Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Miezul zilei 13/4 – “corb la corb nu-şi scoate ochii”

Puteti sa faceti ce vreti, sa-mi povestiti ce fel de democratie ne trebuie sau nu ne trebuie, sa-mi explicati ca de fapt pana nu esti condamnat de justitie, fiind gasit vinovat, esti de fapt inocent, curatel si alb ca zapada; nu ma veti convinge ca cei 9 corifei ai dreptatii pe pamant au judecat corect. Adevarat si clar, arestul preventiv NU poate fi pedeapsa, el insa poate fi un STIMULENT pentru ca procesul sa ajunga cat mai repede in instanta si sa se si judece eficient. Punct.

De acum incolo, cu suspecţii acasa, bine merci, vom asista la adevaratul circ de tărăgănări si de toate chitibuşurile posibile si imposibile pentru a duce cat mai departe procesul pana la casarea cazurilor prin prescriere.

Vreau sa vad un cetatean care nu are  banii lui Casuneanu, statutul social al lui  Costiniu si norocul lui Locic (sa se afle intr-un asemenea milieu), care ar iesi intr-o veselie din cele 29 de zile pe care le-a primit.  Va spun eu – nu-l ve-ti vedea nici cu telescopul si nici cu infra-rosu. S-a facut dreptate? Aiurea! Nici nu s-a facut nici nu s-a vazut!   

Nimic nu poate fi mai puternic decat asocierea de interese. AMR, CSM si pana la urma ICCJ sunt ghilde ale celor care ne amarasc viata si impart dreptatea stramb si fara nici un pic de jena fata de nimeni.  Mona Pivniceru o si spune fara nici o nerusinare in public, ei sunt sus pusi si au robe – roba inseamna privilegii, roba inseamna putere, noi ce-i care-i platim suntem plevusca, suntem  cei care trebuie sa-i slujim, nu invers.    

Ne-au tras-o inca o data si zicala populara “corb la corb nu-si scoate ochii” se adevereste inca o data, numai ca exista si alta zicala, care spune ca: “cui cu cui se scoate”. Sa-i scoatem – zic eu!

O poveste foarte buna despre maimuţe, banane si furtunul cu apă rece – de citit musai, aici.

92 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Theophyle, drept ai grait: nea-au tras-o inca o data.

    Dtept urmare, strategia scoasa ieri de MJ va fi mi foarte importanta in lupta cu Sandeii mamii lor. Spcuiesc din strategie:

    1. Strategia va fi supusă Guvernului spre aprobare până cel târziu la data de 1 iulie 2010.

    2. In acelaşi timp, credem că asumarea rolului justiţiei de arbitru în societate implică un demers de consolidare şi asanare morală a sistemului judiciar şi a profesiilor juridice, chiar din interior, începând cu abordarea problemelor de integritate şi de corupţie, acolo unde şi în măsura în care ele există.

    3. Poate fi, de asemenea, menţionată nesoluţionarea unor chestiuni pentru care sistemul judiciar aştepta reacţii rapide din partea CSM în anii anteriori: elaborarea unei strategii viabile privind resursele umane pentru sistemul judiciar, asumarea şi rezolvarea problemelor de integritate şi de corupţie din sistem.

    Asta la nivel general. Si acum, direct la subiect 😉

    Cetatean

    13/04/2010 at 3:25 pm

  2. Torpila nr. 1:

    „revizuirea procedurilor de evaluare şi de promovare în funcţii de execuţie, de promovare în funcţii de conducere şi în cazul promovării la ÎCCJ”

    Torpila nr. 2:

    „revizuirea procedurilor de selecţie a candidaturilor pentru funcţiile de conducere la ÎCCJ”

    Remarc, la capitolul modificari ale Legii nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor si judecatorilor, sensl general al acestor modificari care este reducerea prerogativelor CSM, degrevarea unora catre alte instante si, mai ales, schimbarea modului netransparent orin care CSM desemenaza candidatii la ICCJ, mecanism de perpetuare a Sandeilor.

    Cetatean

    13/04/2010 at 3:32 pm

  3. In privinta legii nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, este de semnalat formula vaga, chipuriloe procedurala, insa care ascunde multe 😉

    „eliminarea disfuncţionalităţilor (din procedura) de alegere a conducerii CSM”. Hehehe, daca ar fi doar procedura…

    Cetatean

    13/04/2010 at 3:34 pm

  4. Despre CCR am semnalat deja bomba care va reteza din start tergiversarile la care Nastase e maestru:

    „Modificarea Legii nr. 47/1992 privind organizarea si funcţionareaCurţii Constituţionale

    Obiectivul este acela al eliminării efectului suspensiv de jure al invocării excepţiei de neconstituţionalitate şi obligativitatea pronunţării asupra constituţionalităţii pe fond a textelor vizate de excepţie, chiar dacă neconstituţionalitatea se pronunţă pe aspecte formale”.

    Cetatean

    13/04/2010 at 3:35 pm

  5. In fine, strategia are 35 de pagini si merita citita de cei pe care i iintereseaza problema fierbinte a Sandeilor, poate o vom discuta odata, daca Bascaliosul are timp si vointa, dupa ce termina serialul Sandeilor. 🙂

    Cert este ca scandalul Voicu et co. a aratat cancerul si mocirla in care se balacesc Sandeii. Trebuie schimbata radical legislatia, CSM a ajuns incubator de Sandei iar Justia romana locul unde ei isi varsa dejectiile.

