Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Miezul zilei 18/3 – “metastază ?”

Doua stiri astazi la miezul zilei. Ambele pot fi clasificate drept examene de maturitate politica, ambele ne demonstreaza clar ca suntem inca departe de o normalitate care nu poate fi clasificata nici prezumtiva. Prima este legata de legaturile dintre politic si economic, despre clientela politica si despre legaturi nefaste intre alesii poporului si banul public.  Acest test a fost picat rusinos de puternicul vataf PD-L, adica de-ai nostri. Este vorba de dl Adrian Videanu, care de multi ani este semnul politicianului corect, de o moralitate impecabila. Dl Videanu alimentează conturile avocaţilor de partid. Printr-un ordin controversat (de parca exista multe de alt gen) al ministrului Adriean Videanu, s-a hotarat ca deşi are jurişti proprii, compania naţională Electrica, condusă de vicepreşedintele PDL Dâmboviţa Ioan Folescu, a încheiat un contract fără licitaţie cu casa de avocatură a senatorului PDL Mircea Andrei. Preţul: 200.000 de euro.

Bineinteles ca intrebat, Mircea Andrei susţine că la data la care a fost parafat contractul cu Electrica renunţase la orice implicare în activitatea casei sale de avocatură. De amintit insa ca Andrei şi-a câştigat mandatul de parlamentar într-un colegiu din Dâmboviţa, unde vicepreşedinte al organizaţiei PDL e chiar Ioan Folescu, directorul general al Electrica. Sursa si citat din EvZ, aici.

Al doilea subiect este bineinteles, celebrul Cătălin Voicu. Aici testul de maturitate inca nu s-a dat. Daca si aici vom avea un caz de aparare a parlamentarilor, atunci chiar democratia parlamentara romaneasca nu mai valoreaza un ban.  Suficient sa citesti asta, asta si asta, ca sa-ti dai seama cat de profunda este mafia caruia apartine acest parlamentar PSD. Cred ca nu se poate scrie mai clar si mai exact decat a facut-o dna Andreea Pora in Revista 22:

Cazul Cătălin Voicu este un manual al înaltei corupţii din care nu lipseşte niciun ingredient, nicio piesă: elita magistraţilor, oameni de afaceri dubioşi care învârt contracte de milioane, politicieni, interlopi, mită, trafic de influenţă, servicii secrete.

Potrivit procurorilor, senatorul PSD este o interfaţă între afaceriştii cu dosare penale, magistraţii plătiţi să le muşamalizeze şi confraţii politicieni care oferă, pentru bani, fie protecţie, fie funcţii în stat. Este un dosar în care roiesc doar rechinii, una dintre cele mai complexe cauze şi care va fi un test pentru justiţie şi clasa politică. Ambele vor avea ocazia să dea un semnal că sunt dispuse, după 20 de ani de reforme eşuate, să funcţioneze după regulile unui stat de drept, şi nu ale unuia mafiot. Sau, din contră.

Ambele subiecte sunt legate de acelasi lucru – cancerul care ataca politica si prin ea societatea romaneasca de douazeci de ani. Legaturile oneroase intre politic, economic si judiciar ataca orice element sanatos in organismul acestei tari. Depinde numai de noi daca vom avea puterea de a extirpa aceste tumori sau daca pana la urma acest cancer ne va distruge printr-o metastaza generalizata.

Written by Theophyle

18/03/2010 la 2:42 pm

54 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Legat de Voicu, care nu poate fi judecat decit de ICCJ, va reamintesc ca pe 28 martie expira termenul pina la care Basescu poate decide daca o accepta sau nu pe Livia Stanciu ca Presedinta ICCJ. Sper sa nu gresesc, are 30 de zile, Stanciu a fost propusa pe 25 februarie. Marti, 23 martie are loc audierea lui Voicu. Ce se intimpla dupa aia?

    Art. 172. (7) Preşedintele Senatului aduce cererea [de arestare a lui Voicu – n.mea ] la cunoştinţă senatorilor în şedinţă publică, după care o trimite de îndată Comisiei juridice, de numiri, disciplină, imunităţi şi validări spre examinare, care va stabili dacă a fost sau nu a fost făcută în scopul de a-l abate pe senator de la exerciţiul funcţiei sale. Hotărârea comisiei se adoptă prin votul secret al majorităţii membrilor acesteia. [deci ar putea fi vot in comisie marti, 23 martie. Insa ar putea taragana, invocind alte proceduri, ca de pilda trimiterea dosarului la alta comisie sau infiintarea unei comisii de ancheta, cf. art. 78. Inca 15 zile de taraganeala, 7 aprilie]

    (8) Biroul permanent al Senatului supune, spre dezbatere şi aprobare, plenului raportul comisiei, temeinic motivat, în termen de 15 zile de la data depunerii lui [ deci 23 martie plus 15 zile, 7 aprilie, asta daca nu se aplica taraganeala de 15 zile de la articolul 78- 7 aprilie + 15= 22 aprilie].

