Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Memento: În căutarea unui Macrofag

Leucocitele, sau celulele albe, sunt celule ale sistemului imunitar care apără organismul de boli infecţioase şi corpuri străine. Există mai multe tipuri de leucocite, toate fiind produse de celule din măduva osoasă. Leucocitele se găsesc în tot corpul, inclusiv în sânge şi în sistemul limfatic.

Macrofag – Celula mare, avand proprietatea de a ingera si distruge particulele mari (celule lezate sau batrane, particule straine, bacterii) prin fagocitoza. Macrofagele constituie primul mecanism de aparare celulara impotriva agentilor infectiosi. Ele sunt gasite in toate tesuturile.

Fagocitoza este un proces prin care fagocitele sau diferite alte microorganisme înglobează particule străine (particule microscopice, microorganisme patogene, celule sau componente ale celulelor moarte), folosind membrana celulară şi formând în acelaşi timp un fagozom.

Adeziunea – membrana celulei fagocitare aderă la membrana particulei ce urmează a fi ingerată, etapă datorată lectinelor de pe suprafaţa microorganismului; Ingestia – invaginarea particulei străine şi formarea fagozomului; Digestia – realizată de enzime intercelulare. Fagocitoza este cel mai adesea însoţită de o creştere brutală a consumului celular de oxigen. Unele macrofage sunt capabile după inducţia unei NO sintaze de a produce derivaţi nitraţi, în special monoxid de azot prin oxidarea argininei. Monoxidul de azot format duce la distrugerea bacteriilor, paraziţilor, precum şi a fungilor.

Pana aici biologia. Aceasta postare poate fi interpretata ca material informativ sau  ca pamflet. Pamflet ar fi daca am hotari sa transformam organismul care are nevoie de imunitate intr-o tara si un popor care locuiesc in acea tara. Tot pamflet ar fi daca am cauta o partida a celulelor albe care sa produca acel Macrofag care trebuie sa curete tara de celulele lezate de securism, sau batranele celule comuniste, particulele straine provenite de la  rasarit si de bacterii parazite care sunt rezultatul a 20 de ani de tranzitie. Este adevarat ca in procesul de contact (adeziune) pe care-l impune fagocitoza din nefericire miroase urat, monoxidul de azot fiind urat mirositor si dureros cand  substanta omoara “parazitii”, totusi acest proces este necesar, fara el organismul poate deceda.

Deocamdata, fiecare zi ce trece ne indeparteaza de adevaratul moment  al fagocitozei; incet, dar sigur organismul va muri pana la urma daca acest proces nu va fi indeplinit. Din nefericire, societatea in care traim este lipsita de macrofagi. De foarte multi ani, de ce? De ce nu ne putem apara la fel ca orice organism din natura?

Written by Theophyle

16/04/2010 la 8:12 pm

163 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Salut voios de emigrant ! 🙂
    Si bolile parazitare produc acelasi efect !
    In concluzie este nevoie de tratament extern si poate multa igiena ! 🙂

    Stefan A.

    16/04/2010 at 8:29 pm

    • @Stefan, salut 🙂
      Musai, altfel organismul asta numit societatea romaneasca in tara miotitzei, moare!

      Theophyle

      16/04/2010 at 8:43 pm

  2. […] afla mai mult: Memento: În căutarea unui Macrofag […]

  3. Buna seara!
    Aminoacizi esentiali
    Denaturati de sandei penali
    Arginina si valina
    Cand se va face lumina?
    Fir-ar el de uracil
    Ca romanu-i tot umil
    De unda fagocitoza?
    L-asa buna simbioza
    Nu e dom’le forezie
    E a noastra nerozie
    Ei tot sug, noi mult slabim
    Un …. in cap primim
    Macrofagi tot cautam
    Unde, unde??? intrebam…

    Creanga

    16/04/2010 at 8:45 pm

    • @Creanga, salut baiete,
      ai lipsit la apel toata ziua, bine ca esti prezent acum 🙂

      Theophyle

      16/04/2010 at 8:48 pm

      • Temele mi le-am facut
        S-a postat nitel cam mult
        Profa inveleste la ciocolata
        Inc-o data si inc-o data
        Acum a plecat in grota
        Doamna noastra cea marmota
        Cred c-ar merge o reciclare
        Sa-nvete de ‘complectare’
        Bine ca n-a fost Tzepelica
        Mi-o umplea rau de oftica
        Aaaa, el e fleasca de suparare
        Si mai baga o flotare
        La 60 se opreste
        Altfel peptu prea tare creste
        Sper ca aici va reveni
        In sandei iar va lovi

        Creanga

        16/04/2010 at 8:58 pm

        • @Creanga, sper si eu ca @timi va reveni e un prieten „vechi” pe care-l apreciez 🙂

          Theophyle

          16/04/2010 at 9:00 pm

  4. Theophyle blogul asta e un vas Petri pentru celule albe. In fiecare zi construim o societate civila aici. Daca esti sceptic si scarbit, iti dau o veste buna, se misca lucrurile si datorita tie la nivel de constiinta a poate 1500 de vizitatori zilnici.

    turnofftheglory

    16/04/2010 at 8:46 pm

    • @TOG, salut!
      nu stiu ce sunt dar astazi am alergat toata ziua. In sfarsit cred ca am aranjat ceea ce trebuia si am discutat ieri 🙂

      Theophyle

      16/04/2010 at 8:49 pm

  5. Vorbim nitel mai tarziu prietene. 🙂
    Seara buna tuturor.

    turnofftheglory

    16/04/2010 at 8:52 pm

  6. Despre „biologia” asta am scris acum vreo patru ani si ceva unui mare om care mi-a fost model. Nu exista alta solutie pentru lumea romaneasca decat „biologia”. 🙂

    Ce ne facem, insa, in cazul in care macrofagul oboseste? In care pana si el are nevoie de terapie de grup? 🙂

    nicole

    16/04/2010 at 9:07 pm

    • nicole, aranjam grupul 🙂

      Theophyle

      16/04/2010 at 9:12 pm

      • vai, mersi, @theophyle! 🙂

        nicole

        16/04/2010 at 9:18 pm

        • Nu ai pentru ce fata 🙂

          Theophyle

          16/04/2010 at 9:21 pm

  7. Eu zic ca societatea civila este in coma.
    Doar de aici pot venii anticorpii !

    Stefan A.

    16/04/2010 at 9:11 pm

    • nu exista societate civila, exista numai grupuri de interese 🙂

      Theophyle

      16/04/2010 at 9:13 pm

      • Ei na , societatea civila exista peste tot in lume .
        NU EXISTA LIDERI CARE SA MOBILIZEZE SOCIETATEA CIVILA !

        Stefan A.

        16/04/2010 at 9:15 pm

        • @Stefan si in Romania exista, ea insa s-a trabsformat in „bisericutze” care slujesc intere diverse a unor diversi 🙂

          Theophyle

          16/04/2010 at 9:18 pm

      • Noi suntem societatea civila
        Acum doar mica si umila
        O sa crestem nu e bai
        Om pune mana pe vatrai
        Sandeii trebe sa moara
        Tara noastra sa nu piara
        Hai sa dam leucocita cu leucocita
        Virusii sa nu mai minta

        Creanga

        16/04/2010 at 9:20 pm

  8. Daca ar fi sa citesc proiectul lui Basescu in cheia pe care ai propus-o, draga Theophye, as spune ca el vrea nici mai mult nici mai putin decit transformarea poporului ca atare intr-un popor de leucocite.

