Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Aroganţa Sa, Adrian Năstase

Pe timpul guvernarii Iliescu – Năstase, au parasit Romania (sa speram ca nu definitiv) aproximativ  un milion si jumatate de romani. Bunastarea oferita de guvernarea Năstase i-a trimis pe Romani unde au vazut cu ochii. Acesti oameni au plecat din Romania pentru ca nu si-au putut gasi un rost in viata sau din cauza sistemului profund corupt in care nu puteai ajunge nicaieri fara spaga sau ajutorul baronilor PSD.  Ei au continuat sa ramana cetateni ai Romaniei, contribuind anual cu 5 pana 8 miliarde de euro trimisi in tara, bani care intrand in circulatie in Romania au generat taxe de sute de milioane de euro la bugetul de stat.

Marele democrat Adrian Năstase, acuzatorul lui Basescu de tendinte dictatoriale si nedemocratice, propune scaderea importantei votului dat de cei ce traiesc in strainatate, pentru a evita repetarea situatiei de acum, cand diferenta dintre candidati coincide cu numarul voturilor pro-Basescu din afara. Aceasta propunere aberanta se inscrie in “coloana infinitului” a prostiei, ignorantei si aroganţei diversilor lideri PSD care doresc ca Romania sa devina domeniul lor feudal. Colega socialista europeana dns Susanne Kastner, raspunde intr-un interviu dat la Deutsche Welle:

Din punctul meu de vedere este o prostie. Nu poti face asa ceva. Trebuie sa accepti legea electorala asa cum este. Personal, mi-as dori ca in Romania sa fie introdus sistemul de vot prin corespondenta, valabil si in cazul romanilor din strainatate. Aici

Auzindu-i propunerile, nu poti decat sa ajungi la concluzia ca  Traian Băsescu l-a supraevaluat pe Adrian Năstase zicând că “spre deosebire de Geoană, Năstase are şi oarecare inteligenţă”.

Written by Theophyle

10/12/2009 la 10:22 am

Publicat în Civic, Diaspora, Opinie

Tagged with , ,

248 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. sugestiva poza.

    Gabi Dumitru

    10/12/2009 at 10:33 am

  2. @Gabi, salut. Se potiveste exact lui Nastase, si nu este de fel trucata. Asta este el!

    Theophyle

    10/12/2009 at 10:35 am

  3. viperos, alunecos, scarbos,
    mishtokar, bombonar.

    takeo

    10/12/2009 at 10:40 am

  4. buna dimineata,Theophyle!

    Eu astept alt gen de poze cu nastase:alea cu numar de identificare:)))

    Gabi Dumitru

    10/12/2009 at 10:42 am

  5. Buna dimineata…
    Si eu am crezut ca e ceva mai destept. Imi amintesc ca in 2004 nu s-a grabit sa se bucure inainte de numaratoare…

    Diana

    10/12/2009 at 10:46 am

  6. Nici nu stiti ce bine ii sta cu dungi.
    Verticale, bineinteles ! 🙂

    Tzepelica

    10/12/2009 at 10:47 am

  7. Neata din nou. Ieri conexiunea a picat, in rest cele bune.
    Despre maria sa Arogantul, si-a retras deja imbecilitatile naziste.
    Nu si marii sai admiratori ciutacieni.
    Am citit ce s-a intamplat ieri. PDL e fortat sa sparga buchetul de crini si sa culeaga ceva neprostanaci.
    Sper ca agenda lui 2008-2009, reformele politice si administrative sa fie implementate. OBLIGATORIU. O scuturare a birocratiei se face numai prin informatizare accelerata. Deficitul se regleaza prin concedieri masive ale aparatului de stat. Atunci raman si bani de investitii si se construieste si increderea cu investitorii si creditorii.
    In plus reconcilierea cu autopropusul Antonescu ar fi corecta cu aceasta zicala, fii prim-ministru la Rompetrol.

    turnofftheglory

    10/12/2009 at 10:48 am

  8. Timi, SOV aud ca e din vara in consemn la frontiera. Cam explicabila si atitudinea palmasilor media.

    turnofftheglory

    10/12/2009 at 10:49 am

  9. Si gaina are „o oarecare inteligenta”, nu ?
    Ca sa nu mai spun ca mai face si…oua.
    A propos de oua…ce-o sa faca Bombo acu`, daca prosty a esuat lamentabil ?
    O sa treaca la …numarat de oua ? 🙂 🙂

    Tzepelica

    10/12/2009 at 10:50 am

  10. salut @Diana, @TOG, @timi.

    Ceea ce deranjeaza cel mai mult este ca acest om chiar conteaza si in partidul lui si in unele sectoare ale publicului. Nastase ca om este un om inteligent, cum naiba poate sa debiteze asemenea porcari?

    Theophyle

    10/12/2009 at 10:52 am

  11. Cred ca asta e o „flotare logica” prin care cauta el sa se impace cu pierderea…

    Diana

    10/12/2009 at 10:56 am

  12. @TOG
    Disperare, prietene.
    Doar disperare.

    Tzepelica

    10/12/2009 at 10:57 am

  13. Nastase are un caracter infect.
    In plus, e sub influenta nefasta a Danei, odrasla fostului ministru al agriculturii.
    Care nu e decat o tzoapa cu ifose.

    Tzepelica

    10/12/2009 at 11:00 am

  14. ai dreptate, este la fel,
    dar are o tonä de arogantä si viclenie in plus

    theo

    10/12/2009 at 11:01 am

  15. @Gabi de asigur ca in Romania un premier adevarat poate face infact si la 30 de ani 😦

    Theophyle

    10/12/2009 at 11:03 am

  16. salut theo 🙂

    Theophyle

    10/12/2009 at 11:03 am

  17. Buna dimineata! TOG, modernizarea administratiei si birocratiei se poate face numai de sus in jos, eventual prin lege si incepand cu taierea banilor alocati. Am experienta catorva ani lucrati in birocratie si pot afirma ca oamenii cu care am lucrat erau mediocri, interesati in primul rand de avantaje marunte, speriati si respingatori ai oricarei schimbari. Nu se poate schimba nimic decat cu forta. A fost o experienta trista.

    Gino

    10/12/2009 at 11:10 am

  18. da,asa e.
    Ma intreb cum rezista Basescu acestui stress continuu.De unde gaseste resurse?
    Eu,personal,o luam de mult timp pe aratura…..

    Gabi Dumitru

    10/12/2009 at 11:18 am

  19. @gabi, sunt oameni si sunt oameni. Chestie de material si experienta de viata. In orice caz uzura lui este mare si s-a vazut si fizic. Asta este, fiecare cu alegerile lui in viata 🙂

    Theophyle

    10/12/2009 at 11:26 am

  20. Buna dimineata,
    Nastase este brinza buna in burduf de ciine. Este inteligent dar profund corupt. Asta este tot.
    Partidul e cu el deoarece multi de acolo sunt amorali (nu toti) si privesc la Nastase ca la un model de atins sau un inlocuitor bun al lui Prostanacul la conducerea partidului.

    Are un zimbet si o privire tipic de tziganca smechera.
    Va sugerez cind il vedeti la televizor sa ii urmariti ochii separat de restul fetei si facind abstractie de ce spune. E interesant !

  21. TDS, salut. Buna observatie am sa incerc sa-ti urmez sfatul 🙂

    Theophyle

    10/12/2009 at 11:31 am

  22. Gabi,
    In caz ca Traian Basescu ar fi pierdut alegerile (dar se vede ca nu e in stare 🙂 desi s-a cam sfortat in ultimul an sa isi piarda popularitatea) eram de parere sa se salveze fizic, sa nu ne mai ajute cu forta, si sa se odihneasca.

  23. TDS

    Daca Nastase era doar pe sfert atat de inteligent pe cat se crede n-ar fi ajuns in situatia in care este acum. Intreaga Europa il da ca exemplu nominal al coruptiei. Din ministru-prim ministru – blogger (cum ii place lui sa-si spuna), a ajuns un biet infractor de drept comun.

    Asta nu seamana deloc a inteligenta 🙂

    Carol

    10/12/2009 at 11:38 am

  24. La topicul trecut:
    Eu TDS ii cer presedintelui caruia i-am facut lobby in rindul tuturor cunostintelor mele si guvernului sau care primeste in ziua de leafa si un banutz mic din impozitele platite de firmele mele :
    Sa se introduca pentru urmatoarele alegeri
    – sistem computerizat in sectii
    -votul prin corespondenta pentru Diaspora
    – sa fie condamnati la 1 an de inchisoare minim 10 fraudatori mici adica 10 din cei care pentru 100 ron au votat multiplu.

  25. Ati vazut cum incearca Nastase sa dreaga busuiocul?

    Acum afirma (de fapt da o explicatie si mai absurda) ca s-a referit la nu stiu ce acte de calatorie care ar permite romanilor sa voteze in strainatate…bla bla bla.

    A intors macazul cu 180°. (o fi si asta tot un semn de inteligenta ) 🙂

    Carol

    10/12/2009 at 11:46 am

  26. Salut Carol,
    „”Daca Nastase era doar pe sfert atat de inteligent pe cat se crede””
    Asta este imposibil. El crede ca inteligenta sa este infinita.
    Ori un sfert din infinit este tot infinit ceeace nu se poate in mod real. 🙂

    Oricum, in timpul domniei sale era chiar dictator, si nimeni nu ii spunea asta (cu exceptia dizidentului 🙂 Ciuvica) In schimb de Basescu cred ca si eschimosii sau hingherii din Canada stiu ca e Dictator 🙂 !

  27. Buna dimineata dragi theophylieni,
    Vad ca inca mai sunt „replici”, dupa mine ce se intampla acum sunt „replicile”, „cutremurului” din 6/7 decembrie 2009.
    Cat despre Nastase, din pacate in ultimul timp vad din ce in ce mai multi politicieni asemanatori. Prosta calitate, lipsa de civilizatie si chiar patologia psihica sunt la putere.

    analizaexistentiala

    10/12/2009 at 11:49 am

  28. „Matusa Tamara” e o dovada de inteligenta ?
    Ma indoiesc.

