Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Ţara eunucilor: Castrarea institutională

Dupa CNSAS a venit randul ANI. Una dupa alta cad redutele statului de drept, si ele anemic incropite din cauza presiunilor internationale in cazul CNSAS si al Uniunii Europene in cazul ANI. Incet, dar sigur, oligarhia reuseste sa castreze orice tentativa de a descoperi si pedepsi pe marii talhari ai acestei tari, toti cei care s-au imbogatit din jaf si evaziune, fara putinta legala de a-si justifica averile.

Doua capitole din legea de functionare a Agentiei Nationale de Integritate au fost declarate neconstitutionale in data de 14 aprilie, fiind admise partial o serie de exceptii de neconstitutionalitate ridicate de avocata Alice Draghici in cazul Serban Bradisteanu, au declarat pentru HotNews surse de la Curtea Constitutionala. Alice Draghici a declarat pentru aceasi agenie de presa ca efectul deciziei CC este o reducere activitatii Agentiei de Integritate.

Pe site-ul Curtii Constitutionale, prin Decizia 415 din 14.04.2010 figureaza ca admise partial o serie de exceptii de neconstitutionalitate aduse legii 144/2007. Avocata Alice Draghici a contestat in dosarul Bradisteanu, in cazul caruia ANI a propus confiscarea sumei  de 3, 6 milioane de euro, mai multe articole din legea de functionare a Agentiei Nationale de Inegritate. Surse juridice au declarat pentru ca judecatorii Curtii au extins controlul de neconstitutionalitate pe intreg capitolul I si VI, fiind declarate neconstitutionale. Surse din cadrul Agentiei Nationale de Integritate sustin ca „au fost  declarate neconstitutionale cele mai importante parti ale legii„. Potrivit unor surse, Curtea Constitutionala a declarat neconstitutionale capitole intregi din legea 144/2007, si anume capitolele I si VI.

Laura Stefan, expert anticoruptie din cadrul Societatii Academice Romane:

Aceasta decizie este o rusine, care nu poate fi egalata decat de decizia aceleiasi Curti cu privire la declararea neconstitutionala a legii de functionare a CNSAS. Reteta este simpla: atunci cand institutiile incep sa functioneze si ajung la nume mari, intra in scena Curtea Constitutionala, care desfiinteaza institutiile-problema. In cazul de fata, Alice Draghici a incercat sa rezolve dosarul clientului ei prin interventii la inspectorul de integritate si, pentru ca n-a reusit, a apelat la Curtea Constitutionala

Asemanator haremurilor medivale, eunucii legii au fost pusi sa pazeasca haremurile ilicite ale jefuitorilor Romaniei, nimic nu se va misca, totul ramane cum si-au dorit cei bogati. Clasa mijlocie va sucomba sub greutatea taxelor aberante, cei bogati vor fi si mai bogati, feriti de ochii intrebatori ai legii.Printre demnitarii cercetați se ANI se numără Mircea Geoană, Marian Vanghelie, Corneliu Vadim Tudor, Mircea Dinescu, Gheorghe Pogea.

Am devenit o tara a eunucilor care pazesc haremurile ilicite. Bravo noua! Multe multumiri clasei politice si justitiei romanesti!

Written by Theophyle

15/04/2010 la 8:08 pm

139 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Se pare şi că mâine Voicu va fi liber. 😦
    Mă tem că încet, încet pierdem războiul.

    Ina Eyre

    15/04/2010 at 8:17 pm

    • @ina, sper ca nu, inca 🙂
      vom vedea, daca va fi asa trebuie de iesit in strada!

      Theophyle

      15/04/2010 at 8:30 pm

  2. Salut! Sunt acum pe noua tema .
    Citec inca, si caut informatii.
    O tema oarecum „decanapea”.
    Recitesc, apoi incerc o parere.

    Andrzej

    15/04/2010 at 8:20 pm

    • Andrzej salut!

      Theophyle

      15/04/2010 at 8:31 pm

  3. e doar o batalie si nu e nici pe departe pierduta inca.
    sa nu fim asa de panicosi. jigodiile se apara din rasputeri. ceea ce era de asteptat. pana una alta puterea nu e la ei.

    estu

    15/04/2010 at 8:22 pm

    • ba, puterea justiţiei – că sunt trei puteri în ţara asta – e la ei

      şi asta e cea mai importantă

      gabhry_el

      15/04/2010 at 8:28 pm

    • @estu, nimic nu e pierdut ai dreptate, maine voi fi acolo sa-l „vaz” pe dl Voicu 🙂

      Theophyle

      15/04/2010 at 8:32 pm

    • Dacă tu crezi că e doar o bătălie, o să ne spui, precis că ceea ce au făcut cu CNAS, de ex., tot o bătălie pierdută a fost. E bine şi aşa, dacă vrei tu, dar cam cîte bătălii crezi că ar mai trebui să pierdem pînă cînd declarăm capitularea? Pînă cînd statul e un câine ogărât la mâna jigodiilor astea?

      Ina Eyre

      15/04/2010 at 8:34 pm

      • @ina si ce trebuie de facut? Ridicam mainile si ne predam, sau iesim in strada? Daca lucrurile nu vor merge vom iesi iti promit!

        Theophyle

        15/04/2010 at 8:39 pm

        • Theophyle, ăstia o să declare orice protest drept atac asupra instituţiilor statului LOR de drept şi poliţia va acţiona în consecinţă. Îmi vine în minte ceva scris de Tog sau Cetăţean, în legătură cu spălatul cu detergent de către belgieni a clădirii ministerului de justiţie. Nu-mi mai aduc bine aminte, dar nici asta nu cred că ar funcţiona la noi.
          La noi ies în strada sindicatele pesedizate şi cam atît.
          Aş vrea să ştiu ce crede d-na Pipidi acum!

