Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

„Independentii” in legislativul Romaniei

Ultimele numaratori politice in Parlamentul si Senatul  Romaniei ne indica prezenta a 28 de parlamentari (senatori si membri ai camerei inferioare). Acest grup parlamentar devine  important in viitoarele jocuri politice, ajungand intr-o pozitie hotaratoare intr-o viitoare alianta. Cine sunt acesti oameni si cum au aparut? Sunt ei niste oportunisti sau sunt ei adevaratii reprezentanti ai electoratului care i-a ales prin vot uninominal? Greu de raspuns, avand in vedere ca o parte din ei s-au alaturat grupului inainte de alegeri, sprijinindu-l pe Basescu si o alta parte au votat impotriva lui, sprijinind candidatii  potrivnici lui Basescu.

Gabriel Oprea, a declarat: „Noi, parlamentarii independenţi, în sistemul nostru de valori, avem pe primul loc interesul nostru naţional. Noi ne-am dat demisia din partide, tocmai pentru că am ţinut la acest interes naţional. Am discutat de principii, este nevoie de mai mult ca oricând să susţinem un guvern să scoată ţara din criza economică, iar statul în aceste vremuri trebuie să se întărească. Românii înţeleg prin ce trece ţara, iar în Parlament toţi parlamentarii cred că vor vota pentru un guvern competent care să scoată ţara din criză. Noi nu avem condiţii„. Aici.

Este adevarat ceea ce declara Oprea?  Sunt ei o masa omogena care pot vota impreuna intotdeauna sau sunt oportunisti care vor juca un joc propriu, fara a reprezenta pe nimeni in afara intereselor lor proprii? Vom trai si vom vedea; un singur lucru este sigur: suntem foarte departe de o adevarata maturitate politica. Traim intr-o perioada in care scopurile au devenit mai importante decat mijloacele. Credeti ca sintagma machiavelica poate fi implementata si astazi, aici?

O lecturare bibliografica poate fi gasita aici.

Written by Theophyle

15/12/2009 la 2:08 pm

Publicat în Civic, Guvern, Opinie, Parlament

Tagged with , ,

159 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. salut, din nou, Teofil 🙂
    eu cred ca ramane sa vedem daca independentii sunt doar oportunisti sau vor confirma ca interesul national primeaza. totul se va vedea la voturile din parlament si la jocurile pe care le vor face 🙂

    elicearea

    15/12/2009 at 2:12 pm

  2. @Eli salut 🙂 intrebarea ar fi asta, sunt ei politicieni in care o guvernare poate avea incredere?

    Theophyle

    15/12/2009 at 2:15 pm

  3. Edificator :
    Gabriel Oprea : „“Noi, parlamentarii independenţi, în sistemul nostru de valori, avem pe primul loc interesul nostru naţional.”
    Cum adica interesul NOSTRU national ?
    Gura pacatosului adevar graieste… 🙂 🙂

    Tzepelica

    15/12/2009 at 2:18 pm

  4. @timi, 🙂 cam asa 🙂

    Theophyle

    15/12/2009 at 2:20 pm

  5. Th, nu stiu ce sa zic..oprea, cu toate tinichele de coada, a aratat ceva verticalitate, o data cand a fost propus ministru de interne si a refuzat sa faca jocul lui vanghelie si acolitii, apoi, cand a declarat ca il sustine pe traian basescu si a participat la negocieri fara pretentii, inclusiv acum, declarand ca va sustine un guvern compentent, fara conditii.
    nu vom sti decat dupa ce vom vedea fapte concret.

    elicearea

    15/12/2009 at 2:21 pm

  6. 🙂
    Pana pnl nu se hotareste e buna orice sustinere.Lucrurile vor evolua pe parcurs intr-o maniera,cred eu,foarte interesanta.
    Un partid de centru cu noi adepti din psd,in jurul „curentului Oprea” mi se pare greu de obtinut dar nu imposibil.
    Negoita trebuie sa treaca prin parlament,si invalidarea sa(la care vor contribui si pdl) sa deschida posibilitatea anticipatelor.Sau acest lucru se va negocia in cazul in care Negoita isi va depune mandatul,in vederea formarii noului guvern.
    Foarte interesant.

    mircea

    15/12/2009 at 2:25 pm

  7. @eli, exact. Problema exista si este acuta in ceea ce priveste o coalitie de guvernare.

    Theophyle

    15/12/2009 at 2:25 pm

  8. mircea, da este intr-adevar interesant. Pentru asta am propus subiectul 🙂

    Theophyle

    15/12/2009 at 2:27 pm

  9. Dupa cum a observat timi, oportunisti sadea.

    Diana

    15/12/2009 at 2:29 pm

  10. http://tismaneanu.wordpress.com/
    Teofile, esti pomenit si recomandat aici 🙂

    elicearea

    15/12/2009 at 2:30 pm

  11. M-as mira ca, un PSD-ist, dupa 20 de ani de pesedeala sa devina dintr-o data liberal sau democrat. Demisiile respective au avut loc, majoritatea, pe fondul unor razbunari, ambitii si nemultumiri personale sau simplu oportunism.
    Cred ca doctrinele si ideologiile nu prea au de-a face cu demisiile lor. Dar, cumva, trebuie sa-si motiveze actiunile.

    E suficient sa ne gandim ca, totusi nu-s niste idioti. Sunt oameni cu cap, unii chiar sclipitori!.

    Acum, sa nu incerce sa ne convinga ca le-au trebuit 20 de ani ca sa se convinga ca partidul din care au facut parte, pana mai ieri, nu corespunde idealurilor lor despre democratie.

    Ar fi ca o repetentie de 20 de ani.

    Carol

    15/12/2009 at 2:30 pm

  12. @eli, si?

    Theophyle

    15/12/2009 at 2:32 pm

  13. Grupul asta a aparut de cind PDL a inceput sa strige „tara, tara vrem soldati ” (stiti jocul din copilarie)

    Sunt oportunisti curtati de PDL sau dati afara din partidele lor pentru nesubordonare (pnl- la vot )

    In ce priveste trecerea dintr-o tabara in alta, sa ne uitam in istoria noastra: Se asezau armatele fata in fata pentru batalie, apoi asteptau ultimii tradatori sa treaca dintr-o parte in alta, apoi ziceau :gata ! si purcedeau la lupta. 🙂

    Un tanar de stanga

    15/12/2009 at 2:32 pm

  14. O guvernare cu independenţii este de preferat celei cu şi mai independentul PNL, care dacă nu va fi duplicitar şi la putere şi-n opoziţie – mare lucru să nu fie aşa! – va face cu siguranţă anti-joc la Băsescu.

    gabhryel

    15/12/2009 at 2:32 pm

  15. Uite ca Blaga va face pe plac:

    „Candidatul pe care l-am susţinut la alegerile prezidenţiale a câştigat, avem cel mai mare număr de parlamentari, deci ar fi normal ca noi să numim premierul, a adaugat Blaga. În opinia democrat-liberalului, Lucian Croitoru ar putea fi un foarte bun ministru de Finanţe, dar nu prim-ministru.

    În viziunea lui Blaga, viitorul guvern ar trebui să aibă maximum 14-15 ministere, cu toate că ar fi un executiv de coaliţie. Printre ministerele
    sacrificate ar fi cel al Turismului şi cel al Tineretului şi Sportului.”

    La subiect: ii prefer pe independenti penelistilor.

    Gabi Dumitru

    15/12/2009 at 2:32 pm

  16. @Carol, as dori insa o parere, sunt acesti oameni oportunisti sau reprezinta un curent de oameni care incep sa invete cum merge cu uninominalul?

    Theophyle

    15/12/2009 at 2:33 pm

  17. Cred ca totusi exista printre ei si oameni de buna credinta care efectiv s-au saturat s-o tot incaseze din cauza mineriadelor lui Ilici, a arogantei si a dosarelor lui Nastase sau a comportamentului de maciucar al lui Vanghelie.

