Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Breaking News: Lech Kaczynski s-a prabusit in Rusia

Avionul in care se afla presedintele Poloniei, Lech Kaczynski, s-a prabusit, sambata, in Rusia, anunta Euronews.

Se pare ca aeronava Tupolev 154, in care se afla presedintele, si care mai avea la bord alte 87 de persoane, s-a prabusit in apropiere de aeroportul Smolensk, in sud-vestul Rusiei. Potrivit BBC, presedintele Poloniei efectua o vizita in Rusia cu ocazia aniversarii a 70 de ani de la masacrul de la Katyn, in care si-au pierdut viata mii de polonezi, ucisi de armata sovietica.

Nu exista inca informatii despre victime.

Update-1: Nu sunt supravietuitori si guvernatorul Bancii Centrale ale Poloniei,  Slawomir Skrzypek se afla in avionReuters!

Update-2: La bord se afla si sotia presedintelui Polonez. Aveti  tot timpul stiri despre eveniment in desfasurare si pe BBC 

Update 3 – Bio /  Lech Kaczyński (18 iunie 1949 – 10 aprilie 2010) a fost preşedintele Poloniei. Era co-preşedintele partidului Prawo i Sprawiedliwość (Drept şi Justiţie). Kaczyński a fost ales ca preşedintele Varşoviei (adică, primarul capitalei) în 2002, termenul său expirând pe 23 decembrie 2005, când a fost inaugurat ca preşedintele Poloniei.

În primul său discurs ca preşedinte ales, Kaczyński a declarat că are două ţeluri principale pentru termenul său: reducerea corupţiei, „fenomenul patologic din Polonia care este la un nivel periculos”, şi astâmpărarea diviziunile sociale care s-au făcut mai semnificative în ultimii 15 ani. Deasemenea, Kaczyński a spus că vrea să aibă relaţii mai strânse cu Statele Unite ale Americii – Pe 10 aprilie 2010, avionul în care acesta se afla s-a prăbuşit în regiunea Smolensk, la câţiva km distanţă de capitala Rusiei. Toţi cei 85 de pasageri au murit, inclusiv soţia preşedintelui polonez. –  sursa Wikipedia

Update 4la bord se afla si seful Statului Major Polonez, Generalul  Franciszek Gagor

Update  5 –  Video transmis de BBC in legatura cu acest accident.

Update 6 – Avionul cu care a zburat delegatia poloneza a fost un Tupolev TU154M, vechi de 20 de ani. Primul Ministru Polonez, Donald Tusk  a convocat o sedinta de urgenta a cabinetului Polonez. Noul presedinte al Poloniei este Bronislaw Komorowski Presedintele Parlamentului Polonez.

Written by Theophyle

10/04/2010 la 11:01 am

Publicat în Breaking News

Tagged with , , , ,

94 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tragic si cat se poate de suspect. La cateva zile dupa semnarea acordului americano-rus privind rachetele nucleare.

    clemycali

    10/04/2010 at 11:05 am

  2. Sinistra coincidenta cu motivul pentru care presedintele polonez s-a deplasat in Rusia! Masacrul de la Katin!
    😦 😦 😦

    maya

    10/04/2010 at 11:06 am

  3. Conform Constitutiei poloneze, art. 131. alin.2.1 , interimtatul va fi exercitat de Ludwik Dorn, presedintele Sejm (Camera Deputatilor), pina la noi alegeri directe si universale. Dorn e de dreapta.

    Reinnod aici dialogul cu Bascaliosul despre ICCJ si CSM.

    Bascaliosul, va fi pachet asumat de Guvern pe Justitie. CCR nu va impiedica procesul, Guvernul va invoca “configuratia Parlamentului” si “raportul UE pe Justitie” care fac ca pachetul sa aiba caracter necesar, respectiv urgent.

    Cetatean

    10/04/2010 at 11:07 am

  4. Am spus-o si la postarea anterioara. Niciodata cind e prin preajma Rusia nu e vorba de coincidente. Avionu lera un Tupolev rusesc, s-a prabusit in spatiu rusesc si Polonia nu este prietena Rusiei.

    Cine cunoaste mai bine Polonia ar putea sa caute prin politica inetrna a ei, pentru a repera declaratiile de „prietenie” ale lui Lech Kaczynski fata de Rusia.

