Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Stiri de duminica – 28/1 “conservatorii umanisti au venit la congres in 2 autobuze”

Stirea zilei ar fi congresul lui Felix motanul si al acolitilor lui, care s-au intrunit pentru a-si alege noua conducere a partidului, pentru a adopta o noua strategie de imagine, o pozitie fata de revizuirea Constitutiei si pentru a clarifica relatia cu PSD. Mortal! Teoretic ar trebui sa fiu alegatorul lor, nu? Conservator sau nu? Probabil ar fi ultimul meu gest inainte de a comite seppuku. Sper ca fantoma lui Barbu Catargiu sa-l bantuie pe impostorul turnator, ordinarul Felix. Cat timp politica romaneasca va fi bantuita de personaje de felul lui Voiculescu, nu avem nici o sansa de a cultiva o clasa politica cu substanta. Sa-ti faci un grup media cu banii murdari furati de la Ceausescu si dupa aceea sa santajezi cu televiziunea cand un partid cand altul pentru a-ti face un lobby politic, care sa te avantajeze economic este de neuitat si de neiertat. Blestematii!

Tinand cont de adunatura de conservatori umanisti si conform zicalei cine se aseamana se si aduna, tanara intelectuala fruntasa liberala, gratioasa Norica Nicolai pe care am caracterizat-o cu sarg   in articolul “Fetele bune n-are noroc” (de citit)

Traim intr-o democratie intunecata, in care manelismul a ajuns politica de stat” De asemenea, Norica Nicolai a mentionat ca PC, PNL si PSD „sunt singurele forte politice capabile sa reinventeze Romania„, intrebarea ar fi care? A lui Ceausescu? 

Amintindu-si probabil de zilele bune, cand ea – procuroare comunista – a trimis la inchisoare un om nevinovat. Felix, Norica – aceleasi feţe ale unui trecut intunecat, care prin spoiala doresc sa convinga publicul ca ei sunt cei curati si ca murdaria lor la propriu si la figurat nu este molipsitoare.

Un ultim star-invitat al congresului a fost Liviu Dragnea, neo-Hrebe de serviciu al PSD, declara Dragnea:

Din pacate, asistam la un lucru extrem de grav. Actuala putere nu se mai teme de popor. Pentru noi este importat sa veniti langa noi (PSD, n.red) si langa PNL, intr-un bloc unit al Opozitiei, pentru a construi un viitor sanatos„. Aici

Superb discurs: PD-L nu se teme de popor si bine face, poporul nu se teme de PD-L, bine face si poporul, asta se numeste democratia bade Dragnea, ca prost mai esti! Vezi tu chestia cu vorbele este si  viceversa!

Pentru a termina cu mizeria, semnalez si un lucru bun. Premierul Emil Boc a dispus eliberarea lui Marius Oprea de la conducerea Institutului de Investigare a Crimelor Comunismului şi a lui Dinu Zamfirescu de la şefia Institutului pentru Memoria Exilului Românesc şi a decis ca structura să fie condusă de Vladimir Tismăneanu şi Ioan Stanomir. Aici.

Marius Oprea a fost o numire politica în fruntea IICCR,  instituţie creată de liberalii lui Tariceanu pentru a “contra” Comisia prezidenţială pentru condamnarea Comunismului, de pe lîngă instituţia prezidenţială a lui Basescu. Vreau sa mentionesc cu satisfactie ca Preşedintele Consiliului ştiinţific a fost numit Prof. Vladimir Tismăneanu si ca aceast functie nu este remunerata financiar, asta ca sa stie toti detractorii.

Despre povestea IICCR, am sa mai scriu in curand.

Sa aveti o Duminica placuta 🙂

Written by Theophyle

28/02/2010 la 3:27 pm

86 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. theophyle, salut si aici! 🙂

    Aproape toti cei carora le-am incredintat sperantele noastre de alta viata-n alta tara,in anii din urma, s-au infundat definitiv in mizeria politic-morala a stabilimentelor teve. Nu stiu cat de patati or fi fost, parte din ei, de nomenklatura si securitatea fostului regim, dar coabitarea cu antenele lui felix imagine grăitoare a ascensiunii postdecembriste a unui exemplar tipic al speciei,i-a mutat definitiv in mocirla.

    noradamian

    28/02/2010 at 3:52 pm

    • @nora, servus inca o data,
      Majoritatea lor au apartinut partidului unic. Nu pentru ca au fost siliti, ci de buna voie si convingere. Nimic nu poate sa se schimbe aici pana nu vor fi maturati cu totii. Din nefericire nu se va intampla nici repede si nici usor. 😦

      Theophyle

      28/02/2010 at 3:57 pm

  2. salut !

