Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Concetăţean sau compatriot ?

O parte din cititorii mei, care au citit blogul meu de paleografie (intr-o mica stagnare acum), stiu ca am o oarecare pricepere  lingvistica (fara bancuri va rog)  si etimologica, veti vedea putin mai jos la ce foloseste.

De cand cu “rascoala” populara provocata de nedreptatile comise de FMI, grupare criminala, care are tupeul sa aiba grija de banii pe care ni i-au imprumutat ca sa trecem criza provocata de imperialistii americani de pe Wall Street, am inceput sa-mi petrec diminetile inspectand pichetele grevistilor de langa punctele strategice ale mârsavilor portocalii.   

In primul rand, ii felicit pe protestatarii pichetanti, le propun insa niste fluiere mai stridente si poate ceva mai suparatoare. Poate il vor deranja pe Boc atat de mult incat mult prea-alesul nostru premier sa nu poata lucra de loc.   Daca Boc nu va lucra – asta ar fi prima masura anti-criza a guvernului. Va propun si o lozinca “Boc nu lucreaza, Romania se stabilizeaza”, onest vorbind, am impresia ca ar fi cel mai pozitiv lucru care ni se poate intampla. “Turbo-Boc” ne-a innebunit deja cu harnicia lui, “boculogul” nostru,  maestrul Rahoveanu,  imi impartaseste parerea, sau eu pe a lui, ca el a scris primul.

In al doilea rand, imi place programul artistic si regizarea scenetei cu “rascoala” populara. Se vede clasa regizorului, care probabil are multa experienta de la mitingurile muncitoresti de pe timpul raposatului.   Dupa “rascoala pensionarilor” am asistat la “rascoala mamicilor”. Ca sa nu fiu caftit de mamici mi-am adoptat tonul “gazetaresc” si am purces la treaba.   Bineinteles, m-am dus din prima la doamna fara carucior, care arata extrem de interesata de strigarile populare. Doamna mi-a raspuns ca nu are copil, dar a venit pentru a se solidariza, nu am intrebat-o cu cine: cu mamicile sau cu organizatia de femei a PSD Bucuresti.

Intorcandu-ne la etimologie si deoarece am explicat unui coleg comentator ca DEX-ul nu e totul in viata si sunt variante de interpretare pe care Dex nu le-a sezizat, vom incerca sa dam un exemplu. Concetăţean nu este sinonimul lui compatriot, desi ambele sunt declarate de Dex sinonime. Toti cei pe care i-am intalnit astazi au fost concetatenii mei, majoritatea lor nu au fost insa compatriotii mei, asta implica patriotism pe care trimisii lor nu il au.

Nu neg dreptul lor de a protesta, nici macar nu neg faptul ca AU de ce, ma deranjeaza rascoala organizata, ma deranjeaza manipularea unor mase de manevra si cel mai mult ma deranjeaza ca Vanghelie inca face jocuri in PSD si le face asa cum stie el, tiganesti. Ma auzi domnu’ Hossu!

Nu pot sa nu inchei cu o fraza antologica scrisa de un pesedist, Vasile Dancu: Pentru revoluţii trebuie bărbaţi; cu pensionarii se fac serate! Postare antologica, de citit!

Written by Theophyle

17/05/2010 la 8:54 pm

111 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Da, mi-a placut analiza lui Dancu.

    luminita

    17/05/2010 at 9:09 pm

    • @lumi,
      omul face tot ce poate sa raman obiectiv, in felul lui, asa cum incercam si noi 🙂

      Theophyle

      17/05/2010 at 9:12 pm

  2. buna seara,

    pensionarii fac serate, iar mamicile? ele ce fac?
    🙂

    si totusi am inteles ca la nivel CES nu s-a ajuns la nici o concluzie comuna si asta-i grav!

    orangeskorpion

    17/05/2010 at 9:11 pm

    • @skorpi, astia’s oamenii cu ei defilam 😦

      Theophyle

      17/05/2010 at 9:13 pm

  3. […] afla mai mult: Concetăţean sau compatriot ? […]

  4. femeia asta este geniala sau???? inspectoratul respectiv trece sub controlul….piratului???
    😉

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-7283761-inspectoratul-stat-constructii-trece-guvern-subordinea-ministerului-dezvoltarii-condus-elena-udrea.htm

    un citat din dincu:


    În România, bărbații au fost înjunghiați pe la spate sau declarați nebuni. Politicienii români folosesc deja de câteva decenii copiii, tinerii sau pensionarii pe post de scuturi umane. O asemenea țară se pregătește pentru revoluție, credeți dvs., Domnule Președinte?

    orangeskorpion

    17/05/2010 at 9:31 pm

    • Skorpi, chiar nu vad geniul ei?! In fine, ti-am spus ca postarea lui Dancu este de citit. Nu degeaba e pe blogrollul nostru, nu? 😆

      Theophyle

      17/05/2010 at 9:33 pm

    • @skorpion, aici nu e problema lui Basescu ci a lui Boc. Imi mentin parerea ca cu cat vor fi eliminati mai repede din guvern Udrea plus grupul BVB, cu atat vor fi mai mari sansele sa se treaca peste momentul acesta al crizei. Din pacate este evident ca Boc a scapat definitiv haturile din mana iar Basescu nu se poate risca cu negocieri ptr formarea unui nou guvern. Ar juca exact cartea pe care o asteapta PSD si PNL.

      clemycali

      17/05/2010 at 9:34 pm

      • servus clemy
        Exact asta sustin eu de vreo doua saptamini, de m-am si plictisit ! 🙂

        tibi

        17/05/2010 at 9:44 pm

        • Salut tibi. Te inteleg.

          clemycali

          17/05/2010 at 9:52 pm

  5. ThPh,

    1. am facut geniala pe udrea la misto; dar totusi de ce a intrat in subordinea ei Inspectoratul respectiv? ma intrebam eu mai departe…pentru ca comentariile pehotnews sint ultranegative la aceasta masura a guvernului boc.

