Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

O zi obişnuită – 30 Martie

Bună dimineata intr-o zi de marţi. Astazi vom avea la Bucuresti o minima termica de  4°C, si o maxima termica de  18° C,  cerul mai mult insorit. Curs valutar BNR valabil azi: 1 EURO = 1.3476 (4.0729 RON) ; 1 USD = 0.742 (3.0233 RON). Marţi trei ceasuri rele, sa speram ca vor fi ale lui Voicu, desi sansele se arata cam slabe.

Continua festivalul Voicu cu cererea procurorilor care va fi judecată de magistratul Maria Despina Mihai, unul din cei 31 de judecători ai secţiei penale a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie. Dosarul se va judeca în camera de consiliu, în şedinţă secretă. Voicu este în acest moment reprezentat de trei avocaţi: Constantin Florea, Mihai Dinu şi Constanţa Robu. Ultimii doi sunt foşti procurori, tot aşa cum, fost procuror, este şi Despina Mihai. Trebuie spus că avocaţii lui Voicu sunt convinşi că magistraţii Curţii Supreme vor respinge cererea de emitere de mandat solicitată de procurorii DNA.

Astazi si Mircea Geoana intra direct in  “scandalul Voicu.” Potrivit cererii de arestare trimisa la Inalta Curte de Casatie si Justitie, in 2006 ar fi avut loc un schimb de SMS-uri intre liderul PSD de atunci, Mircea Geoana, si vicepresedinta PSD Dolj, Maria Schutz. Ulterior intre cei doi are loc si o discutie telefonica, in care Mircea Geoana ii spune sa vorbeasca cu senatorul Catalin Voicu, ii da numarul de telefon sugerand ca senatorul PSD ii va rezolva problema.

Intr-un articol interesant din RL este tratat “cutremurul” de la Curtea Supremă, pe care sincer eu chiar nu-l vad. Noi vorbim si scriem ei isi fac mai departe aranjamentele. George Lacatus, autorul  articolului respectiv aduce cateva momente de disperare legate de relatia dintre impricinati si judecatorii Curtii. Scrie jurnalistul despre un om care asteapta sa fie  judecat de magistratul Jipa: Ioan Duduţ Fleşer, din Cluj-Napoca, se chinuie de 16 ani prin instanţele de judecată. Ieri dimineaţă aştepta împreună cu avocatul său să intre într-o sală de la Secţia Penală a ICCJ. El ne-a declarat că, în 1994, printr-un document care a fost atestat ca fals de trei expertize grafologice, un clujean i-a luat firma şi toate bunurile acesteia. Întrebat ce părere are despre judecătorii de la ICCJ, mai ales după implicarea lui Costiniu şi Jipa în cazul Voicu, pe Fleşer l-a apucat un râs nervos. Ca explicaţie a gestului său, Fleşer ne-a arătat o hârtie de la ICCJ cu completul de judecători care îi va judeca dosarul. Printre aceştia se numără şi Cristian Jipa.

Singura sansa a justitiei romanesti este epurarea totala si deratizarea institutiile jutitiei. Scrie Sorin Ionită in Evz: „Nu vreau să eroizez aici Uniunea Naţională a Judecătorilor sau pe preşedinta sa, dna Gârbovan”. Mai curând vreau să sugerez că bătălia în care s-au angajat cei 300 de magistraţi care au semnat curajos, în clar, o petiţie care să ceară şi altceva decât salarii şi sporuri – anume, reforma internă a breslei judecătorilor – aliniază cam acelaşi raport de forţe ca încleştarea de la Termopile. Pe de-o parte, avem marele imperiu despotic, cu mii de mercenari, trupă de elefanţi şi detaşamente de hărţuire costumate în fel şi chip, inclusiv în veşmintele presei şi societăţii civile. De cealaltă parte avem câteva sute de oameni care se expun, moral şi profesional, represaliilor din partea unui sistem care nu uită şi nu iartă, chiar dacă temporar mai pierde câte o bătălie. Însă e clar pentru toată lumea că doar cu reforme instituţionale, Coduri de Procedură, clădiri reparate pentru tribunale şi dialoguri cu experţi europeni (la care oricum e în capul mesei dl judecător Costiniu) nu vom scoate justiţia din ghearele mafiei politice: astea sunt condiţii necesare, dar nu suficiente. Cititi daca vreti este un articol foarte bun.

