Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Miezul zilei 27/4– “ANI, nani, puiul mami!”

Prin uzurparea legitimităţii Agenţiei Naţionale de Integritate,  Curtea Constituţională a demolat singurul instrument de supraveghere a corupţilor din clasa politică românească, clar ca buna ziua, tuturor! Cine la naiba ar fi aflat de matusa Tamara sau de beizadelele care primesc joburi si cine ar fi stiut de politicienii care traiesc in apartamente de lux sau vile plătite din bani publici? Raspunsul simplu, nu multi.

Invocând încălcarea dreptului la viaţă privată a demnitarilor, judecătorii Curţii Constituţionale au decis prevalenţa acestuia în faţa dreptului la informare a cetăţenilor care plătesc prin contribuţiile lor salariile acestor demnitari. Zice Ambasadorul american la Bucureşti, dl Mark Gitenstein:

Argumentul că declaraţiile de avere trebuie să fie păstrate de ANI şi nu făcute publice, fiindcă ar fi o încălcare a dreptului la viaţa privată, mi se pare îngrijorător”, Hotnews.

Ingrijorator pentru dl Mark Gitenstein si mai ingrijorator pentru noi. Faptul ca ANI a fost condusa de o persoana discutabila ca dl Macovei, care s-a intretinut cu alte persoane discutabile, nu are importanta in discutia actuala. Legea ANI a oferit prin obligativitatea publicării declaraţiilor de avere ale demnitarilor un nepreţuit instrument pentru public si  pentru investigaţiile jurnalistice, care fara indoiala au adus informatii pretioase publicului.

Noul proiect propus de guvern si trimis parlamentului, dupa (sau inaintea) discutiilor cu Presedintele Basescu, propune existenta a  două declaraţii de avere: una bună pentru ochii prostimii, în care vor fi enumerate casele şi conturile demnitarilor, fără a mai fi oferite date de identificare.

Declaraţia completă, care va conţine şi aceste informaţii esenţiale, va fi secretizată şi depusă la ANI. În acest seif secret vor fi păstrate, doar pentru ochii iniţiaţilor, locurile de muncă ale soţului sau soţiei, precum şi detaliile de identificare referitoare la averea acestora.

ANI se va transforma aşadar într-un uriaş depozit al vulnerabilităţilor şi păcatelor demnitarilor, păzite sub ameninţarea cu închisoarea (este o nouă prevedere a legii) de către inspectorii de integritate.

O singura intrebare, de ce? De ce nu are dreptul alegatorul sa stie toate detaliile averii alesilor lui? O alta intrebare extrem de importanta pe care am gasit-o si intr-un articol din Deutsche Welle, este : de ce proiectul de lege nu mai conţine cuvântul “avere”, care a fost înlocuit cu “patrimoniu”. Conclude acelasi articol: “Până la întezaurizarea politicianului român a mai rămas un singur pas”.

P.S. Am fost destul de enervat de articolele dlui Lazaroiu pe blogary, asa ca am scris un articol raspuns. Pentru interesati, aveti linkul. Bineinteles ca poporul de dreapta de la blogary, a crezut ca eu, in minusculitatea mea, nu l-am inteles pe dl Lazaroiu. Ce sa fac, asa suntem noi astia mai vechi,  inceti la minte 🙂

Written by Theophyle

27/04/2010 la 3:24 pm

97 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna, Theophyle, am citit articolul tau, am citit si articolul lui Lazaroiu (al doilea, pe primul il stiam).

    Absolut idiot articolul lui Lazaroiu (al doilea), pentru ca e compus din doua bucati insailate cu ata alba.

    Prima bucata asuma necritic ideea ca a fost non-combat din partea lui Piedone.

    „Unii au fost surprinşi de non-combatul adversarilor de la PSD şi PC. Cine a fost atent a putut remarca asta încă de la lansarea candidaturii”.

    My foot, e total gresit! Lazaroiu greseste concentrindu-se asupra lui Piedone, ca si cum el ar fi fost personajul central al alegerilor. Rationamentul lui e idiot de simplu: a cistigat Teo nu pentru ca a fost buna sau pentru ca a Minca a fost neconvingatoare, nu pentru ca Teo a avut notorietate si proiect asumat (exact ce ne spunea in primul articol!), ci pentru ca Piedone a facut blat! Or, asemenea contradictie intre doua articole succesive merita o galeata de apa rece in cap. ca s anu mai vorbesc ca ii da apa la moara lui Mihai Voicu de la PNL, care urla ieri „blat!” pe toate drumurile. care blat? Minca put si simplu nu a putut mai mult, iar Piedone nu a putut scoate mai multi votanti captivi PC. Asta e tot. Nu e vorba aici in nici un caz de „raţionalitate pe termen lung” si de ” politicieni care au început să joace deja cu răbdare şi să sacrifice victoriile pe termen scurt”. Lazaroiu vrea sa arate ca poate gindi ca nimeni altcineva, calculind enorm de multe mutari politice in avans si nu reuseste decit sa arate ca nu e capabil sa o inteleaga nici pe cea pe care tocmai a facut-o.

    E surprinzator din partea lui Lazaroiu sa demonstreze ca nu a depasit paradigma pivotului local al partidului (candidata noastra a cistigat datorita bunavointei pivotului local, recte primarul). Ori crede cu adevarat ce a spus in primul articol despre cauzele victoriei lui Teo, ori se baga strateg la Piedone (in semn de recunostinta). Las ca le anuleaza toate meritele lui Teo si Preda…

    Bun, e posibil ca Lazarou sa incerce sa le fi aratat pisica Teo in curtea lui Piedone celor de la PDL. Insa Teo a dezmintit imediat ca ar vrea sa plece, iar mesajul era oricum prea subtil ca sa il priceapa BVB. Asa ca tinta a fost ratata cu gratie.