    Sa ma explic: intr-o democratie normala, Justitia este macrofagul. Ea in inhata pe paraziti si ii baga in maruntaiele tubulaturii, la nivelul -2, unde ii inghite, eventual unsi cu ceva alifie. Insa nu despre Justitie vreau sa vorbesc acum.

    Insa acest mecanism al Justitie nu este unul care functioneaza etans, fara a comunica in mod cotidian cu lumea agitata a politicii. Justitia aplica legi pe care un Legislativ le croieste, Legislativ care, la rindul lui, e supus controlului leucocitelor printr-un proces numit „alegeri”. Miza este sanatatea si vigilenta leucocitelor.

    Leucocitele care sunt nimeni altii alegatorii trebuie sa reactioneze primii si sa ii inhate pe cei care vor sa ajunga, bolnavi, in Legislativ.

    Ori, noi, ca leucocite, douazeci de ani am fost anesteziati prin votul pe liste, care ne-a prezentat mereu organisme bolnave pentru care garanta un cap de lista chipurile sanatos. Daca te prindeai ca sunt prea multi bolnaci, trinteai la vot lista cu tot cu seful sanatos. Dupa citiva ani, lista se regrupa, insa bolnavii erau raspinditi in alte judete, pentru ca leucocitele de acolo sa nu se prinda. Si, iarasi, garanta un cap sanatos. Si tot asa, pina cind leucocitele au invatat un lucru: „toti inchipuitii sanatosi sunt de fapt bolnavi” si le-au dat drumul in Parlament. O data, de doua ori, de trei ori, pina cind leucocitele s-au lehametit si au inceput nici macar sa nu mai sa faca distinctia bolnav-sanatos. Care leucocite mergeau la vot, le dadeau drumul la toti sau ii respingeau pe toti. E drept, unele leucocite se incapatinau sa faca trierea, dar era o triere falsa, ca listele erau batute in cuie.

    Si, deodata, a aparut un marinar care a promis, s-a luptat si a reusit partial sa sparga lista, orferindu-le leucocitelor, pentru prima data, posibilitatea de a tria cu adevarat bolnavii de sanatosi. E drept, unii bolnavi respinsi se reintorceau de la locul III si intrau in Parlament, insa leucocitele au prins gust de triere adevarata si au invatat ca se se poate. Celula-mama canceroasa, Iliescu, a spus la inceputul noului legislativ, in 2008, ca regreta faptul ca marea majoritate a colegilor din Parlament sunt noi (pe bune). Asa e semn ca proiectul de a transforma poporul asta anesteziat intr-un popor de leucicite adevarate a functionat, fie si partial.

    Marinarul-doctor le-a intrebat in 2009 daca vor un curs de pregatire numit Unicameralis 300 si leucocitele s-au inscris masiv pentru a invata cum se face mai bine trierea.

    Acum asteptam efectele noului medicament luat asta iarna, pentru a deveni leucocite mai atente si mai rele cu bolnavii care ne cer permis de trecere.

    Cert este ca, una peste alta, noi ca popor de leucocite in fata carora ni se prezinta o data la 4 ani diversi bolnavi si sanatosi, trebuie sa invatam sa ii triem. Dupa ce vor fi intrat in Legislativ, libertatea lor va parea mare, insa nu va fi mai mare decit a bolnavilor intrati pe lista. Vom putea sa ii retriem peste 4 ani. Presedintele pe care l-am ales cu atentie va declansa o noua triere, prin impunerea unor macrofagi curati la Justitie si la CCR. Deocamdata, macrofagii aia de acolo joaca tontoroiu cu virusii, insa le venim noi de hac, avem om pus in punct cheie si am prins gust de triere adevarat. 🙂

    Cetatean

    16/04/2010 at 9:15 pm

  9. Cetatean, in mare asta este mesajul. Problema este cat timp mai trebuie sa treaca pana la declansarea Fagocitozei si cati vom rezista pana atunci!

    Theophyle

    16/04/2010 at 9:20 pm

  10. […] Mai multe detalii in legatura cu articolul ” Memento: În căutarea unui Macrofag ” gasiti aici: Memento: În căutarea unui Macrofag […]

    • Ce hazliu.
      In 1992 , in Italia , pentru a nu fi arestat (luare de mita ) ,ministrul sanatatii a mers urgent in spital ca grav bolnav.
      Dupa 3 zile , tribunalul a hotarit sa fie judecat in libertate „din cauza conditilor de sanatate ” .
      Dupa alte 3 zile , acelasi ministru venea filmat in un restaurant la moda din Roma . Chefuia si nu mai era bolnav ! 🙂 Acelasi spirit latin ! 🙂

      Stefan A.

      16/04/2010 at 9:28 pm

      • Aceasi mafie, prietene 🙂 Din pacate mafia noastra este mai oneroasa!

        Theophyle

        16/04/2010 at 9:30 pm

    • Muresan s-a imbolnavit
      Ambulanta a sosit
      Vai sireacul a cedat
      Prea mult miel a mancat
      Ups, de fapt era caltabos
      O palinca si-un cucos
      N-ar crapa ranza in ei
      Sa scapam de asti sandei?

      Creanga

      16/04/2010 at 9:30 pm

  11. macrofagul nu face faţă cancerului

    la el nu există decît o alternativă: rezecţia sau moartea

    gabhry_el

    16/04/2010 at 9:29 pm

    • Cancerul trebuuie tratat prin uciderea leucocitelor si generarea altora (chimoterapie) ce vrei sa ne sinucidem cu totii 🙂

      Theophyle

      16/04/2010 at 9:31 pm

  12. Tulai monoxidul de azot cu tot cu molfocitele astea leprezentative, de care nu mai scăpăm până nu le băgăm într-un proces de bâtomăciucoză sau măcar de scârbosinteză, până se autoservesc cu celulele lor nervoase şi libidinoase.
    Cu postarea asta mi-ai stârnit o poftă de celule de orice culoare, pentru fiecare celulofag în parte, până ajunge să aspire la pachete lunare cu aură de aurolac.

    Băşcăliosul

    16/04/2010 at 9:55 pm

    • Hai Băşcăliosule ca ai descoperit un nou proces bilogic-social de mare anvergura, cred ca voi adopta terminologia 🙂

      Theophyle

      16/04/2010 at 10:04 pm

  13. Bascaliosule, salut! 🙂

    Daca ai avea posibilitatea sa adopti o singura legea/masura/act normativ cu caracter macrofagic in Justitie, care ar fi aceea?

    Cetatean

    16/04/2010 at 10:03 pm

    • Raspund eu Cetatean, iradierea cu plutoniu 😆

      Theophyle

      16/04/2010 at 10:05 pm

      • Theophyle,

        Bomba cu cobalt e mai usor de manevrat! 😉

        oldhashu

        16/04/2010 at 10:09 pm

      • …în lipsă, merge și un topor meserias! 😀

        oldhashu

        16/04/2010 at 10:11 pm

        • ca in 1907, nu?

          Theophyle

          16/04/2010 at 10:13 pm

    • Cetăţean,
      Puşcăria, fără drept de apel la suspendare, pentru fraudarea grosolană a admiterii în ICCJ prin mascarada tâlhărească a interviului la drumul mare.