    Tzepelica

    10/12/2009 at 11:50 am

  29. Salut @Carol, salut @analiza 🙂

    Theophyle

    10/12/2009 at 11:52 am

  30. UTS

    Esentialul e ca romanii care l-au votat si oficialitatile de la Bruxelles stiu foarte bine cum e cu „dictatura” lui Basescu. Restul este irelevant.

    Da, Nastase s-a format intr-un mediu in care n-a fost nevoit sa se zbata pt nimic, datorita relatiilor sale directe, protectoare, cu clasa politica de pe vremea lui Ceausescu. Probabil ca si acum se crede invincibil. Nu in fata legii (pt ca de frica legii ii cam tremura izmenutele) ci datorita sistemului care INCA il apara.

    Carol

    10/12/2009 at 11:53 am

  31. @Carol nu cred ca Nastase mai poate sa dreage busuiocul, lucrurile pe care le-a spus nu necesita comentariu, a fost absolut clar la ce s-a referit.

    Theophyle

    10/12/2009 at 11:54 am

  32. Barbatii de felul lui Nastase nu pot rezista nici o saptamana in puscarie, l-am vazut oe Patriciu dupa o zi (sper intr-o reluare rapida) cum arata 🙂

    Theophyle

    10/12/2009 at 11:55 am

  33. TDS, te sustin 100%! Trebuie facut ceva in sensul asta neaparat! Cate un calculator in fiecare sectie, cu conexiune cel putin mobila la internet (GPRS simplu este absolut peste tot), conectat la un sistem central, cu verificare in real time a CNP-urilor sau a codurilor de pe cardurile de alegator (cum zicea Avramescu la Vox zilele trecute, si la farmacie ai acum card personalizat, ce naiba!). Costa mult mai putin decat costurile mizeriei initiate de psd zilele astea si intram si noi in zilele noastre cu sistemul de vot, cel curent putand fi considerat deja ca preistoric. Asta e una dintre propunerile care trebuie sa ajunga la Basescu!
    Salut everybody! 🙂

    cristihan

    10/12/2009 at 11:57 am

  34. TDS: dupa ce am citit articolul lui DP Aligica nu-i mai reprosez nimic lui Basescu.Omul asta e un erou.

    Gabi Dumitru

    10/12/2009 at 11:58 am

  35. Da Cristihan,
    In plus, la fel ca si in strainatate nu mai ai nevoie de exitpolluri ci ai rezultatul alegerilor definitiv la 30 minute de la inchiderea urnelor !

    In legatura cu votul prin corespondenta, Nice din Arizona a facut 1200 km sa voteze, dar ar fi de dorit ca data viitoare sa poata vota prin corespondenta.

    Iar la porcaria asta: Cind prind 10 fraudatori mici toti smecherii din platou zic: Hai sa ii lasam pe astia mici ei sunt prosti si trebuie sa ii arestam pe cei mari care influenteaza (exact ce nu se poate datorita dovezilor circumstantiale)
    Vreau sa vad macar 10 gainari mici in puscarie ! In SUA daca fur un cauciuc de masina si politistul striga dupa mine si nu ma opresc el poate sa ma impuste.

  36. Theophyle

    Pai asta e caracterul sau. Daca si-ar fi cerut scuze pt acea scapare ar fi fost relativ ok. Dar asta ar fi insemnat sa isi recunoasca greseala, ceea ce ar duce automat la concluzia ca NICI MACAR EL nu este perfect. Or asa ceva nu cadreaza deloc cu narcisismul sau.

    Carol

    10/12/2009 at 12:03 pm

  37. @cristihan, salut 🙂

    Theophyle

    10/12/2009 at 12:05 pm

  38. @gabi, cu tot respectul pentru Aligica, propun sa iei articolul lui cu mai multa circumspectie. Crede-ma cunosc realitatile washingtoniene mai mult decat el. Cateva lucruri pe care le-a enuntat sunt departe de a fi exacte.

    Theophyle

    10/12/2009 at 12:07 pm

  39. Da Gabi,
    Imi aduce aminte de filmul Petrecerea in care Peter Sellers este impuscat de 10 ori de arabi si el tot se mai ridica sa sune din trompeta 🙂 🙂 Asta e Basescu – (Romanul (si pisica) are 10 vieti in pieptu-i de arama )Alecsandri – Na ca spun versuri. De cind a revenit Creanga – Politeia a capatat si un departament de cenaclu 🙂

  40. Carol, am intitulat postarea cu un titlu care dupa parerea mea oglindeste exact caracterul ” Aroganţa Sa, Adrian Năstase” 😆

    Theophyle

    10/12/2009 at 12:08 pm

  41. Eu nu-mi doresc decat sa-l vad pe acest exemplar al coruptiei balcanice, in boxa acuzatilor. Abia atunci vom afla detalii concrete din capetele de acuzare. Pana acum se stie doar in mare despre ce este vorba.
    Verdictul final nu ma intereseaza. Sunt de principiu ca daca intr-adevar nu sunt probe suficiente, mai bine ramane un infractor nepedepsit decat sa bagi in puscarie un nevinovat. Dar la viteza si anduranta de care da dovada Nastase in fuga lui din fata justitiei, cred ca lucrurile stau rau de tot pt el.

    Carol

    10/12/2009 at 12:08 pm

  42. Theophyle,Gabi
    Aligica trebuie inteles ca un cercetator foarte valoros dar care nu este strict independent. Prietenia si colaborarea puternica cu Valeriu Stoica il face sa scrie articolul in felul in care l-a scris

  43. Theophyle

    Sigur ca da. Ca-i spunem noi infractor, hot si bandit, bineinteles ca e gresit dpdv moral, etic, civic bla bla bla din moment ce justitia nu si-a spus cuvantul.

    Insa aroganta Mariei Sale se vede de la o posta si nu e nevoie de o hotarare judecatoreasca pt a ni se permite sa i-o atribuim, cu varf si indesat! 🙂

    Carol

    10/12/2009 at 12:11 pm

  44. Interesant daca citeste blogul nostru. el este locul 3 in top woordpress, eu sunt locul 5, ar fi haios sa citeasca comentariile voastre 🙂

    http://botd.wordpress.com/?lang=ro

    Theophyle

    10/12/2009 at 12:13 pm

  45. Salut

    „Democratii” astia rosii sint in stare sa interzica votul si judetelor „portocalii”, numai sa le iasa pasienta.
    Meteahna comunista, cine nu se aliniaza la linia partidului e declarat „dusman al poporului.

    robin

    10/12/2009 at 12:14 pm

  46. robin salut, din nefericire ei chiar fac un mare deserviciu democratiei si asa la limitele inferioare ale scalei. 😦

    Theophyle

    10/12/2009 at 12:17 pm

  47. Le citeste, fii sigur! Toti le citesc pt ca sta in natura noastra, a tuturor, sa aflam tot ce se spune despre noi mai ales cand este vb de un spatiu public.

    Stim fiecare ca expresia „Nu ma intereseaza gura lumii” este complet falsa. Ca nu tinem cont de tot ceea ce se spune despre noi este altceva, dar cine afirma ca nu-l intereseaza da dovada de infantilism 🙂

    Carol

    10/12/2009 at 12:17 pm

  48. haoleu! pai daca aia e pe 4, e explicabil de ce sunt asa multi „liberali cu capul”…

    cristihan

    10/12/2009 at 12:17 pm

  49. Theophyle- de douazeci de ani,Romania e intr-o miscare browniana care convine tuturor.Si celor de afara,si celor de aici. Asta e realitatea.

    Gabi Dumitru

    10/12/2009 at 12:17 pm

  50. Banc :
    Geoană, foarte vesel, se întâlneşte cu Iliescu.
    – De ce eşti asa vesel, măi dragă?
    – Mi-am făcut testul IQ.
    – Aşa, şi ?
    – A ieşit negativ!

    Tzepelica

    10/12/2009 at 12:18 pm

  51. Asta este nivelul de frecventare a blogurilor. Din fericire in ambele zile electorale am fost pe primul loc 🙂 pe 22 cu 8 600 de cititori si pe 6 cu 12 700 de cititori

    Theophyle

    10/12/2009 at 12:19 pm

  52. @timi, banc misto 😀

    Theophyle

    10/12/2009 at 12:20 pm

  53. Sigur citeste Politeia de pe 5 si obligat citeste si 7 pe Urania astroloaga: „Feriti-va de locuri inchise” „Daca v-a cazut sapunul la dus nu va aplecati dupa el „

  54. TDS 🙂 dupa cum sti majoritatea accidentelor au loc in casa si cele mai multe in baie, statistica 😆

    Theophyle

    10/12/2009 at 12:22 pm

  55. Felicitari Theophyle.

    Apropo de bancuri. Pai vreti bancuri mai baieti ?
    Uite aici cu camionul :
    1.

    eu am mai auzit una azi, nu stiu daca o stiti:

    ” Tu esti Mircea?
    Da-mparate!
    Esti un prost si jumatate!” 🙂
    2.

    O completare(de la Zoso citire): Geoană nu e un prostănac şi jumătate, e un prostănac şi 49,66%.
    3.

    4.

    Şi tot de pe net culeasă:
    La reluarea alegerilor, la dezbatere, întrebare pt Geoană
    – Dle Geoană, ce aţi făcut în timpul mandatului dvs?
    – Am dormit!
    5.

    Mai era una: ce au făcut românii în timpul mandatului lui geoană? Au dormit.
    6.

    Alta: păcat că alegerile nu au fost la Polul Nord, s-ar fi ales şi Geoană măcar cu 6 luni de mandat.
    7.

    mandatul lui Geoana a reprezentat o perioada intunecata in istoria Romaniei (21PM 6 dec 2009 – 06AM 7 dec 2009)
    8.

    alta:
    cel mai scurt banc: Geoana-preşedinte
    9.

    asta e mai slaba…oricum..
    ce face prosto in timpul liber? se prosteste.
    10.

    un copil striga dupa geoana:
    -geona prostanacul
    geoana, vizibil iritat:
    -da, dar eu sunt mai mhaaare ca thiine!
    11.