    In loc sa exploeteze victoria lui Teo la maximum, Lazaroiu a pierdut o buna ocazie de a tacea, dind cu mucii pe pereti ca cel mai ageamiu consultant politic.

    Cetatean

    27/04/2010 at 3:45 pm

    • Exact la asta m-am referit. Sunt lucruri pe care un om cu functia lui nu poate sa si le permita.

      O continuare a trivializarii politicei este si va fi nefasta. Nea’ Ion va intelege ca-l lucram la voturi, pe drept sau nu, asta nu e bine de loc!

      Theophyle

      27/04/2010 at 3:51 pm

  2. Situatia din PDL ii forteaza pe Lazaroiu si Voinescu, Preda sa foloseasca orice prilej pt a provoca, redefini. E un fel de joaca. Nu cred ca e nimic mai mult. E bine ca indraznesc.

    „More of the same” nu (mai)merge nici in politica si nici in blogosfera.

    Tio

    27/04/2010 at 3:54 pm

    • @Tio, salut.
      Sa nu ma intelegi gresit, chiar il simpatizez pe Lazaroiu, de data asta gresit, sper ca nu mult!

      Theophyle

      27/04/2010 at 3:58 pm

    • Tio, nu te joci cu voturile oamenilor. Niciodata. Voturile se apara, vorba lui Basescu.

      Cetatean

      27/04/2010 at 3:59 pm

      • Nu vad o contradictie aici. Asta e un razboi in transe nu o democratie daca 20 de ani dupa revolutie defínim „avere”´si „privat”. Lazaroiu vorbeste/provoaca pt Basescu. Si judecind dupa reactia de aici a reusit. Problema e daca exista rectie acolo unde trebuie.

        P.S.
        De cite ori iese ambasadorul SUA la rampa atunci e f groasa. Astia nu ies daca au alternative. Noroc cu ei…

        Tio

        27/04/2010 at 4:08 pm

  3. Cetatean

    27/04/2010 at 4:07 pm

      • Super tare!

        Am o lista de filme pe care trebuie sa le vizioneze noii membri PSD:

        – Memorialul durerii (36 DVD-uri)
        – Katyn
        – 4 luni, 3 săptămâni şi 2 zile

        Astea imi vin acuma, repede.

        Pentru restaurante, recomand urmatoarele: Zarca, Neagra, Gherla, Aiud, Pitesti.

        De asemenea, recomand magazinele: 1001 articole, Alimentara, Gostat, si ca festivaluri: Ziua Recoltei, Ziua de 7 noiembrie si 1 mai (muncitoresc, la practica, pe cimp!)

        Cetatean

        27/04/2010 at 4:30 pm

  4. Cetăţene,
    te joci foarte uşor cu adjectivele: „absolut idiot”, „idiot”, „total greşit”.

    „Teo a avut o campanie foarte bună şi o echipă profesionistă în spate. Nu vreau în nici un fel să minimalizez meritele lor. Pe de altă parte nu pot să nu observ că şi unii adversari şi-au dorit să câştige Teo.”

    Non-combat nu înseamnă blat. Blatul înseamnă înţelegere ascunsă.

    Tu ce date/informaţii ai ca să spui că Piedone s-a implicat cu toate forţele pentru Mincă?

    A bătut colegiul la pas împreună cu Mincă?
    Locuieşti în colegiul respectiv?
    Cum ai verificat combatul lui Piedone şi cum l-ai cuantificat?

    gabhryel

    27/04/2010 at 4:13 pm

    • gabhryel,
      eu am fost acolo cam 6-7 ore duminica. Am vorbit cu oameni de la 6 sectii. Eu nu vorbesc si nici nu scriu prosti. Tot ce am scris intotdeuna a fost documentat si adevarat. Asta nu inseamna ca adevarul este intotdeuna al meu si de partea mea.

      Gaby, Lazaroiu a gresit grav. El este vocea cotroceniului. El nu are voir sa trivializeze politica si electoratul. Poti sa crezi, spui sau scrie ce vrei. Lazaroiu a gresit!

      Theophyle

      27/04/2010 at 4:25 pm

      • Se poate să fi greşit. Eu cred că nu. Sau nu prea.

        Dar nu poţi să negi non-combatul numai pentru că ai fost, chiar 6-7 ore, duminică acolo. Pentru asta ar fi trebuit să vezi cum s-a desfăşurat toată campania.

        Uite, o parte din articolul lui Lăzăroiu se poate interpreta şi ca o aluzie făcută lui Piedone de a intra în PDL.

        Sau poate că scopul a fost să genereze neîncredere între Piedone şi PC, între PC şi PNL ş.a.m.d.

        p.s. Nu mă îndoiesc nicidecum că nu scrii documentat.
        Dar putem interpreta „documentele” diferit cîteodată, nu? 🙂

        gabhryel

        27/04/2010 at 4:38 pm

        • gabhryel, eu stiu cateva lucruri:

          1. nu faci dintr-un proaspat parlamentar al PDL, un om labil.

          2. Nu iesi in public cu prezumtii de blat

          3. Nu oferi munitie adeversarilor.

          4. Nu-ti faci electoratul fraieri.

          Daca faci 1-4 ce castigi? Si daca castigul este legitim si merita circul?

          PS ai tot dreptul sa gandesti diferit 😆

          Theophyle

          27/04/2010 at 4:44 pm

    • Toate ziarele au preluat ceea ce a spus lazaroiu si au facut fiecare ce si-a dorit, nu-ti dau portalurile net, ai ziarele si in priny, inclusiv libertatea care este citita in Berceni, prietene si adevarul:

      http://www.adevarul.ro/actualitate/Sebastian_Lazaroiu-_-Teo_Trandafir_va_pleca_din_PDL_0_251374922.html

      hai ia si libertatea:

      http://www.libertatea.ro/stire/sebastian-lazaroiu-teo-va-pleca-din-pdl-285738.html

      si raspunde-mi pentru ce era nevoie?

