Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Poveste bucureşteana

UPDATE: Liviu Negoita este noul premier desemnat de presedintele Traian Basescu. Au vrut primar, au primit primar 🙂

Pentru Traian Basescu, Bucurestiul este o poveste amara. Dupa zilele referendumului “celor 322” pentru demiterea presedintelui, in care inca o data bucurestenii s-au aliniat “incorpore” pentru a-l apara pe presedinte,  Basescu a promis ca se va intalni cu cetatenii Bucurestiului in fiecare zi…, a  fiecarei luni…. Nu s-a intamplat, bucurestenii nu au uitat promisiunea. Dupa un mandat mai mult decat mediocru al lui Videanu, acesta a parasit primaria ca lansat din pusca. Candidatul PDL, dl Blaga, om serios de altfel, a dus o campanie care numai convingatoare nu putea fi. Morocanosii nu pot castiga voturi intr-o campanie in care trebuie sa-ti convingi electoratul ca doresti sa-i fii primar.

255-1

Dl Geoana bate capu’ ca el ar conduce in preferintele bucurestenilor; minciuna sau Geoana este dezinformat. Bucurestiul nu este sectorul 5, al lui Vanghelie si Bucurestiul nu va fi in nici un caz rosu. Dl Basescu se afla inaintea candidatului care a spus el ca-l egaleaza la nivelul marjei de eroare, adica 2%. Bucurestiul inca nu este pierdut si nici inca castigat de nimeni. Bucurestenii doresc niste explicatii, care ar fi bine sa fie date, altfel dl Basescu va pierde cu adevarat Bucurestiul.  Un aricol interesant, aici.

Written by Theophyle

06/11/2009 la 11:13 am

148 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Intilnirea la 3 luni neonorata, Videanu care nu a mai vrut primarie, Negoita la fel sunt motive pentru bucurestean fie nemultumit de presedinte.

    Eu cred si altceva: In Bucuresti se urmaresc Antenele si Realitatea muult mai dihai decit in provincie. Ele sunt picatura chinezeasca sau otrava turnata zilnic in ureche bucuresteanului de luni de zile.

    Care are si el prostii lui.

    In privinta personajului „secret”(pentru mine cel putin) care este umar la umar cu TB pentru Bucuresti : daca el este Oprescu e ok, dar daca el este Antonescu atunci a imbulinat-o si Geoana si Basescu si noi 🙂

    eugene40

    06/11/2009 at 11:36 am

  2. Salut, tinere. De ce ti-e frica nu scapi niciodata 😦

    Theophyle

    06/11/2009 at 11:57 am

  3. salutare 🙂 negoita premier desemnat

    elicearea

    06/11/2009 at 12:09 pm

  4. saluare 🙂 negoita premier desemnat

    elicearea

    06/11/2009 at 12:12 pm

  5. salutare 🙂 eu cred ca explicatiile vor veni curand, iar bucurestiul va ramane asa cum trebuie, adica al lui base 🙂
    negoita a fost desemnat premier

    elicearea

    06/11/2009 at 12:14 pm

  6. @eli, vezi mai sus :). De ce crezi tu ca s-a intamplata asta? ;lol:

    Theophyle

    06/11/2009 at 12:19 pm

  7. Ei ce zici de asta, Theophyle ?

  8. salut

    cred ca e o miscare buna; de ieri o avea in cap, altfel n-ar fi zis treaba cu pierderea bucurestiului
    si e bine ca se misca repede, luni lista de ministri la parlament

    razvan

    06/11/2009 at 12:23 pm

  9. zic ca a fost o miscare interesanta, PDL-ist fara galoane, e bine. Pro Bucuresti e bine, important este cum va fi explicata acesta numire. 🙂

    Theophyle

    06/11/2009 at 12:24 pm

  10. razvan, deocamdata pana la sfarsitul lui ianuarie nu ai bani de la nimeni, vedem cu ce are sa faca treaba Negoita 😦

    Theophyle

    06/11/2009 at 12:25 pm

  11. Th, am postat in acelasi timp cu update-ul tau si nu am mai avut ce face 🙂
    eu zic ca e o mutare buna a lui base..sa vedem
    mi-as dori-o pe monica la justitie 🙂

    elicearea

    06/11/2009 at 12:27 pm

  12. Negoita va fi contestat cumva pe teme de semicoruptie : de tobogane olandeze ale amicelor sotiei. Dar ce putin pentru bucuresteni va parea un candidat valabil: primar ca si neamtul, si care a facut treaba buna in sector. Va fi un cartof mai fierbinte pentru „amalistii de serviciu ”
    Nu stiu cit de bine sunt cunoscute in provincie realizarile lui Negoita, dar sigur gindul la procentajul bucurestenilor a jucat un rol mare in aceasta nominalizare a lui Basescu

  13. @Theophyle

    Îmi permit să răspund aici la postul dvs. anterior.

    Aveți mare dreptate atunci când spuneți că T. Băsescu nu este ajutat de PDL. Acest partid nu are decât imaginea unei adunături de oportuniști împestrițată cu oameni onorabili, aduși cu greu și pe filiera președintelui.