    Iarna nu-i ca vara, dimineaţa nu-i ca seara.
    Ce ar fi trebuit să facă Gioană pt a câştiga alegerile? Să se alieze şi cu PDL.
    12.

    mi-a venit acum una in minte: ce a facut geoana in primul lui mandat? A topait! 🙂
    13.

    Asta a tot circulat:
    PSD= Preşedinte în Seara de Duminică
    PDL= Preşedinte în Dimineaţa de Luni
    14.

    Geoana. Seara a crezut “cu tarie” insa dimineata a privit lucrurile “cu ochi proaspeti”.
    15.

    Varianta stiintifica:

    Un studiu sociologic efectuat de un colectiv de oameni de stiinta a relevat faptul ca un prostanac si jumatate reprezinta, de fapt, un prostanac si 49,62%. Dupa publicarea studiului, teoria oamenilor de stiinta a fost contestata de cei care s-au identificat cu prototipul ce a facut obiectul cercetarii. Contestatarii isi argumentau teoria afirmand ca un prostanac si jumatate este mai prostanac cu 0.38% mai mult decat a rezultat din studiu, ceea ce a constituit, in opinia comunitatii oamenilor de stiinta, demonstratia corectitudinii teoriei contestate.

  56. warme brüder 🙂

    Carol

    10/12/2009 at 12:25 pm

  57. Am inteles ca psd-istii au deschis procese prin tara referitor la asa zisa „frauda”. Daca CCR isi declina competenta si trimite cazul curtilor de apel judetene ?
    Parvulescu schita un scenariu de genul asta.

    http://www.ziare.com/basescu/basescu/coalitia-psd-pnl-ar-putea-forta-castigarea-alegerilor-in-instanta-968790

    robin

    10/12/2009 at 12:25 pm

  58. Adrian Nastase intreaba la Radio Erevan :
    – Un barbat poate sa aiba
    mai mult de 2 oua ?
    Raspuns:
    – In mod normal nu, dar daca totusi te apleci in fata si numeri exact 4, atunci sa stii ca Basescu a venit puternic din urma… 🙂

    Tzepelica

    10/12/2009 at 12:26 pm

  59. robin, pregatesc toate alternativele. Au o mare problema insa, ei nu pot stii ce se paote intampla in cealalta parte. Cred ca o sa iasa cu scandal mare. Mai sper insa ca o sa se termine fara.

    Theophyle

    10/12/2009 at 12:29 pm

  60. Geoana le va lua cu umor. Chiar daca scrasnind din dinti 🙂

    A propos de umor. Un caz adevarat petrecut cu multi ani in urma. Ma rog, adevarat atat cat poate fi credibil un ziar, mai de scandal.

    Un psiholog, mai in gluma mai in serios, a facut o clasificare a caracterelor oamenilor in functie de animalele de casa pe care le detin. Lista e lunga dar cazul de fata se refera la cainii lup. Psihologul a afirmat ca cei care detin caini lup, nu au simtul umorului.

    Citind articolul, un posesor de caine lup l-a dat in judecata pe respectivul.
    Cand au ajuns la tribunal, judecatorului i-au trebuit cateva secunde sa dea urmatoarea sentinta: Da, intr-adevar psihologul a avut dreptate 🙂

    Carol

    10/12/2009 at 12:30 pm

  61. robin, interviul a fost dat luni, de atunci a mai trecut niste apa pe dambovita 🙂

    Theophyle

    10/12/2009 at 12:31 pm

  62. Carol 🙂

    Theophyle

    10/12/2009 at 12:32 pm

  63. @robin

    pai da, ca Hrebeciuc a scrasnit deja din masele si a declarat ca ar fi fost suficiente cate 2 voturi pt Geoana la fiecare sectie de votare ca acesta sa castige.

    Acum ce vor sa faca? Sa gaseasca acele doua voturi lipsa? Sa intoarca tara pe dos? Oricum, dovedirea fraudei nu duce nicidecum la victoria lui Geoana ci eventual la reluarea scrutinului. Dar sa nu ne infectam cu scenarita. Parvulescu e un individ nerusinat si foarte orgolios.

    Carol

    10/12/2009 at 12:37 pm

  64. @TDS – inca unul de la Bleen:
    Adobe Systems Inc. a decis ca, in RO, extensia „photoshop document” sa nu mai fie .psd, ci .pdl…

    Diana

    10/12/2009 at 12:38 pm

  65. Flutur :
    „Sunt foarte multe semnale de la liberali, care arata ca se doreste un Guvern cu PDL-ul, pentru ca multi oameni de acolo sunt de calitate si oameni care inteleg mesajul electoratului. Daca anul trecut liberalii au refuzat un Guvern cu noi, acum vad tot mai multe voci care iau in calcul acest lucru. Nu cred ca problema e transata in sensul de a nu face un Guvern cu noi sau de a construi o alta coalitie iluzorie, pentru ca a fost o coalitie de campanie, PSD – PNL – UDMR. Acea coalitie de campanie cred ca s-a dizolvat odata cu pierderea alegerilor de catre favoritul lor, Mircea Geoana si cred ca fiecare din partide trebuie sa-si regandeasca strategia. PDL-ul este deschis pentru un Guvern de centru-dreapta.”

    Tzepelica

    10/12/2009 at 12:38 pm

  66. Acum o luna, acest Parvulescu declara ca va merge pana la Haga pt invalidarea referendumului initiat de Basescu.

    Carol

    10/12/2009 at 12:41 pm

  67. Gabi Dumitru

    10/12/2009 at 12:41 pm

  68. Diana, salut 🙂

    Theophyle

    10/12/2009 at 12:42 pm

  69. …bine v-am gasit. My guess – PSD se zbate cam degeaba…

    Diana

    10/12/2009 at 12:43 pm

  70. @Carol, Parvulescu este un ONGist de doi bani care si-a arnjat presidentia pe viata la Pro-Democratia schimband statutul ONGului si castiga si el un ban ca profesor la institutul care a mostenit „Stefan Ghiorghiu”, ce poti astepta de la el.

    Theophyle

    10/12/2009 at 12:45 pm

  71. Gabi D.

    Tismaneanu si Nistorescu au razboiul lor personal care , uneori, ii face pe amandoi sa bata campii incercand sa-si atribuie reciproc toate defectele posibile. 🙂

    Carol

    10/12/2009 at 12:47 pm

  72. salutare tuturor 🙂
    abia astept sa-l vad pe nastasian dupa zabrele! sunt convinsa ca-i sta foarte bine :mrgreen:

    elicearea

    10/12/2009 at 12:49 pm

  73. Diana, s-or fi zbatind degeaba, dar afacerea „Frauda” aduce mari prejudicii RO. Nu numai de imagine, ci mai ales economice. Sintem presati de timp, se incheie 2009 si nu avem validati presedintele si guvernul.

    robin

    10/12/2009 at 12:50 pm

  74. @Theophyle

    Tot raul spre bine. Faptul ca România inca nu prea stie cu ce se mananca adevarata democratie ii face pe romani sa-i cam doara-n cur de ONG-uri si alte organizatii mai mult sau mai putin dubioase conduse de indivizi (mai mult) dubiosi! 🙂

    Carol

    10/12/2009 at 12:50 pm

  75. @eli, salut. Din nefericire eu chiar am inceput sa cred ca in Romania nici un mare potentat va nu ajunge la puscarie 😦

    Theophyle

    10/12/2009 at 12:54 pm

  76. @robin – da, consecintele sunt nasoale…

    Diana

    10/12/2009 at 12:55 pm

  77. @Theophyle – din nefericire, dar putem continua intr-un fel sau altul sa le batem obrazul. In timp functioneaza, chiar si la marii nesimtiti.

    Diana

    10/12/2009 at 12:56 pm

  78. Th, eu inca imi pastrez speranta 😉
    s-ar putea sa avem surprize..placute, desigur :mrgreen:

    elicearea

    10/12/2009 at 12:59 pm

  79. @elice – sa vedem. Daca da, dau o lada de bere de care vrei tu 🙂

    Diana

    10/12/2009 at 1:01 pm

  80. Acum e mare circ mare in familia României pt ca tata Basescu nu e dispus sa-i cumpere Ferrari plodului Antonescu. Si plodu’ bate, bate din picior, mai razgaiat ca dl Goe.

    Nici macar PSD nu are pretentia la functia de premier in schimb vine Crin de pe locul 3, cu cele 15% ale PNL-ului si declara peste tot ca nu va fi liniste in România pana nu i se indeplinesc lui dorintele.

    Pai sa nu-l calci pe cap ca pe-o napârca?

    Carol

    10/12/2009 at 1:01 pm

  81. PSD; SE PRICEPE LA FALSIFICAT; POATE AU FASIFICAT CATEVA PROBE; EI FAC ORCE; NU AU RUSINE:

    theo

    10/12/2009 at 1:02 pm

  82. CAROL;
    POSTAREA TA , ESTE EXACT CUM GANDESC SI EU:

    theo

    10/12/2009 at 1:03 pm

  83. @Diana, crezi? Ieri dupa o perioada de aproape un an, am vazut sinteza zilei la Antena 3. Si l-am vazut pe viermele Gadea care incarca sa scoata de la Crin Antonescu ca de fapt CC este o institutie aservita lui Basescu, si revolutionarul bunuli simt , aproape a spus-o. Care obraz Diana? care ?

    Theophyle

    10/12/2009 at 1:04 pm

  84. Eu cred ca Basescu ii cheama acum la „reconciliere”, nu o data, nu de doua , ci de cateva ori, tocmai ca sa-si pregateasca actiunea de dizolvare a parlamentului. Am incerca, n-ati vrut, asta e.
    Mai rau decat e acum ce naiba poate sa se intample? Sa mai pierdem 3 luni cu ifosele lui Crin sau cu ciomageala PSD-ista?

    Propuneri urgente de premieri si cu asta basta. Ori guvern ori anticipate!

    Carol

    10/12/2009 at 1:05 pm

  85. buna ziua, buna ziua!
    alte bancuri cu Geoana:

    -cum se pune la loc dopul unei sampanii deschise?