    Cetatean

    13/04/2010 at 3:41 pm

  6. Justitia este puterea statului cea mai nedemocratica, fosilizata si necontrolata. E mai puternica decat executivul si legislativul si cetateanul care ii plateste si ar trebui serviti sunt si fututi si cu banii luati. Asta e adevarul. 4000 de oameni ma reguleaza pe fata si ma ameninta ca daca mai fac figuri maine va fi fara alifie.
    Avem trei optiuni, HotLips filmata lucrand cu dildo-ul, Costiniu numarand bacnotele de la Voicu-Casuneanu, Barbulescu dand binecuvantarea in scris…etc. L-as numi metoda capului de cal in dormitor. Nu poti trata cu mijloace democratice dictatura buynului plac. E ca in lupta antitero, nu pot sa iti acord drepturile unui prizonier de razboi cand tu civil pui mana pe arma.
    Varianta numarul doi extrem de simpla e modelul belgian, sa mergem sa spalam judecatoriile, cu maturi detergent si galeti cu apa. E al naibii de simplu. Se pot face si metode alternative asemanatoare ca stenogramele, dar trebuie folosit torpila cu cap fara sa periclita obuzierele de 155 mm.
    A treia metoda, cea mai simpla e pasi marunti, victorii mici, lovituri punctuale. Efectele ar fi simple, in 2235 A.D. Uniunea Galactica a sectorului Alfa va trimite in continuare Republicii Banano-Justitiare o comisie de monitorizare si va aniversa doua secole de monitorizare pe justitie.

    turnofftheglory

    13/04/2010 at 3:45 pm

    • TOG, cita dreaptate ai! 😦 Tactica pasilor mici nu merge, trebuie niste ghioage e spinare.

      Exista insa, dincolo de modificarea legilor Justitiei, un pilon zdravan de care se tine CSM-ul, recte Constitutia. Constitutia reglementeaza componenta numerica si repartitia mandatelor in CSM. Daca nu vor putea schimba cadreul general, macar detaliile sa le schimbe, anume modul si conditiile de accedere in CSM. Constitutia (art.133) spune doar ca membrii CSM sunt „alesi”. Ei, sa le bagam niste conditii si niste filtre celor care vor sa candideze, mai ales ca art. 134 vorbeste de „conditiile legii organice”.

      Cetatean

      13/04/2010 at 3:51 pm

    • Salut TOG. Gasim noi cum sa-i demolam. Trebuie sa exista o substanta impotriva termitelor!

      Theophyle

      13/04/2010 at 4:14 pm

      • Napalm?

        turnofftheglory

        13/04/2010 at 4:35 pm

  7. Off-topic. Theophyle, tu sigur stii de articolul original, uite inca o analiza buna a Stratfor preluata de alt coleg din blogosfera:

    http://menaru.blogspot.com/2010/04/stratfor-tragedia-de-la-smolensk-e-o.html

    Cetatean

    13/04/2010 at 3:45 pm

  8. ,,Adevarat si clar, arestul preventiv NU poate fi pedeapsa, el insa poate fi un STIMULENT pentru ca procesul sa ajunga cat mai repede in instanta si sa se si judece eficient. Punct.” Oare? Imi aduc aminte cazul Iancu, a stat in arest preventiv PATRU LUNI, pentru ca, pe urma instanta sa aprecieze ca nu ar fi trebuit sa stea de loc.Intrebarea este : a grabit acest lucru procesul lui Iancu? Chiar ,cine stie, s-a terminat sau e in derulare? Ridicarea arestului preventiv, folosit mai ales pebntru spectaculozitatea sa si spectacolul media nu impiedeca posibilitatea ca, in urma unor dosare beton(ceea ce ,evident, presupune si alte probe decat celebrele inregistrari) cei trei, odata trimisi in instanta sa primeasca o pedeapsa pe masura vinovatiei indicate de probele din proces(si pe care noi nu avem cum sa le stim in totalitatea lor).
    Nu inteleg de ce nu acordati prezumtia de buna credinta celor 9 judecatori ci mergeti direct la chestia cu ,,corbul”;numai fiindca nu au decis cum ati fi dorit voi ? Deciziile judecatoresti nu se iau totusi ,automat, in functie de dorinta opiniei publice ci in functie de ce este la dosar.Ma mir ca nu v-ati indoit insa, nici o secunda, de buna credinta a judecatoarei care a decis in prima instanta, desi sotul doamnei e subpretefect pus de PDl si cu dosar la DNA ;am voie sa presupun ca doamna era la mana DNA cata vreme sotul e in cercetarea acestei institutii si ar fi fost mai normal sa se autorecuze? Ca sa nu mai vorbesc de penibila motivatie pe care a folosit-o!

    Loda

    13/04/2010 at 3:47 pm

    • salut !

      Nu ai fost pe faza. Pe aici, lumea s-a intrebat de ce acea judecatoare a motivat sentinta ca fiind una „exemplara”, ceea ce in mod evident ar fi dus la casare, EXACT cum s-a si intimplat.

      tibi

      13/04/2010 at 4:04 pm

    • @Loda salut!
      am sa incep cu tine:

      1. State democratice (de multe sute de ani) au ajuns la concluzia ca atunci cand apare o retea de genul Voicu + bani + justitie + politie, acuzele pot fi incluse sub o legislatie diferita. In SUA se numeste RICO in Italia se numeste 46 bis…etc.