    Chiar nu ma intereseaza congresul lui Felix. Pot fi eventual luati in seama, de-abia dupa ce vor iesi din marja de eroare in care se afla; si ca doctrina, dar si din m.d.eroare a sondajelor; pina atunci, sunt un simplu balast la remorca psd; sau, ma rog, au fost.

    Poporul nu se teme de pdl ? 😀 Normal ! Ei se tem : psd+pnl+pc 😀

    tibi

    28/02/2010 at 4:11 pm

    • @tibi, salut!
      Greu cu vorbele pentru analfabeti de soiul lui neo-hrebe’

      Theophyle

      28/02/2010 at 4:14 pm

  3. tibi, salut!Caricatura de partid a lui felix, tocmai a primit o incurajare din partea lui crin! O oferta, de fapt, de asociere anti-basescu! Bleah!

    noradamian

    28/02/2010 at 4:16 pm

    • servus nora !

      crin ??? nu am auzit de el. :mrgreen:

      tibi

      28/02/2010 at 4:41 pm

  4. theophyle, fara sa ma referla calitatea stiintifica continutului cercetarii celor doi, atitudinea mizerabila d-lui Marius Oprea, copiata parca, din registrul antenelor &realităţii, a contribuit hotarator la acest deznodamant. 😦

    noradamian

    28/02/2010 at 4:18 pm

    • Nora,
      omul a fost consilierul lui Milica, cand asta a parasit Cotroceniul, Oprea „indragostit” de titulatura nu a vrut sa-si de demisia si sa ramana la Cotroceni.

      Noroc ca a fost convins de Zoe Petre si pana la urma a parasit cotroceniul.

      Absolut autentic 🙂

      Theophyle

      28/02/2010 at 4:22 pm

  5. un salve scurt,

    ce-ar mai fi de adaugat la postarea asta?
    mai nimic!

    😛

    orangeskorpion

    28/02/2010 at 4:42 pm

  6. Theophyle ;
    ,,instituţie creată de liberalii lui Tariceanu pentru a “contra” Comisia prezidenţială pentru condamnarea Comunismului, de pe lîngă instituţia prezidenţială a lui Basescu. ”
    Faci exact aceeasi greseala ca I.T.Morar; daca la el nu ma mira ,la tine, stiind cat esti de riguros ,da ! Liberalii NU puteau crea in 2005 ICCR pentru a contra o comisie infiintata in 2006 ,totusi !

    Loda

    28/02/2010 at 4:44 pm

    • @Loda, pacat ca nu ai incredere in rigurozitatea mea de a prezenta faptele. Opiniile si interpretarile mele sunt disputabile. Faptele niciodata 🙂

      Theophyle

      28/02/2010 at 5:29 pm

  7. orangeskorpion

    28/02/2010 at 4:44 pm

  8. ar fi tare sa piarda cantonescu

    😆

    orangeskorpion

    28/02/2010 at 4:46 pm

    • Skorpi, ambi sunt la fel de mizerabili, asa ca chiar nu are importanta 🙂

      Theophyle

      28/02/2010 at 5:30 pm

    • Amindoi sunt niste demagogi. Poate ca Orban este putin mai democrat lasind votul pe cooperative sa existe, dar amindoi colegi de partid sunt departe de a fi liberali si de a-l reforma si democratiza.

      Dan MASCA

      28/02/2010 at 11:42 pm

  9. PCR
    Motanul felix Turnatorul
    Toarce precum tractorul
    Da intruna rateuri
    Si tare se umfla in pneuri
    Comunismul el conserveaza
    La securisti se remorcheaza
    Promoveaza pupincurismul
    Anteneala si ţăţismul
    Vine si Norica Buhai
    Sa cearna la malai
    Ce mamaliga buna aici
    Lipseste tov Ilici
    Vine in schimb Draganel
    Cu soriciul de purcel
    Este grav tovarasi dragi
    Romanul nu mai e in nadragi
    Cum oare sa-l mai prostim?
    Si noi oameni, obosim
    Dictatorul nici nu raspunde
    Prin vinoteci se ascunde
    Sa fim fratilor uniti
    Altminteri suntem haliti
    Cheful mult a continuat
    La partidul de …pacat

    O seara placuta!