      Si daca asta nu era prostie, ce era? Inteligenta?

      Theophyle

      27/04/2010 at 4:29 pm

      • aşa cum spune chiar la începutul articolului, este un „avertisment” pentru PDL

        gabhryel

        27/04/2010 at 4:40 pm

  5. Ahahahaaaaa,
    Gabi revine in forta si arunca prosopul drept in capul Cetateanului Adjectiv.
    Asteptam reactia acestuia .
    Va fi ea prompta ?
    Sau absolut prompta ?
    Sau total prompta ? ❓ 😯

    luminita

    27/04/2010 at 4:20 pm

  6. Gaby, 🙂

    Nu eu am batut cu pasul Berceniul, ci Theophyle, care a postat si pe Politeia, si in comentariile de pe Blogary impresiile din ziua alegerilor. El are mai multe a spune, noi stim pulsul terenului de la el.

    De obicei sunt rezervat in aprecieri, incerc sa comentez cu distantare. Insa, pe textul lui discutind, Lazariu a facut-o de oaie. Pentru ca desi spune ca nu vrea sa minimalizeze meritele lui Teo si ale echipei, afirma ca „unii adversari si-au dorit sa cistige Teo”. Asta e parerea lui pur subiectiva, ca sa fim sigur ca are dreptate al trebui sa il intrebam pe Piedone. Eu banuiesc ca el a ramas uimit de slaba mobilizare a electoratului Pc si, nevenindu-i sa creada, a concluzionat ca a fost o strategie a lui Piedone. E evident ca aceasta ipoteza e cea mai fantezista posibila, pentru infirmarea sau confirmarea ei trebuie chestionat insusi Piedone. Perosnal, eu nu o cred.

    Folosirea epitetelor tari se datoreaza senzatiei personale ca sunt luat de fraier. E parerea mea subiectiva, insa tot ce spune Lazaroiu in al doilea articol la asta conduce. Intii ne serveste pe puncte explicatia victoriei lui Teo, apoi ne sopteste ca de fapt a fost putin non-combat (de blat vorbea Mihai Vocu, si nu exista o diferenta aici, in viata reala cele doua cuvinte sunt, semantic, diferite, aici e acelasi lucru: Piedone nu a vrut sa lupte cu toate fortele). Ca votant PDL (nu din Berceni), eu primesc mesajul ca partidul se lupta pe fata cu PC si pe la spate se pupa cu el. Acest tip de mesaj este catastrofal la nivelul comunicarii, si risca sa dauneze pe termen lung. Lazarou sugereaza, nici mai mult nici mai putin ca Piedone doreste sa o atraga in PC pe Teo, in 2012, si ne descrie asta ca resortul ascuns al non-combatului sau. Aiurea! Bunul simt ar trebui sa il faca sa nu arunce cu astfel de ipoteze, nici un politician nu da vrabie din mina (Minca) pe cioara din par (Teo). Cu atit mai putin Piedone, care numai model de strategie politica nu este.

    Cetatean

    27/04/2010 at 4:25 pm

  7. Lazaroiu se pare ca a fost luat prin surprindere de victoria lui Teo , altfel nu-mi explic deriva lui de dupa .
    S-ar putea ca unii pedelisti masochisti chiar sa-si fii dorit ruperea gatului tandemului Teo/Preda .

    luminita

    27/04/2010 at 4:43 pm

    • Totu-i bine si frumos, nu-mi place faptul ceea ce i-am scris si lui Gaby:

      1. nu faci dintr-un proaspat parlamentar al PDL, un om labil.

      2. Nu iesi in public cu prezumtii de blat

      3. Nu oferi munitie adeversarilor.

      4. Nu-ti faci electoratul fraieri.

      Theophyle

      27/04/2010 at 4:46 pm

      • Just!

        Lazaroiu parca a vorbit dupa betia din seara victoriei.

        Cetatean

        27/04/2010 at 4:49 pm

      • Corect, Theo.
        Lazaroiu a luat-o putin razna de data asta.
        Intrebarea este „de ce ?” , „de unde pana cand ?” sau „ce i-a venit , bre ? „

        luminita

        27/04/2010 at 4:58 pm

    • Luminita, cu siguranta unii pdl-isti asta au vrut.

      Lazaroiu insa a vorbit fara sa gindeasca. A avut el ceva-ceva in minte, insa a iesit altceva. A vrut sa fie si incifrat, si amenitator la adresa PDL si nu i-a iesit nici una nici alta.

      Daca era o surpriza victoria, trebuia sa stea sa cugete un pic, nu sa arunce petarde din astea.

      Cetatean

      27/04/2010 at 4:48 pm

  8. Gaby, cu un lucru sunt categoric de acord cu tine: Lazaroiu a vrut sa dea un avertisment PDL. PDL il merita, si era o buna ocazie.

    Insa felul cum a facut-o a fost catastrofal. S-a inteles ca Teo pleaca la PC pentru ca Piedone ii da mai mult sau/si pentru ca PDL-u le un partid de inchistati. Halal strategie de comunicare!

    Cit despre intrarea lui Piedone in PDL, este ultimul lucru de care are nevoie PDL.