          Ina Eyre

          15/04/2010 at 9:02 pm

  4. romînul nu iese în stradă numai cînd e vorba de stomacul lui

    cînd e vorba de principii – dreptate, justiţie etc. – se cacă pe ele

    gabhry_el

    15/04/2010 at 8:22 pm

    • gabhry_el salut,
      cred ca a venit timpul!

      Theophyle

      15/04/2010 at 8:32 pm

  5. […] original post here: Ţara eunucilor: Castrarea institutională This entry is filed under Romania – Blogs, Theo-Phyl. You can follow any responses to this entry […]

  6. ne-au aranjat oamenii lui Iliescu şi pe plan extern: doar ANI a fost opera UE

    scroafa de Olguţa Vasilescu spune că e vina Monicăi Macovei că a făcut o lege – cea a ANI – neconstituţională

    gabhry_el

    15/04/2010 at 8:27 pm

  7. gabhry_el>ce sa zica si scroafa aia.
    cu justitia era clar ca va fi cea mai grea lupta.
    eu unul ma bucur ca am ajuns sa dam batalia asta, ca nu mai credeam, pe 1 decembrie totul parea pierdut.
    vrei sa ma demobilizez acum? no way!

    estu

    15/04/2010 at 8:32 pm

    • estu, cu ei de gat 😆

      Theophyle

      15/04/2010 at 8:33 pm

  8. Salut gabhry, probabil din cauza costului mare al biletelor de autobuz, al scumpirii sacoselor „gratuite” din mall-uri, al gigacaloriei strunite de interesul politic , din cauza lui gorbaciov marele lider ,care pare a ne arata ca pensionarii(unii) nu umbla aiurea pe strazi si prin parcuri cu plasa goala, etc….

    Andrzej

    15/04/2010 at 8:33 pm

  9. 1. Rodica-Sanda-Stănoiu a fost ministru al justiţiei în perioada: decembrie 2000-martie 2004.
    2. Şerban Brădişteanu-parlamentar în aceeaşi perioadă- un fel de Surupăceanu, dar mai cunoscător la organe şi mai scump la preţ, a avut rolul de intermediar în dotarea cu aparatură la suprapreţ şi cu valoare de întrebuinţare precară pentru spitalele de pe lăngă puşcăriile aflate în subordinea Sandei.
    3. Alice Drăghici i-a apărat pe ambii pesedei-ce coincidenţă!- la bine şi mai ales la greu, dar are şi un puternnic sentiment de recunoştinţă pentru ANI, de când a scăpat de binefacerile ei cu iz de băgăreaţă peste tot pentru o cauză dreaptă.
    4.Când se adună prea multe cauze: pac la războiu, în fundul cuţii constituţionale, unde veghează ultima salvare, din prima, adică din Frontul Salvării Naţionale!
    5. Laura Ştefan este o avocată foarte bună şi ştie ce spune.Nu o singură dată a demonstrat asta.

    Băşcăliosul

    15/04/2010 at 8:38 pm

    • @Mister B. Salut 🙂
      si ce este de facut, crezi tu?

      Theophyle

      15/04/2010 at 8:40 pm

      • Desigur, din toată poveste asta nu lipseşte încălcarea cercului vicios al dreptului de proprietate ascuns în averea nejustificat, garantat de art. 44 alin 8 din constituţie: „Averea dobândită licit nu poate fi confiscată. Caracterul licit al dobândirii se prezumă.”

        Adică cine nu nejustifică averea e prezumat cinstit, fiindcă nu a venit nimeni cu sarcina probei îndeplinită, adică n-a apucat nimeni să dovedească în ce mod şi când a fost prins la furat.
        Ori ai ajuns cu legea penală prea târziu la locul faptei, ori armata de Săndei te scoate curat ca lacrima, ca Dumitru Ion de la Romsilva, ca orice contributor la fondurile partidului.
        Ce e de făcut?
        -Mai întâi, de trimis cât mai mulţi Săndei din CSM şi ICCJ la plimbare, de ozonat atmosfera cu oameni care au altă concepţie despre administrarea actului de justiţie şi altă disponibilitate pentru recunoaşterea ideii de dreptate;
        -De scos aberaţia asta din constituţie, iar cine nu justifică averea să decarteze cuviincios.

        Băşcăliosul

        15/04/2010 at 9:01 pm

        • Mister B.
          Pentru asta trebuie sa ai si legislativ si judiciar ca sa impui 😦 Noi avem pe naiba 😯

          Theophyle

          15/04/2010 at 9:05 pm

        • E adevărat că revizuirea e complicată, dar nu imposibilă.
          Ar mai trebui ceva: cele două numiri la CC din partea camerelor să le impună PDL.
          Chestia cu o cutumă care ar fi permis altădată partidelor de opoziţie să mai propună un judecător pentru CC e o interpretare specifică escrocilor.
          Păi, când numeşti din opoziţie unul sau doi din 9 asta are semnificaţia unei înţelegeri dintre un şmecher şi un credul, o disproporţie de luat cutuma în derâdere.