    9) Cererile de reţinere, de arestare, de percheziţie se înscriu cu prioritate pe ordinea de zi [ insa ar putea chiar sa grabeasca lucrurile, nu? 😉 ]

    Art.173.-Senatul hotărăşte asupra cererii cu votul secret al majorităţii membrilor săi [7 sau 22 aprilie aprilie].

    Deci, Basescu, daca o suspecteaza pe Stanciu ca nu ar asigura o judecata corecta, o poate respinge pe 22 mar martie si CSM trebuie sa ii propuna pe cineva pina pe 22 aprilie. Insa in situatia asta, la ICCJ e tot Barbuleasca, care ar fi foarte blinda cu Voicu….Complicat tare.

    Cetatean

    18/03/2010 at 3:08 pm

    • @Cetatean, multumesc pentru analiza juridica minutioasa.

      Pe mine ma intereseaza in primul rand ce se intampla in comisie, martea viitoare. dupa aia ma intereseaza ce se va intampla in BP al Senatului si cum va juca Geoana.

      Asta in primul rand. Cred ca Basescu nu o va respinge pe Stanciu (asa cum am mai spus), Barbuleasca trebuie sa plece cat mai repede!

      Theophyle

      18/03/2010 at 3:14 pm

  2. Nu uitati ca Geoana-Vanghelie sunt legati de Voicu; ca Ponta ar vrea sa scape de gruparea Geoana-Vanghelie lasind ca justitia sa il inhate pe Voicu; ca presedintele comisie juridice e Toni Grebla, omul de nadejde al lui Iliescu din perioada FSN, care stie multe despre Voicu si care s-ar putea sa se stearga undeva cu indicatiile lui Ponta.

    Ponta e prins intre dorinta lui de a scapa de Vanghelie-Geoana, si obligatia de a proteja secretele negre alepartidului, in pericol de a fi dezvaluite prin umflarea lui Voicu. Mare miza!

    Cetatean

    18/03/2010 at 3:15 pm

  3. Sigur, Theophyel eu faceam un calcul eventual. Sincer, parca nici eu nu cred ca o va respinge, insa faptul ca intirziie numirea arata ca se gindeste bine. Daca ii convenea din prima, o numea imediat. Oare ce il nemultumeste? Sau asteapta sa vada cum merge dosarul Voicu in comisie?

    Cetatean

    18/03/2010 at 3:17 pm

  4. Off-topic intirziat despre cum experienta sub comunism i-a facut pe unii oameni sa vada viata in mod corect. Azi dimineata a fost mentionat aici jocul cu aplicarea socurilor electrice la TV.

    (O participantă de origine română la emisiunea „Jocul cu moartea”, în care oamenii îşi pun adversarii pe scaunul electric şi îi electrocutează dacă nu răspund corect la întrebări, a refuzat să devină torţionar. Invocând experienţele pe care le-a trăit în timpul regimului comunist din România, femeia a refuzat să le aplice şocuri electrice colegilor de platou, relatează BBC News.)

    Cetatean

    18/03/2010 at 3:23 pm

    • @cetatean, sper ca vorbeste adevarat, ca fitze din astea am mai vazut 😦

      Theophyle

      18/03/2010 at 3:42 pm

  5. Tot senatorul-avocat Mircea Andrei (foarte vocal pe „sticla”) e implicat si in afacerea Vantu-CET.
    Sa ne traiasca ! 🙂

    http://www.curentul.ro/2010/index2.php?option=com_content&task=view&id=41122&pop=1&page=0&Itemid=43

    In ce priveste cazul Voicu, cred ca cineva ar trebui sa scuture si SPP-u` ala, unde s-au cuibarit o groaza de fosti „gradati” sub acoperire, smecheri cu puternice legaturi catre politic/mafie (amintiti-va de Trutzulescu/afacerea „Tigareta 2”, de ex.).