    Să ne uităm defapt la inițiativele lor, și să vedem cum gândesc acești indivizi.

    În București de exemplu, strategia a fost năucitoare. Întâi și-au refuzat avantajul „incumbent”-ului (Videanu), care ar fi avut șanse substanțiale să fie reales, chiar și cu presa negativă (aprox. 88% din primarii existenți care au re-candidat au fost re-aleși, dacă îmi amintesc bine; apoi, unde reușeste incompetentul și coruptul Poteraș, reușea și afabilul Videanu).

    Apoi și-au tăiat craca de sub picioare nefăcând din Liviu Negoiță primarul Bucureștiului. Trecea cu minim 70% și ar fi generat un val de simpatie pro-PDL și pro-Băsescu. N-au vrut simpatie.

    În cele din urmă și-au dat cu craca-n cap și au pierdut pe mâna lui Blaga, care a reușit, cu șarmul său de milițian cu drept făcut la seral și apucături de fost vameș să piardă în fața unui impostor dovedit, lipsit de orice sustanță, care și-a confirmat cu prisosință incompetența crasă odată ajuns primar.

    Ăsta-i PDL-ul. Să ne mirăm că T. Băsescu pierde în București? Pierde pe mâna lor. Cred că nici dacă-și propuneau, nu reușeau să facă totul atât de prost.

    Unde-i demisia lui Blaga, anunțată cu emfază? De ce nu e Videanu în Elveția, la copii, așa cum zicea? Nu el a spus că nu mai vrea să candideze la primărie și că nu-l interesează nici o altă demnitate? De ce sunt acești indivizi miniștri, n-au urmă de demnitate și integritate?

    Eu sunt convins că dl. Boc e muncitor, capabil și cinstit, dar un prim-ministru care are mari probleme de carismă și fluență în comunicare și cu toate acestea nu își găsește un purtător de cuvânt potrivit, nu dă atenție presei și reformei mass-media, are mari probleme.

    Guvernul Boc a fost net superior guvernului Tăriceanu 2 cam din orice punct de vedere. Percepția însă a fost dezastruoasă, iar acest lucru nu este întâmplător. PDL-ul a lucrat din greu pentru a-și distruge imaginea, și simultan, imaginea președintelui.

    sym

    06/11/2009 at 12:27 pm

  14. Foarte important acum prieteni este LISTA MINISTRILOR. Ea trebuie sa fie beton – nu ca sa faca neaparat treaba dar sa fie credibila in ochii oamenilor ce vor vota

  15. sym, ai dreptate. Din datele care le am Basescu poate inca sa-si prinda adversari in Bucuresti, poate ultima numire arata aceast tendinta. 🙂

    Theophyle

    06/11/2009 at 12:30 pm

  16. Buna ziua!

    Daca in 2004 salvarea a venit din mediul urban,mult mai deschis la schimbare decit cel rural,de data asta vom scapa(sper!) datorita satelor.Din acelasi motiv:cei de la sate sint refractari la nou dar,odata ce le-ai cistigat increderea sint statornici.Si invers:daca s-au prins ca i-ai pacalit,la revedere.
    Un exemplu concret:ieri m-am intilnit cu un var care locuieste in Moara Vlasiei,Ilfov.Cum stau lucrurile la ei?Pina acum 1-2 ani 75% din comuna era pesedista,teritoriul lui Dan Iosif si Bebe Ivanovici.
    In 2008 au ales un primar penelist,iar astazi majoritatea voteaza cu Basescu.Bine,in turul intii unii il vor vota pe Crin(datorita primarului penelist),dar in turul doi se vor duce spre Basescu.

    Gabi Dumitru

    06/11/2009 at 12:31 pm

  17. TDS, sper si eu. @eli, nu cred ca ea doreste 😦

    Theophyle

    06/11/2009 at 12:31 pm

  18. Vacuta pictata (din poza) este doar una din explicatii.
    Unica realizare a doamnei Mantale, parasutata de pirat in fruntea prefecturii capitalei direct din reclamele pentru sapun.
    Mantale a umplut Bucurestii cu zeci de bovine multicolore din plastic. Doar de atat a fost in stare.
    La asta se adauga alte gafe, cu diverse „etichete” : Silvian Ionescu, EBA, Ridzi, Udrea, Popoviciu („ce, a facut o crima ?”)
    Bucurestenii or avea ei multe pacate, dar cu memoria stau bine.
    Nimic surprinzator, prin urmare.

    Tzepelica

    06/11/2009 at 12:32 pm

  19. Th, e dorinta mea, poate doamne-doamne o face sa vrea, ca doar are multa treaba la justitie 🙂

    elicearea

    06/11/2009 at 12:34 pm

  20. Salut Theophyle,
    Salut tuturor,

    „Premierul desemnat Liviu Negoiţă a declarat vineri că îşi propune un Guvern de coaliţie naţională,”

    Vor accepta partidele guvern de coalitie nationala? Vor raspunde invitatiei ptr. consultari? Interesanta mutare. Ce portofolii va dori PDL-ul?

    navy

    06/11/2009 at 12:35 pm

  21. salut timi, ce pot sa-ti spun, ca nu ai dreptate? Ai, desi esti prea exigent fata de porcariile altora. Ce crezi ca Geoana sau Antonescu ar fi mai buni? NU prietene mult mai rai. Sa nu vorbim de Vosganian si seful lui Tariceanu care au golit in regula toti bani statului au angajat 300 000 de votanti, asa ca sunt si sunt.

