Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Criptograme portocalii: Reformă? Care reformă?

Fiind simpatizant portocaliu, de sorginte conservatoare, sunt extrem de bucuros ca partidul pe care l-am sustinut merge cu soliditate si cu maximum avant, promovand teoriile inaintasilor. Nu cred ca Titu Maiorescu ar fi mandru de promovarea “formelor fără fond”  de catre corifeii liberal-conservatori romani, stimabilii “grei” ai partidului portocaliu.  Sunt absolut sigur ca Videanu nu ar putea scrie nici macar 300 de cuvinte despre gloriosul inaintas, dar care are o superba parere despre ceea ce trebuie rezolvat in partid: “schimbam totul, dar nimic nu trebuie schimbat” – „Parerea mea este ca asa cum este el (stautul PD-L, n.red), in momentul de fata, in proportie de peste 90%, asigura functionarea in conditii perfecte. Sunt anumite corectii care se pot aduce, dar sa nu credeti ca PD-L isi va schimba fundamental statutul. (…)” aici.

Fata de dl Videanu, care este un cunoscut conservator “social-democrat”, dna Anastase, care dupa cum stie toata lumea este o “dama bine”, sustine ca: „propunerile nastrujnice ale anumitor colegi de partid referitoare la noua sigla a democrat-liberalilor nu trebuie luate in deradere, pentru ca ele se pot dovedi aducatoare de voturi

Dl Blaga cunoscut simpatizant al dnei Macovei a trebuit sa releve faptul ca totusi nimeni nu este mai curat decat un vames reformat (vezi cazul Sfantului Pavel) si i-a amintit dnei Macovei ca si ea a fost numita cu ajutorul telefonului, fara sa aminteasca bineinteles ca ea a fost rugata sa ajunga la fostul PD pe post de apolitica pentru a curata putin fatada fostilor fesenisti, alde Videanu si Berceanu. 

Nu se poate neglija viziunea presedintelui Boc: „Dorim sa ne asiguram ca, in 2012, PD-L va fi principala optiune politica a romanior si trebuie sa pregatim de astazi mesajul si evolutia partidului”, a afirmat liderul democrat-liberalilor, Emil Boc, care face parte din comisia de statut, impreuna cu alti 22 de membri ai conducerii centrale, parlamentari si europarlamentari
 
Nu stiu de ce, dar am impresia ca sediul Modrogan va arata in 2012 ca Stalingradul din partea nemteasca a reliefului. Nu pot sa termin acest articol fara a aminti un articol mult mai descriptiv scris de @bleen in Madame BlogaryBlaga, Videanu, Berceanu şi Boc se duc la curve pe banii noştri

Written by Theophyle

01/02/2010 la 7:19 pm

149 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. cu alte cuvinte se intrevede o intepenire in proiect demna de Romanica lozincii „noi muncim nu gandim”. imediat ce un intelectual scoate capul din multime este atentionat ca l-a pierdut prin nori si asa mergem inainte pe burta 😦

    amanda13

    01/02/2010 at 7:24 pm

    • amanda, astai des’s numiti „greii” sunt la fel de bolsevici ca baietii de la PSD, credeai altfel?

      Theophyle

      01/02/2010 at 7:32 pm

      • 😦 imi faceam oaresce iluzii. insa iti dau dreptate.

        amanda13

        01/02/2010 at 7:37 pm

  2. ,,Cred ca Titu Maiorescu ar fi mandru de promovarea “formelor fără fond” de catre corifeii liberal-conservatori romani, stimabilii “grei” ai partidului portocaliu. ”
    Din cate stiu eu, Maoirescu nu ar fi mandru de loc.Junimistii, in frunte cu liderul lor Miorescu ,nu numau ca nu promovau, dar combateau cu cea mai mare fermitate ceea ce ei numeau ,,forme fara fond” cu bataie lunga la adresa liberalilor .

    Loda

    01/02/2010 at 7:28 pm

  3. buna seara,

    daca greii nu vor realiza si inca foarte repede ca procentele cistigate la ultimele doua alegeri s-au datorat strict unor personalitati, care au indus speranta in electoratul simpatizant/ nehotarit ca PDL va fi altfel,

    atunci este clar ca in 2012 vor preda stafeta psdeului.

    Ar trebui ca greii sa afle si gratie cui PDL a luat acele procente in plus:
    – basescu
    – monica macovei
    – tru
    – cristian preda;
    – funeriu;
    – chiar si th. paleologu;
    – andreea vass

    la fel greii ar trebui sa afle inca o data din ce cauza nu au luat mai multe procente decit s-a scontat si au sperat unii simpatizanti:
    – eba
    – ridzi
    – e.udrea
    – prigoana jr.
    – etc.

    orangeskorpion

    01/02/2010 at 7:29 pm

    • @skorpi, salut
      Asa cum am spus 2012 va fi Stalingrad la Modrogan, daca nu se schimba nimic, parol!

      Theophyle

      01/02/2010 at 7:31 pm

  4. @loda fata, e metaforic 🙂 cunosc bine pe Titu, am fost preteni buni doi ani, l-am tradus in engleza 😆

    Theophyle

    01/02/2010 at 7:29 pm

  5. Buna seara, buna seara
    Portocala-i tot amara
    Ghilimoaiele lipsesc
    Reforma-n pas romanesc
    Doi pe fata, trei pe dos
    Un batic de molii ros
    Hai copii sa il carpim
    Peste nas sa il lovim
    Mai partide fii cuminte
    Ca ajungi ca mai inainte
    La procente cu un numar
    De-or intra pampersii ..in dos

    Creanga

    01/02/2010 at 7:34 pm

    • Salut si Buna seara stimate @creanga 😆

      Theophyle

      01/02/2010 at 7:36 pm

  6. Pentru interesati doua postari noi:

    Pe blogul Istoric: Geneza Creştinismului românesc: Intre tradiţie si istorie (I)

    http://theo-phyl.blogspot.com/2010/02/geneza-crestinismului-romanesc-i.html

    Pe blogul doctrinar : Imposibilitatea unei “reconstructii a dreptei romanesti.”

    http://theo-phyl-politea.blogspot.com/2010/02/problematica-unei-drepte-romanesti-33-b.html

    Theophyle

    01/02/2010 at 7:36 pm

  7. Nu cumva discutam tot de „sistemul ticalosit” ?
    Intr-o alta varianta, evident…ceva mai portocalie…

    Cum am tot spus, ma roade o curiozitate : de ce tace piratu` ? 🙂

    Tzepelica

    01/02/2010 at 7:42 pm

  8. timi,

    varianta de raspuns:
    1. si-a luat mina de pe PDL; sint copii mari, sa se descurce singuri

    continuati voi cu 2; 3 etc…

    orangeskorpion

    01/02/2010 at 7:44 pm

  9. @skorpi
    2. I se rupe…

    Tzepelica

    01/02/2010 at 7:45 pm

  10. Stai sa vezi ca s-a prins si @Loda! iecstraordinar!!!

    nicole

    01/02/2010 at 7:46 pm

  11. timi,
    corecta si plauzibila varianta….
    🙂

    orangeskorpion

    01/02/2010 at 7:47 pm

  12. @Skorpi
    3. S-a plictist de prostia lor

    Theophyle

    01/02/2010 at 7:47 pm

  13. ThPh,

    corect!

