Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Miezul zilei 9/4 – “Preda, l’Enfant terrible”

Nu vreau sa fac cine stie ce tapaj din povestea Cristian “l’enfant terrible” Preda – si Antena 3, nu merita. Nu merita Antena 3 si nici demersul imbecil al lui Cristian Preda. Cristian Preda trebuie sa stie ca lucrurile aduse la o extrema nu pot fi suportate de o majoritate si isi gasesc de obicei sustinere numai in randul  adversarilor. Acest fel de activitati pot duce la un singur lucru – la distrugerea sanselor de reformare a partidului, dand o arma puternica celor care-l considera un element ciudat si indezirabil in structura partidului.

Din punct de vedere faptic, si Antena 3 si Realitatea TV NU sunt organe de presa bazate pe un set de principii care slujesc o democratie, chiar si una  schioapa, ca a noastra. Antena 3 sta la dispozitia celui mai anti-democratic partid politic existent in Romania, partid care niciodata nu a fost ales de nimeni si este in proprietatea unui securist-turnator dovedit. Al doilea, Realitatea este in proprietatea unui hot, si el dovedit, care si-a cumparat o televiziune si a transformat-o intr-o unealta de santaj.  Demersul lui Cristian Preda produce deja o mare frustrare in randurile celor care l-au sustinut, inclusiv noi.   Nu-l vom mai sustine. Punct.

Pentru mine demersul lui C. Preda este absurd si poate fi asemanat cu posibilitatea  ca pe timpul nazistilor,   Martin Buber ar fi dat un interviu la Der Stürmer.

Written by Theophyle

09/04/2010 la 5:02 pm

115 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna ziua,
    Total de acord, Theophyle. Mare deziluzie!
    Am tot sperat ca-si revine, imi facuse o buna impresie.
    Nu-l inteleg, dar pacat.

    cedric

    09/04/2010 at 5:16 pm

    • Cedric, si pentru mine 😦

      Theophyle

      09/04/2010 at 5:53 pm

  2. Theophyle, Preda trebuie sa inteleaga ca nu orice propune el merita dezbatut si luat in seama. A sustinut pozitiii corecte si principiale cit a fost vorba de reforma PDL. A derapat cind a inceput sa vorbeasca de „camera regiunilor” si de opozitia lui personala fata de unicameralism.
    Preda ar trebui sa stie bine ca:

    1. Nu exista alte „regiuni” in Romania decit cele care au fost cindva trei tari romanesti diferite si, in cadrul lor, cnezate, voievodate si banate. Care „regiuni” sunt azi rapid identificabile? Cind au fost ele constituite qua regiuni dupa 1918? A existat vreo perioada in istoria Romaniei dupa 1948 cind s-a pus problema federalizarii Romaniei, pentru ca interesele „regionale” care nu puteau fi exprimate prin reprezentantii judetelor sau unitatilor constituite sa poate fi reprezentate de alte foruri supra-judetene, recte regionale?

    2. Bicameralismul sustinut de Preda e o chestie estetica. Punct. Modelul francez la care se raporteaza are acoperire istorica si politica, modelul acesta nu poate fi grevat Romaniei. Franta a fost pina in epoca moderna un conglomerat de regiuni cu administratie proprie.

    3. Antena3 si Realitatea nu sunt studiouri de „dezbatere”, ci de linsaj. A te duce acolo e dovada ori ne naivitate, ori de prostie. Publicul tinta a celor doua posturi nu e un public intelectual, centrist, care cumpaneste binele si raul, sunt adversari hardcore ai lui Basescu. Imaginea lor de „impartiali” nu mai merita intretinuta prin prezenta unor reprezentanti ai PDl care le gireaza linsajul. mai ales ca reprezentantii PDL sunt jalnici combatanti. Si, daca Basescu a fost lovit in plin de episodul pumnului fals prezentat in direct pe Realitatea, asta sa le fie invatatura de minte celor de la PDL. Insusi Basescu a plecat de acolo cu moveuri zdravene, asa ca de ce ar scapa ei teferi?

    4. Preda si-a pledat destul de bine cauza reformei in PDL, actualmente aceasta misiune a lui s-a incheiat, va avea loc Conventia. Sa candideze daca mai are ceva de spus. Daca nu agreeaza proiectele partidului, sa vorbeasca cu presedintele sau cu alti colegi, sa initieze o motiune politica in cadrul Conventiei din iulie. Este ea acceptata? Devine parte a programului politic al PDL si Preda poate sa isi pledeze mai departe cauzele. Nu este ea acceptata? Sa taca din gura.