    Cetatean

    27/04/2010 at 4:46 pm

  9. Theophyle

    Cred că articolul lui Lăzăroiu n-a fost conceput decît pentru poziţionarea lui Teo în PDL.
    De partea grupului pe care îl dorim tot mai influent în partid.

    gabhryel

    27/04/2010 at 4:50 pm

    • stilul şocant a fost folosit special pentru ca mesajul să fie preluat de cîţi mai multe ziare

      şi să afle că dacă PDL nu se comportă cum trebuie cu Teo/nu-i acordă importanţă/o marginalizează ca pe Preda, TRU sau Voinescu – i.e. nu se reformează – atunci Teo va pleca

      eu asta am înţeles

      gabhryel

      27/04/2010 at 4:57 pm

      • Pe BVB nu ii ameninti asa, ii doare undeva. Le dai la oase, vorba lui Berceanu, ii faci public de cacao.

        Lazaroiu nu are calibrul si spatele lui Basescu, sa se ia de BVB. A incercat el ceva, dar nu i-a iesit.

        Cetatean

        27/04/2010 at 5:05 pm

  10. Ridic doua degete. Lazaroiu manipuleaza. 🙂
    Am spus-o si mai recent. Sunt niste boabe aruncate acolo. Rezultatul este ca toata presa anti preia titlul. Atacatii? BVB.

    Turnofftheglory

    27/04/2010 at 4:53 pm

    • exact

      gabhryel

      27/04/2010 at 4:59 pm

      • exact, cu riscul ca mesajul e refolosit, manipulat si distorsionat

        Tio

        27/04/2010 at 8:07 pm

    • sandeii mamii lor !
      tot din cauza BVB arunca astia cu castane ?

      luminita

      27/04/2010 at 5:00 pm

    • TOG, de acord, insa atacul a fost prea subtil si a bagat confuzie si in electorat.

      Cetatean

      27/04/2010 at 5:00 pm

  11. Gaby, Lazaroiu a publicat in acest articol strategia sa pentru confruntarea lui Teo cu greii si pentru configurarea unei strategii alternative celei impuse de grei, recte omul de paie de la Centru.

    Nu din alt motiv a scris: „Va reuşi PDL să o integreze pe Teo Trandafir aşa încât să rămână candidatul democrat-liberalilor în colegiul 19? În ce măsură depinde asta de PDL”.

    Insa cind a intrebat: „şi în ce măsură de oferta pe care PC (sau aliaţii PC) o va face cu puţin înainte de alegerile din 2012?”, el a vrut de fapt s aii ameninte pe cei din PDL, garda greilor, ca le pot fugi si lor oameni in 2012, daca se simte un miros de infrungere. Sigur, a facut-o in singurul limbaj cunoscut de grei, recte migratia pe baza ofertelor de locuri sigure, de aceea anunta la inceput ca articolul sau e „E un simplu avertisment pentru PDL , dar şi o reflecţie asupra migraţiei politice”.

    Insa tot demersul sau trebuia sa fie un memo intern,/b>, a reusit sa se faca de ris gindind in piata publica strategii interne. Nu ameninti public pe BVB ca cineva care tocmai a cistigat va pleca, BVB intelege ca la fel cum Teo pleca, poate Piedone sa vina. Si Lazaroiu insusi sugereaza asta: „Dacă nu trece Teo la PC, posibil să vină Piedone la PDL”.

    Intr-un cuvint, memo-ul asta intern scapat pe blogary.ro, risca sa fie decriptat de greii PDL astfel: „Sa ii dam lui Teo destul cit sa nu plece la Piedone in 2012. Daca pleaca, nu-i bai, ii facem o oferta lui Piedone si vine cu ea inapoi”.

    Cetatean

    27/04/2010 at 4:59 pm

    • Daca decriptarea ta e corecta inseamna ca se va alege praful de sperantele noastre si de data aceasta , cu PDL-ul nostru cu tot.
      Adica toti politicienii sunt la fel .
      Cu deosebirea ca atunci cand sunt la putere mai pun ceva muschi pe ei .

      luminita

      27/04/2010 at 5:06 pm

      • Luminita, PDL TREBUIE reformat, daca nu se reformeaza pierde alegerile in 2012 si ne inghite PSD-ul cu fulgi cu tot. Pentru binele tarii, BVB trebuie decapitati. Blaga, izolat in partid, trimis la Interne si Berceanui si Videanu trecuti pe tusa definitiv. Si altii, dar astia sunt cei trei grei.

        Cetatean

        27/04/2010 at 5:10 pm

      • Păi, de ce Lumi?
        E pe dos: dacă Teo şi „reformiştii” nu reuşesc să se impună în PDL atunci se alege praful de PDL.

        Asta spune Lăzăroiu. Şi asta credem şi noi, nu? 🙂

        gabhryel

        27/04/2010 at 5:12 pm

  12. Lazaroiu trebuia sa publice un articol de genul „Teo sau criza de resurse interne a PDL”, si atingea mai bine tinta, in plus se inscria in siajul lui Basescu, denuntind bolsevizarea si acapararea deciziei in partid de 3-4 grei. In plus, prelua o tema a lui Basescu, clara, univoca. Asa, a iesit „Teo sau oportunismul celui mai tinar parlamentar PDL”.

    Cetatean

    27/04/2010 at 5:08 pm

  13. Saliu din nou
    Buna luminita. 🙂 Ce mai face motocoasa ?

    Pai daca vine Piedone la PDL, eu data viitoare votez direct PC-ul motanului, ca tot aia e

    Un tanar de stanga

    27/04/2010 at 5:08 pm

    • Tinere,
      nu te repeziii !
      Daca Piedone are si carnet de astronaut luat de la Pitesti ?
      Ei , orice partid s-ar bate pentru un asa membru cu enshpe permise intergalactice luate-ntr-o singura zi.

      luminita

      27/04/2010 at 5:12 pm

  14. Cetatean, l-am ascultat pe Cristi Preda aproape de pranz. De la un Prepliceanu infect ce tinea cu dintii de titlul lui Lazaroiu, Preda l-a pocnit de nu s-a vazut. Vreau sa spun ca Cristi Preda are tot sprijinul meu de cetatean pentru demersul care l-a clamat azi. Tocmai a fost declarat razboiul pe fata, fara menajamente si fara ghilimele catre BVB.
    Inca ceva, ne scapa ce se intampla. Teo turning point pare ca e ultimul argument pentru „reformatori”. Veti auzi azi si maine pe media tintele iesind masiv, Videanu, Blaga si Berceanu. Ma astept la un atac Udrea catre Blaga.
    Traim vremuri interesante.