    Dar cum asemenea motive nu pot fi declarate chiar asa, pe fata, o dau inainte cu ideologiile si doctrinele.

    Carol

    15/12/2009 at 2:35 pm

  18. gabhryel + Gabi Dumitru 2-0 sa vedem si altii cu optiunile declarate 🙂

    Theophyle

    15/12/2009 at 2:35 pm

  19. Carol, daca ar trebui sa faci guvern te-ai baza pe ei?

    Theophyle

    15/12/2009 at 2:36 pm

  20. Theophyle
    la mine pe blog scorul e 29-9 🙂

    gabhryel

    15/12/2009 at 2:37 pm

  21. Th, e ceva rau? eu cred ca nu. asta arata ca esti citit si de cei mai putin anonimi

    elicearea

    15/12/2009 at 2:38 pm

  22. gabhryel am vazut postarea ta si am si votat, tu insa nu vorbesti de independenti tu vorbesti de PNL.

    Theophyle

    15/12/2009 at 2:39 pm

  23. Nu suntem anonimi. Am avut ieri locul 75 pe WordPress international, singurul blog in limba romana si am avut si locuri mai bune in acest clasament.

    Intre blogurile Romanest suntem intodeuna in primii 10 si am fost de multe ori am fost si pe primul loc. Asa ca nu suntem „anonimi” ?

    Suntem un blog bun pentru calitatea postarilor si a comentatorilor seriosi care comenteaza pe acest blog.

    Theophyle

    15/12/2009 at 2:42 pm

  24. 30-9.
    am votat si eu :))))

    Gabi Dumitru

    15/12/2009 at 2:43 pm

  25. eu ii prefer pe independenti PNL-ului. CLAR!

    elicearea

    15/12/2009 at 2:44 pm

  26. Theophyle
    într-adevăr, nu este vorba direct de independenţi

    oricum, eu am mai mare încredere în ei decît în PNL

    pînă una alta ar trebui să se constituie ca Grup parlamentar: pînă acum au fost obstrucţionaţi de PSD şi PNL

    p.s. şi cum ai votat? 🙂

    gabhryel

    15/12/2009 at 2:45 pm

  27. @Theophyle

    Daca ma intrebi asa, direct, n-as garanta pt niciunul. Pe de alta parte, pana la o proba contrarie (vot in parlament, sprijin pt Basescu) nici nu putem sa-i acuzam pe toti la gramada.

    Dar, dupa ce ne-am ars atat de tare cu PNL-istii, parca n-as avea prea mare incredere in fostii PSD-isti, transformati peste noapte din lupi flamanzi in mielusei nevinovati.

    Carol

    15/12/2009 at 2:46 pm

  28. Th, m-am referit la anonimi ca fiind acei oameni tacuti din lumea virtuala care citesc ce scrii tu si nu ii stie nimeni. vocea tacuta care merge si voteaza.

    elicearea

    15/12/2009 at 2:46 pm

  29. @gabhryel, sunt impotriva unei aliante cu PNL. In situatia existenta liderii PNL numai de dreapta nu sunt. Toti sunt captivi capriciilor lui conu Costache.

    Ei sunt un pericol pentru reformele propuse de Basescu si au nevoie si ei de o restructurare a conducerii.

    Theophyle

    15/12/2009 at 2:50 pm

  30. @eli, pot sa te asigur ca esti citita de majoritatea liderilor politici din (adica cel putin de consultantii lor) Ro. 🙂

    Theophyle

    15/12/2009 at 2:52 pm

  31. @Theophyle

    Daca „independentii” declara ca sprijina guvernul facut de PDL, fara sa ceara sefia catorva ministere, as merge pe mana lor. Dar daca incep cu santajul – va votam, dar ne dati – m-as feri de ei ca de dracu.

    Carol

    15/12/2009 at 2:52 pm

  32. Carol, de acord. Sper ca vor avea decenta, desi nu sunt sigur de loc 🙂

    Theophyle

    15/12/2009 at 2:56 pm

  33. Problema e ca daca ai o singura varianta (independentii, in cazul asta), nu poti sa „optezi” decat pt. ea.
    Adica sa ai incredere si in ei…

    PS
    Ma roade o curiozitate : fata de ce/cine sunt independenti baietii astia ?
    Fata de partidul din care s-au carat ?
    Fata de partidul pe care-l sustin ?
    Fata de toate celelalte partide ?
    Fata de doctrine ?

    Tzepelica

    15/12/2009 at 2:56 pm

  34. @timi, promit ca vei avea un raspuns decent in viitoarele zile. Am acelesi curiozitati si am inceput sa ma documentez 🙂

    Theophyle

    15/12/2009 at 3:00 pm

  35. @Tzepelica – adica nu conteaza in ce „barca” sar, loc sa fie 🙂
    „Spirite libere”, ce mai. Dar acum nu prea ai cu cine…

    Diana

    15/12/2009 at 3:00 pm

  36. buna dimineata 🙂

    la topic: numele care imi spune totul despre independentii din parlament este – nicolicea

    nu e un grup si nu vor sustine un guvern decit conjunctural; ei sint echivalentul solutiei imorale din 2004

    pe de alta parte, ce poti face cind vezi asta:
    „liderii PNL vor avea astăzi o primă rundă de discuţii cu social-democraţii şi nu cu partidul lui Emil Boc.

    Întrevederea este programată pentru ora 18.00 şi va avea loc la Parlament. Democrat-liberalii sunt ultimii pe lista negocierilor PNL, astfel că, mâine, la ora 9.00, liberalii se vor întâlni cu reprezentanţii UDMR, iar abia la ora 12.00 cu cei ai PD-L. „

    murfi

    15/12/2009 at 3:01 pm

  37. O gluma buna gasita pe Twitter:

    Geoana l-a depasit pe Bula la bancuri, dar Bula a cerut renumararea bancurilor 🙂

    Theophyle

    15/12/2009 at 3:03 pm

  38. Th 🙂
    eu imi doresc sa vad in sfarsit politicienii romani lucrand cu adevarat pentru interesul national. poate unii din ei au inceput sa realizeze ca altfel nu se mai poate si ca vor fi drastic sanctionati de electoratul care nu este nici pe departe asa de prost cum l-au crezut ei.

    elicearea

    15/12/2009 at 3:03 pm

  39. murfi, salut, corect 🙂

    elicearea

    15/12/2009 at 3:04 pm

  40. murfi, salut. Merita un shut in fund 🙂

    Theophyle

    15/12/2009 at 3:04 pm

  41. poi merita cu virf si indesat; da asta inseamna ca pt o bucata de drum is buni, curati si uscati domnii independenti (in frunte cu nicolicea, bleah); asta e

    murfi

    15/12/2009 at 3:06 pm

  42. murfi, cam asta e. Sper ca dupa sarbatori si dupa ce va trece guvernul se vor trezi la realitati cam sumbre 🙂

    Theophyle

    15/12/2009 at 3:08 pm

  43. salutare tuturor

    n-am mai apucat vechea postare, dar spun aici: elena udrea e un exemplu strident al capitalismului incipient romanesc, de care eu unul m-am saturat;
    daca e atat de fidela si dedicata cauzei, poate sa lupte in interiorul pdl, ca activist politic, acolo macar ar produce pagube mai mici sau chiar ar avea rezultate decat sa fie intr-o functie publica

    razvan

    15/12/2009 at 3:09 pm

    • Seara buna voua 🙂

      a propos de Udrea, cred ca ar trebui sa scriem pe blogul ei, ca suntem multi cei care dorim sa fie mai discreta 🙂

      viviana

      15/12/2009 at 6:11 pm

  44. @murfi
    Nicolicea, care facea clabuci la tv (mai in fiecare seara), impotriva PDL.
    Chiar si domn` general Oprea, care mergea de mana prin Ilfov, la alegerile trecute, cu Iordanescu (tata Puiu, generalu` „cu cashcheta”).
    Acu` Nicolicea o sa faca spume impotriva PSD ?
    Heheheeee…

