Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Miezul zilei 31/3 – “sindromul Ionesco”

Democratia romaneasca s-a nascut prin ireversibilitatea unor fenomene istorice si s-a definit prin jumatati de masura, care nu au fost nici eficiente si nici producatoare de rezultate. Traind perioade care au fost descrise de marele dramaturg francez de origine romaneasca Eugen Ionesco ne-am balansat intre “Cântăreaţa cheală” si “Rinocerii”. Am ajuns la un episod care poate sa ne scoata din mizeria in care traim, sa zicem ca am ajuns la “Regele moare.” Intrebare este se mai poate? Raspunsul poate fi unic, TREBUIE!  

Dupa sarada pe care ne-a regizat-o “marele vraci”, cel sarac si cinstit, si noi am jucat-o cu abnegatie pana la falimentul moral, social si economic si ne-am trezit in mijlocul  “Rinocerilor” de care am scapat cu chiu si vai pe data de 6 decembrie 2009. Stiu prieteni ca o mare parte din voi nu veti recunoaste, nu-i nimic, dez-rinocerizarea necesita un timp, veti vedea pana la urma.  Dupa ce primul senator de Romania (scuze, al doilea dupa Gabriel Bivolaru, tot Senator PSD) isi petrece noaptea in sanatoriul de la Jilava, lucrurile incep sa arate mai bine, in special cand auzim ca:

“Liviu Luca, Dumitru Costin si ceilalti sindicalisti care administreaza televiziunea lui  Vintu au produs, numai in 2008, o evaziune fiscala de 6,2 milioane de lei noi”, conform ANAF. “Fiscul le-a facut sindicalistilor plingere penala la DNA”, scrie revista Kamikaze. Asadar prieteni, se adevereste incet afirmatia mea ca SOV este una din cele mai malefice versiuni umane, produse de “marele vraci” si cu tot ce face acest om sfarsitul lui va fi in prapastia raului si a ilegalitatilor.Kamikaze

Al doilea subiect este fara indoiala neasteptata candidatura a cunoscutei realizatoare de televiziune Teo Trandafir la alegerile din Colegiul 19 din 25 aprilie, care este atacata la maximum de viitorii ei colegi si a starnit rumoare si reactii vehemente de dezaprobare din partea politicienilor de cariera, cu toate ca nu putem vorbi de o premiera in viata politica. De parca Mircea Diaconu si Cristian Topescu sunt academicieni si politicieni din tata’n fiu.

Politeía o va sustine puternic pe Teo Trandafir si numai pentru ca doamna “loteria” din casa “Felix” merita o odihna meritata dupa ce si-a facut plinul pe banii nostri. Am o singura problema, asta ar fi cu statutul PDL, care in articolul 148 spune clar:

Pot candida pentru alegerile parlamentare numai militanţii partidului care au o vechime de cel puţin 3 ani în partid, o activitate ca militant de cel puţin 2 ani.”

Asadar, ori ne lasam de statut ori incepem sa facem politica adevarata. In orice caz Politeía e cu tine! Alternativa este la nivelul lui Mircea Geoana, cu o miza  mai mica 🙂

PS: Instanta a decis sa judece vineri, la ora 10.00, recursul depus de avocatii lui Catalin Voicu care au contestat avizul favorabil de arestare preventiva de 30 de zile

104 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. No, Theophyle, eu ii platesc cotizatia lui Cornea, deci astept sa vad si despre asta ceva, ca sa-mi economisesc cei 20 de lei.
    Cat priveste sustinerea candidaturii doamnei Trandafir, nu ma surprinde ci, la fel ca si candidatura in sine,ma amuza. Dar ,intrucat sunt pe BLOGUL TAU, promit ca din acest moment sa nu mai scot o vorbulitza despre problema respectiva .Am zis si subsemnez 😉
    In Vinera Mare ? exact ca anul trecut cu Becali !

    Loda

    31/03/2010 at 3:59 pm

  2. Si ca acum doi ani de zile cu Sorin Oprescu. Cine uita, isi merita soarta… 😦

    Turambar

    31/03/2010 at 4:03 pm

    • Sensei imi faci probleme 🙂
      Aproape am facu supukku din cauza ta ieri, noroc ca am avut postarea cu justitia ca altfel nu scapam de pietrele postatorilor mei. Ce te-a apucat sa analizezi vulgul 🙂

      Theophyle

      31/03/2010 at 4:13 pm

  3. Si doamna Spam a aparut
    Din departari albastre
    O ia mereu de la-neput
    Arunca-n noi cu glastre

    Creanga

    31/03/2010 at 4:23 pm

    • Pai, cu ce sa arunc, cu euro ? 🙂 Stai sa se aplice legea 50 si mai vedem 🙂

      Loda

      31/03/2010 at 4:46 pm

  4. Când o văd pe Liliana Minca Ghervasuc, mă usuc.
    Ce frumos ştie ea să explice de ce un director la Loteria Română, numit pe criteriul exclusiv politic şi pe un salariu cuvenit cât pentru baba mitralierelor, nu merită să fie mătrăşită la fel de politic fără despăgubiri interminabile de stat acasă (cu anii şi banii nemunciţi) şi bocete disperate, pentru că se simte lovită în nu ştiu ce zonă, unde îşi ţine demnitatea ascunsă!

