Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

O zi obişnuită – 14 Mai

Bună dimineata intr-o zi de vineri, ultima zi a saptamanii.  Astazi vom avea la Bucuresti o minima termica de  11°C, si o maxima termica de  25°C. In cea mai mare parte insorit. Cald si confortabil.   Curs valutar BNR valabil azi: 1 EURO = 4.1785 RON (+0.0034 RON); 1 USD = 3.3209 RON (+0.0308); 1 EURO = 1.2582 USD; (-0.0107). Leul pierde putin in fata monedei unice si mai mult in fata dolarului american. Euro pierde in fata dolarului american. În raport cu francul elveţian, leul s-a depreciat la 2,9814 lei/CHF, de la 2,9646 lei/CHF.

Stirea centrala care ne va insoti probabil si in zilele urmatoare poate fi numita “revolutia vantoaselor” sau daca doriti “babele lui felix lupta la baioneta”. Concomitent cu trupele sindicaliste plasate in punctele strategice ale “stapanirii”, Realitatea Tv continua manipularile incercand sa creeze evenimente care nu au loc si tragedii umane care nu exista. Singurul lucru existent sunt interesele de milioane de Euro ale sindicatelor investite in Realitatea Tv si alte afaceri oneroase ale Vantului.   Putin mai minor insa mult mai organizat Felix isi desfasoara organele de partid adica niste doamne trecute de prima si a doua tinerete, probabil pensionate pe caz de boala. Prietenul Rahoveanu descrie intr-o postare pe blogul sau, ambuscada babelor de langa parlament:

În Piaţa Victoriei, la colţul Guvernului dinspre strada Paris, chiar în gura staţiei de Metrou, miercuri, au apărut: un cort, o măsuţă, un afiş şi două mămăi. Pensi0narele, bine îmbrăcate, fardate, rujate, “aurite” şi nepărînd că se chinuiesc cu o pensie de sub 1.000 de lei,  ţipau după trecători: “Semnaţi pentru căderea Guvernului!”, “Semnaţi să-l dăm jos pe Boc!”. Doritori erau din plin, majoritatea tot pensionari şi la fel de bine îmbrăcaţi. E şi normal! Cine putea să aibă case în acea zonă rezidenţială, plină de sedii de ambasade? Foşti demnitari comunişti, foşti diplomaţi sau foşti lucrători în servicii. Oameni “amărîţi”, cu pensii care depăşesc uşor 2.000-3.000 de lei.

Tot de la Rahoveanu invatam ca:

Este vorba de Fundaţia pentru Apărarea Cetăţenilor Împotriva Abuzurilor Statului (FACIAS), cu sediul în Strada Gîrlei nr. 1b, Sector 1, Bucureşti, avînd-o ca director executiv pe Oana Florea(luptătoare pentru împropietărirea lui Voiculescu-Felix cu nişte imobile obţinute într-un mod dubios). Deci, sediul FACIAS este lângă bîrlogul trustului Intact-Antena 1, deţinut de familia Voiculescu.   

Bineinteles ca si Jurnalul National, transformat dintr-un jurnal serios cu potential intr-o fituica abjecta, apare cu un titlu scos din Der Stürmer:  Curba mortii – Regimul Basescu este mai pustiitor decat razboiul mondial si bineinteles incepe cu anologia aproapiata  standardelor securiste ale “Casei Voiculescu”:  Cine ar fi crezut ca, la 20 de ani dupa disparitia lui Ceausescu, romanii vor strange cureaua cum nici in cele mai negre vise nu si-ar fi inchipuit dupa ce guvernantii au decis sa taie din pensii, salarii si indemnizatii? Chiar in criza economica a anilor ’30, guvernele Romaniei au impus populatiei mai putine sacrificii, operandu-se reduceri de 10% din salarii. Bineinteles ca nimeni nu a scris cum uu fost „operate” salariile ziaristilor trustului Felix. Banii lui a fost intotdeuna mai presus de banii nostri si de multe ori buzunarele s-au si confundat!

Dl Crin Antonescu stationeaza undeva in afara galxiei noastre pe drum spre Andromeda,  afirma: „Daca maine presedintele impreuna cu liderii celorlate partide imi spun sa fac guvern, eu il fac cu doua conditii. Se organizeaza alegeri anticipate ceea ce nu ne incurca, e un proces care merge si noi facem guvern cu prim-ministru, cu program, cu toata raspunderea”. Ce noroc pe el, presedintele nu-l va chema!

Un alt liberal de frunte (fost) dl Şica Orban, nume de cod “organu’”, afirma din fundul pesterii in care a fost aruncat de colegul Crin: Traian Basescu e „samanta raului”, si atata timp va fi presedinte „nu va suporta niciun Guvern cu autoritate, nu va lasa niciun Guvern sa functioneze normal”.  „El nu are nicio atributiune in planul de masuri pe care l-a prezentat„,  „Noi platim pretul pentru faptul ca in 2009 nu s-a facut nimic. A fost an de alegeri prezidentiale, nu s-au redus costurile”. Din nefericire dl Şica are memoria scurta si probabil a uitat ca el a facut parte din “guvernul duduitor” a lui Tariceanu,  posedand recordul Guiness ca singurul ministru al transporturilor fara nici un kilometru de sosea construit in mandatul lui si concurent solid pentru Berceanu la titlul cel mai ineficient ministru al transporturilor din toate timpurile. 

Pentru a incheia intr-o nota clara postarea stirilor interne trebuie sa mentionez ca masurile de austeritate necesare propuse de Presedintele Basescu si executate de guvernul Boc nu vor valora public doi bani fara o incizie adanca in clientela de partid a pedeleului. Adriean Videanu si Radu Berceanu nu mai au ce cauta in guvernul Boc si inlaturarea lor este mai mult decat necesara pentru indeplinirea programului de austeritate. 

Stire proasta de pe malurile Hudsonului:  Alerta cu bomba in centrul New York-ului. Politia a cercetat o masina suspecta, in care se afla doua canistre cu gaz, situata in Union Square. Dupa ce a evacuat zona si a analizat continutul canistrelor, politstii au anuntat ca masina suspecta din Union Square nu reprezinta un pericol, relateaza CNN. Masina, parcata in intersectia dintre Strada 15 si Irving Place, in apropierea unei statii de metrou, a provocat alarma dupa ce cativa trecatori au observat doua canistre, pe bancheta din spate. Poate in sfarsit si dl Obama o sa inteleaga necesitatea inchisorii de la Guantánamo Bay. 

Va doresc sa aveti o zi buna!

159 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna dimineata! 🙂

    Deschidem seria comentariilor de astazi pe marginea evenimentelor de ieri.

    1. Exercitiul de comunicare al lui Basescu a fost foarte bun. Citarea cifrelor cu judetul Bihor a infipt adinc in creierii romanilor ceea ce se stia, cum ca unele categorii de romanasi mai descurcareti si-au obtinut drepturi de pensii desi nu le meritau. Exista in jur de 900.000 de mii de pensionati pe caz d eboala, dintre care doar o parte merita acest statut. La mine in scara exista pe palier trei pensionari sub 60 de ani. Unul este pensionat anticipat, dar cu stagiul de cotizare complet (femeie, cu 32 de ani, insa anticipata partial, pensie 30% redusa). Inca doi au urmatoarea situatie: femeie, 54 de ani, pensionata ca bolnava psihic, dar nu are nimic. Plus barbat, 55 de ani, pensionat tot cu capul, dar lucreaza sezonier in Italia. Are si pamint la tara, ultimul. Acesti ultimii nu au stagoul complet.

    (In trecere: cei pensionati ca bolnavi psihic trebuie sa isi piarda drepturile electorale. Nu ar trebui sa aiba drept de vot daca sunt asa de grav bolnavi psihic incit sa nu poata munci).

    Tot referitor la exercitiul lui Basescu, am remarcat fisiiala lui Tolontan, care declara, iesri seara, la irtv, „Deşi este un polemism strălucit, s-a dezobişnuit să dialogheze. Preşedintele s-a obişnuit cu monologul otevist, cu care nu poţi guverna o ţară. Frecuşurile tactice ale preşedintelui, ca jurnalist, nu mă impresionează. Aştept ca preşedintele României să vină şi la emisiuni televizate”.

    Problema lui Tolontan aseara a fost ca a incercat „sa-l faca” pe presedinte, crosetind pe marginea statului clientelar si vrind sa il intrebe de ce a inchis ochii la clientela PDL. A vrut sa se lege de discutiile alea care au transpirat, si pina la urma a dat-o in bilbiiala cu patinoarul. El credea ca Basescu e Ridzi. A iesit un fis, si Basescu l-a executat scurt: „ai vazut o ilegalitate, fa sesizare si o trimit la Parchet!”. Jurnalisti care se cred mai tari ca Presedintele statului.

    Cert este ca atacarea publica a problemei clintelismului lasa in off-side toata clasa politica. Basescu s-a inclus si pe el in clasa politica, spunind ca este parte, insa a rostit o replica magistrala, pentru a arata care e pozitia sa actuala: „Oamenii ma vor intreba de ce nu am facut nimic”. Inca o data, diferenta dintre un emanat si un votat. Emanatul se culca pe lauri, votatul se simte responsabil pentru mandatul primit, oricare ar fi pacatele sale anterioare.

    Cetatean

    14/05/2010 at 9:33 am

    • @cetatean, Buna Dimineata 🙂
      Tolontan si-a dezvoltat „simtzul civic” de cand a inceput sa creada cu adevarat ca ceea ce stie el conteaza. Pana la urma face jocul patronului pe un palier mai „fin”.

      Avem o problema cu „pensionarii invalizi”, care trebuie trecuti pana la ultimul din ei prin comisii medicale serioase.

