Tragedie in Războiul celor Două Roze
Geoana il joaca acum pe Richard al III-lea, aproape infrant, are nevoie de un cal. Cine-i va da lui Geoana calul? Are cine? Mai are Vanghelie resurse sa-i cumpere un cal? Vom vedea in curand! : )
15:00 – Mircea “Mihaela dragostea mea” Geoana – Va cer sa depunem un juramant, ca niciunul dintre noi nu vom folosi acest congres ca un pretext pentru a sparge partidul, suntem cu totii copiii acestui partid!”. Geoana a cerut tuturor membrilor PSD sa incheie disputele interne odata Congresul, indiferent cine va castiga, avertizand totodata ca PD-L urmareste inlocuirea lui si de la sefia Senatului, „ultima reduta a PSD”.
15:15 – Adrian”Bombo” Nastase isi anunta sprijinul pentru creatia sa politica. La acest moment, pare ca nici escadroanele de vrajitoare care descanta sala Romexpo nu-l mai pot salva pe Mircea Geoana de atacul energetic al garzii vechi din partid.
15:15 – Alti doi candidati la sefia PSD au anuntat ca s-au retras din competitie. Este vorba de Ioan Domoncu, de la Dorohoi si primarul de la Amara, Victor Moraru. Domoncu a spus ca ii da voturile sale lui Cristian Diaconescu, iar Moraru si-a exprimat sustinerea pentru Victor Ponta.
Andrei de la Rating, publica un articol interesant – “Previziunile” domnului Lazaroiu despre Congresul PSD: “O tripletă Mitrea – Ponta – Diaconescu, depinde de cum se vor înţelege, ar putea să schimbe prin vot actuala conducere” … dar completa ”Nici Mitrea, nici Diaconescu nu sunt nişte chalenger-i importanţi”. (Gandul, 8 februarie)
16.10 – Tapalaga: Ion Iliescu infiereaza manelizarea partidului. Critica pregatirea superficiala a Congresului, nu vrea functii, ramane in partid. Batranelul de 80 de ani: mi s-a servit o lectie nemeritata in 2005. Vorbestre cu satisfactie nedisimulata. A venit ziua razbunarii. Ridica sala in picioare. Raman in partid alaturi de noua conducere a partidului. Practic, Iliescu a dat semnalul rasturanrii lui Geoana de la sefia PSD. •Din cate aud, liderii de filiale care votau cu Geoana au intors armele si voteaza cu Ponta. Discursul lui Iliescu a fost decisiv, Ponta are practic sanse sa iasa din primul tur.
17:30 – Diaconescu il sustine pe Mircea Geoana. Vom avea un singur tur de scrutin. A inceput votul.
18:00 – Tapalaga: Marele sforar, Viorel Hrebenciuc, a stat retras pe durata Congresului, cam negru la fata si ingrijorat ca va pierde. Daca iese Ponta, Hrebenciuc ar putea pierde sefia grupului parlamentar al PSD pe care tocmai am castigat-o. „Vreau sa-l vad pe Hrebenciuc simplu membru de partid, sa vad cum se descurca„, spune un lider PSD. Vom vedea daca marele combinator va nimeri si de data asta tabara castigatoare.
Revenim cu updates 🙂
Urmeaza la vorbitor Vanghelie si Iliescu! 😆
nicole
20/02/2010 at 3:42 pm
Prosty e asa cum ii spune numele si chiar mai mult :D. Ii place chestia asta cu „indiferent cine va castiga”, fiind convins ca va fi el. Cum naiba ajung astfel de personaje la varful politicii? Ba chiar la un pas sa devina presedinte de tara!!!
maraco
20/02/2010 at 3:43 pm
Pana la sfarsit, nu cred ca Vanghelie va pleca pana nu va provoca o bataie, doua, trei… stati sa vedeti!
nicole
20/02/2010 at 3:43 pm
Vrei sange, nicole ? sadico 🙂
Loda
20/02/2010 at 3:50 pm
TDS, batalia in 2014 pentru Presedintie se va da in alt context decit in 2009. Miza ce mare va fi in 2014 nu economia si criza, ci Justitia si, daca nu trece reforma constitutionala, Parlamentul si Constitutia.
Stii pe cineva care se fie credibil in tara asta si sa atraga voturi cind vorbeste despr Justiei?
PS (Mor daca mai aud: pensionar-pensie-venituri mici. Si eu am un venit mic si pe umarul meu nu plinge nimeni ca nu sunt pensionar 😉 )
Cetatean
20/02/2010 at 3:45 pm
Daca castiga Ponta, nu El ci Cristi Diaconescu va fi candidatul PSD la presedintie, parerea mea.
Loda
20/02/2010 at 3:51 pm
@Loda, te inseli, il subestimezi pe Victor. Daca nu am dreptate, iti fac cinste cu o cafea.
maraco
20/02/2010 at 3:54 pm
Loda, eu nu cred în varianta Diaconescu pentru preşedinţie: e prea moale. Ponta vrea putere multă şi e suficient de abil să pună mâna pe ea.
Mi-e greu să cred, deasemeni, că roşii vor risca să piardă într-o eventuală confruntare Crin (alt avid de putere)-Diaconescu. Şi ar pierde fără discuţie. Aminteşte-ţi de Crin pînă să descopere ce bun e Geoană ca aliat şi închipuieţi ce ar face cu bietul Diaconescu.
Ina Eyre
20/02/2010 at 4:10 pm
Ina :
Mda, nu m-am gandit si la eventualul contracasndidat.Ai dreptate, nu e un adversar pe masura lui Crin intr-o compertitie, desi ca presedinte ar fi mai bun;din pacate la noi electoratul e influentat inca intr-o masura destul de mare de criteriul care e mai mare-n clantza 😦
Loda
20/02/2010 at 4:52 pm
Off topic ;
Timosenko si-a retras contestatia deci in Ucraina ramane cum a fost.
Loda
20/02/2010 at 3:52 pm
[…] mai multe detalii aici…: Tragedie in Războiul celor Două Roze Send to Facebook Posted in Politeia Tags: breaking-news, campanie, civic, congres psd, […]
Ştiri Călăraşi | Tragedie in Războiul celor Două Roze | Călăraşi | Stiri Calarasi | Express de Calarasi | saptamanal de informatie si atitudine
20/02/2010 at 3:54 pm
Pe prosti il asteapta zile grele.
Cre` ca pierde fOnctia de sef la PSD.
Si chiar pe aia de la Senat.
Daca ar avea o bruma de onoare/barbatie, s-ar arunca de pe podu` de la Opereta, in Dambovita.
Daca ii lipseste curaju`, io mai am un capat de sfoara si o bucata de sapun… 🙂
Tzepelica
20/02/2010 at 3:54 pm
:D!