    Creanga

    28/02/2010 at 4:53 pm

    • multumesc pentru link 🙂

      Theophyle

      28/02/2010 at 5:31 pm

    • Regret tibi, dar nu sunt in nici o eroare :
      ,,HOTĂRÂRE Nr. 388 din 25 aprilie 2007

      pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 1.724/2005 privind înfiinţarea Institutului de Investigare a Crimelor Comunismului în România”
      IICCR a fost infiintat in 2005,Hotararea din 2007 este, dupa cum vezi doar privind modificarea si completarea, sper ca nu trebuie sa-ti desenez diferenta 🙂

      Loda

      28/02/2010 at 6:20 pm

  10. Salut,
    1
    Totdeauna citesc cu placere cind Theophyle scrie despre Felix motanul (japonez). E savuros de ucigas. Il infige intr-un ac il da prin spirt si il pune in insectar, acolo unde e locul lui.
    2
    Boc a asteptat prea mult iar Marius Oprea are un defect: se tziganeshte
    Si mai e ceva:
    Ati observat ca nu este in stare sa priveasca in ochii interlocutorului ?

    Un tanar de stanga

    28/02/2010 at 5:05 pm

    • TDS, il dispretuiesc profund pe el si tot ce reprezinta. Nemernicul de motan :mrgreen:

      Theophyle

      28/02/2010 at 5:32 pm

  11. Loda

    Comisia prezidentiala a fost infiinta in aprilie 2006, dar intentia lui Basescu era cunoscuta cu multa vreme inainte ca tariceanu sa infiinteze acea comisie, infiintata TOCMAI pentru a contracara intentia presedintelui. Sper ca ai inteles. DA? 🙂

    Apoi, stii ce a urmat : condamnarea comunismului ca fiind ilegitim si criminal, la finele anului 2006, suspendarea presedintelui la inceputul anului 2007, infirmarea de catre electorat a acestui abuz comis de parlament la instigarea comisiei conduse de Felix, etcetera.

    tibi

    28/02/2010 at 5:06 pm

    • Tibi ;
      Regret, dar ce faci tu e un domeniu pe care UTS mi-l rezerva mie ,in exclusivitate (nu discut dreptatea) ,adica un sofism.Pot sa-ti raspund la fel :intentia lui Tariceanu ,de a infiinta Institutul era cunoscuta cu multa vreme inaintea anului 2005. Actele, in cazul bnostru documetele , ,,vorbeste” !

      Loda

      28/02/2010 at 6:23 pm

      • Bine Loda

        10 zile nu te mai contrazic. Incepind de acum. 🙂

        tibi

        28/02/2010 at 6:43 pm

    • tibi :
      ,,dar intentia lui Basescu era cunoscuta cu multa vreme inainte ca tariceanu sa infiinteze acea comisie, ”oare ? Ma mir ca prostu in targ, pentru ca ,in 19 0ctombrie 2005 Tismaneanu dadea un interviu lui Gosu in ,,22″ in care se mira ca presewdintele basescu arte nevoie de o comisie pentru a condamna comunismul :
      ,,Daca de la Ion Iliescu nu ne-am fi asteptat sa procedeze in directia unei rupturi categorice si radicale cu comunismul, inclusiv printr-o condamnare lipsita de ambiguitati, in cazul lui Traian Basescu surpriza este reala. Nu vad ce nevoie are d-l Basescu sa se impiedice in argumente pur administrative, legate de constituirea unei comisii, atata vreme cat exista o baza documentara colosala, exista lucrari stiintifice validate international care spun lucrurilor pe nume.”
      http://www.revista22.ro/condamnarea-comunismului-2137.html

      Loda

      28/02/2010 at 6:41 pm

      • Discutii, discutii, dar a condamnat comunismul si a fost suspendat abuziv pentru acest lucru, NU ? In fine.

        tibi

        28/02/2010 at 6:45 pm

        • Corect, meritul de a fi condamnat comunismul ii apartine INTEGRAL, asta recunosc .