    Băşcăliosul

    31/03/2010 at 4:30 pm

    • Si-a fost lovita inghinal
      Cu bila patrusnoua
      Iar demnitatea-i de sacal
      Un Nasti far’ de oua

      Creanga

      31/03/2010 at 4:45 pm

    • Scuze, dar stii ca si actualul director al Loteriei are aceeasi clauza in contractul ssemnat,de aceasta data, de ministrul Vladescu ? A spus-o chiar doamna ,,cantitata” triumfatoare intr-o emisiune si cel de la PDl a tacut chitic 😉

      Loda

      31/03/2010 at 4:49 pm

      • Loda,
        Da, ştiu şi mi-ar produce acelaşi dezgust, dacă ar ieşi cu expicaţii, să mă convingă de normalitatea hoţiei banului nemuncit. Deocamdată nu a ieşit să mă facă să mă simt luat în derâdere.
        Nu sunt de acord nici cu principiul în sine: rotaţia la furat. În principal este pentru puşculiţa electorală a partidului: Îl punem pe Băşcăliosul in fruntea Loteriei de la Romasilva (că-i tot un drac) fiindcă el va dona, fără să clipească, partea leului la bine şi la greu.

        Tâlhăria în postul mare va dispărea la Paştele Cailor.
        Rotaţia înseamnă de fapt alternanţa cu putere la preluarea ştafetei, din generaţie în degeneraţie. PSD-ul a practicat-o, libralii au desăvârşit-o prin permanenta clauzelor post-mazilire fprp muncă- contrare art 5 din Cod Civil, dar , până să aibă acces la unele confidenţiale, nici n-are nimeni interes să ceara anularea unui asemenea contract de furat in condiţii de perpetuum în batjocură.

        Băşcăliosul

        31/03/2010 at 5:44 pm

        • Domne, sunt 100% de acord cu tot ce zici ! Chapeau !

          Loda

          31/03/2010 at 6:37 pm

    • Băşcăliosule,
      hai ca-i aranjam o campanie zgripturoicei de nu se vede 🙂

      Theophyle

      31/03/2010 at 5:03 pm

  5. Si Trandafirul nu e nuc
    Are obraz subtire
    Iar matracuca Ghervasuc
    Vorbeste-n nesimtire

    Creanga

    31/03/2010 at 4:59 pm

  6. Buna ziua si buna sa va fie inima!
    😆

    maya

    31/03/2010 at 5:00 pm

  7. Theo-Phyl

    dez-rinocerizarea necesita un timp

    dar se va intimpla;sint convinsa de asta! 🙂

    maya

    31/03/2010 at 5:02 pm

    • maya, servus 🙂
      sa speram 🙂

      Theophyle

      31/03/2010 at 5:04 pm

      • Theo-Phyl
        😆
        Servus!

        Frumoasa Speranta 🙂 este mereu linga mine!

        maya

        31/03/2010 at 5:10 pm

  8. Theo-Phyl

    Dupa sarada pe care ne-a regizat-o “marele vraci”, cel sarac si cinstit

    poate dormi noaptea linistit?

    Emisiunea tv pe care mi-o doresc:
    live Ion Ilici Iliescu spunind (macar atit):

    iarta-ma Doamne, ca am stiut ce fac!!!

    maya

    31/03/2010 at 5:08 pm

  9. Auziti ce a zis dobitocenia sa, doamna Minca? Zice: „nu trebuie sa transformam parlamentul intr-un divertisment!”

    auziti, fratilor, cretina asta spune cu alte cuvinte ca, daca ar intra in parlament Teo Trandafir, s-ar transforma parlamentul in divertisment. Adica, gasca aia de snapani si infractori, care fac misto in fiecare zi de noi, s-ar transforma odata cu intrarea lui Teo acolo in parlament in divertisment.
    o mai aud acum si pe nesimtita asta mincinoasa de corina dragotescu, care spune ca e „socata” ca intra Teo in alegeri. 🙂

    Niste hahalere ordinare.

    Teo Trandafir n-a facut niciodata divertisment in afara de cadrul emisiunii ei. Bine ca s-a trezit insipida si incompetenta profesoara @Loda sa ii deplanga cariera lui Teo Trandafir. Care cica ar fi o drama. 😆
    Toti ratatii si hahalerele isi dau cu parerea…

    nicole

    31/03/2010 at 5:15 pm

  10. Si Minca nu a priceput
    Partidul nu conteaza
    La ce spune, ramai MOOT
    Bila se descentreaza

    Creanga

    31/03/2010 at 5:18 pm

  11. Theo- Phyl

    “Liviu Luca, Dumitru Costin si ceilalti sindicalisti care administreaza televiziunea lui Vintu au produs, numai in 2008, o evaziune fiscala de 6,2 milioane de lei noi”, conform ANAF

    Oligarhia/”aristocratia” sindicala! 😦
    Cel mai mult i-au manipulat pe sindicalisti!

    Cumetria cu vintu’ a privatizat miscarea sindicala! 😉

    Apropo! La sindicate „se exista” mandate pe viata?