Cine credeti ca va deveni presedintele senatului?
maraco
20/02/2010 at 3:56 pm
Loda, Diaconescu este un candidat slab, nu se va califica in turul II daca intra si Chucky.Diaconescu este perfect pentru rolul de eterna speranta si de functionar credincios al partidului mereu NUMIT, insa niciodata VOTAT.
Cetatean
20/02/2010 at 3:56 pm
Pantalonii lu` Diaconescu sunt permanent umezi…
Tzepelica
20/02/2010 at 3:58 pm
😀 Tzepe, de frica sau de placere? Sau de la noroiul de afara?
maraco
20/02/2010 at 4:01 pm
Incontinentza emotiva. 🙂
Tzepelica
20/02/2010 at 4:06 pm
Raule si malitiosule 🙂
Loda
20/02/2010 at 4:53 pm
AVETI TOT TIMPUL UPDATES “DIN CULISE” uitati-va sus
Theophyle
20/02/2010 at 3:56 pm
Cristi Diaconescu, va mai iesi pe la televiziuni ca da bine pe sticla.
Acum vad ura tuturor impotriva lu Marean. Totusi Marean le-a desfundat veceurile, a iesit la lupta cind nimeni nu avea curaj. De ce oare e urit asa de profund:
Pentru ca e tzigan ? _ Si iliexu, nastase, si altii sunt pe jumatate tigani dar asata nu e o problema
Pentru ca nu are facultate ? – e adevarat ca toti sefii in PSD au acolo o facultate.
Pentru ca fiind si tigan si fara facultate s-a dovedit mai viteaz ca ailalti si asta se plateste ?
Un tanar de stanga
20/02/2010 at 4:02 pm
Il coplesesc emotiile…permanent…
Incontinentza emotiva. 🙂
Tzepelica
20/02/2010 at 4:03 pm
Atentie, cuvanteaza Talpa Iadului.
Tzepelica
20/02/2010 at 4:04 pm
Cind vad gestul cu pumnul strins al lui Iliescu, imi vine sa scot…nu pistolul 😉 ci votul! Insa mai bine scot degetul mijlociu. Votul deja l-am dat pentru Basescu 🙂
Cetatean
20/02/2010 at 4:05 pm
S-a blocat si platforma ? 🙂
Tzepelica
20/02/2010 at 4:05 pm
„daca slabeste PSD-ul, slabeste aparatorul marii majoritati a poporului” 😀
Ilici suna tot a comunist, chit ca pare sa-si mai fi rafinat discursul de la ultimul congres incoace…
amanda13
20/02/2010 at 4:06 pm
Daaaaa…cuvanteaza Talpa Iadului…
Tzepelica
20/02/2010 at 4:06 pm
Marean le facea munca murdara. oricum ar fi steaua lui a apus. o sa se enerveze cu nervii si o sa-ti retraga jucariile din economate.
si or sa vada ca nu au cu cine sa-l inlocuiasca.
si o sa ne bucuram, ca nu aveam chef sa-l inlocuiasca cineva.
estu
20/02/2010 at 4:06 pm
Varianta corecta: „daca slabeste PSD-ul, slabeste si influenta Rusiei aici”.
Da-i cu vituperarea impotriva cotei unice, cu apararea Parlamentului de Basescu, da-i cu democratia!
Talpa iadului, Iliescule! Tot singele celor morti nevinovati la Revolutie si la mineriade nu te spala!
Cetatean
20/02/2010 at 4:10 pm
hahahaha, corect!
amanda13
20/02/2010 at 4:29 pm
Iliescu: „Munca si capitalul s-au aflat intr-o controversa permanenta!” (din Marx) 🙂
nicole
20/02/2010 at 4:12 pm
E ca la al XIV-lea Congres… 🙂
Tzepelica
20/02/2010 at 4:13 pm
In sala, dand din cap aprobator, Tudor Brates, manipulatorul TV din zilele lovilutiei.
Doamne, ce echipa de puscariabili !
Tzepelica
20/02/2010 at 4:12 pm
Brates e mai traieste? E acolo? Isi afirma cu atata nesimtire rolul de manipulator criminal?
maraco
20/02/2010 at 4:17 pm
In carne si oase; au pus camera pe el.
Tzepelica
20/02/2010 at 4:19 pm
@Tzepe, apropo’ de Diaconescu, bine diagnosticat ;). Esti sigur ca lucrezi cu fizica si nu cu medicina :)?
maraco
20/02/2010 at 4:15 pm
Io sunt „omu` de tip nou”, multifunctional si versatil, educat in anii sistemului, n`asha ? 🙂
Tzepelica
20/02/2010 at 4:17 pm
@Tzepe, eu cred ca esti o mare problema a sistemului ;). Te-au facut prea nou, au dat-o in bara, ii arzi cu izotopii, ii lovesti cu diagnosticu’, ce mai urmeaza :)?
maraco
20/02/2010 at 4:20 pm
Hopa, „manelizarea partidului”! 😉
Eu as zice ce „adevarul si Iliescu s-au aflat intr-o controversa permanenta!”
Cetatean
20/02/2010 at 4:17 pm
Aura Vasile si amicu` cu almanahele sunt din ce in ce mai negri… 😆
Tzepelica
20/02/2010 at 4:18 pm
Valeeeeu, Iliescu ii loveste pe toti ca l-au debarcat in 2005. 5 ani si-a muscat zabala si acum le-o serveste! Cit venin are in el! „Nu le port ranchiuna, nici celor care m-au incondeiat in telegrame”!
Cetatean
20/02/2010 at 4:22 pm
„Ce e aia reforma, tovarasi ?” 🙂
Tzepelica
20/02/2010 at 4:25 pm
grupul de la Cluj se muta la Gorj. ca nu e departe.
estu
20/02/2010 at 4:26 pm
„NOUA conducere a partidului” / „Nu vreau sa va influentez votul”.
Hahaha, ce subtil!
Cetatean
20/02/2010 at 4:26 pm
ILiescu seteaza directiile:
1. Batalia pentru Parlament. (Clar, vom avea opozitie dura la noua Constitutie)
2. Apararea oamenilor din teritoriu, la CJ si consilii locale.
3. Intarirea organizatiilor judetene. Eliminarea vicepresedintilor.
Cetatean
20/02/2010 at 4:28 pm
„Reducerea numarului de vicepresedinti la 8”.
Cetatean
20/02/2010 at 4:30 pm
Hahaha, Geoana despre Iliescu: „Dupa aceasta injectie de TINERETE”… 🙂
Cetatean
20/02/2010 at 4:32 pm
Dupa discursul lui ILiescu, nu cred ca Geoana mai are sanse. Batrinul a aratat clar cu cine merge.