    2. am citit postarea lui dincu: foarte buna si trista in acelasi timp…

    orangeskorpion

    17/05/2010 at 9:36 pm

    • Dancu spune un mare adevar: in Romania lipsesc barbatii politici.

      clemycali

      17/05/2010 at 9:39 pm

      • Din cate am inteles eu de la Dancu lipsesc barbatii in general nu doar cei politici.

        luminita

        17/05/2010 at 9:45 pm

        • Si asta dar pe mine ma intereseaza prea putin ca nea Gheorghe si-a trimis nevasta la munca in Spania iar el cotizeaza din greu la birtul comunal.

          clemycali

          17/05/2010 at 9:51 pm

  6. Buna seara,
    Caragiale TREBUIA sa fie nemuritor.Probabil ar fi trebuit sa-l exilam pe Luna sau pe Marte.
    Avem nevoie de cineva de talia lui ca sa poata povesti melodrama nationala. „Mamicile” devalizate de pampersi si trusou. Pensionarii famelnici, mananca, slanina copiilor pauperizati.(Acelasi argument ca la doctori, ei traiesc din spaga, pe pensionari ii ajuta copii- superneinspirat)
    Traim vremuri istorice. In 89, vreo 50% ii turnau pe ceilalti 50%. Azi ii infuda, dar ce mai conteaza, conteaza statistica si asta merita vazuta.

    analizaexistentiala

    17/05/2010 at 9:36 pm

    • analiza, salut 🙂
      Am vazut multe in viata mea, cum zicea nea Iancu, sunt vechi, prosti de genul asta nu am mai vazut! Manipulari atat de josnice cu sugari in brate la 8 grade C si burnita, a fost chiar foarte josnic!

      Theophyle

      17/05/2010 at 9:58 pm

  7. Explicatia ca DEX-ul nu e totul in viata e o ironie, nu ?

    Poate ca discutia despre resurse ar fi trebuit continuata la modul serios.Din pacate succesiunea rapida a posturilor mie unuia nu-mi permite sa insist prea mult pe un subiect.

    Cu riscul de a aluneca off-topic, as fi avut niste opinii care ar fi meritat confruntate de catre onoratii convivi aici de fata.

    Mai exact, la discutia despre banii fiduciari si
    acoperirea in aur.De fapt e vorba despre acopeririea intr-o resursa finita.Aurul este un caz particular.

    Aceeasi viziune despre acoperirea intr-o resursa finita a avt-o Marx.Diferenta este ca acesta a profetit acoperirea in timp.Cu alte cuvinte a substituit aurului o alta resursa finita:timpul.In ideea ca viata unui om este finita deci subdiviziunile temporale pot servi ca etalon.
    De aici a pornit conceptia valorii data de asa numitul ˝timp socialmente necesar˝ in care este produs un bun.

    Desi par diametral opuse, conceptiile economice despre etalonul aur si etalonul timp au aceeasi premisa originara.
    E o lunga discutie.Ca sa nu para ca vreau sa deturnez tema ma opresc aici si poate vom continua vreodata pe un topic apropiat ca tema.

    Revenind in-topic:Imi amintesc apelativul adresat de catre Ion Ilici Iliescu in 22 decembrie de la Televiziune: ˝Dragi concetateni˝.

    Sper sa nu se ajunga sa se incaiere concetatenii cu compatriotii.
    Cum zice vorba aia iute ca si conflictul civil:ei spun ca noi suntem inamicul pe cand adevarul e altul:ei sunt inamicul.

    p

    17/05/2010 at 9:42 pm

    • De la „dragi concetateni ” si pana la „mai, animalule ” n-a mai fost decat un pas.
      Noroc ca nu s-a-mpiedicat atunci kaghebistul in sinergia faptelor si uite ca ne predica si azi.

      luminita

      17/05/2010 at 9:50 pm

    • Buna seara 🙂

      P, te rog sa argumentezi teza: timpul este o resursa finita.

      Propriul etalonului care ar trebui acopere integral banii fiduciari nu este faptul ca trebuie sa fie finit [astept si o argumentare a acestei teze, daca s epoate], ci ca trebuie sa fie considerat, la nivel general, usor vandabil. Etalonul (aur, argint) trebuie sa fie este o marfa usor vandabila in orice circumstante.

      Nu ridic problema cauzelor ale acestei calitati de af usor si universal vandabil. Semnalez doar ca propriul etalonului nu este acela de a fi finit, cu inalt vandabil.

      Cetatean

      17/05/2010 at 9:58 pm

    • @p, salut 🙂
      De multe ori dexul greseste, terminoloogi lingvistica este de zeci de ori depasita de interpretare etimologica. Vorbesc foarte serios!