    – intreaba-l pe Geoana

    – ce a primit Geoana de Mos Nicolae?

    – mandatul de presedinte, varianta demo.

    – care e culmea infidelitatii?

    – sa te culci cu Geoana si sa te trezesti cu Basescu

    frei

    10/12/2009 at 1:08 pm

  86. frei, salut 🙂

    Theophyle

    10/12/2009 at 1:10 pm

  87. Este expicabil Carol
    Crin este papusha lui Patriciu care nu il lasa sa intre la guvernare. Pune conditia cu PM stiind ca nu va fi indeplinita, iar daca ar fi indeplinita ar fi exact ca pe vremea lui Tariceanu.
    Speranta noastra a tuturor nu sta in sefii PNL aserviti lui Patirciu: Crin, Norica etc ci in filialele PNL care sunt topite sa nu stea 3 ani in opozitie. Pe asta mizeaza Tiranul. Iar la PSD mizeaza pe dorinta lui Ilici de a restructura partidul dupa chipul si infatisarea sa, iar pretul platit pentru asta – a nu fi la guvernare – nu i se pare prea mare

    Un tanar de stanga

    10/12/2009 at 1:10 pm

  88. diana 😀

    elicearea

    10/12/2009 at 1:10 pm

  89. Carol, nu stiu daca Basescu gandeste asa, dar sunt mai mult ca sigur ca eu as proceda in acest fel. 🙂

    Theophyle

    10/12/2009 at 1:11 pm

  90. Salut Frei, 🙂
    Asta cu varianta demo este buna de tot !

    Un tanar de stanga

    10/12/2009 at 1:12 pm

  91. @Theophyle – posibil sa mearga in cazul lui Crin. Mai ales daca e „debarcat”, abandonat de conu’ Dinu si se pomeneste fara „jucarii”. Si cu concursul zilnic al Adinei Valean 🙂
    Glumesc eu, glumesc, dar, cine stie?

    Diana

    10/12/2009 at 1:13 pm

  92. salut, frei, bun bancul cu demo 😀

    elicearea

    10/12/2009 at 1:13 pm

  93. In caz de anticipate, Crin si Bela vor trebnui sa faca o coalitie pre-electorala (cu acte in regula, oficiala, asa cum au facut PSD si PC) si sa se prezinte in fata electoratului ca partid unic de coalitie PSD-PC-PNL-UDMR-PRM-PNG.
    Dar dupa bataia ce-au incasat-o duminica, n-au de unde sa stie ce se va intampla. Daca romanii vor alege PDL cu peste 50%, atunci coalitia chiar ca a cacat steagu’
    Deocamdata o tin de-a puia-gaia cu fraudarea dar nici asta nu mai poate dura mai mult de o zi-doua.

    Este blocata o tara intreaga doar pt ca un Ciuvica sau un Nica, un Ponta sau un Dragnea s-au dus cu nush’ce jalba-n protap la coana CC!

    Carol

    10/12/2009 at 1:19 pm

  94. „Prestigioasa agenţie americană de analize geostrategice Stratfor susţine, într-o analiză difuzată pe site-ul propriu, că tensiunile de zilele acestea din România, determinate de instabilitatea politică, sunt pe placul Moscovei, care nu-l are deloc la inimă pe preşedintele Traian Băsescu. Încă cinci ani cu Băsescu preşedinte în România reprezintă probabil un coşmar pentru Rusia, care a făcut tot posibilul să-l instaleze la Cotroceni pe Mircea Geoană, un personaj cu lipici la ruşi, după cum ne-a demonstrat chiar domnia sa, care a fost de vreo trei ori la Moscova în ultimele şase luni.”

    (curentul)

    Carol

    10/12/2009 at 1:27 pm

  95. E bine sa nu uitam, totusi, cateva chestii importante.
    Ca economia abia se taraie.
    Ca avem (deocamdata) 700.000 de someri.
    Ca avem 1,5 mil. de bugetari.
    Ca nu avem buget.
    Ca nu avem guvern.
    Ca avem nevoie de banii de la FMI.
    Ca a venit iarna si ca depindem, in continuare, de gazele rusesti.
    Ca vine scadenta pt. plata cotizatiei la UE (peste un md. de Euro).
    In conditiile astea misiunea guvernului, indiferent care o fi el, va fi grea, chiar foarte grea.
    Adica e nevoie de un PM si de o echipa de oameni competenti si hotarati, nu de fetite sau baieti care sa se plimbe pe la TV.

    Tzepelica

    10/12/2009 at 1:36 pm

  96. Anunt prietenilor cartii, reluarea activitati blogului de carte Bibliophyle cu o postare „BOMBA” care poate sa ne explice astazi perioada in care traim. Este vorba de noua carte a lui Lucian Boia – „Germanofilii: elita intelectualã româneascã în anii Primului Rãzboi”, si pentru prietenii blogului asta intr-un fel inseamna intoarcerea mea la „normalitate”, aveti linkul:

    http://bibliophyle.wordpress.com/2009/12/10/lucian-boia-germanofilii/

    Theophyle

    10/12/2009 at 1:45 pm

  97. Bună ziua !

    A fost politică deliberată, să plece oamenii mai răsăriţi, ei n-au nevoie decât de fraieri pe care să îi manipuleze.

    Riddick

    10/12/2009 at 1:49 pm

  98. salut, riddick 🙂

    elicearea

    10/12/2009 at 1:50 pm

  99. @timi, totul este adevarat, problema ar fi ca politicianul mioritic se reprezinta pe el si nu penoi. 😦

    Theophyle

    10/12/2009 at 1:51 pm

  100. Politicianul mioritic ii reprezinta pe cei care l-au ales, care i-au hranit orgoliile si ambitiile nejustificate.

    Tzepelica

    10/12/2009 at 1:53 pm

  101. Tzepelica

    10/12/2009 at 1:54 pm

  102. Ia uite la Patapievici ca i-a disparut timiditatea!

    „… Apropo, stiu din surse sigure ca lui Basescu i-a fost oferita o caseta cu Mircea Geoana facandu-i-se sex oral si a refuzat sa o foloseasca impotriva lui. Este un om cinstit, credeti-ma”, declara Patapievici, in cadrul unui interviu acordat La Vanguardia.”

    Hahahahaha. E tot mai imbarligata treaba 🙂
    Daca acea caseta exista, mai devreme sau mai tarziu va aparea oricum „pe piata”.

    Sa-l fereasca D-zeu pe Geonel daca persoana de la celalalt capat …nu e fiica lu’ soacra-sa! 🙂

    Carol

    10/12/2009 at 1:54 pm

  103. AM CITIT DECLARATIA LUI JOHANNIS; UN MARE NERUSINAT; UN MAIMUTOI ROSU.

    a fost intrebat -ce zice ce pretentia de a fi premier a lui antonescu.

    johannis-BINE JUCAT POLITIC:

    johannis , a dovedit a fi un curier politic-färä valoare.

    DAR TUPEU ARE NERUSINATUL, se cunoaste din ce zonä.

    theo

    10/12/2009 at 1:57 pm

  104. @Theophyle – tocmai citesc (atat cat mai pot citi si eu :)) „Germanofilii”. O tona de detalii pe care nu le stiam 🙂
    Cum preferam sa ne amintim numai de ceea ce ne place…

    Diana

    10/12/2009 at 1:59 pm

  105. Buna ziua, va salut pe toti!
    Pun si eu o intrebare (nu dau cu parul!): credeti ca Adrian Nastase are vreo sansa sa ajunga presedintele PSD?

    In alta ordine de idei ati vazut cum a intors-o domnul Mircea Toma?
    Acu vreo trei saptamani in urma parca vorbea altfel, iar ceea ce observa acum , inainte de alegeri trecea cu vederea?
    http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/879188/Mircea-Toma-Presa-agent-electoral-fatis-in-campanie/

    O sa-i vedem pe multi cum vireaza fara ca macar sa-si puna cenusa in cap.
    Si in Gardianul unii si-au schimbat discursul , iar un comentator intreba daca conu Alecu (Racoviceanu ) e bolnavior ca a disparut dupa povestea cu Haissam si cu filmuletul trucat.

    cedric

    10/12/2009 at 2:00 pm

  106. @cedric – salut, acum se vede cine e oportunist (M. Toma, de exemplu) si cine e si oportunist si nu prea destet Crin).

    Diana

    10/12/2009 at 2:04 pm

  107. …sorry…destept (Crin)

    Diana

    10/12/2009 at 2:05 pm

  108. Carol, HRP, timid, ma faci sa rad, probabil ca nu-l cunosti bine 🙂

    Theophyle

    10/12/2009 at 2:05 pm

  109. cedric, Năstase are şanse, dar nu este cea mai bună mutare pentru PSD, să vină cu un ins total compromis, doar ca să-i satisfacă lui grandomania. Pentru noi ar fi bine, ai cu ce să îl ataci.

    Riddick

    10/12/2009 at 2:06 pm

  110. @Diana, noi romanii suntem dotati de la mama noastra cu o memorie selectiva si din cand in cand mai suferim si de amnezie 🙂

    Theophyle

    10/12/2009 at 2:07 pm

  111. @Theophyle – cartea asta este, vorba d-lui Patrasconiu, „aer curat”. Oamenii aceia au fost asa cum au fost, m-a enervat intotdeauna tentativa de a face din trecut un muzeu cu figuri din ceara si lozinci despre „idealul national”…

    Diana

    10/12/2009 at 2:10 pm

  112. Cedric, mircea toma e un carnat! Mi-am schimbat complet parerea despre el in campania asta, iar ce spune in evz arata clar cat e de nesimtit!

    cristihan

    10/12/2009 at 2:11 pm

  113. salut, cedric 🙂
    daca il aleg pe nastase presedinte, psdistii nu mai au nicio sansa, parerea mea 🙂

    elicearea

    10/12/2009 at 2:13 pm

  114. @cristihan, Toma este oprtunist ca totii ONGisti lu’ peste. daca vor sau nu, blogosfera a devenit adevarata societate civila 🙂

    Theophyle

    10/12/2009 at 2:14 pm

  115. @Theophyle

    Nu-l cunosc deloc pe Patapievici, dar cand il vezi cu papionasul si cu vocea lui de dom’soara nu te gandesti automat la un zavod rau de gura ci mai degraba la un fel de filfizon inteligent care se pierde daca strigi la el 🙂

    Carol

    10/12/2009 at 2:20 pm

  116. parc-o vad pe soacra lui Geoana cum il bate cu papucu’ 🙂

    Carol

    10/12/2009 at 2:22 pm

  117. @Carol – cu maturoiu’ 🙂

    Diana

    10/12/2009 at 2:24 pm

  118. a aparut si pe hotnews stirea cu caseta cu geoana 😀
    mama, ce-o sa-l mai cotonogeasca mihaela, da’ soacra-sa si mai tare, cred ca o sa-l dea afara din casa :mrgreen:

    elicearea

    10/12/2009 at 2:25 pm

  119. Diana
    Poate sa il bata si cu placinte cu dovleac tot aia e 🙂
    Carol
    Doar o mica observatie si gata 🙂 : Depinde in ce parte a organului se afla Geoana. Scuze dar eu nu am inteles asta din traducerea ta .