    Cetatean

    09/04/2010 at 5:17 pm

    • Cetatean, din nefericire Preda este adeptul unui legislativ care a esuat, cel francez. Nu prea exista un punct de referinta in ceea ce doreste el sa ne conviunga 😦

      Theophyle

      09/04/2010 at 5:55 pm

  3. Errata: „A existat vreo perioada in istoria Romaniei dupa 1848”, nu „1948”, an de trista amintire.

    Cetatean

    09/04/2010 at 5:18 pm

    • DA! In 1918, cand Transilvania si Basarabia au fost convinse sa renunte la pretentiile de autonomie din declaratiile de unire de catre armata „fratilor” din Regat.

      zexe

      09/04/2010 at 9:51 pm

  4. Salut
    Intre Voinescu si Preda, Voinescu mi s-a parut mai lunecos iar Preda mai rigid.In legatura cu modernizarea PDL Voinescu a lasat-o mai moale dind dovada ca are vina de politician 🙂 iar Preda si-a mentinut pozitia. Un fel de Monica Macovei la masculin. Greseste cred in ambele puncte: nu merita sa respecti regulile duelului cavaleresc cu tilharii care te ataca noaptea si chiar daca ai avea dreptate cu a doua camera a parlamentului nu ai ridica problema pentru a nu complica ecuatia.
    Totusi nu as fi primul care sa ridic piatra…

    Un tanar de stanga

    09/04/2010 at 5:24 pm

    • TDS, salut 🙂
      exact la asta ma refer!

      Theophyle

      09/04/2010 at 5:55 pm

  5. Ar fi fost înțelept ca dl Preda să se abțină a mai gira cele 2 televiziuni trompetă

    Camil

    09/04/2010 at 5:26 pm

  6. Theophyle,

    Dacă donquijotism (iartă-mi forțarea!) nu e, atunci nu rămâne alta varianta decât cea a relei intenții.
    Desi, dacă ma uit puțin prin istorie, nu pot pune degetul pe vreun nume de intelectual care a fost om politic! Sunt două tipuri diferite de oameni – intelectualul vede ideile, tintele care trebuie atinse, omul politic adevărat vede drumurile până la acele tinte. Aceste drumuri pot afecta dureros destinul a unu, doi, zece sau mai multi oameni, sacrificiu necesar pentru binele comun. Or acest gen de sacriciu nu „intră” in „softul” intelectualului adevărat, de aceea când este pus în față cu momentul „tăierii în carne vie”, reactia lui este pasul înapoi…
    Părerea mea este că l-am ridicat pe dl Preda pe un piedestal al altcuiva!

    oldhashu

    09/04/2010 at 5:31 pm

    • @hashule, salut 🙂
      in primul rand un intelectual trebuie sa rationalizeze ideile pe care le sustine. Preda nu are nici un rational fezabil la ceea ce sustine ACUM!

      Theophyle

      09/04/2010 at 5:57 pm

  7. Baieti, vine off-setul la F-16! 😉

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-7111937-offset-pentru-16-textron-sua-produce-vehicule-blindate-aerostar-bacau.htm

    Unde-s latraii care tipau ca ne costa mult avioanele F-16?!

    Cetatean

    09/04/2010 at 5:32 pm

    • Cetățean,

      Ce veste pentru colegii mei care au mai rămas în tară! Târzie satisfacție…
      Ieri din Canada mi-a venit vestea că unul din cei emigrați acolo, angajat la grupul Bombardier, se va întoarce definitiv acasă, dar într-o urnă de cenușă!

      oldhashu

      09/04/2010 at 5:43 pm

      • Hashule, 😦 😦 😦 Dumnezeu sa il odihneasca in locurile dreptilor.

        Saracii migranti romani, daca veneau americanii in 1945 ramineau acasa milioane de pribegi… 😦

        Cetatean

        09/04/2010 at 5:46 pm

        • Asa este
          Noi nu am fost traditional popor de emigranti ca irlandezii,polonezii etc. De aia nici nu avem o Diaspora prea consistenta.
          Noi am avut o tara in care au emigrat multi: italieni,evrei, greci.
          A venit ciuma bolsevica peste noi de ne-a impartit ca naiba.
          Vorbeste un TDS in familia caruia, de multi ani la evenimente mari, tot lipseste cineva. Cred ca toti odata ne vom vedea numai pe lumea cealalta 😦

          Un tanar de stanga

          09/04/2010 at 5:51 pm

      • Hashule, 😦 😦 😦 Dumnezeu sa il odihneasca in locurile dreptilor.

        Saracii imigranti romani, daca veneau americanii in 1945 ramineau acasa milioane de pribegi… 😦

        Cetatean

        09/04/2010 at 5:47 pm

        • Cetățean,

          Atunci cărtile erau „tăiate” altfel!
          Acum, dacă nu valorificăm șansa istoriei de a deveni suficient de grei pentru a nu mai servi drept „compensații” în jocurile mai marilor lumii, meritam să nu fim iertați de urmasii!!!

          oldhashu

          09/04/2010 at 5:54 pm

    • Cetatean, asa cum am sustinut noi, pana la urma asta a fost „the best deal” 🙂

      Theophyle

      09/04/2010 at 5:59 pm

  8. Theophyle, ai scris la postarea anterioara:

    „Cetatean, sper ca Basescu a primit “ceva” pentru marirea contigentului [soldati romani in Afganistan], vom vedea in timp”.