    Tzepelica

    18/03/2010 at 3:25 pm

    • @timi, am citit si eu, sper ca sunt baliverne, daca nu ar fi o mare problema 😦
      ‘mda ar trebui. Este cineva sa-i scuture 🙄

      Theophyle

      18/03/2010 at 3:41 pm

  6. @Cetatean, asa cum am mai zis, cheia sunt cartile lui Voicu fata de bibanii din comisie. Basescu nu are nici o chestie cas se grabeasca „fiert la foc mic” mi se pare corect.

    In alta ordine de idei un articol super despre „criza” . Apreciez foarte mult pe cel care l-a scris. De citit, musai!

    Dă clic pentru a accesa fiscal_future2.pdf

    Theophyle

    18/03/2010 at 3:25 pm

  7. Salvat, il voi citi cit de curind! Merci! 🙂

    Cetatean

    18/03/2010 at 3:34 pm

  8. Interesant daca pe la noi cineva citeste articole de felul asta?

    Theophyle

    18/03/2010 at 3:35 pm

    • Bogdan Olteanu, „specialistul” BNR. 😆

      Tzepelica

      18/03/2010 at 3:44 pm

      • @timi, cand am intrebat exact la el m-am gandit.

        Ai in acest raport niste analize intre administratii diferite (Bush-1;2 Obama., etc) interesant ar fi sa vedem asa ceva pe la noi. Ce sa-ti spun sa judecam si noi competentele lui Varujan fata de Vladeanu (vladescu+videanu)…etc 🙂 ar fi haios rau 😯

        Theophyle

        18/03/2010 at 3:53 pm

  9. Nimic nou sub soare
    PDL e aceiasi culoare
    Are nuanta mafiota
    E-un mosor de papiota
    Scadenta a cam venit
    Ca pe Base au sprijinit
    Ite multe, incurcate
    Spagi si dureri de spate
    Da-l la dreacu de popor
    Ca asa este cam chior
    Noi pe noi ne promovam
    De promisiuni cam uitam
    Vous-avec cel mustacios
    Are soriciul cam gros
    Pe multi are la mana
    L-or plimba vreo saptamana
    Ce sa-i faca? mai nimic
    Ca-i un om ‘escatofilic’

    Creanga

    18/03/2010 at 4:33 pm

  10. Theophile, salut!
    Unde zici să plece Bărbuleasca mai repede?
    Ea rămane tot pe loc până la loc comanda CSM, ba şi asta e una mai bună: „Prin noi înşine!”. Cum ne-a lucrat cu Popa-n coaste, poate să continue la fel, în primul rând din poziţia ei de membru CSM cu puteri supernaturale de decizie şi influenţă, garantate de susţinerea unei majorităţi mai mult de confortabilă în consiliu şi în secţia de judecători.Nu mai spun de alte funcţii „ajutătoare” din din ICCJ.

    Primul obiectiv ratat, preşedinte ICCJ, e doar o bătălie departe de a-şi accepta resemnată pirderea războiului. Cine mişcă în front nu trece filtrul CSM, ba chiar se poate trezi cu fitilul aprins în coada dinamitată şi asta o ştiu toţi judecătorii cu aspiraţii diverse, de la transferuri şi promovări modeste până la funcţii de conducere. Ultimul nivel e suprema accedere în înalta curte, cu oameni selectaţi după criterii ce n-a văzut nici Eurovision-ul, unde urechea muzicală se trage ca un element comun dintr-o pură întâlmplare. La ICCJ plantaţiile de puieţi cu robe promovate s-au dispus prin grija bărbulească şi cu verdele-n sus, pentru ascunderea colorii interioare. În afară de dosarele cheie, uşor de manipulat cu oameni potriviţi în robele potrivnice, scopul plantaţiilor cu mâna este legat de un al doilea obiectiv al Lidiei Bărbulescu: realegerea ei din nou în CSM la sfârşitul acestui an. Şi asupra alegerilor din ICCJ pentru cele 2 locuri din CSM în 2004, au planat câteva semne de încântare după ce au câştigat două proaspete ghiulele preincălzite şi trimise de Iliescu, pe mâna Rodicăi Stănoiu.
    Tot în 2004 a avut loc prima operaţie de săpare a tranşeelor pesediste în ICCJ şi evacuarea morţilor şi răniţilor cu robe neageabile, tocmai pentru a le face loc altor judecători mai promiţători decât cei evacuaţi fără drept de apel.

    În concluzie, în perioada 2011-2016, pentru un nou mandat de 6 ani , Bărbuleasca rămâne abonată la CSM, iar revizuirea constituţiei cu o eventuală nouă structură a CSM nu le va tulbura madatele următorilor parveniţi garantaţi până în 2016, deoarece o astfel de minune a revizuirii ar fi trebuit să se producă până la sfărşitul anului 2010.