    Un tanar de stanga

    10/12/2009 at 2:28 pm

  120. N-o fi caseta din septembrie 2008 ?! Cu A.B., de la PSD ?

    Riddick

    10/12/2009 at 2:28 pm

  121. riddick, cred ca aia e 😉

    elicearea

    10/12/2009 at 2:29 pm

  122. Riddick, eli, Cristihan
    multumesc pentru raspunsuri. Si eu cred la fel, ca pesedeii n-au curaj sa-l scoata pe Nastase in frunte desi probabil are destui sustinatori inca in partid, dar are prea multe tinichele de coada.
    Ce spuneti insa de Iliescu care a disparut total de pe firmament?
    Nu vrea sa se afiseze in compania „selecta ” a contestatarilor?
    Cat despre Mircea Toma, sunt convins ca vor fi multi ca el, noi ne vom cam pierde printre noii sustinatori ai presedintelui.
    Nu ca-mi fac vreo grija dar nu mi-i imaginam asa de rapizi in viraje!

    cedric

    10/12/2009 at 2:32 pm

  123. Interzis sub 18 ani :
    Da domnule ! Hotnews e mai clar: Deci primeste ! Dupa cum il vad de prostanak as fi crezut si contrariul 🙂

    Un tanar de stanga

    10/12/2009 at 2:33 pm

  124. UTS

    nu vreau sa mai extind tema pt ca e penibila. Sunt convins ca ai inteles ceea ce trebuie 🙂

    Carol

    10/12/2009 at 2:36 pm

  125. In legatura cu caseta detinuta de presedinte. Eu l-am auzit pe Dan Andronic spunind, la Nasu, ca a vazut-o ca i s-a facut greata, ca in nici un caz nu trebuie data pe piata dar ca nu are nimic sexual. N-a vrut sa spuna insa concret despre ce e vorba, se pare ca despre relatiile dintre pesedisti care se inregistreaza intre ei.

    cedric

    10/12/2009 at 2:36 pm

  126. Ca, la urma urmei, tot România pierde in plan international.

    Doi presedinti: unul bate copii iar celalalt face filme porno.

    Carol

    10/12/2009 at 2:37 pm

  127. „”Ne-am facut datoria, acum nu mai asteptam decat decizia Curtii Constitutionale”, a declarat Hrebenciuc. „De acum, depinde de judecata oamenilor de acolo ce se va intampla”, a adaugat social-democratul, precizand: „Dovezile pe care noi, in schimb, le-am produs, sunt incontestabile”.”

    Gura pacatosului….”dovezile pe care LE-AM PRODUS” 🙂 Cine naiba spunea ca Hrebe e sforaR destept?

    Carol

    10/12/2009 at 2:43 pm

  128. cedric, iliescu nu e prost, e doar malefic 😀

    elicearea

    10/12/2009 at 2:46 pm

  129. Eu nu stiu ce sa mai cred. Oare nimeni nu mai are limite?
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6707773-horia-roman-patapievici-basescu-detinut-caseta-mircea-geoana-primind-sex-oral.htm
    Personal cred ca e o problema de traducere si interpretare.

    andrzej

    10/12/2009 at 2:47 pm

  130. andrzej, salut, am citit articolul si in spaniola, nu e nicio greseala

    elicearea

    10/12/2009 at 2:48 pm

  131. Poate cineva dintre dvs. sa comenteze stirea de pe hot news, si eventual sa vina si cu argumente?
    Altfel aceasta tardiva si ciudata(zic eu ,) reveletie ne arunca intr-un vartej greu de controlat.

    andrzej

    10/12/2009 at 2:51 pm

  132. Cred că se oftică fiindcă au demis guvernul Boc II, acum sunt la un pas de dizolvare, ori înghit pastila Negoiţă. Au greşit timingul operaţiunii. :mrgreen:

    Riddick

    10/12/2009 at 2:51 pm

  133. buna dimineata

    bunicul meu zicea asa: unde e multa minte e si multa prostie; daca puteti, daca-l cunoasteti, asta va rog sa-i transmiteti din partea mea dlui patapievici

    murfi

    10/12/2009 at 2:56 pm

  134. buna, murfi 🙂

    elicearea

    10/12/2009 at 2:57 pm

  135. Astia vor sa blocheze tara, pentru ca nu o stapinesc ei. Au inceput cu marintisuri gen greva de la metrou, au continuat cu nefunctionarea parlamentului (ieri la senat au trecut tacit, pentru ca nu au lucrat, 12 legi), au blocat existenta guvernului, acum si a presedintiei. Cit despre bascalia asta de profesor, cu singurele carti culegeri de articole de legi, de sentinte judecatoresti si de tratate internationale este zero din punct de vedere profesional, si o jigodie fara margini ca om. Casatorit cu fete de fosti ministri ceausisti, carierist asasin, este turbat ca va intra in puscarie

    Liviu Iordache

    10/12/2009 at 3:03 pm

  136. oops…Preşidenţia dezminte varianta Patapievici.

    Riddick

    10/12/2009 at 3:04 pm

  137. Preşedinţia 🙂

    Riddick

    10/12/2009 at 3:05 pm

  138. riddick, normal, ce vroiai sa faca? 🙂

    elicearea

    10/12/2009 at 3:08 pm

  139. V-am scris si eu mai sus ca nu e caseta cu subiect sexual. Dar se pare ca nu m-ati citit.
    Afirmatia ii apartine lui Dan Andronic care zice ca a vazut-o.

    cedric

    10/12/2009 at 3:11 pm

  140. Bietul prostanac….sa reclami fraudarea la CCR si totodata sa declari:

    „Geoana: Fraudele comise de PSD nu au atins nivelul PD-L”

    Carol

    10/12/2009 at 3:14 pm

  141. buna ziua

    geoana ar tb sa fie mandru, totusi, are ocazia toata tara sa vada ce barbat politic e 🙂

    liviu iordache

    ai dreptate, AN a editat sub numele sau culegeri de texte legale, gen carta onu, jurisprudenta internationala, etc, profitand de faptul ca oricum textele astea sunt in domeniul public
    iar productiile originale marca AN sunt niste manuale de drept submediocre

    razvan

    10/12/2009 at 3:15 pm

  142. @Cedric

    Ce sa zic, a ajuns Andronic cumva, peste noapte, un etalon al increderii? 🙂

    Carol

    10/12/2009 at 3:15 pm

  143. Patapievici i-a ridicat migea la fileu lui Basescu.

    Acum va ploua cu intrebari despre caseta respectiva iar Basescu (in marinimia si corectitudinea sa (sic!)) va declara public ca asemenea lucruri nu-l intereseaza. El nu umbla cu casete, filme, inregistrari si alte trebi de-astea machiavelice! 🙂

    Carol

    10/12/2009 at 3:18 pm

  144. cedric, am citit comentariul tau si da, am vazut emisiunea cu declaratia lui andronic 🙂
    probabil ca vom vedea acea caseta care nu are nimic sexual in ea. despre caseta porno cu geoana se specula de mult in blogosfera asa ca nu e o noutate

    elicearea

    10/12/2009 at 3:23 pm

  145. servus, razvan 🙂

    elicearea

    10/12/2009 at 3:25 pm

  146. trecand peste amuzamentul initial, sunt singurul caruia i se pare nepotrivit ca HRP a facut remarca respectiva?

    „decat” intreb 🙂

    razvan

    10/12/2009 at 3:26 pm

  147. salut Eli

    razvan

    10/12/2009 at 3:27 pm

  148. Bre UTdS

    @ Un tanar de stanga
    10/12/2009 la 2:33 pm

    Da de unde stii tu ce unealta are Gioana ? Ca doar nu i’ai tinut lumanarea ?
    Hai ca’mi ies din boltzuri ! Ce treaba are prostia cu treaba aia ? ca s’o faci nu’ti trebuie prea multa minte asa ca gionelu poate fi chiar un „catindat” perfect la o actiune din asta benefica pentru PSD !

    canadianul

    10/12/2009 at 3:27 pm

  149. Back In Baby’s Arms – Patsy Cline

    I’m back in baby’s arms;
    How I missed those loving arms.
    I’m back where I belong,
    Back in baby’s arms.

    Don’t know why we quarreled,
    We never did before.
    Since we found out how it hurts,
    I bet we never quarrel any more.

    I’m back in baby’s arms;
    How I missed those loving arms.
    I’m back where I belong,
    Back in baby’s arms.

    Thought I didn’t need his love,
    ‘Til he took it away.
    Now I’m back where I belong,
    And in my baby’s arms I’m gonna stay. 🙂

    Riddick

    10/12/2009 at 3:31 pm

  150. razvane, omu’ o fi stiind ce spune, ca doar nu se hazardeaza asa aiurea in tramvai 😀

    elicearea

    10/12/2009 at 3:31 pm

  151. elicea

    patapievici clar nu minte sau aiureaza, se bazeaza el pe ceva

    intrebarea mea este: tinand cont de principiile asumate de HRP privind inviolabilitatea vietii private, este conforma cu acele principii dezvaluirea?

    razvan

    10/12/2009 at 3:35 pm

  152. Cred ca Patapievici a dat cam prea multe amanunte.

    Asemenea filme, ori se dau rapid pe youtube, sub anonimat, ori taci din gura.