    Theophyle

    06/11/2009 at 12:38 pm

  22. navy, salut. Sper ca da!. Ca roman vorbind, este mare nevoie. Cred ca nu vor avea incotro, sunt insa pesimist 😦

    Theophyle

    06/11/2009 at 12:39 pm

  23. Eu zic ca e mutare geniala, dar va fi mogulistic controversata.
    Daca trece e bine, daca nu trece iarasi bine.

    turnofftheglory

    06/11/2009 at 12:40 pm

  24. Salut, Theophyl !
    Sunt mai mult suparat decat exigent.
    Pt. ca piratu` a cam calcat in picioare increderea pe care i-am acordat-o.
    Acum suporta consecintele propriilor fapte.
    Si noi impreuna cu el.
    Am ajuns, din nou, sa optam pt. „raul cel mai mic”.
    Care nu este BUN, din pacate.

    Tzepelica

    06/11/2009 at 12:42 pm

  25. timi, suntem amici de mult timp, daca citesti ceea ce scriu eu, intelegi ca sunt obiectiv si echilibrat. Nu a venit timpul „cutitelor-lungi,” acum Piratu’ cu toate greselile lui trebuie sa castige, si da inca suntem la capitolul „raul cel mai mic,” NU EXISTA ALTERNATIVA!

    Theophyle

    06/11/2009 at 12:45 pm

  26. @TOG, vom vedea cum va fi jucata 🙂 da sunt de acord cu tine, interesanta optiune, desi nu sunt deloc indragostit de Negoita.

    Theophyle

    06/11/2009 at 12:48 pm

  27. Da, dupa 20 de ani nu ne-a ramas decat sa constatam ca nu exista alternativa.
    L-ai vazut pe Videanu, sper, ploconindu-se in fata „sistemului ticalosit” (pupa papucul marelui vizir…).

    A propos de Negoita, tipul e foarte apreciat in sectorul 3 pt. tot ce a facut acolo (si a facut multe !).
    Din pacate, n-are anvergura si nici nu stie sa se vanda.
    Oricum, chestia cu propunerea de PM pana la alegeri ramane doar o joaca a piratului cu nataraii de la PSD, PNL, UDMR.
    Soarecele si pisica…

    Tzepelica

    06/11/2009 at 12:54 pm

  28. Miau!

    turnofftheglory

    06/11/2009 at 12:58 pm

  29. Timi, si Moise (profetul biblic ala ce cele 10 porunci) nu prea avea carizama, era si balbait, asta nu inseamna ca nu a fost cel mai mare profet din istoria omeniri si tata al trei religii. 🙂

    Theophyle

    06/11/2009 at 12:59 pm

  30. prima impresie a fost ca dictatorul le-a dat un roundhouse kick 🙂
    dupa aia mi-am amintit ce bube are negoita la s3, au tonomatele munitie suficienta sa-l toace pana luni
    si sunt de-a dreptul rezervat cand ma gandesc cate voturi le lipsesc in parlament 😦

    razvan

    06/11/2009 at 12:59 pm

  31. TOG, de mult timp erai suspect ca esti motan contra lu’ Felix 🙂

    Theophyle

    06/11/2009 at 1:00 pm

  32. razvan, daca si Negoita cade, avem anticipate si jucam la „winner take all”. Sau la bal sau la spital. Caracteristc piratului.

    Theophyle

    06/11/2009 at 1:04 pm

  33. Sunt convins ca Negoita a facut multe in Sect.3. L-am vazut pe la tv. Nu este perceput ca facand parte din grupul smecherilor din PDL. Dar asa cum spune si Tzepelica „Din pacate, n-are anvergura si nici nu stie sa se vanda.”
    Sa ne amintim ca primarul Ontanu a plecat din PSD. Poate ar fi cazul sa organizeze in Sect. lui un miting cu TB. Cel putin in aceste 2 sectoare ar trebui actionat ptr. trezirea si activarea electoratului.

    navy

    06/11/2009 at 1:05 pm

  34. navy

    negoita a facut din S3 un sector de top, am locuit acolo;
    problema e ca sunt niste scandaluri mai vechi care pot fi reactivate sau daca nu, inventeaza baietii pur si simplu altele; cred ca deja ii verifica dosarul de la gradinita pana in prezent

    teofil
    pe constitutie, basescu poate propune la nasfarsit PM; nu prea cred ca isi mai permite altul, perceptia ar fi catastrofala
    iar prerogativa dizolvarii parl. devine reala doar daca e reales, acu’ nu are voie

    razvan

    06/11/2009 at 1:11 pm

  35. Razvan, la asta m-am referit 🙂

    Theophyle

    06/11/2009 at 1:17 pm

  36. pai sa-l vedem reales, si ne-om descurca noi! 🙂

    razvan

    06/11/2009 at 1:17 pm

  37. navy, trebuie mult mai mult decat un miting.