    Tzepelica

    15/12/2009 at 3:09 pm

  45. ionita, genial (ca de obicei) 😀
    „Dacă Geoană a reuşit în doar câteva săptămâni să pătrundă nu în istorie, cum spera el, ci în folclor, care la popoarele rurale este un fel de substitut de istorie, pe sistem wiki, mult mai greu de rescris pentru că e open source”

    murfi

    15/12/2009 at 3:09 pm

  46. @Tzepelica – Nicolicea si altii sunt ieftin de inchiriat…

    Diana

    15/12/2009 at 3:11 pm

  47. Daca PDL-istii au incredere in Nicolicea inseamna ca le-a luat D-zeu mintile!

    Carol

    15/12/2009 at 3:14 pm

  48. PDL apeleaza la traseisti si ca sa arate PNL ca nu sunt ei singura optiune.

    Asa este iubim tradarea dar urim pe tradatori. Cind a trecut de partea lui TB – penibilul ala de la Iasi si primarul de la sectorul 2 a fost bine ( asta in vremea in care toti il paraseau pe TB, ungurii nu vorbeau cu el, pina si tatarii il injutau )

    Un tanar de stanga

    15/12/2009 at 3:14 pm

  49. nicolicea e mult mai sinistru decit cei cu clabucii la tv
    e inginerul pe care il foloseau pt chichite penale introduse prin legi, cod penal, etc
    el eset autorul celebrelor perchezitii anuntate, ascultari dupa inceprea oficiala a urmaririi penale, etc

    murfi

    15/12/2009 at 3:14 pm

  50. carol
    pd-l nu a avut incredere nici in voiculescu; da aia a fost solutia pt a scoate psd de la guvernare

    murfi

    15/12/2009 at 3:16 pm

  51. Vorba aia, daca te invita „independentii ” din PSD la masa, e indicat sa-ti aduci mancare de-acasa! Sa fii sigur ca pleci de-acolo pe picioarele tale 🙂

    Carol

    15/12/2009 at 3:16 pm

  52. Cred ca: Garantat Ontanu ! i-a adus lui TB mai multe voturi de la pensionari nostalgici decit toate americile la un loc.
    Nu zic sa aiba PDL incredere in Nicolicea, sa ii dea fiica de sotie si cheia de la seif, dar sa ii respecte tradarea !

    Un tanar de stanga

    15/12/2009 at 3:19 pm

  53. Theophyle, asa retoric, dar nu crezi ca toata degringolada asta este reflectia hypercentralizarii economice? Toti se bat sa ajunga la robinetii bugetului de stat, de unde si polarizarea societatii.Votul ardelenilor este si contra centralizarii, dincolo de emotii si alte considerente. Bunicutza rosie ne-a lasat un cimp plin de mine…

    richard

    15/12/2009 at 3:20 pm

  54. […] } In douazeci si patru de ore PNL si PSD au pierdut patru parlamentari. Theophyle ironic discuta tocmai despre ei in acest articol pe blog. Pentru mine acesti “independenti” sunt turnesolul marinaresc aplicat celor doua […]

  55. Eu nu am nici un fel de incredere in Chucky & petroliberali si nu dau nici o ceapa degerata pe „valoarea” lor…

    Chibiţ

    15/12/2009 at 3:23 pm

  56. apropo, am observat cu totii ca basescu se descurca genial doar cind e pus cu spatele la zid

    hm… mie asta imi da unele idei despre cum ar trebui sa ne comportam noi, ca sustinatori, pt a obtine eficienta maxima de la el…
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    murfi

    15/12/2009 at 3:23 pm

  57. „Aflăm din Gazeta de Sud că :”Nicolicea era de fapt ginerele lui Plostinaru, fostul prim-secretar al judetului”. Iată un tovarăş de toată stima , cu un trecut perfect din punctul meu de vedere!

    Trecând peste miş-maşurile pe care Eugen Nicolicea le-a făcut înainte şi după 89 , să analizăm puţin declaraţiile sale în calitate de parlamentar. Iată ce spune Nicolicea în şedinţa comună a Camerei Deputaţilor şi Senatului din 19 aprilie 2007 la dezbaterile asupra propunerii de suspendare din funcţie a Preşedintelui României Traian Băsescu :
    “Suspendarea pe care o dăm noi astăzi este perfect constituţională şi au explicat colegii noştri şi mai ales domnul Andon, decizia Curţii Constituţionale şi anume că Parlamentul este cel care decide.
    Mandatul preşedintelui Traian Băsescu a început sub rău augur şi am considerat chiar de atunci că nu se va sfârşi bine.
    În primul rând, pentru că Înalt Prea Fericitul Teoctist nu l-a binecuvântat, acest mandat a fost un mandat nebinecuvântat şi consider eu chiar blestemat. Vedeţi şi inclusiv calamităţile naturale care au urmat, faţă de calamităţile care au fost aduse prin fraudă electorală.”

    http://bunicutarosie.wordpress.com/tag/pcr/

    Tzepelica

    15/12/2009 at 3:23 pm

  58. richard, este clar ca economicul a dictat pulverizarea politicului. Cei care nu au avut sponsori au nevoie de un partid la guvernare care a le da posibilitatea de a gasi acesti sponsori. Aceasta este adevarata tragediei a politicii romanesti.

    Theophyle

    15/12/2009 at 3:24 pm

  59. Nici nu prea avem de ales. Astia sunt, cu astia defilam

    Daca justitia nu pune laba pe Nastase, il vom avea parlamentar inca 2o de ani.
    La fiecare alegeri, se duce la Mizil si e rezolvata treaba.
    la fel face si Geoana cu Dabuleniul si probabil mai sunt o gramada care n-au a se teme de reducerea nr de parlamentari si nici de votul uninominal.

    Vom avea de furca in multa vreme cu nicolici si priculici

    Carol

    15/12/2009 at 3:24 pm

  60. atat gabriel oprea cat si rusu (fostul ministru al administratiei) erau perceputi ca niste monstri terifianti ai regimului nastase, si injurati ca atare de basescu si de noi
    acum s-au schimbat lucrurile
    iar nicolicea are profil de politruc clasic, ba nu, un tortionar care, din pacate pt el, s-a nascut prea tarziu

    ponderea pdl in parlament si implicit necesitatea asocierii cu asemenea figuri sinistre sunt (si) rezultatul greselilor pdl care nu a fost capabil sa obtina macar 40% din voturi
    acum e treaba lor cu cine se asociaza, dar daca o sa calce pe bec, sa nu conteze pe mine la anticipate sau la prognozatul referendum de suspendare (editia a 2-a)

    razvan

    15/12/2009 at 3:28 pm

  61. La urma urmei, prin definitie, acesti „independenti” nici n-ar trebui sa duca tratative.

    Sunt independenti, voteaza cu cine vor ei.
    Sau s-au facut independenti doar ca sa-si schimbe vechiul sef cu unul nou?

    Cine e seful independentilor?