    Cetatean

    10/04/2010 at 11:09 am

    • De acord. Ma intreb daca nu a fost cumva o racheta ratacita.
      In alta ordine de idei. Nu stiu ce se vede in Romania. Dar eu nu am vazut stirea nici pe pagina de net a CNN sau a Fox doar pe France 24. Americanii percep greu cat de periculos este momentul.

      clemycali

      10/04/2010 at 11:12 am

  5. Sincere condoleante poporului polonez
    😦 😦 😦

    Presedintele Poloniei,conservator,eurosceptic,
    bun catolic,modest si cinstit!

    O mare,mare TRAGEDIE
    😦
    Au murit si fratele presedintelui si sotia lui!
    😦

    maya

    10/04/2010 at 11:10 am

    • Maya, nu a murit nici un frate! Nu mai preluati stiri de la agentiile romanesti care povestesc baliverne!

      Theophyle

      10/04/2010 at 11:18 am

      • A murit guvernatorul Bancii centrale poloneze si probabil toti din anturajul presedintelui plus echipajul avionului. Adica consilieri, garzi de corp si ziaristii care il insoteau.
        Repet, nu cred in coincidente si in accidenteatunci cand este vorba de o Rusie expanisonista.

        clemycali

        10/04/2010 at 11:24 am

  6. Buna dimineata tuturor…
    Oribila lucratura ruseasca. Si Obama tocmai i-a lins in fund 😦
    Ce mai dobitoc cu diploma universitara – iertati-ma…

    Diana

    10/04/2010 at 11:14 am

  7. Dumnezeu sa ii iert pe toti 😦

    Cu ocazia semnarii acordului pentru scutul anti-racheta, pe 19/08/2008, Presedintele Polonie a spus intr-un discurs televizat:

    „NIMENI NU POATE DICTA POLONIEI CE TREBUIE SA FACA, TRECUTUL S-A SFIRSIT”.

    http://www.france24.com/fr/20080819-kaczynski-dicter-pologne-russie-rice-condoleezza-bouclier-antimissile

    Cetatean

    10/04/2010 at 11:16 am

  8. Trista, trista, trista zi.

    Katyn va ramine si mai implintat in memoria Poloniei, legat acum si de moartea lui Lech Kaczynski.

    Cetatean

    10/04/2010 at 11:21 am

  9. Tocmai am auzit timpenia cu fratele si la IRTV!

    Cetatean

    10/04/2010 at 11:21 am

  10. Repet:

    Conform Constitutiei poloneze, art. 131. alin.2.1 , interimtatul va fi exercitat de Ludwik Dorn, presedintele Sejm (Camera Deputatilor), pina la noi alegeri directe si universale. Dorn e de dreapta.

    Cetatean

    10/04/2010 at 11:22 am

  11. Despre aeronava prezidentiala a lui Basescu:

    http://www.ziaresireviste.ro/index.php?page=revista_presei&details=on&id=33493

    Alt fragment relevant: „Boeingul 707 are 36 de ani, de-o seamă cu antrenorul secund Romeo Gontineac, în timp ce jucătorul cel mai vârstnic este Lucian Sîrbu (33 de ani). Astfel de aparate nu se mai fabrică de ani buni, se mai găsesc în dotarea unor companii aeriene doar în Sudan, Angola sau Libia, şi este interzis în toate ţările Europei occidentale, din cauza poluării. Excepţie de la regulă: doar când în avion este preşedintele de stat”.

    Cetatean

    10/04/2010 at 11:26 am

  12. Prieteni aveti mai sus si updates

    Theophyle

    10/04/2010 at 11:27 am

  13. Sper ca Basescu s ao lase mai moale cu zborurile cu 707. ACUM ar fi momentul pentru achizitia unui nou avion prezidential.

    Cetatean

    10/04/2010 at 11:27 am

  14. Salut, salut! Trista veste! Nu stiu ce ma face sa cred ca un avion cu mircea geoana la bord nu s-ar fi prabusit, never,oricate drumuri intr-acolo ar fi facut

    Katyn-ului i se adaoga inca o tragedie.