Cetatean
20/02/2010 at 4:33 pm
Unde ati plecat, fratilor?
Cetatean
20/02/2010 at 4:42 pm
@Cetatean, suntem aici! 🙂
Theophyle
20/02/2010 at 4:53 pm
V’am citit ! intr’o ora ati scris 50 de commentarii; insa nimeni nu pune problema „calitatii” luptei politice in viitorul apropiat ;
Daca iese Geoana , tiganii raman la putere si sa te fereasca D’zeu cand ajunge tiganul imparat; e exact ca la fotbal, poti sa fii tu Arsenal , daca joci cu echipa de la Fundenii din Deal – Botsani joci mai prost decat ghiorlanii;
iar rezultatele vor fi pe masura …. slabi jucatori , slabe decizii , slab act politic – perdantii sunt romanii cei multi ;
2. Daca iese Ponta – baiat cu facultate – iese un adversar puternic, e drept , de partea raului ; ca sa’l combati nu ai alte sanse decat sa bagi la inaintare oameni inteligenti , mai puternici si mai sclipitori decat ai adversarului….. actul politic se imbunatateste, deciziile devin majore, chiar daca romanii cei multi pierd pentru moment , tzara pe ansamblu va castiga pe termen mediu si lung…. E tot ca la fotbal ….. poti sa fii o echipa din Liga a II’a din Moldova , daca ajungi sa joci cu Borussia Moenchengladbach in CCE , prinzi aripi la picioare si dai tot „sangele afara din instalatie” ….
In jumatatea de secol pe care am trait’o am ajuns la o concluzie clara si UNIVOCA: omul sfinteste locul !
canadianul
20/02/2010 at 4:53 pm
@Canada, problema este mult mai profunda, cred. Ponta este un Nastase mai tanar si un Iliescu in fasa. Asta nu se numeste reforma si nu se va numi niciodata o social-democratie adevarata.
Daca Geoana se alege se va rupe carutza, sper 🙂
Theophyle
20/02/2010 at 4:56 pm
Iliescu incearca fortarea in direct a statutului si limitarea numarului de vicepresedinti alesi dintre presedintii de CJ, propunind ca acestia sa fie maxim 7-8. Geoana se opune timid, dar se opune. Mortal! 🙂
Cetatean
20/02/2010 at 4:56 pm
@Cetatea, daca vor fi numai 7-8 nu are ce imparti, nu?
Theophyle
20/02/2010 at 4:58 pm
si daca cineva dintre Domniile dvs. ma convinge ca e mai bine cu un „prostovan in echipa cu’n tigan” la puterea stangii politice romanesti decat cu un om inteligent – chiar caine de este – atunci eu dau de baut!
canadianul
20/02/2010 at 4:56 pm
da, multam de citare. am actualizat si eu comentariile despre Congres (http://ratingpolitic.wordpress.com/2010/02/20/previziunile-domnului-lazaroiu-despre-congresul-psd/)
Cristi de la rating-politic
20/02/2010 at 4:57 pm
Canadezule, Ponta e doar o jigodie putin mai mica decat Bombo.
Deocamdata, bineinteles. 🙂
Nicidecum un adversar „sclipitor”, stimulativ.
Tzepelica
20/02/2010 at 4:58 pm
Dar cine e azi, in viata politica un ,,adversar sclipitor, stimulativ” ?
Loda
20/02/2010 at 5:03 pm
Cetatene,
batranului activist sangele apa nu i se face…. centralizarea politica si controlul conducatorului unic ii sunt incrustate in genele cu care l’a nascut ma’sa si pe care partidul i le’a slefuit si otelit!
canadianul
20/02/2010 at 4:59 pm
Imi este rusine de toata mahalaua din Congres. Pacat…
H.N.
20/02/2010 at 5:01 pm
@HN, sper ca nu te vei trebui sa te obisnuiest. Iti urez asta in orice caz, crede-ma, din toata inima 🙂
Theophyle
20/02/2010 at 5:04 pm
Faza cu nr redus de vicepresedinti are o singura ratiune: reducerea nr de posturi pe care le are Geoana de impartit (ai dreptate, Theophyle) si pregatirea pentru recentralizarea partidului si intarirea puterii presedintelui in detrimentul teritoriului. Batirnul face jocul luio Ponta, desi acesta declara ca nu va permite ca partidul sa fie confiscat de presedintele partidului.
Cetatean
20/02/2010 at 5:01 pm
Totusi Iliescu le-a tras-o :
-in partid sunt grupuri si grupuletze ;
-partidul e folosit pentru parvenire ;
-a dat electoratului impresia ca e abandonat;
-vicepresedintii ar trebui sa fie specialisti, nu cumularzi de functii,alesi din presedintii de organizatii judetene;
-Iliescu e un brand, negativ la maxim sau partial(in functie de cine il discuta,)dar indiscutabil e un brand;
Loda
20/02/2010 at 5:02 pm
Iliescu le-a tras-o tuturor romanilor mai putin nemernicilor de pesedei pe care el i-a obladuit pina au jecmanit tara asta de tot. Hienele alea din sala aia sunt cretiile sale hidoase suta la suta. Capisci ?
tibi
20/02/2010 at 5:07 pm
tibi ;
lasa ca tu nu ,,intelegi” si inca pe romaneste.Ura nu este un bun analizator, mai ales din partea celui care i iacuza pe altii de ura.
Loda
20/02/2010 at 5:14 pm
Tzepe,
eu am pus in balanta un analfabet (vanghele) si un procuror …. „sclipitor” este fatza de vagabondul de pe bulevard…. char daca are sange „verde” precum fierea….
Poate ca m’am impleticit eu in vorbe…. vorbeam la general …. cand ai un adversar puternic trebuie sa bagi la inaintarea oameni inteligenti si cu capul pe umeri….
cand ai un tigan in fatza singura solutie este sa’l bagi la dezinfectat ….
canadianul
20/02/2010 at 5:03 pm
Si eu merg pe varianta cu prosty cistigator. Fie si pentru ca in felul acesta pesedeaua se sparge in grupulete, ceea ce ar fi benefic pentru Romania.
tibi
20/02/2010 at 5:09 pm
A, pai daca etalonu` e vagabondu` din Ferentari, merge.
Numa` ca Ponta e superficial, inconsecvent, doar guraliv (fara substanta/actiune).
Acu` a fost doar instrumentu` razbunarii Ilicescului si marioneta lu` Bombo.
Care Bombo e mult mai perseverent si serios in lucrarile raului.
Adica si Ponta e tot un soi de marioneta.