    Iata, ai vazut 🙂 si nu cred ca ai vazut tot 😉

    Cetatean

    09/04/2010 at 5:34 pm

  9. Buna ziua tuturor!

    Eu raman fan C. Preda. E adevarat ca uneori greseste, dar este un om principial. In privinta iesirii la televiziuni, eu cred ca ar trebui sa fie o alegere personala. Mi se pare aiurea sa fie impusa de partid.

    Cine va place mai mult din PDL? Boc? Intre idealism inteligent si prostie harnica, prefer idealismul. S-ar putea sa ne rezerve surprize frumoase. Prostia nu rezerva niciodata nimic.

    Off topic, @TheoPh, ca un chirurg ce esti (cine a fost odata in meseria asta cred ca ramane mereu asa 🙂 ) uita-te te rog putin la masurile pe care, pe tacute, le ia Ministrul Sanatatii, mie imi miroase a genocid. Singura sansa a romanilor ramane medicina privata, dar costa un car de bani.

    maraco

    09/04/2010 at 5:52 pm

    • Salut Maraco 🙂
      Si eu cred ca nu ar trebui sa il umplem de singe pe C Preda
      In privinta MSanatatii , intradevar nu se pricep sa numere firele de par decit cu manusa de box pe mina.

      Cu coplata sunt absolut de acord, dar presiunile pe care le fac pe medicii de familie sunt dezgustatoare.
      Spitalele au conducatori profesori universitari incapabili ajunsi acolo pe minarii si fara contracandidati si care transforma sistemul intr-o gaura neagra. Oriciti bani ai baga tot degeaba

      Un tanar de stanga

      09/04/2010 at 5:58 pm

      • Salut TDS 🙂

        Ai tu un cui cu bugetarii, nu-i asa 😉 ?

        E o mare problema Sanatatea. Si eu sunt bugetara, dar intre salariul meu marit cu spaga la doctori si salariul meu miscorat fara spaga la doctori, pentru ca li se mareste lor salariul, prefer varianta din urma.

        Cunosc cazuri concrete de medici care la stat refuza anumite analize pentru ca daca ies negative le platesc din buzunarul propriu. Unde am ajuns?

        Un guvern de carpaci care nu gandeste mai mult decat lungul nasului sau al unghiilor doamnei Udrea!

        maraco

        09/04/2010 at 6:12 pm

    • maraco, salut 🙂
      Parerea ta este respectata. Am sa ma uit la masurile pe care, le ia Ministrul Sanatati si voi posta ceva in acest sens!

      Theophyle

      09/04/2010 at 6:02 pm

      • Multumesc mult @TheoPh!

        maraco

        09/04/2010 at 6:13 pm

  10. Hashule, ai mare dreptate. Eu cred ca Basescu joaca la maximum sansa istorica de a fi membri NATO neechovoc pro-america. Mucosii astia de europeni fac pe ei in fata Rusiei, nu ar misca un pai pentru noi, ne-ar lasa Rusiei drept compensatie, Doamne fereste!

    Cetatean

    09/04/2010 at 5:57 pm

    • Cetatean , lucrez acum la o analiza in legatura cu asta sper sa o postez diseara sau maine daca nu termin astazi in timp util.

      Theophyle

      09/04/2010 at 6:03 pm

    • Cetătean,

      Cred ca trebuie să devenim așa de importanți pentru Mme Evropa încât să nu ne mai „lase” ca gușterul coada în gheara atacatorului! 😉
      Să ne constituim drept un component vital al Europei!

      oldhashu

      09/04/2010 at 6:04 pm

      • Salut, salut. Suntem extrem de importanti din punct de vedere strategic doar ca chestia asta nu s-a inteles pe deplin in vstul Europei. Eu cred ca Basescu merge pe o idee pe care am expus-o mai demult: aceea a unui parteneriat strategic Romania-Polonia in cadrul NATO.

        clemycali

        09/04/2010 at 6:10 pm

        • @oldhashu,
          ai dreptate este singura sansa noastra de a deveni un actor cum trebuie pe plan european

          Theophyle

          09/04/2010 at 6:16 pm

        • Clemycali,

          Suntem, noi stim că suntem zidul estic al civilizatiei. Sper s-o conștientizeze și „mucoșii de europeni”(Cetățean dixit!) și să nu ajungem în ocazia de a le dovedi asta…

          oldhashu

          09/04/2010 at 6:17 pm

        • Clemycali, Polonia si Romania au fost marele perdante ale celui de-al doilea razboi mondial, au aceeasi sensibilitate rusofoba si americanofila si nu vor s amai fie lasate in gheara Rusiei sub nici o forma (nici militar nici economic). Polonia s-a scos cu noile exploatari ale gazului din rocile solide, cu o tehnologie americana (a fost o stire recenta acum citeva zile). Noi am vindut zacamintele rusilor, prin intermediarul OMV. Si Polonia si Romania vor fi parte a scutului. Ca sa nu mai zic de interesele comune romano-polone in domeniul agriculturii.