          Loda

          28/02/2010 at 7:51 pm

  12. Partidul-televiziune al lui Felix traieste pe baza faptului ca unii inca mai cred ca daca ai televiziune cistigi alegerile.N-au invatat nimic din lectiile oferite de alegerile din 2008-2009.Asa ca „conservatorii” se conserveaza, parazitind in continuare.Da’ Felix e doar excrocu’ care profita, fraierii sint cei care cred ca au tras lozul cistigator.Sa vedem daca motanu’ o sa plateasca aplaudacii adusi de decor, sa para un partid mare, sau ca si Vanghelie, conationalu’ sau, le trage o teapa.

    mitica

    28/02/2010 at 5:25 pm

  13. Salut voios ! 🙂

    De ce un securist mafiot ca Felix motanu` si acolitii isi pot face de cap in Romania ?
    Pt. ca NIMENI dintre cei care au avut sau au in prezent parghiile decizionale in mana nu este interesat sa dezvaluie care a fost ROLUL SECURITATII in sistemul comunist criminal.
    Si care au fost securistii de frunte (din care multi, foarte multi, traiesc bine merci si azi, incasand salarii/pensii uriase).
    In ce priveste schimbarea lui Marius Oprea cu Tismaneanu, aici ne despartim in pareri.
    1. Pt. ca, pe de o parte, Tismaneanu – ca fost lector la Comitetul Central al partidului – nu era cel mai indicat sa conduca o comisie a carei misiune era sa intocmeasca un raport cerut de pirat pt. condamnarea comunismului (in plus, nu pot sa uit cat a ezitat Base sa purceada la aceasta condamnare absolut formala, afirmand ca el „nu a avut de suferit in comunism”).
    As putea aminti, in plus, „evaluarile pozitive” ale lui Tismaneanu privind sinistrul personaj „bunicuta”, din interviul realizat cu el acum cativa ani.
    2. Pe de alta parte Oprea, in ciuda unei imagini publice putin favorabile, a facut ceva concret, cautand si dezgropand victimele securistilor, impuscate la marginea satelor/drumurilor, intentand actiuni in justitie criminalilor si cerand reducerea pensiilor acestora.
    Adica a facut ceva CONCRET, dand dovada de PROFESIONALISM.
    3. Daca schimbarea trebuia facuta doar pt. ca Oprea a fost numit de liberali, putea fi gasit un inlocuitor curat, fara colaborari (la varf) cu sistemul pe care acum trebuie sa-l demoleze.
    4. Asa cum n-am putut accepta, dupa miscarea anticomunista din dec. `89, sa ne conduca in capitalism un fost activist PCR de frunte, tot asa cred ca e de bun simt ca activitatea criminala a sistemului comunist sa fie devoalata de cineva care n-a fost amestecat in actiunea de spalare a creierelor bietilor romani.
    Tismaneanu poate sa predea americanilor istoria comunismului, cu exemplificari pt. Romania, ca expert/fost lector al sistemului.
    Dar nu este in pozitia sa ne arate noua, celor care eram adusi cu arcanu` la sedintele de indoctrinare la care dansul era unul dintre lectori, cum a fost cu comunismul si cine se face vinovat de cresterea si consolidarea sistemului.

    Tzepelica

    28/02/2010 at 5:44 pm

    • @timi, salut 🙂

      Cate odata e bine sa nu fi de acord cu prietenii. Aici NU sunt de acord cu tine. Nu cred ca cineva trebuie sa plateasca pentru faptele parintilor lui si poate pentru niste greseli asumate, daca prezentul il arata altfel.

      Despre Oprea nu doresc sa intru in detalii, pentru ca nu vreau sa lovesc intr-o activitate care din punctul meu de vedere este SFANTA. Omul acesta nu este un om onorabil.

      Nu-l cunosc pe Tismaneanu personal, dar am citit tot ce a scris (sau aproape tot). Pentru mine personal, cand scriu si semnez, m-am angajat public si fiecare litera contine adevarul in care cred.

      Tismaneanu este un intelectual roman de formatie americana la fel ca si mine, cred in adevarurile lui pentru ca sunt si adevarurile mele, sper ca este la fel de onest in ceea ce face la fel ca si mine.

      Raportul Tismaneanu, asa cum este, incomplet si ciobit este singul certificat moral ca tatal meu nu a murit degeaba. Pentru mine este enorm de mult!