    Patapievici s-a cam cacat in palma cu afirmatia lui. Putea eventual, daca tot a adus vorba, sa spuna ca a auzit de o inregistrare compromitatoare pt Geoana dar ca nu stie concret despre ce este vorba si ca Basescu nu e omul care sa se foloseasca de asa ceva. Dar in momentul in care a dat astfel de detalii, Patapievici s-a descalificat.

    Cel putin asta e parerea mea.

    Carol

    10/12/2009 at 3:42 pm

  153. carol

    corect, cam asa cred si eu ca stau lucrurile
    ma tem ca se va intoarce impotriva lui base toata treaba

    razvan

    10/12/2009 at 3:45 pm

  154. Dati-l incolo pe ala cu hexoralette 😛 Vad ca a aparut si la bleen, in extenso, filmul pe care l-am postat si eu mai sus. E demential („cine-l suna pe viorica sa-i spuna?” :D)!

    cristihan

    10/12/2009 at 3:50 pm

  155. ma asteptam la o dezmintire http://www.mediafax.ro/politic/patapievici-despre-interviul-din-la-vanguardia-am-vorbit-despre-o-caseta-fara-alte-referiri-5170195/ , as fi fost f. dezamagit daca Patapievici ar fi ajuns un fel de Nica , Vanghelie etc.

    Alexandru

    10/12/2009 at 3:50 pm

  156. @razvan

    Nu se intoarce impotriva lui Base pt ca Geoana tocmai a declarat in presa ca Basescu nu l-a amenintat in niciun fel, nici inainte nici dupa alegerei ca va publica vreo inregistrare.

    „N-am comentat in niciun fel de caseta in campanie, n-o voi face nici acum”, a insistat Geoana, care a precizat ca Traian Basescu nu i-a dat nici inainte, nici dupa alegeri vreun semn ca ar detine o asemenea inregistrare.”

    Cred ca o anumita inregistrare compromitatoare pt Geoana, exista. Si el stie asta. Acum incearca de fapt sa-i sugereze lui Basescu sa se tina de promisiune si sa impiedice difuzarea acelei casete. Numai ca eu nu cred ca daca cineva vrea intr-adevar sa publice inregistrarea respectiva, Basescu ar putea sa-l impiedice. Mai ales ca, dupa cate am inteles, originalul e la PSD.

    Carol

    10/12/2009 at 3:54 pm

  157. Cetatean

    10/12/2009 at 3:56 pm

  158. razvane, nu e bine sa te implici in asemenea declaratii, cred ca numai HRP iti poate raspunde 🙂

    elicearea

    10/12/2009 at 3:57 pm

  159. o mica teorie a conspiratiei:
    presupunind ca patapievici nu s-a timpit, iar vanguardia este un ziar de stinga (apropiat vreunei aripi – care? – a psd-ului nost), o fi inceput razbelul intern in psd?

    murfi

    10/12/2009 at 4:01 pm

  160. Alexandru

    Da, am citit. Pare rezonabil ce scrie acolo, mai ales marturia jurnalistului spaniol care recunoaste ca Patapievici n-a dat niciun amanunt, nici referitor la continutul casetei si nici n-a pomenit vreun nume ci s-a referit doar la faptul ca chiar daca exista casete compromitatoare pt adversar, Basescu nu se foloseste de ele”

    Acum ce sa facem? ca cine minte. ori jurnalistul care a scris articolul respectiv, ori patapievici.
    Uite-asa porneste circul! Uite cu ce-si pierd vremea politicienii si intelectualii nostri…ca brazii!

    Carol

    10/12/2009 at 4:02 pm

  161. deci HRP spune ca el nu a facut afirmatia cu oralu’, ci doar a mentionat caseta „fara alte referiri”, conform mediafax
    ar fi bine sa aiba o inregistrare a discutiei, daca vrea sa fie crezut

    razvan

    10/12/2009 at 4:03 pm

  162. eu nu cred ca HRP a spus textual asa ceva. din comunicatul remis si publicat ca raspuns la articolul din presa spaniola, reiese ca nu a spus asa ceva in interviu.

    elicearea

    10/12/2009 at 4:06 pm

  163. Oricum se observa diletantismul cu care comunica personalitatile României intre ele.

    Geoana ar fi trebuit sa-l contacteze pe Patapievici si sa-l intrebe personal daca e adevarat ce scrie acolo si abia apoi sa sara la gatul lui.

    La randul sau, Patapievici ar fi trebuit sa-l contacteze urgent pe Geoana si sa-i spuna ca nu este adevarat ce scrie acolo, cu dovezile si explicatiile de rigoare.

    Dar nu!…cum e rost de scandal, cum incep sa-si sfasie beregatile, expunandu-ne pe toti, bajocurii internationale!

    Carol

    10/12/2009 at 4:08 pm

  164. andrei
    asta e din adevarul ala care se distanteaza? 😀

    murfi

    10/12/2009 at 4:08 pm

  165. salut, andrei, mi-a placut mult postarea ta de ieri, mi se pare, m-am distrat pe cinste 🙂

    elicearea

    10/12/2009 at 4:10 pm

  166. Nici eu nu cred ca Patapievici minte, dupa cum nici nu-l vedeam facand astfel de declaratii. Cel putin eu nu-l pot percepe astfel.

    Alexandru

    10/12/2009 at 4:11 pm

  167. Carol,

    Stim raspunsul la intrebari inca de cand te intrebai, acum cateva zile, de moralitatea lui Basescu in privinta existentei casetei. Pana acum exista o singura alianta a „bunului simt” care a difuzat o caseta, cu cea a Anei Birchal, doua. 🙂

    De ce nu exista intrebari referitoare la 16 decembrie 2009, adica inceperea evenimentelor dedicate implinirii a 20 de ani de la evenimentele din 1989? Oare abureala asta cu frauda nu-i ajuta lui Iliescu? Nu de altceva dar atunci au murit oameni si sunt niste raspunsuri de dat: s-a dovedit ca Militaru a initiat niste atentate, adica ministrul apararii numit de Iliescu.

    Andrei

    10/12/2009 at 4:13 pm

  168. murfi,

    Cam multi se distanteaza: Plesu, Toma, Ilie Sarbu… de ce nu si adevarul?

    Andrei

    10/12/2009 at 4:13 pm

  169. este un ziar socialist catalan. aici s-au mai comandat articole.

    cineva spune, roman face tot felul de nerozii in spania.

    nu m-ar mira. s-a sclerozat, bätranetea.

    theo

    10/12/2009 at 4:14 pm

  170. Liberalii lui Crin ScuipaLinge incep sa sara la beregata lui Plesu care a recunoscut ca a votat Basescu 🙂

    Andrei

    10/12/2009 at 4:15 pm

  171. Scuzata sa-mi fie scrierea dar exista niste personaje pe care le-am ales, ce-i drept, dar pe care nu le mai pot „inghiti”. 🙂

    Andrei

    10/12/2009 at 4:19 pm

  172. Salut Eli Cea Buna,
    🙂

    Andrei

    10/12/2009 at 4:20 pm

  173. in gandul este clar,
    patapievici, nici nu a pronuntat numele lui geoanä.

    deci iar murdärii psd-iste ca sä victimizeze.

    theo

    10/12/2009 at 4:20 pm

  174. Pe mine ma imbolnaveste Prostanacu asta,iar a scos capul

    Geoana: „Vom merge la CCR si in chestiunea premierului”

    papiciulo

    10/12/2009 at 4:22 pm

  175. Andrei

    Intrebari exista dar n-au nicio relevanta daca sunt puse separat si individual.
    Cand romanii vor stii sa se foloseasca de forta pe care le-o da democratia, vor putea sa traga la raspundere pe absolut oricine si oricand.
    Dar pt asta trebuie sa renuntam la comoditate.

    Exista arhive cu sute de ore de film, dar daca se trezeste un maimutoi sa puna o stampila pe magazia respectiva si sa scrie „secret de stat”, e rezolvata treaba. Nici dracu nu se mai atinge de acel material.

    Basescu trebuie sa intervina, public, pt a se da drumul acelor inregistrari. Altfel n-avem nicio sansa!

    Oricum Basescu ne este dator cu desecretizarea cazului Hayssam. Ne-am saturat si noi de atatea „secrete de stat” de parca soarta noastra, a romanilor, a unei intregi natiuni, a ajuns sa depinda de un ticalos delicvent arab!

    Sa fim seriosi ca…. ne râd si curcile!

    Carol

    10/12/2009 at 4:22 pm

  176. imi pare räu, dar nu-l mai cred pä plesu.

    theo

    10/12/2009 at 4:22 pm

  177. Ce grajd este viata noastra publica. HP se disculpa, dusmanii lui il acuza. Pe seara sigur apare si CVT cu imprecatii.
    Halatele rosii in sedinta
    Geoana si ai lui despre numirea PM de catre CCR !

    E cam mult pentru o zi de joi

    Un tanar de stanga

    10/12/2009 at 4:25 pm

  178. Carol,

    Vorbim aceeasi limba: doar ca Basescu e cinic. Adica ii lasa sa se zbata in nisipurile miscatoare pe care s-au asezat si care inseamna fie situatia din partidele lor, fie chemarea la raport in fata celor care le-au dat bani pentru campania electorala, fi in fata electoratului propriu. 🙂

    Andrei

    10/12/2009 at 4:25 pm

  179. carol,

    presedintele ar face-o, dar incalcä niste legi,

    iar hienele abia asteaptä.este nevoie de cadru legal.

    uite ei nu valideazä guvernul, romania pierde bani, dar geoanä face la perlament, festivitäti religioase pompoase.

    nu sunt zdraveni.

    theo

    10/12/2009 at 4:25 pm

  180. Interzis sub 18 ani:

    Un film în care Geoană apare lovind un omuşor: http://bleen.ro/politix-si-obelix/2009/12/10/geoana-e-al-dracului-de-santajabil/

    Andrei

    10/12/2009 at 4:26 pm

  181. 😆 😆 😆 😆 😆

    Andrei

    10/12/2009 at 4:26 pm

  182. CCR: Legea camerelor de comert si a registrului comertului, neconstitutionala
    he he he – buna treaba. Gasca lui Vlasov ramine cu buzele umflate 🙂

    Un tanar de stanga

    10/12/2009 at 4:28 pm

  183. TDS,

    Se poate sa stim ceva amanunte?