          Cetatean

          09/04/2010 at 6:19 pm

  11. @clemycali, salut 🙂
    absolut adevarat. Polonia si Romania trebuie sa devina pivotul politicei est-Europene!

    Theophyle

    09/04/2010 at 6:16 pm

    • Theophyle, spun asta de aproape un an. Pana la urma Romania si Polonia sunt cele mai mari state din Estul Europei (si ca suprafata si ca numar de populatie), au armate relativ puternice si bine pregatite, industrie de armament proprie si, mai ales, iesire la Baltica si la Marea Neagra. Crucial din punct de vedere strategic in conditiile in care Ucraina a reintrat in sfera de influenta rusa iar Turcia are alte preocupari. Poate intr-o zi va trebui sa vorbim despre panislamismul de moda noua al Anlarei. Dar asta e un alt subiect ptr o alta zi.

      clemycali

      09/04/2010 at 6:22 pm

    • Trebuie !
      Traditional am fost aproape de polonezi inainte de razboi si inainte de urgie.
      Iar acum suntem tarile cele mai semnificative ca populatie din flancul estic al
      UE

      Un tanar de stanga

      09/04/2010 at 6:25 pm

  12. Theophyle,

    Ce bine ar fi să se realizeze, să o putem lăsa mostenire copiilor nostri!
    Au fost în istoria noastră mici intelegeri și antante restrânse care au eșuat…

    oldhashu

    09/04/2010 at 6:24 pm

    • Hashule,
      un istoric romano-american, a scris o data intr-un articol:

      Marile puterii au posibilitatea de asi negocia interesele, statele mai mici isi pot asuma pedeapsa de a fi parte din plata celor mari sau de a deveni atat de nedigerabile ca nimeni nu si-ar dori o astfel de plata.

      Theophyle

      09/04/2010 at 6:29 pm

      • Theophyle,

        Sinistră optiune! :mrgreen:

        oldhashu

        09/04/2010 at 6:30 pm

        • Hasule, nu prea avem altele 😦

          Theophyle

          09/04/2010 at 6:33 pm

      • Theo-Phyl
        🙂
        tzarishoara noastra a avut mai mereu parte numai de pedeapsa ;inclusiv de le cei auto-declarati prieteni.

        Vorba cintecului:prieten,prieten, brinza-i pe bani! 😦

        maya

        09/04/2010 at 7:21 pm

  13. Scuze daca continui off topicul. Dar de pe site-ul Ministerului Sanatatii:

    „Introducerea mecanismului de coplată prin tichetul moderator pentru sănătate reprezintă una dintre principalele clauze ale angajamentului finaciar pe care Guvernul României l-a încheiat cu FMI şi Banca Mondială”

    Eu nu-i cred. E o magarie! Chiar mare. FMI si Banca Mondiala ne spun sa facem economii, nu ne spun cum sa le facem. De ce platim contributii atunci? Si destul de mari! Statul nu este obligat ca, in urma contributiilor pe care le avem, sa furnizeze macar o parte din serviciile medicale in mod gratuit? Daca nu este asa, sa-mi permita sa-mi virez contributiile la o societate privata de asigurari, nu sa finantez cu ele fara sa vreau pensii de securisti, proiecte de Udrea si vrajeli de Videanu.

    maraco

    09/04/2010 at 6:24 pm

    • maraco,
      putina rabdare, am sa studiez cazu si voi scrie despre aceasta siuatie!

      Theophyle

      09/04/2010 at 6:32 pm

      • Multumiri inca o data @TheoPh!

        maraco

        09/04/2010 at 7:43 pm

  14. salutare

    o veste f. buna cea cu offset-ul
    despre c. preda, cel mai mult regret e ca si-a dinamitat singur proiectul de reformare a pdl; acum chiar e izolat si probabil va face gafe din ce in ce mai mari; noroc ca va fi ascultat si compatimit de madam firea in emisiunea ei

    razvan

    09/04/2010 at 6:30 pm

    • razvan, salut
      exact la asta m-am referit 😦

      Theophyle

      09/04/2010 at 6:31 pm

  15. Obligat, ies pentru v-o două ore, sper!

    oldhashu

    09/04/2010 at 6:33 pm

  16. maraco

    asta e minciuna veche; inca de prin 2001-2002, orice masura de rahat se lua, se lua pt ca ne-o cerea UE
    acum, FMI-ul e de vina pt toate tampeniile

    razvan

    09/04/2010 at 6:40 pm

    • Salut Razvan 🙂 !