      Theophyle

      28/02/2010 at 5:54 pm

    • Timi salut.
      De acord cu tine in multe locuri. Dar tine cont ca aceasta condamnare a comunismului initiata de basescu este prima initiativa de acest gen din tarile foste sovietice. A facut un lucru mare, Basesescu, iar tu prietene vii cu argumente de tip Tariceanu care ii rastalmacesc cuvintele.
      Marius Oprea a facut bine ce a facut profesional. Dar nu facea pentru statura lui sa se implice cum s-a implicat in actiunea politica de demantelare a lui TB si PDL.Putea deveni subiect de film eroic peste ani. Imi pare rau de asta. Cum m-a dezamagit si Mircea Diaconu care imi placea, intrat in politica ca o flasneta de tip Gadea.

      Un tanar de stanga

      28/02/2010 at 6:11 pm

  14. ai dreptate in privinta functiei lui Tismaneanu, am scris si eu despre asta ieri. din pacate Oprea a revenit azi cu un interviu… in ziarul pur on-line al lui sinistrului Nistorescu, bleah…

    cat despre Felix, am aceeasi scarba ca tine: si eu sunt conservatoare. vaz ca peneleii il curteaza serios lately, vor probabil si ei o televiziune acum ca PSD-ul poate nu mai este atat de apropiat de securistul sef al tarii

    amanda13

    28/02/2010 at 5:47 pm

    • „Pe parcursul ultimilor 15 ani, Ion Iliescu a devenit o personalitate de varf a procesului democratic din Romania”, a declarat Vladimir Tismaneanu. Ca politolog, profesorul Tismaneanu a fost interesat de transformarea unui politician marxist intr-un ganditor modern, dispus sa recunoasca falimentul utopiei.”

      http://www.revista22.ro/vladimir-tismaneanu-in-dialog-cu-ion-iliescu-867.html

      Tzepelica

      28/02/2010 at 5:54 pm

    • @amanda, salut!
      cand ii vezi pe astia ai musai nevoie de credinta in Dumnezeu, nefiind pedepsiti acum speri totusi intr-o judecata divina 🙂

      Theophyle

      28/02/2010 at 5:56 pm

  15. @Theophyle
    Eu nu pot sa cred intr-un om care afirma, in 2004, ca Iliescu e un „ganditor de varf al procesului democratic din Romania”.
    Tu poti ?

    Tzepelica

    28/02/2010 at 5:59 pm

    • @timi, nu era in 2004 era in 2002 in cartea de interviuri cu el. Am intrebat o data pe blogul lui Patrasconiu, nu am primit raspuns sper inca sa-l primesc. Poate acum!

      Theophyle

      28/02/2010 at 6:01 pm

  16. Vedem acelaşi program-rablă,
    Conserva unică de tablă,
    Dintr-o felină în tărâţă
    Sau cap de porc cu ochi de mâţă.

    Cu invitaţi la masa mare,
    Adunaţi prin asemănare,
    Prima ne sare-n ochi voinica,
    Tot de la cap: scroafa Norica.

    Apoi cinstit fu, ca tot omul,
    Dragnea-Guiţ-Cameleonul
    Avea loc rezervat din toamnă,
    Trimis de un şef: Ponta-Geoană.

    Toţi grohăiau, cerând din muie
    Conserva iar batută-n cuie,
    În tinichigeria-cloacă
    Şi strategia lor de troacă.

    Ce oaspeţi demni, nobilă spiţă,
    Poftă mare la TV-Ţâţă!
    Se-nghesuie, lumea să-i vadă,
    Cu tinicheaua lor de coadă.

    Băşcăliosul

    28/02/2010 at 6:00 pm

    • Băşcăliosule, ai intrat in tura a-II a lui @crenga 🙂
      Misto versuri 😆

      Theophyle

      28/02/2010 at 6:03 pm

  17. @Theophyle
    Certificat moral ?
    Uite mai jos certificat moral, aici ii agsesti pe cei care au cunoscut pe pielea lor crimele sistemului comunist.
    Nu cei care au beneficiat de avantajele sistemului, punand umarul serios la consolidarea lui.

    http://www.procesulcomunismului.com/marturii/default.asp.htm

    Tzepelica

    28/02/2010 at 6:04 pm

    • @timi, stiu si cunosc documentele, tatal meu este inscris in ele 😦

      Theophyle

      28/02/2010 at 6:15 pm

  18. Numai o parte din victimele purtand nume care incepe cu litera „A” :

    http://www.procesulcomunismului.com/marturii/fonduri/ioanitoiu/dictionar_ab/ab/dictionarab_1.html

    Tzepelica

    28/02/2010 at 6:12 pm

  19. vad ca l-au ales pe un no-name, Daniel Constantin, ca președinte. Norica Nicolai îmi pare tare asemănătoare cu Ana Talpa_Iadului Pauker