    Băşcăliosul

    18/03/2010 at 4:38 pm

    • Băşcăliosule, salut
      Da, sunt adevarate faptele, insa, pentru ca exista un insa. Se poate ca prin raportul (nu asta, acum) cel din vara de la UE, ar putea ajunge o cerere de revizure a CSM prin schimbare legii organice in care se ancoreaza activitatea CSM. Stiu ca MMacovei a promovat ACOLO niste schimbari care-i va lasa pe dinozauri in offside. am spus ca stiu, pentru ca STIU 😆

      Theophyle

      18/03/2010 at 4:42 pm

      • Ştiu şi eu nişte chestii legate de ceea ce spui şi de legile organice 303,304,317 toate din 2004, dar mi-e teamă că nu ne gândim la aceleaşi trânteli. Din moment ce constituţia nu interzice candidaturile şi mandatele repetate în CSM (una din legile organice are interdicţii doar despre funcţiile de conducere)
        PS. Eu nu spun că nu există soluţii de înlăturare a Lidiei Bărbulescu de la ICCJ (am scris recent pe blogul Norei despre asta, dar n-am divulgat strategia)

        Băşcăliosul

        18/03/2010 at 4:56 pm

  11. escelenta radiografia lui @Băşcăliosul

    Teofil, si eu cred ca schimbarea va fi fortata prin schimbarea legii de functionare a csm-ului

    razvan

    18/03/2010 at 4:58 pm

  12. Întrucât au avut grijă să bată în cuie pentru CSM-prin constituţie- structura şi votul secret, nu se pot produce schimbări esenţiale prin legea organică. E advărat, însă, că o serie de modificări introduse de Monica Macovei în 2005 incomodează acum vreo câteva persoane din ICCJ şi CSM, dar nu atât prin ele însele cât prin incomodul Traian Băsescu şi o mare gafă scăpată în constituţia revizuită în 2003. Pentru a le obstrucţiona noile candidaturi în CSM prin legea 317 sau cu alte modificări nu se poate… dar , culmea, nu-i imposibil printr-o ordine optimă a mutărilor (nu-i cine ştie ce dechidere, dar dacă tot e să fie de tip mafiot, poate fi… închiderea siciliană)

    Băşcăliosul

    18/03/2010 at 5:25 pm

    • Băşcăliosule mi-a placut chesti a cu inchiderea siciliană, in s[ecial pentru ca este vorba de o deschidere, misto 🙂

      Theophyle

      18/03/2010 at 5:43 pm

  13. CCR si CSM sunt ultimele bastioane ale hoitului comunist machiat si rujat si dupa moarte de Iliescu.

    Iata componenta sectiei de procurori a CSM, sectia care ar trebui sa fie cea mai de temut sectie (sper c ainformatia sa fie actuala):

    http://virgilburla.wordpress.com/2009/09/24/procurorii-csm-isti-se-zbarlesc-la-kovesi-si-fug-la-loc-in-cusca/

    Baieti, dar cine a zis ca atributiile CSM ramin aceleasi, odata cu modificarea Constitutiei 😉 ? Basescu a vorbit de schimbarea legii organice a Mprin includerea mai multor civili.

    Cetatean

    18/03/2010 at 5:48 pm

    • @Cetatean, habar nu avem cum va arata Constitutia, sper ca in curand o sa apar un draft sau ceva 🙂

      Theophyle

      18/03/2010 at 5:58 pm

      • Cetăţean,
        Eu am spus ceva despre revizuirea constituţiei la capitolul CSM, nu despre păstrarea sau schimbarea atribuţiilor ci despre faptul că visăm cu bătaie prea lungă în această privinţă, deoarece până în 2016 nu se schimbă nimic din ceea ce este important: structură, durata mandatului, votul secret sau persoanele asigurate prin abonament. Până la o eventuală schimbare trec 7 ani, or asta îmi sună a timp pentru dezgropăciune… de cai verzi pe pereţi.

        Băşcăliosul

        18/03/2010 at 6:32 pm

        • Ave! Bascaliosul, am inteles. De ce nu crezi ca se va umbla la componenta CSm prin modificarea legii organice pina in 2011? O modificare a articolelor privind CSM in noua constitutie, eventual in 2012 inseamna automat alte atributii si alata componenta chiar din 2012.