    Ar fii foarte utile niste materiale despre CV-ul acestor „mari” leaderi! Sa vada lumea „grija” cu care isi impart leiutzii pentru piinea lor, cea de toate zilele!

    maya

    31/03/2010 at 5:20 pm

  12. @Creanga,

    Minca asta a fost secretara lui Voiculescu-Felix-Motanu’ pe vremea lui Ceausescu, stiai?
    A fost si dupa aceea in aceeasi echipa. Lichele odioase.

    o sparge Teo in alegeri. Vom vedea doua femei absolut total diferite: mizati va rog pe contrast.

    nicole

    31/03/2010 at 5:22 pm

    • Salutare surioara!

      Nu am stiut, aflu acum
      Pe fata se cam vede
      Lozul l-a pierdut in drum
      In parlament n-accede

      Creanga

      31/03/2010 at 5:31 pm

    • Serios, soro ? Ca de obicei, tu spui numai si numai ADEVARUL ; deci ,,a fost secretara lui Felix pe timpul lui Ceausescu” ?:) Fii atenta aici si apoi fa pe altii incompetenti ca te faci de rusine cu minciunile tal(aici s-ar cuveni o excplicatie asupra termenului ,,rusine” ca tu nu stii ce inseamna) :
      ,, Conform datelor de la Oficiul de Munca, Liliana Ghervasuc a absolvit, in 1988, Liceul de Chimie Industriala nr. 5 Bucuresti. Ulterior, a fost repartizata la intreprinderea „Steaua Rosie” Bucuresti, in functia de muncitor practicant mecanic masini utilaje.

      Dupa Revolutie, a fost angajata, prin transfer, la Ministerul Industriilor in functia de dactilograf. Apoi, a urmat un curs de stenografie si secretariat, finalizat in 6 aprilie 1990. In 1992, Ghervasuc mai adauga la „colectia de diplome” si un curs de formare analisti-programatori asistenti pe microcalculatoare IBM. CV-ul oficial al Lilianei Ghervasuc arata ca in perioada 1989 -1993 a fost functionar in cadrul Ministerului Industriilor la directiile financiara, administrativa si aprovizionare, fara alte detalii. ”
      http://stiri.rol.ro/Liliana-Ghervasuc-prinsa-cu-mana-in-banii-altora-107444.html
      Deci cum e cu INCOMPETENTA, Nicoleto ??? 🙂 🙂 🙂

      Loda

      31/03/2010 at 5:58 pm

      • Frumos CV de sefa a loteriei: COMPETENTA in FORTRAN si MSDOS cred ca a fost decisiva. 😆

        Andrei

        31/03/2010 at 6:41 pm

  13. Lili – loteria/Lili – loz in plic
    😦 😦 😦

    Zic doar atit: tupeu cit China!
    😦 😦 😦

    maya

    31/03/2010 at 5:24 pm

  14. Partidul Coclit reprezint
    Sunt foarte rea de gura
    De bile n-o sa ma dezmint
    Minti-voi inc-o tura

    Creanga

    31/03/2010 at 5:24 pm

  15. Buna ziua si buna sa ne fie inima , la toti !
    Am lipsit -motivat, deh !- o vreme dar am recuperat acum ce pierdusem , tot citindu-va de vreo dOO ore incoace.
    Ca sa nu revin la temele trecute deja decat cu – Felicitari , Bascaliosule ! , eram sigura ca ti-ai ales nick-ul nu intamplator ci tocmai pt ca in spatele lui se afla un om bine informat, bine determinat, bine construit , din temelii adica –
    inchid paranteza. 😆
    Revenind la candidaturile pentru colegiul 19 al Bucurestilor,
    pot sa va spun parerea mea cu privire la Liliana Ghervasuc:
    o mare demagoaga , care dupa ce a stat niste ani in fruntea Loteriei , intrata acolo nu prin concurs-singura a recunoscut asta- ci numita politic,
    dupa ce a incasat cate 30.000 de euro lunar plus premii si comisioane din incasari (inmultiti voi cu cate luni a fost directoare ca pe mine ma doare capul si-mi pica reteaua 😛 )
    de vreo doua luni incoace tot apare pe teveuri si-i deplange pe pensionarii care traiesc cu 500 de lei pe luna.
    Pai, ea este in masura sa ii caineze pe amaratii acestia ?
    Nu zic ca Teo e o sarantoaca , dar ea nu s-a imbogatit din bani publici .
    Iar Teo Trandafir are marele avantaj de a fi cunoscuta de foarte multi telespectatori ca fiind foarte serioasa in ciuda umorului ei debordant.
    O cunosc de foarte multi ani .
    Mi-a inveselit diminetile si mi-a inseninat zilele cand eram obligata sa stau acasa avand copiii mici.
    Imi incepeam zilele cu ea si cu Mircea Badea.
    E insa cu totul altfel construita decat Mircea Badea .
    El a carmit-o spre ridicol si inca stationeaza acolo .
    Stiu ca i se va reprosa ca a intrat prea de curand in PDL.
    Insa ea este determinata de chestiuni prea serioase ca sa mai fie puse la indoiala .
    Nu degeaba a ales aceasta cale si sigur vom auzi de ea in continuare.
    Daca s-a hotarat sa intre in politica sunt convinsa ca a chibzuit mult.
    Mult succes , Teo Trandafir !
    Iti tin pumnii !