      Băşcăliosul

      16/04/2010 at 10:10 pm

  14. Hahaha, buna, :-), insa e neconstitutionala!

    Cetatean

    16/04/2010 at 10:09 pm

  15. Si aia cu cobalt, la fel!

    Cetatean

    16/04/2010 at 10:09 pm

  16. Eu zic sa le dam Radu, e mortal, cei care stiu ce spun vor aprecia 😉

    Cetatean

    16/04/2010 at 10:10 pm

  17. Mai simplu ar fi sa-i pensionam sa se inece cu banii furati de la acest popor, pur si simplu sa se inece 😦

    Theophyle

    16/04/2010 at 10:12 pm

  18. salut, salut,

    acum am terminat de citit 3 postari + sute de comentarii….uuuuf,
    🙂

    toate interesante, dar momentan nu este motiv pentru un optimism prea mare….
    dar faptul ca ticalosii se apara atit de lugubru de agresiv, inseamna ca au constientizat ca epoca lor se duce si ei personal sint in pericol….

    cu cit dau mai tare din copite, cu atit se deconspira si se vor gasi leacuri pentru indepartarea lor

    🙂

    orangeskorpion

    16/04/2010 at 10:14 pm

    • @skorpi, salut 🙂
      Bravo ai venit cu temele facute 😆

      Theophyle

      16/04/2010 at 10:17 pm

  19. Nu ar fi o idee rea, sa ii lasam sa se distruga singuri, la pensie. Ar fi o solutie legala, pensionarea irevocabila la o anumita virsta. Care e virsta medie a Sandeilor?

    Cetatean

    16/04/2010 at 10:15 pm

    • o suta de ani

      🙂

      priveste aici;:

      orangeskorpion

      16/04/2010 at 10:16 pm

  20. Membri astia ICCJ, ce faceau inainte de 1989 ?
    (am vazut poza si cred ca sint batrini rau de tot )
    Citi din ei erau amestecati in procese politice , condamnari la moarte (la comanda ) ?
    Asta din pura curiozitate !

    Stefan A.

    16/04/2010 at 10:16 pm

  21. Prins seara intr-o parcare
    Dat la ficat si picioare
    Fara urme, fara martori
    Bâtomăciucioza pe infractori!

    Creanga

    16/04/2010 at 10:17 pm

    • Tratament baleno, Creanga )

      Theophyle

      16/04/2010 at 10:20 pm

      • Mr B m-a inspirat
        Pe sandei a ofticat
        Dom’le da ce-i perpeleste
        Deloc nu se grabeste

        PS Cre’ca era balneo… sau rechin balena??aia oricum sunt pasnici.

        Creanga

        16/04/2010 at 10:24 pm

      • Tratament balneobatofilic
        Sa le dea tot la soric
        Au si au, vai! nu mai dati
        Spun tot, va rog incetati!

        Creanga

        16/04/2010 at 10:34 pm

  22. cine stie, stefane, poate o parte din ei se afla cu dosarele in cele 100.000 clasificate..

    orangeskorpion

    16/04/2010 at 10:17 pm

    • Eu ma intreb , cum poti construi o justitie cu aceleasi elemente din „justitia” comunista ?
      In general , cred ca reciclajul nu a fost doar politic dar si in justitie !

      Stefan A.

      16/04/2010 at 10:21 pm

  23. Bascaliosule, ai dreptate. Tubulatura mi se pare o masura blinda.

    Skorpi, poza aia e veche, in ea apare Ninosu, mort in 2008.

    Cetatean

    16/04/2010 at 10:20 pm

  24. Theophyle , multumesc de link.
    Am inteles ,”au fost promovati in munca pentru merite deosebite in intrecerea socialista ” . 🙂
    E drept ca justitia trebuie sa fie oarba dar in Romania e si proasta ! 🙂

    Stefan A.

    16/04/2010 at 10:25 pm

    • Stefan si chioara si proasta, da multa spaga ia 😦

      Theophyle

      16/04/2010 at 10:30 pm

  25. Pe bune, chiar la tubulatura? Ah, m-ai uns la suflet 😛

    (Nu stiu de ce mi-a venit in minte aceasta semantica unsuroasa cind ai pomenit de Voicu 😉 )

    Cetatean

    16/04/2010 at 10:26 pm

    • Vezi mai sus linkul 😆

      Theophyle

      16/04/2010 at 10:29 pm

  26. Voicu CHIAR E LA TUBULATURA! :-0

    Cetatean

    16/04/2010 at 10:31 pm

  27. precis o să i se facă rău la noapte
    😀

    gabhry_el

    16/04/2010 at 10:31 pm

  28. Ion Predescu are 87 de ani ?????????

    incredibil !!!

    si asta mai judeca lucid?????
    da-i-n spumele marii…nu se poate!!!!

    pina cind suge bani, ca altceva nu mai poate sa faca?!

    orangeskorpion

    16/04/2010 at 10:32 pm

    • O fi fost „coleg ” cu generatia de „politruci” Iliescu !

      Stefan A.

      16/04/2010 at 10:34 pm

      • Familie numeroasa domle , nepoti , stranepoti , gineri , nurori , cumnati cu copi si nepoti. Multe guri de hranit ! 🙂

        Stefan A.

        16/04/2010 at 10:36 pm

    • skorpi, aia de 75 sunt inca la juniori 😆

      Theophyle

      16/04/2010 at 10:34 pm

      • corect, ThPh,

        cum mizda pa-sii bashinosul asta de predescu, la 87 de ani, sa primeasca salariu + pensie, probabil cumul total vreo 10.000 lei noi pe luna,

        FARA SA FACA CEVA UTIL pentru societate, tara, ci din contra bagind frine…..

        revoltator !!!

        orangeskorpion

        16/04/2010 at 10:36 pm

      • pai, d-aia zicea iliescu ca la 60 de ani era „baietan” (sau cam asa ceva…)

        oare, io m-oi fi nascut?

        nicole

        16/04/2010 at 10:36 pm

  29. Bascaliosule,

    m-ai ucis in hohote! 😆

    postez aici ca sa vezi mai bine…

    nicole

    16/04/2010 at 10:34 pm

  30. adica ce e aia „tubulatura”, mai?

    ps: stie cineva cu cine e voicu in celula?

    nicole

    16/04/2010 at 10:35 pm

    • n-am spus cu cine ar mai trebui sa fie…

      nicole

      16/04/2010 at 10:35 pm

    • „tubulatura” băieţilor

      gabhry_el

      16/04/2010 at 10:37 pm

      • mi-e rau…

        nicole

        16/04/2010 at 10:38 pm

    • @nicole in stenograme el vorbea cu locic despre subsolul 3 de la mititica, care sta exact pe tubulatura. E cald si pute de mori 😆

      Theophyle

      16/04/2010 at 10:38 pm

  31. se vede ca m-am inrosit?

    nicole

    16/04/2010 at 10:39 pm

  32. Nicole , sper ca Voicu sa fie in celula cu un homosexual inrait si periculos !
    Da in realitate cred ca sta in o „celula de lux ” !

    Stefan A.

    16/04/2010 at 10:40 pm

    • Stefan, cele mai mici celule acolo sunt cu 3 puscariasi, a povestit Patriciu acum cativa ani, si el a facut o noapte si a iesit a doua zi plangand.