          Cetatean

          18/03/2010 at 6:35 pm

        • Ti-am citit postarea de pe blogul Norei. Tu consideri ca Stanciu e pupila Barbuleascai. Crezi ca o va respinge Basescu pe Stanciu (Theophyle zice ca nu, eu interpretez tacerea lui Basescu si impingerea actului numirii ca semn ca ceva nu ii convine).

          Cetatean

          18/03/2010 at 6:41 pm

  14. E greu pina apare ceva. Se va Constitutia si i se vor identifica punctele slabe.
    Basescu va propune ca punct de plecare analiza comisiei prezidentale.
    Ponta va tipa ca din gura de sarpe ca el e destul de capabil, ca jurist, sa diagnosticheze o Constitutie, si se va oferi sa faca parte personal din comisia parlamentara de revizuire. Deh, orgoliu personal de procuror.
    Crin nu se va baga, din modestie declarata (de fapt, nu intelege o boaba de drept constitutional), insa va vorbi la Antena3 despre cum PNL va milita pentru parlamentarism britanic si controlul Parlamentului asupra presedintelui (cu puteri reduse).
    Iliescu va propune ca presedintele sa nu mai poata convoca referendumuri decit cu aprobarea a 4/5 din Parlament, iar Parlamentul, cu 9/10, ca hotari ce intrebare formuleaza Presedintele.

    A, uitam. Ca gest, Basescu va pune in Parlament o clepsidra pe care scrie 2012. Ca aia pusa de Ponta la suspendare, una pe care scria 5 minute (mama, in ce capcana au cazut baietii atunci!)

    Cetatean

    18/03/2010 at 6:27 pm

    • Cetăţean
      Pentru că noile texte ale constituţiei nu pot să afecteze mandatele CSM începute sub imperiul legii anterioare. (Componenţa, membrii aleşi, durata mandatelor, nu se schimbă retroactiv). Eventualele norme de procedură, de aplicare imediată, nu ţin de aceste aspecte ci de funcţionare. (mai sus am scăpat din grabă şi votul secret; acesta poate deveni operant imediat, dar, când bubele majore sunt membrii scăpaţi în consiliu, chestiunile procedurale modificate devin mai puţin semnificative.

      Băşcăliosul

      18/03/2010 at 6:50 pm

  15. Cetăţean
    În acea postare am scris „dacă TB vrea să respingă …” ar avea o soluţie. Eu cred că e Livia Stanciu e pupiloi, însă nu-mi dau seama ce ar dori TB.

    Băşcăliosul

    18/03/2010 at 6:54 pm

  16. Bascaliosul, nici eu nu stiu ce vrea TB…

    Auzi, solutie radicala la problema CSM: desfiintarea. Sau redefinirea radicala a atributiilor. 😉

    Mama lor de comunisti dinozauri csm-isti, auzi, in 2016, la 26 de ani de la revolutie ei inca mai spera la tragerea sforilor pe vecie in justitie.

    Cetatean

    18/03/2010 at 7:03 pm

    • @Cetatean si la asta dar mai are inca una despre integritatea magistratilor, una tare o caut de cateva zile si nu am gasit-o poate maine am sa am mai mult timp 🙂

      Theophyle

      18/03/2010 at 7:07 pm

  17. Desfiinţarea n-ar mai fi operaţie estetică ci decapitare în toată regula, eficientă, dar imposibilă din cauza săriturilor ca arşi ale parlamentarilor PSD+PNL la votarea propunerii legii de revizuire. Pentru ei ar înseamna decapitarea paznicului dosarelor lor penale.

    Băşcăliosul

    18/03/2010 at 7:11 pm

  18. Mai da-mi niste date suplimentare, caut eu.

    Cetatean

    18/03/2010 at 7:13 pm

    • nu am inca am sa primesc maine, probabil 🙂

      Theophyle

      18/03/2010 at 7:32 pm

    • Citesti asa ceva iti vine sa-ti ei campi, pe cuvant 😦

      Theophyle

      18/03/2010 at 7:37 pm

    • STUPEFIANT, STUPEFIANT, STUPEFIANT ce-am putut sa citesc…..ramin bouche bee……puscaria !!!!!!
      petnru toti….incredibil !!!!!!!
      dar nu inexplicabil !!!

      orangeskorpion

      18/03/2010 at 9:12 pm

  19. Păi, da. Metastaziştii se simt în largul lor, iar ceilalţi mai au scăpare în lumea largă.

    Băşcăliosul

    18/03/2010 at 7:44 pm

    • Sau noi suntem cu totii considerati o tara de vite incaltate, sau ei sunt mafioti adevarati 😦