Parerea mea ! 🙂
Tzepelica
20/02/2010 at 5:14 pm
Nechita, printre rinduri, siugereaza ca vrea sa vina in continuare la centru sa spuna ce doresc oamenii din teritoriu. Pronostic: el personal va vota cu Geoana, ca altfel isi pierde puterea de vicepresedinte. Insa nu cred ca delegatii condusi de el o vor face. „Imi este prieten Mircea Geoana”.
Daca Nechita isi declara oficial sprijinul pentru Geoana, e clar ca Geoana e inca puternic.
Cetatean
20/02/2010 at 5:04 pm
Loda, cind Iliescu spune „partidul e folosit pentru parvenire”, uita ca el a patronat marele jaf din perioada 1990-1996 si ca intre timp au aparut filmulete in care el le spune „liberalilor” tineri de atunci Tariceanu si Patriciu, prin 1990, „sa avem grija cu cine impartim placinta”.
Iliescu sa nu vorbeasca de parvenire si jaf, ca el e tatal tuturor jafurilor de dupa Revolutie.
Cetatean
20/02/2010 at 5:07 pm
Cetatean :
Apelez la sinceritatea ta ;este Iliescu SINGURUL sef de stat al Romaniei care a patronat, in timpul mandatelor sale jafuri ? ca nu va convine sa recunoasteti ca ,,jefuirea” a fost o operatiune non-stop in timpul tuturoro presedintilor si continua si azi ,asta e treaba voastra.Naivitate reala sau simulata, nu ma intereseaza ,dar daca sustii ca jaful a fost doar in timplu mandatelor sale pe mine nu ai sa ma convingi.
Loda
20/02/2010 at 5:19 pm
Iliescu vrea clar CENTRALISMUL DEMOCRATIC 🙂
Vrea sa reduca influenta la centru a baronilor locali
Un tanar de stanga
20/02/2010 at 5:09 pm
TDS, ne-a tras-o cu post-capitalismul 🙂 A adus noile sintagme comuniste de la Conferinta de la Roma. ha ha ha, 🙂
Theophyle
20/02/2010 at 5:12 pm
Un dement urla pe scena ” pina la moarte!”. Nu e bine sa tipi asa ceva cind Iliescu tocmai s-a auto-intitulat „un batrinel de 80 de ani” 😉
Cetatean
20/02/2010 at 5:10 pm
probabil crede ca moarte este aproape 🙂
Theophyle
20/02/2010 at 5:12 pm
Cred si eu ca Loda uita cite ticalosii a facut kaghebistul ala
tibi
20/02/2010 at 5:10 pm
„Aruncati-va in transeele Revolutiei!”.
Visez, este unul care se crede in 1989!
Tibi, Loda nu uita. Pur si simplu nu recunosc.
Cetatean
20/02/2010 at 5:12 pm
pe baricade inaintea unei mineriade pentru a planta panselutze 🙂
Theophyle
20/02/2010 at 5:13 pm
Asa este ! Mincinosi si lasi !
tibi
20/02/2010 at 5:13 pm
Nu uit, dar asta nu inseamna sa nu recunosc cand are dreptate si in imaginea pe care a prezentat-o PSD-ului a avut dreptate.
Loda
20/02/2010 at 5:15 pm
He he he si hasne 🙂 Mirare mare ! Sustinatori inraiti ai pesedelei se simt jenati de mahalagizarea de la Rom -Expo. Sa cazi pe spate de uluiala frate 🙂
tibi
20/02/2010 at 5:12 pm
@tibi, cand un om recunoaste, jumatate din vina ii este iertata, nu? 🙂
Theophyle
20/02/2010 at 5:15 pm
Sa fim seriosi ! In cazul acesta respecta pur si simplu indicatiile de partid ! De la papasha ! Nimic mai mult ! Tot mai crezi in indreptarea morala a tinerilor pesedei ???? ???
tibi
20/02/2010 at 5:20 pm
tibi
😆
Servus!
Pina la urma de ce nu? Speranta exista…oricind!
maya
20/02/2010 at 5:56 pm
Este o „scuza” pe care foarte multi se bazeaza!
Oricum mai bine decit cel care NU recunoaste de loc! 😦
maya
20/02/2010 at 5:54 pm
canadianul>cand am de-a face cu vreo jivina care vrea neaparat sa ma manance zau ca imi doresc sa am de-a face cu un sacal decat cu o hiena, oricat de stimulativa ar fi hiena respectiva.
asa, darwinist vorbind, ai dreptate. dar tot darwinist vorbind daca te mananca ala nu inseamna ca evolutia a mers pe calea cea buna. ci doar ca te-a mancat ala.
estu
20/02/2010 at 5:12 pm
estu, salut 🙂
Evolutia mai are scaparile ei, altvel nu erau atate soiuri de gandaci de bucatarie, nu?
Theophyle
20/02/2010 at 5:17 pm
@canada
Ti-am raspuns la 5:14.
Tzepelica
20/02/2010 at 5:17 pm
Loda, te cred, insa cu tot respectul, problema PSD nu e „imaginea”, ci realitatea. ILiescu e presedintele fondator al PSD, el a girat acest partid, asa ca sa nu faca pe-a dizidentul in propriul partid cum se lauda ca a facut dizidenta pe vreme alui Ceausescu. Nu merge, suntem prea destepti pentru a ne lasa pacaliti de faldul discurs anti-partid al lui Iliescu. Iliescu face ce a facut mereu: infiereaza pe fata cruptia din partid, dar o incurajeaza pe la spate. Manevra ieftina.
Cetatean
20/02/2010 at 5:20 pm
S-ar putea sda fie cum spui, dar deocamdata nu am dovezi ca ,,o incurajeaza” de la spate.Mi se pare singurul (si nu numai din PSD) care chiar crede(evident ca intr-un mod comunist) in partid si nu in parvenire.Nu uita ca celebra sintagma ,,capitalism de cumetrie” ii apartine, chiar daca multi care o citeaza uita cine e autorul. Si iar vin sa te intreb ,sa zicem ca ar incuraja-o pe la spate, chiar si fara dovezi, Basescu crezi ca nu o face? Boc nu o face? Cine e inca la conducerea TDL ? Care din cei doi nu au stiut sau banuit de unde veneau fondurile de camapanie ale EBEI ?
Loda
20/02/2010 at 5:38 pm
Loda
😆
Servus!
Cetateanul
😆
Servus!
Joaca de-a dezidenta este preferata de IIlici!
Si „atunci” si acum!
maya
20/02/2010 at 5:59 pm
Un sinucigas vorbeste in Congres de „reforma Statului roman”. Cred ca i s-a urit cu binele in PSD si vrea sa sara in PDL.