      Imi pare bine sa te regasesc!

      Din pacate e asa cum spui :(.

      maraco

      09/04/2010 at 7:34 pm

  17. Si uite asa, incepe fisurarea CSM, cu judecatori care nu mai accepta pumnul in gura din partea celor care, chipurile, ii reprezinta.

    http://www.romanialibera.ro/actualitate/justitie/judecatorii-ataca-csm-a-urmarit-sa-ne-decredibilizeze-182733.html

    Reamintim ca mandatul actualului CSM expira in octombrie 2010, sper sa nu ma insel.

    Cetatean

    09/04/2010 at 6:53 pm

    • Bagă, te rog, neapărat un ochişor aici:

      http://www.adrianneacsu.jurindex.ro/?p=1241

      Ina Eyre

      09/04/2010 at 7:02 pm

      • Ina, salut 🙂
        am vazut, intereant cine este @Alba, nu prea am zarit-o aici. Materialul respectiv va fi asumat de mine cu nume si pronume, cand Mister B. il va termina.

        Asa cum se intampla deobicei, citit pe diagonala, o parte din decretele despre care a vorbit sunt in referintele noastre!

        Theophyle

        09/04/2010 at 7:12 pm

        • E în regulă şi aşa, Teofil. 🙂

          Eu am renunţat să-l mai creditez pe Preda de cînd i-a furnizat ultimului bolşevic în viaţă motive să-l acuze pe Băsescu de dictatură. Restul: regiuni, Firea, bătaia de joc pe care o încasează în curtea proprie sunt detalii. Dar nici cu mazilirea lui nu sunt de acord. Se decredibileză singur, de ce să-l martirizăm prin mazilire? 🙂

          Ina Eyre

          09/04/2010 at 7:24 pm

  18. Buna seara si buna sa va fie inima!
    😆

    maya

    09/04/2010 at 7:04 pm

    • Salutare Maya :)!

      maraco

      09/04/2010 at 7:36 pm

  19. Theo-Phyl

    Cristian Preda – la distrugerea sanselor de reformare a partidului

    Caz tipic de neconcordanta intre dorintza exprimata si capacitatea transpunerii ei in practica!

    In ultima vreme seamana tot mai mult cu
    Don Quijote!

    Sper sa-si revina! 🙂

    maya

    09/04/2010 at 7:05 pm

    • Si cine reformeaza totusi partidul?

      Este oare un partid care se lasa reformat?

      maraco

      09/04/2010 at 7:37 pm

  20. Ave, Maya! 🙂

    Cetatean

    09/04/2010 at 7:05 pm

    • Cetatean
      😆
      Servus!

      Toate cele bune!
      Felicitari tie si Bascaliosului pentru informatiile atit de utile/complexe de la tema cu Sandeii

      maya

      09/04/2010 at 7:13 pm

      • Maya, merci! 🙂

        Facem si noi ce putem!

        Cetatean

        09/04/2010 at 7:23 pm

  21. Theo-Phyl

    Cristian Preda – dand o arma puternica celor care-l considera un element ciudat

    Se dovedeste (citeodata)
    ca si prea multa carte „strica”, 😆
    iar sa fii domn cu vintu@felix este
    vinare de vint

    maya

    09/04/2010 at 7:10 pm

    • Servus maya 🙂

      Theophyle

      09/04/2010 at 7:13 pm

      • Theo-Phyl
        😆
        Servus!

        felicitari si multumiri in continuu! 🙂

        maya

        09/04/2010 at 7:16 pm

        • Maya, cu multa placere 🙂

          Theophyle

          09/04/2010 at 7:19 pm

  22. Theophyle, Ina, am postat si eu un mesaj pe blogul lu iNeacu, trimitind la Sandei (nu vazisem postarea Albei).

    Neacsu se inseala considerind inamovibili judecatorii numiti INAINTEA noii Constitutii, nevazind ca art. 125 al. 1 spune „Judecătorii numiţi de Preşedintele României sunt inamovibii, IN CONDITIILE LEGII”. Care lege, evident, e 303/2004.

    Neacsiu ii considera inamovibili pe Sandeii numiti inainte de 2004. Asta e o greseala de interpretare mare cit casa.

    Cetatean

    09/04/2010 at 7:18 pm

    • @cetatean in afara de asta 3 din decretele pe care le mentioneaza au fost citate de noi.

      Theophyle

      09/04/2010 at 7:33 pm

      • Sincer, un pic cam pe linga Neacsu, nu citeste Constitutia cum trebuie.