    luminita

    31/03/2010 at 5:26 pm

    • Lumi-Lumi,
      Mulţumesc.Azi am un noroc aparte să fiu cam contestat la băşcălie. Mi-ai amintit de o întâmplare, cu ceva ani în urmă, când am făcut ceva, dar nu pot să spun ce anune (oricum, nu ceva condamnabil). La sfârşitul evenimentului, un fel de şef (nu pot să spun de care) a sărit se pe scaun şi mi-a spus:
      -De azi înainte, te rog să nu mă mai saluţi.Te voi saluta eu primul. Şi el m-a luat în serios… nu pot să spun de ce.

      Băşcăliosul

      31/03/2010 at 6:56 pm

  16. Mooooaaaaamaaaaa,
    ce postare lunga mi-a iesit !
    Voiam doar sa spun ca am incredere in Teo Trandafir .
    Ii tin pumnii stransi !

    luminita

    31/03/2010 at 5:29 pm

    • Maica mia, ce postare
      Lumi fileaza cam tare
      Sorumio ai disparut
      Cozonacii-s la crescut?

      Creanga

      31/03/2010 at 5:39 pm

  17. Teo Trandafir
    😆
    NU am fost neaparat o fana a emisiunilor ei,dar o sustzin! 🙂 🙂 🙂

    Si nu numai in contrast cu Lili- loz in plic!

    Lili – loz in plic
    E tare in plisc!

    Insa Teo nu se lasa
    Si trandafirul o sa iasa! 😆

    maya

    31/03/2010 at 5:31 pm

  18. Servus, Maya !

    luminita

    31/03/2010 at 5:34 pm

    • luminita
      😆
      Servus!

      Daca s-a hotarat sa intre in politica sunt convinsa ca a chibzuit mult.Mult succes,Teo Trandafir!

      De acord cu tine! 🙂

      maya

      31/03/2010 at 5:43 pm

  19. De Kamikaze sa vorbim
    De Vantul cel puternic
    Schelete-n spate ii gasim
    Ravagii de netrebnic

    Creanga

    31/03/2010 at 5:38 pm

  20. Prietenul Mircea Badea se va dezice acum de Teo?

    Am citit declaratia lui:(parafrazez)Teo a intrat intr-un partid condus de un dictator labil!

    Libertate de opinie,dar parca e prea de tot! 😦
    Nu l-am auzit protestind atunci cind Nistorescu a cerut arestarea unor ziaristi!

    Premiera mondiala:un ziarist a cerut arestarea altor ziaristi! 😦

    CNistorescu a luat-o „pe cimpii”! de-a binelea!

    maya

    31/03/2010 at 5:40 pm

  21. Salut Luminita, Maya 🙂
    Vad ca Doc zice ca sigur pierde Teo . N’ash preash crede ! Altzi cocofici care o acuza pe TeoT ca a facut manelele acceptabile. Bazaconii !

    Un tanar de stanga

    31/03/2010 at 5:44 pm

    • Un tinar de stinga
      😆
      Servus!
      Ma bucur sa te vad! 🙂

      N’ash preash crede

      Nici eu!
      Daca cistiga (Lili- loz in plic) atunci chiar ca
      „loteria ingroapa Romania”! 😦