Cetatean
20/02/2010 at 5:28 pm
Ala era cetateanul turmentat, nu a fost informat al caru-i partid este congresul 🙂
Theophyle
20/02/2010 at 5:30 pm
Cetatean asta este necazul
PSD vrea sa schimbe doar imaginea
Tara vrea un PSD reformat
Un tanar de stanga
20/02/2010 at 5:30 pm
Buna ziua tuturor. Niste caini pesedistii astia. Observand retorica lui tibi imi rasuna in cap vorbele legatului papal Arnaud Amaury in timpul „cruciadei albigense”: „Caedite eos! Novit enim Dominus qui sunt eius”. 🙂 Nu merita altceva!
F.T.
20/02/2010 at 5:31 pm
Poti sa biigui ce doresti. Pesedistii lui ilici tot niste ticalosi sunt. Hai PA !
tibi
20/02/2010 at 5:34 pm
si ai vrea tu sa fiti ca niste ciini. cinii sunt credinciosi nu tradatori ca pesedoii.
tibi
20/02/2010 at 5:35 pm
@FT, nici o problema cu pesedisti, problema este cu Iliescu, da si el este un caine.
Theophyle
20/02/2010 at 5:35 pm
@FT, crede-ma s-a scris pe blogul asta, mai putine „urarii de bine” decat s-au scris pe blogul tau despre Basescu 🙂
Theophyle
20/02/2010 at 5:36 pm
Corect, Theophyle, ala vroia reforma, insa a gresit partidul 🙂
TDS, ai pus degetul pe rana: PSD-ul crede inca in puterea iamginii livrate. Diferenta intre Basescu restul lumi este ca restul politicienilor inca cred ca pot ptosti oamenii cu imagini frumos ambalate.
Cita vreme politica in Romania se va face cu politicieni care cred ca e destul sa livrezi o imagine pentru a cistiga puterea, partidele nu se vor reforma.
Iliescu lupta in orizontul paradigmei centralizate a comunicarii politice: decizie la centru, imagine spalata si frumoasa, discurs sforaitor.
Trecerea la societatea informationala si la internet sparge monopolul acestui mod clasic de a face politica. Iliescu nu isi da seama, insa paradigma in care se misca el e deja apusa.
Cetatean
20/02/2010 at 5:35 pm
@Cetatean, din mare nefericire, „boii” la caruta lui Basescu sunt foarte mici. Cu Vladescu sau Seitan, nu vor ajunge prea departe si prea sus. Crede-ma. Boc inca nu stie cat a pierdut din cauza invalidului asta mintal (Seitan) prietenul lui Anastase.
Theophyle
20/02/2010 at 5:38 pm
Theophyle, greu la deal cu boii mici/ si la vale tre’sa’mpingi!
Daca PDL-ul nu trage tare in 2010-2012 incit sa moara pe brazda, o incurca rau. Eu nu votez PDL in 2012 neconditionat, tripleta BVB se inseala daca ei cred c apot face orice.
Cu Ponta la conducere, PDL este obligat sa se repozitioneze.
Cetatean
20/02/2010 at 5:42 pm
Jalnica alegere, intre KGB-isti si interlopi!
maraco
20/02/2010 at 5:35 pm
JUST !
tibi
20/02/2010 at 5:38 pm
@Tibi, salut :)!
maraco
20/02/2010 at 5:58 pm
Din pacate, asta este cel mai grav lucru, desi pare amuzant la o prima vedere.
nicole
20/02/2010 at 5:47 pm
Asa e @nicole, ar fi de ras daca nu ar fi de mare plans.
maraco
20/02/2010 at 6:00 pm
FT
Nu e normal sa ii omori pe toti. Majoritatea sunt activisti ceausisti de rangul doi. Niste profitori cenusii din toate orasele si satele tarii. Pe astia nu ii poti stirpi sunt ca gindacii de bucatarie si sunt romani la urma urmei. Dar cu criminali ca Ilici si devalizatori ca Nastase , macar putina puscarie acolo nu ar strica
Un tanar de stanga
20/02/2010 at 5:39 pm
buna ziua, seara,
321 comenturi si cu al meu 322

doar in citeva ore
la 3 postari ale lui ThPh
si eu cind le citesc??
😉
orangeskorpion
20/02/2010 at 5:45 pm
Servus!
😆
Cind le citesti?La noapte! 😆
maya
20/02/2010 at 6:02 pm
Theophyle, n-am criticat nimic din politica blogului. In fond, un blog este o intreprindere personala, care reflecta gandurile, opiniile autorului lui. E absurd sa vii pe un blog si sa-l tragi pe autor la raspundere pentru convingerile sale. Si eu nu am, oricum, nimic de reprosat politicii acestui blog, care mi se pare absolut onorabila.
Totusi, anumite opinii sunt excesiv de contondente. Pot sa inteleg polemica politica, disensiunile ideologice, pot sa inteleg chiar si dispretul, dar unii comentatori refuza oponentilor lor politici inclusiv trasaturile umane. Un pesedist este practic golit de orice trasatura umana pozitiva, devin toti mici agenti ai apocalipsei condusi de „the lord of lies” itself. Whatever, don’t mind me…
F.T.
20/02/2010 at 5:47 pm
@FT, trebuie sa intelegi ca pe acest blog exista un anti-comunism pronuntat. O mare parte dintre noi am suferit fizic si moral din cauza comunismului ceausitst.
O alta parte au fost in piata universitatii si in sfarsit o a treia parte au primit bataie de la minerii lui Iliescu.
Da il uram profund.
Theophyle
20/02/2010 at 5:58 pm
am si eu un mic remember despre cum au fost calificati pedalistii + simpatizantii acestora:
– tigani, drogati, analfabeti;
– primitivi, patibulari etc..
antonescu + orban
apoi revin la marius oprea care a spus despre guvernul Boc ca este compus din „cacati”, de la care el de ani de zile primeste un salariu lunar de 4000 lei.
si atunci te intreb: limbajul unor de aici ti se pare mai agresiv decit al politicienilor??
ma indoiesc….sintem inca mici copii la ce fel de insulte au fost lansate in directia lui basescu + PDL + simpatizanti..
nu uit geoana depsre basescu: un deseu toxic, care trebuie incinerat, distrus..
nu uit bogdan olteanu despre basescu: sa aiba grija, sa nu pateasca ca ceausescu…
si-atunci despre ce vorbim?
cine a declansat razboiul insultelor??
doar nu noi!
orangeskorpion
20/02/2010 at 6:14 pm
eu nu as zice ca sunteti chiar ,,mici copiii” 😉
Loda
20/02/2010 at 6:18 pm
orangeskorpion
Nu stiu daca ai citit articolul meu care se referea la invectivele proferate de Orban, un om pe care-l antipatizez sincer. Daca nu, il poti intreba pe el, pentru ca el l-a citit, in acel moment.