    P.S. Desi va puteam trimite un mail, domnule Lazaroiu, cand vreti sa lansati un mesaj, apelati la Sever sau Cristi, sunt mai buni la politichie.
    P.P.S. Dragi moguli, tonomate si opinaci, cand luati material de pe Blogary, citati in clar ca furati de la mogulul Bleen, ala nu e blogul personal al lui Lazaroiu, e blog comun idioti cu voxpublici.

    Turnofftheglory

    27/04/2010 at 5:10 pm

    • Bravo, Turnof !
      Le-ai zis-o cu mogulul Bleen.

      luminita

      27/04/2010 at 5:15 pm

    • Creanga,
      beton !
      Pe Lazaroiu apele il trec siroaie
      degeaba are verb daca nu are ….
      ( o umbrela de ploaie. )

      luminita

      27/04/2010 at 6:28 pm

    • Tog, Nu ar strica daca ar mai fi si altii care fac zgomot in favoarea reformistilor. Ce se poate si cum se poate. Membrii PDL de ex 😉

      Tio

      27/04/2010 at 8:11 pm

  15. TOG, a propos de atacuri in PDL: Boureanu a fost debarcat. Cred ca se pregatesc si altii.

    Vesti bune ne aduci despre Preda! 🙂 Si-a mai spalat din pacatele lui de profesor care considera politica o sala de curs. Mai are insa de lucru.

    Cetatean

    27/04/2010 at 5:12 pm

  16. Cetatean, astazi am fost madru de Preda si cum a scos spada agitand-o deasupra capului. Nu era marait in surdina al dobermanului in lant. A fost provocare la duel. Va curge sange videnist in BVB. Gata cu politichia de tinichea, vin luchii bre!

    Turnofftheglory

    27/04/2010 at 5:15 pm

    • Foarte interesant ,am pierdut emisiunea.
      E o cravasa usturatoare.he-he

      mircea

      27/04/2010 at 5:24 pm

  17. Apoi sa vina lupchii, asmutiti de batrinul lup de mare 😉

    Poti reda in 3 rinduri ce a spus Preda azi? Te rog! 🙂

    Cetatean

    27/04/2010 at 5:17 pm

  18. 🙂
    Salut voios
    Daca din ceea ce am vazut pe sticla si am citit,si in general din prestatia sa pana acum,as trage concluzia ca este un om super inteligent si decripteaza foarte eficient diverse date sociale politice etc. in privinta textului respectiv cred ca trebuie sa fim atenti.
    Poate nu se adreseaza electorilor(implicit noua) ci probabil ca e o provocare pentru interiorul pdl.
    Reactia noastra e justificata si argumentele spuse deja, mi se par corecte,inclusiv reprosurile.
    Dar daca vrea sa studieze anumite reactii ale catorva din pdl? Pe langa frictiunile de la varf,am vazut ca si piratul a fost pus intr-o situatie delicata(din fericire foarte prost gestionata de Ponta,de Chucky,n-are rost e un fel de absentminded)
    Lucrand impreuna cu Preda mi-e greu sa cred ca au ales-o pe Teo,ingrijorati de aceasta perspectiva(se cunosc foarte bine).
    O curtare a lui Piedone mi se pare de asemenea putin probabila pentru 2012(probabil si Piedone amushina ceva ce nu-i prea place).Datele se pot schimba fundamental pana atunci.Inclusiv cu pdl.
    O eventuala lege a lustratiei,cu CEDO cu tot il va face „inoperant” practic pe Felix.Poate si antenele.
    Cred ca a fost „un avertisment ” pentru parti combatante din pdl dar diluat intr-un text care ne enerveaza pentru ca ia de fraieri electorii.

    mircea

    27/04/2010 at 5:18 pm

  19. Mircea, legea lustatiei va rade baza PSD-ului de consilieri locali si judeteni. Acum nu mai are o miza la virf, ci pentru structurile din teritoriu, care aduc voturi: aparatele de partid. La PC moare tot aparatul din prima, la PSD trei sferturi e ca si mort 😉

    http://www.mediafax.ro/politic/aproape-trei-sferturi-din-consilierii-locali-lustrabili-apartin-psd-6064840/

    Cetatean

    27/04/2010 at 5:20 pm

    • 😉
      De acord,la asta ma si gandeam.

      mircea

      27/04/2010 at 5:29 pm

  20. iRealitatea TV a sabotat din plin vizita preşedintelui Moldovei la Bucureşti.

    http://badeadan.blogspot.com/2010/04/vizita-lui-mihai-ghimpu-si-mafia-rusa.html

    gabhryel

    27/04/2010 at 5:24 pm

  21. Merci, TOG!

    Atac un toata regula la BVB: „am pierdut Primaria Capitalei”, etc. Clar ca buna ziua, Preda spune ce nu a reusit Lazaroiu: aducem oameni credibili in partid, cistigam in 2012, nu, pierdem pe mina greilor.

    Cetatean

    27/04/2010 at 5:33 pm

  22. Hai ca nu inteleg, Boureanu era parca de-ai lui Stolojan din fostul PLD si nu de-ai lui BVB 😦

    Un tanar de stanga

    27/04/2010 at 5:39 pm

    • Boureanu s-a compromis cu afaceriloe imobiliare din Sinaia. In plus, organizatia sa a avut rezultate slabe.