    Andrei

    10/12/2009 at 4:30 pm

  184. theo,

    asta cu premierul si CCR e un bluf pentru ca o puteau face de mult. Doar arat cat sunt de disperati.

    De saptamana viitoare nu se va mai auzi de ei.

    Andrei

    10/12/2009 at 4:31 pm

  185. Andrei
    E vorba de legea care trece Registrul Comertului in subordinea Camerei de Comert pe care Basescu a anuntat ca nu o promulga

    Miza legii: zeci de milioane de euro anual
    Initiatorii legii sint liberalul Cristian David, ginerele actualului sef al Camerei de Comert a Romaniei, Mihai Vlasov, si senatorul Dan Voiculescu.

    Detalii: http://www.euractiv.ro/uniunea-europeana/articles|displayArticle/articleID_18687/Basescu-Nu-voi-promulga-legea-care-trece-Registrul-Comertului-in-subordinea-Camerei-de-Comert.html

    Un tanar de stanga

    10/12/2009 at 4:36 pm

  186. TDS,

    Raman dator o vodca orange 🙂

    Andrei

    10/12/2009 at 4:37 pm

  187. Andrei merci. Eu nu mai beau alcool dar stiu ca dupa 1/2 kg de votca toata ti se pare orange. 🙂

    Un tanar de stanga

    10/12/2009 at 4:47 pm

  188. TDS,

    Atunci o beau eu 😦

    Andrei

    10/12/2009 at 4:52 pm

  189. Pofta mare! 🙂

    Un tanar de stanga

    10/12/2009 at 4:55 pm

  190. 🙂

    Andrei

    10/12/2009 at 4:59 pm

  191. Hello, dragii mei!

    Daca tot e si pe bancuri, v-am adus si eu cateva, proaspete:

    Ce a vestit sfarsitul mandatului lui Geoana?

    * focuri de artificii
    * trompeta Apocalipsei
    * Buna dimineata Romania!

    Cum poate demonstra PSD ca au fost cumparate voturi?
    Aduce Hrebenciuc chitantele!

    Cum suna discursul de victorie al Prostanacului (varianta de luni)?
    Multumesc tuturor, impreuna m-am invins!

    ny

    10/12/2009 at 5:15 pm

  192. Nastase a fost umflat cu pompa ca ‘telectualul tarii, un adevarat domn al diplomatiei si politicii romanesti.

    Pe zi ce trece A.N. nu dovedeste decat ca poporul acesta poate fi pacalit foarte usor de multe ori.

    son of alerik

    10/12/2009 at 5:17 pm

  193. Tinere,

    eu beau c’asa’s constructorii ; nu vodca ca nu’mi place dar un vin bun oricand… tot nu mi-ai raspuns la chestia aia cu lumanarea….

    Andrei,

    facem echipa , UTdS a trecut de mult la mormoni sau mennonites…

    canadianul

    10/12/2009 at 5:19 pm

  194. Buna seara Oameni buni1 Si pana la urma va fi cineva in stare sa comenteze iesirea neghioaba a lui Patapievici?

    andrzej

    10/12/2009 at 5:23 pm

  195. Observ ca v-ati luat cu vorba dar nimeni, nici chiar Teofhp nu a icnercat macrar o schita …
    Mie problema mi se pare destul de importanta, dar dac domiile dvs. va suna altfel……

    andrzej

    10/12/2009 at 5:26 pm

  196. Nu mai corectez…

    andrzej

    10/12/2009 at 5:27 pm

  197. Fetele din ziua de azi invata in liceu doar doua litere si doua cifre: A4 si X5, iar incepand cu facultatea invata inca doua cifre si o litera:Q7 si X6. Din cauza crizei financiare, incepand cu anul universitar 2009-2010, se va schimba programa facultatii si se vor invata alte patru litere: RATB!……

    canadianul

    10/12/2009 at 5:27 pm

  198. andrzej, salut, ce pot comenta. Un idiot ramane idiot chiar daca este ‘telectual.

    Theophyle

    10/12/2009 at 5:28 pm

  199. Un cersetor merge la un politist care dirija circulatia si ii spune:
    -Domnu` politist, pot sa va spun un banc cu politicieni?
    -Ai grija ca sunt politist!
    -Nici o problema! il repet pana il intelegeti!

    canadianul

    10/12/2009 at 5:29 pm

  200. salut @canda si salut @ny 😆

    Theophyle

    10/12/2009 at 5:30 pm

  201. Oricum nu citeste nimeni ce scriu….
    Am votat, gata!

    andrzej

    10/12/2009 at 5:30 pm

  202. Salut Tepoh , se pare ca la capul mare e nevoie si de ceva minte…

    andrzej

    10/12/2009 at 5:31 pm

  203. andrzej, nu intodeauna coomentez pentru ca doresc sa-i las si pe alti sa vorbeasca, cred ca asta este civilizat. Comentez intodeuna cand cineca doreste explicit. Intodeuna citesc comentariile 🙂

    Theophyle

    10/12/2009 at 5:36 pm

  204. The big picture (dacă e vorba de ziar socialist catalan !)

    The German Ethnic Model (IV)

    Catalonian secessionists are progressing toward the ethnic dismantlement of Spain with referendums to be held in 161 cities and communities. Scheduled for mid-December, referendums will be held in one-sixth of Catalonia’s municipalities on a – non-binding for now – resolution on secession from Spain and the founding an independent country. Secessionists in other parts of the country – the Basque Region and Galicia – are carefully watching what happens. The referendums are providing new impetus to the German strategy of restructuring Europe along ethnic lines. The Federal Republic of Germany provided Catalonian secessionism relevant support over the past few years, most recently, two years ago in the framework of the Frankfurt Book Fair. Berlin’s foreign policy front organizations have long since catalogued the Catalan as a „Volksgruppe” (an ethnic entity) justifying eligibility to special rights. Catalan secessionists are being spoken of in the same breath as other ethnic minorities demanding similar autonomous rights, including the Bretons in France and the Welsh in Great Britain.

    http://www.german-foreign-policy.com/en/fulltext/56304?PHPSESSID=u054ff4qcbmgh33j7oohhfcmh4

    Riddick

    10/12/2009 at 5:36 pm

  205. Salut Canada,
    Daca vorbeam de Fenomenologia Spiritului poate ma sareai, da daca am vorbit de limbricu’ vorba lu’ WCTutor ai pus lanterna pe mine.
    Toata campania asta nu am auzit de tine. Ai turnat betoane in draci ! Mai lasa si iarba sa creasca in tara aia 🙂

    A Romanian guest who was staying in a hotel in Edmonton phoned room service for some pepper.
    „Black pepper, or white pepper?” asked the concierge.
    „Toilette pepper!”

    Un tanar de stanga

    10/12/2009 at 5:40 pm

  206. andrzej

    s-a comentat mai sus, au fost 10-15 opinii
    tine cont ca HRP nu a spus ce i s-a atribuit (dovada= un mail al ziaristului respectiv)

    razvan

    10/12/2009 at 5:44 pm

  207. buna seara, dragii mei

    am citit postarea, de acord cu ea!!!

    unul din oamenii cei mai destestati de mine in perioada 2000-2004 a fost si acest a.n., care ne ducea spre latino-americanizarea Ro..

    nu neg faptul ca si dupa azvirlirea PD-ului din guvern, s-a mers in aceeasi directie promovata de a.n.

    orangeskorpion2009

    10/12/2009 at 5:44 pm

  208. andrzej, daca ai fi fost cu adevarat atent ai fi vazut ca am comentat pe tema casetei si inclusiv am raspuns la ce parere avem de iesirea lui pata. la fel, daca ai fi fost atent, ai fi citit si linkurile postate de prieteni aci prin care se infirma printr-un comunicat de catre pata ca nu a facut referiri explicita la caseta, in comunicat fiin inclus si un raspuns al jurnalistului spaniol prin care confirma faptul ca patapievici nu a spus asa ceva. asa ca, atentie!

    elicearea

    10/12/2009 at 5:45 pm

  209. salut, ny, canada, skorpi si cine a mai venit intre timp 🙂

    elicearea

    10/12/2009 at 5:48 pm

  210. Am mai aflat unul::D

    Anunt de mica publicitate la ziar: Pierdut alergeri pe numele mircea geoana. Le declar nule.

    ny

    10/12/2009 at 5:49 pm

  211. Razavan, eu am avut ceva probleme cu „sarma”: , am vazut , ai ai dreptate. Teoph, era doar incercare de a induce un subiect „hot”.

    harapdalb

    10/12/2009 at 5:51 pm

  212. ny 😀

    elicearea

    10/12/2009 at 5:53 pm

  213. Îmi amintesc de un protest la Cotroceni din 1991 (a propos de linkul cu protestul studenţilor contra „falsificării voturilor”), cu minerii veniăi contra lui Ilici. Nica Leon a arătat nişte bucăţi de fier-beton mici-mici, tăiate ca să poată să tragă cu ele din puşti cu alice sau din lansatoarele de gaze lacrimogene .