      2. Incadrarea in aceasta legislatie PERMITE arest preventiv in conditii restrictive.

      3. Te rog citeste postare de ieri seara unde explic lucrurile pe indelet.

      4. Voicu + banii +olitia + justitia = Retea maifiota care trebuie tratata diferit de un cetatean care a luat spaga.

      Ei sunt mafia si trebuie tratati corespunzatot.

      Theophyle

      13/04/2010 at 4:12 pm

  9. Loda, buna 🙂

    Prezumptia buna credinta celor 9 judecatori?

    „Din 110 mandate de judecători, aflaţi în prezent în funcţie la ICCJ, nici măcar 20 nu întrunesc condiţiile de legalitate impuse în primul rând de constituţie. Din acest pol incomplet, 13 sunt deja pe cale de expirare până la sfârşitul anului” (Bascaliosul, episodul III din serial).

    Ar trebui sa nu fii atit de generoasa cu presumptia acordind-o unor indivizi legati de cele mai inalte scaune ale Justitiei fiind in incalcare grava a legii.

    Cetatean

    13/04/2010 at 3:54 pm

    • Cetatean :
      imi cer scuze ca aici nu sunt prea in clar, dar faptul ca nu intrunesc conditia de legalitate le este imputabil lor? Daca nu, atunci ? Vrei sa spui ca sunt santajabili si doamna judecatoare cu sotul la mana DNA ,nu?

      Loda

      13/04/2010 at 4:20 pm

      • @loda,
        am impresia certa ca tu chiar nu citesti ce-ti raspund sau nu intelegi ce-ti raspund, asa ca nu am sa-ti mai raspund!

        Theophyle

        13/04/2010 at 4:32 pm

        • Theophyle :
          Scuze, dar intrebarea era adresata domnului Cetatean si e pornita dintr-o sincera curiozitate, nu stiu de ce sari? Cat despre ,,n-am sa-ti mai raspund” e dreptul tau, dar sper ca nu o faci pentru ca nu ti-ar conveni.Ieri nu te deranja de loc ca erau raspunsuri necitite si se postau ,din surse diferite,de ,,n” ori acelasi linkuri.Oricum, chiar daca ai atentionat, nu ai amenintat pe nimeni ca nu ii mai raspunzi.Ca sa fac, nu e prima data cand eu ,,beneficiez” de un tratament preferential din partea ta.Ce sa fie? Faptul ca nu avem intotdeauna acelasi opinii nu p[oate fi, caci tot tu ai scris ieri,,orice opinii sunt binevenite, daca sunt decente” atunci ???

          Loda

          13/04/2010 at 6:05 pm

  10. In cazul Voicu, judecatorii nu si-au aparat omul din sistem, l-au arest preventiv, nu e unul de-al lor. In cazul lui Costiniu insa, sa nu fim naivi: au fost exact corbi. Decizia de arest preventiv pentru Voicu a fost nomala, anormala e lasarea in libertate a lui Costiniu, „ma jur pe nepotii mei”, autor de manuale de deontologie profesionala.

    Cetatean

    13/04/2010 at 3:56 pm

  11. Salut !

    Si dupa costiniu ar fi trebuit sa urmeze Jipa, apoi … ai altii. Dintre oamenii dee afaceri probabil ar fi urmat patriciu si/sau altii, NU?

    Cam asta spun eu de cind a inceput circul.
    Pariem ca si catalin-file-de-poveste, va fi eliberat ?

    tibi

    13/04/2010 at 4:01 pm

    • @tibi, salut 🙂

      A inceput circul pana la prescrierea dosarelor!

      Theophyle

      13/04/2010 at 4:15 pm

      • Salut Teofil 🙂

        „Nu cred că senatorul VC va fi arestat; nici acum, nici altădată. Sistemul din care face parte este încă prea puternic pentru a permite gloatei să capete o ciozvîrtă de ‘barosan’. Sunt prea mulţi în această ‘horă’ ca să-şi permită o fisură. Cazul acesta, al senatorului VC, va lua loc în galeria portretelor celor justiţiabilli, dar care nu ajung la capătul unui proces decît simultan cu prescrierea faptelor pentru care ar trebui judecaţi”.

        Asta am scris pe bloaga mea, pe 30 martie ac.

        tibi

        13/04/2010 at 4:18 pm

        • @tibi, cred ca Voicu va fi sacrificat, altfel nu au iesire din impas. El va fi sacrificat poentru ca cei peste el sa se salveze, si i se va impune tacerea, altfe…!

          Theophyle

          13/04/2010 at 5:26 pm

  12. tibbi>pai e un precedent. daca i-au eliberat pe aia de ce sa nu-l elibereze si pe Voicu?

    estu

    13/04/2010 at 4:07 pm

    • Asta tot spun eu de trei saptamini : ‘sistemul’ se apara ! A facut putin circ de ochii lumii, dar cind a(u) vazut ca se ajunge prea sus ? au oprit comedia.

      Voicu este prea periculos ca sa fie ‘sacrificat’.
      N-are pic de onoare si este in stare sa torne tot ce stie, inclusiv despre ilici.
      Cred ca pina la urma, il vor declara ‘iresponsabil’, bun de balaceanca.

      tibi

      13/04/2010 at 4:12 pm

  13. Daca se intampla asta si nu ne luam mopurile sa spalam tribunalele suntem niste boi.

    turnofftheglory

    13/04/2010 at 4:07 pm

  14. Fie instanţa nu îl va condamna pe Voicu, ceea ce înseamnă că ne putem duce la culcare, fie îl va condamna, ceea ce înseamnă că va fi condamnat şi restul „lotului” – Costiniu, Căşuneanu, Locic.