      Theophyle

      16/04/2010 at 10:42 pm

  33. Mai e adevarat ce zice poporul „lucru rau nici necuratu nu ia „

    Theophyle

    16/04/2010 at 10:40 pm

  34. hai, ca ma gresit….

    leafa de judecator la CCR = 37.000 lei, la care se mai adauga si pensia…

    ce tzara de kakat este si asta…

    orangeskorpion

    16/04/2010 at 10:40 pm

  35. ma retrag putin sa beau o gura de apa… 😆

    nicole

    16/04/2010 at 10:41 pm

  36. Aspazia Cojocaru a fost turnatoare la Securitate si ar fi avut nume de cod Ana.

    orangeskorpion

    16/04/2010 at 10:42 pm

  37. Theophyle, nici chiar 3, parca spunea -2. E rai si aia de la -2, daca exista un -3, nici nu vreau sa ma gindesc cum arata… 😉

    Iaca cine mai lipsea sa isi dea cu pararea despre ANI:

    „“După felul cum citesc eu Constituţia, ca inginer de aviaţie, scria dinainte – nu ştiu de ce nu au observat alţii – că nu e voie să faci justiţii paralele”, a spus Berceanu”

    Cetatean

    16/04/2010 at 10:42 pm

    • @cetatene, nu am fost acolo si nu am nici cunostinte care au fost. Asa imi amintesc eu din stenograme, poate gresesc 🙂

      Theophyle

      16/04/2010 at 10:44 pm

  38. caracatitza in floare,
    te-nspaiminti pur si simplu…

    Aspazia Cojocaru a fost implicata in anii ’70, intr-o retea de FALSIFICARE a examenelor de admitere de la Facultatea de Drept din Bucuresti.

    Aspazia Cojocaru a fost COLEGA cu Adrian Nastase si Rodica Stanoiu la Institutul de Cercetări Juridice al Academiei Române.

    Potrivit presei Aspazia Cojocaru a fost RECRUTATA si supervizat din partea SECURITATII de catre Rodica Stanoiu

    MAMA LOR DE SANDEI !!!!

    orangeskorpion

    16/04/2010 at 10:45 pm

    • Mai scorpi, ce crezi ca astai sunt diferiti de toti ce care sun la ICCJ, CSM sau AMR?

      Theophyle

      16/04/2010 at 10:47 pm

  39. FANTOMELE TRECUTULUI IN CCR

    In perioada comunismului Acsinte Gaspar a detinut o FUNCTIE importanta chiar in aparatul de conducere al dictatorului Nicolae Ceausescu: a fost şeful sectorului JURIDIC al Consiliului de Stat (1965-1989) care pregătea decretele lui Ceauşescu

    mama lor de sandei ticalosi!

    nu-i ia doamna cu coasa odata????

    orangeskorpion

    16/04/2010 at 10:47 pm

    • “lucru rau nici necuratu nu ia “

      Theophyle

      16/04/2010 at 10:48 pm

  40. Salutare la toată lumea!
    Păstrarea judecătorilor din CC la vârste atât de înaintate are drept scop reflectarea senilităţii în deciziile pronunţate. Altfel n-ar mai avea farmec perlele lor publicate în Monitorul Oficial şi nici prevederea constituţională „Nimeni nu e mai presus de lege”. La ei vârsta n-are lege, în schimb li se aplică norma populară: „Ochii încă mai văd, inima cere”

    Băşcăliosul

    16/04/2010 at 10:48 pm

  41. Skorpi, intrebarea corecta este: nu ii cheama la el Ninosu, sa intregeasca dincolo completul si sa judece exceptiile de neconstitutionalitate la Judecata de Apoi?

    Cetatean

    16/04/2010 at 10:49 pm

    • Sa vezi Mikidutza cu ce exceptii o sa-i serveasca 🙂

      10 ani smoala fierbinte, 10 ani ceara fierbinte!

      Theophyle

      16/04/2010 at 10:51 pm

      • Michidutza va face recurs in interesul legii 😉

        Cetatean

        16/04/2010 at 10:52 pm

  42. ThPh,

    crede-ma, ca stiam, banuiam, ca toti astia care ne conduc de 20 de ani

    provin din esaloanele 2, 3 ….ale fostei securitati, ale aparatului de partid, ale PCR

    dar citind articolul din hotnews nu pot sa nu declar ca sint pur si simplu uluit…

    dupa 20 de ani…..

    solutia???

    demolarea bastiliilor cu comunistii cu tot..

    orangeskorpion

    16/04/2010 at 10:50 pm

  43. 3 turnuri ale Bastiliei trebuie NEAPARAT sa cada pina pe 7 mai anul asta.

    Cetatean

    16/04/2010 at 10:51 pm

  44. Propun schimbarea numelui tarii in RSOR, adica Republica Socialista Originala Romana .
    Ca tot aia din vechea garda conduc tara si mai ales „justitia” !

    Stefan A.

    16/04/2010 at 10:52 pm

  45. Asa cum am spus, au vrut sa acopere si s-au descoperit mai rau 😯

    Theophyle

    16/04/2010 at 10:52 pm

    • CORECTA OBSERVATIA,
      banuiam ca asa va fi, caracatitza da din copite si se deconspira….

      orangeskorpion

      16/04/2010 at 10:54 pm

    • Corect, de la un punct in colo raul lucreaza impotriva lui insusi. Teologic vorbind, „cele scunse de la intemeierea lumii” noastre constitutionale, acum se dau pe fata: CCR, ICCJ, CSM, Reteaua, etc.

      Cetatean

      16/04/2010 at 10:56 pm

  46. ThPh,

    pe mine smoala si ceara ma lasa rece, pentru ca eu VREAU ca AICI, pe PAMINTUL ASTA NEDREPT,

    sa raspunda pentru faptele lor…

    dar un predescu de 100 de ani, care de 100 de ani huzureste pe acest pamint dement, cred ca il doare in pix ce i se poate intimpla…

    si nu i se va intimpla nimic, ca nimeni nu-i da peste botul acela de hiena lacoma…

    orangeskorpion

    16/04/2010 at 10:53 pm

  47. Bascaliosule, ar trebuu pusa si aici o limita de virsta, la judecatorii CCR, prin legea Curtii.

    Cetatean

    16/04/2010 at 10:53 pm

  48. Ma retrag la citit o revista de aeronautica militara !
    Astia din ICCJ doar ma enerveaza si simt nevoie sa incerc cu ei armamentul de pe F- 16 din garaj !
    Noroc ca sotia a luat cheile si nu pot porni avionul ! 🙂
    noapte buna tuturor !

    Stefan A.

    16/04/2010 at 10:56 pm

  49. caracatitza ride de noi de 20 de ani:

    ACSINTE GASPAR este cuscrul lui Gheorghe Diaconescu, avocatul lui Adrian Năstase.

    orangeskorpion

    16/04/2010 at 10:56 pm

    • Gheorghe Diaconescu a decedat in urma cu mai mult de 2 ani. S-a dus, lasa-l!

      casandra

      16/04/2010 at 11:23 pm

  50. Prieteni o seara buna la cei care raman sa discutte 🙂

    Multumesc pentru vizita si sper ca ne vom citi si maine 🙂

    O noapte buna tuturor.