    Politic, un moment extrem de delicat care ar putea influenta sentimente nationale, perceptii, stari de spirit intr-o lume oricum destul de dezorientata si fara asemenea intamplari

    noradamian

    10/04/2010 at 11:28 am

    • Servus Nora,
      Din nefericire inca o tragedie aviatica (sper ca numai!) 😦

      Theophyle

      10/04/2010 at 11:38 am

  15. […] afla mai mult: Breaking News: Lech Kaczynski s-a prabusit in Rusia […]

  16. Of, of, saracii… 😦

    Nu exista NIMIC care sa ne faca sa credem ca e doar o intimplare, din pacate TOTUL indrepta spre conjectura ca ceva e in neregula: opozitia lui nedisimulata fata de Rusia, scutul american, vizita la Katyn, avionul Tupolev de fabricatie ruseasca, prabusirea pe solul Rusiei s.a.

    Aplic principiul roman: „Cui prodest scelus, is fecit” (Cui foloseste crima, acela a facut-o).

    Cetatean

    10/04/2010 at 11:37 am

  17. Aveti mai multe detalii pe blogul Politea Digest:
    http://politeadigest.wordpress.com/

    Theophyle

    10/04/2010 at 11:38 am

  18. Conform France 24 numarul decedatilor a ajuns la 132 iar potrivit corespondentilor lor in Rusia, aeroportul din Smolensk era inchis datorita conditiilor meteo nefavorabile. Turnul de control ar fi cerut echipajului aeronavei sa se indrepte catre Moscova dar pilotii au insistat sa aterizeze la Smolensk. Si tot conform informatiilor din Rusia, avionul ar fi depasit pista si s-a oprit intr-o padure. France 24 a dat si niste imaginia cum 5 minute cu avionul in flacari.

    clemycali

    10/04/2010 at 11:38 am

    • Cum naiba sa mearga ma Moscova sa atarizeze, sunt 369 de KM intre Smolensk si Moscova, alt aeroport mai de Doamne ajuta nu aveau in apropiere????

      Cetatean

      10/04/2010 at 11:41 am

      • Eu am scris doar ce am auzit de la France 24. Iar nedumerirea mea este urmatoarea, ma rog nu e singura, dar asta in primul rand. Daca avionul avea o capacitate de 90 de persoane, cum de avem 132 de victime ? Nici o aeronava nu are un echipaj de aproape 40 de oameni la bord.

        clemycali

        10/04/2010 at 11:44 am

    • Interesante amanunte:….”aeroportul din Smolensk era inchis datorita conditiilor meteo nefavorabile. Turnul de control ar fi cerut echipajului aeronavei sa se indrepte catre Moscova dar pilotii au insistat sa aterizeze la Smolensk”….

      Andrzej

      10/04/2010 at 11:44 am

  19. Salut Theophyle,
    salut prieteni.

    Tragica veste. Dumnezeu sa-i ierte si putere poporului polonez. Vad ca cei de pe acest blog suntem alaturi de ei.

    Interesant insa un aspect: un presedinte eurosceptic si anti-rus moare la scurt timp dupa ce se discuta de o politica filoamericana a estului european in contradictie cu politica UE.

    Rusia pune la dispozitie terenul si avionul (din comisiile tehnice trebuie sa faca parte si reprezentantii producatorului aeronavei).

    Momentul este iarasi delicat, comemorandu-se victimele atrocitatilor rusilor fata de polonezi.

    Destul de grav.

    Andrei

    10/04/2010 at 11:40 am

    • @Andrei, salut!
      Cred ca se vor deslusi toate chestiile in acest caz, sper ca nu a fost nici un complot 😦

      Theophyle

      10/04/2010 at 11:42 am

      • Se pare ca vor fi doua comisii: una din Rusia si una poloneza. Cert este ca vor avea si reprezentanti ai fabricantului aeronavei, adica rusi.

        Andrei

        10/04/2010 at 11:49 am

  20. Incercat popor, trist si ciudat sfarsit pentru un presedinte crestin al unui stat european.
    Moment de tristete si cumpana pentru unul din cele mai mari popoare europene.
    Dumnezeu sa-l odihneasca pe Lech Kaczynski!

    Andrzej

    10/04/2010 at 11:40 am

    • Andrzej salu!
      AMIN!

      Theophyle

      10/04/2010 at 11:43 am

      • Teoph , eu sunt un admirator al culturii si spiritului eroic al poporului polonez si simt ca o lovitura personala aceasta tragedie.