    +

    4. se bazeaza pe noii „grei” aka monica macovei, cristian preda, sever voinescu, funeriu, andreea vass etc ??????

    orangeskorpion

    01/02/2010 at 7:50 pm

  14. „Eii, lasati voi, dracilor impielitati, ca va prinz io cand chem partidele, mancati voi jaratec acushic!” – zice Piratu’.

    …ca in curand se zice ca va chema partidele la consultari pentru punerea in aplicare a reformei statului… abia astept sa vaz si io niste joc de glezne la boc-videanu-blaga-berceanu. 🙂

    nicole

    01/02/2010 at 7:50 pm

  15. @Theophyl
    Oare bine am rimat
    De-am ajuns asa stimat?
    Ala bala portocala
    Ramanem la veche boala
    Bla, bla, ne-om schimba
    Pe nimeni n-om intreba
    Noi stim ca ne merge bine
    Si nu stim de rusine
    Prostii iar ne voteaza
    Si pe noi ne garanteaza
    Noi botezam interlopi
    Aruncam euroi in popi

    Creanga

    01/02/2010 at 7:52 pm

  16. Buna seara tuturor…
    Nu numai pe Titu Maiorescu il „promoveaza” pedelicii nostri, ci si pe nenea Iancu 🙂
    Dl. Boc sa se asigure mai intai ca are unde sa se duca in 2012.

    Diana

    01/02/2010 at 7:53 pm

    • @Daiana, salut!
      In Modrogan primeste el o masa si o ceasca de cafea 🙂

      Theophyle

      01/02/2010 at 7:55 pm

      • In Stalingrad? 🙂

        Diana

        01/02/2010 at 8:00 pm

  17. Nicole iesti iecstraordinara
    Si te dai aici barbara?
    Cred ca bine te-ai prins
    Ca citez de la cuprins 😀

    Creanga

    01/02/2010 at 7:56 pm

  18. ThPh,

    am citit: Imposibilitatea unei “reconstructii a dreptei romanesti.”

    mersi!

    orangeskorpion

    01/02/2010 at 7:56 pm

    • @skorpi, cred ca se leaga la postarea asta si la filmuletul de publicitate cu „n’ai cu cine domle’ ” 😀

      Theophyle

      01/02/2010 at 8:03 pm

  19. salutare

    observatia care se voia malitioasa a lodei m-a facut sa mor de ras 🙂

    razvan

    01/02/2010 at 8:01 pm

  20. Creanga,

    :)lol:

    oricum, pe primul loc acu’ e Hallmark-ul, ca e orele opt si omu negru vine. 😆

    mersi de compliment, da’ e de bine?

    nicole

    01/02/2010 at 8:01 pm

  21. @ Seara bună !

    Iar tocaţi la portocalii ? Deviaţioniştilor ! 😛

    tibi

    01/02/2010 at 8:02 pm

    • „Deşteaptă-te, cetăţene! Reacţiunea stă la pândă!” 🙂

      Tzepelica

      01/02/2010 at 8:04 pm

    • @tibi, sateptam poate ne da afar din orangiosfera, ca din partid nu pot 😆

      Theophyle

      01/02/2010 at 8:04 pm

  22. @orange – mie nu mi-e clar daca „dreapta” adevarata, liberalism clasic, adevarat s-a mai „practicat” in evropa dupa secolul 19. Cred ca trebuie construit „la firul ierbii”, nu numai la noi.

    Diana

    01/02/2010 at 8:04 pm

    • @Diana, nu’i adevarat Europa este inca doctrinara, in majoritatea ei.

      Theophyle

      01/02/2010 at 8:07 pm

  23. Buna seara!

    @TheoPh, dureroase ultimele tale postari. Sunt ca un bisturiu care taie intr-o zona infectata.

    PDL e la un punct de rascruce. Eu nu cred ca miscarea de acum va fi fara efect. E facuta de oameni destepti, onesti, care vor o viata (politica) romaneasca cu dimensiuni si valori europene. Dupa parerea mea traim un nou ’48. Cel de la 1800. Oriunde vor decide sa mearga Preda si Macovei, pot lua foarte multe voturi cu ei, iar PDL se va lovi atat de tare de pragul de sus, ca va ramane lipit de cel de jos.

    maraco

    01/02/2010 at 8:05 pm

    • @maraoco, salut!
      Adevarul doare, dar trebuie spus. Cand ei erau in pericol le-am dat o mana acuma trebuie si ei sa asculte. Daca nu, salut si n’am cuvinte.

      Theophyle

      01/02/2010 at 8:10 pm

      • Salut TheoPh :)!

        Asa e. Avem un vot si are mai multa valoare decat isi inchipuie cei care l-au primit deja. Isi bat joc de el, nu-l mai iau alta data.

        maraco

        01/02/2010 at 8:16 pm

  24. Salut prieteni,
    Cel mai misto a fost cu kakanarii de parlamentari ai PDL care s-au dat reformisti si s-au itzit in spatele Monicai Macovei ca pasoptistii in spatele Anei Ipatescu cu 2 pistoale. 🙂 Asta pina ce au primit si ei un pic de cashcaval. Ca asta doreau ei putzina halva, putin alishverish sa isi inmoaie si ei cioculetzul lor de parlamentari progresisti. 🙂
    Si i-au lasat pe MM si CPr singuri la zid….
    Parca am mai citit asta in cartea de istoria romanilor sau in aia cu figuri bizantine.

    Un tanar de stanga

    01/02/2010 at 8:06 pm

    • TDS, salut!
      Cam asa arat revolutiile la romani 🙂

      Theophyle

      01/02/2010 at 8:10 pm

  25. aaahhh, la tocator mi-s maestra! dupe ce ca mi-au taiat de pe lista liberalismul conservator, acu’ mi-l iau si pe Preda la misto. Ca-i mar, ca-i para, ca-i roza vanturilor (hahaha! ce-o mai fi razand nae ionescu!), c-o fi sirena (pusi-pusi), „sa se schimbe pe ici pe colo prin partile esentiale da’ sa nu se schimbe nimic!”. Eeeei, firi-ati voi sa fiti de colhoznici, stati ashea ca va dam noi cu capu’ de asfalt!

    o mai auzii si pe sirena aia de Nutzi zicand precum ca „pentru un partid castigator e mai usor sa discuti despre reforma”, ei, na-ti-o franta ca ti-am dres-o, desteapto! las’ ca vezi tu cai verzi pe pereti!