Nu pot sa nu mentionez concluzia lui Tom Gallagher, care scrie acid ca de obicei:  Printre senatorii care au aprobat prin vot solicitarea DNA în vederea arestării preventive a lui Cătălin Voicu s-au numărat şi colegi pesedişti. Este, poate, un prim semn că PSD a început să se gândească la preţul pe care l-ar putea avea de plătit în cazul unui scut făcut în jurul unui membru căruia i se aduc asemenea acuze.

Solidaritatea a venit de unde Voicu se va fi aşteptat mai puţin – din partea a doi senatori, unul pedelist, altul penelist, care au apreciat că gravitatea cazului nu rezidă în probele remise de DNA cu privire la acţiunile lui Voicu, ci în faptul că mass-media îndrăzniseră să le aducă la cunoştinţa opiniei publice. De unde putem deduce că dom’ Voicu nu trebuie să dispere – cu puţin noroc, îşi va putea continua traiul de paşă cât de curând, din moment ce un senator al principalului partid de guvernământ şi un membru marcant al PNL sunt atât de dornici să-i sară în apărare, în pofida incredibilelor acuze ce i se aduc.

Bineinteles ca intelegeti ca este vorba de pedelistul spam Iulian Urban. Se prea poate ca in 2012 nu voi sustine o formatiune politica care-l va include pe acest om in randurile ei. Deratizare justiei primeaza, dar nu poate sa nu-si gasesca si paralele in partidele politice.

71 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. dimineață bună și însorită. eu sunt foarte sceptic în ceea ce privește o reformă reală a justiției în România. o șansă ar fi fost imediat după 1989, după modelul ceh, dar bineînțeles că la noi n-a fost cazul – din motive evidente. acum e prea târziu, judecătorii sunt lipiți de scaune iar sistemul prea extins și monolitic

    Camil Stoenescu

    30/03/2010 at 10:14 am

    • Camil, salut!
      Toti suntem sceptici asta nu inseamna ca ridicam mainile, nu?

      Theophyle

      30/03/2010 at 10:42 am

  2. Buna dimineata,
    Constatam ca increngatura este mult mai extinsa decat ne-am putea imagina.

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/reteaua-voicu-filierele-dolj-si-mehedinti-890875.html

    Asa se explica hotaririle aberante date de justitia din Craiova si traiul linistit al interlopilor din zona.
    Doamnele Costiniu si Pivniceru nu sunt straine de situatie.

    cedric

    30/03/2010 at 10:17 am

    • nu sunt doamne. Pivniceru îmi evocă o fostă tovarășe comunistă din glorioșii ani 50

      Camil Stoenescu

      30/03/2010 at 10:36 am

      • adevarat 🙂

        Theophyle

        30/03/2010 at 10:43 am

    • Cedric Salut 🙂
      am citit multumesc 😆

      Theophyle

      30/03/2010 at 10:43 am

  3. Presiunea publica schimba multe intr-o democratie.

    turnofftheglory

    30/03/2010 at 10:26 am

    • @TOG, asta daca iesi din prezumtia ca noi traim intr-o democratie 😉

      Theophyle

      30/03/2010 at 10:44 am

  4. Neatza si aici!
    Theophyl
    Ma faci sa ma las de ziare
    Spui cam tot ce ma doare
    Revista presei si cursul
    Dolarul si derdelusul
    Prietenii mult se implica
    Cate un link iti dedica
    La urma, tam nisam
    Vine senatorul spam
    Domnule! jos palaria
    Faceti bine meseria
    Deputatul copy-paste
    Pe langa Sibiu se naste:

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/deputatul-copy-paste-890844.html

    Creanga

    30/03/2010 at 10:41 am

    • @Creanga, salut 🙂

      asta este si idea. Undeva peste multi ani, poate cineva va dori o sinteza a zilelor noastre,noi o scriem si comentam. Cine stie poate tu scrii versuri pentru o posteritate 🙂

      Da am citit si eu, sa plagiezi un referat scolar 😦 de tot rasul!