    Theophyle

    06/11/2009 at 1:18 pm

  38. Va las pentru o ora ,doua, ma duc in targ sa vad ce se intampla, ne citim mai tarziu, pa 🙂

    Theophyle

    06/11/2009 at 1:18 pm

  39. In Bucuresti, piratu` a pierdut foarte multe voturi ale tinerilor, din motive de EBA.
    In tara, e posibil sa-l infranga CRIZA.
    Un calcul simplu : cca. 800.000 de someri x 2 (o familie afectata de disponibilizari, sot+sotie) = 1,6 mil. de voturi.
    Pierdute.

    Tzepelica

    06/11/2009 at 1:20 pm

  40. Tzepelica

    sunt 800.000 cu totu’, nu toti sunt provocati de criza, restul sunt someri „istorici”; si nu cred ca doar base o incaseaza de la criza, cred ca se distribuie relativ egal pdl-psd
    iar EBA i-a afectat mai curand pe ‘telectuali, tineretul a privit-o cu relativa simpatie, crede-ma am stagiari si juniori la locul de munca, au zis ca EBA e cool (cine se aseamana … :))

    razvan

    06/11/2009 at 1:28 pm

  41. Salut Timi,
    Cum naiba contabilizezi toate relele la Basescu ? Inclusiv Popoviciu, inclusiv gripa porcina 🙂

    Un tanar de stanga

    06/11/2009 at 1:30 pm

  42. Liviu Negoita a castigat alegerile locale cu 80% din voturi, deci are sustinerea populatiei.
    Liviu Negoita conduce un sector al Capitalei care are de 3 ori mai multi locuitori decat Sibiul, care arata la fel de bine ca Sibiul. 🙂

    Un tanar de stanga

    06/11/2009 at 1:34 pm

  43. Someri „istorici”, zici ?
    Pai somaju` nu tine decat un an si trei luni.
    Iar grosu` a fost provocat de criza.
    In ce priveste „efectu` EBA”, sunt sigur de ce spun pentru ca ma invart intr-un mediu plin de juni.
    Isteti, talentati, profesionisti.
    Da` aprigi…care nu iarta… 🙂

    Tzepelica

    06/11/2009 at 1:35 pm

  44. @TDS
    Salut ! 🙂
    Nu ma imbat cu apa rece.
    Doar daca pleci de la evaluari reale, stii unde sa corectezi (sigur, daca poti accepta ca ai comis si erori).
    Iluziile sunt catastrofale, mai intotdeauna.

    Fraza pe care Base a scapat-o presei (in legatura cu nevinovatia lui Popoviciu) s-a infipt al dreaq de tare in mintea multor romani, mai ales a celor pauperi.
    Cand esti presedinte, nu-ti poti permite erori de imagine.
    Pt. ca te costa.

    Tzepelica

    06/11/2009 at 1:42 pm

  45. in decembrie 2008, in romania nu erau zero someri, ce naiba!
    ia linc de aici, fix jumate

    Dă clic pentru a accesa s38a12.pdf

    pai si tinerii mei ie licentiati (cel putin) si unii cu masterat; daca ceva i-a lovit in freza pe tineri a fost Ridzi care a lasat impresia unui model (pana la un moment dat)

    razvan

    06/11/2009 at 1:43 pm

  46. tzepelica, bun, si ce vrei sa ne spui? ca o sa piarda din cauza lui x, pix si stix, si vai de noi ce rusine, ca nu mai avem nici o sansa, ca basescu e compromis, ca atare ce sa facem? sa nu mai votam? sau sa votam cu crin si cu geoana? m-am saturat de atatea lamentari si diversiuni! voteaza dom’le cu cine vrei, ca pe cuvantul meu ca nu ma intereseaza toate balbmajelile unora si altora! bagati-va mintile in cap si ascultati-va constiinta si votati cum credeti de cuviinta dar nu mai bagati fitile aiurea, ca nu convingeti pe nimeni. cine il voteaza pe base il voteaza indiferent ce spun unii si altii asa ca ce tot ii dai inainte ca a pierdut, ca eba ca ritzi ca blaga ca videanu ca negoita ca..nu stiu ce!

    elicearea

    06/11/2009 at 1:44 pm

  47. Ati citit Gustave Le Bon,”Psihologia maselor”?

    Gabi Dumitru

    06/11/2009 at 1:49 pm

  48. @elicearea
    Cand o sa devii coerent, iti raspund.
    Incearca un dus rece… 🙂 🙂

    Tzepelica

    06/11/2009 at 1:50 pm

  49. Tzepelica, eu zic sa ma lasi cu povestile tale! ceea ce am scris eu mai sus e foarte coerent, daca nu intelegi e problema ta, de-altfel nici nu ma mir ca nu intelegi, dupa comentariile pe care le tot faci!
    eu te-am intrebat simplu: ce tot vrei sa spui? te tot lamentezi ca a pierdut din cauza lui cutare si cutare..bun, si ce propui? voi astia care tot criticati nu propuneti niciodata solutii, va credeti atat de destepti prin criticile voastre, dar nu faceti nimic constructiv!