      Theophyle

      17/05/2010 at 10:08 pm

  8. seara buna ALL !

    tibi

    17/05/2010 at 9:43 pm

    • Buna Seara @tibi 🙂

      Theophyle

      17/05/2010 at 9:59 pm

  9. @Buna seara, gazda buna. Buna seara tuturor.Chiar daca sunt in trecere pe aici, am citit.
    Stii Theophyle, situatia este asa de serioasa, incat nu cred ca este prea corect sa ia prea multe presupozitii despre noii „revolutionari”.

    Pensionarii chiar sunt disperati, cei mai multi dintre ei. s-au scumpit medicamentele, se scumpeste si gigacaloria. Numai in pielea lor sa nu fii! Sunt amenintati serios de orice reducere de venituri.

    Cat despre mamele furioase, ti-as aminti ceva ce ar trebui sa stii daca ai venit in rO in 2001:

    Ei, Theophyle, pedelistii primesc peste fata o amintire veche: esarfele albastre s-au transformat in pampersii prea-plini.

    http://old.cotidianul.ro/vrem_drepturi_nu_pomeni-114694.html#

    casandra

    17/05/2010 at 9:49 pm

    • @casandra, buna seara 🙂
      Eu am fost astazi acolo unde au protestat mamele. Din punctul meu de vedere ele s-au descalficat! Nu pentru injustetea cauzei ci pentru ca au fost insotite de politrucele doamnei Aura. Mare rau va faceti voi cu astfel de jocuri!
      Acum 4 zile am vazut un „pensionar” urland la Basescu langa cotroceni, omul este seful unei cantine sociale ale lui Vangelie din ferentari.

      @casandra eu am poze, eu am fost acolo eu stiu despre ce vorbesc?

      Theophyle

      17/05/2010 at 10:03 pm

      • Madame Aura este o plaga a PSD. Numai tampenii face. Femeile acelea aveau ceva de spus si a crezut si ea ca ar fi rost sa-si obtina putina vizibilitate. O toapa asa cum sunt multe prin politica „de varf”. Toape, femei si barbati.

        Dar eu voiam sa-ti amintesc aici si ca, pentru aceeasi cauza a mmamelor, Anca Boagiu s-a legat cu lanturi de un oarecare gard prin 2004,daca bine imi amintesc, au filmat-o televiziunile, drama mare!

        Partidele noastre sunt la fel de lipsite de masura si bun-simt, dar asta nu face mai putin legitime cauzele de protest. Putem fi de acord cu ele sau nu, da sunt legitime.

        casandra

        17/05/2010 at 10:21 pm

    • Casandra, ai raspuns de la mine pe temele discutate duminica seara in finalul postarii despre Popper si in postarea de azi dimineata de la ora 8.

      Tu mi-ai scris la jumatate de ora dupa ce eu am iesit de pe net, ti-am raspuns dimineata.

      Cetatean

      17/05/2010 at 10:08 pm

      • @Cetatean, multumesc. Am sa citesc, dar nu pot sa-ti raspund chiar acum. Am ceva de lucru pana spre dimineata. Abia pot sa trag putin cu ochiul aici. Daca ma implic in discutia cu tine- mereu extraordinara! -nu mai termin ce am de munca. Te superi daca reluam altadata?

        casandra

        17/05/2010 at 10:17 pm

        • Nu ma supar, fa-ti treaba si vom continua altadata 🙂

          Cetatean

          17/05/2010 at 10:19 pm

  10. „De trei zile lupta n-a mai încetat
    Şi tătarul pare c-a înaintat.
    Dar Buzescu Preda vede cu durere
    Floarea României ce pe vale piere.
    Trece înainte pe un cal în joc
    Ce varsă din ochii-i flacăre de foc.
    Strigă cu tărie cetelor zdrobite
    Ce la glasu-i mândru se întorc uimite.
    Iată că nepotul hanului tătar
    Trece pe-un sălbatec, ager armăsar.
    Unde se arată pe întinsa vale
    Prin oştirea noastră îşi deschide cale.
    Iar Buzescu Preda cum îl întâlni,
    Îi ieşi-nainte şi-astfel îi vorbi
    — „Dacă nu ţi-e frică şi-ai credinţă-n tine,
    O, tătare! vino să te baţi cu mine!”

    Ei descălecară atunci amândoi
    Şi se iau la luptă ca doi juni eroi.
    Ochii tuturora cată cu mirare
    La Buzescu Preda şi tătarul mare.
    Ei se bat la raza stelei cei de foc,
    Flacările-i albe pe-a lor zale joc.
    Vântul răcoreşte fruntea lor udată
    Şi mânia dulce sufletul le-mbată.
    Ei se bat în spade — spadele se frâng;
    Şi se iau in braţe — se smucesc, se strâng.
    Când tătarul scoate o secure mică
    Si lovind pe Preda, pavăza îi strică.
    Dar el cu măciuca astfel îl lovi
    Incât deodată cazu şi muri.

    Iar după aceasta, oastea românească
    Pleacă şi învinge horda tătărască.”

    Eheheheeee…unde sunt barbatii de alt`dat` ? 😆

    Tzepelica

    17/05/2010 at 9:55 pm

  11. Buna seara 🙂

    P, te rog sa argumentezi teza: timpul este o resursa finita.