    nicole

    01/02/2010 at 8:07 pm

    • @nicole draga, mai bine nici nu se putea formula 😆

      Theophyle

      01/02/2010 at 8:12 pm

  26. diana, intreaba-l pe Herr Professor ThPh
    🙂

    orangeskorpion

    01/02/2010 at 8:07 pm

  27. salut diana

    in sec XX au fost doua momente importante:
    – reagan, cu observatia ca nu a putut sa implementeze un stat minimal, pe primul loc fiind sa-i faca praf pe rusi si implicit ne-a scos si pe noi din cacao
    -maggie thatcher care a reusit sa scoata economia engleza de unde au bagat-o nationalizarile laburiste (la un moment dat anglia primea bani de la fmi, daca iti vine sa crezi); si a castigat si un mic razboi

    razvan

    01/02/2010 at 8:10 pm

  28. @Theophyle – atunci de ce pare ca toti fac politica „de stanga” sau populista, orice partid ar reprezenta? Mi se pare ca europenii cheltuiesc enorm pe asistenta sociala, ma gandesc si la interdictiile de a munci in anume state…

    Diana

    01/02/2010 at 8:12 pm

  29. @Nicole
    Eu sunt mare barbar
    C’urechi lungi de magar
    Ci sî yic di i di ghini
    Ca m-oi faşi di ruşini
    Dara di n-ai fost banată
    Crecî ieşti importantî

    Creanga

    01/02/2010 at 8:12 pm

  30. @raxvan – dar de la d-na Thatcher incoace parca pe toti i-a apucat socialismul…
    Tot respectul pentru Reagan. Eu m-am referit doar la coana evropa. 🙂

    Diana

    01/02/2010 at 8:14 pm

  31. „Long story short”, mi se pare ca in momentul asta Europa e socialista sadea…:(

    Diana

    01/02/2010 at 8:16 pm

    • @Diana si Merkel in Germani si Asnar in Spania au condus si conduc partide de dreapta f. serioase

      Theophyle

      01/02/2010 at 8:17 pm

  32. @creanga,

    zau, mamitzo? sa stii ca leshin! 🙂

    nicole

    01/02/2010 at 8:19 pm

  33. Ci di lumi serioasî
    Cu politicî pi masî
    Doar ieu umblu creanga
    Toatî zîua danga langa

    Creanga

    01/02/2010 at 8:20 pm

  34. @Diana in nici un caz:
    Franta de dreapta, Italia de dreapta, Germania de dreapta, Portugal de dreapta. De stanga sunt numai englezi (daca Brown poate fi numit de stanga) , Spania si Grecia vai de mama lor.

    Theophyle

    01/02/2010 at 8:20 pm

  35. @Diana, ai nostri nu fac politica de stanga, fac politica de manele, lipsita de criterii si valoare. Fac politica de spaga. Ne spaguiesc ca sa le dam votul.

    Eu cred ca in RO este nevoie acum de corectitudine, nu neaparat de stanga sau de dreapta.

    maraco

    01/02/2010 at 8:22 pm

  36. diana

    toata europa e mai la stanga decat anglo-saxonii, asta e
    au fost niste nume serioase si in europa: adenauer, de gaulle, de gasperi (8 ani prim-ministru in italia, cred ca e un record); cum au obtinut un pic de prosperitate (cu banii americanilor, de altfel) cum au dat-o pe social-democratie europenii nostri

    razvan

    01/02/2010 at 8:22 pm

  37. Italia nu e de dreapta. Inchipuiti-va ce ar insemna sa fie acum la noi Voiculescu prim-ministru. Berlusconi e un Voiculescu ceva mai destept.

    maraco

    01/02/2010 at 8:25 pm

  38. rideti, fratilor, rideti:

    Preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Gheorghe Flutur, RESPINGE amplasarea unei statui de gheaţă a Elenei Udrea la baza pârtiei de schi care va fi inaugurată la sfârşitul săptămânii viitoare,

    :mrgreen:

    orangeskorpion

    01/02/2010 at 8:25 pm

  39. continuare:

    Nu face nimeni nici o statuie, dezaprob acest mod de gândire. Celui care a spus asta o să-i cer notă explicativă şi va fi sancţionat, dacă are asemenea fantezii. Nu se poate aşa ceva, e sinucigaş”, a afirmat Flutur

    s-au timpit de tot

    orangeskorpion

    01/02/2010 at 8:26 pm

  40. @skorpi, gata va fi exmatriculat din partid! Astia chiar au inebunit de tot, pe cuvant!

    Theophyle

    01/02/2010 at 8:27 pm

  41. @skorpi :D!! E interesant cum ar fi aratat statuia. Poate doamna Elena pe cal alb? S-ar fi topit oare la o sarutare :)?

    maraco

    01/02/2010 at 8:31 pm

  42. @skorpi
    Adica o statuie de gheatza-gheatza, da` cam nurlie ? 🙂 🙂

    Tzepelica

    01/02/2010 at 8:33 pm

  43. Da’ de ce sa nu-i faCACA STATUIE.
    Eu dezaprob acest soi de negativism ! 🙂

    tibi

    01/02/2010 at 8:33 pm

  44. invidioaselor, geloaselor,

    invidisiolor, gelosilor,

    ati vrea voi!
    🙂

    orangeskorpion

    01/02/2010 at 8:35 pm

  45. @skorpi
    Propun sa fie ecvestra… 🙂

    Tzepelica

    01/02/2010 at 8:36 pm

  46. @Theophyle – scuze pentru insistenta. Poate conceptul de „dreapta” e mai neclar in ziua de azi?
    @razvan – da, si mie mi se pare ca asa e. Numele alea raman cam izolate…

    Diana

    01/02/2010 at 8:36 pm

    • @Diana astazi europa din multe motive pe care le voi discuta pe blogul meu doctrinar incearca ceea ce ei numesc (si eu) „Calea a Treia” (Giddens) sau la inovatii in politica publica de genul „workfare„. Un fel de hibrid scandinavic extrem de interesant carre chiar valoreaza o discutie.

      Theophyle

      01/02/2010 at 8:43 pm

  47. Am ramas si eu statuie
    Pe Elena vor sa puie
    Este Nutzi, nu-i codoi
    Fara numar euroi
    Gheata macar se topeste
    Dar Udrea tot se lipeste
    Si-o mai sta la ministreasa
    Ca e o doamna foarte aleasa

    Creanga

    01/02/2010 at 8:36 pm

  48. Oare ce tehnici speciale s-ar fi folosit sa nu cada gheata de pe (in) decolteu ;)?

    maraco

    01/02/2010 at 8:37 pm

  49. timi,
    nebunaticule!
    🙂

    orangeskorpion

    01/02/2010 at 8:39 pm

  50. Rau domne’ Flutur asta, nu ne lasa si pe noi sa ne bucuram de opera de arta!

    maraco

    01/02/2010 at 8:41 pm

  51. maraco
    😆

    orangeskorpion

    01/02/2010 at 8:41 pm

  52. @skorpi, cum ai facut fetisoara aia care rade la mine tot timpul?

    Stii ca EU e obsesia mea ;)!

    maraco

    01/02/2010 at 8:43 pm

  53. @skorpi
    Ma gandeam la o chestie serioasa : Udrea calare pe reforma statului roman.
    A propos de reforma, Constitutie etc., ia uite ce zicea P.P. Carp in sec. al XIX-lea :
    „Relele de care suferă ţara şi care se pun pe contul Constituţiunii de exemplu, dependenţa puterii judecătoreşti de puterea executivă vor rămâne aceleaşi cu sau fără modificare”.
    Carp era împotriva revizuirii pentru că poporul, văzând că aceasta nu a adus îmbunătăţiri însemnate, va crede că revizuirea nu a fost destul de cuprinzătoare şi va cere alta şi apoi alta…pana in zilele noastre si chiar dupa, n`asha? 🙂 🙂

    Tzepelica

    01/02/2010 at 8:44 pm

    • @timi, ai dreptate, cred ca omul a fost un mare politician si vizionar, ma refer la Carp, bineintzeles.