    elicearea

    06/11/2009 at 1:55 pm

  50. elicearea
    Tzepelica e baiat bun, de-ai nostri, nici o problema. E doar mai suparat si vede partea goala rau a paharului. Chestia e ca o vedem cu totii, dar acum e momentul sa ne tinem cumpatul ca dusmanii abia asteapta 🙂

    Un tanar de stanga

    06/11/2009 at 1:59 pm

  51. @elicearea
    „eu te-am intrebat simplu: ce tot vrei sa spui?”
    Exact ce am spus, adica la tema.
    Doar cateva explicatii ale pierderii unor procente consistente, mai ales in Buc.
    Daca nici acu` nu pricepi, sa stii ca schite lamuritoare nu fac.
    Basta !

    Tzepelica

    06/11/2009 at 2:02 pm

  52. TDS, pai eu ce tot spun? la ce ne ajuta daca ne lamentam? trebuie sa gandim constructiv, iar comentariile mereu critice care nu propun solutii nu pot fi benefice. daca tzepelica e baiat bun, de-al nostru, ar putea sa faca un efort sa inteleaga acest lucru, daca nu o face, ma indoiesc ca e de-al nostru..

    elicearea

    06/11/2009 at 2:05 pm

  53. apropo de negoita, marea intrebare e daca va reusi sa faca un guvern fara sfanta treime din pdl; daca da, tot respectu’

    razvan

    06/11/2009 at 2:06 pm

  54. Tzepelica, atitudinea superioara a ta (vezi schite lamuritoare) nu te face mai inteligent, din contra. eu nu stiu daca avem nevoie neaparat de explicatii, ci mai degraba de solutii asa ca tu poti sa iti iei explicatiile si sa dormi cu ele in brate, in timp ce altii gasesc solutii si rezolva probleme. cine crezi ca e mai castigat?
    ai avut mai multe comentarii prin care tot explicai. am inteles asta. acum, spune si ceva constructiv, ia sa vedem, poti sa ne faci o schema?

    elicearea

    06/11/2009 at 2:12 pm

  55. Razvan,
    Trebuie sa il faca neaparat.
    Cu Maica Tereza, Mahatma Gandhi, Edmund Phelps (cel cu Nobelul pt economie) un guvern fara repros. Ca nu va fi ales guvernul, sau va fi remaniat e altceva.
    Aici guvernul de uniune nationala poate sa implice toate partidele
    Chestia e ca Negoita poate sa nominalizeze 4 de la PSD 4 de la PNL etc fara voia partidelor lor ?

    Un tanar de stanga

    06/11/2009 at 2:16 pm

  56. TDS 😀

    elicearea

    06/11/2009 at 2:17 pm

  57. @Theophyle

    Ce am zis…

    Nominalizarea lui Negoiță e doar de imagine, pentru București, binențeles că nu va trece de parlament. Dincolo de micile scandaluri de corupție, această nominalizare este pre-sabotată de prostia PDL-ului. După ce Negoiță a refuzat să fie primarul Bucureștiului, declarând cu emfază că el și-a dat cuvântul și are o treabă de terminat în sectorul 3, bla-bla, iată cât valorează cuvântul lui.

    Pe ăștia nu i-a învățat nimeni „never say never”? Că frazele principial-pompos-adormitoare nu-ți fac nici un bine și apoi vin să te muște-n fund, când procedezi (invariabil) taman invers?

    Se fac de râsul curcilor, și nu cred că Băsescu va câștiga bucureștenii cu o astfel de ciorbă reîncălzită. Dacă recâștigă președenția, va fi din întâmplare și inerție. Dacă nu câștigă, asta e, eu emigrez 🙂

    sym

    06/11/2009 at 2:17 pm

  58. TDS
    singura conditie e acordul persoanelor in cauza; implicit insa vor fi considerati tradatori
    ma gandesc daca aurescu accepta o doua nominalizare

    razvan

    06/11/2009 at 2:21 pm

  59. @TDS
    Negoita poate nominaliza persoane de la PSD, PNL numai daca cei vizati accepta. Dar acceptarea inseamna incalcarea disciplinei de partid de catre acestia.

    navy

    06/11/2009 at 2:25 pm

  60. TDS, mi-e greu sa cred ca vor accepta oameni din psd si pnl sa participe la guvernare impotriva partidelor lor care pana acum l-au luat pe nu in brate. nu vad cum o vor face. asa ca, probabil, vom avea un guvern mixt, pdl tehnocrati. eu daca as fi in locul lui, i-as evita pe greii pdl si i-as baga in fata pe funeriu, macovei, aurescu, si altii care nu pot fi acuzati ca fac parte din garda veche pdl, ca sa le inchid gura astora din opzitie. (ceea ce cred ca nu se va intampla pentru ca opozitia e pe un drum fara intoarcere si nu ii va conveni nici o varianta, cel putin declarativ)

    elicearea

    06/11/2009 at 2:34 pm

  61. hehe 🙂
    au vrut primar cu scor mare; au primar
    au vrut unu mai frumusel; au unu frumusel
    au tot cintat ca boc&co is ardeleni; amu au bucurestean

    murfi

    06/11/2009 at 2:38 pm

  62. Ar putea iesi miine la o conferinta de presa si ar spune: am propus partidelor pe urmatorii: x, y, z de la PSD a,b,c de la PNL m,n de la UDMR precum si pe Aurescu, argintescu, bronzescu de la neangajati. Ii rog sa accepte si deasemenea Va rog frumos domnu Hrebe,Prosti,Chuki acceptati sa ii numesc pe astia pentru binele tarii acesteia.