      Theophyle

      30/03/2010 at 10:47 am

  5. Theophyle

    30/03/2010 at 10:42 am

  6. Pentru cei interesati o postare noua pe blogul de istorie

    http://theo-phyl.blogspot.com/2010/03/cnezatul-moscovei-23.html

    Theophyle

    30/03/2010 at 12:07 pm

  7. „Cu cît este mai gros mai un dosar cu atît este mai subţire” este un „principiu de drept”, susţine doctorul în drept Cătălin Voicu.

    gabhry_el

    30/03/2010 at 12:20 pm

  8. @gabhry_el salut,
    Are dreptate Voicu. Unde a invatat el dreptul (Baneasa) era suficient un rechiszitoriu de o singura pagina pentru a baga un om la puscarie.

    Alte vremuri, din nefericire aceasi oameni 😦

    Theophyle

    30/03/2010 at 12:25 pm

  9. Cum să compromitem ideea de referendum.

    Powered by Turambar – şerpişorul sondajelor

    la cererea lui Pîrvulescu – şerpişorul societăţii civile

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-7080369-sondaj-controversat-ccsb-9-din-10-romani-vor-reintroducerea-pedepsei-capitale-inchisoare-pentru-cei-care-critica-religia-ortodoxa.htm

    gabhry_el

    30/03/2010 at 12:35 pm

    • gabhry_el,
      parvulescul ar merita o pedepasa medievala. Nu ceva tragic ceva rusinos, smolitul si lipitul cu pene. Tare-l dispretuiesc pe tipul asta 🙂

      Theophyle

      30/03/2010 at 1:33 pm

      • Mirel Palada nu e cu nimic mai bun decît partenerul Pîrvulescu
        crezi că el doar îşi face meseria?

        ohoo, eu îl cunosc de muuultă vreme pe acest diversionist de casă al lui Felix

        gabhry_el

        30/03/2010 at 1:46 pm

        • gabhry_el,
          da-mi voie sa te contrazic. Cred ca fiecare profesionist are dreptul sa profeseze. Daca crezi ca medic fiind nu l-as trata pe Felix, gresesti. Il cunosc pe Mirel, nu atat de bine dar il cunosc pe om. Viata mi-a dat suficienta experienta sa stiu care este diferenta intre un om bun si un om gaunos. Mirel ESTE un om bun.

          Theophyle

          30/03/2010 at 1:57 pm

  10. salve, Theophyle

    gabhry_el

    30/03/2010 at 12:36 pm

  11. De ce trebuie să ţinem seama de referendumul lui Băsescu în condiţiile în care referendumurile nu sunt infailibile?

    De ce ar trebui să punem în aplicare rezultatul referendumului privind monocameralismul, cînd rezultatele altor referendumuri ar fi aberante, andi-democratice?

    Bună lucrătura!

    gabhry_el

    30/03/2010 at 1:31 pm

    • niste bagabonzi 😦

      Theophyle

      30/03/2010 at 1:34 pm

      • nu sunt „bagabonzi”
        „bagabonzi” sunt oameni liberi, n-au stăpîn
        ei au
        „bagabonţeala” lor e pe bani, nu umblă hai-hui pe gratis

        gabhry_el

        30/03/2010 at 1:42 pm

        • gabhry_el,
          ‘mda ai dreptate. Cred ca am sa scriu ceva in sensul asta. O merita din plin 🙂

          Theophyle

          30/03/2010 at 1:43 pm

      • Ba eu zic ca are dreptate ;v-am pus ca am experimentat clar pe fostii votanti, e;levii mei, si habar nu aveau care e diferenta intre camera, intre uni si bicameralism, cum se poate reduce concret, prin Legea electorala numarul de parlamentari, dar toti votasera DA. Daca s-ar face un sondaj tot experimental cum ar raspunde electoratul roman la tema :,,Sunteti de acord sa nu mai paltiti nici un fel de impozite” cam care credeti ca ar fi raspunsul ? Nu e ,,lucratura” ,parerea mea, este trista realitate.