      maya

      31/03/2010 at 6:01 pm

  22. La Lotto mult a tot furat
    E hoata din nascare
    Camasa lui Voicu a spalat
    Si masaj la picioare

    Creanga

    31/03/2010 at 5:56 pm

  23. Ce poama e Minca/Ghervasuc – „Loteria” !

    „Potrivit datelor de la Oficiul de Munca, Liliana Ghervasuc a absolvit in 1988 Liceul de Chimie Industriala nr. 5 Bucuresti. Ulterior, a fost repartizata la intreprinderea „Steaua Rosie” Bucuresti, in functia de muncitor practicant mecanic masini utilaje.
    Dupa Revolutie, a fost angajata, prin transfer, la Ministerul Industriilor in functia de dactilograf. Apoi, a urmat un curs de stenografie si secretariat, finalizat in 6 aprilie 1990. In 1992, Ghervasuc mai adauga la „colectia de diplome” si un curs de formare analisti-programatori asistenti pe microcalculatoare IBM. CV-ul oficial al Lilianei Ghervasuc arata ca in perioada 1989 -1993 a fost functionar in cadrul Ministerului Industriilor la directiile financiara, administrativa si aprovizionare, fara alte detalii.
    Conform CV-ului, in perioada 1993-2000, Ghervasuc a lucrat pe functia de asistent presedinte la reprezentanta firmei Balli Grup PLC Londra. Firma se ocupa, printre alte domenii de activitate, cu comertul de produse militare romanesti. Reprezentantul societatii britanice in Romania era gen. Victor Athanasie Stanculescu. In realitate, timp de sase ani, Liliana Ghervasuc a lucrat la Balli Trading LTD, in functia de secretara, pentru un salariu fix de 100 USD. Ulterior a fost numita asistent presedinte la Balli.
    Timp de trei luni, Ghervasuc a primit salariu din doua locuri, potrivit registrelor Oficiului Fortelor de Munca. Ea nu-si daduse demisia de la Balli, insa s-a angajat, in mai 2000, la SC Fippi International SRL pe functia de director comercial. Societatea este reprezentantul in Romania al Fippi SpA Italia, unul dintre cei mai importanti producatori europeni de scutece pentru copii si adulti. Intre septembrie 2001 si octombrie 2002, Ghervasuc a fost director executiv cu un salariu de aproximativ 107 milioane de lei. In CV-ul oficial se arata ca sefa Loteriei a ocupat functia de director executiv in toti acesti trei ani.
    In final, „despartirea” Ghervasuc-Fippi International a fost mediata de judecatori. Chiar daca si-a dat demisia, Liliana Ghervasuc a sustinut ca trebuie despagubita cu aproximativ 750 milioane de lei, reprezentand sase salarii si alte drepturi salariale. Numai ca societatea a depus la instanta acte din care reiesea ca Liliana Ghervasuc si-ar fi insusit bani dintr-un contract.
    „Dupa plecarea din societate a reclamantei s-a constatat de catre contabilul autorizat ca fosta noastra angajata a produs o paguba insemnata subscrisei, prin insusirea sumei de 11.971 euro, rezultata dintr-un export catre firma Krimeea Wine Import Ltd.”, au sustinut avocatii Fippi International.”

    Cu alte cuvinte, un alt securoi-mafiot, demn reprezentant al lui Felix, pe care gugustiucii ametiti de Piedone il vor baga in urna cu entuziasm.

    http://stiri.rol.ro/Liliana-Ghervasuc-prinsa-cu-mana-in-banii-altora-107444.html

    Tzepelica

    31/03/2010 at 6:00 pm

  24. O astept pe amica noastra comuna, Loda, sa comenteze laudativ. 😆

    Tzepelica

    31/03/2010 at 6:02 pm

    • Tzepi ;
      Asteaspta tu mult si bine, mie mi-e draga Ghervasuc de numa, numa.Pentru mine e un fel de nicole II 🙂 🙂 🙂

      Loda

      31/03/2010 at 6:39 pm

    • Sio ca sa fii si mai convinsa, ia uita-te tu mai sus de postarea ta ,sa vezi tu cine a dat primul linkul, eu sau tu ? E drept ca eu am dorit doar sa-i arat nicoletei cat de linistita minte 🙂

      Loda

      31/03/2010 at 6:40 pm

      • @Loda
        „Sio ca sa fii si mai convinsa…”

        Loda draga, io nu poci sa fiu „si mai convinsA” din anumite motive, extrem de obiective. 😆

        Tzepelica

        31/03/2010 at 6:52 pm

        • Tzepi :
          Scuze, nu vreau sa-ti schimb orientarea sexuala, cred ca am sa ma limitez sa-mi schimb MIE ochelarii :)Dar…parca nu de asta era vorba?

          Loda

          31/03/2010 at 7:03 pm

        • @Loda
          Va rog sa ma scuzati
          Nu stiti ce este sexul
          Pe Tzepi nu-l schimbati
          Nici de-l taiati cu flexul

          Creanga

          31/03/2010 at 8:29 pm

  25. Dom’ Tzepelica-m pricepit
    O doamna cu SSSSS mare
    La secu mult a ciripit
    O javra ce nu moare

    Creanga

    31/03/2010 at 6:07 pm

    • Ca sa ajungi din muncitor/dactilograf ditai presedinte al Autoritatii Nationale de control al Exporturilor (ANCEx) si al Loteriei, musai tre` sa ai niste stele si ochi albastri, n`asha ? 🙂

      Tzepelica

      31/03/2010 at 6:13 pm

      • Tzepelica
        😆
        Servus!

        Si-un Felix cu coada-n sus „maestru”! 😉

        maya

        31/03/2010 at 6:18 pm

        • IQ – 180!
          😆
          Un fel de „geniu pustiu” al Carpatilor! 😆

          maya

          31/03/2010 at 6:20 pm

      • Si funtia i-a tot crescut
        De-asha buna purtare
        De muncitoare s-a zbatut
        S-ajunga directoare

        Ce a turnat? nici nu vom sti
        Cafele si multi oameni
        La teveu iar va ciripi
        Pe bile si pe galbeni

        Creanga

        31/03/2010 at 6:20 pm

  26. Va incalziti cam devreme la meciul Teo-Lyly. 🙂

    turnofftheglory

    31/03/2010 at 6:12 pm

    • Unora le ia mult ca sa „rumege” informatia.
      Tre` sa aiba ceva timp inainte de a merge la vot.

      Tzepelica

      31/03/2010 at 6:15 pm

      • 😆

        nicole

        31/03/2010 at 6:33 pm

    • turnofftheglory
      😆
      Servus!