        Poste facem, gratie lui Bascaliosul, oleaca de tapaj in blogosfera juridica, dupa ce se termina serialul 🙂

        Cetatean

        09/04/2010 at 7:41 pm

  23. Spre informare, comunicatul Textron:

    http://www.textronmarineandland.com/news/2010/4_08_10.htm (luat de la o postare pe Hotnews)

    Cetatean

    09/04/2010 at 7:22 pm

  24. Boicotul PDL incepe sa doara, Realitatea se adreseaza „forurilor internationale” !!! 🙂 🙂 🙂

    http://www.realitatea.net/realitatea-tv-cere-opinia-fij-cu-privire-la-decizia-pdl-de-a-boicota-dezbaterile-postului_708351.html

    Cetatean

    09/04/2010 at 7:30 pm

    • Interesant ce va avea FIJ de spus despre postul care este proprietatea unui penal condamnat irevocabil!

      Theophyle

      09/04/2010 at 7:35 pm

    • Salut cetetene, si all!
      Doare si tocmai din acest motiv sa vezi ce laturi vor arunca pe ecran. Sigur mesajele vor fi „pietanate” astfel incat decizia sa apara ca o ingerinta a premierului in lumea presei „libere”. Va fi circ!

      Andrzej

      09/04/2010 at 7:38 pm

      • Andrzej, acum s eva vedea ca ei de fapt linseaza in direct, cind victima nu va mai fi prezenta si ei cu toate astea vor cauta sa o omoare cu verbul mincionos!

        Cetatean

        09/04/2010 at 7:40 pm

        • Rezon, monsherule!

          Andrzej

          09/04/2010 at 7:43 pm

      • Andrzej
        😆
        Servus!

        maya

        09/04/2010 at 7:54 pm

        • servus Maya!

          Andrzej

          09/04/2010 at 8:15 pm

    • Parerea mea: penibili unii, penibili altii :lol:! Boculet ii da peste degetele lui Vantulet. Vantulet fuge urland la doamna (sau poate tovarasa 😉 ) invatatoare!

      maraco

      09/04/2010 at 7:41 pm

    • Cetatean

      Au obtinut ceea ce si-au facut cu propria lor mina!

      Se mai uita la rtv,prin rotatie, numai cei care au fost cu o zi innainte in studiouri la „tok-sok-uri”.

      Adica o zi esti invitat,o zi telespectator!
      😆

      maya

      09/04/2010 at 7:48 pm

      • Vor incepe sa dea in reluare emisiunile lui Ursu, s ale vada Dumitrescu si invers! 😛

        Cetatean

        09/04/2010 at 7:50 pm

        • Cetatean
          🙂

          Cam asa ceva! 😆
          Is tare „faini” amindoi! Ceva de groaza! 😦

          maya

          09/04/2010 at 7:52 pm

        • Cetatene, vor incepe sa re-ruleze antologia abjectiei….

          Andrzej

          09/04/2010 at 8:17 pm

  25. hahaha, bina 🙂

    Ti-am trimis pe mail noul statut PDL aprobat azi. Ne va folosi!

    Cetatean

    09/04/2010 at 7:36 pm

  26. @Ina Eyre,
    Doamne ferste nu am nici un gand de al „martiriza”, am insa tot dreptul impreuna cu toti prieteni pe blog sa nu-l mai sustinem. In primul rand pentru ca prin spusele si faptele lui compromite o reforma serioasa in partid!

    Theophyle

    09/04/2010 at 7:38 pm

  27. Theo-Phyl

    Pe cind un material despre „procurorul” Razvan Ionescu de la I-realitatea tv?

    NU cred ca numai „micutza” leafa este de „vina” 😉 la cit este de inversunat si de inveninat!

    maya

    09/04/2010 at 7:51 pm

  28. La Antena 3, Ciorbea ii spala pe Voicu, Casuneanu si Locic.

    Dumnezeule mare! Cita decadere!

    Cetatean

    09/04/2010 at 7:53 pm

    • Eu am incetat de mult sa mai ma mir in ceea ce-l priveste pe Ciorbea. Si nu o sa-mi schimbe nimeni parerea ca si nominalizarea lui ca premier a fost o eroare monumentala a conducerii taraniste. Omul avea problme inca de pe atunci.

      clemycali

      09/04/2010 at 7:56 pm

    • Cetatean, ciorbea vorbeste du glas stins din haul in care a cazut de mult. Nici opepatia estetica nu-i reface imaginea de sindicalist vopsit.

      Andrzej

      09/04/2010 at 8:20 pm

  29. Omul e totusi politog si profesor la universitate si nu un politruc oarecare. Decizia de a participa e controversata dar e principial importanta. Si e un prilej de reflectie pt televiziuni. Prezenta lui poate accentua situatia 😉

    Tio

    09/04/2010 at 7:57 pm

    • Tio, Ciorbea nu mai e de mult de partea cui trebuie. Si el si Constantinescu au fost distrusi psihic si acum slujesc tabara kagebista.