Si mai e ceva. Eu nu blamez pe nimeni dar fiecare raspunde pentru ceea ce spune. Daca eu sunt un taranoi obraznic, o reactie similara nu ii face cinste celui ce-o emana. Raspunsul cu aceeasi moneda e o metoda prea facila de legitimare ca sa o accept.
F.T.
20/02/2010 at 6:20 pm
FT,
dar mi s-a parut mie ca si tu l-ai facut pe cineva aici taranoi…
sau m-am incurcat eu cu raspunsurile
anyhow, din pacate, in anul de gratie 2010, indiferent de ce sintem simpatizanti pdl, psd, pnl, ne este foarte greu sa acceptam ca altul simpatizeaza cu alt partid decit cel cu care simpatizam noi…
multi sint inca prea emotionali,
multi nu pot sa uite
(eu de exemplu nu voi uita niciodata faptele lui iliescu, guvernarea lui nastase – inca putin si m-as fi simtit intr-o dictatura sud americana – nu pot uita jignirile aduse de antonescu/geoana/orban/etc la adresa basescu + pdl;
multe nu se pot uita..
cum iarasi nu pot sa-i inteleg pe unii de ce il detesta pe basescu, de ce il urasc atit de visceral pe basescu……
asta este!
orangeskorpion
20/02/2010 at 6:27 pm
orangeskorpion, ai perfecta dreptate. Dar reactia mea nu este una generala, viscerala. Cred ca am comentat de multe ori pe acest blog si nu cred ca m-ai vazut jignind partenerii de dialog. Dar cand cineva te ataca constant, cam cat poti rezista? Esti un comentator vechi pe aceste plaiuri si stii probabil ca nu este prima oara cand acel individ ma jigneste. Si atunci te intreb, pana cand?
Ti s-a parut vreodata, in dialogurile pe care le-am purtat cu tine ca am fost arogant, nesimtit sau jignitor? Ma indoiesc, pentru ca nu-mi este felul.
Probabil ca ai dreptate si suntem prea emotionali. Dupa cum vezi, nu am mai comentat aici desi citesc cu atentie blogul. Nu imi mai doresc „vorbe grele”, mi-a ajuns.
Oricum, imi cer scuze daca ceilalti comentatori s-au simtit jigniti de formularile mele si marturisesc ca pe viitor voi incerca sa fiu mai tacut. 🙂
F.T.
20/02/2010 at 6:36 pm
nu am bifat pentru primirea comentariilor pe email.
o fac acum
🙂
orangeskorpion
20/02/2010 at 5:48 pm
P.S. N-as fi intervenit daca un comentariu nu l-ar fi vizat direct pe un om care mi-e prieten. Mi s-a acrit de imprecatii inutile online.
F.T.
20/02/2010 at 5:49 pm
Pot vorbi mai politicos decit veti reusi voi toti vanghelizatii vreodata, dar nu cu sustinatorii unui criminal tradator de tara kaghebist, pricepi ?
tibi
20/02/2010 at 5:54 pm
Te-as ruga sa nu ai formulari exclamative cu mine. Tu nu poti fi politicos, esti doar un taranoi necioplit cu ifose intelectuale. Considera acest dialog incheiat!
F.T.
20/02/2010 at 6:09 pm
sktr imbecilule !!!
tibi
20/02/2010 at 6:15 pm
F.T., iarta-ma, nu-mi mai amintesc tu esti cu PSD sau cu PNL? In batalia de fata cu cine votezi?
maraco
20/02/2010 at 6:09 pm
Maraco, cu tot respectul, eu sunt liberal ca simpatii. Daca as fi obligat sa ma raliez unei tabere, ar fi, probabil, PNL, dar nu neconditionat. Am, in schimb, un dispret profund pentru T.B., fara a-i desconsidera pe oamenii care l-au votat. Situatia in cauza, nu ma intereseaza in mod deosebit. In lumina ultimelor retrageri, pentru PSD este mai bun Ponta. Geoana, din pacate pentru el, este compromis, a plonjat singur in derizoriu. In rest, sa fim cu totii sanatosi.
F.T.
20/02/2010 at 6:13 pm
@F.T. OK, dar atunci de ce simti nevoia sa comentezi pe acest blog care nu este de partea ta politica si, in plus, de ce simti nevoia sa jignesti?
maraco
20/02/2010 at 6:19 pm
Maraco
Am comentat pe acest blog ca reactie la o jignire. De asemenea, il citesc pe Theophyle de la inceput, si mi-am permis, datorita probitatii sale morale sa-mi spun mereu opinia, fara a jigni.
Urmareste te rog fluxul comentariilor si vezi cine pe cine jigneste. Si nu este prima oara. De multe ori am fost domn si-am ignorat obrazniciile. dar enough is enough!
F.T.
20/02/2010 at 6:24 pm
Buna seara si buna sa va fie inima!
😆
maya
20/02/2010 at 5:50 pm
@maya, servus 🙂
Theophyle
20/02/2010 at 5:58 pm
Servus
😆
maya
20/02/2010 at 6:01 pm
Skorpion, ave!
Fa-ti un alt mail, risti sa ai casuta plina! 😉
Cetatean
20/02/2010 at 5:50 pm
cistigarea alegerilor de catre poanta inseamna revenirea in forta a lui
ilici edecul 80 ani,
a lui bombonel,
a lui mitrea,
a lui radu mazare,
toti s-au incolonat in spatele micutului titulescu…
deci partidul nu se va sparge, va deveni mai puternic…
si nu inteleg cum la sondaj psd are 35%,
popor naiv !!!!
orangeskorpion
20/02/2010 at 5:51 pm
@skorpi, salut 😆
Theophyle
20/02/2010 at 5:59 pm
@skorpi, salut! Din pacate Ilici e in toate si in toti, oricare ar fi ei. PSD=Ilici.
maraco
20/02/2010 at 6:02 pm
cetatene,
abia acum m-am inscris….
asa ca va trebui sa incerc sa parcurg toate comenttariile domniilor voastre….
si intre timp vor curge si mailuri voastre…
🙂
orangeskorpion
20/02/2010 at 5:52 pm
Lovitura de teatru: Diaconescu il sprijina pr Geoana!
Tare!!!!
Sala a prins curaj sa scandeze Geoa-na!
nicole
20/02/2010 at 5:53 pm
Interesant!
maraco
20/02/2010 at 6:02 pm
😆
maya
20/02/2010 at 6:06 pm
Servus!
😆
„Lasa-ma in Geoana mea” slagarul zilei!
maya
20/02/2010 at 6:08 pm
Lovitura de teatru: Diaconescu il sprijina Geoana! Mai sa fie! 🙂
Cetatean
20/02/2010 at 5:53 pm
Nicole, da telepati mai suntem! 🙂
Cetatean
20/02/2010 at 5:54 pm
Servus!