    Camil Stoenescu

    28/02/2010 at 6:14 pm

    • @Camil,
      Ce importanta are cine a fost ales. Partidul taxi, nu va fi relevant in clipa cand va merge la alegeti singur. Despre Norica, ce sa-ti spun arata de parca a dormit in haine si nu si-a spalat parul de la nunta. Ingrozitore 🙂

      Theophyle

      28/02/2010 at 6:17 pm

      • Isabela de Castilia sotia lui Ferdinand de Aragon a jurat ca nu isi schimba camasa pina ce maurii nu vor fi infrinti. Probabil ca Shorica a facut un astfel de juramint. Mai are de asteptat aproape 5 ani 🙂

        Un tanar de stanga

        28/02/2010 at 6:25 pm

        • Da’ numa’ ca nu se stie cind a facut pushica niciolai legamintu’ 🙂
          O fi uitat si ea. 😀

          tibi

          28/02/2010 at 6:29 pm

        • TDS, asta chiar daca iese din baie arata murdara, sunt oameni care reflecta prin exterior interiorul sufletesc. Cred ca Sorica este exemplul clar!

          Theophyle

          28/02/2010 at 6:29 pm

  20. Salve domnilor .
    Amaritul asta de partid care are o „multime” de votanti, din ce fonduri se finanteaza ?
    Cotizatia membrilor si atit ? 🙂

    Stefan A.

    28/02/2010 at 6:30 pm

    • Stefan, Felix il finanteaza cap-coada 🙂
      Crede-ma ca este o afacere buna :mrgreen:

      Theophyle

      28/02/2010 at 6:43 pm

  21. @Camil: No name Daniel Constantin ??
    Pai Daniela Popa era altceva decit o duduie linga felix sau prosty ? Mai cusher era sa o puna Felix pe fie-sa Camelia V

    Un tanar de stanga

    28/02/2010 at 6:31 pm

  22. @TDS, salut ! 🙂
    Spui ca „a facut un lucru mare, Basesescu, iar tu prietene vii cu argumente de tip Tariceanu care ii rastalmacesc cuvintele.”

    Ca sa fim corecti pana la capat, trebuie sa precizam ca piratu` s-a lasat foarte greu cand i s-a cerut sa condamne comunismul.
    Daca s-a uitat asta, nu strica sa ne amintim cum s-a intamplat :

    Armand Gosu (in “22” din 29 mart. 2006):
    “Au trecut mai bine de doua saptamani de la publicarea Apelului prin care se cerea presedintelui condamnarea regimului comunist. Traian Basescu nu a reactionat în nici un fel, ca si cum nici n-ar fi auzit de acest Apel, nici el si nici consilierii sai. Presedintele nu a rezonat nici atunci cand s-au dezbatut la Consiliul Europei rezolutia si recomandarea de condamnare a comunismului.
    …………
    Poate ca presedintelui i se pare un lucru putin important sa condamne comunismul. Daca istoria sa personala nu rezoneaza cu aceasta condamnare, ar trebui sa înteleaga ca istoria tarii e mai importanta.
    …………
    Traian Basescu nu este un lider politic prea sofisticat. A recunoscut el însusi acest lucru. Poate ca nu întelege importanta simbolica a condamnarii comunismului. Poate îl ajuta cineva s-o priceapa. Reactiile presedintelui se bazeaza mai mult pe instinct. De data asta, instinctul l-a tradat.”

    http://www.revista22.ro/basescu-si-condamnarea-comunismului-2580.html

    Tzepelica

    28/02/2010 at 6:34 pm

    • @timi,
      Am o singura intrebare:
      Crezi ca un presedinte PSD ar fi facut ceea ce a facut Basescu?

      Sau poate de la PNL-ul lui Patriciu?

      Asa cum a facut in sila sau nu A FACUT-O.

      Theophyle

      28/02/2010 at 6:40 pm

      • Imi pare rau, nu cad pe spate in fatza unor fapte facute sub presiunea altora.
        Mai ales dupa ce spui ca nu ai motive sa condamni comunismul pt. ca nu ai avut de suferit in vremea lui.
        Tuturor, o seara buna !