    Carol

    15/12/2009 at 3:32 pm

  62. Altă soluţie decît guvernare în forţă, cu asumări de răspundere din partea Guvernului – nu văd.

    Inclusiv pe legea uninominalului pur. Cu PNL în alianţă de guvernămînt nu pupăm aşa ceva.

    gabhryel

    15/12/2009 at 3:32 pm

  63. Carol
    Gabriel Oprea
    Şi cer dinainte de alegeri plenului parlamentului dreptul să se constituie ca Grup parlamentar distinct.

    gabhryel

    15/12/2009 at 3:33 pm

  64. Nicolicea nu e mai sinistru decît un Crin Antonescu dirijat de Patriciu.
    PUNCT. 🙂

    gabhryel

    15/12/2009 at 3:35 pm

  65. gabhryel
    corect; cu astia macar stii cu cine ai de-a face

    murfi

    15/12/2009 at 3:39 pm

  66. iar cererile lor, prin natura lucrurilor, sint relativ personale, nu au cum sa fie exagerat de mari

    murfi

    15/12/2009 at 3:40 pm

  67. Propun lecturarea unui articol bun al doamnei Pora in noul numar al revistei 22:

    http://revista22.ro/basescu-prins-intre-talibanii-pd-l-si-pnl-7303.html

    Theophyle

    15/12/2009 at 3:44 pm

  68. Cu anticipatele nu m-as prea juca. Cred ca Basescu stie si el de ce.

    Daca PSD si PNL vor respinge in continuare premierii numiti de Basescu, inseamna ca socotelile sunt clare. PSD si PNL isi doresc anticipate.

    Pe Antonescu si pe cei 3-4 din jurul lui nu-i mai opreste nimeni sa se alieze , oficial, cu PSD si se vor prezenta electoratului ca o coalitie legala, prelectorala, asa cum au facut PSD si PC, si in cazul in care PSD-PC-PNL (si eventual UDMR) obtin la anticipate peste 50%, Basescu a cacat steagul urat de tot. Atunci chiar ca nu-i mai opreste nimeni. Pun si premier fac si guvern. Taie si spanzura!

    Cu astia nu-i de gluma mai ales ca nu mai au nimic de pierdut, doar de castigat!

    Carol

    15/12/2009 at 3:44 pm

  69. Nicolicea fără partid (PSD) e benign şi docil.

    În plus, dacă tot e aşa de priceput să găsească vulnerabilităţi în hăţişul legilor, poate fi folosit chiar în acest scop.
    Evident, să le semnaleze, nu să le exploateze în interes de partid, cum făcea înainte.
    🙂

    gabhryel

    15/12/2009 at 3:49 pm

  70. Ca să vedeţi cum pot gîndi „liberalii”:
    Vosganian spune că FMI este „suspect de cooperant” cu noi.

    gabhryel

    15/12/2009 at 3:53 pm

  71. @Theophyle

    Am citit. Ceea ce scrie dna Pora s-a discutat si aici si pe alte bloguri de zeci de ori. Nu ne prea ofera ceva nou.

    In afara de asta, nu prea ma dau in vant dupa trompetele jurnalistice (indiferent cu cine simpatizeaza) atunci cand se exprima, solemn si cu de la sine putere, in numele electoratului si chiar a natiunii in totalitate.

    Nu-mi plac deloc frazele gonflate de gen ” poporul s-a saturat de…poporul isi doreste sa..”

    In primul rand ca poporul n-a mandatat niciun jurnalist sa-l reprezinte si in al 2-lea rand poporul a dovedit, aproape de fiecare data, prin vot, ca socoteala facuta de jurnalisti inaintea oricaror alegeri nu prea s-a potrivit cu realitatea.

    Carol

    15/12/2009 at 3:55 pm

  72. Carol 🙂 interesanta opinie.

    Theophyle

    15/12/2009 at 3:57 pm

  73. gabhryel astia si-au dorit si ca FNI-ul sa devina o parte din coalitia „bunului simt”

    Theophyle

    15/12/2009 at 3:58 pm

  74. Doamna Pora se inseala cand afirma ca electoratul de dreapta isi doreste in unanimitate o guvernare linistita intre PDL-PNL-UDMR.

    Daca ar fi fost asa, Basescu ar fi castigat alegerile cu 70% nu cu 50 virgula ceva…

    Carol

    15/12/2009 at 4:02 pm

  75. carol, de acord, sunt convinsa ca multi NU isi doresc pnl la guvernare cu pdl

    elicearea

    15/12/2009 at 4:05 pm

  76. No, Servus la tata lumea !
    sunteti formidabil de prolifici, greu sa tina lumea pasul cu voi …..

    ””””””””””””””””””””””

    Intr-o discoteca in Germania intra un rus, pe tricoul caruia scria mare: “Turcii au trei probleme.” Nu sta mult si se apropie un turc de el:
    – Ce faci bah aici? Cauti bataie?
    – Asta e prima voastra problema, va luati de oricine fara sa va fi facut nimic. Dupa vreo 5 ore dupa ce se termina totul si lumea pleca pe acasa, la iesire pe rus, il asteptau o turma de turci.
    – Asta e doua voastra problema, nu va puteti rezolva problemele singuri, si veniti in turma. Turcii cum au auzit au scos cutitele la el.
    – Si asta e a treia voastra problema, intotdeauna veniti la un schimb de focuri cu cutitele .

    canadianul

    15/12/2009 at 4:06 pm

  77. @Canada, salut 🙂 bun bancul 😆

    Theophyle

    15/12/2009 at 4:09 pm

  78. O altă soluţie la care ar putea apela Băsescu: să-l propună pe Croitoru prim-ministru şi să ceară PDL, PNL, UDMR să nu avanseze nici un nume de ministru din cei care au mai fost vreodată miniştri.

    gabhryel

    15/12/2009 at 4:10 pm

  79. @gabhryel

    Pai ar insemna sa apeleze la primarii din comune si sate ca , in rest, cam toti au fost ministri 🙂

    Carol

    15/12/2009 at 4:13 pm

  80. salut, canada 🙂

    elicearea

    15/12/2009 at 4:15 pm

  81. Carol
    Ionuţ Popescu n-a fost ministru.
    Daniel Funeriu, la fel.
    Andreea Vass, idem.

    gabhryel

    15/12/2009 at 4:16 pm

  82. PNL este calul troian al PSD. Din pacate, cu PNL va fi o guerilla continua. Luati istoria din 1996 pina azi. Coabitarea nu este o notiune draga politicienilor din Romanika.Motivul l-am enuntat mai sus: robinetul de bani.

    richard

    15/12/2009 at 4:18 pm

  83. Si acum la obiect:

    „Independentii” nu sunt apolitici si nici „virgini” in ale politicii ….
    Dupa parerea mea , ei sunt (in marea lor majoritate) acele cozi de topor folosite de partidele aflate la putere ori de cate ori ceva nu merge in masina de vot….. balansand ba in dreapta , ba in stanga…

    Presupun ca Basescu are un dinte si pentru acesti „individuals”…. Coborand numarul de parlamentari de la 400 si ceva la 300 , automat va creste necesarul de voturi pentru alegerea viitoare a unui parlamentar…. si’atunci nu va mai fi posibil sa alegi un senator cu ajutorul unui cartier de alegatori *(vezi Ferentarii lui marean pentru iubitul lor , Voicu!!!)…. fragmentarea puterii politice decizionale in atat de multe grupuri, gru[urele, partide, partidute, comitete si comitii nu duce decat tot la vorba lui Cesar : „divide et impera”….vorba atat de draga comunisto-securistilor lui papasa….

    un om clarvazator politic aflat la puterea actuala din Romania , ar trebui sa’i foloseasca pe acesti „independenti-individualisti” la introducerea finala a legii alegerilor parlamentare cu reducere de personal politic…. s’apoi om mai vedea cati de alde Vadim/Oprea/becali si alti cantareti de cimpoi vor mai fi „independenti” in Parliamentul Romaniei…..sarind dintr’o barca in alta sau alergand pe busteni plutitori in ape tulburi….

    canadianul

    15/12/2009 at 4:18 pm

  84. 🙂
    Carol
    Anticipatele nu sunt chiar asa de periculoase dpdv politic.Ar fi defapt in logica politica sa urmeze prezidentialelor.Nu mi-as face probleme ca n-am obtine majoritatea.
    Problema e daca putem suporta economic si social aceasta perioada dificila fara convulsii,peste care sa suprapunem anticipatele,care intr-adevar s-ar putea intoarce impotriva noastra.
    Eu cred ca trebuie tinuta la indemana aceasta arma.Colegiile se pot redesena.

    mircea

    15/12/2009 at 4:21 pm

  85. @gabhryel, Ionut Popescu a fost primul ministru de finante al Aliantei DA, si el este „tatal” taxarii unice de 16% si nu Videanu care s-a folosit de aceasta legenda.