      Next! Altfel devine si el un B din tripleta.

      Cetatean

      27/04/2010 at 5:42 pm

      • Pai Sulfinica care il controleaza nu e cu mai putin compromisa. Si la afacerile cu terenuri nu imi amintesc dar nu a fraudat statul parca.
        Oricum e din gasca lui Stolo venita din PNL care cu exceptia lui Flutur e redusa la tacere.

        Un tanar de stanga

        27/04/2010 at 5:49 pm

  23. Exact Cetatean. La politica vii cu un politician. Domnul Lazaroiu stie meserie, e un profesenist bun si il respect, dar nu stie a pune problema cum ar fi pus-o Sever Voinescu. Tot ce e bine in chestia asta e ca un discurs ce ar fi fost deliberat ignorat, a fost preluat si propagat. Pe prietenul Theophyle il jigneste maniera de comunicare prea hiperbolica. Are dreptate, plus ca nu toti au chef de cheite de discurs. Basescianismul e mesaj direct, clar si popular.
    Ma bucur in schimb ca vad scaunelele celor 3 clatinandu-se cu spor. Dau si eu cu barda in osificati daca nu se simt sa se scoale de la masa.

    Turnofftheglory

    27/04/2010 at 5:40 pm

    • L-am asculata pe CPreda in linkul dat.Deja cateva cutite sunt la vedere pe masa.Dar si expertiza tripletei poate fi importanta.Celputin Blaga este cred,apreciat(chiar dorit pe alocuri) la mi.Si cu ioropenii s-a descurcat bine(steguletele).
      Cu adevarat la „masa” n-au fost decat acum si primii doi ani de DA.Acum insa masa e cam saraca.Dar sigur nici rau nu le-a mers.
      Cu primaria Bucuresti,impresia mea a fost ca parca nici nu prea a vrut-o,a respectat decizia partidului dar nu cred ca si-a dorit-o cu adevarat.mai mult a dorit-o pentru el ,piratu`.Oricum s-a contabilizat pe minus pentru partid.

      mircea

      27/04/2010 at 6:26 pm

  24. TOG, stim ca cineva de sus citeste blogurile serioase cum e asta, al tau si altele care sprijina critic prpoectul lui Basescu. Ne facem si noi datoria de simpli cetateni implicati. Daca nu reactionam, se va intelege ca ne place de BVB si mai vrem 4 ani cu ei.

    Cetatean

    27/04/2010 at 5:44 pm

  25. UTS, Boureanu s-a cam capitalizat. 😉

    Turnofftheglory

    27/04/2010 at 5:49 pm

    • E si el un milionar acolo ca toti ceilalti din frunte cu exceptia lui Boc. A facut afaceri cu statul ? Nu stiu. Stiu doar ce am scris mai sus.

      Un tanar de stanga

      27/04/2010 at 5:50 pm

  26. Ohoho, si inca cum! Prea prezent la Realitatea si prea absent in politica.

    Cetatean

    27/04/2010 at 5:49 pm

  27. Moartea (politica) domnului Lazaroescu

    Articol scris de mama Omida
    Si-a desartat din plin obida
    Pecum stirile de la cinci
    Lui Teo i-a dat un branci
    Ori il vrea pe Piedone
    La PDL eu cu-ale lui forme
    Sebastiane, esti diletant
    Iar pixul tau este hidrant
    Curge doar apa de ploaie
    Si ai cam facut-o de oaie ( si nu prea ai…)
    Gandurile de la dush
    Le-a pus pe blog in tush

    Creanga

    27/04/2010 at 6:18 pm

    • Creanga,
      beton !
      Pe Lazaroiu apele il trec siroaie
      degeaba are verb daca nu are ….
      ( o umbrela de ploaie. )

      luminita

      27/04/2010 at 6:29 pm

  28. @Buna seara Theophyle, buna seara tuturor!

    Despre comentariul lui Theophyle:

    1. Nu cred ca este o mare pierdere daca publicul nu afla adresa exacta a imobilelor politicienilor sau ale celorlalti obligati de lege sa depuna declaratie de avere. La fel, daca nu se mentioneaza numele exact al bancii. Pentru combaterea spalarii banilor exista lege si obligatii ferme ale bancilor in raport cu oficiul care se ocupa cu problema aceasta.

    2. Nu ma pot hotari ce este mai bine: sa fie ANI un fel de procuror sau sa fie un fel de perceptor. Sau si una si alta. Dar este bine sa aiba puterea de a propune de urgenta sechestru pe averea nejustificata.

    3. Daca nu se schimba legea ANI, ideea confiscarii averii nejustificate (nu neaparat si dovedit neilicite) putea fi adusa in fata CEDO in aplicarea art.6 din Conventia europeana si a art.1din protocolul aditional 1.

    4. Am impresia ca declaratiile dlui. Lazaroiu nu sunt nici necontrolate, nici neplanificate. Am impresia ca se joaca aici faze din inchiderea unui ciclu politic de 20 de ani, ciclu care nu a produs o structura solida si buna de putere in stat si in arhitectura partinica.
    Iar deschiderea jocului a fost facuta demult.

    Sa ne amintim:

    Iliescu despre PSD: „capitalism de cumetrie”. Si au urmat mari miscari in PSD, culminand cu bejenia „independentilor” care inca nu se stie bine ce vor fi, dar se stie bine cine sunt pe toate „filele” vietii lor.1+2.

    Basescu despre PDL: „bolsevizare”.Vor urma miscari spectaculoase in interiorul si pe marginea PDL.