        Loda

        30/03/2010 at 1:49 pm

        • @Loda, salut 🙂
          sunt de acord si cred in rezultatele sondajului. Am un simplu motiv, lucrurile nu ar fi fost cu mult diferite oriunde in lumea asta. Vulgul a fost si a ramas „barbar”. Am schimbat ambalajul am ramas mult in urma idealurilor iluminismului, cu totii nu numai romani. La noi poate este mult mai accentuat.

          Theophyle

          30/03/2010 at 1:54 pm

        • aşa de proşti elevi ai avut?

          gabhry_el

          30/03/2010 at 1:55 pm

        • gabry_el ;
          Ei, nu chiar asa de prosti, tu nu te numeri printre ei 🙂 .la modul serios :Da ;( si crede-ma ca nu sunt singurii !

          Loda

          30/03/2010 at 2:26 pm

  12. Poţi să fii convins c-o merită!

    gabhry_el

    30/03/2010 at 1:48 pm

  13. Loda

    eu nu m-aş lăuda ca profesor de istorie că nu i-am învăţat pe elevii mei diferenţa dintre mono şi bicameralism

    gabhry_el

    30/03/2010 at 1:57 pm

    • gabhry :
      Un profesor de istorie, ca toti celilalti profesori, are O PROGRAMA pe care trebuie sa o parcurga prioritar .Chiar sA nu fi stat lucrurile asa, crezi ca eram prosta sa povestesc de asa ceva inainte de alegeri, sa fiu acuzata de campaNie elcetorala ? daca tii minte ,am trimis un link cu un mic scandal petrecut la Colegiul nostru tocmai de chestia cu ,,camapania electorala” in scoala.La experienta mea, fii convins ca nu ma las nici provocata ,nici nu fac imprundente.De explicat le-am explicat, asa ca ai si tu partial dreptate, dar la 4 luni dupa alegeri, sa nu avem vorbe !

      Loda

      30/03/2010 at 2:36 pm

  14. în orice caz, cuplul Palada-Pîrvulescu şi-au atins scopul

    gabhry_el

    30/03/2010 at 1:59 pm

  15. Voicu are pile nu numai la judecătorii de la ÎCCJ, dar şi la grefierii de-acolo.

    El n-a intrat pe uşa principală, ca tot omu’, ci, ajutat de un grefier, a intrat prin altă parte.

    gabhry_el

    30/03/2010 at 2:17 pm

    • Salut Gabhry_el,

      Se antreneaza pentru cand e adus cu duba 🙂

      Andrei

      30/03/2010 at 2:25 pm

      • @Andrei, salut 🙂
        Mi-as dori ca ceasurile rele sa fie ale lui Voicu 🙂

        Theophyle

        30/03/2010 at 2:27 pm

  16. Salut Theophyle,
    salut prieteni.

    Marti are 3 ceasuri rele dar 21 sunt bune 🙂

    Andrei

    30/03/2010 at 2:26 pm

  17. „Bineinteles ca intelegeti ca este vorba de pedelistul spam Iulian Urban”

    Sunteti sigur ca senatorul Iulian Urban i-a luat apararea lui Catalin Voicu?
    Aveti o dovada in acest sens?
    In caz contrar poate ca ar fi corect sa reveniti asupra comentariului.

    Cu stima. NM

    Nina Motreanu

    30/03/2010 at 2:29 pm

    • Stimata Nina Motreanu, salut 🙂
      Acest domn este unul dintre cei mai nesuferiti senatori PDL pe care-i cunoastem. O explicatie:

      1. pentru orice crestin catolic folosirea tiarei papale este o insulta de neiertat. Vezi blogul nesimtitului.

