire.

    clemycali

    18/05/2010 at 8:26 pm

    • Seara buna clemy
      Este posibil ca varianta cu EU sefa la pdl sa fie numai o tenta de sondare a pedeleilor, cum a spus si #timi ; nici eu nu cred ca va fi si propulsata intr-o astfel de functie.

      tibi

      18/05/2010 at 8:35 pm

  61. Ce mai… Din sondaj rezultă clar că EU e asimilată cu BVB.

    Asta e: are un preţ şi auto-constrîngerea de a-l susţine pe Băsescu.

    gabhryel

    18/05/2010 at 8:27 pm

    • Pentru că cei mai mulţi nu-l apreciază pe Băsescu în el însuşi, ci sunt obligaţi să-l susţină pentru că orice altă alternativă e dezasruoasă.

      Şi-atunci frustrarea se deghizează: îi lichidezi favoritul/favorita.

      gabhryel

      18/05/2010 at 8:35 pm

      • mă rog, cel/cea despre care ai tu impresia că i-ar fi favorit/ă

        gabhryel

        18/05/2010 at 8:36 pm

  62. @Cana :
    „Ori Ponta a spus ca el sustine oamenii iesiti in strada…. Daca gresesc corecteaza’ma !”

    Sal’ @Cana!
    Si eu ii sustin pe cei care ies in strada, am fost si o sa mai fiu !
    Care-i problema?!

    A fost raspunsul meu la intrebarea ta, pentru ca @Loda poate n-a avut timp sa-ti raspunda (la 20 trece la film, doamna profesoara) si poate ca ai fi zis ca doar cei platiti ies cu pampersii in strada strigand cate de alea de prin pampersi, nu-i asa ?!
    Si-atunci care-i…. solutia ? ( e mai bine asa ?!)

    Radu Humor

    18/05/2010 at 8:29 pm

  63. Referitor la topic spun doar ca am votat pt varianta a treia si constat ca e majoritara.
    Am lipsit azi cam mult dar macar am rezolvat o parte din ptroblemele presante din real life .

    luminita

    18/05/2010 at 8:29 pm

  64. Radule ,

    ti-am raspuns mai sus ! Suntem un pic in contratimp , dar nu’i nimic ! trebuie sa ne scuturam mainile si sa ne felicitam reciproc , nu conteaza in ce tabara politica suntem , conteaza ca suntem cu totii niste privighetori aciuiate momentan in pomul din gradina lui Teophyle care se intrec in triluri si cantecele care de care mai guralive si mai vesele!

    canadianul

    18/05/2010 at 8:34 pm

    • @Cana
      Ai dreptate ! Si in privinta postarilor care se duc mai hacana(o sa intelegi cuvantul, ca doar esti din Moldova!)si cu iesirile in strada, dar nici la invalmaseala din ’89 n-au fost mai mult de 500.000, asa ca ar trebui si daca ies mai putini sa dea de gandit, ca Ponta-i poate scoate 1-2 ori, dar pana la urma se obisnuiesc si ies si singuri 😆
      Cel putin pensionarii au prins gustul si nu se lasa pana nu le cresc, nu sa le mai si scada (pensiile!).

      Radu Humor

      18/05/2010 at 8:43 pm

  65. Postare noua 🙂

    Theophyle

    18/05/2010 at 8:39 pm

  66. Theophyle
    Sondajul tau prin vot poate fi falsificat .
    Personal am votat de doua ori! 😆

    Stefan A.

    18/05/2010 at 8:41 pm

    • Poti sa votezi de 10 ori, numai primul este inregistrat 🙂

      Theophyle

      18/05/2010 at 8:48 pm

      • Corect ! Am incercat si eu ! 😀
        Procentajele NU se schimba !

        tibi

        18/05/2010 at 8:52 pm

  67. Puteam sa jur ca se schimba postarea.
    Cum pic si eu -pac !
    😛 😛 😛

    luminita

    18/05/2010 at 8:42 pm

    • Lumi, orele sunt aproape fixe. 🙂

      Theophyle

      18/05/2010 at 8:49 pm

  68. De ce nu sunteţi atunci cinstiţi pînă la capăt şi să recunoaşteţi că Băsescu este de vină, doar el a impus-o pe EU?

    EL a promovat o impostoare, incultă, fanariotă şamd.

    EL este responsabil.

    De ce nu-l acuzaţi pe Băsescu că o susţine?

    El a pus-o ministru.

    De ce nu-i reproşaţi asta lui Băsescu?

    Pentru că vă este frică. Vă e frică să nu se enerveze Zeus şi să vă lase pradă titanilor. Din fericire, el luptă pentru principii, nici măcar pentru noi.

    gabhryel

    18/05/2010 at 8:46 pm

    • Si ea, ea micutza lupta pentru el 😆

      Theophyle

      18/05/2010 at 8:50 pm

      • da :mrgreen:

        gabhryel

        18/05/2010 at 8:54 pm

        • seara buna,

          si daca elena, lenush, nutzi, helen udrea este DOAR iepurashul lui basescu??????

          la asta nu v-ati gindit?

          elena udrea face acum „treaba murdara” in ograda PDL, urmind ca adevaratul lider PDL (cine-i ala? vom vedea!) sa preia un partid mai curat, mai uscat si cu pampersi de la stat..
          🙂

          orangeskorpion

          18/05/2010 at 9:18 pm

        • imaginea o strică mult. Am intrat pe blogul ei, şi ce propune îmi pare logic. Dar, felul în care pronunţă cuvintele, siguranţa de sine prefabricată şi lipsa simţului penibilului în îmbrăcăminte o strică. Nu mai zic de coafura cu prea mult fixativ. Pur şi simplu nu prezintă încredere la prima vedere.

          para

          18/05/2010 at 9:19 pm

  69. bună seara şi o zi bună mâine!

    para

    18/05/2010 at 9:21 pm

    • Para, salut si multumesc.
      Prea mult „vampaj” strica si va strica intotdeuna 😦

      Theophyle

      18/05/2010 at 9:24 pm

    • para,

      vad ca te uiti mult la tv, eu nu am mai vazut-o pe udrea de luni bune

      🙂

      orangeskorpion

      18/05/2010 at 9:27 pm


Comentariile sunt închise.