    Voicu nu poate fi condamnat singur.
    Dacă se va întîmpla totuşi aşa, va da drumul la ţeavă de bunăvoie şi nesilit de nimeni.

    Cred că ne putem duce la culcare.

    gabhry_el

    13/04/2010 at 4:22 pm

  15. Mor cu ei de gat Gabriel. Sa imi retraga cetatenia, eu nu las tara mea in mana unei minoritati mafiote.

    turnofftheglory

    13/04/2010 at 4:38 pm

    • De 20 de ani tot murim cu ei de gît.
      Noi murim, ei îşi lungesc gîturile.

      gabhry_el

      13/04/2010 at 4:57 pm

  16. Razvan spune-i asta lui Cristi Preda daca vrea sa te asculte.

    turnofftheglory

    13/04/2010 at 5:01 pm

  17. „Nimic nu poate fi mai puternic decat asocierea de interese.” – foarte corecta observatia. De acord si cu observatiile din „Viata intr-o democratie perfecta” cu privire la felul in care este privita criminalitatea organizata de catre stat in SUA (sau in aiurea civilizata). Numai ca totul se face acolo intr-un cadru democratic, anume conform legii. Nu numai ca au legi bune, dar la ei legea se si aplica [is enforced] – o precizare importanta. Judecatorii sunt niste enforcing agents esentiali pentru sistemul lor, asa ca orice abatere de la norme [lege, conduita, etica profesionala] este pedepsita cu exemplaritate. E drept ca la ei judecatorii nu sunt numiti de presedinte [ca la noi], ci alesi. Democratic. Numiti sunt doar judecatorii de la Curtea Suprema, daca nu ma insel.

    dromichaetes

    13/04/2010 at 5:06 pm

    • dromichaetes, salut 🙂
      Nu, judecatorii la toate nivelurile sunt convocati de autoritatea locala (guvernator, spre exemplu) dupa anumite criterii clare si trebuie sa „treaca” de comisii in legislativul respectiv.

      Nu exista „democratie” in alegerea judiciarului, sunt evaluate competentele. Majoritatea „convocatilor” au nevoie de experienta judiciara de 10-15 ani depinde de stat.

      Aceste comisii de controleaza si in „chiloti” 🙂

      Theophyle

      13/04/2010 at 5:14 pm

  18. Si ce este hazliu este ca inregistrarile meseriase sunt facute de SRI care urmarea chestii de siguranta nationala si dind de guvidul Voicu, pac la DNA cu zestre cu tot 🙂 Deci nu DNA a facut inregistrarile si totul a veni asa ca o pleasca din intimplare. Pai… la mai multe intimplari din astea….

    Un tanar de stanga

    13/04/2010 at 5:16 pm

    • TDS, probabil ca sunt, desi intre noi vorbind chiar nu cred.

      Pozitia lui Baselu ieri seara a fost „subtire”. Daca Baselu i-a spus lui Geoana ca nu-l vrea pe Voicu la interne in Decembrie 2008 si povestea la interne a inceput prin martie 2009, atunci ce …? A avut premonitie 😆

      Theophyle

      13/04/2010 at 5:23 pm

      • Eu imi imaginam ca povestile cu Voicu semnalate de Dan Badea se stiu de mult. Sorina Matei scrie pe subiectul MiticA_ Iliescu – Voicu din 2007 !!

        Un tanar de stanga

        13/04/2010 at 5:41 pm

  19. Theophyle, ,exactr la asta m-am gindit si eu aseara, insa nu am mai spus-o. Nici eu nu cred ca SRI-ul a dat din intimplare peste Voicu, SRI are si atributii de preventire, nu doar de combatere. Basescu stia ca Voicu urma sa ceara Internele. Idiot a fost Geoana, ca l-a lasat oe Voicu sa candideze. E clar ca Voicu-Vanghelie se stergeau undeva cu Geoana, seful, din moment ce l-au matrasit pina si pe Dragnea de la conducerea MI.

    despre legea educatiei, referitor la articolul semnalat. Am citit partea universitara, va asigur ca este beton, spaima clanurilor. De asta urla aia, insa legea e foarte buna pe partea combaterii clanurilor.

    Cetatean

    13/04/2010 at 5:31 pm

    • Cetatean,
      foarte curand am sa scriu putin de aceasta caracatita, am primit mult material „pe surse”, crede-ma iti ingheata sangele in vene, lucrez la un serial paralel lui Bascaliosul in chestiile servicilor private de „paza si protectie” de genul celor Voicu_Mitica Iliescu-Vanghelie si Hrebenciuc!

      Theophyle

      13/04/2010 at 5:39 pm

      • Theophyle,
        Totul se leagă, se aseamănă şi se adună într-o perpetuare: Avem şi justiţie paralelă.

        Băşcăliosul

        13/04/2010 at 7:17 pm

  20. Ati vazut, baietii au intrat in priza:

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-7126709-radu-berceanu-nu-exista-nicio-problema-ministerul-transporturilor-facut-disponibilizarile.htm

    S-a intors tatal lor acasa, a dat militaria jos din pod.