      Cel mai important lucru trebuie insa sa fie desfintarea clientelei de partid. cu cat mai repede cau ata mai bine. Personal nu sunt optimist 😦

      Theophyle

      14/05/2010 at 9:41 am

      • @Theophile
        Ai schimbat (stratrgic ?) locul unde ” lupta la baioneta babele lui Felix 😉
        Nu e in preajma Parlamentului ci a Guvernului .
        Si inca ceva, legat de asta:
        Tu stii ca un mare filosof roman adevarat spunea ca si femeia care mulge vacile ar trebui sa aiba langa ea o pusca ceva, nu ca sa impuste vaca daca ii rastoarna donitza, ci ca sa fie gata oricand sa-si apere tara !
        Uite ca mai in gluma mai in serios ajungem la vorbele celor care nu mai sunt .
        Ma intreb cum s-ar uita unii in ochii lor 😉

        raduhumor

        14/05/2010 at 4:12 pm

  2. A propos de clientala. La mine in colegiu, un deputat traseit ajuns la pdl si votat de mine in 2008 doar din considerente politice, face o manifestatie impotriva Guvernului, stringind nemultumitii de actualele masuri (!). Individul asta nu mai pupa in veci vot de a mine si de la prietenii mei. Idiotul nu are site, activitatea lui e zero, in colegiu nu apare decit la alegeri. Ce corectie ii trag eu, sa se invete mine! A cistigat colegiul la vreo 200 de voturi diferenta. PDL-ul pierde colegiul daca il propune tot pe el. Am semnalat asta sefului de organizatie, printr-un mail, si o voi repeta.

    Asta a propos de clientela si de limitele dezvoltarii pdl-ului. PDL-ul a ajuns la maximul extinderii, e o broasa unflata care pare un bou, insa va pocni sigur la alegerile din 2012 daca nu se iau masuri.

    Cetatean

    14/05/2010 at 9:39 am

    • @Cetatean, trebuie sa avem o lista cu astfel de indivizi si ei trebuie criticati cu orice ocazie pe care ne-o vor da!

      Theophyle

      14/05/2010 at 9:42 am

    • @ Citoaien
      Mai, sa fie !
      Cum castiga astia portocalii alegerile doar a la Tiriac si Vantu, adica la mustatza ! :mrgreen:
      Tu care stii probabil mai multe e si normal sa fii revoltat !
      Pe bune, cine ar fi castigat ? 🙄

      raduhumor

      14/05/2010 at 4:17 pm

  3. Buna, Theophyle! Ti-am spus, deputatul meu care nu mai e al meu va avea parte de macar 5 voturi in minus (plus inca vreo 4 pe care le pot influenta, prin argumente). Sunt cu ochii pe deputatii si senatorii din orasul meu si stiu ce le poate pielea la fiecare. Asta de care spuneam e clar cel mai incompetent.

    Despre Tolontan: daca ar avea nas asa de fin si pentru moguli, ar fi cel mai straluicit jurnalist de investigatie. Dar nu are. Ne-am prins si noi ce joc face…

    Clientala politica e totuna cu „aparatul de partid” de care vorbea Blaga. Indivizi din deconcertate sau din firmele prietene, care, pe banii statului, mobilizeaza oameni la vot. Asta e faimosul „aparat”. Or, acest aparat are o proprietate. Are nevoie de unsoare ca sa functioneze. Trebuie spart, pentru ca unsoarea lui inghite averea tarii. PDL-ul plateste foarte scump fiecare vot din Parlament.

    Cetatean

    14/05/2010 at 9:49 am

    • @Cetatean,
      Aparatul asta e greu de desfintat. E un fel de simbioza a hotilor cu a talharilor. Toate partidele lucreaza la fel. Numai o legislatie puternica poate demola asemene canalii.

      Theophyle

      14/05/2010 at 10:06 am

      • nu pot nici acum să cred că oamenii aceia care au votat legea ANI au făcut-o inconştient. Nu cred că sunt atât de proşti, dimpotrivă, cred că se vede foarte clar că există un interes puternic de apărare transpartinic.
        Sincer, mi-e şi frică, noi suntem nişte şoareci în afara cetăţii cu numele Casa Poporului, iar ei fac legile.
        Nici Băsescu nu cred că e prea departe de ei, ca extracţie. Sper ca schimbarea care i s-a întâmplat în 2004 să-l ţină.

        para

        14/05/2010 at 10:14 am

        • para salut 🙂
          niciodata nu am fost si nu voi fi soarece. nici voi nu sunteti. toti am preferat sa vorbim mult si sa nu facem mai nimic. cred ca perioada asta s-a teriminat. personal voi face tot ce pot sa le dau magarilo astia cel putin un „fight”

          Theophyle

          14/05/2010 at 10:31 am

        • salut 🙂
          nu reuşesc să văd clar câmpul de luptă. Intuiesc direcţia, dar nu văd ce s-ar putea face împotriva unei Justiţii care e în mâinile lor, unui Parlament care am văzut cum votează, unui Guvern clientelar, unei opoziţii demagogice şi ţâfnoase. Practic, înţeleg de ce oamenii au ajuns să se înjure între ei şi să nu mai aibă încredere în nimeni. E vital ca Băsescu să comunice cât mai clar şi empatic cu populaţia.

          para

          14/05/2010 at 10:53 am

  4. Theo

    asearã, l-am întrezãrit cînd zapp-am pe Antonescul Crinului la una dintre televiziunile antinaþionale, A3 sau RTV. Zîmbea tîmp, cu capul dat uşor pe spate,emanînd aere de automulţumire şi narcisism. Cînd i s-a dat cuvîntul, nu-l mai dădea înapoi, deşi Ursu încerca să-i mai taie monologul. Această formă fără fond vorbea năvalnic de parcă ar fi ştiut o rezolvare miraculoasă, dar în schimb abera. Nimic clar, concis, de aplicat… Doar vorbe şi bucurie în glas generată de problemele Puterii.

    rahoveanu

    14/05/2010 at 10:09 am

    • @raho, salut 🙂
      Am impresia ca acest domn incearca ditirambe pentru a se impresiona pe sine. Caz interesant, total lipsit de substanta. Pe scaunul Bartienilor, ce mizerie 😦

      Theophyle

      14/05/2010 at 10:13 am

  5. Buna ziua!

    Deşi sătenii se plâng că nu au de lucru, 90% dintre terenurile agricole ale comunei Mironeasa au fost lăsate în paragină, iar crâşmele au răsărit la tot pasul: doar în satul-mamă funcţionează 21. Dependenţa de ajutoare este atât de mare, încât oamenii cumpără alimente „pe caiet” până când iau banii de la stat şi ameninţă că vor face revoluţie dacă li se vor tăia aceste drepturi.
    La Mironeasa, timpul nu se măsoară în ore fixe, ci în „pe la”. Ieri, o bună parte dintre săteni se pregăteau. Unii pentru pomana de la cimitir – a fost Înălţarea – , alţii pentru coada de la poştă unde se dau alocaţiile.
    Ceilalţi aşteptau cu nerăbdare ziua când le va veni rândul la ajutoarele de la primărie. Aproximativ 40% dintre cele 1.200 de familii sunt „vemeghiste”, adică primesc venit minim garantat, cuprins între 125 şi 400 de lei lunar. Peste 60% încasează între 50 şi 80 de lei drept alocaţii complementare sau monoparentale.
    Nu-i de mirare că la Mironeasa copiii se nasc pe bandă rulantă: 110 doar în 2009, populaţia comunei numărând 4.900 de suflete. Localnicii neagă însă că ar face copii pentru ajutoare. „Ce, e interzis să faci copii?”, se răţoieşte Gheorghe Agrici, şi el asistat social.

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/romani-de-profesie-asistati-social-894910.html

    Creanga

    14/05/2010 at 10:11 am

    • @Creanga, salut 🙂
      Mizerie profunda pana la raunchii sufletului. Si astia sunt romani?

      Theophyle

      14/05/2010 at 10:15 am

      • Am gasit la comentarii cu cine au votat baietii si fetele din Mironeasa:

        „In primul tur al alegerilor prezidentiale in 2009 in Mironeasa cei 3 „premianti” au fost:
        Antonescu : 693 voturi (46.57%)
        Geoana: 543(46.49%)
        Basescu: 153(10,28%)

        In turul 2 Geoana a avut 80% din voturile exprimate.
        Cine nu ma crede poate cauta pe siteul BEC.”

        Creanga

        14/05/2010 at 10:17 am

  6. Buna dimineata,
    Trebuie sa va povestesc ceva. Ca sa stiti cum sta treaba cu „pensionarii”cu tulburari (ca nu mai avem boli) psihice.
    Cei cu adevarat bolnavi nu prea vor sa se pensioneze si nici nu e bine pentru ei sa fie pensionati. Prefera gradul III si incearca sa lucreze undeva, chiar si sub calificarea lor. Ce se intampla cu acesti oameni, dupa mine cea mai defavorizata categorie, e alta poveste.

    Exista insa, despre astia e vorba, un mare numar de „pensionari” la care un diagnostic psihiatric ( de tot rasul) a devenit motiv de pensionare. In anii 90 si aveam o boala, se numea pensionita.
    Aici e vorba de spaga grasa, la medicii de expertiza si cate ceva si la psihiatrii.

    Ma tem, ca asa cum merg lucrurile la noi, sa nu aiba de suferit cei care sunt bolnavii si in general nu au pensii mai mari de 300-400 de lei.

    analizaexistentiala

    14/05/2010 at 10:14 am

    • Analiza salut 🙂
      Chiar nu stiu ce sa-ti zic. Am fost si eu medic la viata mea, pentru mine juramantul lui Hipocrate, chiar a insemnat ceva 😦

      Theophyle

      14/05/2010 at 10:17 am

      • Theophyle,
        Am incetat sa ma mai lamentez.
        Situatia e dincolo de orice imaginatie.

        analizaexistentiala

        14/05/2010 at 10:31 am

  7. Salut voios !
    Bineinteles ca manipulatorii profita.
    Si spera sa se cocoate acolo unde nu merita, speculand disperarea amaratilor.
    Nu sunt de acord, insa, cu “tragediile care nu exista”.
    Sa facem un calcul simplu, cu date reale pt. o luna :
    – pt. intretinerea unui apartament de 2 camere (in Buc.) s-au platit intre 3,5 si 4,5 mil. in lunile de iarna;
    – facturile pt. energie electrica, telefon, cablu etc. inseamna cel putin 1 -1,5 mil.;
    – pt. mancare si medicamente mai ai nevoie de inca un minim de 4 – 5,5 mil.
    E clar ca un venit de subzistenta e cam pe la 10 mil. (val. medie).
    Daca ciuntesti pensiile sub aceasta valoare (sub sloganul ala cu “solidaritatea”, total neinspirat) situatia pensionarilor devine DRAMATICA.
    La asta se adauga un fond extreme de nefavorabil politicienilor, care gafaie cu conturile pline in BMW-uri cu girofar sau isi trag comisioane grase/contracte cu statul.
    Iar cei care abia isi duc zilele devin extreme de usor MASA DE MANEVRA, din disperare.
    Cine nu intelege chestia asta si da cu barda uniform/neselectiv (invocand pretexte subtiri, de genul “e dificil sa separam” etc.), devine pur simplu odios.
    Restul (pensii false, pe caz de boala etc.) inseamna doar CORUPTIE nestarpita.
    Adica neputinta guvernelor care s-au perindat la conducere.