      Theophyle

      01/02/2010 at 8:46 pm

  54. putina seriozitate:

    Valeriu Stoica:

    „Sunt mai multe propuneri în legătura cu numele şi sigla PD-L, una este aceea pe care o evocaţi, cu precizarea că ar trebui adoptat şi semnul PPE, care este inima. Propunerea a fost făcută de Sorin Frunzaverde. Eu sunt de acord cu această propunere, dar există un impediment juridic care trebuie să fie analizat. Sunt şi alte partide care au această denumire. Este nevoie să găsim o soluţie care să fie în acord cu legea partidelor politice. Există însă şi alte propuneri: să se păstreze numele actual şi să se schimbe doar sigla. În oricare variantă, nu se pune problema abandonării ideilor liberale din programul nostru politic. Doctrina populară este o matcă în care sunt integrate toate curentele dreptei: creştin-democraţia, liberalismul clasic, conservatorismul şi centrismul democrat.

    Aceasta doctrină a fost adoptată de partidul nostru în 2007 şi este înscrisaăin programul politic. Nu se pune deci problema unei schimbări de doctrină, ci numai, eventual, a unei schimbări privind numele şi sigla partidului”, a declarat astăzi într-o interviu acordat HotNews, Valeriu Stoica.

    orangeskorpion

    01/02/2010 at 8:44 pm

    • @skorpi, Stoica a inceput sa bata campii, nu ca nu i-a batut si inainte.

      Theophyle

      01/02/2010 at 8:47 pm

  55. @maraco,
    doua puncte, apoi cuvintul lol, iarasi doua puncte
    😆

    orangeskorpion

    01/02/2010 at 8:45 pm

  56. Parca Valeriu Stoica era un teoretician al liberalismului. Acum si-a schimbat specializarea?

    maraco

    01/02/2010 at 8:48 pm

  57. @skorpi 😆 multumesc!

    maraco

    01/02/2010 at 8:48 pm

  58. @maraco, Stoica este un cameleon, asta este!

    Theophyle

    01/02/2010 at 8:49 pm

  59. ThPh,
    deci bate cimpiile patriei stoica?

    maraco,
    cu placere
    🙂

    orangeskorpion

    01/02/2010 at 8:49 pm

  60. @TheoPh, pacat, e un om destept, care ar fi putut fi util politichiei din RO.

    maraco

    01/02/2010 at 8:53 pm

  61. maraco, intr-adevar pacat. Pentru politica ai nevoie de talent si timp. El nu le are!

    Theophyle

    01/02/2010 at 8:56 pm

  62. ThPH,

    daca nu Valeriu SToica atunci cine, please!!!

    orangeskorpion

    01/02/2010 at 8:58 pm

  63. ce gusturi proaste pot avea uneori femeile:

    Preşedintele PNL, Crin Antonescu, a fost votat de cititoarele unica.ro ca fiind „cel mai sexy politician român”.
    :mrgreen:

    creanga, please, versuri cu: statuia lui udrea si sexosul crin!
    🙂

    orangeskorpion

    01/02/2010 at 9:01 pm

  64. Skorpi, Cristii Preda.

    Theophyle

    01/02/2010 at 9:02 pm

  65. @skorpi :lol:, :lol:! Da ala verde cum se face?

    Cititoarele unica au gusturi proaste. Oricum, in perechea EU-CA, EU este sigur barbatul :)!

    maraco

    01/02/2010 at 9:05 pm

  66. Crin e mai frumos ca sexu`
    (nu spui care, e mister).
    Udrea merita statuie
    (pe cal, ca un cavaler).

    Tzepelica

    01/02/2010 at 9:06 pm

  67. @Tzepe :lol:!

    maraco

    01/02/2010 at 9:09 pm

  68. maraco,

    doua puncte, apoi cuvintul mrgreen, iarasi doua puncte
    :mrgreen:

    orangeskorpion

    01/02/2010 at 9:11 pm

  69. @orange – of si valeu. Sa ma iertati, prieteni, Crin parca-ar fi mort demult si conservat in formol.
    E drept ca nu citesc reviste „glossy”.

    Diana

    01/02/2010 at 9:12 pm

  70. maraco, dar pe locul III stii pe cine „ati votat”????

    pe…..basescu!!!
    daca ala este barbat sexi, sa moara veta
    🙂

    orangeskorpion

    01/02/2010 at 9:12 pm

    • Avand in vedere cati au vrut sa i-o „traga” ar trebui sa fie pe primul loc 🙂

      eugeni

      02/02/2010 at 1:10 am

  71. @skorpi, multumesc inca o data!

    :mrgreen: pentru „simpaticii” din PDL!

    maraco

    01/02/2010 at 9:13 pm

  72. @skorpi, adica tu le dai dreptate unicelor? Crin mai sexi decat Base :lol:? Base chiar e atragator. Nu se compara cu formolizatul Crin (@Diana :)). Base atrage pentru ca inspira putere si siguranta. Dar gata, ma opresc aici, ca dupa aia intelegeti de unde vine obsesia mea pentru EU :lol:.

    maraco

    01/02/2010 at 9:18 pm

  73. V. Stoica :

    „Ca sa vorbim de reforma in PDL, ar trebui sa constatam ca bazele programatice adoptate de PDL la 15 decembrie in 2007 sunt eronate. Am revazut programul politic al PDL, si sunt si astazi de acord cu acele baze programatice. Nu simt nevoia sa schimb nimic din acele baze programatice.”

    Care va sa zica, noi n-avem nevoie de reforma, suntem perfecti !

    „Nimeni nu-l impiedica pe domnul Preda sa se exprime in afara partidului pe teme care tin de electorat.”

    Deci problemele care tin de partid nu trebuie discutate cu electoratul.

    Aferim, coane !
    Nu ma asteptam la un asha afront. 😦

    Tzepelica

    01/02/2010 at 9:18 pm

  74. Buna seara si buna sa va fie inima!
    😆

    maya

    01/02/2010 at 9:19 pm

  75. Buna, maya !
    Ma bucur sa te vad. 🙂

    Tzepelica

    01/02/2010 at 9:21 pm

  76. skorpion
    😆
    Servus!

    Preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Gheorghe Flutur, RESPINGE amplasarea unei statui de gheaţă a Elenei Udrea la baza pârtiei de schi care va fi inaugurată la sfârşitul săptămânii viitoare
    😦 😦 😦

    Preşedintele PNL,Crin Antonescu, a fost votat de cititoarele unica.ro ca fiind “cel mai sexy politician român”
    😦 😦 😦

    Este ceva epidemie de bolonzeala si eu nu am auzit? 🙄

    maya

    01/02/2010 at 9:22 pm

  77. @Tzepe, adica domn’ Preda nu are decat sa vorbeasca cu electoratu’ ce-i place lu’ electoratu’, ca in partid ne vedem noi de treaba. Foarte dezamagitor Stoica :(.

    maraco

    01/02/2010 at 9:23 pm

  78. Tzepelica
    😆
    Servus!

    Si eu ma bucur sa te vad! 🙂

    maya

    01/02/2010 at 9:24 pm

  79. @Buna seara Maya! Poate ar trebui gasita o reteta de cafea impotriva bolanzelii :)!

    maraco

    01/02/2010 at 9:24 pm

  80. @maraco
    De unde se vede ca teoreticianul Stoica e rupt de practica.
    Chestie pe care o cam stiam.

    Tzepelica

    01/02/2010 at 9:25 pm

  81. salve, maya,

    epidemia asta de bolunzeala ne-a imbolnavit si pe noi….
    devenim bolunzi
    🙂

    orangeskorpion

    01/02/2010 at 9:25 pm

  82. @Tzepe nu cred ca e vorba de practica, ci de orgolii (nu-i nimeni mai teoretician ca el) si de interese. Pacat!

    maraco

    01/02/2010 at 9:27 pm

  83. @orangeskorpion
    Ooo, eu ateu ma inchin
    Cica cel mai secsi-i Crin
    Fratilor nu-i de mirare
    Are plete si culoare
    Unica e pentru don’soare
    Ce viseaza balansoare
    Deci e clar, e aspectul
    Ca n-au citit prospectul
    Forma fara fond fireste
    Da din gura ca un peste
    Dar luceste de briliantina
    La trei vorbe o …mirosina
    Hai ca mult ne parfumeaza
    Pe Becnam il egaleaza

    Creanga

    01/02/2010 at 9:28 pm

  84. @maya
    Pt. cafeluta de dimineata (Leoncavallo): 🙂

    Tzepelica

    01/02/2010 at 9:28 pm

  85. Tzepelica
    🙂
    Ma gandeam la o chestie serioasa : Udrea calare pe reforma statului roman

    😆 😆 😆
    Adica pe situatie!

    Vorba cintecului :daca NU ar fii de plins,as ride!

    maya

    01/02/2010 at 9:29 pm

  86. @Tzepelica – da, e rupt de practica, mai degraba birocrat decat politician. Nu cunosc bazele alea programatice, dar tare imi „miroase” ca-s vorbe goale.

    Diana

    01/02/2010 at 9:31 pm

  87. Deh, dupa cum se vede, pe mine teoria ma omoara 🙂

    Diana

    01/02/2010 at 9:32 pm

  88. @Diana
    Nenea Iancu, saracu`, despre politicienii nostri :

    „Eu nu cer de la orator să mă lumineze, îi pretind să mă-ncălzească. Oratorul trebuie să vină la tribună furios ca un leu, şi când o striga odată Fraaţilor! să mă facă pe mine, fratele lui, să sar din loc. El n-are nevoie să spună nimic de la tribună; dar trebuie să mă-nfierbânte; să mă asude; să nu-mi dea pas să mai judec; să mă aiurească; să mă clatine fără a mă lăsa să răsuflu; să-mi dea creierul de pereţii capului prin salturi enorme de propoziţii, chiar ilogice, chiar absurde, stupide dacă e nevoie, numai să fie calde şi spontanee, până m-o năuci, până m-o face să scrâşnesc din dinţi şi să strig ca un turbat: sus poporul!”

    😆

    Tzepelica

    01/02/2010 at 9:37 pm

  89. maroco
    😆
    Servus!

    Reteta de cafea?Si asa-s „agitati”!
    Poate picioarele intr-un lighian cu apa rece si punga cu gheta pe cap,doar,doar or reusi sa se „reformeze” intii pe ei! 😆

    maya

    01/02/2010 at 9:37 pm

  90. timi,

    citatul dat de tine mi-aduce aminte de sexosul crin la primul tur..

    orangeskorpion

    01/02/2010 at 9:39 pm

  91. Tzepelica
    😆
    Multumesc! Buna si frumoasa „cafea”! 🙂

    maya

    01/02/2010 at 9:39 pm

    • Cu placere ! 🙂

      Tzepelica

      01/02/2010 at 9:45 pm

  92. intrebare interesanta la EVZ:

    Credeţi că Monica Macovei ar putea fi preşedinte al PDL?

    52% au raspuns DA!

    orangeskorpion

    01/02/2010 at 9:41 pm

  93. skorpion
    😆
    Servus!

    Atita infantilism la oameni mari si „mari” …. 😦
    Bolond,bolond,dar la …ciolan!
    Oare nu li se „apleaca” deja?

    maya

    01/02/2010 at 9:44 pm

  94. creanga,
    te-am vaz’t!
    🙂

    maya,
    niciodata nu-i de-ajuns, nu stii???

    orangeskorpion

    01/02/2010 at 9:45 pm

  95. @Tzepelica – mda, mai degraba pentru „simturi” decat pentru „judecata”…Asta-i populismul, fratzilor 🙂
    @orange – Crin pe naiba, Crin e „zombie”. Crin e dintr-un film de serie B –> C. Nici la primul tur nu arata prea viu.
    Citatul il descrie mai bine pe Base, in momentele de mare „priza” la public.

    Diana

    01/02/2010 at 9:49 pm

  96. Hotnews :
    „Ungaria solicita impunerea unei interdictii la nivel european privind utilizarea cianurilor in exploatarile miniere, a declarat luni, intr-o conferinta, seful comisiei parlamentare pentru mediu din aceasta tara, Andor Nagy, relateaza agentia MTI.

    Nagy a precizat ca Ungaria a adoptat recent, in decembrie anul trecut, o lege care interzice tehnicile miniere de extractie pe baza de cianuri si considera ca aceasta interdictie ar trebui extinsa in toata Europa.

    Oficialul ungar a facut aceste declaratii in cadrul unei conferinte ce comemoreaza zece ani de la producerea accidentului ecologic de la Baia Mare, cand mari cantitati de cianura s-au deversat in raul Tisa, afectand grav fauna din regiune.”

    Tzepelica

    01/02/2010 at 9:50 pm

  97. Buna seara,
    Ce vedeti voi aici e doar partea de deasupra apei a aisbergului. Maine am sa citez, nu scriu, despre partea de desubt. Nu e trist, e sinistru.