        Andrzej

        10/04/2010 at 11:48 am

  21. […] Mai multe detalii in legatura cu articolul ” Breaking News: Lech Kaczynski s-a prabusit in Rusia ” gasiti aici: Breaking News: Lech Kaczynski s-a prabusit in Rusia […]

  22. Cetatean

    10/04/2010 at 11:42 am

  23. Mai aproape era aeroportul Mogilev, din Belarus, la 160 de km de Smolensk, nicidecum Moscova, la 369 de km! Turnul ala de control era beat? De ce sa recomanzi o aterizare la peste 369 de km, cind ai una mai aproape?

    Cetatean

    10/04/2010 at 11:46 am

  24. Interesant: din ce spune clemycali ca France 24 a declarat ca aeroportul din Smolensk era inchis din cauza conditiilor meteo si, totusi, avionul a vrut sa aterizeze.

    Din ce se vede din imagini vizibilitatea este buna si nu stiu un caz in care sa se dea interdictie de aterizare si pilotii sa decida sa aterizeze!

    Andrei

    10/04/2010 at 11:47 am

    • Andrei, avionul a fost deviat cu o rafala de vant spre liziera de copaci de langa terenul de aterizare si a luat foc. UPI

      Theophyle

      10/04/2010 at 11:48 am

      • Nu cred ca asa s-a intamplat: cand exista pericolul depasirii pistei se opteaza catre ridicarea de la sol. Iar vant nu este: uita-te la imaginile TV 😦

        Poate o rafala de mitraliera sau o racheta: sunt multe componente pe o distanta mare ceea ce arata viteza mare la impact.

        Andrei

        10/04/2010 at 11:52 am

    • Exact, cica ar fi fost ceata si s-ar fi lovit de copaci. M-am uitat si eu la imaginile date de France24 si vizibilitatea mi se pare relativ buna.

      clemycali

      10/04/2010 at 11:49 am

    • Andrei, explicatia autoritatilor aeriene ruse este clar doar o incercare de a se scoate basma curata aruncand incidentul pe decizia ipotetica a comandatului aeronavei de a ignora avertizarile trimise de turnul aeroportului din Smolensk.

      Andrzej

      10/04/2010 at 11:56 am

      • Salut,
        sau vor da vina pe un amarat de la turnul de acontrol al unui aeroport mic (greseala umana).

        Andrei

        10/04/2010 at 11:59 am

        • Cred ca aeroportul militar din Smolensk nu este unul oarecare, evident si pentru ca a fost ales dupa o analiza atenta de catre serviciile speciale poloneze.
          Eroarea umana deja a fost invocata dar nu indica eroarea din partea rusa ci dimpotriva a comandantului navei poloneze.

          Andrzej

          10/04/2010 at 12:05 pm

  25. Andrei, habar nu am reglementarile internationale de zbor, insa nu exista decit trei explicatii pentru cererea pilotilor, daca e reala: avarie, pana de combustibil sau interventie chirurgicala pentru cineva din delegatie. A doua si a treia se exclud, n uau fost invocate de echipaj. Ar mai ramine prima. Neinvocata de echipaj, care se comporta ca si cum aterizarea ar fi necesitate o procedura de urgenta.

    Cetatean

    10/04/2010 at 11:50 am

  26. Si inca ceva: cine citeste CUTIILE NEGRE? Si unde?

    Daca avionul este rusesc, se va face in fabrica din RUSIA, nu?

    Andrei

    10/04/2010 at 11:54 am

  27. Salut !
    Rusii au scapat de un adversar tenace.
    Hmmm…dubios, foarte dubios…
    Sa vedem daca vor gasi cutia neagra si ce spune ea.

    Tzepelica

    10/04/2010 at 11:57 am

  28. Se poate ca de la turnul de control sa se dea gresit coordonatele pistei de aterizare: plauzibil pentru ca ramasitele arata trenul de aterizare deschis, forta impactului este mare, ceata la altitudine mica (nu la nivelul solului) astfel incat pilotii sa vada pista tarziu si sa incerce o manevra instinctiva care mareste forta de impact.

    Sau o rafala cu racheta: sunt multe ramasite la sol, inclusiv flacarile.

    Andrei

    10/04/2010 at 11:58 am

  29. Andrei, exista reglementari internationale. Cica se deplaseaza si o echipa a autoritatii aeronautice europene, sau cum s-a chema.

    Tupolevul 154 e o hardughie facuta sa reziste la vinturile din nordul Rusiei, nu il doboara o pala de vint.