    Tzepelica

    14/05/2010 at 10:20 am

    • eu cred că asta e mişcarea. Băsescu va arăta înspre pensionari şi copii, pentru a sparge gaşca clientelei. Părerea mea.

      para

      14/05/2010 at 10:27 am

    • @timi 🙂
      nu spun ca nu vor fi tragedii. spun numai ca PANA ACUM, toata lumea a primit ceea ce a trebuit sa primeasca, se va intampla si luna asta si cea viitoare.

      masa de manevra a fost creata decenii inaintea lui Base, si un numar enorm sunt profitori in dauna unor oameni cinstiti care au contribuit o viata intreaga.

      Theophyle

      14/05/2010 at 10:38 am

      • Nu ti se pare anormal, totusi, ca in timp ce statul ii lasa sa zburde pe profitori, loveste in amarati ?
        Cu scuza – absolut penibila – ca nu poate sa stabileasca un barem sub care sa nu taie din venituri ?
        Repet, sa silesti un pensionar (privandu-l de venitul de subzistenta) sa se „solidarizeze” cu multimilionarii care au guvernat dezastruos, mi se pare pur si simplu ODIOS.

        Tzepelica

        14/05/2010 at 10:45 am

        • timi sigur ca este si sigur ca nu-mi place masura de „hai sa-i tragem pe toti cu 15% sau 25%”. Problema este urgenta, cred si sper!

          Theophyle

          14/05/2010 at 10:49 am

  8. Theophyle si toti prietenii Politeii, avem o lista cu cei care au distrus legea ANI:

    http://blogary.ro/2010/05/numele-parlamentarilor-care-au-castrat-legea-ani/

    Cetatean

    14/05/2010 at 10:25 am

  9. Creanga, salut!

    Mi-ai confirmat ca VMG-ul inseamna aservire politica.

    Tocmai am trimis un mail de perdaf senatorului meu care a votat varianta ANI castrata. L-am soponit bine, acum astept raspunsul ;-).

    Cetatean

    14/05/2010 at 10:27 am

    • Salutare Cetatene!
      Eu am copiat raspunsul de la un comentator, cred ca este o greseala, iese mai mult de 100%. Nu imi bat capul sa caut la BEC. Saracii din Mironeasa au ales… carciumareasa.
      Deputatul meu nu imi raspunde, am sa mai incerc (de la tine mi-a venit ideea sa ii scriu).

      Creanga

      14/05/2010 at 10:34 am

      • Creanga, insista. Ii poti face si o scrisoare recomandata cu confirmare de primire pe adresa oficiala a biroului parlamentar.

        Infrmatiile tael, chiar asa de pe blogul altuia, sunt exemplare, conteaza nu cifrele exacte, ci tendinta generala.

        Cetatean

        14/05/2010 at 10:38 am

  10. prieteni sa nu va speriati de faptul ca nu am avatar, sunt eu lucrez de pe un „berry” din taxi 🙂

    Theophyle

    14/05/2010 at 10:35 am

    • Am receptat 😉

      Cetatean

      14/05/2010 at 10:39 am

  11. Neata prieteni
    Astazi e ziua mondiala contra hipertensiunii.
    Sa o luam usor ca altfel ne ingroapa Ilici pe noi ; ori intentiile noastre e altele 🙂

    Un tanar de stanga

    14/05/2010 at 10:40 am

    • TDS, salut,
      numai asa cum spui, asta este metoda!

      Theophyle

      14/05/2010 at 10:42 am

    • salut, TDS! Sa ii propunem lui Ilici o alergare prin parc 😉

      Cetatean

      14/05/2010 at 10:45 am

  12. Trimite-ti senatorului vostru din circumscriptie un apel la revenirea ANI la instrumentele de control anterioare in conformitate cu dispozitiile CCR. Nu conteaza daca a primit votul votru sanu, daca e de la PDL, PSD, PNL sau UDMR. Cereti imperativ sa refaca legea ce va fi refuzata la Cotroceni.
    E un mijloc de atac simplu fata de nesimtirea alesilor.

    Turnofftheglory

    14/05/2010 at 10:40 am

    • TOG,salut 🙂
      raspunsul care l-am dat Tanaruui a fost pentru tine.
      dracia asta e prea mica pentru degetele mele 😆

      Theophyle

      14/05/2010 at 10:44 am

  13. TOG, s-a facut, tocmai am trimis mail acum 15 minute :-), va voi posta raspunsul, cind va veni, daca va veni.

    Cetatean

    14/05/2010 at 10:44 am

  14. Dracia asta de berry e buna pentru un copil la gradinita, dar merge bine si rapid pe internet 🙂

    Theophyle

    14/05/2010 at 10:46 am

    • Mie imi spui ? 🙂 Clientii mei imi dau instructiuni pe berry din circiumi, din carusel, de la schi – nu scapi de ei

      2 Stie cineva cum se numeste senatorul pdl de colegiul uninominal 15 Buc pe care l-am votat ? Ca vreau sa-i trimit si eu un ravas de amor

      Un tanar de stanga

      14/05/2010 at 10:51 am

      • Colegiul uninominal 15 in Bucuresti e pentru Camera. El este inclus in 6 Senat.

        Cetatean

        14/05/2010 at 10:57 am

      • TDS-ule te-ai pricopsit, la camer i ai pe Prigoana 😆

        Theophyle

        14/05/2010 at 10:59 am

        • Da, l-am votat constient pe Gunoier. A fost lupta intre datorie si sentiment. A invins datoria 🙂

          Un tanar de stanga

          14/05/2010 at 11:05 am

        • Crsitian Radulescu:
          Luări de cuvânt în plen: 103 (în 38 şedinţe)
          Propuneri legislative initiate: 19

          Nu are site, sta ascuns dom’ doctor. E din ’90 in parlament, a luat pauza intre 2000-2004.

          Creanga

          14/05/2010 at 11:17 am

  15. E buna pentru transmis din mijlocul „pesnionarilor” ? 😉

    Cetatean

    14/05/2010 at 10:47 am

  16. Cetatean

    14/05/2010 at 11:00 am

    • iti aduc la pranz de la casa poporului, poate videanu are cateva la el 🙂

      Theophyle

      14/05/2010 at 11:03 am

      • Vreau 1001 de bucati! 🙂

        Cetatean

        14/05/2010 at 11:04 am

  17. gata intru la o intalnire ne citim mai tarziu 🙂

    Theophyle

    14/05/2010 at 11:01 am

    • Succes!

      Cetatean

      14/05/2010 at 11:04 am

  18. TDS, rupe-l! 🙂 Mail sau scrisoare recomandata cu confirmare de primire pe adresa oficiala a biroului.

    Cetatean

    14/05/2010 at 11:01 am

  19. Al doilea glonţ care ne-a trecut pe la ureche.
    În cazul în care primul – Geoană – ar fi dat greş 😀 :

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-7271988-klaus-johannis-reducerea-salariilor-duce-diminuare-substantiala-veniturilor-buget-din-cauza-scaderii-impozitelor.htm

    gabhryel

    14/05/2010 at 11:04 am

    • Un idiot, asta stie economie cum stiu eu sa pilotez un portavion!

      Cetatean

      14/05/2010 at 11:05 am

  20. Cetă 😆

    şi dacă îl am pe distintul domn Crin, ce mă fac? 😀

    gabhryel

    14/05/2010 at 11:06 am

    • Daca asa avea timp, te-as ajuta eu. Ii caut un transcriptul lui discurs, ii fac analiza gramaticala, sa ii arat ca nu are cap si coada, si i-l pun in plic.

      Ii pun o singura intrebare: „cum crezi ca ma prostesti cu asemenea gargara?”.

      Poate voi face asta odata si iti voi trimite materialul 😉

      Cetatean

      14/05/2010 at 11:09 am

  21. Prieteni, va las si eu, ne citim mai tirziu, dupa amiaza! (sau, daca apare ceva urgent, intervin) 🙂

    Cetatean

    14/05/2010 at 11:06 am

  22. Si totusi in ce situatie sint protestele OK? E cineva indreptatit sa protesteze dupa voi? Pina si in Rusia se mai protesteaza in zilele noastre…
    E Franta comunista si Grecia maoista cind se protesteaza acolo?

    Ar trebui sa ne bucuram de fiecare data cind romanii ies in strada. Indiferent de motiv. Iar asta nici nu sint macar proteste.

    Daca T.Basescu tot a inceput sa comunice poate duce treaba pina la capat si informeaza si cine e responsabil pt situatie adica liberalii si nu guv. Boc.
    De ce il menajeaza atita pe Tariceanu?

    Comunicarea a fost si este catastrofala si la Cotroceni si la Guvern. Cum spunea parca si Rahoveanu Guvernul are o purtatoare de cuvint „muta”.

    Tio

    14/05/2010 at 11:07 am

  23. Salutare!
    UTS,
    Nu aveai cum să alegi în Bucureşti un senator în colegiul 15 întrucât sunt de toate 12 colegii sen.
    Probabil ai reţinut numărul 15 al colegului dep. (zona 1 Decembrie Sud+Codrii Neamţului+Căţelu), iar această zonă face parte din colegiul sen. nr. 6, unde într-adevăr a câştigat un PDL-ist: Cristian Rădulescu. (în col dep. a ieşit tot un pedelist: Silviu Prigoană)

    Băşcăliosul

    14/05/2010 at 11:08 am

    • Salve, mister B! Ai dreptate! I-am spus si eu asta lui TDS.

      Cetatean

      14/05/2010 at 11:10 am

      • Cetăţean, salut!
        Nu am văzut niciun răspuns pentru TSD când am început să scriu aici. Altfel nu mai interveneam.

        Băşcăliosul

        14/05/2010 at 11:24 am

    • Salut amice,
      Corect. Eu stiu ca l-am votat (cu noduri)pe Prigoana. Asa ca am dat search pe gugal sa vad ce senator este in ograda lui Prigoana. Nu m-am gindit ca un senator e la mai multi deputati. De aici incurcatura.