          Principiul rotaţiei numirilor politice-aplicabil în această situaţie- presupune ca atunci când se întâmplă să fii la putere şi implicit să-ţi impui majoritatea necesară pentru numirea la CC din partea camerei deputaţilor şi a senatului, o faci şi gata!Deja două locuri e puţin. Nu se ştie când mai ai posibilitatea asta , dar se ştie că nu vei avea niciodată ocazia PSD-ului din anii 1992 încoace, când a numit cu nemiluita, iar tu ai avut parte de un rest de cutumă. Partea preşedintelui e separată de gluma din cutumă, e altceva. Să-i mulţumim Celui de Sus că nu ne-a pricopsit cu Geoană ! El ar fi cedat a treia numire la CC în favoarea oricui, numai să vedem ce mutarea deşteaptă zace în el.

          Băşcăliosul

          15/04/2010 at 9:25 pm

        • Avem noroc, dar vezi tu nu e suficient. Ce zici este Voicu eliberat maine?

          Theophyle

          15/04/2010 at 9:30 pm

        • Cred ca Voicu nu va fi eliberat maine.

          Băşcăliosul

          15/04/2010 at 9:39 pm

        • Si eu simt la fel, cine stie. Am sa fiu prezent acolo in orice caz!

          Theophyle

          15/04/2010 at 9:41 pm

  10. Seara buna ALL !

    Am prevazut acest deznodamint; nu ma bucura si nu ma sperie. Departe de a ma panica, ma indirjesc. Ce vreau eu sa spun, este ca le stiu bine pe jigodiile astea; am fost patit si stiu cum procedeaza.

    Departe de a sugera demobilizarea, imi vine sa spun ca o bucurie retinuta in cazul unor victorii care par mari, dar nu sunt decit mici cedari ale ‘sistemului’ , ar fi mai potrivite; ar trebui cred eu, sa fim mai retinuti cu optimismul, dar fara sa cadem in pesimism.

    Sper sa nu supar pe nimeni cu afirmatiile mele. Nu reprosez nimanui entuziasmul. Constat cu tristete, ca am avut motive intemeiate sa nu fiu exuberant.

    Si eu cred ca ‘sistemul’ va suferi o grava infringere in scurta vreme; dar acum, pus cu spatele la zid, MUSCA si zgirie, pentru ca inca mai are puterea sa faca destul rau.

    Eu nu ma simt un EUNUC. Si daca va trebui sa iesim in strada, nu voi ezita.

    tibi

    15/04/2010 at 8:38 pm

    • @tibi, salut si Buna Seara 🙂

      Probabil ca pana la urma nimic altceva nu va ajiuta, nimic!

      Theophyle

      15/04/2010 at 8:41 pm

  11. Salut
    Directia de mars a justitiei , statului de drept in Romania este una . Marsalier , adica inapoi . 🙂
    Sistemul este atit de ticalosit incit face tot posibilul pentru a anula si o firava justitie !
    BINE CA BAGA IN PUSCARIE BATRINI DE 72 DE ANI PT. MOTIVUL CA A MUTAT UN PAR PE CIMP !!!!!!!!!!

    Stefan A.

    15/04/2010 at 8:43 pm

    • Stefan salut 🙂
      Asa suntem noi romanii ne ocupam numai de marea infractionalitate 😦

      Theophyle

      15/04/2010 at 8:46 pm

  12. Alll!
    Eu nu inteleg de ce vizita unui pensionar este o stire de presa.
    Gorbaciov a fost unul din liderii statelor importante, dar nu a fost singurul.
    Nu vad de ce presa mai acorda atentie lui Iliescu ion , un pensionar care ar putea sa faca rating numai daca ar fi arestasta s, invinuit si condamnat.
    Televiziunile de „ocazie”- adica nu de stiri, ar fi facut senzatie cu cei doi pensionari in Cismigiu in zona sahistilor.

    Andrzej

    15/04/2010 at 8:45 pm

    • Andrzej,
      am discutat prezenta distinului in 3 postari, am hotarat in unanimitate ca nu era important!

      Theophyle

      15/04/2010 at 8:48 pm

      • Teofil

        Eu cred ca vizita lui gorbi are valoare de simbol : lupta la baioneta, pe fatza. A trecut vremea de lupta la nivel gusa-capusa. Rusia nu are cumn sa renunte la influenta in zona; Romania si M.Neagra sunt importante pentru ei.

        tibi

        15/04/2010 at 8:52 pm

        • @tibi, asta este si concluzia la care am ajuns si noi. Vezi postarea de dimineata. Cand cineva are intrese de 60-80 de miliarde de dolari in RO, arunca cu tot ce au in foc ca sa-si apere interesele 🙂

          Theophyle

          15/04/2010 at 8:58 pm

      • Ok, dvs. ati discutat „evenimentul” , corect, eu am incercat doaro nuantare, o parere personala.
        Din neatentie am „picat aici” si ap postat o parere. E ceva grav, stimate Teofil , binevoietore gazda si carja al neputintei noastre?
        Teoph, sa nu exageram, esti gazda, dar vei fi gazda cat vor binevoi sa intre „mosafiri” pe aici.
        sa nu ne umflam in pene ca si altii au sfarsit in fas cand „gazda” a uitat ca este importanta doar cat are „mosafiri”.
        Te rog sa incerci sa pstrezi un ton normal si o atitudine echilibrata.
        Aerul de sus e mai rarefiat si tulbura simturile.

        Andrzej

        15/04/2010 at 9:07 pm

  13. este teribil răul pe care l-a putut moşi Ion Iliescu în ţara asta

    da’ şi romînii-s de toaaată isprava!

    o naţiune nu poate fi încălecată decît dacă se lasă încălecată

    gabhry_el

    15/04/2010 at 8:57 pm

  14. Seara buna din nou!

    Theophyle, iti ramasesem dator cu un raspuns. categoric caruta asta trebuie scoasa din glod, si crede-ma, nu ma voi lasa. Nu pot eu mare lucru pe termen scurt, insa eu formez tineri si incerc sa ii formez bine per termen mediu si lung.