    Theophyle

    16/04/2010 at 10:56 pm

    • Noapte buna prietene 🙂

      Noapte buna ALL !

      tibi

      16/04/2010 at 11:01 pm

  51. Buna seara, buna seara @Theophyle si cei prezenti aici!

    Theophyel, imi pare rau ca nu ai gasit textul meu de la postul anterior. S-a ratacit prin universul virtual…

    Eu nu prea cunosc bine biologie, dar am impresia ca leucocitele astea mari si minunate, care pot lupta cu intrusii din organismul social, au o sarcina tare grea. Sunt programate sa distruga particule straine si bacterii, iar asta e clar ce inseamna pentru toata lumea de bunacredinta.
    Se pare insa ca mecanismele de recunoastere a „celulelor uzate” din organismul respectiv sunt cu probleme. O parte a leucocitelor au primit informatia ca toate celulele renale ar fi de fapt niste deseuri. Alte leucocite au primit informatia ca toate celulele hepatice sunt doar niste resturi. In fine, alt grup de leucocite stiu ca neuronii sunt cah! Asa ca, mobilizate de ordinul de lupta, si-au stabilit prioritatile: razboi, in primul rand si cu orice pret, cu categoriile de celule desemnate ca fiind primul pericol pentru organism.

    Iese cam ceea ce vedem noi de multa vreme: oameni inteligenti, onesti, dedicati si sinceri altoindu-se reciproc cu sete si uneori cu metode mai putin onorabile (a la guerre comme a la guerre!, nu-i asa Theophyle), convinsi ca ticalosii „nostri” sunt cel putin mai inteligenti decat ticalosii „lor”.

    Ei, eu cred ca trebuie sa ne decidem, altfel nu vom razbi in lupta noastra: este curatarea de infectie a societatii cea mai mare urgenta si prioritate, oricare ar fi „fata” cu care se prezinta in lume? Daca da, armele de lupta trebuie sa fie construite si sa serveasca numai si numai pentru eliminarea infectiei! Sa fie atent si corect proiectate, fara putinta de a distruge nimic din vreo parte sanatoasa a organismului, chiar daca partea aceea nu ne este pe plac.
    Mereu sa nu uitam ca orice lama are doua taisuri!
    In comentariu imediat urmator o sa dau un exemplu de arma croita cu defect.

    casandra

    16/04/2010 at 10:57 pm

    • Seara buna

      Minunat discurs. Care spune de fapt, ce ?
      Poti sintetiza ? Multumesc.

      tibi

      16/04/2010 at 11:05 pm

      • Da. Ca nu poti invinge in lupta cu partea degenerata a lumii cand tii sabia si la gatul partii sanatoase dar nesimpatice!

        casandra

        16/04/2010 at 11:20 pm

        • Divaghezi.

          Nu poti invinge partea degenerata a lumii, DACA exact cei care ar trebui sa aplice LEGEA, o incalca.

          tibi

          16/04/2010 at 11:30 pm

  52. […] more: Memento: În căutarea unui Macrofag This entry is filed under Romania – Blogs, Theo-Phyl. You can follow any responses to this entry […]

  53. Si pe mine m-a enervat decizia Curtii Constitutionale referitoare la legea ANI. Am privit cu speranta activitatea acestei institutii. Asa ca, pentru a intelege, cateva ore din noaptea trecuta am cautat informatii din trecut sa vad: sunt vinovati social-democratii mei de impas?

    1. Am inteles ca principala problema de constitutionalitate se refera la atributia ANI de a propune instantelor de judecata confiscarea averii nejustificate a ticalosilor. Asa ca am cautat sa vad evolutia textului constitutional respectiv.

    Constitutia din 1991 la doua alineate din art. 44 prevedea:
    „(8) Averea dobandita licit nu poate fi confiscata. Caracterul licit al dobandirii se prezuma.
    (9) Bunurile destinate, folosite sau rezultate din infractiuni ori contraventii pot fi confiscate numai in conditiile legii”

    Stiu ca in anul 1991 aceste texte au fost propuse de liberali, mai precis de dl. Dan Amedeo Lazarescu. L-am auzit la televizor cum spunea ca, intr-o tara cu experintele comuniste cunsocute, este absolut necesar acest text constitutional pentru ca abuzuri de felul legii 18 sa nu se mai intample.

    2. Am vrut sa stiu daca a existat o idee, la modificarea Constitutiei din 2003, pentru modificarea acestor dispozitii. Am gasit Decizia CCR nr. 148 din 2003 prin care s-a facut controlul de constitutionalitate al initiativei de modificare a Constitutiei, anteriror dezbaterii aprlamentare. Initiativa, cu prim semnatar Adrian Nastase, propunea completarea articolului cu acest text:
    „Prezumtia nu este aplicabila bunurilor dobandite ca urmare a valorificarii veniturilor realizate din infractiuni”.
    Curtea a respins acest text considerand ca atinge garantiile constitutionale ale dreptului de proprietate, sfant cum il stim!

    3. La dezbaterea legii ANI, in 2006, guvernul a fost avertizat ca exista aceste decizii ale CCR (85/1996 si 148/2003) si ca oricand partile respective din lege pot fi declarate neconstitutionale. Acum s-a intamplat, la sesizarea unei instante!

    4. Daca tot se modifica legea, nu ar fi mai intelept ca ANI sa propuna instantei sechestrul asigurator pana cand instanta stabileste caracterul ilicit al averii sau pana cand acuzatul justifica averea?
    Si, daca nu sunt elemente pentru dovedirea caracterului ilicit, nu se pot modifica legile pentru ca orice cetatean care nu-si poate justifica averea sa plateasca impozit majorat la fisc pentru partea nejustificabila, de exemplu 90%? Asa am trece de chestiunea garantiilor constitutionale ale proprietatii, nu?

    casandra

    16/04/2010 at 11:17 pm

    • casandra,

      sint de acord cu cele scrise de tine; am o singura observatie: social-democratii tai numai social-democrati nu sint, in rest totul este ok
      🙂

      orangeskorpion

      16/04/2010 at 11:21 pm

      • @Skorpi, nici eu nu-i banuiesc de mare credinta in valorile social-democrate pe toti. Dar sunt ultimul pai de care ma agat si eu cand vad urmatoarele idei legislative ale unui guvern de dreapta:

        1. Proiect de lege care sa pedepseasca cu inchisoarea pe amaratii cu ajutor social daca declara gresit veniturile lor realizate sau potentiale. O conditie a legii actuale – pastrata in noua lege- este sa nu ai mai mult de un televizot in casa, mai mult de 4 oi sau mai mult de 15 gaini. Cheltuiala totala cu ajutoarele sociale a fost in anul 2009, la nivel national, de 0,1% din PIB!

        2. Proiectul de lege a pensiilor prevede ca patronii care nu-si platesc partea de contributii sociale vor fi pedepsiti cu amenda. Salariatul este si el pagubit la pensie, dar ce conteaza!

        3. Si munca la negru, fara asigurare de sanatate, de somaj, de accident de munca, de pensie este pedepsita tot prin amenda pentru patron. Evaluarile Bancii Mondiale sunt ca prin munca la negru se pagubeste bugetul pensiilor cu cel putin 2% din PIB.