      Un tanar de stanga

      14/05/2010 at 11:32 am

  24. Angajatii primariilor din Baia Mare si Bistrita isi maresc salariile, votand diverse sporuri, in conditiile in care de la 1 iunie salariile bugetarilor vor scadea cu 25%.
    La Bistrita, angajatii si-au aprobat o marire de salariu 400 de lei pentru suplimente alimentare. Mai precis, cei 200 de angajati spun ca au nevoie de suplimente cu vitamine pentru a presta munca de calitate.

    http://www.ziare.com/stiri/stiri-eveniment/angajatii-din-primarii-isi-maresc-salariile-inainte-de-reducerea-cu-25-la-suta-1015565

    Fir-ar vitaminele sa le fie
    Astora de la primarie
    Le dam vitamina C(oncediere)
    Vai fi 100% taiere

    Creanga

    14/05/2010 at 11:10 am

  25. Creanga, nu vor mai putea face asta. Se adopta legea insolventei primariilor. Vor intra in faliment.

    Cetatean

    14/05/2010 at 11:11 am

  26. am văzut că protestează în Piaţa Victoriei şi poliţişti din cadrul Poliţiei de Frontieră

    este de consemnat că Poliţia de Frontieră a fost controlată pe vremea PNL(+PSD) – i.e. angajări şi plantat şefi – de indivizi din reţeaua Voicu (Remus Şpan, acum cercetat de Parchetul General)

    gabhryel

    14/05/2010 at 11:21 am

  27. salut

    Iohannis e genial: daca urmam rationamentul lui, solutia e simpla, dublam numarul de bugetari, cresc incasarile si iesim din criza

    razvan

    14/05/2010 at 11:53 am

    • razvan, salut, asta da stofa de premier 😆

      Theophyle

      14/05/2010 at 1:49 pm

  28. Salve, razvan!

    Cititi neaparat, e vorba despre situatia interna a PDL!

    http://www.realitatea.net/stoica-spune-ca-in-bpn-al-pdl-s-a-invocat-schimbarea-lui-boc–daca-masurile-economice-esueaza_713615.html

    Totul e pe umerii Colegiului Director National:

    „Art. 110. (1) Colegiul Director Naţional (CDN) este organul de conducere a activităţii PDL în perioada dintre şedinţele CNC şi este format din membrii BPN, preşedinţii organizaţiilor interne de nivel naţional, preşedinţii organizaţiilor judeţene, preşedintele organizaţiei municipiului Bucureşti şi preşedinţii organizaţiilor de sector din municipiul Bucureşti, preşedintele CDLR, trezorierul” (statutul pdl).

    Daca nu ii reuseste manevra lui Basescu, PDL pierde fara drept de apel alegerile, pentru ca greii il vor sabota, pentru a-l da jos in iarna. Alegerile in PDL trebuie sa aiba loc in iulie!

    Cetatean

    14/05/2010 at 12:02 pm

    • Nu prea cred. Inca o data sursa NewsIn, inca odata, Vanti inca odata manipulare!

      Theophyle

      14/05/2010 at 1:50 pm

  29. le-am trimis si eu mailuri alesilor mei, William (Branza) si Riceard (Badea); la ce nume si fete au, nu ma astept la mare lucru
    macar sa intrerup solitaire-ul secretarei cat le sterge

    razvan

    14/05/2010 at 12:32 pm

  30. Razvan, va fi din nou vot pe lege, Basesc o va reintoarce. Vom vedea atunci ce efecte au avut scrisorile noastre.

    Cetatean

    14/05/2010 at 12:33 pm

  31. @theophyle, all
    de fiecare dată de câte ori explică omul ăsta câte ceva, înţeleg. De ce nu înţeleg când vorbesc miniştrii de finanţe?
    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-7270302-drama-nationala-provocata-artificiu-contabil.htm
    Guvernul are datoria să fie transparent cu cetăţenii săi.

    para

    14/05/2010 at 12:35 pm

    • @para, de ce?
      simplu, baiatu’ a fost la comertzu exterior, stie el cum sa explice 🙂 cu Leantza mergea mai greu 😀

      Theophyle

      14/05/2010 at 12:45 pm

      • şi ăsta?

        para

        14/05/2010 at 12:49 pm

        • in special asta!!!

          Theophyle

          14/05/2010 at 1:50 pm

  32. Off-topic. UE, Germania, Franta si suveranitatea.

    De ce se va dezmambra cindva UE.

    ” Europa a anunţat planuri radicale, miercuri, de a pre-aproba bugetele statelor membre începând cu anul viitor, ceea ce a stârnit reacţii diferite în puterile europene Germania şi Franţa.

    Cancelarul german Angela Merkel declara că bugetele „oricum nu sunt un secret,”subliniind că Bruxelles poate crea de pe acum o opinie despre ce vor înainta guvernele în timpul
    dezbaterilor bugetare.

    Ea adăuga că nu este un lucru rău a se permite comisiei să comenteze. Adjunctul său, ministrul de Externe Guido Westerwelle declara anterior că dreptul de a stabili bugete de către parlamentele naţionale reprezintă „nucleul suveranităţii de stat.

    În Franţa, ministrul de finanţe Christine Lagarde declara că ar fi „util” un schimb de documente cu partenerii, deşi poziţia guvernului a fost subliniată clar: „parlamentul adoptă bugetul naţional.”.

    Limita integrarii a fost atinsa. Curtea Germana de la Karlsruhe a spus-o deja: parlamentul national ese expresia suverantitatii. Suveranitatea nationala nu se deleaga.

    Acum astia o afirma cu jumatate de gura, dupa ce au insustat cu Lisbona. S-au bagat ca prostii in ceva, si acuma dau inapoi.

    Cetatean

    14/05/2010 at 12:41 pm

    • nu cred ca va merge 😦

      Theophyle

      14/05/2010 at 12:46 pm

      • Nu va merge, Germania si Franta nu vor renunta la suveranitatea bugetului.

        Cetatean

        14/05/2010 at 12:49 pm

  33. pentru interesati, am reusit si o postare pe Politea Digest, niste lucruri bune din The Economist:

    http://politeadigest.wordpress.com/2010/05/14/the-economist-corner-%e2%80%93-essential-readings-vii/

    Theophyle

    14/05/2010 at 12:48 pm

  34. Exceptionala analiza lui Voinescu pe marginea legii educatiei! EX-CEP-TIO-NA-LA!

    http://www.adevarul.ro/actualitate/Dilema_saptamanii-_Legea_educatiei-_Ce_ne_propune-_-_Inchiderea_mintii_Romaniei_0_261574016.html

    Theophyle, are oarecare legatura proiectul tau, nu crezi 😉 ?

    Articolul asta merita o dezbatare ampla, o postare macar!

    Cetatean

    14/05/2010 at 12:48 pm

    • Comentariul meu scurt: sever surprinde nu doar esenta educatiei in Romania, ci esenta insasi a spiritului Europei, care s-a financoarizat in urltinii 20 de ani si care o va face sa moara, din propria vina:

      „Sîntem preocupaţi să asigurăm elevilor abilităţile necesare mişcării pe piaţa muncii secolului XXI, să le dezvoltăm spiritul antreprenorial, să le dezvoltăm reflexele traiului într-un spaţiu pluricultural, să-i obişnuim cu libertatea politică şi cu diversitatea religioasă. Dar nu părem deloc preocupaţi de dezvoltarea obişnuinţei de a evalua etic ceea ce se întîmplă în jur şi nici de a le dezvolta conştiinţa conţinutului moral al oricărui gest social.

      Vivat conservatorismul! Vom comenta la postarea pe care il rog pe Theophyle sa o consacre problemei de mai sus intr-o zi de weekend 😉

      Cetatean

      14/05/2010 at 12:55 pm

      • Cetatean asa cum am spus mai sus. O facem sigur!

        Theophyle

        14/05/2010 at 1:53 pm

        • Super, este de comentat mult!

          Cetatean

          14/05/2010 at 1:57 pm

    • eu consider că etica are mai mare apropiere cu religia, iar religia nu o văd în şcoală.

      para

      14/05/2010 at 1:00 pm

      • Nu o vezi sau nu vrei s-o vezi? Nu ai fost explicit.

        Cetatean

        14/05/2010 at 1:06 pm

        • aş vedea-o în viaţa omului, bineînţeles, atăta doar că o văd ca pe o alegere liberă, nu ca pe o materie impusă. Mi-e frică de şablonizare şi de pierderea sevei. Cel mai bun mod de a preda etica este exemplul personal, şi mă îndoiesc că ar exista profesori pentru aşa ceva.

          para

          14/05/2010 at 1:13 pm

      • mai degrabă logica (vezi discursul public, argumente etc.)… iar retorica n-a exista niciodată decît ca termen rizibil
        (şi n-ar strica nici filosofia)
        le-au scos din facultăţi (inclusiv de la jurnalism)

        răzvandumitreştii şi noricile zburdă spunînd orice
        nu mai amintesc prostănacii şi iohanişii

        gabhryel

        14/05/2010 at 1:20 pm

    • @cetatean, musai. O voi face Sigur!

      Theophyle

      14/05/2010 at 1:52 pm

      • OK! 🙂 abia astept!

        Cetatean

        14/05/2010 at 1:57 pm

  35. Nr 1 a bancii Deutsche Bank, domnul Ackermann , a declarat ca Grecia nu are capacitatea sa plateasca toata datoria !
    Bursele au pornit voios la vale !
    Ne apropriem de primele „falimente pilotate ” ?
    (idee tot germana)

    Stefan A.

    14/05/2010 at 1:12 pm

    • Sper ca da, altfel, cu cit ele sunt mai tirzii, cu atit mai rau!

      Cetatean

      14/05/2010 at 1:14 pm

  36. Ce mare se crede Antonescu de face pe el un guvern chiar mâine, cu 2 condiţii:
    1. Dacă organizează alegeri anticipate, că nu ne încurcă (serios?)
    2. În timp procedura de la pct. 1 merge în neştire, noi facem pe noi cu PM cu tot (zău?) cu program ( hai, nu mă-nnebuni!) cu toată răspunderea (ura, trăiască ura!).
    Haideţi să i-o punem (!)… în practică:

    -Pas1: Guvernul Boc este trântit prin moţiune de cenzură sau, mai degrabă, demisionează mâine şi e desemnat candidat de PM “Crin-noi facem guvern”.

    -Pas 2: Este înverstit noul govern, cu noul program, cu toată răspunderea etc şi încep demersurile de respectare a primei condiţii (a doua s-a îndeplinit deja).