      2. Ascultandu-i discursul si in comisia juridica si in parlament, cunoscand limba romana la un nivel suficient am tras concluziile corespunzatore.

      3. Campaniile spam pe care le-a avut in blogosfera sunt si ele un motiv in plus.

      4. Avand in vedere bazconiile lui cu declaratiile obligatorii de avere ale jurnalistilor inseamna un singur lucru ori nu intelegea legea ANI ori este un populist mizer.

      5. Legea falimentului bancar pentru persoanele fizice nu poate fi relevanta intr-o piata creditara ca cea a romaneasca.

      Ramane cum am spus!

      Pentru mine este suficient, pentru dumneavoastra?

      Theophyle

      30/03/2010 at 2:40 pm

      • Ceea ce-mi raspundeti nu are absolut nicio legatura cu concluzia dvs – personala, ca Iulian Urban incearca sa-l scape pe C.Voicu de arest.
        Nu pun la socoteala antipatiile personale.
        Daca v-ati fi interesat catusi de putin ati fi aflat ca senatorul PDL la care se refera dl Galagher este cu totul altul decat Iulian Urban.

        Nina Motreanu

        30/03/2010 at 3:10 pm

        • Nina Motreanu,
          dl Galagher NU s-a referit la Andrei. S-a referit exact la cine am spus ca s-a referit. Nu este vorba de nici o antipatie personala este vorba in primul rand de:

          „Nu e vorba de o aliniere strict pe partide, pentru că şi în PDL sunt persoane foarte deranjate de tupeul regăsit al DNA: vezi intervenţiile halucinante ale senatorului PDL Urban, un tânăr suprarealist, mereu pe invers cu agenda par tidului său – dacă nu cumva noi om fi naivi şi el o are pe cea reală.

          In al doilea rand tipul nu-mi place civic si politic. PUNCT. Am dezvoltat exact ideile.

          PS. am sa scot un mail dlui Profesor pentru a stabili exact l-a cine s-a referit. Cred ca nu va fi un ajutor dlui Senator Urban, seful domniei voastre 🙂

          Theophyle

          30/03/2010 at 3:17 pm

        • Care Andrei? 🙂

          Andrei

          30/03/2010 at 3:20 pm

        • Cu tot respectul nu vad ce legatura are articolul dlui Galagher cu citatul dat de dvs dintr-un articol al dlui Ionita de la EVZ.
          In ce priveste acuza (infantila de-a dreptul) ca dl Urban ar fi seful meu nu pot decat sa va dispretuiesc.
          Dar avand in vedere modul in care dvs trageti concluziile, nu ma mira nimic.

          Fara stima de data asta. N.M.
          ––––––––-Theophyle–––
          NM, ca deobicei stiu ceea ce spun si stiu si cum sa o dovedesc, chiar cu ajutorul IP-ului mascat de care va folositi. Noi astia mai experimentati chiar nu suntem atat de prosti.

          Stati la coada impreuna cu toti desteptii care ma dispretuiesc, inclusiv cu talibanii portocali. Veti avea cateva postari de pomina cu Urban, crede-ma, ai facut un mare deserviciu cu interventia puerila pe care ai avut-o.

          Nina Motreanu

          30/03/2010 at 3:30 pm

    • „Nu e vorba de o aliniere strict pe partide, pentru că şi în PDL sunt persoane foarte deranjate de tupeul regăsit al DNA: vezi intervenţiile halucinante ale senatorului PDL Urban, un tânăr suprarealist, mereu pe invers cu agenda par tidului său – dacă nu cumva noi om fi naivi şi el o are pe cea reală. ”

      Oare articolul ati citit?
      Theophyl e om cinstit
      Comentariile si le sustine
      Si gandeste foarte bine 😀

      Creanga

      30/03/2010 at 2:49 pm

    • Da, doamnă!