    CCR: prieteni, mult a fost putin mai este. Puterea detine suficiente voturi la Senat si la Camera pentru a impune doi judecatori la CCR. Judecatorul impus de Basescu e sigur 😉

    Cetatean

    15/04/2010 at 8:57 pm

    • @Cetatean, salut
      Nu trebuie sa ne lasam, dar incepe sa fie pe zi ce trece si mai greu. Lipseste sa-l elibereze maine si pe voicu si toate se intorc la pozitia de start 😦

      Theophyle

      15/04/2010 at 9:00 pm

      • Da, noli tangere cerculos meos, ne transmit cam de fiecare dată, iar ei sunt în cercul pe care şi l-au croit.

        Ina Eyre

        15/04/2010 at 9:07 pm

        • @ina ti-am raspuns mai sus 🙂

          Theophyle

          15/04/2010 at 9:17 pm

  15. […] Mai multe detalii in legatura cu articolul ” Ţara eunucilor: Castrarea institutională ” gasiti aici: Ţara eunucilor: Castrarea institutională […]

  16. Pe la sfirsitul lunii incepe vinzoleala numirilor, va fi crincena lupta. Judecatorii cei noi trebuie votati pina la jumatatea lui mai, mandatele lor vor incepe in jur de 7 iunie (nu mai stau sa caut acum, aveam pe undeva). Revin in 15-20 min.

    Cetatean

    15/04/2010 at 8:59 pm

  17. ia să fi ieşit 100.000 de oameni în stradă cînd voiau să-l schimbe pe Băsescu…

    cînd l-au achitat săndeii pe Ion Dumitru la ÎCCJ…

    cînd au lăsat în libertate lotul Voicu…

    nooo, nu ne interesează, nu e treaba noastră!

    treaba noastră e buzunarul nostru!

    gabhry_el

    15/04/2010 at 9:01 pm

    • care 100 de mii, nici macar 100 de oameni nu strangi 😦

      Theophyle

      15/04/2010 at 9:02 pm

      • nici în Sodoma şi Gomora nu s-au găsit prea mulţi vrednici

        gabhry_el

        15/04/2010 at 9:08 pm

      • 100.000 de oameni strâng… din dinţi.

        Băşcăliosul

        15/04/2010 at 9:43 pm

    • când au vrut să-l schimbe au ieşit la vot, n-a trebuit să iasă în stradă.

      para

      15/04/2010 at 9:28 pm

  18. […] afla mai mult: Ţara eunucilor: Castrarea institutională […]

  19. bună seara.
    ieşitul în stradă, pe bune, a fost corectat cu bâta minerilor.

    para

    15/04/2010 at 9:08 pm

    • Acum cine ne va corecta, galeria lui Dinamo 🙂

      Theophyle

      15/04/2010 at 9:15 pm

  20. Care lupta castigata sau pierduta? Nu e nici o lupta. Sandeii isi vad de treaba lor cum o fac de prin anii ’90 iar oamenii de bine se duc sa munceasca ca sa poata plati taxele.
    Sunt ceva tensiuni intre gastile de sus dar dincolo de niste touche-uri politicoase prin care partile isi marcheaza teritoriul restul animatiei e doar figuratie pentru ochii curiosilor sau privirea indulgenta a lu’ madam UE.

    pasiivorbelor

    15/04/2010 at 9:09 pm

    • @pasii, cred ca de data asta lucrurile stau altfel, perceptia mea, poate gresesc. 🙄

      Theophyle

      15/04/2010 at 9:17 pm

      • @Theophyle
        Ai dreptate, exista o lupta dar e atat de inegala incat este imposibil sa nu putem intui rezultatul.

        pasiivorbelor

        15/04/2010 at 9:39 pm

  21. romînul nu e numai laş, e şi imbecil: iese în stradă pentru 500.000 sau 1 milion de lei, dar pentru miliardele de euro furate tot de la el – nu

    gabhry_el

    15/04/2010 at 9:12 pm

    • el nu le considera a lui 😦

      Theophyle

      15/04/2010 at 9:16 pm

      • nu, că e, cum spuneam, şi prost

        gabhry_el

        15/04/2010 at 9:17 pm

        • a fost şi este prostit. Asta pe lângă prostia născută din fudulie. Că, din naştere, nu e prost.

          para

          15/04/2010 at 9:21 pm

        • Para,suntem prosti din cauza educatiei pe care am primit-o din clipa cand ne-am nascut si pana am terminat scoala. Educatie degenerativa 🙂

          Theophyle

          15/04/2010 at 9:24 pm

  22. gîndeşte el: „e milionul meu”, de parcă în suta de miliarde de euro (cel puţin) furată în douăzeci de ani nu sunt mai multe milioane de-ale lui

    gabhry_el

    15/04/2010 at 9:16 pm

    • suntem un popor care gandim anapoda 😦 Miopi cronici!