    Propriul etalonului care ar trebui acopere integral banii fiduciari nu este faptul ca trebuie sa fie finit [astept si o argumentare a acestei teze, daca s epoate], ci ca trebuie sa fie considerat, la nivel general, usor vandabil. Etalonul (aur, argint) trebuie sa fie este o marfa usor vandabila in orice circumstante.

    Nu ridic problema cauzelor ale acestei calitati de af usor si universal vandabil. Semnalez doar ca propriul etalonului nu este acela de a fi finit, cu inalt vandabil.

    Cetatean

    17/05/2010 at 9:57 pm

    • Servus cetatene,
      Sa-l intrebam pe Theopyle daca permite off-topicul si apoi continuam.
      La topicul curent eu nu mai am nimic de spus decat ca pe langa calitatea de concetatean acord tuturor romanilor prezumptia de compatriot.

      p

      17/05/2010 at 10:12 pm

      • P, la cit am discutat cu cassandra, merge si o discutie despre bani, mai actuala ca oricind. 😉

        Cetatean

        17/05/2010 at 10:14 pm

        • Cetatean, propun sa lasam topicul curent sa se desfasoare si sa amanam pe alta data discutia despre resurse.

          p

          17/05/2010 at 10:29 pm

        • @p, daca doriti ambi, puteti discuta topicul fara probleme 🙂

          Theophyle

          17/05/2010 at 10:36 pm

      • Ok, de acord!

        Cetatean

        17/05/2010 at 10:32 pm

  12. Theo
    se pare că rezonăm pînă la suprapunere a ideilor.

    1. Asta cred şi eu. Boc nu trebuie să lucreze mai mult, ci deloc! Cu cît lucrează mai mult, cu cît ne ducem de rîpă. Să-l oprească, naibii, cineva!
    2. În postarea de astăzi „Duduie-masina-de-propaganda”, am atenţionat asupra faptului că vechii activişti diversionişti, din perioada epocii de aur a lui Nea Nelu, s-au pus iar în mişcare.
    3. Cu mămicile, nu mai sunt de acord cu tine. Nu au dreptate. Îndemnizaţia este pentru mame, leafa lor, nu are nimic de a face cu creşterea copilului, cu lipsa pampersilor şi a laptelui praf. Băse ia biberonul de la gura copiilor este o lozincă parşivă. Să înţeleg că acele femei nu mai făceau copii dacă în urmă cu un an scădea îndemnizaţia de mamă? Avortau? Înseamnă că acele femei nu au adus o viaţă pe lume din dorinţa de a-şi împlini legea firii, ci pentru că îndemnizaţia de mamă era 85% din salariu. Dacă era 75%, se mai gîndeau, iar la 65%, sigur nu mai făceau copii. Iar sloganul: Este dreptul nostru! răspund că numai lege dă sau ia drepturi şi nici un drept nu este definitiv, în unele ţări nici măcar cel la viaţă.
    Mi se par odioase şi parşive acele ţaţe care şi-au adus copiii la cerşit, în faţa Min Muncii.
    Eu şi soţia mea cînd am decis să avem un copil nu ne-a interesat nivelul alocaţiei sau cîţi bani ia ea pe concediu medical(nu era indemnizatie de mame si tati). Am mandria ca am un copil, pe care il cresc eu si nu statul. Şi nici nu l-am facut cu Băsescu sau, Doamne fereşte, cu Boc!!

    rahoveanu

    17/05/2010 at 9:57 pm

    • De acord ca Boc trebuie oprit dar eu ma intreb daca schimbarea lui intempestiva nu ar alimenta si mai mult jocurile PSD. Nu spun asta din admiratie ptr Boc ci ptr ca Basescu va incerca o majoritate in jurul PDL (din nou) dar cu partidul aflat in starea jalnica de acum nu stiu cum va reusi sa ii traga pe linie moarta pe Boc&comp, adica grupul BVB plus Elena Udrea.

      clemycali

      17/05/2010 at 10:06 pm

      • chemycali

        de acord că nu acum este momentul! Am şi spus-o intr-o postare. Trebuie să-l tinem pe Boc in geamul Guvernului pana luăm banii de la FMI, aşa cum o ţinea Bulă pe bunica sa decedată în geam pînă venea pensia. Apoi,un guvern de larga susţinere(cu PNL), fara PSD, si cu un premier care sa se priceapa la economie si care sa fi avut si el macar un butic la viata lui. Se filozofi ne-am saturat! Sau filfizoni…

        rahoveanu

        17/05/2010 at 10:11 pm

        • Nu stiu daca ideea intrarii PNL intr-un guvern de criza este fezabila. Cu cine de la PNL? Cu Crin, cu Tariceanu, cu Norica? In rest intru totul de acord.

          clemycali

          17/05/2010 at 10:21 pm

        • chemycali

          cu Dăianu, de exemplu! Ziceam de un guvern de larga sustinere pentru ca trebuie să se creeze poporului ideea de unitate, nu de dezbinare, in momente de criza. Cel putin, asa sper! Coalizarea dreptei si stanga in opozitie cam 2 legislaturi.

          rahoveanu

          17/05/2010 at 10:34 pm

    • @raho salut 🙂
      Am citit postarea ta, pentru mine este ca o „biblie”. 🙂 Nu am nici o treaba cu justetea cauzei lor am treaba cu politrucii lui Vanghelie. Am fost acolo si am poze. Vezi raspunsul meu mai sus pentru @casandra.