        Ei, uite chestii din astea ma fac sa mai sper ceva de la social-democratii medi decolorati!

        casandra

        16/04/2010 at 11:31 pm

        • Alte perdele de fum

          1) sunt sute de mii de indivizi care se duc sa-si primeasca asjutorul social, cu Mercedesul lor, ultima generatie.

          2) Nici nu merita raspuns acest punct. e limpede ca nu stii despre ce este vorba.

          3) Munca la negru, a fost si este mentinuta printr-o aberatie a legii : impozitul pe fondul de salarii.

          Social-democratii tai, se afla in alte tari. In Romania, NU.

          tibi

          16/04/2010 at 11:41 pm

        • Casandra,

          1.) poate 1% din politicienii PSD cred in valorile social-democrate + o parte din votantii sai; o parte!

          2.) legat de proiectul de lege…inchisoare….parerea mea ca este timpul sa platesti pentru orice infractiune: de la furatul unei gaini pina la raptul unei tari…in mod echitabil.
          ori la noi numai amaritii au platit si o tara intreaga pe parcursul celor 20 de ani..

          nu stiu nimic despre legea pomenita de tine.

          3.) eu sint de acord ca patronii care nu platesc sa fie amendati…

          tu stii ca si dupa 20 de ani foarte multi oameni primesc o parte din salariu la negru???
          doar bugetarii sint fericiti:
          si salariu mare si maricel si bani pusi deoparte pentru pensii…

          munca la negru trebuie pedepsita, este timpul!
          si se poate face atit de ushor: controale, amenzi, controale, amenzi pina la desfiintarea firmei ..

          angajatii sint pagubiti, unii acum sint tineri si nu realizeaza.

          si eu am avut si am salariul (o parte) la negru, voi avea o pensie de kkt
          🙂

          dar sperantele tale degeaba se indreapta spre cei pe care ii numesti social-democrati, crede-ma, ca este degeaba

          orangeskorpion

          16/04/2010 at 11:41 pm

        • @Skorpi,

          Eu cred ca si amaratii si patronii ar trebui pedepsiti cu inchisoarea. Efectele actelor lor sunt cel putin la fel de nocive pentru sociaetate.

          Despre proiectul de lege vezi aici:
          http://stiri.rol.ro/guvernul-vrea-sa-si-regleze-conturile-cu-saracii-611840.html

          @tibi

          Pentru numele lui Dumnezeu, toti beneficiarii de ajutor social din tara sunt cam 300.000. Chiar toti au Mercedes? Chiar crezi toate bazaconiile presei. Nu contest ca sunt si unii care abuzeaza, dar chiar asa de multi? Ma tem ca benzina consumata pentru intocmirea actelor necesare primirii ajutorului social consta mai mult decat ajutorul in sine. Ti-am spus, toate ajutoarele sociale platite anul trecut au fost de 0,1% din PIB.

          casandra

          16/04/2010 at 11:49 pm

    • NU !

      Dan Amedeo Lazarescu a fost dovedit ca un sinistru colaborator al securitatii, desi era mason. Amendamentul propus de el, era cu tinta precisa.

      Costitutiile postdecembriste, au fost elaborate de alt sinistru, Iorgovan, tocmai ca sa poata fi mentinute averile ilicite.

      Paragrafele de lege la care te referi, au fost introduse de ‘sandei’ exact din aceste motive.

      Nastase este un alt infractor.

      ANI, a fost o conditie pe clauza justitiei, impusa de UE in vederea aderarii. Distrugerea acestei legi de alti infractori, care au ajuns pina la ICCJ, este o sfidare atit a romanilor, cit si a Europei, cit si a bunului simt elementar.

      Despre asta este vorba, de fapt.

      tibi

      16/04/2010 at 11:28 pm

  54. Asa ca draga doamna casandra, te rog sa iti tii lectiile de ideologie iliesciana, pentru uzul tau propriu. Degeaba le tot proferezi pe unde nu trebuie. NU tine.

    PSD, este o alcatuire de orice altceva, in afara unei social-democratii veritabile.

    tibi

    16/04/2010 at 11:45 pm

  55. Gata ! M-am plictisit sa ascult tot felul de sofisme.
    Va urez tuturor, o noapte buna si reflectii adevarate. Avem prea multa treaba, ca sa ne pierdem in fleacuri. PE MIINE !

    tibi

    16/04/2010 at 11:51 pm

  56. casandra,

    am citit articolul indicat de tine:
    1) nu mi se pare nimic aberant;
    2) este cf. cerintelor UE;
    3) nu scrie nimic despre gaini si un televizor…
    poate nu am citit cu atentie

    tibi,
    este dreptul casandrei sa aiba alte opinii decit ale tale, nu???
    doar traim intr-o tara pe care o credem libera
    🙂

    orangeskorpion2009

    16/04/2010 at 11:54 pm

    • @ skorpion

      Tu ma stii de mai multa vreme; ai avut impresia ca acum, nu am fost suficient de intelegator, la opiniile doamnei cassandra ? 🙂

      tibi

      16/04/2010 at 11:59 pm

    • @skorpi,
      Nu are legatura cu cerintele UE proiectul respectiv. Cerintele UE sunt la capitolul „Garantarea resurselor” si ei nici macar nu impun saracilor sa aiba un singur televizor, 15 gaini maxim , etc. De altfel, ei nu impun nici munca in folosul societatii pentru a primi ajutor social!

      Daca vrei sa vezi cum este cu asigurarea resurselor minime de trai in UE, iuta-te aici:

      http://ec.europa.eu/employment_social/missoc/db/public/compareTables.do

      Aceste cerinte privind veniturile si patrimoniul valorificabil al asistatului sunt in Legea VMG modificata in 2006 astfel, sunt detaliate in H.G. nr.1010/2006 si nu sunt afectate de modificarile propuse acum la lege.

      casandra

      17/04/2010 at 12:02 am

  57. @ cassandra

    Ma vad nevoit sa revin.

    In Romania, exista numai un milion si ceva, de oameni, care lucreaza in sfera direct productiva, cam de doua ori mai multi bugetari, iar restul, stau la pomana sociala. Acesta este crudul adevar : NU mai avem ce imparti, atita vreme cit NU AVEM CE !

    300 de mii care beneficiaza, de ajutor social ? 🙂
    Glumesti, desigur. Noapte buna !

    tibi

    16/04/2010 at 11:56 pm

    • @tibi,

      Nu glumesc, chiar sunt putini beneficiari de ajutor social (beneficiarul legal este familia, asa se calculeaza ajutorul, pe familie). Uite aici chiar raportul ministerial:

      Dă clic pentru a accesa 230310Analiza_VMG_2009.pdf

      Tibi, eu nu sunt un postac ratacit pe acest blog. Vizitez acest blog pentru ca Theophyle este o persoana absolut deosebita si toti invitatii sai sunt persoane civilizate si informate. eu insami ma respect mult prea mult pentru a arunca aici informatii neverificate. Bineinteles, pot avea opinii cu care nu esti de acord sau pot avea idei eronate. Dar niciodata complet false, nefundamentate pe nimic.

      Calitatea intelectuala a articolelor postate de Theophyle ma determina sa cheltuiesc un timp foarte pretios si scump pentru mine si sa-mi fac placerea discutiei cu niste oameni deosebiti, care au o cu totul alta sensibilitate politica decat mine. eu chiar vreau sa cunosc, sa inteleg si sa respect si opiniile celorlalti. Mai ales opiniile diferite. O seara buna, Tibi!

      casandra

      17/04/2010 at 12:10 am

      • OK !