    Cred ca fotografia scenei partinice si politice va fi radical alta in 2014-2015. Se depun mari eforturi in acest sens.
    Daca nu ar costa, mai ca as saluta experimentul. Translatabil experiment si prin alte parti, dealtfel…Dar costa mult si ma cam enerveaza sa fiu considerata cobai.

    Lazaroiu este doar un trambitas in aceasta faza. In alte faze poate juca pe alta pozitie. Voi urmari cu atentie.
    Sa ne pregatim cafelele si tutunul!

    casandra

    27/04/2010 at 7:19 pm

    • Erata.
      La pct.3 se va citi „ilicite” nu asa cum am scapat („neilicit”, pfui!) din goana degetelor pe taste.

      casandra

      27/04/2010 at 7:38 pm

  29. Casandra,
    o fi Lazaroiu doar un trambitas cum spui tu
    dar atunci ceea ce a dat pe goarna a cui partitura este ?
    😯

    luminita

    27/04/2010 at 7:32 pm

    • @luminita
      Un geniu pustiu. Agorafobic probabil, daca are nevoie mereu de cate un talpesh.

      casandra

      27/04/2010 at 7:40 pm

      • Aaaaaa, da ?
        n-am inteles nimic .
        Sugerezi ca ar trebui sa i se ia presedintelui Serviciile din subordine ?

        luminita

        27/04/2010 at 7:45 pm

  30. Apropo , mamii nu se scrie cu doi de i ? 😉 😳

    luminita

    27/04/2010 at 7:38 pm

  31. OK prieteni, am asistat la discutii fara a deranja. De la ANI am ajuns la politica de partid, de la politica de partid am ajuns la miscari subterane in politica intre partide.

    Un lucru este clar, nimic nu este important decat bisericutele. Statul de drept poate sa astepte pana Ponta va intelege ce se intampla in PSD, pana Crin va ajunge la locul de munca si pana dl Lazaroiu va canta partitura lui.

    Ce se intampla cu noi, romanii care traim in Romania?
    Sau poate nu este atat de interesant? Nu?

    Theophyle

    27/04/2010 at 7:43 pm

    • Eu personal am inceput sa traiesc prost de catva timp.
      Dar asta nu cred ca intereseaza pe cineva din guvern .
      Si nici n-ar trebui sa ii intereseze atata timp cat politica lor fiscala nu m-ar fi obligat sa imi inchid afacerile.
      Din pacate m-a obligat.
      Si ca mine sunt multi .

      luminita

      27/04/2010 at 7:54 pm

      • Luminita. ce anume din politica fiscala te-a facut sa iti inchizi afacerile. ca eu nu stiu chiar nici o masura care sa fi dus la asa ceva.
        sa nu-mi spui de forfetar ca te intreb imediat ce afaceri faceai.

        estu

        27/04/2010 at 8:22 pm

        • estu,
          esti mic , fratzica .
          Mai ia niste buline pentru memorie si atunci o sa intelegi si ce e aia fiscalitate excesiva .
          Cu forfetarul vad ca te-ai prins.
          Dar asta e din cu totul alta poveste.
          Cu pesti mici adusi de val pe mal.
          Fara navod.

          luminita

          27/04/2010 at 9:55 pm

    • Stii care e baiul? Tu judeci cu mintea din USA mamaliga (politica) romaneasca. Ce sa se intample cu romanii? Inca se cearta, ca trebuie mai mult malai, ca ar trebui mai multa sare, pana la urma apa da in foc si raman tot flamanzi. Mai e mult pana departe…

      Creanga

      27/04/2010 at 7:55 pm

  32. Theo , una si masi trambalez la tv :
    ,,Ce se intampla cu noi, romanii care traim in Romania?”
    ,,N-a sti nimeni ca m-am dus /Numa or vedea ca nu-s ” 😦 ?

    Loda

    27/04/2010 at 7:55 pm

  33. @Theophyle, mie mi se pare corecta inlocuirea termenului de „avere” cu cel de „patrimoniu” in lege.

    Postez si definitiile termenilor:

    Avere = Totalitatea bunurilor care se află în posesiunea unei colectivităţi sau a unui individ

    Patrimoniu = Totalitatea drepturilor și a obligațiilor cu valoare economică, precum și a bunurilor materiale la care se referă aceste drepturi, care aparțin unei persoane (fizice sau juridice)

    Poate ca nu vom mai avea festivaluri de imprumuturi ale demnitarilor intre ei sau in relatie cu cine stie ce interlopi. Multi spun ca asa se justificau niste shmecheri.
    Sa declare tot, cu elemente de identificare suficiente pentru stiinta si uzul ANI!

    casandra

    27/04/2010 at 7:59 pm

    • Io-te-te bre !
      daca mai traia saraca soacra-mea , ar fi aflat si ea ca a lasat un intreg patrimoniu in urma .
      Sifonierul nu-l mai avem si nici dormeza.
      Iar carpeta cu rapirea din serai , roasa de molii , a ajuns in cusca unui caine …..
      Apartamentul l-am vandut….
      Dar pot spune ca am detinut un adevarat patrimoniu de pe urma soacra-mii . 😆

      luminita

      27/04/2010 at 8:06 pm

    • @Casandra, poate ca informatia DEX este cea uzuala, nu este insa cea juridica, cred 🙂

      Theophyle

      27/04/2010 at 8:44 pm

  34. Theophyle cu ANI se pare ca Boc a cam comis-o, inca odata. Trebuie resurscitat mult mai puternic si trebuie tinut in sah CCR si restul de nasoi. CCR ca si CSM trebuie curatat. Scimbata constitutia si facut un Fisc smecher american. Pentru asta trebuie cadre si oameni curati fara bruscari la partid. Pentru asta trebuie curatate partidele. Si iar ne intoarcem la politica. Chestia nasoala e, ca daca lupti pe multe fronturi poti pierde focusul. Fara focus nu ai forta.
    Sunt lucruri care se misca in Romania cu o viteza incomparabila cu acum cativa ani.
    Sunt oameni mult mai misto in PDL sa zicem. Piratul a facut PSD mai slab si PNL e o umbra.
    Exista niste conditii.
    Eu zic ca se poate, numai sa nu ne mancam nervii.