    Un tanar de stanga

    06/11/2009 at 2:40 pm

  63. Murfi, salut
    Daca e musai, Negoita invata si O tanembaum in nemteste 🙂 🙂 🙂

    Un tanar de stanga

    06/11/2009 at 2:41 pm

  64. nu e vorba numa de o lista de nume
    trebe program de guvernare; nu poti numi pe cineva pe un program neacceptat de ei

    murfi

    06/11/2009 at 2:42 pm

  65. TDS 😀 ca bine zici, numai ca trebuie sa stie si persoanele alea ca vor fi ministri 🙂

    elicearea

    06/11/2009 at 2:42 pm

  66. „i-as evita pe greii pdl si i-as baga in fata pe funeriu, macovei, aurescu, si altii care nu pot fi acuzati ca fac parte din garda veche pdl”.
    Din cate stiu eu, Lucian Aurescu nu este membru PD-L, este independent cu osabire de Funeriu, etc. „Portocalizam”, pe principiul „cine nu-i rosu ori galben, e portocaliu d’al nos'”. Logica limpede, ca apele Dambovitei.

    F.T.

    06/11/2009 at 2:43 pm

  67. domnu’ FT, ai aparut din nou sa-ti dai cu parerea? nici nu am zis ca aurescu e pdl, am precizat ca e vorba de un guvern mixt pdl-tehnocrati. logica de dambovita ai matale care citesti ce trebuie si intelegi ce vrei.

    elicearea

    06/11/2009 at 2:45 pm

  68. Murfi
    He..he..he…. program de guvernare ? 🙂
    Da ce, neamtzul are program de guvernare ?
    Pe Croitoru nu l-au primit ca n-avea program ?

    Un tanar de stanga

    06/11/2009 at 2:45 pm

  69. FT

    Not again!
    iarasi ne demonstrezi cat saraci cu duhul suntem astia de votam cu basescu; pai stim deja, nu suntem uneltele supuse ale dictatorului 🙂

    si e bogdan aurescu, nu lucian

    razvan

    06/11/2009 at 2:48 pm

  70. D-aia am pus citatul, sa deduca cititorii a cui logica are fracturi. In rest, toate bune.

    P.S. Mai subtire cu interpelarile bolsevice. Ce sens avea interogatia retorica? Era limpede ca am aparut si ca imi dau cu parerea. Si nimeni, ultraortodoxia voastra, nu poate schimba asta.

    F.T.

    06/11/2009 at 2:51 pm

  71. razvan, il mai cheama si lucian dar e al doilea nume 🙂 cunoscut mai putin

    elicearea

    06/11/2009 at 2:52 pm

  72. domnule FT, esti obositor. nu ai treaba pe la tine pe blog? de fapt ce treaba sa ai, ca nu te citeste nimeni 🙂 eu nu zic sa nu-ti dai cu parerea, macar fa-o daca ai ceva inteligent de spus.

    elicearea

    06/11/2009 at 2:53 pm

  73. FT

    macar de ar fi ceva de substanta, nu vrajeli obosite; m-am plictisit de oameni care nu spun nimic

    razvan

    06/11/2009 at 3:00 pm

  74. @ eli, mersi, nu stiam

    razvan

    06/11/2009 at 3:00 pm

  75. cu placere, razvan 🙂

    elicearea

    06/11/2009 at 3:07 pm

  76. salve ALL !

    Bun rau rau, place unora si displace altora, nici cabinetul Negoita nu va trece; grivcenilor, le este prea drag razboiul impotriva lui Basescu; au dovedit ca ‘pretzul’ nu conteaza.

    @eli

    Inclusiv oamenii culti si/sau inteligenti au ideile lor fixe!

    Asa dupa cum bine ai spus (si tu 🙂 !) cine este convins ca Basescu este mai bun decit ceilalti contra (indiferent ca sint -candidati sau numai bagatori de seama – ) , il voteaza. Cine, nu nu, si asta E! Si cine crede ca mai exista lume perfecta, sa-l astepte pe Mos Craciun; sau Mos Gerila dupa caz!