    Dan Selaru

    01/02/2010 at 10:03 pm

  98. timi,

    cintec despre accidentul ecologic de la Baia Mare….asa pare

    orangeskorpion

    01/02/2010 at 10:03 pm

  99. Creanga
    😆
    Servus!
    Si eu te-am vazut! 😆

    maya

    01/02/2010 at 10:05 pm

  100. Diana
    😆
    Servus!

    maya

    01/02/2010 at 10:06 pm

  101. Trist de tot postul dar si foarte adevarat.
    @theophyle, merg pe ideea ca Basescu s-a plictisit de ce se intampla in PDL si cam si-a luat mana dupa ei.
    @skorpion, apele cred ca se vor limpezi in curand si probabil ca Monica Macovei si Cristian Preda, poate si o parte a grupului liberal (minus Stoica probabil) vor cam spune „pa” PDL-ului. Degeaba sustin peste 50% din votantii partidului, via EVZ, ca ar putea fi un bun presedinte.

    clemycali

    01/02/2010 at 10:07 pm

  102. Buna seara all!
    Tzepelica Apropos de cianura si Ungaria. Bravo Ungariei! Acum o seara sau doua, o distinsa europarlamentara din partea Romaniei (daca nu ma insel sotia distinsului Chuky, scuze daca ma insel), intrebata fiind de cianuri la B1 Tv a raspuns ca este un procedeu utilizat pe larg in UE, dand ca exemplu Suedia. In gand i-am urat numai de ‘bine’ si tare necrezand ca intr-o tara civilizata se mai procedeaza asa. Cand a fost intrebata de expertiza domniei sale a inconjurat toate gardurile, fara sa raspunda decat ca este expert intr-o comisie a UE.

    demeter

    01/02/2010 at 10:13 pm

  103. Apropos de Cianuri
    Revista As publica de ani de zile articole, interviuri cu specialisti despre utilizarea cianurilor si totzi s-au pronuntzat impotriva. Dar, probabil, unii doresc sa mai experimenteze pe spinarea Romaniei o poluare in plus.

    demeter

    01/02/2010 at 10:16 pm

  104. @clemycali – asta ar fi inceputul sfarsitului pentru PDL.

    Diana

    01/02/2010 at 10:16 pm

  105. @Diana, sunt in prag de colaps oricum. Tu crezi ca un PDL condus de Videanu, Blaga, Berceanu, Udrea si in care vocile gen Macovei, Preda, Voinescu (poate da, poate nu) vor fi trecute la index va avea prea mult succes? Nu. Un astfel de partid, ma refer la fostul PD, a obtinut maximum 11%. Fara Basescu si fara personalitatile de genul Monicai Macovei, PDL se va zbate undeva in jurul lui 20%. Cu un astfel de rezultat nu ajungi prea departe. Si se va vedea asta foarte clar la alegerile ptr Parlamentul European cand presimt ca or sa le cam faca vant de pe lista „scandalagiilor” de acum. Asta daca nu cumva la Congres se mai indreapta lucrurile. Ceea ce nu prea cred ca se va intampla. Din pacate.

    clemycali

    01/02/2010 at 10:26 pm

  106. @clemycali – cred ca 20% e mult, vom vedea.
    Bietii pedelici, de acuma chiar traiesc intr-o lume a lor…

    Diana

    01/02/2010 at 10:33 pm

  107. […] more here: Criptograme portocalii: Reformă? Care reformă? This entry is filed under Romania – Blogs, Theo-Phyl. You can follow any responses to this entry […]

  108. @all
    😆
    Noapte buna si ingerasii sa va aiba in paza! 🙂

    maya

    01/02/2010 at 10:58 pm

  109. Noapte buna all din partea noastra!

    demeter

    01/02/2010 at 11:00 pm

  110. Noapte buna tuturor…

    Diana

    01/02/2010 at 11:05 pm

  111. Hotărât lucru e ceva ce-mi scapă !!!
    🙄 🙄 🙄

    Cre’ că este a 4-a sau a 5-a postare pe aceeaşi temă şi nici acum nu a desluşit motivaţia întregii istorii.

    Dacă declarativ premisa existenţei unui „fond” care să justifice necesitatea reformei este considerat pilon de bază, faptul că NICĂIRI nu este abordat acest fond este cel puţin ciudat.
    Pe bloage ambiţioase se toacă de tri săptămâni aceeaşi poveste, fără ca măcar o singură dată să se facă referire la conţinutul vestitei „reforme”.
    Se vorbeşte doar despre oameni.
    Să înţeleg că ” fondul reformei” înseamnă schimbarea unor oameni cu alţi oameni ?
    Interesantă abordare.
    Eu credeam că tocmai asta e forma.

    Undeva, la o rădăcină, mi se pare ceva în neregulă.
    Musai să-mi găsesc timp să pun doo vorbe.

    civiq

    01/02/2010 at 11:05 pm

    • Civiq salut,

      Reformatorii au prezentat o „hartie” care continea aproximativ 30-35 de puncte. Am sa-ti reproduc 3.

      1. Selectarea alesilor electorali, adica cei care vor reprezenta partidul de la functia de consilier local si pana la parlamentar. Proceduri: cum si cine.

      2. Selectarea cadrelor pentru functii politice si profesionale care nu sunt alese. De la consilier si pana la nivel de secretar de stat. Proceduri: cum si cine.

      3. felul in care sunt conduse filialele, fondurile stribuite acestor filialelor si felul in care sunt cheltuite aceste fonduri.

      Draga Viq daca tie nu ti se par aceste lucruri importante, eu cred ca trebuie luptat pentru ele. Tot ceea ce doresc acesti oameni este ruperea nodului gordian intre afaceri si politica si strpirea punctelor care dau dependenta si pot produce coruptie.

      Theophyle

      01/02/2010 at 11:51 pm

      • Theophyle,

        1. Selectarea aleşilor electorali ai unui partid trebuie să se facă dintre MEMBRII RESPECTIVULUI PARTID !!!!
        Nu ieşi în campanie cu plasa de fluturi să prinzi un Sever, un Paleolog sau alţi Cristieni…
        Ăia NU fac parte din partid.îSe înscriu de nevoie, că aşa zice legea. SĂ poată figura pe lista ta.
        Dacă o faci totuşi, asta înseamnă că partidul tău e prost, e slab, nu are oameni potriviţi, iar prin agăţarea ălora strălucitori la insectarul public vrei să atragi/păcăleşti mai mult sau mai uţin electoratul.

        Dacă propunerea de care faci vorbire vizează ca cei ce reprezintă partidul pe viitor să aibă o vechime minimă în partid, cred că este debun augur.Nmai că în acest caz respectivii propunători sunt de o ipocrizie strigătoare la cer. TOŢI, de la Macovei la Sever şi de la Preda la Paleologu, sunt „fluturi”.

        2. Selectarea cadrelor pentru funcţii care nu se aleg nu se poate face decâtprin decizia celui asupra căruia se răsfrânge respnsabilitatea respectivei funcţii. Dacă răspunderea e punctuală/personală (a preşedintelui partidului, a altui oficial) EL e cel ce decide cine ocupă funcţia.
        Dacă răspunderea e colectivă, a întregului partid, atunci personul se alege în forurile de decizie respective şi suntem în altă situaţie.
        Să fiu mai clar: omul pentru fncţie ori se alege ori este numit.
        Nu poţi să numeşti ceva ce … se alege(selectează). E un nonsens.

        3. Felul în care sunt conduse filialele, fonduri şi toate cele sunt responsablităţi ale şefilor filialelor respective.

        Dacă filialele alea funcţionează după ureche, fără nici o regulă privind alocările şi cheltuirile de fonduri… şamd, atunci astea trebuie făcute.
        Eu mă îndoiesc că în statut nu sunt reglementate criteriile de funcţionare sau de alocare de fonduri.
        Poate nu sunt respectate, poate unele filiale sunt favorizate, primesc mai multe fonduri pe alte criterii decât cele stipulate… dar asta-i altă poveste.
        Dacă statutul nu e respectat, nu te apuci să-l schimbi, ci ceri aplicarea lui.
        Poate o fi, nu cunosc statutul PDL şi nici nu cred că e hătărâtor pentru votul meu.