    Cetatean

    13/04/2010 at 5:38 pm

    • chiar au intrat in vrie 🙂

      Theophyle

      13/04/2010 at 5:41 pm

    • A facut pe dreak. A dat afara gulerele albastre , personal muncitor dind compensatii grase din impozitele pe care le platesc eu. si au rotit cadrele din minister – gulerele albe , intre ele

      Un tanar de stanga

      13/04/2010 at 5:47 pm

  21. Cetatean de ce urla decanul Cristian Preda?

    turnofftheglory

    13/04/2010 at 5:40 pm

    • TOG, am citit articolul de pe blogul lui. vehiculeaza chestii generale, nimic concret. Insa la modul general, cei care au functii obtinute dupa vechea lege au motiv sa se teama. Vine votul universal si participarea studentilor in proportie de 25% in orice act decizional care se refera la parcursul universitar. Preda nu are a se teme pe partea stiintifica, e un specialist in ce face, insa cred ca a intrat si in el spaima de votul universal si de transparentizarea actului educational.

      Cetatean

      13/04/2010 at 5:45 pm

  22. Draga Theophyle, ma intreba aseara Skorpi daca serviciile departamentale s-au curatat. Eu am spus ca sunt in curs, ca lucreaza Blaga la asta. Acum, ca imi spui de caracatita, incep sa cred ca nu degeaba insista Basescu cu neovia adoptarii altor legi de siguranta nationala. Am dreptate?

    Sper sa nu fie chiar asa de grav cum imi inchipui eu, deja parca m-am racit, sincer….:-(

    Cetatean

    13/04/2010 at 5:42 pm

  23. Marota clanurilor este autonomia universitara. Insa ea este, repet, stabilita in conditiile legii. Chiar exista o decizie a CCR pe chestia asta in problema autonomiei universitare in care se specifica faptul ca universitatile nu sunt independente (precum cred ca sunt judecatorii inamovibili) decit in limitele pe care le confer legea conceptului de autonomie (respectiv inamovibilitate).

    Cetatean

    13/04/2010 at 5:47 pm

  24. TDS, Berceanu nu pe chestia disponibilizarilor e fragil. E prins cu fundul gol pe problema absorbtiei de fonduri europene. Cu asta il va arde Basescu.

    Cetatean

    13/04/2010 at 5:48 pm

  25. Bineinteles ca ai dreptate 100%.

    Ceea ce se intampla acum Baselu a anticipat acum 2-3 ani cand a spus ca toti fostii de la servici isi fac „servicii private” bazate pe relatiile din trecut!

    Trecerea legislatiei in domeniu este un IMPERATIV, pentru ca altfel noi ne creste naparcile la san si nu vom scapa niciodata de ele!

    Theophyle

    13/04/2010 at 5:48 pm

  26. Theophyle

    13/04/2010 at 5:49 pm

  27. a mai comis-o preda acu’ cateva minute la realitatea, a zis ca in pdl e o „retea”
    tot studioul irealitatii savureaza

    razvan

    13/04/2010 at 5:51 pm

    • razvan, chiar merita idioti astia sa si-o primeasca 😦 Ti-am spus idiotul se crede in campus 😦

      Theophyle

      13/04/2010 at 5:56 pm

  28. Prin urmare, Theophyle, mai daugam o piatra de moara legislativa… 😦

    – Codurile
    – Legile Justitiei (valeu!)
    – Legea pensiilor (vai de mine!)
    – Legea educatiei (i ncurs)
    – Legea electorala (singe pe pereti)
    – Legile sigurantei nationale (iarasi singe)

    Daca adaugam la si Constitutia…., ne pune, miinile in cap.

    Cetatean

    13/04/2010 at 5:58 pm

  29. Daca iese si Videanu si Blaga pe mogulistan ar fi de tot rasul. Astia incearca sa favorizeze BVB-ul. E comic de-a dreptul. Nu am putut cu Geoana, poate ne iese cu Berceanu si Videanu. Vor rade pe burta. Sper ca in urmatoarele 5 luni sa nu mai crape nici un sef de stat. Sa nu mai am alta telenovela ce sa acopere hardaul romanesc.

    turnofftheglory

    13/04/2010 at 6:05 pm

  30. Mai frati politeni,

    Daca Teo cistiga, ii maninca Basescu pe greii partidului care au facut-o de oaie cu Prigoana jr.

    Iar Preda, daca nu isi cintareste semantica substantivelor, e un idiot, nu are voie sa floseaca neglijent asemenea concepte deja conotate.

    Cetatean

    13/04/2010 at 6:08 pm

  31. Inca un dement care a scapat haturile cailor:

    „Mai mult, spune Constantinescu, criza prin care trece România este „o criză de nervi şi de prostie a celor care iau decizii, a Executivului”.

    „Nu este o criză economică reală, dar ea capătă aceste dimensiuni pentru că societatea este bolnavă psihic, iar la baza acestei boli stă falsul. Totul se joacă la televizor. România de astăzi arată ca şi cum ar fi un studio pentru Antena 3 şi Realitatea TV, care sunt gemenele OTV-B1″, spune Constantinescu.”

    Nu credeam in 1996 ca Milica ii va pupa poala lui Iliescu peste vreo 10 ani.

    Cetatean

    13/04/2010 at 6:15 pm

  32. Trei vesti bune:

    1. Pe 19 aprilie intra in dezbatere accelerata la Senat legea pensiilor.

    2, Doi deputati PSD trec la independenti.