    Theophyle

    15/12/2009 at 4:21 pm

  86. Apropo de independenti, faptul ca au avut curajul sa faca opozitie propriului partid mie imi spune ceva. Fiecare in felul lui a infruntat conducerea. Sunt destui nemultumiti care nu misca in front.

    Never G

    15/12/2009 at 4:26 pm

  87. @Mircea

    Si eu sustin ca nu e de glumit cu anticipatele dar nu din motive de economie-criza sau mai stiu eu ce alte dracovenii.

    La ora asta suntem deja in rahat pana la gat si nu atingem fundul hardaului. Plutim disperati ca sa ne tinem nasul la suprafata.

    Sincer sa fiu, prefer o scufundare completa, scurta, dar macar atingem fundul si ne putem propti sa sarim afara. Altfel…stam cu rahatul sub nas inca mult si bine!

    Carol

    15/12/2009 at 4:30 pm

  88. Mircea a apasat pe butonul rosu …. „Hai la Milcov cu grabire/sa’l sorbim dintr’o alegere anticipata” ….
    Perioada „soft” a politicii romanesti s’a cam scurs….20 de ani au inmuiat alegatorul roman destul de consistent. Chestia cu „iesitul in strada” si cu „convulsiile sociale” s’a cam fumat…. cei multi si bine platiti de la bugetul de stat , oricum au votat si vor vota masiv cu cei aflati momentan la putere si care le vor plati salarii grase, sporuri si sporuletze doar pentru ca au privilegiul de a lucra la stat(bugetarii au votat masiv Geoana pentru ca Base le’a promis ca le reduce salariile ????)

    A venit vremea luarii taurului de coarne si aplicarea taioasa a masurilor dure….unde compania privata sustine economia si salariatul este angajat sa munceasca pentru un salariu fix si nu pentru sporuri….

    canadianul

    15/12/2009 at 4:33 pm

  89. Theophyle
    ai dreptate
    atunci renunţ la scenariu, că s-au cam terminat finanţiştii din PDL
    🙂

    gabhryel

    15/12/2009 at 4:38 pm

  90. @Never G

    Ehei… opozitie n-au prea facut! Daca acesti „independenti” ar fi facut gargara in propriul partid si s-ar fi luat de gatul sefilor ar fi fost altceva. Dar asa….

    PDL si Basescu se bazeaza pe ei. Foarte bine. Dar daca peste o luna sau doua Geoana si Crin vor fi inlaturati de la conducerile PSD si PNL, mai avem siguranta ca „independentii” vor fi in continuare alaturi de PDL si marinar?

    Nu cumva se vor retrage inapoi la matca? Deh.., s-a schimbat jupânu, poate ajungem si noi la ciolanul mult visat!

    Carol

    15/12/2009 at 4:41 pm

  91. Am copiat pentru voi o fraza extrem de placuta ochilor ; se refera la pozitia un senator in Senatul Canadei….

    ….”A senator’s seat automatically becomes vacant if he or she fails to attend the Senate for two consecutive parliamentary sessions. Furthermore, senators lose their seats if they are found guilty of treason, an indictable offence, or any „infamous crime”; are declared bankrupt or insolvent; or cease to be qualified.”…..

    Poate Basescu se va gandi la introducerea unor asemenea fraze in legislatia care va controla existenta viitorului Parlament din Romania….

    canadianul

    15/12/2009 at 4:44 pm

  92. Salut canadianule,
    Vad dupa bancuri ca suntem pe acelasi mail list mai la sud de tine 🙂
    Carol
    Numai Capablanca era preocupat de a 10 mutare inainte. Daca Crin si Geoana sunt ejectati de partid atunci se schimba kalimera.
    Daca este eliminat Crin inseamna ori ca Patriciu a schimbat sluga – si nu inteleg de ce –
    sau ca PNL s-a eliberat de Patriciu – si nu intelelg cum- 🙂
    Atunci se poate regindi mutarea.
    Dupa cum spune englezul We will cross that bridge when we come to it”

    Un tanar de stanga

    15/12/2009 at 4:52 pm

  93. Si tot din Democratia Canadei ….

    The Senate consists of 105 members appointed by the Governor General on the advice of the prime minister.[1]

    sau

    Only those who sit in the House of Commons are called Members of Parliament (MPs); the term is never applied to Senators, even though the Senate is a part of parliament. Though legislatively less powerful, Senators take higher positions in the national order of precedence. No individual may serve in more than one chamber of parliament.

    canadianul

    15/12/2009 at 4:53 pm

  94. UTdS,

    Howdy!!!

    ¿quién sabe?

    apropos de lista cu bancuri….

    canadianul

    15/12/2009 at 4:55 pm

  95. Canadianu’ placut ochilor pentru tine, din senatu’ 🙂 sua

    Joanne Herring: Why is Congress saying one thing and doing nothing?
    Charlie Wilson: Well, tradition mostly. 🙂 🙂
    ……………..
    Larry Liddle: Does the Congressman only hire beautiful women?
    Charlie’s Angel #2: As the Congressman says, “you can teach them to type, but you can’t teach them to grow tits.”

    Un tanar de stanga

    15/12/2009 at 4:56 pm

  96. @Canda, hai sa fim seriosi. Bune regulamente pentru canadieni, imposibil de implementat in Ro. 🙂

    Theophyle

    15/12/2009 at 4:57 pm

  97. Va dati seama ? parlamentarii chiulangii sa fie pusi pe liber dupa lipsa de la doar doua sedinte de lucru ?

    mai ramane el , vreun golan chiulangiu , sau vreun terchea’berchea care la viata lui a umblat numai cu fofarlica salariat la Parlamentul Romaniei ???? Va dati seama cata seriozitate s’ar putea impune printr’o singura fraza atasata la legea existentei parlamentarului roman ?

    canadianul

    15/12/2009 at 5:01 pm

  98. 🙂
    Carol
    De acord cu anticipatele.Dar trebuie multa atentie.Ar putea fi o solutie de deblocare politica dar nu mai tarziu de inceputul primaverii viitoare.Nu stiu care parlament ar fi mai bun pentru reformele politice necesare.Acesta sau cel rezultat dupa anticipate,(mai sunt si alte metode de promovare a unor legislatii-revizuirea constitutiei,legea electorala etc)
    Iarna asta o trecem cumva.Suntem asigurati cu stocuri la limita superioara,gaze,carbune.Stam mai rau fata de ceea ce ne doream dar mai bine ca-n alti ani grei si de incertitudine politica.Nu somajul ma sperie daca sunt masuri concrete de ajutoare si recalificari.
    Si economia pash-pash se misca usor inspre bine(echilibrarea unor balante,deficit extern etc)
    Rezervele valutare inca bune,se pot debloca bani bancilor pentru finantari investitii.
    E totusi o apasatoare „senzatie de foame”.

    mircea

    15/12/2009 at 5:04 pm

  99. Theophyle,

    nimic nu’i imposibil! Asa cum un marinar nu poate chiuli cand trebuie sa faca de cart pe nava , nici un om politic responsabil nu ar trebui sa poata chiuli! inchipuiesti un „marean” sau „oprisan” obligat sa vina zi de zi la munca….