        În general însă cele de mai sus vizează schema de funcţionare internă a PDL. Schemă în care poate persoane cu anume abilităţi beneficiază de un punctaj mai important decât altele cu performanţe în alte direcţii.

        Poate că un om de afaceri, spre exemplu, este apreciat mai mult decât un profesor universitar şi este considerat mai potrivit pentru a manageria un compartiment economic. (Îmi imaginez asta după atitudinea lui Preda).
        Poate e bine poate nu. E important să fie bun în postul ăla.
        Dar a opera schimbări la nivelul ăsta nu înseamnă reformă după părerea mea. Sunt reglări funcţionale, de optimizare, eficientizare… şi cum vrei să le mai zici.

        Iar lupta deschisă, declarată public, împotriva unor persoane situate în prima linie a partidlui, indiferent cine ar fi ele, este clar o luptă pentru putere, şi are şi mai puţină legătură cu „reforma”.

        Aşa că dragă The, nu
        NU mi se par lucruri care se încadrează în „reformarea unui partid”.

        Boc aplică programul de tăiat în carne vie a aparatului adminstrativ de stat, îşi asumă răspunderea guvernului pe legea pensiilor… şamd.

        Schimbă-l, pune-l pe ICSulescu care nu mai concediază pe nime, creşte numărul de funcţii în administraţie, salariul minim pe economie, şi-şi asumă răspunderea pe impozitul progresiv.
        Asta înseamnă REFORMĂ.
        PDL se schimbă. Nu la nivel de Ion-Gheorghe-Vasile, ci la cel profund.

        Şi invers e valabl.
        Dacă PDL cu Boc în frunte o coteşte la stânga, reflectat concret în acţiunile guvernului, atunci pui pe altcineva în locu-i care rămâne pe trotuarul drept.

        Focalizarea asta pe nume, pe indivizi, pe persoane punctuale, de parcă ar fi Dumnezei scoborâţi accidental pe asfaltul urbei, este o etapă ce trebuie depăşită, după părerea mea.

        viq

        02/02/2010 at 3:03 pm

  112. Noapte buna la toata lumea si multumesc pentru vizita, sper ca ne vom citi si maine 🙂

    Theophyle

    01/02/2010 at 11:57 pm

  113. Va urez Noapte Buna, Tuturor. 🙂 !

    Nu stiu daca inteleg eu bine, dar mie mi se pare ca Real-Politicul a devenit o frina mai mare decit abordarea iliesciana a politicii din Ro inspre o reforma necesara.

    Admitem noul, sau mai dormim citeva decenii. Parerea mea. NB.

    tibi

    02/02/2010 at 12:01 am

  114. Theopyle,

    Mulţam de anunţ.
    Eşti un domn. 😉

    Eu am însă reţineri la povestea asta.

    Cele de mai sus privind „reforma” mie mi se par că intră în categoria „formă”.
    Asta pentru că vorbeam mai sus de „formă şi fond”.

    Fondul e doctrina de bază a partidului, orientarea lui politico-economică, iar forma e reprezentată de mijloacele/persoanele prin care duce acest lucru la îndeplinire.
    Personal nu mă interesează mai mult forma decât fondul !!!!

    Tot ce e acolo priveşte strict mişcarea oamenilor în interior. Ca să nu mai spun că diabolizarea lui Blaga sau Videanu mi se pare cel puţin exagerată.

    E târziu acum, o să detaliez mâine dacă am puţin timp.

    viq

    02/02/2010 at 12:17 am

  115. Razvan :
    Ma bucur ca ti-am oferit prilejul,,sa mori de ras”(sper ca de ieri sa fii inviat).Sa stii ca nu am vrut sa fiu malitioasa ci am solicitat, indirect, lamuriri ;cand voi dori sa fiu malitoasa te asigur ca vei vedea .Urmareste fraza de inceput :
    ,,Fiind simpatizant portocaliu, de sorginte conservatoare, sunt extrem de bucuros ca partidul pe care l-am sustinut merge cu soliditate si cu maximum avant, promovand teoriile inaintasilor. Nu cred ca Titu Maiorescu ar fi mandru de promovarea “formelor fără fond” de catre corifeii liberal-conservatori romani, stimabilii “grei” ai partidului portocaliu. ”Nicaieri ,,promovarea” nu este pusa in ghilimele in text,deci oricine e de buna credinta va fi de acord ca puteai sa ieie chestiunea si cu alternativa ,,serioasa,si cu cea ,,ironica”.Interventia mea solicita lamuriri pornind de la ce stiam eu despre doctrina junimistilor, iar Theophyle mi le-a dat rapid, scurt si lamuritor.
    Cat despre nicole, se stie sa ea este o specialista in doctrine politice.

    Loda

    02/02/2010 at 8:16 am

    • Of, Loda, Loda

      – ideea e ca tu de obicei te iei punctele slabe (sau pe care tu le consideri slabe) expuse de ceilalti si le critici, numai ca, de data asta, orbita fiind de pasiunea ta acida, nu ai vazut ca fraza respectiva era doar o ironie a lui teofil si ai ramas in off side, de aici hazul meu;
      – in loc sa critici tot timpul, ar fi frumos ca din cand in cand sa spui si tu ce opinie ai despre un subiect, nu sa le vanezi altora (presupusele) greseli; ar fi o dovada de buna-credinta si de dorinta de dialog real;

      razvan

      02/02/2010 at 9:04 am

  116. @viq
    Persoanele (forma) de la varful partidului trebuie sa corespunda fondului, adica doctrinei.
    Si daca Prigorius/EBA/Ridzi/Udrea/Berceanu sunt considerati reprezentativi/corespunzatori doctrinei PDL, inseamna ca eu m-am inselat cumplit cand am votat partidul asta.

    Stiu ca intelegi foarte bine cum sta treaba, da` incerci sa te imbeti cu apa rece.
    Pe vremea asta merge o palinca… 🙂

    Tzepelica

    02/02/2010 at 8:56 am

    • Timi,

      Eu am votat programul, acţiunile, măsurile.
      Dacă la ele s-a înhămat Boc sau piratul, norocul lor.
      Dacă se înhîma Crin sau Tăriceanu, era la fel.

      Nu mă interesează dacă acţiunile cu pricina sunt făcute de EBA, Dâncu, Ridzi, Orban, Udrea sau cine o mai fi.
      Poate fi şi Mickey Mouse.

      NUMA SĂ FACĂ !!!!

      Băsescu face ce a zis că face. Punct cu punct, după tabel.
      PDL, prin braţul acţional al premierului, face ce a zis că va face. Punct cu punct. După tabel.
      Câtă vreme sunt în grafic, nu am altă pretenţie decât să reziste.