        Astept urmatoarele tale postari. Iti promit sa le urmaresc foarte atent. N-am nici cea mai mica tresarire de sensibilitate, pentru modul in care iti cheltuiesti tu timpul. Sper spre binele tau, sa il cheltuiesti cu folos.

        tibi

        17/04/2010 at 1:34 am

  58. tibi,
    esti (putin) cam agresiv cu casandra si nu cred ca merita acest tratament…
    chiar si siciitoarea de loda nu a meritat tratamentul pe care l-ati aplicat azi (tu cu nicole)..

    parerea mea, pe care o poti ignora
    🙂

    orangeskorpion2009

    17/04/2010 at 12:01 am

    • Skorpionule drag,

      Speram sa observi totusi diferenta de tratament aplicat de mine celor doua doamne. Si mai ales de ce. Stiu ca poti.

      Cit despre asocierea mea cu @ nicole, esti in continuare tributar unei idei induse de acel individ pe care pina la urma, aproape toti l-ati caracterizat a fi un manipulathor. Imi aduc aminte perfect, cum inclusiv tu, i-ai reprosat confiscarea ‘muntelui’ , dupa ce anuntase ca l-a fascut CADOU, utilizatorilor sai. Asa ca pliiiiz. 🙂

      Noapte buna !

      tibi

      17/04/2010 at 12:11 am

    • dar ce, mai @skorpion, te crezi cumva politia „etica” a blogului?
      vezi-ti, mai badie, de treaba ta, ca-ti depasesti atributiile.
      te crezi cumva in vreun falanster continuu?

      nicole

      17/04/2010 at 12:20 am

  59. casandra,
    pe linga asistatii sociali, avem milioane de alte probleme…probabil step by step le vom rezolva pe toate

    in……….o suta de ani de-acum incolo, ca sa termin intr-o nota 8imista
    🙂

    noapte buna!

    orangeskorpion2009

    17/04/2010 at 12:05 am

    • Noapte buna Skorpi!

      eu cred ca le putem rezolva mai repede de atat cu intelepciune si cu determinare.

      casandra

      17/04/2010 at 12:12 am

  60. @cassandra,

    nu stiu de unde-ti iei tu informatiile dar stilul asta de a trambita cifre mincinoase cu sloganuri sforaitoare l-am trait 23 de ani+ inca 20 de ani, mai fetito. Despre romania actuala vorbesti tu? p-aia cu gainile am auzit-o la fariseul ala „social-democrat” incult (desi dentist) nicu banicioiu.

    in plus, ce naibii numesti tu „ajutoare sociale” cand spui „Cheltuiala totala cu ajutoarele sociale a fost in anul 2009, la nivel national, de 0,1% din PIB!”?
    ai idee ce numim generic „ajutoare sociale”?
    Stiai ca in prezent statul roman plateste o forma sau alta de ajutor social de la bget unui numar de aprox. 14 milioane de oameni?

    Stiai ca in Romania exista un numar de 1,5 milioane de oameni care produc pentru bani pentru buget in sfera privata, 3 milioane de bugetari iar restul pana la 18-20 milioane (cati or mai fi fiind) sunt intr-o forma sau alta de asistenta sociala/bugetara?
    ai idee cat e procentul de munca la negru in romania? ai idee cine a cultivat constant si haiduceste japca exact pe aia putini care muncesc si produc ALTI BANI DECAT AIA DE LA BUGET in Romania? SOCIAL-DEMOCRATII, CASSANDRA!
    Daca faci o socoteala cati sunt cei care detin cele mai mari acumulate in astia 20 de ani (inclusiv sau mai ales alea ilicite) o sa-i gasesti la functionarimea bugetara (inclusiv cea politica) de diferite ranguri. Adica NU din domeniul privat.
    Uriase averi s-au dus in buzunarele lor, din averea noastra, din impozitele noastre si din spaga pe care o dau romanii grangurilor si grangurisorilor de toate spetele.

    Asa ca, lasa-maaaaa, lasa-maaaa!!!!….

    Apropo: tu vorbesti traind in Romania sau vorbesti „din carti”?

    nicole

    17/04/2010 at 12:14 am

    • @Nicole, Doamna,

      Daca vreti sa verificati povestea cu gainile, priviti la pagina 25 din H.G. nr.1010 din 2006:

      Dă clic pentru a accesa HG1010-2006.pdf

      Nu toate prestatiile sociale sunt ajutor social!

      Pensia se castiga prin contributii platite, condediile medicale platite sunt si ele anterior castigate prin contributii sociale, somajul la fel, etc. Nu va luati toate informatiile din ziare, jurnalistii romani nu sunt cei mai profesionisti din lume!

      Ajutoarele sociale acelea sunt, pe care chiar ministerul de resort le raporteaza.

      Doamna, o seara buna va urez!

      casandra

      17/04/2010 at 12:24 am

      • @Nicole

        Pardon, pagina 27 din H.G. pentru chestiunea cu gainile.

        Si cifrele privind salariatii din domeniul bugetar sunt aproximative. Cifra lor exacta este de 1.380.000, incluzand aici personal medical, didactic, militar.

        http://www.impactnews.ro/News/FMI-a-cerut-disponibilizarea-a-150.000-de-bugetari-pentru-2010-22274

        casandra

        17/04/2010 at 12:28 am

        • ai uitat sa „lipesti” si intreprinderile de stat. care tot bugetare sunt, de fapt.
          Noapte buna!

          nicole

          17/04/2010 at 12:34 am

      • @cassandra,

        ASTA IN TEORIE, CASSANDRA!

        Mi se pare chiar prea mult sa-mi spui mie ca imi iau informatiile din ziare. In firma in care lucrez produc bani pentru 70 de oameni.
        Tu nu poti taia o mica feliuta din chestiunea globala pe care ne-o servesti si sa crezi ca ai rezolvat subiectul. Din pacate, e prea tarziu acum sa-ti pun la dispozitie un studiu aprofundat si nu un link de pe site-ul ministerului muncii, dar crede-ma ca o sa-l ai. asta ca sa spulberam odata aberatiile care inca mai circula in capetele unor socialisti stangisti fanarioti „cu mana larga” si buzunarele fara fund, intr-o romanie pe care au ingropat-o!

        nicole

        17/04/2010 at 12:32 am

  61. am cateva cuvinte lipsa/in plus mai sus, sper ca se intelege textul si asa…

    nicole

    17/04/2010 at 12:18 am

    • Cine vrea, intelege, cine NU, Dumnezeu cu mila SA. 😀

      tibi

      17/04/2010 at 12:22 am

      • 😆 @tibi…

        nicole

        17/04/2010 at 12:25 am

  62. Casandra

    Nu sunt purtator de cuvant
    Doar un glumet pe ast pamant
    Sa stiti ca aici sunteti apreciata
    Si veti fi mereu respectata
    Unii poate vor fi mai nervosi
    Altii toleranti si politicosi
    Nu e stanga fara dreapta
    Si-mpacare fara cearta
    S-aveti o seara placuta!
    Doamna C cu minte multa

    Creanga

    17/04/2010 at 12:25 am

    • Multumesc mult, Creanga!