      Theophyle

      17/05/2010 at 10:06 pm

      • Theo

        am vazut pozele. Chiar am zambit cand mi te imaginam cu pozai undercover, cu telefonul, in miros de scutece…stricate! 😆

        rahoveanu

        17/05/2010 at 10:13 pm

        • theo

          am vazut-o si pe Lavinia Sandru pe acolo. Bineinteles ca nu se dusese in pielea de membru PSD-PIN, ci in cea de proaspata mamica. Ce sa faci, pe centura politicii se mai intampla si „accidente”.

          rahoveanu

          17/05/2010 at 10:17 pm

    • Mie mi se par mult mai odioase si parsive tzatzele din politica damboviteana : Aura Petrescu, Anca Constantinescu, Nutzi Udrea, Norica Nicolai, Olguta Vasilescu…

      Tzepelica

      17/05/2010 at 10:08 pm

      • Salut, timi 🙂
        ai uitat-o pe faimoasa Ridtzi

        Theophyle

        17/05/2010 at 10:09 pm

      • Tzepelica

        Pe Aura Vasile ai uitat-o?
        Sincer, cu Udrea esti rau. Ii poti zice oricum, dar nu ţaţă. Şi nu sunt fan al ei, nici dpdv politic, nici dpdv hormonal.

        rahoveanu

        17/05/2010 at 10:19 pm

        • Nu te cred cu „dpdv hormonal.” 😉

          Tio

          17/05/2010 at 10:26 pm

        • Tio

          crede-ma! Am scris si pe blog. Miroase bestial, dar in rest e mult prea „prelucrata”. 😆

          rahoveanu

          17/05/2010 at 11:14 pm

    • Salut din nou toata ceata de comentatori si cititori .
      Eu am venit in Italia cu fetita de 3 ani .
      Au trecut 20 de ani. Nu am vazut niciodata un ajutor/alocatie pentru fata .
      La inceput , ca eram extracomunitar. Dupa , ca eram PFA si cistigam peste baremul pentru alocatie .
      A crescut bine si sanatoasa fara banii statului.
      Chestie de mentalitate ? 🙂

      Stefan A.

      17/05/2010 at 10:12 pm

  13. Ia priviti cu ce se mai lauda Fondul Monetar International!!!

    http://www.imf.org/external/np/exr/facts/protect.htm

    Suntem in galaxii diferite…

    casandra

    17/05/2010 at 10:14 pm

    • @Casandra, aveai pe altcineva sa te scoata din mlastina?

      Theophyle

      17/05/2010 at 10:39 pm

      • Nu neaparat. Dar observ grija IMF pentru protectia sociala in alte tari. Si ma intreb ce capre au pazit la Bucuresti, ca aici a iesit altfel ghiveciul de masuri…

        casandra

        17/05/2010 at 11:20 pm

  14. Pot sa va spun ca un copil nu se creste nici cu pampersi, nici cu lapte praf. Pare desuet, dar se creste cu dragoste. Si am sa revin la statistica pe care o urasc: 50% au suflete moarte sau sunt crescuti de suflete moarte, iar ceialalti cred ca niste prosti ca lumea (cititi tara asta)poate fi mai buna.
    Apropo de invatamantul nostru cel nereformat.
    Azi, diriginta fiului meu l-a apostrofat pentru ca n-a luat o nota mare la matematica, la teza unica, sau cum ii zice: De ce n-ai copiat si tu!!!!
    Eu nu am cuvinte, sau sunt prea urate.
    El a avut curajul sa apuna: eu nu copiez.
    Chestiile astea ma aduc cu picioarele pe pamant. Desi, in general, am tendinta de-a levita.
    Suntem, cu bunavointa, 50%.

    analizaexistentiala

    17/05/2010 at 10:16 pm

    • analiza

      diriginta copilului tau va fi miercuri in piata cerand majorarea de 50% a salariului si protestand anti-reducere 25%. Niste jigodii!

      rahoveanu

      17/05/2010 at 10:22 pm

      • Asa e, e cu initiativa in sindicat.
        Stii care e dificultatea?
        Nici un parinte nu se poate atinge de acesti profesori, de frica.
        Eu am cea mai ingrata pozititie, ca medic o inteleg.

        analizaexistentiala

        17/05/2010 at 10:28 pm

  15. Theophyle, te intreaba P daca poate baga niste comentarii despre banii fiduciari si etalomnul aur.

    Cetatean

    17/05/2010 at 10:17 pm

    • @Cettean, sigur ca poate 🙂

      Theophyle

      17/05/2010 at 10:35 pm

  16. Casandra, nu ma supar, fa-ti treaba si vom continua altadata 🙂

    Cetatean

    17/05/2010 at 10:20 pm

  17. In toata nebunia asta nimeni nu a observat ca Dragnea ar vrea, ati ghicit, ANTICIPATE? Astia insulta si ratele cu astfel de propuneri politice!