    Ce zici de asta ?

    canadianul

    15/12/2009 at 5:08 pm

  100. @Canda, nu am nici un dubiu ca se poate. Importanta este vointa politica si calitatea candidatilor. Acestea nu exista, inca, 🙂

    Theophyle

    15/12/2009 at 5:10 pm

  101. Na ! sa radeti si voi ! iata ce am gasit in

    http://ro.wikipedia.org/wiki/Alian%C5%A3a_PSD%2BPC

    ”””””””””””””””””””””””””

    Ideologie politică PSD Social-democraţie, PC Conservatorism
    Poziţie politică PSD Stânga, PC Centru Dreapata
    Afiliaţie internaţională PSD Internaţionala Socialistă, PC nu are
    Afiliaţie europeană PSD Partidul Socialiştilor Europeni, PC nu are
    Grup europarlamentar PSD Grupul Socialist din Parlamentul European, PC Grupul Alianţei Liberalilor şi Democraţilor pentru Europa
    Culori Roşu

    canadianul

    15/12/2009 at 5:10 pm

  102. Bre prieteni !

    sa nu „va radeti” !!!!

    chiar asa scrie la web-page

    Acest articol despre România este deocamdată un ciot . Puteţi ajuta Wikipedia prin completarea sa! ……..

    canadianul

    15/12/2009 at 5:13 pm

  103. @Canadianul

    Nici ai nostri nu chiulesc de la lucru cand e vb sa-l mazileasca pe cate unul din opozitie.

    Fac urgent o comisie si o saptamana incheiata stau cate 12-14 ore in Parlament. Da’ atunci „se renteaza” ! 🙂

    Carol

    15/12/2009 at 5:16 pm

  104. Trei ingineri, un japonez, un american si un român la o licitatie pentru construirea unui pod.

    Japonezul:
    – Domnule, noi pornim constructia de pe ambele maluri in acelasi timp. In felul asta castigam timp si intalnirea o facem cu ajutorul GPS-ului, cu eroare de centimetri.

    Americanul:
    – Noi pornim constructia de pe ambele maluri in acelasi timp. In felul asta castigam timp si intalnirea o facem cu ajutorul LASER-ului, cu eroare de cativa milimetri.

    Romanul:
    – Noi pornim constructia de pe ambele maluri in acelasi timp.
    – Pai si? Spune comisia. Cum va intalniti la mijloc?
    – Pai daca ne intalnim bine. Daca nu, o sa aveti doua poduri.

    canadianul

    15/12/2009 at 5:16 pm

  105. Trei ingineri discuta intre ei despre natura corpului uman.

    Unul din ei zice:
    – E clar ca a fost conceput de un inginer mecanic: articulatiile, oasele pt. sustinere.

    – Nu cred, zice altul, a fost facut de un inginer electronist: toate conexiunile nervoase, sistemul nervos, …

    Al treilea: – Nu se poate! Mai mult ca sigur a fost gandit de un inginer constructor, numai ei pot sa plaseze o zona cu deseuri toxice langa o zona recreativa!

    canadianul

    15/12/2009 at 5:17 pm

  106. Se spune ca, la facerea lumii Dumnezeu, pentru a-i ajuta pe oameni sa prospere, a hotarit sa dea fiecaruia cate doua virtuti.

    Si asa fu.

    – pe elvetieni i-a facut ordonati si respectuosi fata de legi
    – pe englezi – perseverenti si studiosi
    – pe japonezi – muncitori si rabdatori
    – pe francezi – culti si rafinati
    – pe spanioli – veseli si ospitalieri

    Cand ajunse la romani, se intoarse catre ingerul care scria si-i zise:

    ‘Romanii vor fi inteligenti, cinstiti si PSD-isti’

    Cand termina facerea lumii, ingerul ii atrase atentia:
    ‘Doamne,ai dat tuturor popoarelor cite doua virtuti iar romanilor trei; in acest fel ii vor depasi si exploata pe toti ceilalti’.

    ‘Aoleu, asa e! Ai dreptate! ‘ Da, dar virtutile dumnezeiesti o data acordate, nu se pot lua inapoi; asa ca, ‘Fie ca romanii sa aiba trei virtuti! Doar ca nimeni nu va putea avea mai mult de doua in acelasi timp!’

    Si astfel, iata ce s-a intimplat:

    Romanul care e PSD-ist si cinstit, nu poate fi inteligent.
    Cel care e inteligent si PSD-ist, nu poate fi cinstit.
    Iar cel care e inteligent si cinstit nu poate fi PSD-ist.

    canadianul

    15/12/2009 at 5:27 pm

  107. Seara buna all

    Theophyl
    „Suntem un blog bun pentru calitatea postarilor si a comentatorilor seriosi care comenteaza pe acest blog.”

    Cred ca trebuie sa ma retrag
    Nu-s serios, pun ramasag
    Pun la bataie, pupaza din Humulesti
    De sunt serios, poti s-o jumulesti
    Cred ca stiu deja raspunsul
    Sunt mai hatru decat vantul
    Raman eu cu pupaza
    Iar la cap imi va canta
    Pu, pu, pu si parlamentul
    E mai tare ca cimentul
    Schimb eu barca dupa plac
    Si baie nici nu fac
    Aouleuuu, cu vasla ai dat
    Si acum din put in lac
    Haina-i uda si obrazul
    Ma duc sa halesc eu prazul
    Interesul nostru cica-i national
    Dar mie-mi miroase nitel penal
    Cand tu dai o mana, astepti ceva
    Un scaun mai cald, si etcetera….

    Creanga

    15/12/2009 at 5:43 pm

  108. Creanga, salut. Tu intodeuna ai fost serios, inca de mic copil 🙂

    Theophyle

    15/12/2009 at 5:50 pm

  109. @Theophyl 😀
    Seara buna domnule, domn
    Am cazut iarasi din pom
    De mic copil copacii indoiam
    De la matusa cirese eu furam
    La matze mult mai smotoceam
    Tot mei serios eram
    Dar a venit o zi
    Si pe Theophyl gasii
    Eram aceaiasi creanga
    Prea hatru si prea geana
    Dara jupanul m-a ginit
    Maya repede si-a amintit
    Si-am incalecat pe-o sea
    Si v-am spus povestea mea.

    Piua, revin.

    Creanga

    15/12/2009 at 6:01 pm

  110. Cu ultimii „turisti” din Parlament, PSD si PNL au pierdut majoritatea parlamentara.
    Ciolanu` puterii, o atractie irezistibila… 🙂 🙂

    Tzepelica

    15/12/2009 at 6:23 pm

  111. UDMR primeste 4 ministere.
    Care or fi alea ?

    Tzepelica

    15/12/2009 at 6:24 pm

  112. buna seara, teofilieni in frunte cu ThPh si Demeter,
    🙂

    Parerea mea despre independenti:

    – nici unul nu poate fi numit ca ar avea vreo ideologie, vreo doctrina, de stinga, de dreapta, social-democrata sau liberala sau …orice…

    – aproape toti sint bogati in adevaratul sens al cuvintului; calea? cu statul tot in majoritatea cazurilor;

    – nu prea s-au nimerit din intimplare la fsn-pdsr-psd sau chiar la pnl cu zeci de aripioare mai tinere sau mai batrine;
    a contat biografia lor ante-1989 (in aparatul de stat ceausist, in aparatul represiv, in academii comuniste)

    concluzia mea:
    – niste oportunisti care poate, poate, dar nu sigur conteaza in demersul PDL si al lui Basescu de a scoate tara din criza..

    insa daca „tanti justitia” va deveni „doamna Justitie”, tare mi-e teama ca multi vor evada din acest proiect (au tinichele economice si/sau de dosar CNSAS) si vor proceda la fel ca haita anti….

    orangeskorpion2009

    15/12/2009 at 6:35 pm

  113. Timi
    Pai UDMR primeste ministerul padurilor si defriserilor pt Verestoy
    Minsterul poeziei pentru Marko Bela, si Ministerul Autonomiei