      Eu nu am votat oameni.
      Nu l-am votat pe Mircea Diaconu, deşi-mi place ca actor şi ca om, pentru că orientarea formaţiunii unde s-a dus nu s-a potrivit cu cele ce voi eu să facă.

      Dacă tu ai votat oameni, te priveşte.
      Probabil că dacă Preda se înscria în PNL, votai PNL.
      Este maniera ta de evaluare şi capacitatea ta de a alege.

      viq

      02/02/2010 at 3:14 pm

      • „Băsescu face ce a zis că face. Punct cu punct, după tabel.
        PDL, prin braţul acţional al premierului, face ce a zis că va face. Punct cu punct. După tabel.
        Câtă vreme sunt în grafic, nu am altă pretenţie decât să reziste.”

        Pai hai sa vedem daca sunt in grafic.
        Prigorius ? A luat-o in barba de la batranu` securist PNL.
        EBA ? Doar se marita, n-am auzit de alte realizari la Bruxelles.
        Ridzi ? I-a mancat procente bune piratului.
        Udrea ? Turismu` e falimentar da` banii s-au papat.
        Berceanu ? Da in gropi, pe toate soselele patriei.
        Someri ? Acu` ajungem la 1 mil.
        Agricultura ? Zero.
        Industrie ? Videanu incearca sa repare, cu cele 2 companii din energie, ce a stricat Berceanu cand a spart RENEL.
        Servicii ? Ha ha ha…sa fim seriosi…
        Educatie ? Aici trag oleaca de nadejde.
        Sanatate ? Cu Cercel-gripa porcina e limpede, n`asha ?
        Fonduri UE ? Acu` invata doamna ministru cum se fac proiectele, cum se atrag Euroii.
        Justitie ? Mi s-au lungit urechile asteptand tzepele din Piata Victoriei.

        Punct cu punct, dupa tabel, n`asha ? 🙂

        Tzepelica

        02/02/2010 at 3:35 pm

        • Măi Timi,

          mai că uitasem cum vezi tu lucrurile de când nu ne văzurăm.

          Mi-ai adus aminte.

          Începi să semeni cu susţinătorii penelişti.

          Bagi d’a valma pe Prigoană cu EBA şi cu obiectivele justiţiei de faci invidioasă orice ciorbă de potroace.

          Stimabile, Prigoanăspe exemplu, e un subiect pe care nici eu nu-l înţeleg deocamdată.
          Pe tine însă fapul că nu înţelegi unele lucruri pare că nu te opreşte să dai verdicte.

          Bine că pui cazul respectiv în cârca lui Berceanu, sau Blaga… sau dracu ştie cui o fi, în capul tău.
          Totul e să fie acolo, în curtea dinozaurilor care trebuie schimbaţi.
          Adevărul este că juniorul a fost susţinut de Voinescu, care e din „noul val”. Voinescu care e cu cel puţin două clase politice peste Preda.
          Sunt fragmente ce nu se potrivesc tabloului.
          Motiv penru care eu consider că nu am date suficiente să trag concluzii atât de radicale ca tine.

          Poate fi la mijloc coagularea unui trend antiPD, probabil a susţinătorilor unui curent ce a migrat în zona portocalie cu barca PLD.
          E interesant de urmărit aspectul. Posibil or fi tensiuni acolo care ies la suprafaţă sub diverse forme altminteri fără cauze logice.
          Mă rog.
          Sunt multe aspecte asupra cărora nu am explicaţii fiabile încă. Nu mă ocup de politică mai mult decât un simplu alegător şi nici nu am intenţia să-mi pierd bucăţi importante de viaţă cu asta.

          Am convingerea că voi afla curând cauzele şi detaliile poveştilor ăstora.

          Dar tu ştii, tată !
          Tu ştii tot.
          Felicitări.

          Eu nu am certitudini ca ale tale.

          Şi nu-s omul care să mărşăluiesc în pluton la comandă, ceea ce poate deranjează plutonul.

          Dar e mai bine să fie el supărat pe mine decât eu.

          Spor la treabă.

          civiq

          02/02/2010 at 10:38 pm

  117. Cu ei s-ar putea reforma administratia.
    Si totusi…

    „Nu mai puţin de 6 milioane de euro. Atât a plătit statul român pentru studiile la universităţi precum Oxford sau Cambridge, ale unor tineri merituoşi. Potrivit contractului pe care l-au semnat, tinerii ar fi trebuit să se întoarcă în ţară ca să revigoreze administraţia locală, unde ar fi trebuit să ocupe nu orice fel de posturi, ci unele de conducere.”

    S-au întors de la studii si au constatat ca nu-i angajeaza nimeni…concursurile la care isi depun CV-ul sunt anulate imediat dupa inscrierea lor…

    http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/885049/Tinerii-scoliti-de-stat-cu-milioane-de-euro-refuzati-de-sistem/

    Tzepelica

    02/02/2010 at 9:15 am

  118. razvane ;
    Daca urmareai, puteai vedea ca mi-am expus opiniile, necritice la multe teme :cea cu justitia, cea cu republica parlamentara ;curios ca nimeni nu mi-a raspuns la ele.Sunt foarte multe teme unde sunt total de acord cu Theophyle si atunci spun doar acest lucru, nu are sens sa reiau argumentele sale.Sunt teme la care am nelamuriri si nu ma jenez de loc sa-l intreb pe Theophyle, care intotodeauna isi face putin timp si-mi ofera lamurirle cerute, sunt teme la care am partial alta opinie si nu ezit sa mi-o fac cunoscuta, chiar daca este considerata ,,critica”.De exemplu, am incercat sa te lamuresc de ce nu am fost, de data aceasta, rautacioasa si ti-am citat doua fraze care puteau fi interpretate ca o afirmatie serioasa sau ca o ironie, ,crima mea” a fost ca nu mi-am dat seama ca este o ironie si am cerut lamuriri,bazandu-ma pe niste lucruri pe care le cunosteam.Tu, dupa ce ai terminat de ,,murit de ras” mi-ai raspuns ca si cand postarea mea, voit lamuritoare,de la 8;16, nici nu ar fi existat? Ce concluzii pot eu, in aceste circumstante ,sa trag privind mult recomandata ,,buna credinta”?
    Eu pot, daca doresti, sa-ti dau linkuri spre postarile mele in care mi-am expus serios opiniile pe care tu, cu acel ,,crtici tot timpul” probabil le-ai trecut cu vederea.

    Loda

    02/02/2010 at 9:27 am

  119. Adica sa mai avem SI linkuri la postarile Lodei? Feri, Doamne! 😆

    nicole

    02/02/2010 at 10:51 am

  120. Nicole buna dimineata
    ‘Ma-i’ bagat de tot in ceata
    Revin acum la tema
    Portocala este crema
    Un remix de batausi
    De cuminti si jucausi
    Mama ce va expLoda
    Cei ce nu-l plac pe Voda

    Creanga

    02/02/2010 at 11:18 am

  121. Buna Dimineata 😆
    Postare Noua 🙂

    Theophyle

    02/02/2010 at 11:20 am

  122. nicole :
    Doar ,,amenintam” 🙂

    Loda

    02/02/2010 at 11:30 am


Comentariile sunt închise.