    Cetatean

    17/05/2010 at 10:23 pm

    • Ba am observt eu si am si scris la copac ieri pe marginea cestui subiect. 🙂

      clemycali

      17/05/2010 at 10:34 pm

  18. Antonescu si Iliescu la Antena 3! COOL! 🙂

    Cetatean

    17/05/2010 at 10:25 pm

  19. @rahoveanu
    Udrea respira tzoparlanism prin toti porii.
    Chestia asta nu dispare decat in cateva generatii, e nevoie de multa slefuire.
    Nu ajunge sa-ti tragi titluri univ. la o „particolera” si sa gafezi la conducerea unui minister.
    Parerea mea ! 😆

    Tzepelica

    17/05/2010 at 10:26 pm

  20. Renuntati, a disparut Antonescu.

    Cetatean

    17/05/2010 at 10:26 pm

    • cetatzene

      cum te poti uita la ei fara sa vomezi? 🙂

      rahoveanu

      17/05/2010 at 11:23 pm

  21. O alta figura care ilustreaza excelent tzoparlanismu` la cel mai inalt nivel e ministrul cu fatza de chelner, Adriean.
    Nu mi-l pot imagina decat cu shervetu` pe antebrat, intr-o plecaciune umila (uneori, servind la masa lu` Bombo).

    Tzepelica

    17/05/2010 at 10:29 pm

    • @timi, asta da, frate exact asta 🙂

      Theophyle

      17/05/2010 at 10:40 pm

  22. Seara buna Theophyle all
    Excelent @Raho 9:57
    Intre tigancile din vale care se puiaza si-apoi beau indemnizatia, alocatia impreuna cu berbantii si telectualele de la oras cu pampersi nu mai e nicio diferenta.Au mercantilizat si sufletelele propriilor prunci.
    Copacul libertatii mai trebuie udat din cand in cand si cu rahatul nevinovatilor dar si cu cel al tradatorilor.
    Mai ramane copacul dreptatii.Asta probabil va fi taiat pentru lemne la iarna.

    mircea

    17/05/2010 at 10:30 pm

    • @mircea, buna seara 🙂

      Theophyle

      17/05/2010 at 10:42 pm

      • Buna,Theophyle 🙂

        mircea

        17/05/2010 at 10:48 pm

    • Mircea

      daca luau 15% din alocatia, eram de acord cu scandalul. Si asa cei 43 de lei sunt dati la misto. Unui copil nu-i ajung nici de pachet ptr o luna de scoala. Dar din indemnizatie se poate taia. Aia e leafa de mama. Iar multe din ele aveau salarii mai mici la munca decat cele 8 milioane, nivel minim al indemnizatiei.

      rahoveanu

      17/05/2010 at 11:33 pm

  23. E reforma asta dubla realizabila (stat + criza)? Si doar de PDL?
    Nu e nevoie de un efort colectiv?

    Fara nicio provocare sustin ca, in noiembrie, dec. 09, cea mai buna/matura solutie ar fi fost ca PSD sa fi stat la guvernare si T.Basescu sa-l fi numit pe Johannis PM si adus PNL la bord.
    Asa s-ar fi rezolvat situatia din dec ’09, in plina criza, intr-o tara normala. Toti ar fi dus greul acum in loc sa se saboteze reciproc.

    Asta daca intentia lor era reala si nu o parte a strategiei de la Prezidentiale.

    Tio

    17/05/2010 at 10:30 pm

    • Johannis era propunerea PNL+PSD daca nu ma insel .Deci , PDL raminea in opozitie .
      Sa ne intrebam mai bine de ce a intrat PSD la guvernare cu PDL si de ce a parasit guvernarea !
      Eu cred ca partidele politice romanesti se urasc . De aia nu se pun de acord. Fiecare vrea un ciolan mai mare dar ciolanul e doar unu ! 🙂

      Stefan A.

      17/05/2010 at 10:36 pm

    • @Tio 🙂 buna
      Prima lor grija ar fi fost MI (dgipi),n-ar mai fi iesit marinaru` nici daca-l votau 75 %

      mircea

      17/05/2010 at 10:37 pm

      • Buna observatie, de aia s-au tinut tare cu Nica si scandalul de la MAI. Faceau turism electoral cu marfarul, nu cu microbuzul.

        Cetatean

        17/05/2010 at 10:40 pm

        • City 🙂
          A fost pe muchie si au paralizat tara asta cel putin 3 luni.Poate de aici i se trage si lui Boc .
          Geonel,in visele sale erotice,inca mai topaie de-i vibreaza patul conjugal,in timp ce soacra-sa, la indemnul lui Dragnea ,ii bate in tavan sa nu mai faca galagie in miez de noapte,ca-l da afara si nu mai pupa nici anticipate. 😆

          mircea

          17/05/2010 at 10:57 pm

    • PSD si PNL nu aveau in vedere rezolvarea situatiei ci l-au plimbat pe Johannis ca pe sfintele moaste din ratiuni de campanie electorala. Si da, daca PSD se gandea la nevoile tarii era un partener leal de guvernare si nu trantea guvernul ca sa fie Geoana seful opozitieiin timpul campaniei electorale. Si ma indoiesc ca se gandesc la binele colectiv chiar in situatia data. Ptr ca daca s-ar gandi ar veni cu solutii concrete, ar sprijini punctual guvernul si nu s-ar preocupa de instigarea populatiei.

      clemycali

      17/05/2010 at 10:38 pm

  24. @clemycali
    Theophyle pare nervos/revoltat asta seara si ma gindeam de ce? Probabil pt ca nu se intimpla/materializeaza nimic…?
    Oare de ce nu se fac progrese?