      Cetatean

      09/04/2010 at 8:06 pm

    • Tio
      😆
      Servus!

      V.Ciorbea este acolo pe post de hirtie de turnesol!

      maya

      09/04/2010 at 8:08 pm

    • Tio, si eu sunt! si am fost profesor plin, top-10 universities worldwide, cand Preda inca nu se barbierea!!!

      Nu are nici o legatura, te invit sa citesti postarea mea viitoare si sa o relationezi la ceea ce cred eu si ceea ce face Preda!

      Theophyle

      09/04/2010 at 8:09 pm

      • Salut la toti 😉
        Eu vorbeam doar de Preda (sint total convins ca Ciorbea nu e sanatos si urasca sa fac pe psihologul amator ;-( )
        Inteleg dar…daca PDL e sa presteze ceva atunci are nevoie de mai multi ca Preda si mai putini ca Videanu si Berceanu.
        Cred ca luati prea in serios lipsa asta aparenta de „disciplina de partid”. Exista totusi toleranta pt asa ceva. Sau ar trebui sa existe.

        Tio

        09/04/2010 at 8:16 pm

  30. Te uiti la IRTV si la Antena3 si iti spui:

    Slava tie, Doamne, ca sunt sanatos la cap! Fereste-ma sa nu ajung ca oamenii astia!

    Cetatean

    09/04/2010 at 7:58 pm

    • Cetatean

      Chiar asa!
      Fereste-ma Doamne si pe mine! 🙂

      Nici macar NU este o scuza pentru ei!
      Si-au vindut sufletul si acum cinta in
      „opera paiatze” 😦

      maya

      09/04/2010 at 8:13 pm

    • Mda, ce poti sa mai spui cand vezi chestiile astea. Eu am totusio nedumeririe. Costiniu, Casuneanu si Locic raman in continuare in arest sau nu?

      clemycali

      09/04/2010 at 8:08 pm

      • Clemy inca nu se stie inteleg ca la 19:30 acum o ora, aproape, audierile s-au incheiat. Judecatorii au luat o pauza de 15 minute. Urmeaza pledoariile avocatilor, dupa care judecatorii vor delibera si vor da verdictul.

        Theophyle

        09/04/2010 at 8:12 pm

  31. Inca nu se stie, acum pledeaza avocatii apararii.

    Cetatean

    09/04/2010 at 8:10 pm

  32. Salut voios ! 🙂
    Boicotul nu e o solutie, nu rezolva nimic.
    Slugile mogulilor trebuie batute peste bot chiar in barlogul lor.
    Daca nu poti sa faci asta si dai dosu`, inseamna ca NU AI CU CINE.
    Chestie pe care am si observat-o, ori de cate ori l-am vazut, de ex., pe Hoara dovedind cat de penibil poate sa fie.
    Asta e o problema EXTREM DE GRAVA : PDL nu are reprezentanti superiori, bine pregatiti, cu statura politica impunatoare, oameni capabili sa combata cu argumente tipetele isterice ale pupincuristilor lu` SOV, Paturiciu etc.
    Nasol ! 😦

    Tzepelica

    09/04/2010 at 8:10 pm

    • @timi, exact asta este problema. Daca sunt asa cum sunt nu de duci ca un vitel la abator. Stai acasa!

      Theophyle

      09/04/2010 at 8:13 pm

    • Ai pus punctul pe i. Dar te asigur ca e mai bine ca reprezentantii PDL sa nu fie prezenti in studiourile Antelenelor si ale Realitatii decat sa fie pe post de deocor acolo. Din punctul asta de vedere eu salut decizia de boicot.

      clemycali

      09/04/2010 at 8:13 pm

    • Tzepelica
      😆
      Servus!

      Ai dreptate! Dar nici ceilalti nu stau mai bine;au insa gura si tupeul mai mare!
      Problema de caracter!

      maya

      09/04/2010 at 8:42 pm

  33. Preda la Antena3. Individul o va incurca. Sau nu. Depinde de Boc.

    Cetatean

    09/04/2010 at 8:10 pm

    • Nu de Boc depinde daca Preda o va incurca sau nu ci de Basescu. Iar marinerul cred ca il va mai lasa sa sburde o vreme.

      clemycali

      09/04/2010 at 8:14 pm

      • clemycali

        marinerul l-a pus sa zburde! 😆

        maya

        09/04/2010 at 8:44 pm

  34. Ai mare dreptate!

    Ii spuneam lu iTheophyle ca daca as sta in Bucuresti m-as inscrie in PDl cerind delegare speciala, ca simplu membru, sa merg special la Antena si Realitatea cu buldozerul peste aia de acolo. Indivizii aia fac sofisme pe care le pot demonta in 30 de secunde, din pacate PDl nu are oameni care sa tina la confruntare dura. L-as arata eu dezbatere, la cite dezbateri in contradictoriu am participat/moderat. Si pe subiecte de specialitate, nu politica. Politica e un fleac!