    Cetatean

    10/04/2010 at 11:58 am

  30. Musai trebuie gasite cutiile negre, ele nu pot fi departe. Doar conversatiile cu turnul ne vor spune kotivele reale ale dorintei pilotilor de a ateriza la Smolensk.

    Cetatean

    10/04/2010 at 11:59 am

    • Da, dar cine si unde citeste cutiile negre? De regula se face la fabricant (care, intamplator sau nu, este din Rusia). 😦

      Andrei

      10/04/2010 at 12:01 pm

  31. GLUMA MACABRA DAR ADEVARATA:

    Comisia speciala creata de Dmitri Medevedev este condusa de premierul Vladimir Putin.

    Cetatean

    10/04/2010 at 12:02 pm

    • Vladimir Putin are aptitudini de cioclu prezidential.

      Andrei

      10/04/2010 at 12:17 pm

  32. Tot via France24, avionul era la cea de a patra incercare de aterizare pe pista unui aeroport militar din zona. Iar ancheta ruseasca va fi condusa de Vladimir Putin.

    clemycali

    10/04/2010 at 12:03 pm

    • Daca stirea citata de dvs. este reala s-ar putea explica „incapatanarea” comandantului aeronavei poloneze.
      Probabil a fost tinut in aer sub divese pretexte iar ultima incercare ar fi fost obligata din cauza epuizarii combustibilului, astfel incat solutia aterizarii pe un alt aeroport sa fie evident refuzata.

      Andrzej

      10/04/2010 at 12:10 pm

  33. Clemycali, daca e adevarat, inseamna ori ca pilotii au ignorat recomandarile turnului, incerind sa aterizeze de mai multe si nereusind ori ca turnul minte si ca i-a ghidat prost, iar apoi a declarat ca le-a zis sa mearga la Moscova.

    Cetatean

    10/04/2010 at 12:06 pm

    • E complicat si avem de-a face cu declaratii contradictorii. Ptr ca corespondentul polonez al France24 sustinea mai devreme ca pilotul avionlui nu a fost de acord cu faptul ca avionul era ocupat cu mult peste capacitatea maxima de 90 de persoane.

      clemycali

      10/04/2010 at 12:10 pm

  34. La bord se afla si Seful marelui Stat Major polonez General Franciszek Gagor

    Theophyle

    10/04/2010 at 12:12 pm

    • Si membrii ai familiilor victimelor masacrului de la Katyn.

      clemycali

      10/04/2010 at 12:13 pm

  35. Inca sunt stiri neclare, hotnews vorbeste de 3-4 „manevre” de aterizare, nu de „tentative”.

    Trebuie sa mai asteptam.

    Cetatean

    10/04/2010 at 12:14 pm

    • Ascult in casti France 24 iar corespondentul lor a fost foarte clar era vorba de a patra tentativa de aterizare cand avionul s-ar fi incalcit in copaci si si-a rupt coada. Iar turnul de control al aeroportului militar, care era inchis datorita cetii, le-a sugerat pilotilor sa aterizeze la Minsk sau la Moscova.

      clemycali

      10/04/2010 at 12:19 pm

  36. Ceapa mamii ei de viata, e un Katyn II pentru Polonia, cu sau fara mina Rusiei la mijloc. 😦

    Cetatean

    10/04/2010 at 12:15 pm

  37. Nu vi se pare suspect ca unii „analisti” de la noi sunt in cunostinta de cauza de „numeroase semne de apropiere a Rusiei fata de Polonia prin difuzarea de filme in Rusia despre masacrul de la Katyn si alte evenimente” cand la ultima intalnire dintre cele doua state presedintele Poloniei a refuzat sa mearga trimitand primul Ministru?

    Andrei

    10/04/2010 at 12:16 pm

  38. All, este binecunoscuta procedura standart ca in cazul ca un zbor confirmat si autorizat a ateriza de un aeroport, comandantul trebuie sa elibereze combustibilul suplimentar(din ratiuni de siguranta), astfel incat dupa aceasta manevra aeronava dispune de combustibil doar pentru procedura de aterizare.

    Andrzej

    10/04/2010 at 12:16 pm

    • Nu am auzit asa ceva. Sigur?

      Pentru ca in preajma aeroporturilor ar fi pericol de foc mai mare decat avionul care aterizeaza prin acumularea de kerosen in zona. 😦

      Andrei

      10/04/2010 at 12:19 pm

      • Andrei sigur procedura este una standat iar eliberarea in atmosfera inalta unde curentii de aer fac ca disiparea sa fie totala in zone unde nu exista periocol .