    -Pas 3: Nu se pot organiza alegeri anticipate decât după dizolvarea parlamentului, adică după trantirea guvernului papagalului Crin şi bi-refuzul parlamentului de învesti un alt guvern ( excludem demisiile în bloc ale parlamentarilor, din motive de neputinţă cronică şi trecere la alegeri parţiale, nu anticipate în întregul organului suprem)
    Ce se întămplă cu papagalul în acest timp? Deja aberează în vis cu programul

    Colac peste papagal, după ce ar fi trântit prima dată G Crin1 , are pretenţia de la TB să-l desemneze tot pe el candidat de PM la pt G (de la gargara) Crin 2, ceea ar fi mai ceva ca râsul curcii, după ce curca-papagal a condamnat această posibilitate la Boc 2, ba chiar şi abuzul neconstituţional al preşedintelui de a persista în desemnarea unui candidat din aceeaşi tabără care n-ar avea susţinere parlamentară.
    Să trecem peste asta şi să admitem prin absurd că toată lumea îşi respectă “cuvântul dat” şi pică orice nouă tentativă de învestire a unui nou govern.

    -Pas. 4: Sintagma papagalului “Cu toată răspunderea” capătă valenţe nemaipomenite datorită art. 109 alin 1 handicapat prin modoificare înghipuita de făcătura de premier (Crin sau un alde Io-ha-ha-ha, tot o cântătoare bezmetică):
    “Guvernul răspunde numai în faţa parlamentului… care nu-i, decât de décor până la finalizarea alegerilor în termen de 3 luni ”
    Colac peste papagal, în acest timp parlamentul nu poate adopta sau modifica legi organice, dar nici guvernul nu are drept de iniţiativă legislativă, nici pe calea asumării răspunderii .
    Ce program, ce răspundere, cu ce pârghii se dă potent un guvern Crin(eb)unu demis, cu statut de interimar aflat în aşteptare?”
    Ary 110 alin 4: „Guvernul al cărui mandat a încetat potrivit alineatelor (1) şi (2) îndeplineşte numai actele necesare pentru administrarea treburilor publice, până la depunerea jurământului de membrii noului Guvern.”
    Concluzii:
    -Crin vine cu soluţii anticlismă.
    -Ca să nu vorbim degeaba despre mălaiul păsăroiului visător al postului de premier nerevocabil, să vedem mai întâi dizolvarea reală a parlamentului „dornic” de o nouă loterie a viselor, pe sistemul de corcitură uninominală!
    -Mare e colivia Ta, Doamne!

    Băşcăliosul

    14/05/2010 at 1:14 pm

    • Cel mai tare din parcare. Crin autotsatisfacatorul, gigant om absolut gigant! Cum naiba nu vedem noi asta, suntem orbi, domnilor orbi 😆

      Theophyle

      14/05/2010 at 1:56 pm

  37. Mister B, esti tare! 🙂

    Decriptarea mea: Crin popune aminarea masurilor, ca anul trecut, pentru ca intre timp situatia economiei sa devina dezastruoasa si da intram in casi-faliment. Anul trecut Boc nu a putut face nika pentru ca PSD-ul trebuia sa vegheze.

    Crin se teme pentru bazinul lui electoral. A spus ca nu accepta impozitarea progresiva (ca apara cota unica), dar vrea sa nu se reduca salariile la cei cu pensii si venituri mici. E clar, a cazut in bazinul stingii si nu mai poate iesi. A mai cerut ceva masuri de incurajare a intreprinzatorilor, insa deja a dat semnalul abandonarii tacite a cotei unice (vorbind de taieri diferentiate).

    Crin si PSD-ul se bat pe acelasi bazin. Fiecare zi e pentru el un chin, a ramas fara retorica. Nici o fraza nu mai e ca inainte, toate sunt d efelul „eu nu spun nici…, dar nu sustin nici…noi nu sustinem decit (urmeaza o teza stingista cosmetizata).

    PDL-ul trebuie sa tina alegerile in iulie si sa se reformeze, au un bazin de drepta de cucerit!

    Cetatean

    14/05/2010 at 1:20 pm

    • Cetatean,
      Rahoveanu a descris mai sus foarte sugestiv şi realist postura impostorului politic Crin. Aseară era la fel de rătăcit în logoree gargarisimă… asistată de nişte neputincioşi gură-cască de presă. Ioc coerenţă, ioc conţinut, ioc reacţie din partea căscaţilor!

      Băşcăliosul

      14/05/2010 at 1:45 pm

      • Salut Mr. B 🙂

        Nu este impostor, deloc. El crede in ceea ce spune, chestie de patologie sau probleme de IQ. Tare as vrea sa stiu cat are! Nu cred ca depaseste 90. Nu are cum!

        Theophyle

        14/05/2010 at 1:58 pm

        • Salut, Theophyle!
          E un fel de a-l numi pe acest mincinos din naştere,desăvârşit prin educaţie la fără frecvenţă. Cred că are o problemă patologică, aşa cum spui. Mitomnul are senzaţia că este convingător în orice imprejurare, probabil fiindcă a fost înconjurat în decursul vieţii de buni ascultători… la fel de căscaţi ca alde Bufniţa şi Cucuveaua de la ora de floc.
          Colivia e încăpătoare.

          Băşcăliosul

          14/05/2010 at 3:11 pm

    • @Cetatean, salut.
      Ai oarece dreptate. Crin se tot insinueaza in bazinul cel larg al stangii. Prin ianuarie-februarie 2011, acest bazin va fi laaarg de tot, asa ca poate-l primim pe libral intr-un colt.
      Acum, rata saraciei este de 29%. Atunci, va fi de minim 50%. Plus cei care acum se considera clasa medie emergenta si atunci (cand nu vor mai putea plati ratele la masina, casa) vor fi pur si simplu saraciti.

      Dar sa vorbesti de bazinul dreptei dupa aceasta curba de sacrificiu este amuzant. Nu vrei sa inlocuiesti cu pahar? Hai, pentru ca-mi esti simpatic!, cu chiuveta? Ar fi mai aproape de adevar.
      Sa zicem 7-10% cu indulgenta. Iar daca nebunu’ chiar reduce si bursele scolare si studentesti, atunci ati pus-o de marea mamaliga cu toate curentele intrepatrunse de dreapta din partid.
      Or sa apara in curand datele trimestriale ale companiilor mari si mijlocii. Chiar daca nu le vor publicita companiile, baietii priceputi le vor cauta si le vor expune. Vom vedea atunci cam ce vor zice romanii din „bazinul” PDL despre asta…

      Pana atunci, sa privim ce spun si altii despre masurile nebune si sa comparam indicatorii de conjunctura:

      http://www.lemonde.fr/europe/article/2010/05/13/tour-d-europe-des-plans-de-rigueur_1351160_3214.html

      Ei?

      casandra

      14/05/2010 at 2:40 pm

      • Casandra, buna!

        Iti cunosc simpatiile social-democrate. Consider social-democratia furt cosmetizat in numele grijii fata de unele categorii sociale. Social-democratii nu ar avea ce imparti daca nu ar exista ceva de taxat. Nu vom discuta insa despre social-democratie in general, care nu e viabila economic pe termen lung, din ratiuni economice si de demografie.

        Altceva vreau sa spun.

        1. Eu vad pentru tara asta dincolo de 2010-211. Tu te incadrezi perfect in logica scurta, sociala, a voturilor de peste 1-2 ani 😉 Eu analizez mereu fenomenele din perspectiva lunga. Pentru mine, timpul politic nu e delimitat strict electoral.

        Asa ca pe termen lung, PNL-ul e mort, din doua motive:

        1. Viata lui parlamentara actuala se datoreaza unei legi electorale perverse, care va fi schimbata. Crin va cadea acolo unde ii este locul: pe locul 2 intr-un colegiu electoral.

        2. PNL-ul nu mai apara de mult dreapta, se poate lipi de stinga, cum vrea ciorditorul de Patriciu.

        Mai mult, am ceva care sa iti arate ca „bursierii” aia merita sa nu ia nici o bursa: http://www.zoso.ro/page/2

        4. Dreapta: exista un bazin de 3 milioane de oameni care lucreaz ala privat care aproba pozitiv taierile de salarii la stat. Sigur, exista si 5 milioane d epensionari pe care s ebazeaza social-democratias moderna, insa daca se va introduce votul prin corespondenta, baietii din diaspora vor face legea, inca o data 😉 (cinic spus, ca stiu ca nu te superi).

        Cetatean

        14/05/2010 at 3:27 pm

        • @Cetatean, stiu ca n u te superi, deci:

          1. conservatorismul si liberalismul clasic sunt criminale. Nu au demonstrat in istorie decat justificarea subtire a furtului de resurse, de sanse si de viata. Cat timp au facut legea in lume, 80% din omenire a stat in genunchi. Abia cand stanga (chiar si cea radicala!) le-a obligat au stiut sa se umanizeze, dar se vede din experienta ultimelor decenii ca umanizarea a fost de suprafata, mai mult de teama contagiunii bolsevice a propriilor popoare. Si-au zis ca decat sa-i oblige popoarele sa dea tot ce-au furat in sute de ani, mai bine sa indulceasca de buna-voie politica.

          2. Fotografia de la zoso nu demonstraza altceva decat ca , de cand „babacii” cu bani multi pot plati studiile si diplomele loazelor de Bamboo, si nivelul general al studentmii sufera. Daca admiterea la facultati s-ar face doar prin concurs, multe „succesuri” ar spala podelele…Asa ca lasa bursele in pace, sa mai ajunga sa studieze si tinerii cu adevarat inteligenti. Dar ce-ti spun eu tie asta? In fond, vrea sa taie bursele elevilor si studentilor tatal supremei Bamboo, nu tatal lui Einstein. De ciuda. Sa nu intre in competitie vreodata succesurile din batatura cu inteligentele adevarate ale acestui neam.

          3. Stiu ca tu crezi ca vezi pe termen lung. Dar te iluzionezi. Ai avea dreptate doar daca toti hraparetii pamantului ar putea sa-si stabileasca resedintele undeva in spatiul extraterestru. Furtuna pe care-au provocat-o pe tot globul nu le lasa niciun petic de pamant sa se refugieze. Va fi un razboi greu si lung, pe care-l vor pierde. Globalizarea le-a dat o luzie: ca se pot sustrage puterii regulatoare a statelor si puterii sindicatelor. Au impresia ca in fata valului care vine mai conteaza prea mult Consensul Washington, scoala de la Chicago sau scoala austriaca de economie. Ma faci sa rad!
          Dar lacomii au nevoie de consumatori. Doar 6 luni de boicot in piata pentru orice firma, orice produs, pune la pamanat orice coropishnitza. Iar aceasta criza-i va invata pe oamenii obisnuiti aceasta lectie.
          Modelul economic de prada va fi schimbat in putina vreme. De fapt, deja se lucreaza la asta… Dar nu va fi modelul 20/80.