    tibi

    06/11/2009 at 3:08 pm

  77. tibi

    mos gerila sa vina la tinerii intelectuali de stanga, la mine sa vina mos craciun, de fapt mos nicolae, ca tot e odata cu turul 2 🙂

    razvan

    06/11/2009 at 3:10 pm

  78. tibi, salutare
    asa e 🙂 cred ca il asteapta pe mos gerila, baietii 😀

    elicearea

    06/11/2009 at 3:11 pm

  79. Buna tibi 🙂
    Mos Gerila intr-o lume perfecta pentru toti ?!?! Absurd !

    Un tanar de stanga

    06/11/2009 at 3:11 pm

  80. Razvan,
    Poate la tine vine mos Craciun.
    Eu sunt la virsta la care EU sunt Mos Craciun 🙂

    Un tanar de stanga

    06/11/2009 at 3:13 pm

  81. TDS

    nu ma refeream la tine cu mos gerila 🙂
    ci la cineva care e si tanar, si de stanga pe bune

    razvan

    06/11/2009 at 3:16 pm

  82. @razvan
    eli
    eugene
    🙂

    Le-am zis-o! n’asha ? 😀

    tibi

    06/11/2009 at 3:16 pm

  83. grea alegere are krinut
    – nu primeste si iese base – merem la anticipate, da fara el ca il dau jos ai lui
    – nu se prezinta, amina – poate iese tot base
    – accepta sa dea ministri – e sigur ca macar ramine presedinte (pnl 🙂 )

    singura lor varianta cistigatoare e sa nu accepte si sa nu iasa base;
    da intii, oricum, tre sa faca un sondaj serios; pentru ca nu se stie cum primesc asta habaucii din bucuresti carora e cam greu sa le explice de ce nu-l vor pe negoita de care ei is multumiti, e de-al lor, e tinar si frumos 🙂 ; au aici un risc major ca bucuresteanul de rind sa priceapa pe dos de cum se asteapta ei;

    si-apoi, citi din sectorul 5 au auzit de klaus? ca de sectorul 3 au auzit multi provinciali 🙂

    apropo, daca il pica, ei pot evita anticipatele doar daca iese careva din ei; ca nu e obligatoriu ca noul presedinte sa dizolve parlamentul, nu? (ma rog, si base cred ca ar mai face o incercare cu pnl dupa – si atunci chiar o sa fie in mat)

    murfi

    06/11/2009 at 3:17 pm

  84. @tibi, nici ca se putea mai bine 😉

    elicearea

    06/11/2009 at 3:17 pm

  85. O veste buna !

    Scepticii din firma la care lucrez, s-au hotarit : VOTEAZA BASESCU ! 😆 ( e drept ca i-am ajutat si eu o leaca; le-am facut un rezumat al acestui blog!) 😀

    tibi

    06/11/2009 at 3:18 pm

  86. eli

    Care va sa zica ma pricep!
    Tac io’ ce tac, da’ si cind pun pixelu’ la treaba, prapad fac ! 😛

    tibi

    06/11/2009 at 3:20 pm

  87. @murfi

    NU vor fi anticipate ! Mai degraba tradari, da’ nu-si lasa ‘alesii’ scaunele in voia „vintului”! 😀

    tibi

    06/11/2009 at 3:21 pm

  88. tibi, o veste foarte buna 🙂 meritul e si al tau, pentru munca de lamurire 🙂 bravo, da-i inainte! si eu mi-am convins familia din USA sa mearga sa voteze cu base 😀 (tot cu el ar fi votat dar nu stiau sigur daca merg sau nu)

    elicearea

    06/11/2009 at 3:28 pm

  89. eli

    Merit, nu-merit, nu’s decit vreo cinspe’ da’ orisicit, conteaza nu ? 🙂

    tibi

    06/11/2009 at 3:32 pm

  90. tibi, yey!!! 😀

    elicearea

    06/11/2009 at 3:34 pm

  91. razvan

    Asa E ! Sa vina Mos Niculaie, si sa le traga cite-un sut barosan grivcenilor, cu ghetele scilciate pe care le pro-pun ei la geamul Cotrocenilor – si la biroul de la Palatul Victoria ! 🙂

    NA, na, na ! Railor!
    Basescu e cosmarul vostru ? Asta E! 😛
    Poporul il vrea! E victoria noastra, nu a voastra! 🙂

    tibi

    06/11/2009 at 3:50 pm

  92. Lu’ domnu’ FT nu-i zic nimica.
    E ca si cum i-as spune eu,… ceva ! 😀

    tibi

    06/11/2009 at 3:51 pm

  93. Buna ziua @all,

    Intai va anunt ca am publicat scrisoarea lui Geoana aici: http://www.imondo.ro/blog/?p=1985

    Theophyl,
    Observ ca sunt persoane noi care comenteaza aici, ceea ce este foarte bine. Despre Bucuresti, in afara de faptul ca nominalizarea lui Negoita poate fi un pas catre recastigarea capitalei, altceva nu pot sa spun pentru ca nu locuiesc acolo. Merg pe incredere si sunt de acord cu tine. 🙂

    Andrei

    06/11/2009 at 3:52 pm

  94. Foarte buna si foarte utila postarea de pe blogul lui Andrei !

    De luat aminte ! Sper sa o citeasca si altii, nu doar pedeleii.

    tibi

    06/11/2009 at 3:56 pm

  95. tibi,

    M-am straduit 🙂

    Andrei

    06/11/2009 at 3:59 pm

  96. Daca vreti sa vedeti si cum arata scrisoarea, intrati aici: http://www.tashy.ro/campania-lui-mircea-geoana-intre-vanghelie-si-dosarele-de-cadre/

    Andrei

    06/11/2009 at 4:01 pm

  97. multumim andrei pentru link 🙂

    elicearea

    06/11/2009 at 4:02 pm

  98. Stiu Andrei! 🙂

    Bine ca-ti iese !

    tibi

    06/11/2009 at 4:06 pm

  99. si…

    tibi

    06/11/2009 at 4:07 pm

  100. C! Teofil stie de ce ! 🙂

    tibi

    06/11/2009 at 4:08 pm

  101. tibi,
    🙂

    Cat despre Theophyl, a reusit performanta sa fie primul om pe care nu-l cunosc dar sa cred in ceea ce face si sa-i respect opiniile.