    3. Alarma la PNL, care merge cu viteza de croaziera spre zid: http://www.antena3.ro/stiri/politica/misiune-de-sisif-inainte-de-viitoarele-parlamentare-pnl-readus-la-situatia-din-timpul-guvernarii-tariceanu_96818.html

    Cetatean

    13/04/2010 at 6:35 pm

  33. Crine, cum era bancul ala cu 20%? Eu cred ca era de fapt pragul de 10% 😛

    Cetatean

    13/04/2010 at 6:37 pm

    • @Cetatean, nu a vrut conu costache un partid mic sa fie cel care va hotara cine sa guverneze. O sa aiba un partid mic in opozitie vesnica 🙂

      Theophyle

      13/04/2010 at 6:43 pm

  34. Crine, problema, ma? 😉

    „Liberalii ar putea accepta o guvernare alături de PDL dacă în structura executivului nu s-ar mai regăsi Emil Boc, Radu Berceanu sau Adriean Videanu, a declarat preşedintele PNL, Crin Antonescu, marţi, la Râmnicu Vâlcea” (Agerpres).

    Cetatean

    13/04/2010 at 6:46 pm

  35. Theophyle, Patriciu e un idiot in politica. Iar in afaceri un hot de talie. Atit.

    Vorba ta, vesnica lor Opozitie! Interesant ca amicul Crin parca o lasa mai moale dupa declaratia cu pragul si raspunsul PSD de azi cu uninominalul pur. Parca aud un tremurat de nadragi 😉

    Cetatean

    13/04/2010 at 6:47 pm

    • Normal. Psd-ul a preluat chestia cu 10% ca sa sperie pe cei ce fug la Independenti, pe UDMR si nu in ultimul rind pe Chucky

      Un tanar de stanga

      13/04/2010 at 6:53 pm

  36. Hehehe
    A dorit Costache un partid balama. Pestisorul de aur i-a dat balama dar una mica de capac de ceas 🙂

    Antoanescu in curind va pune conditia sa fie vara cald si iarna frig ca sa accepte sa mearga la guvernare

    Un tanar de stanga

    13/04/2010 at 6:50 pm

  37. Salutare!
    1. Corbul îşi schimbă privirea, dar obiceiurile… numai când o zbura porcul.
    Ba face şi din ochi când strigă:
    -Dinte pentru dinte şi ochi pentru ochi!

    2. Toate drumurile Caractiţei duc la Corbeanca.

    3. Văleleu, tragere excepţională „Loto, două din una!”.

    Băşcăliosul

    13/04/2010 at 6:59 pm

  38. Salut, bascaliosul! 🙂

    Corbeanca e Barbuleasca? 😉

    Cetatean

    13/04/2010 at 7:04 pm

    • Salut, Cetăţean! (Nu contează literele mari sau mici).

      Costiniu, către Căşuneanu (la telefon):
      -„Una dintre doamne, deşi a fost rugată la cel mai înalt nivel cu putinţă, a preferat arginţii, cum se spune”

      Presa se tot întreabă unde e cel mai înalt nivel cu putinţă şi o suspectează pe Corbeanca.

      A fost rugată cea mai rea din cele trei doamne, din completul de judecată al secţiei de contencios administrativ din ICCJ. (cele 3 care au speriat recursul lui Căşuneanu la din 11 nov 2009)
      -Ce tupeu la ploieşteanca aia, să nu ţină cont de rugăminţile venite de la cel mai înalt nivel! (De ce s-o fi băgat aşa un nivel peste ea şi de ce a ratat?) Tot Băsescu tre să fie!

      Băşcăliosul

      13/04/2010 at 7:44 pm

      • Bascaliosul, e incredibil cum aia care dau si primesc mita o acuza pe cea care nu vrea sa se lase santajata ca a primit mita de la cealalta parte!

        Halucinant! Asta imi aminteste de replica celebra: „E incoruptibil, vrea un milion!”.

        Cetatean

        13/04/2010 at 7:50 pm

  39. Scuze, neatentia m-a facut sa pun b mic. Rectific: „Bascaliosul”.

    Cetatean

    13/04/2010 at 7:06 pm

  40. Dispute straşnice cu un foarte bun amic: mie îmi place articolul 1 din Grundgesetzul german, (Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt), el ar prefera „nimeni nu este mai presus de lege”.
    Eu îi povestesc, cum e încălcată legea în România chiar de către reprezentanţii ei, el îmi argumentează de ce e încălcată zilnic demnitatea umană în Germania.
    Pînă acum suntem la egalitate,(fiecare şi-a adus argumente solide), dar pe măsură ce trece timpul, îmi dau seama că nu vom ajunge nicăieri. Eu am obosit deja.

    Ca să vă mai supăr şi eu puţin, iată ce am găsit:

    http://www.politicacoiului.info/ultimele-veshti/d-ale-dna-locic-a-primit-un-avocat-din-oficiu-trimis-in-judecata-pentru-trafic-de-influenta/

    Nu am verificat, chiar şi eventualitatea m-a amărît, dar dacă e adevărat, unele lucruri se leagă şi mai clar, nu-i aşa?

    Ina Eyre

    13/04/2010 at 7:12 pm

    • @Ina salut,
      Mie mi se pare halucinant ca Locic are nevoie saracu de un advocat din oficiu 🙂

      Prietenului tau poti sa-i spui ca deminitatea umana incepe de la dreptul de a avea acces la o justitie corecta!

      Theophyle

      13/04/2010 at 8:41 pm

  41. Ina, cred ca problema e la DNA, dar mai ales la Baroul care l-a delegat pe linga DNA. Cine a zis ca la barouri nu sunt sandei?