        Tzepelica

        28/02/2010 at 6:53 pm

  23. Timi
    E drept ca TB nu a rezonat cind a vrut Armand Gosu si nici cind s-a dezbatut la consiliul Europei, Dar timi : A FACUT-O ! Oamenii sunt de 2 feluri, cei ce au muscat din mar si cei ce nu 🙂 Base a muscat! Citi alti sefi de stat au mai facut-o ? (si plini de saliva lui CVT)

    Un tanar de stanga

    28/02/2010 at 6:41 pm

  24. Theophyle nu ma mai joc . Cind vreau sa zic ceva, o spui tu cu 30 secunde inainnte . Treaba e asta ? 🙂

    Un tanar de stanga

    28/02/2010 at 6:44 pm

    • @TDS, scuze, pe bune 🙂

      Theophyle

      28/02/2010 at 6:53 pm

  25. IMPORTANT este faptul ca a condamnat comunismul, fiind, de altfel, primul (poate si ultimul) sef de stat care a facut asa ceva.

    Mai circula un film elaborat de Parlamentul European cu privire la ororile comunismului din lagarul comunist.

    Concluzie:

    Conteaza fapta si nu intentia de a face sau a nu face ceva

    🙂

    orangeskorpion

    28/02/2010 at 6:47 pm

  26. partidul conservator este o caricatura de partid,

    este ca un vierme in ochiul electoratului.

    comparatia mi-a fost sugerata de stirea ca unui pacient i-a fost scos AZI un vierme de 10 cm din ochi…

    grrrrrrrrrrrrrrrrrr

    orangeskorpion

    28/02/2010 at 6:48 pm

    • TDS, eu nu am aptitudiniu capitaliste, sunt un amarat de teoretician, de ce nu o faci tu? 😆

      Theophyle

      28/02/2010 at 6:54 pm

    • păi e normal. 1000 e prețul real, restul de 2/3 se duc pe comisioane și șpăgi

      Camil Stoenescu

      28/02/2010 at 7:00 pm

  27. timi,

    te-ai suparat?
    ti-ai luat jucarelele si ai plecat?
    de ce nu accepti ca putem avea si noi opinia noastra, care difera, este drept putin, de a ta?!

    orangeskorpion

    28/02/2010 at 6:57 pm

    • @skorpi
      Cum sa ma supar ? Am doar oleaca de treaba.
      Sunt in stare sa accept orice opinie argumentata corespunzator si (cred ca ti-ai dat seama, n`asha ?) sa imi sustin pozitia.

      Eu am rabdare, pot sa astept momentul in care se va intelege ca nu poti sa-l scoti din politica pe jegul de Felix daca te insotesti cu jegul de Silvian Ionescu.

      Tzepelica

      28/02/2010 at 7:06 pm

  28. Sa inteleg ca in Romania daca ai bani faci si partid. OK.
    Si Berlusconi in Italia a facut partid pe banii lui, ca are cu gramada!
    Pe PDL cine il finanteaza ? Dar pe PSD ?

    Stefan A.

    28/02/2010 at 7:01 pm

    • Stefan A.
      Are cea mai puternica retea de baroni locali. Sper ca pana in 2012 sa mai sece 🙂

      Theophyle

      28/02/2010 at 7:26 pm

  29. Hmmmm! Iar tace Teofil … Asta inseamna ca …

    tibi

    28/02/2010 at 7:15 pm

    • Inca nu, am iesti pt 5 minute. La 8 fix 😆

      Theophyle

      28/02/2010 at 7:24 pm

  30. timi,

    perfect de acord cu cele 2 jeguri, dar mai sint sute, daca nu chiar mii de asemenea jeguri..

    cum le maturam?

    orangeskorpion

    28/02/2010 at 7:16 pm

    • In nici un caz cu Tismaneanu.

      Tzepelica

      28/02/2010 at 7:22 pm

    • @orangeskorpion
      Ar exista o oareşce soluţie, propusă deja: un pas mic pentru diminuarea parlamentului, un salt uriaş pentru reducerea spaţiului… în ceva mai neîncăpător.
      Vrând-nevrând, mai baţi în retragere, din lipsă de spaţiu prea liber.