      Theophyle

      15/04/2010 at 9:20 pm

      • dar de ce ne mai văietăm, atunci?

        stăm şi ne uităm, ca ciobanul mioritic, cum ne belesc, şi-apoi ne plîngem că ne-au luat şi pielea de pe noi

        nu ridicăm un deget, nu facem cel mai mic gest de protest, că ne doare numai cînd ne belesc individual

        gabhry_el

        15/04/2010 at 9:28 pm

        • gabhry_el, eu ma duc maine sa vad recusrul lui Voicu, dupa aia ma gndesc cum sa o facem 🙄

          Theophyle

          15/04/2010 at 9:32 pm

        • Am ieşit o dată, şi s-a pus FSN-ul moţ.
          Acum, de exemplu, pe mine mă belesc cu taxele. Ce să fac, să ies în stradă?

          para

          15/04/2010 at 9:34 pm

        • @para, nu stiu daca vom iesi pentru taxele tale dar sigur ca vom iesi SI pentru taxele tale!

          Theophyle

          15/04/2010 at 9:38 pm

        • pentru taxe mai mici ar ieşi şi votanţii lui Geoană, care au votat de fapt anti-Băsescu.

          para

          15/04/2010 at 9:45 pm

  23. avocata Alice Drăghici jubilează la iRTV

    ce ticăloşie!

    gabhry_el

    15/04/2010 at 9:38 pm

    • nu am nici o problema cu avocata, ea si-a facut meseria. Asta este meseria unui avocat sa castige!

      Theophyle

      15/04/2010 at 9:40 pm

  24. Juzilor Vida si Cochinescu le expira mandatele pe 7 iunie.

    Numirea inlocuitorilor trebuie efectuata cu cel putin o luna inaintea acestei date. Legea 47/1992:

    „Art.68. – (1) Cu 3 luni înainte de expirarea mandatului fiecărui judecător, preşedintele Curţii sesizează pe preşedintele Camerei Parlamentului care a numit judecătorul sau, după caz, pe Preşedintele României, solicitându-l să numească un altul în locul lui; numirea trebuie efectuată cu cel puţin o lună înainte de încetarea mandatului judecătorului predecesor”.

    Deci vom avea vot inainte de 7 mai 2010. Tineti-va bine, acus incepe nebunia!

    Cetatean

    15/04/2010 at 9:47 pm

    • @Cetatean nu trebuie, teoretic sa fie o problema, au in Parlament si in Senat majoritate!

      Theophyle

      15/04/2010 at 9:50 pm

  25. Trebuie sa isi mobilizeze si ministrii la vot, ca in cazul Voicu, cind au avut doar un vot peste cvorum (70). Nu am mai tinut socoteala, cred ca au 72 sau chiar 73 de oameni la Senat, Opozitia are 64 sau 65.

    La Camera e mult mai lejer.

    Cetatean

    15/04/2010 at 9:51 pm

    • Asta e musai sa treaca!

      Theophyle

      15/04/2010 at 9:55 pm

  26. seara buna,

    cind in seara asta am auzit ce i s-a intimplat dragei de ANI, am avut in fata mea o ……….mitraliera!

    in Romania de azi sint vreo 100.000 de persoane care ar trebui indepartate…
    aceste 100.000 de persoane calaresc de 20 de ani o tzara de cca 20 de milioane…

    adica 0.5% calaresc 99.5% !!!

    nu este penibil???
    nu este revoltator?

    este dramatic !!!

    99.5% inca nu-si cunosc drepturile si obligatiile.
    in momentul de fata prima obligatie este indepartarea haitelor de ticalosi, care mai mult de 0.5% nu fac!!!

    si ce ushor s-ar putea face asta!
    🙂

    orangeskorpion

    15/04/2010 at 9:57 pm

    • Asadar, hai sa-i dam foc la sandrama ca sa nu se stie ce am furat!

      Theophyle

      15/04/2010 at 9:59 pm

  27. tds,

    🙂

    ora 9.58 – amindoi!

    orangeskorpion

    15/04/2010 at 9:58 pm

    • @skorpi, salut 🙂

      Theophyle

      15/04/2010 at 10:00 pm

  28. Trebuie, trebuie, e vital, altfel se eternizeaza Sandeii. O sansa ca asta (3 judecatori noi la CCR) e rarissima, mai ales in contextul asta, in care vin legi grele la CCR si o revizuire constitutionala. Eu i-as aduce pe toti de duminica si i-as inchide in Parlament pina luni, sa stiu sigur ca am cvorum 😉

    Cetatean

    15/04/2010 at 9:59 pm

    • Ideie buna, problema este ca astia ar fugi si pe gem, ca la primara, niste…

      Theophyle

      15/04/2010 at 10:02 pm

  29. Am vazut la Ora de Foc pe Macovei care spune: Nu va bucurati infractorilor pt ca guvernul va initia o noua forma care poate sa fie mai drastica decit cea veche

  30. tds,

    care Macovei?

    ea sau el?

    orangeskorpion

    15/04/2010 at 10:02 pm

  31. El

    • Daca nu vine ceva de la UE, nu se va intampla absolut nimic. Numai cu biciu si impotentii de la UE tot timpul admonesteaza, ca la gradinita, mama lor si acolo 😦

      Theophyle

      15/04/2010 at 10:06 pm

      • …………….si NOI am putea fi BICIUL, daca am vrea acest lucru !!!

        orangeskorpion

        15/04/2010 at 10:10 pm

  32. Ca au avut astazi dupa amiaza la guvern o discutie de avarie, si ca se va face un comitet al guvernului care sa contracareze. Ca se asteapta sa fie publicata in MO in 30 zile etc etc

  33. Se desfinteaza curtea asta , se creaza una noua (curtea suprema a Romaniei) cu judecatori noi si fara pata !
    Doar asa se iese din mocirla !

    Stefan A.