          4. Te amagesti cu salariatii de la privat, ca sursa electorala pentru PDL. Cand vor vedea ca trebuie sa le dea mai multi bani parintilor pensionari pentru a supravietui, cand vor vedea ca patronul le taie mai usor salariul si-i pun mai usor in strada, cand vor vedea ca spitalul din oras nu mai functioneaza, ca l-a desfiintat Basescu in cadrul programului „200 de spitale sa se duca la dracu’!” si trebuie sa-si interneze copilul la 80 km distanta, daca nu moare pe drum… Si, mai ales, cand vor vedea ca de Craciun si-a mai facut cadou patronul lor inca un Lamborghini…
          De abia de acum inainte incepe istoria aici.

          casandra

          14/05/2010 at 5:16 pm

        • A, si despre diaspora! Chiar crezi ca milioanele de oameni foarte simpli vor mai fi usor de pacalit? Crezi ca votul lor va fi asa cum speri? Cele cateva mii de voturi resentimentare ale exilului vechi vor fi maturate de experienta directa si nemijlocita a milioanelor de oameni care si-au lasat acasa parintii cu o pensie si-i aud acum plangand, si-au lasat acasa copii la scoala din sat si acum aud ca trebuie sa faca naveta la 15 km…Chiar crezi?

          casandra

          14/05/2010 at 5:22 pm

        • @Casandra, salut 🙂

          Fara a intra in disputele voastre, o singura remarca. In viitoarea generatie diaspora romaneasca (cel putin aia pe care o cunosc ff.bine) nu va vota PSD, in nici un caz.

          Simplu, atat timp cat Iliescu traieste si Nastase va juca in prim plan politic. Ei vor vota pe oricine numai sa nu fie PSD.

          Aici garnatez!

          P.S. Comunismul si Socialismul lui Ilici nu sunt de loc criminale. Pacat ca ai inceput sa te exprimi intr-un fel care pe mine personal ma descalifica intr-o conversatie cu tine. CRIMINAL?! Pacat!

          Theophyle

          14/05/2010 at 5:54 pm

  38. Ponta, live, irtv: „Basescu ne-a (PSD) amenintat!”

    Cetatean

    14/05/2010 at 2:12 pm

  39. Theo
    colegi de dialog

    ieri, purtătorul de parole a ieşit cu un editorial aici http://www.ziare.com/politica/guvern/opinii-ioana-muntean-guvernul-boc-merge-pana-la-capat-1015488

    Eu nu am vrut să bag pe blog ptr că eram critic şi îmi stricam relaţia cu o fostă colegă. Sincer, nu cred că ea ştie atîtea cuvinte. Vedeţi şi voi!

    rahoveanu

    14/05/2010 at 2:14 pm

  40. Salut!

    Suspectezi ca altcineva a scris articolul?

    Cetatean

    14/05/2010 at 2:17 pm

  41. ha, Dumnezeu nu pate cu parul, uneori e ironic cu Geoana!

    „Senatul nu mai dispune de fonduri pentru plata salariilor funcţionarilor săi în ultimele două luni ale acestuia. În paralel, senatorii au epuizat deja 64% din fondul de deplasări interne. Cu toate acestea senatorii se codesc să-şi taie propriile indemnizaţii sau să renunţe le ele pentru a-şi ajuta angajaţii să aibă un ban la sfârşit de an.

    În şedinţa Biroului Permanent de luni, membrii conducerii au aflat că pentru lunile noiembrie şi decembrie nu mai există bani pentru plata personalului Senatului. În schimb, există fonduri pentru senatori. Anunţul făcut de liberalul Dan Radu Ruşanu nu a fost primit cu încântare de senatori, mai ales că era însoţit de recomandarea acestuia ca parlamentarii să renunţe la o parte din propriile indemnizaţii pentru a ajuta financiar salariaţii acestei camere” (antena3).

    Cetatean

    14/05/2010 at 2:20 pm

  42. Salutatiuni cordioase ! La tema si la coomenturi :
    1.Pentru mine, care nu concep si nu inghit de loc dubla masura nici in politica interna nici in cea externa, Guantanamo, Abu Ghraib si inchisoarile secrete ale unot tari NATO reprezinta o mare rusine a sec.XXI.
    2.Eu tot nu inteleg de ce se invoca neputintza primului guvern Boc prin alianta (a se citi boicotul ) cu PSD .Domne, in momentul cand a decis (caci el a decis) sa se alieze cu PSD,Basescu nu stia ce-i poate primiului pielea? In al doilea rand, concret, CUM a impiedecat PSD pe cei din guvern sa lucreze, cate vreme Ministerele cheie :Finante,. Economie, Justiei si PREMIERUL erau ale PDL ? A,Sa nu uitam ca una dintre cele mai importante legi, cea a pensiilor a fost ,in cea mai mare masura facuta de un ministru PSD, Sarbu.Sa zicem(chiar in lipsa unor dovezi concrete) ca ,per ansamblu, activitatea reformatoare a fost incetinita de prezenta PSd la guvernare, dar de ce nu au facut ministri PDL reforma in propriile lor ministere? Acolo cine i-a impedecat?
    Ziceti ca Iohannis e ,,genial”; nu stiu daca e sau nu, dar Boc al vostru ,in modsigur, e genial :)Asumati-l 100% !

    Loda

    14/05/2010 at 2:32 pm

  43. Sa nu uit, apropo de initiativa voastra de ieri ,privind propunerile pentru a ajuta iesirea din criza.Eu zic sa nu-l uitati pe Radu Moraru si geniala sa initiativa careia-i face promo de doua emisiuni : suspendarea tuturor platilor catre parlamentari, salarii, chirii, diurne ;a calculat el ca s-ar face economie 100 milioane de euro si tot cheama (ca doar nu o zic ,,incita” 😉 )telespectatorii sa adere la initiativa lui ! Ieta solutia ! 🙂

    Loda

    14/05/2010 at 2:35 pm

    • Loda, sotia mea, profesoara, ajunge de la 900 la 680 de RON, si cu toate acestea este de acord cu reducerea salariilor, pentru iesirea din criza. Tu esti de acord cu taierea de 25%?

      Cetatean

      14/05/2010 at 2:46 pm

      • Cetatean :
        Insreamna ca sotia ta e tanara (imi dau seama dupa venit). mai, eu nu sunt de acord sa-mi taie ,dar accept,ca ce sa fac? Nu pot insa sa nu ma gandesc ca, daca aveam un guvern profi, si anult trecut si acum, poate nu era necesar sa se taie acum in carne vie. Dar, de acceptat accept ,inghit si accept, pentru mine ASTA inseamna patriotism, nu confund niciopdata patria cu conducatorii !

        Loda

        14/05/2010 at 3:20 pm

        • Loda, imi vei permite sa iti semnalez ceva care spune multe.

          „Sotia ta e tanara – imi dau seama dupa venit”. Tu stii ca, la veniturile alea, sotia mea e tinara, pentru ca are cele mai mici venituri din sistemul de invatamint.

          Ei bine, eu spun ca asta e semnul celei mai mari nedreptati: ca sotia mea trebuie sa astepte 25 de ani pentru a primi un salariu decent. Salariul ei este stabilit dupa performanta, ci de vechimea in munca. ASA FUNCTIONEAZA SOCIAL-DEMOCRATIA: fidelizeaza anumite categorii sociale. Sotia mea are studii complete la Paris, dar nu are salariu mai mare, pentru ca nu are vechime. Deh, vechimea bate competenta, iar fituicile date de Inspectorate scolare cu care unii profi isi iau gradatii, sunt mai bune decit diplomele obtinute in straintate, dupa ani de zile de munca serioasa.

          „Nu pot insa sa nu ma gandesc ca, daca aveam un guvern profi, si anult trecut si acum, poate nu era necesar sa se taie acum in carne vie”

          Eu as spune altfel: „Daca Guvernul nu platea oameni in functie de vechime, poate nu ne fugeau atitia oameni valorosi din tara„.

          Cetatean

          14/05/2010 at 3:34 pm

        • Nu te mai intreb de ce nu esti de acord sa ti se taie salariul cu 25%, e nerevant. Stiu de ce.

          Sa iti mai spun ca nici eu nu sunt de acord sa platesc impozite asa mari pe salariul ala mic pentru ca statul asistential sa isi intretina votantii? Nu, nici eu nu sunt de acord. Dar inghit si platesc.

          Cetatean

          14/05/2010 at 3:40 pm

        • Aici sunt total de acord cu tine, dar nu sunt de acord ca o arunci ,degeaba, in csarca social-democratiei.Au fost guverne CDR, din 2004 suint guverna DA, liberale, de dreapta, a schimbat vreunul principiul vechimii ? Schimba cumva celebra Lege a invatamantului care se dzbate acum, acest principiu ? Dar celebra lege a salarizarii unice? Iti spun eu, NIMIC, dar tot exclusiv social-democratia e de vina.Pai ?
          Eu intotdeauna am spus ca unicul criteriu trebuie sa fie performanta usor cuantificabila si, eventual, gradele didactice, atat !

          Loda

          14/05/2010 at 3:44 pm

  44. Buna, Loda! 🙂
    Da-mi voie sa iti spun ceva. Personal, nu imi dau seama ce viziune asupra viitorului acestei tari ai. Sau ce viziune economica. Stiu ca simpatizezi spre stinga, insa intrebarea mea este: in numele a ce? A economiei, nu cred, stinga in general si psd in particular nu a produs decit saracie si fuga romanilor in Europa, la cules capsuni. Da-mi un argument economic pentru care ar trebui sa fiu de acord cu fituicile lui Nastase in care vorbeste de cota unica. A dreptatii? Nici asta nu cred, pewntru ca psd numai sinonim cu dreptatea si adevarul e. Da-mi un argument sa nu il scuip in fata pe Iliescu, pentru revolutie, mineriade si capsunari.