      Băşcăliosul

      28/02/2010 at 7:28 pm

  31. “presedintele basescu a facut ieri un control de rutina la spitalul militari, urmare operatiei lui de tiroida din 2007. va reamintesc ca in 2005 s-a operat de hernie de disc, iar acum a facut o analiza de rutina plus alte analize…”

    stirea de mai sus o spune iRealitatea tv ca o placa stricata deja de vreo 4 ori timp de doar citeva minute, m-am carat din fata televizorului….

    iar cei de la Cotroceni nu comenteaza deloc – tot de la Irealitatea citire…

    orangeskorpion

    28/02/2010 at 7:40 pm

    • Cine se uita la Vntu’ Tv merita nervi pe care si-i face 🙂

      Theophyle

      28/02/2010 at 7:50 pm

  32. Ar vrea iRealistii astia ca Basescu sa fie bolnav. 👿

    tibi

    28/02/2010 at 7:42 pm

    • @tibi zi ceva 😆

      Theophyle

      28/02/2010 at 7:58 pm

      • Ai vrut sa ma pacalesti cu doua minute ! 😆

        tibi

        28/02/2010 at 7:59 pm

  33. postare noua ! 🙂

    tibi

    28/02/2010 at 7:58 pm

  34. Sotia mea a facut o operatie de tiroida acum 18 ani . (motivul NON OFICIAL , din cauza dezastrului nuclear din URSS)
    Sta bine mersi . Ce mare problema gasesc astia ca urmare a unei operatii de acest tip ?
    Nu stiu cum sa faca sa „darime regimul” ? 🙂

    Stefan A.

    28/02/2010 at 8:00 pm

    • Stefan A.
      Dac cineva se bazeaza pe acest lucru pentru a inlatura un politician, stam prost la credinta noastra in Dumnezeu, oricare ar fi el 😦

      Theophyle

      28/02/2010 at 8:05 pm

  35. Buna seara, prieteni!
    Interesante postarile voastre despre TB si comunism, subscriu si eu la opinia ca important este ca a condamnat comunismul, nu ca initial a afirmat ca el nu a avut de suferit.

    In alta ordine de idei, vad ca baieti ide la iRTV spera din tot sufletul ca Base sa fie bonav si Prosty sa devina sef de stat, fie si interimar. Vise placute!

    La PC, partidul-curva, e vinzoleala mare. Citiva securisti aleg un sef cu fata tinara. Pronosticul meu este urmatorul: alianta cu PSD se va rupe, PC va face alianta juridica alaturi de PNL si Crin va fi promovat asiduu la Antena3. In conditiile viitoarelor confruntari politice, Crin va fi invitat permanent la Antene. Se pregateste transformarea lui Crin intr-un prezidentiabil pentru 2012 inca din 2010, nu doar cu 2-3 luni inainte, ca in alegerile trecute.

    Cetatean

    28/02/2010 at 8:05 pm

    • @Cetatean, salut
      care 2012, vorbim de 2014, prezidentialele nu?

      Theophyle

      28/02/2010 at 8:07 pm

  36. N-am sa inteleg niciodata cum va bucurati ca portocaliul cuprinde ca o ciuperca, acapareaza tot ce misca-n tara asta de sus(presedinte) pana jos(femeile de serviciu ).
    Ce-ar putea sa va trezeasca din aceasta stare, daca nici faptul ca specialistii sunt rara avis in toate structurile acaparate de PD-L, mai mult, ne indatoram intr-un ritm criminal pentru inca 2-3 generatii, iar starea de saracie a atins cote nebanuite nici inainte de ’89 ?! 🙄

    Radu Humor

    28/02/2010 at 10:26 pm

    • @ Radu Humor : ce acapareaza ? Institutii ale statului ingrasate de ai mei colegi de la PNL impreuna cu altii de la PSD , UDMR ? Ce pretentii poti sa ai de la PDListi sa fie altfel decit ceilalti cind de fapt sunt la fel ?
      Ce partide din Romania ai vazut tu sa se reformeze din interior astfel incit sa ai pretentia ca Romania per ansamblu sa ajunga sa se reformeze ?
      Ai mei colegi de la PNL au avut in 20 de ani nenumarate oportunitati sa dea exemple partidelor concurente ca sunt liberali de dreapta si sunt in stare sa faca loc in rindul lor curentelor liberal-sociale, conservatoare si chiar libertarienilor astfel incit sa poata sa ajunga sa reduca rolul statului la minim si sa nu avem prea multe femei de serviciu si sefi de institutii ale statului.
      Cind aud de institutii ale statului ma apuca tremuratul :).

      Dan MASCA

      01/03/2010 at 12:07 am

  37. Multumim Teophyle pentru gindul cel bun.

    tismaneanu

    01/03/2010 at 7:31 pm


Comentariile sunt închise.