      Pina la urma poate sa fie un meci emblematic! 😉

      maya

      31/03/2010 at 6:40 pm

  27. Dragi mei salut, nu va bate-ti prea mult capul cu „loz in plic” aka „baba cu mitraliera” aka „lady loteria” astazi inauguram un nou ciclu electoral impotriva sistemului ticalosit. O prima postare la ora 19:30 interesanta rau. Ma scuz acum sunt on line pe skype cu vestitul „Barbu” care ne-a ajutat si in campaniile trecute.

    Ne intoarce cu o noua postarea pe la 19:30. pana atunci scuze.

    PS. Loda inainte de hallmark, doamna respectiva este de o lipsa de competenta TOTALA si Loteria Romana a fost condusa de total alti oameni cand „baba cu mitraliera” a luat numai banutzu si nu a deranjat pe alti sa-i faca 🙂

    Theophyle

    31/03/2010 at 6:19 pm

    • Uau, theo, si unde am spus eu altceva ? De ce ma transformati toti intr-o vajnica aparatoare a Lilicai ,eu chiar nu inteleg ???!!!

      Loda

      31/03/2010 at 6:42 pm

  28. 2008, colegiul 19, voturi exprimate : 26.422
    Berceni, primar Piedone.
    1. PSD-PC= 11.530 (43,6%)
    2. PDL= 9.774 (37%)
    3. PNL= 2.599 (9,8%)

    Din datele astea, nu mai zic cine câştigă, să nu mi se spună că descurajez inutil.
    Fiindcă nu mă pot abţine să-mi exprim punctul de vedere:
    -Eu cred că desemnarea lui Teo este inspirată.

    Dacă îşi dă cineva un motiv să înclin spre răsturnarea situaţiei din 2008 şi este posibil să mă răstorn şi eu.

    Băşcăliosul

    31/03/2010 at 6:20 pm

  29. Theophyle

    Eu cred că precedentul Teo Trandafir, care este membru PDL de vreo zi, o zi şi jumătate, e bun.

    E bun pentru deschiderea PDL către societatea civilă.

    gabhry_el

    31/03/2010 at 6:28 pm

  30. @maya
    Servus ! 🙂 🙂 🙂

    Tzepelica

    31/03/2010 at 6:31 pm

  31. Ca sa nu mai zic ca madama felixita are o gura cat o sura si un tupeu de neam-prost si nesimtit cum rar mi-a fost dat sa vad/aud. uite cine vorbea despre „divertismentul parlamentului”, manca-tz’as!

    nicole

    31/03/2010 at 6:37 pm

    • …si o voce nefiresc de groasa.
      Cre` ca e ca in bancul ala cu Bula care, intrebat de ce are o voce atat de groasa, a zis ca ei sunt trei frati : doi au supt la mama iar el a supt la …hm, hm, ma rog…stiti voi la cine, n`asha ? 🙂

      Tzepelica

      31/03/2010 at 6:47 pm

      • Le bibiron, am inteles
        Ori lupul a vazut
        Nici cu albush nu s-a dres
        N-asha ca n-a tacut?

        Creanga

        31/03/2010 at 6:51 pm

  32. Prietenii au sarit
    Pe baba mitraliera
    Ca mielitza a tot mintit
    Stuicheste-n lavaliera

    De Paste lumea a uitat
    Cu oua nu arunca
    Si cozonacul e umflat
    Cu miez dulce de nuca

    Si Cernea iar va rasari
    Cu pleata-i infoiata
    Ecologist ne va vorbi
    De-l lasa al lui tata

    Normal ca Teo va castiga
    E-o doamna zambitoare
    Si Badea o va ajuta
    Cu un spagat mai mare

    Creanga

    31/03/2010 at 6:44 pm

  33. Fratilor! eu am plecat
    Ca v-am bagat in boale
    Astept sporul de rimat
    Sa-mi cumpar alte tzoale

    Creanga

    31/03/2010 at 6:53 pm

  34. ascultati, daca sunteti in stare, ce spun niste scarnavii acum la Razvan Dumitrescu despre Teo Trandafir.

    Printre altele, cica n-are ce cauta printre politicieni (adica ei).

    Ce jegosi!

    nicole

    31/03/2010 at 6:57 pm

    • Nicole,
      Citeste mai sus, unde am dat procentele. Sunt cam obosit azi si scriu in graba, cu litere aiurea, dar acolo am vrut sa spun :
      Daca imi da cineva un un motiv să înclin spre răsturnarea situaţiei din 2008, este posibil să mă răstorn şi eu.

      Mi se pare ca mi-ai oferit un asemenea motiv: dacă reapare campania mizerabila si încrâncenată, nu-i exclus să însemne că Piedone nu mai este atât de sigur de aceeaşi performanţă electorală din 2008, în colegiul 19. (de aici apar multe motive interesante).

      Băşcăliosul

      31/03/2010 at 7:12 pm

      • @Bascaliosul,

        N-am inteles ce ai vrut sa spui aici:

        „Daca imi da cineva un un motiv să înclin spre răsturnarea situaţiei din 2008, este posibil să mă răstorn şi eu.”

        in rest, sa-i vedem pe acesti netrebnici ce o sa-i mai reproseze acestei femei, Teo Trandafir. Au intrat deja in vrie, ca or sa piarda cu urias succes. Am vazut procentele.

        nicole

        31/03/2010 at 7:15 pm

        • Nicole,
          Ce ai scris acum in ghilimele nu erau cuvinte adresate tie. Ti-am aratat doar ce scrisesem la un alt mesaj de mai sus (fara legatura cu tine).