    Acum, la obiect:

    1. Guantanamo. Nu sunt specialist militar, nu ma exprim.

    2. Alianta cu PSD. Ca sa fiu cinic. Basescu a facut foarte bine ca a facut alianta cu psd, mai ales ca pnl-ul nu a vrut. Baietii vroiau sa il izoleze si sa ii impinga inca 4 ani un guvern psd-pnl. Asa, Basescu a facut alianta cu psd-ul ca sa evite incercuirea si mai ales ca sa ia psd-ul la guvenare. PSD-ul nu putea sa aiba discurs de opozitie cita vreme era la Guvernare. De aceea au iesit si au darimat Guvernul Boc. Iti amintesc ca tara a stat TREI LUNI fara guvern. Ar trebui sa ii tragi una peste cap lui Geoana, si sa il intrebi de ce a facut-o. Trei luni cel putin l-au impiedicat sa lucreze. Nu mai spun ca au avut 3-4 ministri de Interne, din cauza lui Voicu. Instabilitate politica. Plus sabotare la vot, in Parlament, la anumite legi.

    Raspunde-mi constit: vroiai un guvern psd-pnl? Crezi ca aveau solutii?

    3. Loda, tu mai ai curaj sa sustii psd-ul cind ai aflat de Voicu? Dau doar un exemplu. Noii ii rupem aici pe Udrea si pe BVB. Tu de care dintre membrii PSD te distantezi?

    Cetatean

    14/05/2010 at 2:44 pm

    • Uf, cat am de raspuns !!! metodic:
      Eu nu am o viziune asupra viitroului acestei tari si cu atta mai putin una economica, dar nu

      Loda

      14/05/2010 at 3:21 pm

    • Uf, cat am de raspuns !!! metodic:
      Eu nu am o viziune asupra viitoului acestei tari si cu atat mai putin una economica, dar nu EU trebuie sa am asa ceva ci cei pe care ii platim ca sa ne conduca.Presupun ca, cel putin teoretic,daca s-au bagat in politica s-au bagat pentru ca aveu o viziune proprie, politica si economica si stiau si cum sa o aplice.Deci : de saraca ce sunt, nici macar viziune n-am, dar Viziunea lui Basescu & comp. care o fi ? sa faci curba De sacrificu si sa-i spui reforma?
      Nu sunt de acord ca stanga a produs dosr saracie, pentru ca in timpul guvernarii nastse s-a produs crestere economica, iar plecatul in Europa tot
      perioadei Nastase i se datoreaza .Nu am spus eu, a spus-o Basescu (si ma mir) au spus-o multi specialisti,ca a fost cel mai bun guvern postdecembrist.
      Un argument in favoarea impozitului diferentiat pe care il pot da, este unul de bun simt, ca specialista nu sunt : majoritatea tarilor serioase si dezvoltate din Europa nu au cota unica, or fi politicienii isi economistii lor mai prosti ca ai nostri ?
      Pentru instabilitatea politica, Basescu este egal vinovat ca partidele, pentru ca s-a incapatanat de atunci sa tina un guvern fantoma pe care parlamentul tarii l-a rasturnat prin motine de cenzura, insa avea nevoie de PDL la putere ca sa castige alegerile. Crezi ca nu stia de atunci ca guvernul Boc II eo fantosa a unui guvern adevarat, crezi ca nu stie ce le poate pielea oamenilor sai ? Stia insa si el vorba lui Stalin ,,nu conteaza cum se voteaza, conteaza cine numara” 😉
      Da, Cetetene, cred cu tarie ca un guvern al PSD ar fi fost mult mai bun acum, exemplu ; Ministru de finante :Tanassescu, Ministru economiei :Iancu, Justite :Diaconescu, externe:Puscas,agriculura ;Sarbu, toti ar fi stiut mult mai mult decat fantomele astea sa faca ceva.parerea mea.
      ,,Loda, tu mai ai curaj sa sustii psd-ul cind ai aflat de Voicu? ” Pot sa-ti raspund prin ricoseu : Tu o mai sustii pe Macovei cand face parte din acelasi partid cu Videanu ? Tu il mai sustii pe Basescu stiind csa Videanu si Blaga si Brandza l-au scos presedinte, tu il mai sustii pe Voinescu stiind ca e coleg cu Poteras pe Preda ,fiind coleg cxu EBa? Nu imi fac iluzii asupra PSD in ansamblu,dar ma gandesc ca au mai multi profesionisti decat PDl-ul,atat !

      Loda

      14/05/2010 at 3:39 pm

  45. Errata: „fituicile lui Nastase in care vorbeste de ELIMINAREA cotei unice”

    Cetatean

    14/05/2010 at 2:47 pm

  46. 12. Can I receive my pension outside Canada?
    Yes. Usually, we can send you your pension payment outside the country if:

    you lived in Canada for at least 20 years since age 18; or
    you lived or worked in a country that has a social security agreement with Canada and you meet the 20-year residence requirement under the provisions of that agreement.
    If you do not meet either of the above requirements, we can only send your payments outside Canada for the month that you leave, and for six months after that. For example, if you leave Canada in January, we would send payments until the end of July. After July, the payments would stop. If you plan to be absent from Canada for more than six months, you must contact us well before you leave. You should also contact us when you return to live in Canada, so that we can restart your pension payments from the month of your return.

    Whether you are living in Canada or abroad, all payments are calculated in Canadian dollars. If you are living abroad, most recipients will receive their benefit payment in the local currency of their country of residence.

    Please contact us for aditional information.

    copiat din una din legile pensionarii de batrinete din Canada. Ajuta uneori pentru comparatie….

    http://www.servicecanada.gc.ca/eng/isp/pub/oas/oas.shtml

    canadianul

    14/05/2010 at 3:34 pm

  47. Loda 😆
    Daca nu ai viziune economica,poate te ajuta un alt imbecil patentat K.Johanis : „Deocamdată scăderea salariilor bugetarilor cu 25 la sută va avea două efecte: nemulţumirea profundă a bugetarilor va fi primul şi o diminuare substanţială a veniturilor la bugetul de stat va fi al doilea. Aceasta fiindcă toţi bugetarii plătesc impozite la bugetul de stat şi sunt o sursă sigură. Dacă vor apărea şi alte efecte vom vedea după”
    Zicea unul ca nici profesionistii in umor nu mai au atata imaginatie ,nu mai pot scoate o replică genială, nimic. Fac astia totul,KJohanis,Geoana si Chuchy.
    La cata istorie stii,atata aritmetica prescolara banuiesc ca nu te pune in dificultate. 😆

    mircea

    14/05/2010 at 3:49 pm

    • salut, mircea! 🙂

      Eu zic sa isi doneze la stat cele 6 case facute din din salariul de bugetar si mai vorbim!

      Cetatean

      14/05/2010 at 4:05 pm

  48. Loda, raspund pe rind si cit mai scurt:

    1. „Viziunea lui Basescu & comp. care o fi ? sa faci curba de sacrificu si sa-i spui reforma?”. Loda, tine minte, nu exista prinz gratuit. Daca exista 5 milioanbe de pensionari, 1.300.000 milioane de bugetari si 3.000.000 lucratori la privat, cum vrei sa ai stat asistential? Cite piei de pe spinarea contribuabililor trebuie sa luam ca sa traiasca asistatii? Da, reforma inseamna sa consumi cit produci, si trebuie cautate cauzele atitor pensioanri in falimentele din vremea lui Nea Vaca si in pensionarile la care statul a inchis ochii. Nu se mai poate.

    2. „Un argument in favoarea impozitului diferentiat pe care il pot da, este unul de bun simt, ca specialista nu sunt : majoritatea tarilor serioase si dezvoltate din Europa nu au cota unica, or fi politicienii isi economistii lor mai prosti ca ai nostri ‘.

    Loda, uita-te la Europa si unde i-a adus statul asistential!Acu crapa pentru ca traiesc peste piciotul lor! Asta e urmarea cotei de impozitare diferentiate, socialiste. Europa e o schema Ponzi, nu mi-o da ca exemplu, ca euro e la marginea prapastiei si francezii isi vind castelele ca sa dea pensiile alea uriase.

    3. „Nu sunt de acord ca stanga a produs dosr saracie, pentru ca in timpul guvernarii nastse s-a produs crestere economica”.

    Petrom, Electrica Muntenia si Moldova, Petromidia. Citeva nume. Privatizari frauduloase si contracte paguboase. Crestere economica pentru ca se vindea averea tarii pe nimic si veneau firmele din Occident ca sa „investeasca” la noi.

    Nu mai vorbim de stinga la nivel mondial. Socialismul a falimentat peste tot din cauze economice, desi pararea etern.

    4. „Pentru instabilitatea politica, Basescu este egal vinovat ca partidele, pentru ca s-a incapatanat de atunci sa tina un guvern fantoma pe care parlamentul tarii l-a rasturnat prin motine de cenzura, insa avea nevoie de PDL la putere ca sa castige alegerile”.

    Nu vezi padurea din cauza copacilor. Il vroiai pe Johanis PM? Nu stii ca Parlamentul nu poate propune un PM? Ai uitat ca tehnocratul Croitoru a fost respins la vot??? Nu era competent destul pentru Crin si MIrcea, probabil.

    5. „Da, Cetatene, cred cu tarie ca un guvern al PSD ar fi fost mult mai bun acum”. Din pacate, eu cred ca nu. Am mai vazut Guverne PSD si nu mai cred. STIU ce pot.

    6. „Tu o mai sustii pe Macovei cand face parte din acelasi partid cu Videanu ? Tu il mai sustii pe Basescu stiind csa Videanu si Blaga si Brandza l-au scos presedinte, tu il mai sustii pe Voinescu stiind ca e coleg cu Poteras pe Preda ,fiind coleg cxu EBa? Nu imi fac iluzii asupra PSD in ansamblu,dar ma gandesc ca au mai multi profesionisti decat PDl-ul,atat !”

    Da, ii sustin pe Macovei, Voinescu, Preda, Basescu. Nu i isustin pe Eba, Ridzi, BVB, Udrea.

    Numeste-mi un specialist al PSD care sa fi demonstrat ca este specialist. Nu confunda economia cu ideologia, tu crezi ca ideologia psd este superioara celei pdl.

    Cetatean

    14/05/2010 at 3:55 pm

    • ,,Numeste-mi un specialist al PSD care sa fi demonstrat ca este specialist. ”
      Mihai Tanasescu si Florin georgescu pe finante, Iancu pe economie si energie,Nastase pe politica externa, Puscas pe integrare europeana, Rus pe interne ?,Mitrea pe transporturi .