      Theophyle

      18/03/2010 at 7:48 pm

    • Theophil, eu îl cred pe Costiniu că a făcut tot ce era posibil, mai ales după ce a recunoscut că serviciul lui nu era extraordinar din moment ce vedea pe bune dreptatea de partea lui Căşuneanu. Şi-au dat seama că cele trei judecătoare de la ICCJ din completul de recurs au fost mituite. Interesantă posibilă ironie a sorţii: nimeni nu se leagă de reuşita cucoanelor umblăreţe cu dreptatea vopsită şi mălaiul în traistă,în schimb o iau pe cocoaşă perdanţii pe toate planurile (şi cu tinicheaua de coadă, şi cu dreptatea în mâna altora, asta-i judecata adevărată!). Dreptatea e dusă undeva, se simte şi ea în largul ei.

      Băşcăliosul

      18/03/2010 at 8:02 pm

      • Basca,
        probabil ca e greu de dovedit. Ele pot sa spuna ca nuu au primit nimic si ca golanii au pus banii in buzunar 🙂

        Theophyle

        18/03/2010 at 8:04 pm

        • Da, probabil e greu de dovedit. Independenţa judecătorilor de a da orice soluţie în recurs, fiindcă nu-i poate trage nimeni la răspundere sub acest aspect şi nici nu-i mai incomodează cale ordinară de atac (în stare să schimbe distribuţia eventualelor aranjamente) e o latură a problemei. Tocmai de aici se naşte o întrebare: cum de n-au profitat cele 3 judecătoare de independenţa lor zburdalnică pentru a-l servi pe colegul Costiniu, aşa cum se cuvine în lumea lor cocoţată? Nu-mi pot imagina sacrificiul lor în numele dreptăţii reale şi sfidarea colegului lor. Nu se practică aşa ceva în lumea metastazei actuale, decât cu o altă motivaţie, mai mare de cât orice fel de dreptate.

          Băşcăliosul

          18/03/2010 at 8:23 pm

  20. Fratilor, e groasa rau. Dar rau tare. Bag seama ca a stiut Basescu pe cine aduce la SRI ca sa le asigure la aia de la DNA interceptarile 😉

    Cetatean

    18/03/2010 at 8:00 pm

    • @Cetatean, promit eu niste surprize de proportii, ai rabdare pana duminica 😆

      Theophyle

      18/03/2010 at 8:02 pm

  21. Deci politica romaneasca seamana LEIT cu politica italiana !
    De ce dracu am emigrat ?
    Seara buna tuturor !

    Stefan A.

    18/03/2010 at 8:08 pm

  22. Am rabdare cu carul, Theophyle! 😛 b-)

    Intre timp imi tot fac cruce si ma minunez de ce citesc in articolul de pe Hotnews. ASTIA erau aia care l-au lucrat pe Constantinescu. Ei personal sau relatiile lor. Tipologia astora.

    Cetatean

    18/03/2010 at 8:11 pm

  23. Cei din tabara PNL mai au suflu ?

    canadianul

    18/03/2010 at 8:19 pm

    • Canad, buna seara/ziua. Vezi postarea urmatoare 😆

      Theophyle

      18/03/2010 at 8:25 pm

  24. Postare noua 😆

    Theophyle

    18/03/2010 at 8:26 pm

  25. @Băşcăliosul
    Parera mea, asa intuitiva, ca au simtit ca cineva se preocupa de afacerile lor 🙂

    Theophyle

    18/03/2010 at 8:32 pm

  26. buna sera,

    vai de curul nostru

    mersi, ThPh, bascaliosule, cetatean, toti

    pentru cele postate si comentate

    orangeskorpion

    18/03/2010 at 9:14 pm

  27. bine ca nu mi-a fost lene sa citesc si postarea asta….

    orangeskorpion

    18/03/2010 at 9:15 pm

    • Skorpi, hai ca vorbim si de asta si in postarea urmatoare

      Theophyle

      18/03/2010 at 9:18 pm

  28. Mi-a placut articolul, e informativ. E drept si ca „legaturile oneroase intre politic, economic si judiciar” afecteaza societatea.
    In ce masura depinde de oameni sa rezolve problema e discutabil. Pana acum oamenii au mers la vot si au sa mai mearga dar asta nu a imbunatatit prea mult lucrurile pana acum.

    pasiivorbelor

    19/03/2010 at 11:16 am


Comentariile sunt închise.