😆
Telepatia salveaza Romania!
„Masa critica” mai trebuie formata!
maya
20/02/2010 at 6:09 pm
Hahahaaaa!
Am citit si zic: mai, da’ eu am postat de doua ori, ce naiba??? 😆
nicole
20/02/2010 at 6:18 pm
Romania aproape a
invins !
Cristi Diaconescu merge pe mina lui Prosty !
Si daca cistiga Prosty e bine
Un tanar de stanga
20/02/2010 at 5:55 pm
Bine pentru cine ? Pentru PDL ? Da, ai dreptate .
Oricum ,asa ,,dixtractie’ mai rar, abia astept Congresul PDL (apropo se ma tine anul asta?) sa putem compara 😉
Loda
20/02/2010 at 6:21 pm
Huooo, Surdu vorbeste de interesul profesorilor si cercetatorilor! Mai Surdule, du-te, ma, la Angela ta!
Cetatean
20/02/2010 at 5:55 pm
L-am cunoscut pe Surdu si pe Angela. Angela Similea era plina de bun simt, iar Surdu …. ii facea ochi dulci colegei mele stagiare. 🙂 Un papagal !
Un tanar de stanga
20/02/2010 at 5:59 pm
Servus!
😆
Papagalul de regula face ochi dulci unei stagiare?
😆 😆 😆
maya
20/02/2010 at 6:12 pm
Nu m-am intilnit decit de 2 ori la el la birou. Pe mine m-a deceptionat. El era reprezentantul Lada, Niva – si orice alt autoturism rusesc in Romania. Un fanfaron. Angela Similea m-a impresionat placut. Rezervata, si atunci cind spunea ceva era plin de miez.
Un tanar de stanga
20/02/2010 at 6:18 pm
incerc sa le parcurg acum
🙂
nu am vazut scena pandelie – vanghelie…
poate la prima postare a lui thph
voi afla ceva…
orangeskorpion
20/02/2010 at 6:03 pm
Daca tot ar trebui sa aleg, decit Razboiul de 100 de ani, mai bine „Razboiul celor Doua Roze”!
20 de ani au fost de ajuns!
Oricum prefer „fara razboi”!
maya
20/02/2010 at 6:05 pm
servus ! 😆
tibi
20/02/2010 at 6:09 pm
Servus!
😆
maya
20/02/2010 at 6:10 pm
Nu-i spune nimeni Mosadului ca la Romexpo e o intrunire de Hamas-isti si ca ar fi cazul sa trimita o racheta, sau macar niste baieti de baieti (eventual cu pasapoarte britanice), bine antrenati acolo?
maraco
20/02/2010 at 6:06 pm
Vrei sa ti-o iei si tu de la infiltratii f.te hasne 😛 ?
tibi
20/02/2010 at 6:11 pm
@tibi, :), nu cred, ca nu ma las ;)!
maraco
20/02/2010 at 6:13 pm
Nu te mai obosi cu dezorientatii aia spalati pe creier. Ce pretentie poti sa ai de la unii care voteaza crini chiulangii si repetenti sau timpiti patentati ca geoana ? Pacdat de tineretea lor pe care le-o fura un criminal ca iliescu si le-o minjeste un anbalfabet mafiot ca vanghe de la 5. Lasa-ma pe mine sa ma iau in pioept cu ticalosii astia.
tibi
20/02/2010 at 6:26 pm
Servus!
😆
„baieti de baieti” 🙂
mai „se ezista” asa ceva? 😆
maya
20/02/2010 at 6:15 pm
@maya servus cu bucurie! Ievident ;)!
maraco
20/02/2010 at 6:21 pm
maya :
Mossadul crede ca avem scut deja 🙂
Loda
20/02/2010 at 6:23 pm
Servus!
😆
Crede sau stie???
Se „ezista” o diferenta aici!
maya
20/02/2010 at 6:35 pm
Pai, doar crede ca inca nu il avem !?
Loda
20/02/2010 at 6:39 pm
Maraco,
Pai sunt acolo in sala. 🙂 Au cel putin un agent de cind PSD dorea sa il avanseze pe Haysam in ierarhie.
Un tanar de stanga
20/02/2010 at 6:11 pm
@TDS, sobolanul asta de Hrebe e uns cu toate alifiile. Ia uitat-te la CV lui din Senat, sa vezi unde s-a lipit guzganul 🙂
http://www.senat.ro/FisaSenator.aspx?ParlamentarID=fe91da87-41af-405f-bd7c-c8e5fb3a0ad0
Theophyle
20/02/2010 at 6:19 pm
Am vazut. Moldovean dishtept !
he he he… Theophyle , am intrat in Knesset http://www.knesset.gov.il/ si vad ca au rusa in afara de ivrit, araba, engleza. Sunt atit de multi deputati veniti din rusia ?
Un tanar de stanga
20/02/2010 at 6:27 pm
@TDS, daca zici tu poate avem foc de artificii in seara asta ;)!
maraco
20/02/2010 at 6:23 pm
CTP-iul: „Ponta este solutia de plastilina…” 🙂
nicole
20/02/2010 at 6:20 pm
CTP acest „clarvazator” cu ochi mijiti
maya
20/02/2010 at 6:37 pm
Ana Birchal catre Iliescu: „Ma inclin in fata Dvs”. Suna ciudat…
Cetatean
20/02/2010 at 6:21 pm
@Cetatean, asta a fost la propriu sau la figurat, si crezi ca poate sa-i pericliteze sanatatea batranului ( are 3 stenuri)
Theophyle
20/02/2010 at 6:23 pm
Theophyle, cred ca daca a fost la propriu e pe bune cea mai tare tentativa de asasinat a lui Iliescu, un asasinat asa de subtil, ca nici KGB-ul nu s-ar fi gindit la asa ceva. O simpla inclinare ar fi reusit sa ii ridice moralul lui Iliescu 😉
Cetatean
20/02/2010 at 6:28 pm
He he he, vrea sa o ia pe coaja de la Corina Cretzu ? 🙂 🙂
Un tanar de stanga
20/02/2010 at 6:29 pm
Hehe, TDS, daca marinarii au o iubita in fiecare port, de ce sa nu aiba si batrinul o ilegalista in fiecare organizatie? 😉
Cetatean
20/02/2010 at 6:31 pm
Servus
😆
Suna ciudat? Suna provocator! 🙂
Sau ucigator? Rimeaza! 😆
maya
20/02/2010 at 6:39 pm
Vanghelie numara voturile ? 🙂
Un tanar de stanga
20/02/2010 at 6:21 pm
Ai vazut CVul Sobolanului in linkul de mai sus 😆
Theophyle
20/02/2010 at 6:24 pm
CTP: „…sa plece Geoana, sa vina Ponta si sa revina aceiasi politrci…” 😆
nicole
20/02/2010 at 6:22 pm
@Nicole te pomenesti ca CTPul se inscrie in PDL 😆
Theophyle
20/02/2010 at 6:24 pm
Aoleo, ai ajuns ,nicole, sa citezi din CTP, dusmanul si vandutul ? 🙂
Loda
20/02/2010 at 6:24 pm
@Loda, citam razand, ca ce-mi aud urtechile zilele astea, doamne sfinte! 😆
nicole
20/02/2010 at 7:51 pm
Fratilor ! E harmalaie ! 🙂
Inscrieti-va la cuvint pe rind ! 🙂
tibi
20/02/2010 at 6:28 pm
Asta este mortala:
Ponta “Che Papara”
si eu as mai completa cu
Poanta „Che GARGARA
👿
orangeskorpion
20/02/2010 at 6:32 pm
Ponta = GARGANTUA
Ion Ilici Iliescu este (oare) Pantagruel? 😉
maya
20/02/2010 at 6:43 pm
Ati vazut in cv-ul Sobolanului ce activitate parlamentara are? ZERO!