    Riddick

    10/12/2009 at 5:53 pm

  214. Cer scuze , nu am mai folosit de mult acest mijloc alternativ(din perioada de gerila), dar „harapdalb”sunt tot eu Andrzej.

    andrezej

    10/12/2009 at 5:54 pm

  215. OK, sa intre serviciile si sa-si faca datoria!

    andrezej

    10/12/2009 at 5:55 pm

  216. Aho, aho romani frati
    Stati putin si nu manati
    Ouale imi numarati
    Si Cornul cu lapte ascultati
    Ia mai manati mai, haiiiii
    S-a sculat iarasi Traian
    Si-a incalecat pe ciolan
    Cu FMI in coaste
    Si cu doua neveste
    Pe nava s-a ridicat
    Sa aleaga un loc curat
    De votat si furat
    Si era intr-o duminica
    Cand venea orice opinca
    La votat si la mancat
    Cu buhaiul cel tintat
    In Romnica nu era loc de intors
    Ca noi am furat mai vartos
    Asa ca al meu Traian
    A pus mana pe bulan
    Si-a dat un telefon
    La New York si la Bonn
    Sa il voteze pe el
    Ca la paste da un miel
    Noi eram nepregatiti
    In mici eram pricopsiti
    N-am putut contraataca
    Si-acum n-avem ce manca
    Si am zis eu cam asa
    Alta data nu s-o intampla
    Daca doua oua n-ai
    In turul doi nu votai
    De esti mai pricajit
    Stai acasa la chibrit
    De ai doar un neuron
    Aculti bufonul cu corn
    Mare frauda a fost
    Ca am ramas fara rost
    Astia de peste hotare
    Vor tara ca sa omoare
    Si ne-au dat iar tiran
    Sa ma lase far un ban
    La anu si la multi ani
    Fireste, nu mai am bani
    Puscaria imi prieste
    Bombonele ‘se gaseste’

    Creanga

    10/12/2009 at 5:59 pm

  217. UTdS

    wrong pal , wrong! suntem minoritate printre emigranti acilea… in schimb polonezii sunt pe cai mari….

    –––––––––––––––-

    A Polish immigrated 20 years in Canada and married a Canadian woman went to ask for justice!

    -Your Honor, I want to divorce!
    -That’s unbelievable! You have a nice woman, good business, 3 kids, a nice house, cars, cottage… Your marriage looks great to me! Why?
    -Because my wife wants to kill me by poisoning me!
    -How do you know that?
    -Yesterday morning when shaving, I found a small bottle in the bathroom with the label: “polish removal”!

    canadianul

    10/12/2009 at 5:59 pm

  218. TeopH, se pare ca cerberii sunt cam noi in meserie. Eu astept ar mi se pare „nepoliticos” sa asteot si dupa ce m-am „desconspirat”….

    andrezej

    10/12/2009 at 6:00 pm

  219. asta cu studentii e diversiunea lui vanghelie despre care scria si itm si evz, parca

    elicearea

    10/12/2009 at 6:01 pm

  220. Si ziceai c’ai fost in Costa Rica… acolo la ucigasii de rechini ? (mari producatori de fin sharks ? )

    canadianul

    10/12/2009 at 6:04 pm

  221. cotidianul a fost cumparat de adrian Mititelu.

    Gabi Dumitru

    10/12/2009 at 6:05 pm

  222. P.S. Daca voi dori sa intru fara voie”de la stapanire” pe acest „tapsan” voi intra de dragul prietenilor si voi INTRA …

    andrezej

    10/12/2009 at 6:06 pm

  223. Da canada am fost – vezi blogul meu in nume – pe care din weekend il improspatez…
    Imi amintesc cum l-au omorit politzaii aia idioti canadezi in aeroport acum 1-2 ani cu bastoanele cu curent electric… pe polacul toocmai emigrat care nu vorbea limba

    Un tanar de stanga

    10/12/2009 at 6:09 pm

  224. The Canadian Sentinel 🙂

    http://thecanadiansentinel.blogspot.com/

    Riddick

    10/12/2009 at 6:11 pm

  225. Canadianule, unde ai fost frate cand eranevoe de bancurle tale si gandirea ta pozitiva?

    andrezej

    10/12/2009 at 6:13 pm

  226. patapievici cred ca trebuie sa faca mai mult decat a facut pt a clarifica problema: drept la replica, scoaterea frazelor care nu-i apartin din interviu, sa prezinte varianta reala a inregistrarii daca o are etc; asta daca e asa cum zice el
    daca nu, ar cam trebui sa-si dea demisia; in momentul asta e o vulnerabilitate pt basescu, il asociaza pe base cu un scandal

    razvan

    10/12/2009 at 6:14 pm

  227. POSTARE NOUA 🙂

    Theophyle

    10/12/2009 at 6:15 pm

  228. Asa e , dar merg in puscarie flacaii , ca au facut abuz ! si erau toti englezi pur-sange! ce vrei, s’or fi saturat si ei , li s’o fi acrit de cat chinezi/asiatici sunt in Vancouver !

    Or fi crezut ca poloneza o fi vreo philippineza ceva !

    canadianul

    10/12/2009 at 6:19 pm

  229. Sa indrazneasca ANastase sa vrea sa discrimineze romanii, ca si el poate fi dat in judecata asa cum umbla si el de da in judecata pe altii..
    Ma indoiesc ca oamenii sunt *papagalii* pe care el ii considera..

    pitapata

    10/12/2009 at 8:26 pm

  230. Cred ca v-ati luat prea tare de el… poate nu e punctul lui de vedere cel mai corect, dar cred ca toti avem dreptul sa avem o anumita opinie in legatura cu problemele tarii…

    Bogdan Epureanu

    10/12/2009 at 8:58 pm

  231. Bogdan Epureanu, are si a avut-o 4 ani intregi. Atunci auzeam o singura opinie, a lui! Matale esti turist 🙂 sau ai uitat.

    Theophyle

    10/12/2009 at 9:14 pm

  232. Bogdan Epureanu, ca cineva sa aiba o opinie despre problemele tarii e bine, dar sa creeze PROBLEME tarii, nu e bine.
    Asmutind opinia publica pentru a incuraja discriminarea romanilor e penibil ,si e nedemocratic.
    Cum ar fi daca as zice ca in Bucuresti , trebuie sa intre in politica, numai cei nascuti in Bucuresti?
    Asa o toana personala!? 😆
    Cum ar suna?

    Caci ceea ce zice el, este ca ar trebui puse anumite conditii de votare pentru cetatenii romani aflati in strainatate.
    Si abereaza acolo pe blogul lui, in analizele socialist-democratice,pe care le trateaza, dupa conceptie personala :mrgreen:

    Democratia, nu este un concept facut dupa toane, ci dupa niste reguli bazate pe drepturile omului universal valabile.
    N-a invatat asta la drept international?
    A invatat cumva altceva in comunism si e ratacit acum in democratie? Bat-o focul de confuzie, 😆

    pitapata

    11/12/2009 at 12:13 am

  233. […] De pe: Politeía […]

  234. Hai sa amintesc oarecum si un fapt important din guvernarea PSD si DE CE niciodata cel de afara nu va pune stampila pe PSD. In timpul D-lui Nastase-PSD s-au facut cele mai multe privatizari ”pe sub mana”. Toata industria GREA din RO a fost privatizata pe 2 lei. Efect : Sute de mii de oameni au fost dati afara.

    Cazul lu maicamea nu a facut exceptie. Sa va amintesc de Afacerea lu ”Bombonel” cu SIDEX GALATI ? De acolo a fost disponibilizata maicamea. La 40 de ani, cu o anumita specializare, cine dracu o mai angaja in RO ? Dupa 20 de ani de munca, a trebuit sa plece la anii ei , sa indure injoseli intr-o tara straina. Ca sa isi poata plati ratele si ca sa poata sa aiba sadisfactia ca ii poate oferi ceva nepotului ei.

    Cum ar spune DR.HOUSE : ” Arogance must be EARNED ! ” Asta app de aroganta pe care o arata Nastase de fiecare data cand apare pe la TV. Cand vreodata cei de afara, care si-au pierdut locurile de munca din acele disponibilizari masive, care ar trebuit sa indure umilinta intr-o tara straina, va mai pune VREODATA stampila pe un candidat PSD ?! De ce se mira ”deontologii” de scorul ala ? Chiar sunt putin dezamagit. Un 85 % era mai bine !

    Florin

    11/12/2009 at 8:52 am

  235. Dictatura=
    Ciuvica arestat in stil KGB de pe strada, fara a respecta prezumtia de nevinovatie constitutionala !

    Caldura si apa calda oprite in regie UPB, dupa manifestatia anti-psd.
    A fost un gest nazist de represalii in masa !Studenti platiti sa fie aplaudaci !

    Cand o sa iesiti din cercul lor, acest joc murdar in care sunti batjocoriti pe fata !??

    Imprumutam de la FMI pentru salar de 20000 de euro, contract Bechtel ilegal, FACE CEVA CONCRET BASESCU ?

    Va astept sa ne unim !

    http://www.fight4romania.com
    wwww.neuronos.wordpress.com

    cu respect

    neuronos

    11/12/2009 at 11:33 am

  236. Au mai fi vrut sa mai plece inca niste milioane, prin cersitul voturilor…
    http://gaboanta.blogspot.com

    gaboanta

    11/12/2009 at 11:51 am

  237. da , ajunsesem sa cred ca desi suntem mai multi decat pesedeii suntem minoritari … Ca Falsitatea TV si A3 tipa toata ziua cum un membru pd-l a fraudat intr-o sectie in care coalitia adversa avea 7 membrii (o fi corecta proportia ?) si nimeni nu tipa ca membrii psd au semnat corect procesele verbale depuse, iar cele cu semnaturi false sunt de fapt falsificate de ei .
    Cine poate dovedi ca cei care au fost la vot de 2x au votat cu pd-l(asa cum o sa declare probabil , daca sunt prinsi) si nu cu psd
    (asa cum probabil s-a intamplat )
    Acum se renumara voturile nule si … proportia va fi tot de 50%-50& la voturile declarate nule si ce au rezolvat ?
    Ca in pesede deja se declara ca Geoana a pierdut , deci nu face decat sa isi amane obstescul sfarsit politic .
    Azi un pesedeu e la DNA , oare cati il vor urma ?
    Sa fiu in locul lui Kovesi , primul anchetat ar fi Geoana , pentru port ilegal de creier ….

    Florian Firtulescu

    11/12/2009 at 2:57 pm


Comentariile sunt închise.