    Turnofftheglory

    27/04/2010 at 8:12 pm

    • exact. in schimb tocmai punem de o cruciada interna. si ne miram de ce Castro si-a bagat la inchisoare fostii tovarasi. preventiv, banuiesc.

      estu

      27/04/2010 at 8:17 pm

  35. deci alaltaieri preda era un nauc care nu pricepe nimic si care a fost scos din blogroll in suturi, sa vada el! ieri a devenit erou impreuna cu lazaroiu si cruciada celor buni si drepti impotriva celor rai si nedrepti grupati in juraul BVB.
    azi lazaroiu nu mai e asa de erou ba chiar e bvb-ist pe fata deci e rau si nu e bun.
    maine?
    e bine ca lumea stie toate dedesupturile si toate implicatiile.
    e minunat sa scapam de BVB care e rai si nereformatori si pactizeaza cu dusmanul (fara argumente) da’ va spun eu ca daca ramanem doar cu voinescu si lazaroiu si preda facem un 3-4% la urmatoarele alegeri.
    ca sa sintetizez. ce dracu discutam asa de mult de un om sau altul? si de cans s-au impartit apele in PDL in? ca ultima oara cand am verificat cam trageau in aceeasi directie.
    evident ca acum o sa fiu facut frate cu aviaonele lui berceanu, ca am marmura de la Videanu in loc de gresie si faianta si ca Blaga ma face sef de vama la Sighisoara.

    estu

    27/04/2010 at 8:15 pm

    • Preda a ramas nauc, fara grija 🙂

      Theophyle

      27/04/2010 at 8:41 pm

  36. mai relaxati tovarasi! ca uite ce criza frumoasa vine dinspre Grecia. si se pregatesc Portugalia, Irlanda si Spania.
    parca ar fi subiecte mai importante, nu ce a visat Lazaroiu si cine i-a pus ceva in laptic ptr a visa taman ce a visat.

    estu

    27/04/2010 at 8:20 pm

    • Estule de nu-ti convine
      Mergi pe blog la orisicine
      Ori intra pe forex
      Nu tot invarti la flex
      Poate au ei subiecte importante
      Iar noi te retinem frate

      Creanga

      27/04/2010 at 8:29 pm

      • nu ma retine nimeni. si cu atat mai putin versurile tale.
        de altfel nici nu le citesc niciodata dar aici erau cu dedicatie, am facut o exceptie.
        eroare.

        estu

        27/04/2010 at 8:34 pm

        • @estule poti sa citesti ce vrei si cand vrei, dar mai pianiosimo nu strica!

          Theophyle

          27/04/2010 at 8:42 pm

  37. theo>pai voi vad ca v-ati cam infierbantat. eu sunt relaxat, am fost la Spa la Berceanu. vineri ma ia Videanu in Delta.

    estu

    27/04/2010 at 8:44 pm

  38. Seara buna ALL !

    De ce nu are alegatorul roman dreptul de a sti ce AVERE are politicianul roman ?

    Pentru ca politica este facuta de hoti foarte mari, votati de niste hoti mai mititei; restul, cei corecti, stau , se uita si se minuneaza.

    tibi

    27/04/2010 at 8:46 pm

    • ce-ar fi sa citesti mai atent proiectul ala? eu unul nu l-am citi si chiar am nevoie de un rezumat. chiar se ascunde sau e vorba doar ca nu se zice la ce banca e(ceea ce e irelevant)?

      estu

      27/04/2010 at 8:51 pm

      • Seara buna si tie @ estu

        Asta seara n-am chef de cearta. 🙂

        Incearca mataluta, eventual miine 🙂

        tibi

        27/04/2010 at 8:55 pm

        • @tibi, salut 🙂

          Theophyle

          27/04/2010 at 9:05 pm

      • @estule, ar fi bine sa-l citesti, fara al citi e ca muzica lautareasca, dupa ureche, si asta nu este suficient pentru o dezbatere serioasa, cel putin nu aici.

        Theophyle

        27/04/2010 at 9:04 pm

  39. Estu
    Tonul face muzica. Tu vii si spui: beii ce discutati vrajelile astea, sunt alte lucruri mai importante. Intri la cineva in casa si te burzuluiesti ca tu stii mai bine si esti mai destept. Asa am vazut eu, poate gresesc. Putintica rabdare stimabile!

    Creanga

    27/04/2010 at 8:52 pm

  40. Postare noua 🙂

    Theophyle

    27/04/2010 at 9:02 pm

  41. Buna seara, buna seara.
    Bun post. Repede cateva idei.
    Cu proiectul asta de lege al ANI Boc dovedeste ca nu a inteles nici ce vrea Basescu si nici ce cere imperativ UE. Omul a ales o catastrofala cale de mijloc.
    In chestiunea Lazroiu_Theo. Lazaroiu trebuia sa taca si nu sa se trezeasca vorbind singur. A facut mai mult rau decat bine. Pacat. Aveam o impresie mai buna despre el. S-a comportat ca un neofit si nu ca un expert in comunicare.
    Chestiunea BVB. De acord total cu Cetateanul. Daca PDL nu scapa de tripleta asta, desi ar mai fi si altii la fel de nocivi, are soarta pecetluita ptr 2012.

    clemycali

    27/04/2010 at 9:06 pm


Comentariile sunt închise.