      Urban n-a fost nici o clipă indignat de comportamentul lui Voicu.

      gabhry_el

      30/03/2010 at 2:53 pm

  18. Salutare domnu’ Andrei
    Ai stat tupilat in tei
    Acum vii si ne spui
    Ca Voicu face cucui
    Cand o da cu capu-n duba
    Aoleuu, ma doare buba
    Intra rapid pe tubulatura
    Pe Despina o injura

    Creanga

    30/03/2010 at 2:29 pm

    • Salut Creanga,
      -ti spun din tei.
      M-ai vazut,
      sunt eu, Andrei.

      Despre Voicu si Despina
      intreaba-l pe cel cu vina
      care ne-a adus aici
      adica pe nea Ilici

      Cunoscut ca Iliescu
      Dovedit de Cartareascu
      ca acum 20 de ani
      ne-a vandut ca pe plavani

      La vecinii de la est
      cu care avea un shest
      ca sa vina la putere
      si sa il votam pe-o bere.

      Ne-a prostit si ne-a mintit
      si nu s-a mai cumintit.
      O tot face ne-ncetat
      sa nu fie cercetat.

      De rimat as mai rima
      dar ma suna cineva…

      🙂

      Andrei

      30/03/2010 at 2:52 pm

      • Vor sa cumpere apartament
        La un pret cat mai decent
        Dar sa iti scoti ghiocu
        Sa ghicesti de nea Voicu
        Intra el la puscarie
        Se-apuca de poezie?
        Face concurs cu Vlas
        Ori lucreaza la faras?

        Creanga

        30/03/2010 at 3:03 pm

        • Nu doreau apartament
          la care am pret decent.
          Doreau o inchiriere
          si-i voi servi cu placere.

          🙂

          Andrei

          30/03/2010 at 3:21 pm

  19. asa cum si un referendum poate fi aruncat in derizoriu de un sondaj imbecil poate ne propune domnul thurambar sa renuntam si la alegeri. la o adica un sondaj de opinie e mult mai putin costisitor si nici nu trebuie sa iesim din casa. daca ploua in ziua respectiva?

    estu

    30/03/2010 at 2:58 pm

    • @estu, nu cred ca asta a fost intentia lui si turambar este un profesionist care face o treaba contra cost. dreptul lui ca si al meu sa tratez orice bolnav care-mi cere ajutorul 🙂

      Theophyle

      30/03/2010 at 3:10 pm

  20. theo>de unde ai scos-o pe aia cu legea falimentului personal? gresesti profund aici!

    estu

    30/03/2010 at 2:59 pm

  21. Theophyle,
    ai dreptate cu legea falimentului. Cine-mi citeste articolele stie cat urasc bancile, dar nu pot anula rolul lor in economie. Iar legea falimentului nu ar face decat sa dea un motiv bancilor sa scumpeasca creditarea, in timp ce BNR a redus dobanda de referinta la 6,5%. Prima ar anula-o pe a doua, cu consecinte in sensul prelungirii crizei.

    Andrei

    30/03/2010 at 3:17 pm

    • Andrei 🙂
      1. eu citesc 😆
      2. stiu asta foarte bine, si nu cred ca la nivelul creditarii private de astazi o astfel de lege ar fi fost oportuna 😦
      3. Cred cu tarie ca un om care-si asuma un credit trebuie sa-si faca socotelile „on the worst possible scenario”. asta se numeste responsabilitate civica!

      Theophyle

      30/03/2010 at 3:21 pm

      • Corect. Am asisitat pe cineva care a cumparat prin banca o locuinta la vanzare silita. Dupa ce ne-am prezentat la apartament (se cumpara pe orbeste, fara vizita), fostul proprietar era bucuros ca scapase de banca, banca era bucuros ca-si retrage provizioanele de la BNR, clientul meu era bucuros ca achizitionase unapartament la pret mic.