          Ce am avut sa-ti comunic ar fi doar ca tu mi-ai dat un asfel de motiv (fiindca ai spus de scarnaviile agitate de la rtv). Adica, poate nu mai este Piedone asa de sigur de performanţele lui anterioare, poate i-a pierit curajul (ca sa nu spun ca nu mai poate fura)

          Băşcăliosul

          31/03/2010 at 7:24 pm

  35. Teo Trandafir nu este de fata, ca invitata, dar toti aia d-acolo sunt specialisti in „Teo Trandafir”.

    nicole

    31/03/2010 at 6:59 pm

  36. Pentru @Loda, aceasta Ghervasiuc a invatamantului:

    nu sunt incompetenta deloc. Ar fi util sa verificati informatiile de pe acel site mai bine.
    In orice caz, faptul ca a lucrat pentru Bali/Victor Stanculescu si, de asemenea, cu Voiculescu, e o chestiune de un derizoriu macabru, nu?
    Ai idee ce pozitii au fost alea in care s-a „remarcat” aceasta Ghervasiuc?

    Esti chiar de o obraznicie fara seaman. Te-as da afara in suturi din invatamant, chiar si-acum (sau mai ales acum), la pensie.

    nicole

    31/03/2010 at 7:10 pm

    • Femeie :
      sezi 🙂 Doar ce-am demonstrat ca minti cum resperi si sari sa ma musti de picoare? Nu ma priveste Ghervasiuc,am vrut sa-ti demobnstrez cu mspui tu doar ,,avevarul” 🙂 stiu ca te doare ,urla, insulta, fa ce stii tu mai bine, madam Tudor 🙂

      Loda

      31/03/2010 at 7:18 pm

      • erata :respiri, fireste;sper ca atat te mai duce mintea ca, in loc de picioare,sa citesti corect :)Si abtine-te, din cate stiu Theophyle doreste un limbaj adecvat pe blogul sau,nu mahalagisme;faptul ca ,pana mai nou, adica pana la venirea ta ,se schimbau opinii nu insulte ,a fost unul din aspectele care m-au atras aici.

        Loda

        31/03/2010 at 7:22 pm

      • Loda fii atenta aici: „Sezi” sa-i spui tu catelului sau barbatului tau, nu mie. ai inteles? Tu nu poti sa-mi demonstrezi mie decat ca esti o mare tuta bolsevica.
        Idioata dracului!

        nicole

        31/03/2010 at 7:22 pm

        • …si analfabeta de profesoara de istorie.

          nicole

          31/03/2010 at 7:24 pm

        • Intrucat risc sa ma scufund ,conversand cu tine,intr-o zona cel putin pestilentiala , prefer sa reactualizez dictonul ,,Cel mai destept cedeaza” din respect pentru oamenii de aici .Asa ca ,de acum poti sa-i dai inainte, vei vorbi singura, si, implicit, vei fi victorioasa. Anumitor victorii le este preferabila infrangerea !

          Loda

          31/03/2010 at 7:42 pm

  37. buna seara, bna seara,

    se-ncinge jocul din nou;

    Balli se ocupa si cu produse metalurgice, lucrind ani buni cu sidex, tepuindu-i chiar …..

    orangeskorpion

    31/03/2010 at 7:14 pm

  38. Un strop de istorie de pe HotNews :
    ,,La Biroul Permanent al PD-L din 29 martie mai multi vicepresedinti l-au intrebat pe Emil Boc daca este adevarat ca Trandafir va candida din partea partidului.”Raspunsul a fost unul transant: sa stam linistiti ca de problema candidaturii se ocupa Sebastian Lazaroiu”, au declarat surse participante la sedinta………
    Sursele citate sustin ca cel de-al treilea sondaj comandat de PD-L ar fi fost gandit de Sebastian Lazaroiu. In studiul respectiv s-au regasit nume din societatea civila, televiziune dar si politica. Astfel Octavian Bellu, Florin Calinescu, Teo Trandafir, Dudu Ionescu si, bineinteles, candiatul PC Liliana Ghervasuc au fost introdusi in studiul Pd_L…
    Contactat telefonic de HotNews.ro, Lazaroiu a negat orice implicare in desemnarea candidatului PD-L precum si in campania care urmeaza sa se desfasoare.”

    Loda

    31/03/2010 at 7:16 pm

  39. Scuze, am fost departe de Internet. Ti-am dat palpitatzii, zici? 🙂 De-aia e viata frumoasa: ca e interesanta si plina de patimi.