    15/04/2010 at 10:05 pm

    • cum? Ii luam cu autobuzul in excursie si-i aruncam in prapastie 🙂

      Theophyle

      15/04/2010 at 10:17 pm

  34. Imi plesneste capul de furie. ANI asa ciumpavita cum era a inaintat peste 100 de cazuri mari la parchet si la judecatorii. Rinjeste Ursu: – si 0 rezultate !
    Macovei: Dle Ursu nu sunteti corect, ANI e de 1 an jumate iar in romania un proces poate dura 5-6 ani !

  35. L-am auzit si eu pe Macovei (seful ANI) cu planul de salvare/imbunatatire a ANI dar m-a frapat un lucru. Desi spune ca ei ancheteaza acum peste 100 de parlamentari (cam un sfert din Parlament) el spera ca va primi sprijinul Parlamentului pentru o lege care sa faca ANI o institutie mai puternica.
    Intentia e mareata dar nu pare a se potrivi cu realitatea.

    pasiivorbelor

    15/04/2010 at 10:14 pm

    • Visam si noi ca vrabiile aliniate pe firul de telegraf 😦

      Theophyle

      15/04/2010 at 10:16 pm

      • Cum cum Theophyle ! Se modifica constituia . Ca si asa e de modificat daca se hotarasc sa faca parlament unicameral si reducere nr. parlamentari !
        Asta in teorie . Cu parlamentarii din tara ,in realitate este cum ai desemna Toto Riina (seful mafiei italiene) sa scrie un noul cod penal ! 🙂

        Stefan A.

        15/04/2010 at 10:23 pm

    • Pana la sfarsitul emisiunii Macovei a mai potrivit-o. A spus ca vrea sa obtina prima oara o ordonanta de urgenta facuta de guvern iar apoi aceasta ordonanta sa fie legiferata de parlament.
      Imi pare ca doar isi prelungesc agonia.

      pasiivorbelor

      15/04/2010 at 10:53 pm

  36. Ei acum, intr-o tara cu constiinta civica dezvoltata incepeau manifestatii, proteste greve….
    Pentru ca aici este esenta raului: clasa politica aliata in furt impotriva tarii.

  37. tds,

    citeste ce am scris la ora 9.57 p.m.

    orangeskorpion

    15/04/2010 at 10:20 pm

  38. Sprry pt postarea inutila, la mine firefoxul face probleme si nu am vazut la refresh postarile anterioare/ Ignorati linkul.

    Cetatean

    15/04/2010 at 10:21 pm

  39. Am citit Skorpi prietene, dar asta e pt Finlanda sau Polonia….

  40. Am eu o solutie radiala pentru ANI. Obligativitatea declaratiei de avere inscrisa in Constitutia revizuita.

    Cetatean

    15/04/2010 at 10:23 pm

  41. Interviu cu gorbaciov la nasu in direct, acum

    tibi

    15/04/2010 at 10:26 pm

    • @tibi, multumesc 🙂

      Theophyle

      15/04/2010 at 10:28 pm

  42. Ce bordel frate, nici o sansa. Otreime din parlamentari, 7 din 9 judecatori CC, s-a dus in masa ANI 😦

    Theophyle

    15/04/2010 at 10:27 pm

  43. Vom avea o motivare interesanta a judecatorilor CC. Înţeleg acum că s-au sesizat din oficiu, adică nu în limitele obligatorii ale cererii prin care s-a reclamat neconstituţionalitatea unor anume articole din legea ANI. Asta înseamnă că au găsit o legătură aşa de strânsă între câteva articole defecte şi restul legii , încât nu se mai puteau ţine pe picioare capitole întregi de neconstituţionale ce le-au apărut.
    Mă îndoiesc că toţi judecătorii au votat aşa o extindere, ca o pandemie.

    Băşcăliosul

    15/04/2010 at 10:29 pm

  44. erata = inregistrat, difuzat acum

    tibi

    15/04/2010 at 10:29 pm

    • Mda, l-am vazut pe Moraru, vorbeste o engleza de clasa a IV-a mi-ar fi fost rusine, nu inteleg de ce nu si-a luat un translator 😦

      Theophyle

      15/04/2010 at 10:32 pm

      • Dar gorbaciov, de ce nu foloseste un translator care sa stie lb. romana ?

        tibi

        15/04/2010 at 10:33 pm

        • Pentru ca el este un fost sef de stat, si Moraru este un neica…

          Theophyle

          15/04/2010 at 10:45 pm

        • … bine intentionat, dar tembel 🙂

          tibi

          15/04/2010 at 10:50 pm

  45. Buna seara, buna seara
    ANI ul da sa moara
    Eunuci suntem chiar noi
    Ca doar stam ca niste boi
    Sa lupti cu asa nesimtire
    Trebe sa iesi din amagire
    Protestati! iesiti in strada
    Si bordelul o sa cada

    Creanga

    15/04/2010 at 10:35 pm

    • corect, creanga, corect!

      orangeskorpion

      15/04/2010 at 10:37 pm

    • creanga, salut. Incet dar sigur sper ca se va ajunge si la asta.

      Theophyle

      15/04/2010 at 10:47 pm

      • Cand oamenii se vor trezi
        Vor cere si dreptate
        Si n-or mai curge cacarezi
        Le-om da cu biciu-n spate

        Creanga

        15/04/2010 at 10:52 pm

  46. Seara buna tuturor si aici 🙂

    tibi

    15/04/2010 at 10:51 pm

    • @seara buna, tibi 🙂

      Theophyle

      15/04/2010 at 10:51 pm

  47. O(K, prieteni, multumesc pentru vizita si sper ca ne vom citi si maine.

    O seara buna la cei care raman sa discute in continuare.