        Andrzej

        10/04/2010 at 12:24 pm

  39. Aveti video pe BBC cu ramasitele avionului:

    http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8612825.stm

    Theophyle

    10/04/2010 at 12:20 pm

  40. Andrzej, deci vroia sa aterizeze pentru ca a fost tinut in aer din varii motive si nu mai avea combustibil?

    Cetatean

    10/04/2010 at 12:21 pm

    • Da eu alta cauza nu vad , mai ales ca aeronava a raspuns corect la comenzi nefiind indicii ale unor probleme sau disfunctii tehnice.
      Dovada sta chiar in declaratia autoritatilor ruse care se spune ar fi indicat un alt aeroport pentru aterizare .

      Andrzej

      10/04/2010 at 12:28 pm

      • Posibil ca din cauza lipsei de combustibil motoarele sa nu raspunda corect la o corectie in forta la o posibila rafala de vant.

        Andrzej

        10/04/2010 at 12:31 pm

  41. Un avion cu reporteri din Polonia a aterizat cu o ora inainte pe aeroportul civil, fara probleme.

    S-a trimis avionul presedintelui catre un aeroport militar. De ce?

    Andrei

    10/04/2010 at 12:23 pm

    • Andrei si aceasta este o procedura standard, fiind practicata tocmai din motive de securitate, stiindu-se ca in mai toata lumea aeroporturile militare detin facilitati cu grad sporit de coordonare si siguranta .
      Airforce 1 decoleaza si aterizeaza la baza Andrews, la vizitele presedintelui american sunt folosite aeroporturi militare, chiar la noi a fost folosita pista militara a aeopotului Otopeni.

      Andrzej

      10/04/2010 at 12:39 pm

  42. Clemycali, daca e asa un lucru e clar: pilotii aveau un motib BETON sa doreasca aterizarea, chiar in conditii meteo nefavorabile.

    Cetatean

    10/04/2010 at 12:24 pm

    • Exact. Iar intrebarea lui Andrei e si mai buna: de ce avionul cu ziaristii a aterizat pe aeroportul civil fara probleme, ca doar se transmit imagini cu ceremonia de la katyn, iar avionul presedintelui a trebuit sa aterizeze pe un aeroport miltar?

      clemycali

      10/04/2010 at 12:26 pm

      • Clemy, si la noi (americanii) sefi de stat aterizeaza pe aeroport militar, Andrews!

        Theophyle

        10/04/2010 at 12:29 pm

        • Pot sa-ti spun din experienta personala ca aeronavele prezidentiale, cel putin in cazul Romaniei, aterizeaza si decoleaza de pe aeroprturi civile. In cazul SUA, al nostru, e alta mancare de peste.
          Raman la parerea ca accidentul asta este extrem de suspect.

          clemycali

          10/04/2010 at 12:33 pm

  43. Cetatean trebuie putin de asteptat. Nu-i cred pe rusi atat de prosti si stravezi 😦

    Theophyle

    10/04/2010 at 12:30 pm

    • Asteptam ca nu avem ce a face altceva. Dar rusii s-au si grabit sa declare, prin agentiile de presa, ca a fost vorba de o greseala de pilotaj.

      clemycali

      10/04/2010 at 12:39 pm

      • Preluata si de televiziunile tonomat de la noi, iRTv si A3, nu?

        Andrei

        10/04/2010 at 12:42 pm

        • L-am auzit si eu pe „marele” analist militar Bogdan Chiriac.

          clemycali

          10/04/2010 at 12:43 pm

    • Teoph, si eu cred ca circumstantele trebuie atent cantarite si stirile la cald ale agentiilor de presa sau televiziuni prestigioase nu pot fi argumente serioase.
      Eu inclin sa cred ca un nefericit concurs de imprejurari nefericite au fost cauza tragicului accident.
      Va fi o expetiza serioasa si adevarul va fi greu de ascuns daca nefericitul eveniment ar fi scenariul unui complot.
      Eu cred ca trebuie sa ne pastram cumpatul si sa asteptam parerea expertilor.