      Esti unul dintre motivele placute…

      casandra

      17/04/2010 at 12:30 am

  63. Bon ! 🙂

    Le urez multa sanatate tuturor celor care gindesc una si spun alta; le urez toate cele bune celor care cred ca in spatele cuvintelor se pot ascunde ‘politeti’ in care de fapt, NU cred. Le urez orice isi doresc ei, tuturor celor care isi fractureaza coloana vertebrala, voit sau nevoit.

    Cita vreme Teofil, imi va permite nebanindu-ma, am de gind sa spun EXACT ce cred, despre orice idee vehiculata pe aici, indiferent din partea cui vine.

    Am cam tacut, si rau am facut.

    Noapte buna, TUTUROR.

    tibi

    17/04/2010 at 12:53 am

  64. Bai fratioare

    ce dea fumigene astazi ! Tibi s’a impiedicat de Casandra, Casandra de Nicole, canadianul de nimeni, Skorpi nu se dezminte……

    Tre’sa mai aduc niste bancuri noi ca nu se mai poate !

    A intrat dihonia in bloaga!

    canadianul

    17/04/2010 at 2:55 am

    • Ce simplu este ca de peste mari si tari, sa spui bancuri rasuflate, timp ce tot soiul de nenorociti se lafaie pe televizoare si bloage, si mint cu nerusinare ca basescu aduce dictatura, in timp ce criminalii lui iliescu sint viitorul luminos al tarii. Brava mai nene. Crezi ca ai umor ? Ei bine, te inseli. Amarnic. N-ai.

      tibi

      17/04/2010 at 9:52 am

  65. Canadezu
    Baga nene ce astepti
    Ai venit ca sa ii certi?
    Dom’le e de la norul de fum
    Ori ca ANI e scrum
    Na! te-ai impiedicat de mine
    Sper ca macar te tine
    Spune bancu, spune bancu
    Chiar acu, chiar acu

    Creanga

    17/04/2010 at 3:17 am

  66. neata,
    🙂

    tibi,
    tonul face muzica!
    spunem ce credem, ce gindim, dar conteaza si cum o spunem, mai ales pe blog; nici eu nu am fost de acord cu cassandra in tot ce a spus, doar ai vazut si tu….
    o zi de primavara splendida iti doresc
    🙂

    orangeskorpion

    17/04/2010 at 9:32 am

    • Skorpioane

      Este adevarat ca tonul face muzica, dar eu nu voi spune numanui, niciodata, ceva de genul : ” da’ sefu’ sa traiti, asa am gindit si eu pina acum, da’ nu am spus ca sa nu te superi, cum ai facut tu pe blogul lui thor, ‘teles ? Eu limba asta mieroasa nu o cunosc.

      Cit despre @ casandra, nu cred ca am jignit-o in vre-un fel, si e dreptul meu sa ii spun ca se inseala sau mai rau, incearca sa ii insele si pe altii, la fel ca altii, si nu ii mai denumesc, pentru ca se stiu ei si singuri.

      Si altadata, te rog sa le atragi atentia copiilor tai daca ii consideri opbraznici, sau mai stiu eu cum altfel, caltfel o sa te consider eu pe tine, ca fiind neobrazat.

      O viata mieroasa iti urez.

      tibi

      17/04/2010 at 9:45 am

  67. tibi,

    1.)inainte de a renunta la blogul sau, thor a asteptat si raspunsul meu (eu fiind atunci in concediu si nefiind martor la macelul pornit impotriva celor care aveau alta parere)..si tot in lipsa mea a aparut si copacul.
    cind m-am intors din concediu, am citit tot si i-am spus lui thor ca NU a avut dreptate. apoi a inchis blogul. Asta pentru a pastra adevarul istoric
    :mrgreen:

    2.)este dreptul tau sa spui cuiva ca se inseala, asa cum si eu i-am spus casandrei, ca social-democratii ei NU sint nici pe departe social-democrati

    si

    multumesc ca m-ai facut neobrazat…
    super compliment, domnule profesor tibi,
    super!

    p.s. cind omul este neputincios sau frustrat din varii motive, atunci singura lui modalitate este sa…..jigneasca pe altul.
    danke, danke.
    am retinut: sint un neobrazat!
    🙂

    orangeskorpion

    17/04/2010 at 9:55 am

    • skorpion

      Eu incercasem sa spun ca esti numai prefacut, dar daca preferi neobrazat, fie. Cit despre itoria cu thor, minti.

      Era vorba despre mincatul broastelor. Cind spunea manipulathorul ca sint gustoase, aprobai. Cind a spus ca au devenit riioase, aplaudai. Parerea ta ? = Parerea lui.

      Am sa trec peste ps. ar trebui sa mai spun cite ceva, dar ma abtin.

      tibi

      17/04/2010 at 10:04 am

      • ca sa am ultimul cuvint:
        🙂
        acum imi dau seama, ca thor a fost PRIMUL, care a intuit adevarata ta fata/stofa…si nu a fost singurul.
        esti un nefericit!
        punct!

        orangeskorpion

        17/04/2010 at 10:13 am

        • Confirmi din plin ce am spus adineauri = esti un prefacut neobrazat. Si mincinos pe deasupra. Esti cumva handicapat ? Asta ar explica modul tau de comportament. Punct.

          tibi

          17/04/2010 at 10:16 am

  68. Neatza Skorpi , tibi
    ROLLING STONE FROM TEXAS 🙂

  69. mneata tinere !

    tibi

    17/04/2010 at 10:20 am

  70. Salutare la toată lumea!
    Oamenii se cunosc cu adevărat în 3 ipostaze:
    1.beţie
    2.mânie
    3.schimb de bani.

    Nu vă mai împrumutaţi bani de băutură, oameni buni, fiindcă nu veţi mai avea de ales… altă cale de cunoaştere!
    Între timp ne mânâncă molfocitele alea leprezentative şi nu vom fi nicium mai calmi.

    Abia creşte riscul să ajungem să ne împrumutăm de bani pentru băutură şi s-o luăm de la capăt… tot fără niciun căpătâi.

    Băşcăliosul

    17/04/2010 at 10:35 am

    • Bine scris si mai bine formulat 🙂

      Theophyle

      17/04/2010 at 10:48 am

    • salut !

      Daca reusesti sa imi explici motivul pentru care @ skorpion s-a apucat sa-mi dea lectii de comportament, jos palaria.

      tibi

      17/04/2010 at 11:03 am

      • @tibi,
        toti sunteti prietenii mnei, toti sunteti oameni buni. Eu nu pot sa-mi permit sa iau pozitii pro si contra, cineva. Singurul lucru pe care-l pot face este sa mediez!

        Theophyle

        17/04/2010 at 11:15 am

        • Eu m-am comportat civilizat cu casandra. De ce m-a atacat skorpion, habar nu am. Cred ca m-a provocat, pentru ca stie ca reactionez. Asta e !

          tibi

          17/04/2010 at 11:18 am

  71. Buna Dimineata la toata lumea 🙂
    Postare noua!

    Theophyle

    17/04/2010 at 10:49 am

    • buna dimineata Teofil !

      tibi

      17/04/2010 at 11:05 am

      • @tibi, salu si o foarte buna dimineata 🙂

        Theophyle

        17/04/2010 at 11:14 am


Comentariile sunt închise.