    Cetatean

    13/04/2010 at 7:15 pm

    • Parcă se lucrează în cerc. Nu ştiu de ce îmi vine în minte bancul acela cu Bulă: se învîrteşte, se învîrteşte şi tot în „beep” măsii nimereşte.

      Ina Eyre

      13/04/2010 at 7:26 pm

  42. Catatene te bati cu Mediafax si Hotnews. la naiba daca nu e blogul asta sursa primara de informare.

    turnofftheglory

    13/04/2010 at 7:21 pm

  43. Tog, cu tot respectul, cum sa ma bat cu Hotnews sau Mediafax? Eu sunt un amator care posteaza pentru prieteni, pe baza informatiilor de pe Hotnews, Mediafax si alte citeva siteuri, citeva analize, asa cum ma pricep. Placerea de a posta e rasplatita de placerea de a citi postarile prietenilor. 🙂

    Cetatean

    13/04/2010 at 7:27 pm

    • TOG, problema PSD-ului e ca le-a luat banii si i-a lasat cu ochii in soare pe sponsori. Ca s anu mai vorbim de datoriile de 2 milioane de euro pe putin.

      Aia de la PDL isi platesc datoriile prin deconcertate, stirnind furia lui Basescu.

      Sincer, nu stiu cit au ocntribuit aia din „teritoriu” la victoria lui Basescu, insa eu am impresia ca noi, cei simpli, neinregimentati am facut o treaba mai buna. Pentru ca oricita baza teritoriala avea partidul, daca nu ieseau la vot in turul Ii inca 4% care nu iesisera in turul I si daca nu mergea si diaaspora, ii minca PSD-ul pe zmeii de BVB care acum bolsevizeaza partidul.

      Cetatean

      13/04/2010 at 7:45 pm

  44. Cam toata lumea din spectrul politic actual a fost macar odata la putere si nicicare dintre ei nu a fost in stare sa faca curat. Toti au dat vina pe greaua mostenire, au incercat sa isi bage oameni in pozitii sensibile, au facut promisiuni cu reformarea sistemului si au facut ureche surda cand societatea civila le arata ca se aseza praful pe promisiunile lor.
    Nu e vorba de nici o lupta anticoruptie in Romania. Statul e corupt pana dincolo de maduva. Ceea ce ni se serveste ca si combatere a coruptiei nu este decat partea vizibila a luptei purtata de diferitele gasti de interese.
    Imaginea de ansamblu este si mai trista daca ne gandim ca fiecare dintre „jucatorii mai mari” au reusit sa isi aserveasca anumtie institutii ale statului. In acest fel institutiile nu isi mai urmaresc treaba lor ci isi urmaresc adversarii care detin alte institutii. E un joc de-a soarecele si pisica pe banii contribuabililor.
    Cand de ani de zile institutiile statului sunt atat de corupte incat servesc interesele diferitelor grupuri este inutil sa speram ca o dezvaluire oarecare (indiferent cat de socanta) ar conduce la schimbari semnificative in societatea romaneasca. Astfel de dezvaluiri au rolul doar de a indeparta un adversar a lui X dintr-o pozitie strategica pentru a fi inlocuit cu un om de incredere al lui X.

    pasiivorbelor

    13/04/2010 at 7:39 pm

    • pasiivorbelor, salut
      nimic nu se va rezolva dac nu se va rezolva justitia. Justitia trebuie sa pazeasca statul de corupti si coruptibili. Cat timpul nu vom avea o justitie corecta statul va continua sa fie corupt!

      Theophyle

      13/04/2010 at 8:44 pm

      • @Theophyle
        Perfect de acord. Justitia trebuie sa fie garantul societatii.
        Dar, revenim la realitatea romaneasca, justitia astazi nu isi poate indeplini rolul specific pentru ca ea este sub influenta politicului. Numirile facute in posturi cheie, solutiile date in cazuri mari, toate indica acelasi lucru, justitia este corupta. Partidele influenteaza justitia, justitia protejeaza oamenii partidelor. Pare un cerc vicios. Cum s-ar putea intrerupe acest cerc vicios?

        pasiivorbelor

        13/04/2010 at 8:55 pm

  45. Nu vreau sa cred asa ceva, ca e pana in maduva. Ar insemna ca e inutil si sa plec acasa. Imi pare rau dar nu e o optiune. O spun la modul cel mai real. Pare ca e asa, se apropie de regimul mafiot italian, dar inca mai sunt sperante sa aruncam acesti nemernici.
    Stii cand gura lumii ajunge sa zica de la 1 milion de euro furati de Nastase la doua miliarde? Cam aia e ideea, in fata jegurilor astora si a nesimtirii lor afisate, ajungem sa ii supraevaluam. Plus nimeni nu spune ca a face un bine cetatenesc in Romania e usor.

    turnofftheglory

    13/04/2010 at 7:53 pm

    • TOG, daca Basescu pierdea nu mai aveam sperante. Asa, inca avem. Pe cuvintul meu ca nu ma vedeam postind aici sub Geoana Presedinte, nu as fi avut in ce sa cred si pentru ce sa lupt, ca cetatean al acestei tari.

      Piratul, vorba lui Theophyle, a rasturnat masa cistigind alegerile si acum toti incearca sa se ridice in picioare. Treaba noastra nu e sa luptam in prima linie, insa cu niste picioare de scaun (virtuale) tot putem sa pocnim si noi citiva sandei si mafioti.