      Andrzej

      10/04/2010 at 1:02 pm

      • POSTARE NOUA 😦

        Theophyle

        10/04/2010 at 1:03 pm

  44. Theophyle, nu stiam de protocolul asta, imi poti sterge comentariul de mai sus, prea „conspirationist”. Chiar te rog sa il stergi.

    Cetatean

    10/04/2010 at 12:31 pm

  45. Ies dupa niste cumparaturi, ma intorc indata.

    Cetatean

    10/04/2010 at 12:31 pm

  46. Comisia iRTv formata din „MARELE ANALIST” Bogdan Chireac si „OMUL CU SISTEMUL” lui Emil Constantinescu, Costin Georgescu, au dat verdictul: eroare de pilotaj.

    Acum se intelege rostul vizitei lui Geoana la Moscova si la SPA la Vantu, nu?

    Andrei

    10/04/2010 at 12:41 pm

  47. Aveti mai sus in Articol UPDATES! aruncati un ochi din cand in cand 🙂

    Theophyle

    10/04/2010 at 12:43 pm

  48. Am citit o stire conform careia aeronava sa fi fost supraincarcata.
    Aceasta ipoteza mi se pare cam fantezista. Sincer nu stiu care sunt caracteristicile aeronavei, dar mi-e greu sa cred ca un comandant de nava care este constient de importanta unei sarcini (comandant al aeronavei prezidentiale) accepta supraincarcarea cu nonsalanta unui sofer de maxitaxi.

    Andrzej

    10/04/2010 at 12:55 pm

  49. Salut prieteni
    Trista zi
    Sa asteptam cu prudenta mai multe informatii.
    Niech żyje Polska

  50. E o tragedie cumplita.

    turnofftheglory

    10/04/2010 at 1:08 pm

  51. Daca il mai vad pe Bogdan pielea creierului mic, mi se face greata. Oricit de masochist as fi, inchid streamingul cind il vad, chiar daca anunta acest vierme cu ochi ca ploua cu cirstei fripti si dolari.

    Cetatean

    10/04/2010 at 1:14 pm

  52. Olatforma trimite comentariile mai sus, bulversind ordinea cronologica a postarilor. Nu e cazul sa operezi acum interventii, Theophyle, insa iti semnalez. Daca acum face figuri, la urmatoarele alegeri cum va fi ?

    Cetatean

    10/04/2010 at 1:17 pm

    • Cetatean 🙂
      Am vazut fac eu ordine, fara probleme 🙂

      Theophyle

      10/04/2010 at 1:22 pm

  53. 🙂
    Ziua buna @all Theophyle
    Incredibila catastrofa.
    Daca ar fi vorba de ceva ,cred ca ar trebui cautate niste raspunsuri la intrebarea-cine si ce are de pierdut/castigat si ce ar urma, pe axa Washington,Varsovia(UE) Moscova.
    Cu toate ca ar fi destule raspunsuri in ambele sensuri la aceasta intrebare ,nu cred intr-o „conspiratie”.Urmarile ar fi foarte periculoase,asta ar fi si motivul pentru care Putin ia asupra lui ancheta si cred ca o va face cu deschidere si transparenta maxime impreuna cu polonezii.
    Parerea mea este ca a fost o eroare de pilotaj (o inlantuire de erori probabil) care a dus la acest groaznic accident.
    Si ca simbolistica este de asemenea foarte trist.

    mircea

    10/04/2010 at 1:23 pm

  54. Eu exclud din start orice premisa „conspirationista”. In schimb, daca nu e un accident, mai degraba m-as uita inspre Caucaz decat inspre Moscova.

    Dar, cum spuneam, cred ca-i accident. Oricum, Dumnezeu sa-i odihneasca!

    F.T.

    10/04/2010 at 1:30 pm

    • 🙂
      F.T.
      De acord.
      Dar privind inspre Caucaz,tot inspre „interesele”Moscovei ar fi de privit.Tinand cont insa de rigorile de control si siguranta pentru astfel de zboruri(mai ales dupa atatea antecedente,si civile si mai putin civile) si eu consider ca este exclusa o „teorie conspirationista-terorista”.

      mircea

      10/04/2010 at 1:56 pm

  55. POSTARE NOUA 😦

    Theophyle

    10/04/2010 at 1:43 pm

  56. […] the original post: Breaking News: Lech Kaczynski s-a prabusit in Rusia This entry is filed under Romania – Blogs, Theo-Phyl. You can follow any responses to this entry […]


Comentariile sunt închise.