    Cetatean

    09/04/2010 at 8:13 pm

  35. OK, prieteni,
    Postare Noua 🙂

    Mai doctrinara, dar cel putin indica „solul” parerilor mele 😆

    Theophyle

    09/04/2010 at 8:18 pm

  36. PDL nu are oameni reprezentativi din cauza politicii de cadre.
    Promoveaza doar nulitati cu ifose, de tipul Udrea, Videanu, Berceanu.
    Din pacate, nici piratu` nu prea stie sa-si aleaga oamenii.
    Daca nu imping in fata tineri competenti, or sa culeaga „roadele” la viitoarele alegeri.

    Tzepelica

    09/04/2010 at 8:23 pm

  37. Seara buna!

    Si Cetateanul Duracell
    Cu patos ne explica
    La lupta e chiar colonel
    Nu face gura mica

    Creanga

    09/04/2010 at 8:24 pm

    • Creanga
      😆
      Servus!

      maya

      09/04/2010 at 8:43 pm

  38. […] inteligenta de Basescu, l-a facut presedinte a doua oara pe acesta. Ma mira si atitudinea de prin blogosfera care sanctioneaza ruperile de uniformitate din […]

  39. Hop si eu la spartu’ targului. sper ca nu deranjez. PDL-ul a gresit ca a dat o directiva si nu o recomandare. trebuie sa le recomande membrilor sa nu se duca nu sa le impuna. Asta ar cam fi una la mana.
    In al doilea rand as observa ca Preda o fi facand ceea ce face din principiu, dar in tonul lui a reiesit ca se poarta asa de-al dracu. Adica isi sfideaza colegii.
    In ultimul rand nu sunt de acord cu ideea ca PDL-ul nu are oameni pe care sa-i trimita la tavaleala. Preda, Berceanu, Blaga sau Canacheu (adu-ti aminte ce a smotocit-o intr-o emisiune pe scarba aia de cretulescu) au facut fata cu brio tucalarilor vanto-voiculescieni. Ba chiar si pe Videanu l-am vazut descurcandu-se destul de bine.

    Englezu'

    09/04/2010 at 10:13 pm

    • Salut Englezule,

      problema a fost alta, extrem de diferita si rezolvarea a fost inteligenta. Delegitimarea lor!

      Lipsa de raspuns ii delegitimeaza si ii demasca exact la ceea ce sunt manipulatori. C Preda sa comportat ca un imbecil 😦

      Theophyle

      09/04/2010 at 10:17 pm

  40. O fi vrut sa-si lase partidul in offside si sa-si faca el imagine cu treaba asta. Mare greseala. Nucleul dur pdl-ist detesta atat Antena cat si realitatea. Multi dintre durii portocali au salutat decizia de azi a PDL-ului. De fapt am impresia ca multi dintre simpatizanti o asteptau de ceva timp. Pot sa zic ca anuntul de azi al pdl-istilor nu reprezinta o surpriza. Preda nu si-a enervat doar colegii ci si nucleul dur de simpatizanti. Maiastra mutare.

    Englezu'

    09/04/2010 at 10:32 pm

    • Englezule, noi aici suntem departe de a fi „nucleu dur”, majoritatea noastra suntem plini de critici, dar ceea ce a facut Preda astazi este o prostie de nedescris. Adica cum? Firea este mai importanta de electoratul care te-a ales? In viata mea numai votez o lista (asa este in Pralamentul UE) in care Preda este pe un loc Real. NEVER!

      Theophyle

      09/04/2010 at 10:39 pm

  41. Ba dumneavoastra chiar sunteti nucleul dur portocaliu. Nu este nimic rusinos in asta. Nu o spun in sens peiorativ. Spre deosebire insa de nucleul dur pnl-ist total irational si nevrotic, cel pdl-ist este ai degraba rational si critic. Cel putin asa vad eu situatia. Iar de votat s-ar putea sa votati tot pdl-ul chiar daca Preda o sa fie pe lista. Va ajunge sa va uitati pe listele celorlalti si sa va scuipati in san.

    Englezu'

    09/04/2010 at 10:57 pm

    • Mda, si asta este un fel de a reprezenta chestiunea. Te invit la postarea urmatoare unde ne-am adunat cu mic si mare sa ascultam ce a decis ICJ-ul in legatura cu Costiniu & Co.

      Theophyle

      09/04/2010 at 11:01 pm


Comentariile sunt închise.