    Noapte buna la toata lumea 🙂

    Theophyle

    15/04/2010 at 10:51 pm

    • Noapte buna !

      Noapte buna All ! 🙂

      tibi

      15/04/2010 at 10:52 pm

  48. Voi va culcati, dar la noapte Curtea Constitutionala o sa desfiinteze si DNA-ul sau il va autoriza doar sa faca studii statistice despre infractionalitate. 🙂 🙂

  49. Oameni buni,
    Aşa funcţionează la noi sistemul judiciar de ani buni, după principiul reacţiunii cu arsenalul de extremă urgenţă.

    Cât timp se tergiversează dosarele, nu se întâmplă nimic spectaculos, cauza nu se apropie de zonă fierbinte şi păzită chiar de robele abilitate să o tranşeze, totul e o armonie ce lasă impresia că justiţia ar funcţiona.
    După ce s-a intins coarda tergiversării peste limite şi se apropie o oarecare concretizare mai greu de ascuns sau o pespectivă de soluţionare neconvenabilă iluzioniştilor în robe, se trece la arma adecvată din arsenalul sistemului. Cu riscul de a-şi deconspira arsenalul, trebuie să-şi apere cauza.

    Băşcăliosul

    15/04/2010 at 11:07 pm

  50. doar 9:

    orangeskorpion

    15/04/2010 at 11:08 pm

  51. Si maine dimineata Basescu isi va intra in atribute administrativ-executive desfiintand CC…. nu va speriati oameni buni , aveti rabdare….
    Se va intampla cam asa:

    A young engineer was leaving the office at 3.45 p.m. when he found the Acting CEO standing in front of a shredder with a piece of paper in his hand.

    „Listen,” said the Acting CEO, „this is a very sensitive and important document, and my secretary is not here. Can you make this thing work?”

    „Certainly,” said the young engineer. He turned the machine on, inserted the paper, and pressed the start button.

    „Excellent, excellent!” said the Acting CEO as his paper disappeared inside the machine, „I just need one copy.”

    Lesson:

    Never, ever assume that the boss knows what he’s doing.

    canadianul

    15/04/2010 at 11:13 pm

  52. comentariu pe Hotnews:

    “A people unwilling to use extreme violent force to preserve or obtain their liberty, deserves the tyrants that rule them.”

    Thomas Jefferson
    3rd President of the United States

    gabhry_el

    15/04/2010 at 11:19 pm

  53. “A people unwilling to use extreme violent force to preserve or obtain their liberty, deserves the tyrants that rule them.”

    Thomas Jefferson
    3rd President of the United States
    In office: March 4, 1801 – March 4, 1809

    canadianul

    15/04/2010 at 11:20 pm

  54. Gab

    suntem intr-un gand si intr-un cuget (era sa spun muget!!!)

    canadianul

    15/04/2010 at 11:21 pm

  55. “The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants.”

    Thomas Jefferson

    gabhry_el

    15/04/2010 at 11:42 pm

  56. From Stettin in the Baltic to Trieste in the Adriatic, an Iron Curtain has descended across the continent. Behind that line lie all the capitals of the ancient states of Central and Eastern Europe. Warsaw, Berlin, Prague, Vienna, Budapest, Belgrade, Bucharest and Sofia, all these famous cities and the populations around them lie in what I must call the Soviet sphere….

    Sir Winston Leonard Spencer-Churchill

    5 March 1946 at Westminster College in Fulton, Missouri

    canadianul

    15/04/2010 at 11:51 pm

  57. „cere şi ţi se va da”

    noi nu cerem, nu protestăm… suportăm

    avem şi noi o vorbă: „oaia care nu-şi poate duce blana, s-o mănînce lupu'”

    gabhry_el

    15/04/2010 at 11:52 pm

  58. http://www.justice.gov/

    Justitia asa se face si asa se prezinta….. CC este doar a farsa proasta comunista !!!!

    canadianul

    15/04/2010 at 11:57 pm

  59. Cine vrea sa castige niste banutzi ? sau poate , maine – poimaine ii vedem si pe cativa romani pe lista asta :

    http://www.fbi.gov/wanted/topten/fugitives/fugitives.htm

    canadianul

    16/04/2010 at 12:00 am

  60. Hehehe,
    Razboiul pentru democratie si libertate dragi copii se poarta in fiecare zi. Asta sunt invatati copiii in tara libertatii si democratiei – SUA

    Partea buna (daca exista una) este ca a trebuit sa se dea de gol, ca pina sus la CCR infractorii sunt tot infractori. Au fost nevoiti sa puna cartile pe masa.
    Acum ar trebui sa vedem o reactie a presedintelui si a societatii civile. Si daca se va organiza vre-o forma de protest trebuie sa o sprijinim.

    Un tanar de stanga

    16/04/2010 at 7:37 am

    • Poti sa fi linistit, nimeni nu iese in strada, vor continua sa fie sclavi asa cum au fost intotdeuna, pe fata sau pe ascuns! 😦

      Theophyle

      16/04/2010 at 8:01 am

      • Buna dimineata, prieteni!

        Nu stiu cit de buna va fi ziua noastra, avem un ditamai interlopul ce influenteaza martori si modifica depozitiile care vrea sa iasa de la zdup. Poate macar pe asta il tinem inchis….

        Cetatean

        16/04/2010 at 8:36 am

        • @Cetatea, Buna Dimineata!
          Eu plec in cateva minute la ICCJ sa-l aud pe domnu’ Voicu si sa relatez Live.