      Loda

      14/05/2010 at 4:04 pm

  49. Cu riscul sa’mi aprind paie’n cap am sa va spun si eu parerea mea !

    Acum , in situatie de criza financiara majora , Basescu a iesit la rampa ! Buuuun!

    daca’mi aduc bine aminte , in ultimele 6 luni a cam tacut Administratia Prezidentiala !

    Ce spune Basescu nu e rau de loc, desi dupa parerea mea de „radical” cred ca s’ar putea face mult mai mult: cred ca Basescu ar trebui sa revina ” ca un vulpoi batran ce este” de la 15-25% la un procent de 5-10-15% si diferenta sa o obtina din recuperarea furaciunilor la care s’au dedat excrocii politici in ultimii 20 de ani .
    Sa vedeti ce sustinere populara ar avea !!!!!

    Oleleuuuu!

    hoti, securisti , tigani cu palate, imbogatiti peste noapte , stat clientelar, hrebenciuci, gazari , berceni, videni, becalieni….numai sa’i pui la teasc si sa vezi ce de parale s’ar reintoarce la pusculita publica….. destul sa finantezi pensiile reduse cu 5% pentru urmatorii 10 ani….Si nici n’ar trebui mai mult…. in 10 ani multi din pensionari nu vor mai avea nevoie de pensii…destul timp pentru redresare economica !

    Sunt eu nebun ? sau Basescu e inca slab-slab si n’are colti destul de tari pentru pitbulii multimilionari ai Romaniei ? sau Basescu joaca chinta alba la doua capete ? Ca Royala se vede ca nu stie a juca ! Au trecut deja 6 ani de presedintie !

    Si nici sah nu joaca prea bine ! da sah mai mult cu pionii si cu nebunii , nu prea foloseste regina si nici caii sau turnurile !

    canadianul

    14/05/2010 at 3:57 pm

    • salut, Canada!

      Ca sa rupi coltii la pitbiuli, iti trebuie o Justitie curatata. Inca nu o avem. Poate din toamna.

      Cetatean

      14/05/2010 at 4:01 pm

  50. Legea invatamintului si vechimea:

    „Schimba cumva celebra Lege a invatamantului care se dzbate acum, acest principiu ?”

    Ar trebui sa stii ca sindicalistii au sariyt in sus cind s-a pus problema ca profesorii cu vechime s apredea si ei tot 18 ore, nu 16, si sa li se includa gradatiile de merit in salariu. Nu au suflat o vorba despre salariile mici ale profilor debutannti.

    Tot pe cei cu vechime i-au aparat. Pentru ca asa-i in miscarea sindicala, primeaza nu comoetenta, ci masa electorala.

    Eu te cred ca tu esti pentru competenta, sindicatele nu sunt.

    Cetatean

    14/05/2010 at 3:58 pm

    • As vrea sa stii ca, cu sindicsatele e cam ca basescu cu consultariel : intai se anunta ce au decis liderii, pe urma se consulta sindicalistii de rand, lumea e pornita impotriva liderilor .

      Loda

      14/05/2010 at 4:06 pm

      • Stiu, stiu, din pacate 😦 se baga sub nas o foaie si te pune sa semnezi. Nu semnezi, te acuza ca esti sabotor de greva.

        Cetatean

        14/05/2010 at 4:10 pm

  51. Cetatene,

    o Justitie cu rata nu se face cu planificarea cincinalului in patru ani si jumatate! Se face cu Decret Prezidential dat peste noapte ! Tara este in criza financiara majora, Interesele de Stat si Securitatea Nationala sunt in pericol datorita hotilor si borfasilor care au subminat si continua sa submineze Finantele tarii,,,,,urmeaza seria a doua numita dictatura ! fara forta si impunere nimic nu s’a facut nicaiurea in lume intr’o situatie de criza….si nicicand de’a lungul istoriei umanitatii…

    Eu raman la parerea mea de „radicalist” …. biciul si catusele fac cat o mie de reforme asa zis „legale” in conceptul democratic unde legile dure sunt aplicate doar amarastenilor …. cei bogati scapand cu buzunarele pline !

    canadianul

    14/05/2010 at 4:08 pm

    • Canada, din pacate nu faci nimic cu decret prezidential…Exista o Constitutie si o CCR. Totul trebuie facut legal.

      Cetatean

      14/05/2010 at 4:11 pm

  52. O solutie pentru tara mea:
    http://turnofftheglory.com/blog/?p=2897

    Turnofftheglory

    14/05/2010 at 4:09 pm

  53. Buna ziua,
    Monica Macovei , acum , la B1 despre noua lege ANI.

    cedric

    14/05/2010 at 4:11 pm

  54. merci, credic! 🙂

    Cetatean

    14/05/2010 at 4:17 pm

  55. Cetatene,

    repet ! Legea nu se discuta . De acord cu tine !

    INSA, legalitatea devine subiect de discutie atunci cand legea’i pentru unii muma si pentru altii – ciuma! Ori in Romania de azi este mai clar ca apa de izvor ca legea se aplica diferentiat si preferential…. Motive de a respecta legalitatea sunt doar pentru a proteja borfasii…. amarastenii sunt deja sub „biciul lui D-zeu ” …. sau cu gatul sub sabia lui Zamolxes , depinde cum vrei sa privesti lucrurile….
    Asa ca, badia Traian daca vrea sa scoata tzara din rahat , trebuie sa puie mana ori pe bici ori pe sabie…. ASTEPTAND si tot ASTEPTAND legi sa fie promulgate sau modificate…strambate de politicieni pina la frizarea absurdului…este asa cum spune saracanul : ” O ardere a gazului de pomana” !

    canadianul

    14/05/2010 at 4:20 pm

    • Te cred , insa la noi Sandeii fac legea 😦 Stie Bascaliosul mai bine. Traian nu asteapta, Predou lucreaz ala noi legi ale Justitie 😉

      Cetatean

      14/05/2010 at 4:25 pm

  56. Zau, daca va mai inteleg 🙄
    ce-aveti bre cu Tolontan ?
    In loc sa va bucurati ca a descoperit , iata dintr-un foc o praduiala de vreo 8-10 milioane de euroi,doar dintr-un patinoar, veste la care si Piratul s-a cam clatinat(noroc ca era inca pe scaun) voi trageti in el ( in Tolontan bre, nuuuuu …)mai ceva decat in pianist :mrgreen:
    Si-apoi daca firma executanta avea alta culoare, mai pupa banetul asta ?!

    raduhumor

    14/05/2010 at 4:25 pm

    • Radule, mi-ar face mare placere sa aiba dreptate, din nefericire Tolontan joaca un fel de „orfelin” a lui
      Voiculescu.

      In afara de asta arata intotdeuna de parca a dormit in hainele pe care le imbraca si are nevoie de un dus!

      Theophyle

      14/05/2010 at 4:53 pm

      • Hainele, ca hainele, da’ fatza aia, in special ochii aia….
        Na, da’ pentru asta sa nu-i dai dreptate nici cand are ? 🙄
        Apropos de asta :
        S-a umplut presa de fatuci, mai ceva ca Cristoiu de muci, cu care vad ca loveste de zor, in tot ce nu-i cu Dictator 😉

        raduhumor

        14/05/2010 at 5:28 pm

  57. Sa faca o sesizare la Parchet, radule. Sa mearga pina la capat.

    Cetatean

    14/05/2010 at 4:26 pm

  58. Loda, cred ca glumesti!

    „Numeste-mi un specialist al PSD care sa fi demonstrat ca este specialist. ”
    Mihai Tanasescu si Florin georgescu pe finante, Iancu pe economie si energie,Nastase pe politica externa, Puscas pe integrare europeana, Rus pe interne ?,Mitrea pe transporturi”.

    Tanaseascu, hai.

    Puscas? Iti aduc aminte ca am incheiat negocierile in genunchi, cu vai nevoie am reusit dupa 2 ani sa ne scoatem cu o exceptie pe taiatul porcului, Puscas nu a negociat nici o derogare pentru Roamnia! Polonia a negociat dur de tot.

    Nastase, pe Externe? Dar ce ma rog fapte de arme a facut el ca ministru, de e considerat specialist? Poate pregatirea vizitei lui Iliescu la Moscova, pentru semnarea Tratatului cu Rusia!

    Mitrea la Transporturi??? Hahaha!

    Rus la Interne, habar nu am, sincer. Georgescu la Finante, un fel de Vaca mai spalat.

    Loda, pentru Dumnezeu, astia sunt specialistii pe care mi-i propui, aceiasi de 20 de ani?!

    Cetatean

    14/05/2010 at 4:32 pm

  59. In sfirsit, postare noua!

    Cetatean

    14/05/2010 at 4:45 pm

    • @Cetatean se circula ingrozitor in oras 😦

      Theophyle

      14/05/2010 at 4:46 pm

      • te cred, dar tot am anuntat cu o fractiune de secunda inaintea ta 😉

        Cetatean

        14/05/2010 at 4:50 pm

  60. salut pe toata lumea 🙂
    Postare noua 🙂

    Theophyle

    14/05/2010 at 4:45 pm

  61. Radule nu vrei sa pricepi si pace. Crezi ca politeienii au ceva impotriva belirii lui Udrea si Blaga daca au calcay pe bec? Tu faci o confuzie, aici nu e propaganda de partid. A fi portocaliu nu inseamna intangibilitate. Nici pe departe. Daca esti din PDL si ai calcat pe bec trebuie sanctionat mult mai dur politic avand in vedere ca se dau luptatori anticoruptie si au macelarit legea ANI cot la cot cu PSD, PNL si UDMR.

    Turnofftheglory

    14/05/2010 at 4:48 pm

    • TOG
      Si de unde ai ajuns tu la concluzia ca eu sunt de alta parere ?!
      Eu doar ma mir de ce o asemenea informatie este primita cu atata dispret si circumspectie, sau circumcizie (ia-o tu pe aia buna). Prea se aricesc toti cand cineva spune ceva de rau despre portocalii.
      Pai in alta tara se sesizau imediat ca daca-i asa e vorba de ceva milioane de Euro. Numai la noi, si mai ales de cand s-au prins astia ca au un fel de imunitate cele vine de la culoarea de partid, nu se intampla nimic. Si apoi dati vina pe oameni ca ies in strada.
      Da- ce-ati vrea sa faca ?!

      raduhumor

      14/05/2010 at 5:12 pm

  62. @TOG
    Ti-am raspuns dar nu a aparut ….

    Radu Humor

    14/05/2010 at 11:01 pm


Comentariile sunt închise.