    Mersi pt incurajari! 🙂

    Turambar

    31/03/2010 at 7:16 pm

  40. lili..
    muncitoare => dactilografa => angajata minister => sefa loteriei, este clar ca a fost doar sluga cuiva aka felix;

    orangeskorpion

    31/03/2010 at 7:16 pm

  41. @Bascaliosul,

    am inteles. citisem si mai sus pasajul acela, dar nu-l pricepusem din prima. 🙂

    Daca ti-am dat eu acel motiv, asta inseamna ca ne aflam deja in miezul unei campanii mizerabile, de care numai leprele astea sunt capabile, pentru ca inca se pot lafai in largul lor pe televiziuni.

    nicole

    31/03/2010 at 7:29 pm

  42. nicole,

    cam exagerezi cu limbajul si nu este cazul AICI.
    loda a si spus ca nu-i place contracandida lui theo trandafir si atunci de ce te lupti? cu cine te lupti???
    🙂

    esti prea patimasa…

    orangeskorpion

    31/03/2010 at 7:30 pm

    • @skorpion,

      Nu cred ca ai vreo calitate sa-mi explici mie cum trebuie sa-i raspund lui @loda. Deci, scuteste-ma!

      nicole

      31/03/2010 at 7:42 pm

      • Lodei !

        Loda

        31/03/2010 at 7:47 pm

    • Adevarul este ca nu o suport pe madam Minca, nu stiu de ce si Theophyle vrea sa ma convinga ca o apar ? 🙂

      Loda

      31/03/2010 at 7:47 pm

      • am uitat sa scriu, postarea de la 7:47 e pentru skorpi !

        Loda

        31/03/2010 at 7:48 pm

  43. Cat fight here? Wow!
    Poate e preambulul de la Teo versus Lyly. 🙂

    turnofftheglory

    31/03/2010 at 7:41 pm

    • No way ,man, am aruncat prosopul, sorry …

      Loda

      31/03/2010 at 7:42 pm

  44. @Loda,
    inceteaza cu victimizarea, ca nu esti nici pe departe ceea ce vrei sa pari, adica desteapta. esti o tuta bolsevica, precum spuneam. Nu cred ca e cazul sa vorbesti tocmai tu despre „pestilential”.

    nicole

    31/03/2010 at 7:44 pm

  45. Salut Theophyle,
    salut prieteni.

    Cred ca am gresit blogul. A inceput campania?

    Andrei

    31/03/2010 at 7:50 pm

    • da, Andrei

      sexul slab reprezentat din partea PSD de catre loda si din partea PDL de catre nicole s-a luat la paruiala…

      or avea plete lungi si blonde??
      :mrgreen:

      orangeskorpion

      31/03/2010 at 7:55 pm

  46. O seara buna, ma cheama Hallmarkul !

    Loda

    31/03/2010 at 7:54 pm

  47. Loda,
    eu am inteles perfect
    🙂

    nicole,
    hai, nu face pe usa de biserica, pentru ca nu este cazul, ok?? doar stii la ce ma refer…

    vorba lui andrei, simte ca a gresit blogul si nu cred ca este cazul sa scadem nivelul ridicat al blogului numai din cauza ca tu o antipatizezi pe loda… ai materie cenusie suficienta s-o combati in mod civilizat; tu ce crezi, ca mie imi plac fitilele lodei???!
    😉

    orangeskorpion

    31/03/2010 at 7:54 pm

    • credeam cas-ti plac, no, acum ma duc distrusa la serial 😦

      Loda

      31/03/2010 at 7:55 pm

      • femeia are intotdeauna ultimul cuvint, nu-i asa lodo???
        🙂

        orangeskorpion

        31/03/2010 at 7:56 pm

    • Unii au ser(i)alul la baza 🙂

      Andrei

      31/03/2010 at 7:58 pm

    • ei, ca sa vezi ca eu eram cea care scadeam nivelul ridicat al blogului! Ca ma si emotionez la atata suferinta.

      Unor asemenea personaje cred ca e necesar sa li se dea uneori cate o replica la obiect. 🙂
      Vezi ca n-am inteles-o pe-asta cu „usa de biserica”. Ai vrut sa fii smecher sau ce?

      Lasa, nu ma caina…

      @Andrei,

      imi pare rau daca suferi din cauza mea. dar, nu-i nimic, tomorrow it will be another day! 🙂

      nicole

      31/03/2010 at 8:01 pm

      • primul – pentru @skorpion!

        nicole

        31/03/2010 at 8:02 pm

      • Imi pare rau ca suferi, dar nu-i nimic? Nu-i nimic sa sufar sau nu-i nimic ca-ti pare rau? Pana maine imi explici, ca simt ca nu o mai apuc 😦

        Andrei

        31/03/2010 at 8:17 pm

      • Ziua 🙂

        Andrei

        31/03/2010 at 8:18 pm

        • imi pare rau ca suferi (daca suferi, ca asa a zis skorpion, eu nu-s sigura ca suferi), dar – daca suferi – tine minte ca margret mitchell ca „tomorrow it will be another day”, adica o sa-ti treaca fii optimist, sa nu incetam sa fim optimisti, si maine va fi un nou episod pe Hallmark etc., etc., etc.

          Multumit? 🙂

          nicole

          31/03/2010 at 8:32 pm

  48. Postare noua 😆

    Theophyle

    31/03/2010 at 7:57 pm

  49. aia dela loterie, este o obraznicä si o tupeistä.

    o mahalagioaicä, nu trebuie sä castige.

    teo , este o femeie f. inteligentä.

    theo

    31/03/2010 at 8:53 pm


Comentariile sunt închise.