    Un tanar de stanga

    15/12/2009 at 6:38 pm

  114. De cind exista Romania nesocialista, toate guvernele au fost minoritare cu sprijin parlamentar. Inclusiv Vacaroiu, cdr-ul avea usd-ul (cu pd-ul), nastase avea 37 la suta (aproape cit pd-ul acum), cu sprijin din parlament la inceput pnl-udmr-prm, scris, parafat, dupa care valeriu stoica a iesit, alianta da a avut la inceput doar camera majoritara, senatul era cu un vot sub, asa ca pdl-udmr e parfum de tei acum, iar independentii sunt bine veniti! Apropo, cite legi importante ati vazut trecute normal prin Parlament? De fapt, au fost prin asumare sau ordonanta de urgenta strecurata… Buni independentii, mai ales ca in majoritatea cazurilor camera decizionala este camera deputatilor, iar programarea (inclusiv absentele motivate) o face roberta! Scuze ca m-am lungit

    Liviu Iordache

    15/12/2009 at 6:40 pm

  115. cristian diaconescu posibil presedinte PSD.

    parerea mea:
    este un geoana si mai mic!!!
    caracter slab, cu chipul vesnic parca plingind sau cu privirea vesnic vinovata.. nu are deloc stofa de lider…cu asemenea moaka.

    orangeskorpion2009

    15/12/2009 at 6:41 pm

  116. TH,

    m-am gandit si eu acesti migratori.In general nu-mi place parasirea corabiei in timp de furtuna.Cu Oprea este insa ceva mai complicat.A renuntat la un post super.de ministru de interne si a parasit partidul.Imi amintesc ca si atunci vorbea de onestitate si de interes national.

    Nu sunt sigura,dar parintii cotei unice au fost pedelistii.Ionut Popescu si A.Videanu.A luctrat non-stop la programul aliantei Da.

    dora

    15/12/2009 at 6:42 pm

  117. @TDS
    Si min. educatiei/invatamantului.
    „Cursurile se vor desfasura integral in limba maghiara”… 🙂

    Tzepelica

    15/12/2009 at 6:42 pm

  118. sunt curioasa daca geonica va fi debarcat mai intai din partid sau de la sefia Senatului 🙂

    la ce serveste consultarea intre psdeu si peneleu, inca nu au inteles ca au pierdut alegerile 😆

    viviana

    15/12/2009 at 6:46 pm

  119. @viviana
    Vor sa ramana mana-n mana…in opozitie…
    Iubirea e un lucru mare, n`asha ? 🙂

    Tzepelica

    15/12/2009 at 6:48 pm

  120. Buna seara!
    Sa nu ne bucuram. Acesti independenti, sunt independenti sunt doar „independenti de moarala”, niste oportunisti din categoria „ghise” cel care se declara impotriva alegerilor anticipate, invocand ca argument imprumutul facut la banca pentru „finantarea campaniei electorale”, adica, idiotul lasa sa se inteleaga, ca statutul de ales al poporului trebuie sa-i acopere cheltuielile si de ce nu un „mic profit”.

    andrzej

    15/12/2009 at 6:48 pm

  121. Eu ma bucur ca nu se insoara cu PNL.

    turnofftheglory

    15/12/2009 at 6:52 pm

  122. asta-i buna, cica astia de la psedepc si pnele se cunosc bine ca fac „opozitie” impreuna de aproape un an … si sunt in continuare nedumeriti daca Guvernul trebuie sa fie expresie a Parlamentului sau a Presedintelui … nebuni de legat, nu se lasa pana nu pune tara in genunchi.

    viviana

    15/12/2009 at 6:53 pm

  123. Ba eu zic sa ne bucuram !
    Ca oportunistii trag la noi 🙂 !
    Mai rau era invers: Geoana presedinte si Videanu transferat la PSD.

    Ati uitat acum o luna cind toti sponsorii PDL incepusera sa o ia spre PSD_PNL?

    Numai Mihai Viteazu i-a taiat pe secuii care ii adusesera capul lui Bathory. Pai asta e treaba ?

    Un tanar de stanga

    15/12/2009 at 6:55 pm

  124. Eu personal i-as spune traseistului:

    Eu stiu c-ai sa ma-nseli chiar miine,
    Dar pentru ca azi mi te dai toata,
    Am sa te iert, e vechi pacatul
    Si nu esti prima vinovata
    🙂 🙂

    Un tanar de stanga

    15/12/2009 at 7:01 pm

  125. @TDS
    Adica vrei sa spui ca baietii lu` domn` general cu 4 stele Oprea (inteleg ca el e un fel de sef al „independentilor”) sunt doar niste biete fatuce de pe centura ? 🙂 🙂

    Tzepelica

    15/12/2009 at 7:05 pm

  126. Iaca trosc !

    UTdS-eule ,

    iti place Minulescu , ai ???

    canadianul

    15/12/2009 at 7:06 pm

  127. – D-le Geoana, veti face opozitie?
    – Da, dar inca nu stiu care!
    – Opozitie nu o pozitie!
    – Pai acum, e cam totuna

    Carol

    15/12/2009 at 7:07 pm

  128. Timi, Canandianu’
    🙂 🙂

    Un tanar de stanga

    15/12/2009 at 7:09 pm

  129. Buna seara,
    L-ati auzit pe Geoana ce a declarat la terminarea discutiilor cu liberalii?
    Asta s-a smintit de tot. Daca Basescu nu-l pune pe Crin prim ministru ,presedintele si PDL ul vor avea in ei cel mai mare dusman , cel mai inversunat.
    Deci declaratie de razboi!

    cedric

    15/12/2009 at 7:11 pm

  130. S-avem pardon, Minulescu-i repetent
    Umbra lui Mircea, rau mi l-a pocnit
    Acum se cere, sa nu-l mai citim?
    Asa-i si Crinul, haide sa chiulim!

    Creanga

    15/12/2009 at 7:13 pm

  131. politicienilor „independenti ” care migreaza pentru o „bucatica de ciolan cu carne” li se potriveste cam asta:

    „Eu stiu c-ai sa ma-nseli chiar mâine…
    Dar fiindca azi mi te dai toata,
    Am sa te iert –
    E vechi pacatul
    Si nu esti prima vinovata!…”

    (I Minulescu – Celei Care Minte)

    canadianul

    15/12/2009 at 7:14 pm

  132. Buna seara,
    Dragi prieteni, bine v-am regasit.

    Da’ ce prolifici mai sunteti, oameni buni.

    Th,
    Strict la subiect:

    Prefer „independentii” – (despre care nu avem nici o dovada a tradarii, ci vorbim despre un latent / eventual si/sau potential risc al unei tradari ulterioare) – tradatorilor din PNL care au deja brevet/diploma de tradatori. Cel putin eu asa vad lucrurile.

    Si de capoasa ce sunt, (poate nu ar trebui, da’, deh, ce sa-i faci, nu pot sa-mi incalc principiile la care tin ca la ochii din cap), nu pot sa abdic de la maxima:

    Tradatorii sunt odiosi chiar si celor care ii cumpara.

    cati

    15/12/2009 at 7:14 pm

  133. Seara buna tuturor !

    Exact ce spuneam : razboiul, de-abia incepe !