    Eu am inceput sa cred ca e prea mult de reformat. Si ca reforma asta dubla e o strategie gresita.

    Tio

    17/05/2010 at 10:47 pm

    • @tio,
      de loc nu nervos. Revoltat pentru ca am vazut cu ochii mei cum sunt manipulati oamenii in tara asta de un analfabet mafiot care lucreaza in cardasie cu un pardid mafiot ca PSD.

      cat asi dori sa vad acolo oameni de felul Casandrei vad numai fetele hidoase ale lui Vanghelie

      Theophyle

      17/05/2010 at 10:57 pm

  25. Buna seara!

    @Theophyle,

    MAMELE REVENDICATIVE SUNT JOSNICE NU PENTRU CA AU VENIT LA CHEMAREA AUREI VASILE (o vaca cu crãci!), CI PENTRU CA SI-AU RISCAT COPIII ADUCANDU-I INTR-UN CONTEXT IN CARE NU AVEAU CE CAUTA NISTE BEBELUSI.

    Asemenea inconstiente sunt multe in Romania, iar spectacolul asta este o dementza de genul batailor intre tiganci ciocnindu-si copiii, ca pe pari. Asa o bataie crede-ma, am vazut intr-o zi in romania.

    Repet ceea ce am mai spus si altadata: As da o lege in Romania prin care adultii pot aduce pe lume copii NUMAI IN ANUMITE CONDITII.

    Proastele si inconstientele pamantului!

    nicole

    17/05/2010 at 10:50 pm

    • Nicole, eu am fost acolo, stiu exact ce s-a intamplat!

      Theophyle

      17/05/2010 at 10:59 pm

      • @Theophyle,
        Dar cine a zis ca nu stii??? (ce-ai frate?) Am subliniat ca nu e importanta in primul rand cretina aia de Aura Vasile, ci tutele alea care au venit cu copiii. Cum e posibil???
        ps: La tv am mai vazut-o si pe isterica si inconstienta aia de Lavinia Sandru.

        nicole

        17/05/2010 at 11:02 pm

        • Da era acolo cu copilul ei si facea agitatie populara, inca putin dansau cazacioc 😦

          Theophyle

          17/05/2010 at 11:08 pm

    • Nicole 🙂 buna
      Eu am turbat cand le-am vazut.Usurinta asta cu care oamenii se lasa manipulati ma scoate din minti.
      In fine, una este sa faci o petitie si alta sa-ti scoti COPIII in strada.Asta nu e disperare e inconstienta de-a dreptul.

      mircea

      17/05/2010 at 11:03 pm

      • salve, @mircea! 🙂

        Imi dau seama… Va dati seama ce copii stiu sa creasca asemenea inconstiente???

        nicole

        17/05/2010 at 11:05 pm

  26. Nicole, esti sigura ca aia nu erau copii altor mame? ;-

    Cetatean

    17/05/2010 at 10:51 pm

    • Nu, nu sunt convinsa, DAR CU ATAT MAI RAU!!!!
      INSEAMNA CA MERITA BATUTE CEL PUTIN DOUA FEMEI, NU NUMAI MAMA DE DREPT!

      Sunt plina de draci. Proastele dracului!
      Le-as bate cu biciul la talpi! :mrgreen:

      nicole

      17/05/2010 at 10:59 pm

      • nicole

        sunt de acord cu nasterile doar daca ai conditii: venit, casa, curent, apa curenta etc. Am fost la Tokyo si am aflat ca acolo nu-ti poti lua automobil propriu decat daca faci dovada ca ai garaj sau loc de parcare. Era masini parcate pe verticala, lipite de peretele casei( se ridicau cu niste trolii). Si masina e un fier, totusi. Iar la noi, sunt tigani fara curent, spatiu de locuit salubru, fara apa, fara serviciu si stancutele au mereu burta la gura.

        rahoveanu

        17/05/2010 at 11:39 pm

  27. @analiza

    profesoara care a avut nerusinarea sa-l indrume pe elev pe calea infractionalitatii viitoare, spunindu-i

    De ce n-ai copiat si tu!!!!

    ar fi trebuit ca a doua zi sa gaseasca contractul de munca desfacut..si poarta scolii inchisa definitiv!

    si ne mai miram unde sintem azi ca tara ???
    cu asemenea cadre didactice??
    incredibil si revoltator!

    orangeskorpion

    17/05/2010 at 11:01 pm

    • @skorpion
      Nici o sansa.
      Pe mine ma infurie tocmai acesta imposibilitate de-a reactiona. Daca l-ar fi batut ar fi fost „revoltator” si as fi avut un argument.
      Faptul ca-i abuzeaza sau manipuleaza nu e ” relevant ” nici ” evident”. Am nenumarate exemple. Nu pot face nimic si asta ma innebuneste. Suntem neputinciosi in fata acestor abuzuri, ba mai mult pactizam cu agresorul. (vezi „mamele” revoltate de azi)
      De fapt, cred ca la noi abuzul a fost atat de grav si profund, incat putini dintre noi (cei care s-au dedat la lumi mai normale) il mai sesizeaza.