          Postez postarea de dimineata si-ti las cheile blogului 🙂

          vorbim mai tarziu, multumesc 😆

          Theophyle

          16/04/2010 at 8:38 am

  61. Nu vroiam sa va mai amarasc, vreau insa sa va semnalez, daca mai trebuia, o moNstra 😉 de ciocoism sadea, care face cu atit mai necesara trecerea unor legi grele. Din pacate insa, ciocoisimul isi da mina cu imbecilitatea si creeaza un amestec exploziv.

    Studiu de caz. Se dau doual legi grele, Educatia si Pensiile. Cum sa le torpilam:

    1. Mediatic.

    Miistrul Educatiei, baiat tinar cu CV bazat construit pe bune, in afara, declara intr-un interviu:

    „Rectorul va fi ales de către o comisie desemnată de Senatul universităţii, dar compusă din 50% membri externi. Vreau să vă citesc ce-a spus domnul Marga, care a devenit acum principalul acuzator al acestei legi, cerând profesorilor să semneze, ca-n anii ’50, petiţii împotriva ministerului. Iată ce spunea pe 16 august 2009, acum câteva luni, despre modul în care trebuie aleasă conducerea universităţilor. Citez: „Este, de asemenea, ora externalizării instanţelor de decizie privind conducerea universităţilor. O formulă de consiliu extern va fi indispensabilă şi în România. Sistemul de ocupare a funcţiilor – şef de catedră, decan, director de institut, rector – trebuie în întregime schimbat în direcţia externalizării duse cât mai departe”. Vă rog să verificaţi. Da, domnule Marga, sunt de acord cu dumneavoastră. Aici nu v-aţi înşelat. Dar astăzi ne atacaţi că facem exact ceea ce dumneavoastră doreaţi cu justeţe în august anul trecut” (RL).

    Mai departe, pluseaza: „Concentrarea resurselor. Ungaria, Danemarca, Franţa concentrează resursele. Asta facem şi noi. Citez din nou din domnul Marga – opoziţie, PNL, feroce adversar al acestei legi acum. 16 august 2009: „România trebuie să-şi asume neîntârziat adevărul că are prea multe universităţi şi prea puţini studenţi. Fuziunea universităţilor nu are, de fapt, alternativă”. Da, domnule Marga, aşa este. Ar trebui ca PNL, în virtutea acestor lucruri, să voteze cu două mâini această lege”.

    Raspunsul ciocoiului Marga, un individ care a inventat functia de Presedinte de Universitate dupa ce si-a epuizat cele doua mandate de rector si care se agata de UBB prin toate tertipurile posibile (nu discut calitatea academica a lui Marga, care este la pamint, omul asta nu a mai iesit din rahatul ala de filosofie habermasiana de anii 70 si la orice conferinta invirte aceeasi linba de lemn filosofica): „Maniera lui Funeriu de a se agăţa şmechereşte de texte ale altora, pe care evident nu le înţelege, îmi repugnă, dar nu mă miră. Ca cetăţean, nu pot decât să fiu consternat văzând cum o persoană care n-a condus vreodată o clasă, o grădiniţă, o şcoală, o catedră, o facultate, ia decizii pentru toate. Ca universitar, trebuie să îi amintesc că ar trebui spus adevărul cetăţenilor României: pe când Funeriu căuta de lucru printre membrii „colectivelor” unor granturi, mulţi intelectuali ai acestei ţări erau deja profesori (full professors) desemnaţi oficial de respectivele universităţi din Germania sau din alte ţări. Ceea ce este o mare diferenţă!” (cind citesc asta, nu resimt decit ura ciocoiului universitar la adresa tinarului confirmat in afara, o ura viscerala combinata cu dispret suveran).

    Cind credeati ca ati vazut tot, urmeaza bomba: În rest, Funeriu ar trebui să citească pentru a nu mai relua cu suficienţă formulări ale trupeţilor nazişti de odinioară sau ale lui Stalin drept „înţelepciuni” pentru cei ce îl ascultă.

    Evidevent, marele specialist s-a simtit deranjat de un comentariu facut de Funeriu, care se bazeaza pe fapte reale: „Vreau să vă citesc ce-a spus domnul Marga, care a devenit acum principalul acuzator al acestei legi, cerând profesorilor să semneze, ca-n anii ’50, petiţii împotriva ministerului”.

    Pentru cine nu stie, Marga este un sandel al invatamintului universitar romanesc, ales hoteste in functie pe 31 decembrie 2007, intr-o universitate inchisa la preopriu pentru ca nimeni sa nu poata iesi sau intra cit timp au avut loc alegerile:

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-2142629-alegeri-babes-bolyai-singur-candidat.htm

    Cetatean

    16/04/2010 at 8:53 am

  62. Postare noua 🙂

    Theophyle

    16/04/2010 at 8:57 am

  63. http://stiri.rol.ro/Avocata-Alice-Draghici-cu-averea-la-control-157945.html
    „Victorie ! ….. ” asa scria pe banda la irtv unde invitata era aceasta minca conservatoare.

    Platon

    16/04/2010 at 8:59 am

  64. Anunt eu: postare noua 🙂 😦

    Cetatean

    16/04/2010 at 9:00 am

  65. pe langa castrarea institutionala, exista si „castrarea” cetatenilor, prin urmarirea cu politia a cetatenilor aflati in concediu medical si prin multiplele masuri idioate pe care acest guvern le ia … in ce tara traim, domnilor?

    inconstanta

    16/04/2010 at 11:34 am

  66. afreelens

    16/04/2010 at 1:51 pm


Comentariile sunt închise.