    Greu va fi validat un guvern, cit despre legi … vor trece ciopirtite infiorator.

    tibi

    15/12/2009 at 7:14 pm

  134. mi-ar placea (daca ne-am fi permis acest lux) sa-l puna pe crin prim-ministru..

    bag mina in foc ca ar lua-o la goana in max 10 zile…

    pai, d’aia il si propun pe crin pentru ca sint absolut convinsi ca nimeni nu considera aceasta propunere ca fiind serioasa!!!!

    tariceanu l-a propus pe crin ministru al culturii si acesta a refuzat…crin NU este in stare de absolut nimic decit gargare cu pioneze

    orangeskorpion2009

    15/12/2009 at 7:15 pm

  135. @Carol
    Trebuie sa vorbesc cu a mea sotie
    Ea se pricepe mai bine la pozitie
    Eu stau doar cum mi se cere
    Sunt cam prost, dar fac avere

    Creanga

    15/12/2009 at 7:16 pm

  136. Eu ii inteleg pe bietii independenti.
    Au rate mari la banca.

    „Tanta, domnisoara Tanta
    E-o duduie foarte sic,
    Zvelta, cu ochi mari si negri,
    Cap superb, nasucul mic,
    Picioruse lungi si durde
    Si cand se plimba prin Tei
    Toti birjarii o admira:
    – Ma, halal de mama ei!

    Ce profesie are Tanta?
    Uite, n-as putea sa spun;
    Nici nu ma intereseaza
    Chiar daca o presupun.
    Dar cum Tanta-i delicioasa
    Si-are maniere fine,
    Nici nu vreau sa stiu ce face,
    Nici cu ce si nici cu cine.

    Ca vecini se mai intampla
    Ca sa-i cer un ac sau ata,
    Sau imi cere ea o carte
    Pana maine dimineata.
    O vecinatate draga
    Ne-a prins zilele-n catuse
    Ca ades intru la Tanta
    Fara sa mai bat la use.

    Tot asa-ntr-o seara intru
    Era iarna grea si ger,
    Si-o gasesc in pielea goala
    Stand langa calorifer.
    Naucit de frumusetea-i
    Dau sa ma retrag un pic
    Insa Tanta-mi spune:- Intra,
    Intra draga, nu-i nimic !

    Am intrat si beat de farmec
    O-ntrebai plin de mister:
    – Pentru ce stai goala, scumpo
    Langa acel calorifer?
    – Fiinca-a fost proprietarul,
    Mi-a raspuns sagalnic Tanta –
    Si-uite mi-am platit chiria,
    Iar acum, usuc chitanta.”
    G. Toparceanu

    Tzepelica

    15/12/2009 at 7:17 pm

  137. Si dupa ce s’a terminat carnea de pe ciolan , uite asta se potriveste pentru „l’indipéndents”

    „Tu crezi c-a fost iubire-adevarata…
    Eu cred c-a fost o scurta nebunie…
    Dar ce anume-a fost,
    Ce-am vrut sa fie
    Noi nu vom sti-o poate niciodata…”

    Ion Minulescu – Celei care pleaca

    canadianul

    15/12/2009 at 7:18 pm

  138. Bre,

    da’ce multa lume sensibila la coarda sufleteasca amusina pe bloaga lui Theo ! Tzepe, m’ai dat de’a berbeleacul !

    canadianul

    15/12/2009 at 7:21 pm

  139. Buna seara, buna seara.
    Ca sa raspund la intrebara din text as spune asa: ca printre „independenti” sunt atat oportunisti sadea cat si oameni de calitate. Care e proportia oporunisti:patrioti imi este greu sa spun dar decat combinatii nefericite cu PSD si PNL mai bine cu independentii.
    Si ma bucur ca Blaga, posibil viitor premier, anunta ca viitorul guvern nu va avea in componenta ministerele turismului si tineretului si sportului. Sa speram ca nu o vedem nici pe madam Udrea in Executiv.

    clemycali

    15/12/2009 at 7:22 pm

  140. Intre atatea nume sacre
    Eu vin cu crengi acre
    Mai badie, sunt uscat
    N-am in mine nici ..un drac
    Tantze, tantze si chitante
    Maini agatate in clantze
    Oameni buni, ma fac de ras
    Si m-apuc acus de plans
    Rima se balanganeste
    Codrul nu imi mai prieste
    Sa imi spuneti acum drept
    Pe Tantza sa mai astept?

    Creanga

    15/12/2009 at 7:24 pm

  141. @clemy – salut si dalutari mtzesti 🙂
    Si eu ma bucur 🙂

    Diana

    15/12/2009 at 7:24 pm

  142. Maine au intalnire la Cotroceni 🙂 cu totii

    viviana

    15/12/2009 at 7:26 pm

    • a dezvaluit Crinolin

      viviana

      15/12/2009 at 7:27 pm

      • ANUNŢ DE PRESĂ
        (15 decembrie 2009)

        Programul preşedintelui României, Traian Băsescu, miercuri, 16 decembrie a.c.:

        • Ora 10.00 – Participare la ceremonia de validare, de către Curtea Constituţională, a alegerii în funcţia de Preşedinte al României (Loc de desfăşurare: sediul Curţii Constituţionale);

        • Ora 12.15 – Dejun de lucru cu ambasadorii statelor membre ale Uniunii Europene (Loc de desfăşurare: Reşedinţa ambasadorului Regatului Suediei la Bucureşti);

        • Ora 19.00 – Primirea delegaţiei Fondului Monetar Internaţional.

        Departamentul de Comunicare Publică
        15 Decembrie 2009
        http://www.presidency.ro/?_RID=det&tb=date&id=11752&_PRID=

        viviana

        15/12/2009 at 7:30 pm

  143. @diana, miau, miau salut. 🙂

    clemycali

    15/12/2009 at 7:26 pm

  144. Miau, miau, miau si un ciolan
    Parlamentul n-are un ban
    Cauta prin buzunare
    Maruntis de la votare
    De Tantza nu-mi mai ajunge
    Dupa mine iarasi plange
    Poate-mi da pe datorie
    De nu, ma duc la sotie

    Creanga

    15/12/2009 at 7:29 pm

  145. Antonescu: protocolul cu PSD, reconfirmat.

    „Preşedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat, cu puţin timp în urmă, că liberalii au un subiect foarte clar de discutat cu PSD, anume constituirea unei majorităţi parlamentare”

    Antonescu: CCR ar trebui să se pronunţe asupra premierului.

    „Preşedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat astăzi că este necesar ca judecătorii constituţionalişti să se pronunţe în problema desemnării premierului.”

    Ticalosul asta se razbuna pe România pt ca poporul l-a scos din calcule in ambele tururi ale alegerilor!

    Carol

    15/12/2009 at 7:30 pm

  146. @Creanga 🙂
    A innebunit Crin…

    Diana

    15/12/2009 at 7:32 pm

  147. Crin nu a innebunit, mai degraba ………..patriciu
    :mrgreen:

    crin doar executa!

    orangeskorpion2009

    15/12/2009 at 7:34 pm

  148. Postare noua 🙂

    Theophyle

    15/12/2009 at 7:35 pm

  149. Antonescule, stiu ca esti repetent
    Si chiulesti 99% in parlament
    Nu poti chiuli si de la gargara
    Ca acum nu mai e vara
    La carma-i tot marinar
    Tu ramai un crin bizar
    Da din gura si suspina
    Si mai tragi inc-o …mandolina
    Nene, pute rau, sa stii
    Ia pe Geoana si chilotii
    Tot fete mari ramaneti
    Albi, puri si nevotati

    Creanga

    15/12/2009 at 7:36 pm

  150. Buna seara la toata lumea. Vad ca va-ti facut un obicei de va-ti enerva degeaba 🙂

    Theophyle

    15/12/2009 at 7:36 pm

  151. Pai eu cred ca Traian Basescu ii convoaca la Cotroceni ca sa le zica de procesul de schimbare a constitutiei iar apoi se va adresa tarii

    Un tanar de stanga

    15/12/2009 at 7:36 pm

  152. Geoana da mesaje alor sai.Suntem multi si puternici si…ne supunem primului nostru ministru Crin antonescu.

    S-au inversat sexele,pardon rolurile:mireasa si mirele,Geonica si Crinu’! 🙂

    dora

    15/12/2009 at 7:44 pm


Comentariile sunt închise.