      analizaexistentiala

      17/05/2010 at 11:15 pm

      • @analiza,

        dupa mine, a spune unui elev „de ce nu ai copiat si tu?” mi se pare chiar mai grav, mult mai grav decit daca l-ar fi batut…

        o asemenea „acuzatie” adusa unui copil ar putea la unii copilasi sa le demoleze intregul sistem de valori acumulat pina la respectiva virsta.
        noroc ca fiul tau este baiatul lui tata..
        🙂

        daca ai fi avut o inregistrare audio
        (cuvintul copilului vs. profa este nul)

        puteai s-o dai in judecata!

        noapte buna!

        ce viitor misto are tara asta!

        orangeskorpion

        17/05/2010 at 11:20 pm

      • Ba mai mult chiar, desi e cam simplist (dar oarecum explicativ pentru acest numar impresionant de concetateni duplicitari) , asta explica si de ce o mare masa e atat de „dezabuzata”. Abuzatul devine la randul lui abuzator.

        analizaexistentiala

        17/05/2010 at 11:27 pm

  28. Este pur si simplu revoltatator sa vezi cum un om manipuleaza un partid si totii tac. Nu se poate ca Vanghelie sa fie fata social-democratiei romanesti. El este, insa!

    In anul 2010 cu politruci de la spate, asa arata protestul romanilor europeni, my foot!

    Theophyle

    17/05/2010 at 11:01 pm

    • Nu e el ce pare. Il folosesc, „il baga la inaintare”.
      Asa cum probabil folosesc mamele si pensionarii.

      Tio

      17/05/2010 at 11:17 pm

  29. mircea,
    ai un umor demential
    😛

    ora 10.57

    orangeskorpion

    17/05/2010 at 11:02 pm

  30. Mircea, „Geonel,in visele sale erotice,inca mai topaie de-i vibreaza patul conjugal”.

    Hahahahaha, tare 🙂

    Cetatean

    17/05/2010 at 11:27 pm

    • Citi 🙂
      Vorba articolului la care facea trimitere Stefan.
      Romania in zodia smintelii.

      mircea

      17/05/2010 at 11:32 pm

      • acum ma uit

        Cetatean

        17/05/2010 at 11:35 pm

  31. Ok prieteni, multumesc pentru vizita, sper ca ne vom citi si maine.

    Noapte Buna, traim vremuri grele pe care trebuie sa le depasim. Nu avem alta solutie.

    Theophyle

    17/05/2010 at 11:28 pm

    • Noapte buna Teofil
      Noapte buna ALL

      tibi

      17/05/2010 at 11:36 pm

  32. Noapte buna 🙂

    Miine aflam ca Vanghelie face un miting si cu profesorii din sectorul V 😉

    Cetatean

    17/05/2010 at 11:35 pm

    • Noapte buna Theo,City all 😉

      mircea

      17/05/2010 at 11:37 pm

  33. Noapte buna tuturor!

    Cetatean

    17/05/2010 at 11:42 pm

  34. […] this link: Concetăţean sau compatriot ? This entry is filed under Romania – Blogs, Theo-Phyl. You can follow any responses to this entry […]

  35. Buna dimineata
    O radiografie obiectiva a situatiei noastre politice (prezent si istoria de 20 de ani).
    Din pacate, nu pot sa nu ma intreb daca mai avem vreo sansa.
    http://www.ziare.com/politica/reforma/politica-lungului-nasului-1016188

    cedric

    18/05/2010 at 7:32 am

  36. Buna dimineata!

    Am citit postarea lui Theophyle si toate comentariile. Desi vestile din tara sunt proaste, pesimismul imi dispare cand vad cat de bine ganditi. Un guvern format din Politeia ar scoate tara din orice criza
    In plus, am primit acum cateva minute un mesaj din care redau un fragment. Nu era indicata sursa, dar m-a uns la inima:

    „Hackerii romani au spart site-ul britanic Daily Telegraph si au lasat un mesaj dur in care se specifica faptul ca

    „Tiganii nu sunt romani, idiotilor!”.

    Hackerii au atacat site-ul si au postat alaturi de cateva remarci la adresa britanicilor si drapelul Romaniei.

    „Ne-am saturat sa vedem cum niste gunoaie ca voi încearca sa îsi bata joc de tara noastra. Sa ne creati o imagine cu totul alta fata de cea reala si numindu-ne romanian gypsies difuzând emisiuni de tot cacatul gen Top Gear.

    Daca ati avut tupeul sa enervati o tara întreaga, aflati ca nu ne vom opri aici!”, este mesajul postat de hackeri.

    Mesajul se încheie cu fraza: „Ghiciti ce, tiganii nu sunt români, idiotilor!”.

    Mesajul continea si un link catre un site pe care este postata melodia „The Lonely Shepherd”.

    Aceasta este interpretata de Gheorghe Zamfir si apare pe coloana sonora a filmului „Kill Bill”, regizat de Quentin Tarantino.”

    val

    18/05/2010 at 8:54 am

  37. luminita

    18/05/2010 at 9:14 am

  38. Salutare

    Ce uita instigatorii este ca oameni pot ajunge sa aiba deprinderea de a lua atitudine si peste cativa ani s-ar putea intoarce chiar impotriva lor 🙂

    pasiivorbelor

    18/05/2010 at 9:23 am

  39. Buna Dimiata la toata lumea 🙂
    Postare noua 🙂

    Theophyle

    18/05/2010 at 9:27 am


Comentariile sunt închise.