        Deci toata lumea fericita. 🙂

        Andrei

        30/03/2010 at 3:24 pm

  22. ati prezentat doar o parte a argumentelor privitoare la legea falimentului personal.
    si anume opinia bancilor.
    a fost un articol f bun tot pe hotnews pe tema asta. nu am timp sa o caut acum. per total insa legea este utila si necesara. in tarile unde a fost adoptata nu s-au inregistrat nici mariri ale dobanzii nici micsorari ale creditarii.
    masura e buna chair si ptr banci, dar nu le convine ptr ca li se mai scade din puterea absoluta pe care o aveau.
    fie si simplul fapt ca bancile vor trebui sa fie mult mai precaute in acordarea creditelor e suficient ptr adoptarea legii. pana acum urmareau creditorul pana platea ala tot, inclusiv dobanzi, penalitati, etc.
    riscul lor era minim.
    Deci gresiti aici.

    estu

    30/03/2010 at 3:46 pm

    • @estu, am legea in mana 🙂 este extrem de problematica ca sa nu spun mai mult.

      Theophyle

      30/03/2010 at 3:51 pm

  23. Buna ziua,
    Raportul TVR a fost respins in parlament. Deci Sassu trebuie sa plece!

    cedric

    30/03/2010 at 3:50 pm

  24. 15.35 Parlamentul a respins, marti, raportul de activitate pe 2008 al Televiziunii publice, cu 195 de voturi pentru respingerea raportului, 78 de voturi impotriva respingerii si 3 abtineri. Consiliul de Administratie, condus de presedintele-director general Alexandru Sassu, e demis de drept.

    estu

    30/03/2010 at 3:51 pm

    • tre sa dam acatiste 😆

      Theophyle

      30/03/2010 at 3:55 pm

  25. Theophyle

    te rog să nu mai crezi cu tărie 😛

    gabhry_el

    30/03/2010 at 3:54 pm

    • gabhry_el, pe ce chestie 😀

      Theophyle

      30/03/2010 at 3:54 pm

      • Prostănacul a folosit expresia ad nauseam.
        🙂

        gabhryel

        30/03/2010 at 4:46 pm

      • Adica daca eu beau o tarie si te cred inseamna ca sunt prostanac? Sau ca n-am baut tarie? sau ca nu te cred?

        Ba cred cu tarie ca nu sunt prostanac nici cand beau tarie 🙂

        Andrei

        30/03/2010 at 5:10 pm

  26. theophyle>nu am citit-o. ti-ai exprimat dubii pe fond, pe oportunitatea ei. aici gresesti, e necesara.
    ca or fi detalii care pot sa o arunce in aer ca utilitate, nu neg, ptr ca nu stiu. dar refera-te la ele direct te rog.
    ca sa fiu mai precisa(sa-ti dau ocazia sa ma confunzi din nou) o lege a falimentului personal e un pas inainte. cum anume au facut-o insa putem discuta pe cazuri concrete. diavolul e in detalii.

    estu

    30/03/2010 at 4:06 pm

    • estu,
      tara asta tebuie sa iasa din criza. Pentru a iesi din criza este nevoie de creditare, in special pentru creditele firmelor mici, familiare si persoanelor fizice.

      O asemenea lege sporeste lipsa de responsabilitate si ingheata creditele.

      NU este oportuna ACUM. Romanii trebuie sa invete responsabilitatea. 🙂

      Theophyle

      30/03/2010 at 4:27 pm

  27. Salut prieteni 🙂
    @estu –
    Ludwig Mies van der Rohe: „Dumnezeu este in detalii”

    Tot atunci (in 59) as spus vorba celebra „Less is More”

    Un tanar de stanga

    30/03/2010 at 4:15 pm

    • TDS, salu 🙂
      eu o cunosteam pe asta cu concurenta 🙂

      Theophyle

      30/03/2010 at 5:03 pm

  28. oftopic: Sase americani din zece vor ca Gitmo sa ramana deschisa ! Ce o fi zicind Barack de asta ? Oricum si el a inceput sa dea din colt in colt. Una e sa fi activist barbolog si alta sa ai responsabilitati complexe de presedinte.

    Un tanar de stanga

    30/03/2010 at 4:46 pm

    • Mia avem doi ani su jumatate, trece repede timpul…lui 😆

      Theophyle

      30/03/2010 at 5:03 pm

  29. Postare noua 🙂

    Theophyle

    30/03/2010 at 5:02 pm


Comentariile sunt închise.