Cetatean
20/02/2010 at 6:33 pm
oare turambar inca mai pronosticheaza victoria lui goana?
orangeskorpion
20/02/2010 at 6:33 pm
cv – hrebenciu – zero,
idem: crin antonescu, musetescu si inca vreo citeva sute de parlamentari…
asta-i problema simulacrului de viata parlamentara in Ro
orangeskorpion
20/02/2010 at 6:34 pm
skorpi :
Musetescu a cam murit…
Loda
20/02/2010 at 6:40 pm
Daca va fi ales, Ponta va fi pentru gasca nastase + ilici + manivela + mazare +++ exact ce a fost prosty pentru hrebe+vanghe de la 5 +++ = o paiatza.
tibi
20/02/2010 at 6:35 pm
Haha, au ramas fara prezidiu, se face apelul! Culmea penibilului!
Cetatean
20/02/2010 at 6:35 pm
Pentru cei cu activitate parlamentara zero, trei cuvinte:
UNICAMERAL.300.BASESCU.
Cetatean
20/02/2010 at 6:37 pm
FT
recunosc ca si eu reactionez la jigniri, nu prea le pot tolera…
intrebi: ….arogant, nesimtit sau jignitor?
arogant – DA – am simtit-o pe propria mea piele cind am postat un comentariu lung (ultimul, de altfel) pe care l-ai desfiintat cu „aroganta” si cu multa superioritate (chiar si ThPh ti-a raspuns atunci)
😉
dar nu cred ca te-am perceput ca nesimtit sau jignitor….
ma intreb daca pe blogurile americane exista lupta asta intre simpatizantii partidelor R si C asa cum este la noi
sau in germania sau oriunde..
🙂
cred ca pina una alta cu studii superioare sau fara, cu educatie sau fara, cu cultura multa sau fara
ne-am cam manelizat cu totii!!!
orangeskorpion
20/02/2010 at 6:42 pm
orangeskorpion
In cazul in care am fost arogant, imi cer scuze. Nu-mi aduc exact aminte circumstantele, dar daca asta a fost perceptia ta, imi pare rau. Nu e in dorinta mea sa-mi desconsider partenerii de dialog.
In mod cert, in a doua chestiune, ai cu siguranta dreptate. Avem probleme grave de comunicare. Nu ne intelegem decat daca suntem de acord asupra unei chestiuni. They agreed to disagree, we cannot …
F.T.
20/02/2010 at 6:50 pm
@Theophyle: ti-am citit articolul despre pata de cukoare a TSD Cluj… din pacate ceea ce tu nu sti este ca Mboumba Bakabana a fost ales vicepresedinte dupa numai 3 luni de vechime in TSD… am protestat vehement dar in vremea respectiva am fost ignorat…acum multi imi dau dreptate. A fost o strategie de imagine…
H.N.
20/02/2010 at 6:42 pm
@HN, BRAVO!
Cred ca nesimtirea a fost atat de mare ca chiar nu a putut fi suportata, in special pentru ca avem suficiente probleme cu rasismul, nu ne trebuia inca cateva.
Theophyle
20/02/2010 at 6:48 pm
loda,
a „cam” murit cum spui si tu, dar fostul sef de magazie pentru uniforme de garzi patriotice la uzina 23 august a fost chiulaul number one in parlamentul Ro si
nu trebuia sa il omit…
de morti numai de bine, nu??? chiar si adevarul?
😛
orangeskorpion
20/02/2010 at 6:44 pm
Credeam doar ca ai uitat.
Loda
20/02/2010 at 6:46 pm
HN
Totul este imagine care sa acopera foshgaiala sobolanilor de la subsol. Si nu e cazul numai in PSD dar si in toata clasa politica.
Pe de alta parte PSD nu a inventat coruptia dar a perfectionat-o ca nimeni altul. 🙂
Un tanar de stanga
20/02/2010 at 6:47 pm
ok, FT
🙂
orangeskorpion
20/02/2010 at 6:51 pm
Postare noua 🙂
Theophyle
20/02/2010 at 6:53 pm
@Theophyle: departe de a fi rasist… dar pur si simplu nu poti fi vicepresedinte dupa 3 luni vechime. Este jignitor chiar ptr. colegul meu ca a acceptat o functie ce il transforma in mascota 🙂 de care razi tu 🙂
H.N.
20/02/2010 at 6:54 pm
@tibi U R a real knight si o stiam de multa vreme :)!
@F.T. scuza-ma din nou, dar nu-mi dau seama de ce reactia ta este indreptatita sa fie ofensiva si de ce crezi ca ti s-a jignit un prieten. Cine este prietenul caruia ii iei apararea? De unde atata furie? Atmosfera de aici este cat se poate de pasnica.
maraco
20/02/2010 at 6:59 pm
maraco
Nu este vorba de furie. Crede-ma ca sunt perfect calm. Domnul pe care tu-l consideri knight, m-a jignit cu multiple ocazii, inclusiv astazi. Daca ai rabdare sa recitesti comentariile vei vedea la ce ma refer, la adresa lui H.N., care imi este coleg de blog si amic vechi.
Cum spuneam, reciteste comentariile…
Cu toata consideratia, o seara buna 🙂
F.T.
20/02/2010 at 7:09 pm
[…] the article here: Tragedie in Războiul celor Două Roze This entry is filed under Romania – Blogs, Theo-Phyl. You can follow any responses to this entry […]
Tragedie in Războiul celor Două Roze | Secolul 21 ~ 21st Century
20/02/2010 at 9:22 pm