      Cetatean

      13/04/2010 at 8:00 pm

  46. Deja pe Antena 3 astia il numesc pe Boc „Bolsevicul lui Basescu”. Vorbeste porcul de Atanasiu, ala cu retragerea din Irak.

    Eu il astept sa se pupe bolsevicul de Crin-20% cu adevarul bolsevic Iliescu-emanatul, in Piata Universitatii, sub privirile duioase ale guevaristului Ponta, protestatar in Piata cind era june imberb. Si Mircea, cel prea mic pentru a-si aduce aminte, sa faca hipnoza regresiva, poate isi aminteste cum a compus el insusi Imnul Golanilor si l-a distribuit pe ascuns protestatarilor.

    Cetatean

    13/04/2010 at 7:56 pm

  47. Inca un deputat PSD a demisionat din partid si se alatura Independentilor. Constantin Mazilu, Valcea.

    Cetatean

    13/04/2010 at 7:57 pm

  48. Buna seara la toata lume,
    Voi citi imediat ce am pierdut si voi comenta daca sunt intrebat, deocamdata:

    Avem postare noua 🙂

    Theophyle

    13/04/2010 at 8:09 pm

  49. @turnofftheglory
    Si daca acceptam ca statul este corupt pana dincolo de maduva se poate spera intr-o societate mai buna.
    La fiecare patru ani politicienii au cersit increderea oamenilor cu pomeni si promisiuni iar apoi le-au scuipat seminte in cap pana la urmatoarele alegeri ei vazandu-si de harjoneala lor pentru functii bine platite si de sifonarea banilor publici catre ei insisi sau catre pusculitele partidelor.
    Dincolo de povesti sforaitoare, infintari/desfintari de institutii de control, anuntari de programe si campanii anticoruptie ambitioase nu s-a intamplat nimic.
    A primit cineva dintre cei implicati in „marile cazuri”o pedeapsa cat de cat seioasa pentru faptele sale? Nu. Nimeni nu a patit nimic. Odata se mai intampla, a doua oara hai sa credem ca e concidenta, a treia oara, culmea, o fi concidenta concidentei dar daca aceasi poveste se repeta ani de zile e preferabil sa o tratam ca o coruptie endemica a statului.

    pasiivorbelor

    13/04/2010 at 8:13 pm

    • pasiivorbelor, ti-am raspuins ceva mai sus 🙂

      Theophyle

      13/04/2010 at 8:45 pm

  50. @pasiivorbelor, nu ai cum sa mai speri daca zici ca avem „o coruptie endemica a statului”. Sper ca nu ai ajuns la starea numita resemnare, altfel nu postai pe acest blog! 🙂

    Cetatean

    13/04/2010 at 8:16 pm

  51. @Cetatean

    Bine ai spus, nu sunt nici pe departe resemnat. Doar ca prefer sa plec in cautarea unei solutii pornind de la premisa cea mai nefavorabila. Analizand lipsa de eficienta a tuturor guvernelor in lupta anticoruptie nu prea gasim argumente ca institutiile statului nu ar fi deturnate de diferite grupari de interese.

    pasiivorbelor

    13/04/2010 at 8:27 pm

    • Legal, daca ai timp sa citesti, citeste te roc cu atentie postarea asta:

      https://theophylepoliteia.wordpress.com/2010/03/30/sandeii-mamii-lor-iii/

      ai sa vezi solutia 🙂

      Theophyle

      13/04/2010 at 9:01 pm

      • Foarte interesant si bine documentat articolul.
        Ceea ce se va intampla in legatura cu acest subiect ne va arata cat este de corupt statul si care este legatura dintre politic si justitie.

        Cazul ideal ar fi ca presedintele Traian Băsescu are să invoce la CC nelegitimitatea a peste 90 de judecători iar acestia si toti ceilalti care ocupa functii prin incalcarea legii sa fie inlocuiti cu judecatori impartiali care vor face din justitie garantul societatii romanesti.

        Variatiuni mai putin ideale, care vor fi si indicatori ai prezentei coruptiei:
        – presedintele sa nu invoce nelegitimitatea respectivilor
        – legea sa fie schimbata pentru a ii mentine in functii pe aceasi oameni
        – sa fie schimbati doar o parte dintre judecatorii care au astfel de probleme
        – chiar daca vor fi schimbati toti judecatorii cu astfel de probleme acestia sa fie inlocuiti de alti judecatori la fel de sensibili la mesajele partidelor.

        Eu sunt mai sceptic la idea reformei interioare cand e vorba de coruptia din Romania dar sunt chiar curios ce se va intampla 🙂

        pasiivorbelor

        13/04/2010 at 9:38 pm

        • pasiivorbelor,
          va fi nevoie de multa forta si probabil lucrurile vor lua mult timp. Important ar fi presiunea publica si multi alti ca noi incercam sa o facem

          Theophyle

          13/04/2010 at 9:43 pm

  52. Sunt de acord cu tot ce ai spus.
    Insa, rabdarea si eficienta nu merg intotdeauna bine impreuna asa ca prefer sa stabilesc un orizont temporal pentru astfel de expectatii. Cred ca sfarsitul acestui an este un termen mai mult decat generos ca presedintele sa ia atitudine si judecatorii sa fie inlocuiti. Cat de buni ar fi cei care vor veni am putea vedea ulterior.

    pasiivorbelor

    13/04/2010 at 10:10 pm


Comentariile sunt închise.