    Andrei

    06/11/2009 at 4:11 pm

  102. andrei

    excelent raspunsul adresat prostanacului suprem 🙂

    razvan

    06/11/2009 at 4:14 pm

  103. andrei, mi-a placut foarte mult scrisoarea ta deschisa pentru mircea geoana, ca raspuns la manipularea grosolana si periculoasa pe care o face. ai de gand sa faci vreo sesizare la institutiile abilitate?

    elicearea

    06/11/2009 at 4:22 pm

  104. elicearea,
    Nu pot. Nu mai activez la MAp de 2 ani.

    Andrei

    06/11/2009 at 4:27 pm

  105. E o baza de date furata nu acum. E veche de 2 ani.

    Andrei

    06/11/2009 at 4:28 pm

  106. da, andrei, dar ai niste drepturi. nu avea voie sa foloseasca datele tale personale.

    elicearea

    06/11/2009 at 4:28 pm

  107. Nu au ei voie mai multe.

    Daca voteaza guvernul Negoita, il iert!

    Andrei

    06/11/2009 at 4:36 pm

  108. andrei, sa faca bine 😉

    elicearea

    06/11/2009 at 4:41 pm

  109. buna seara, everybody!
    🙂

    am aflat stirea mare cu negoita.

    Personal – momentan – nu am nici o opinie legata de aceasta desemnare!

    Astept manipularea voastra: pro sau contra Negoita
    🙂

    orangeskorpion

    06/11/2009 at 5:27 pm

  110. seara buna scorpion 🙂

    Ceteste ce s-a scris, si afli ! 🙂

    tibi

    06/11/2009 at 5:29 pm

  111. buna seara, skorpi 🙂
    pai, noi te „manipulam” in felu’ asta: eu zic ca ne trebuie guvern, tu ce zici? 🙂

    elicearea

    06/11/2009 at 5:29 pm

  112. @Andrei

    Cu Teofil, nu ai cum sa gresesti, decit daca esti nepriceput! cam asa cum eram eu mai la inceput, cind l-am cunoscut, si il contram de zor, nevoie mare! 😛 . Punct pe acest subiect. Bine ? 🙂

    tibi

    06/11/2009 at 5:31 pm

  113. @eli

    Ai rabdare cu skorpion! Acum, e in sala de lectura ! 🙂

    tibi

    06/11/2009 at 5:33 pm

  114. SPER CA PARLAMENTUL SÄ NU MECÄNE:

    S-AU II DERANJAZÄ CÄ ESTE SI CAPABIL SI ROMAN ???????

    MIE MI SE PARE MUTAREA MÄREATZÄ:

    theo

    06/11/2009 at 5:36 pm

  115. sym,
    2.17 p.m.

    unde emigrezi?
    am primit astazi o superba vedere din Ecuador..
    🙂

    orangeskorpion

    06/11/2009 at 5:36 pm

  116. F.T.
    2.43

    vrei sa explici ce ai vrut sa spui acolo????

    orangeskorpion

    06/11/2009 at 5:39 pm

  117. da, tibi, pentru baietii inteligenti si de buna credinta, toata rabdarea din lume! 🙂

    elicearea

    06/11/2009 at 5:40 pm

  118. @eli

    Si pentru FT-listi nici-un pic de rabdare ? 🙄 😀

    tibi

    06/11/2009 at 5:49 pm

  119. gata, am terminat cu sala de lectura,
    dar nu m-a convins nimeni ….
    da, elicea cind buna, cind rea (cu tzepelica, de exemplu, dar a meritat asta)

    ne trebuie

    Andrei

    JOS PALARIA!
    no comments
    Felicitari pentru raspunsul dat in special ultima propozitie
    🙂

    orangeskorpion

    06/11/2009 at 5:55 pm

  120. am uitat sa completez ca ne trebuie….guvern…

    am recitit scrisoarea lui andrei si in familie… si d’aia am scapat guvernul’
    🙂

    orangeskorpion

    06/11/2009 at 5:56 pm

  121. tibi, pentru Ft-listi mai putina ca doar nu sunt Hristos! 🙂
    skorpi, stiam ca ne putem baza pe tine 🙂

    elicearea

    06/11/2009 at 5:58 pm

  122. e pambuccian la tembelizor; nu mai are acelasi aplomb, tot il lauda pe negoita 🙂

    razvan

    06/11/2009 at 6:01 pm

  123. pambuccienii au inceput s-o dea la intors, le e frica de anticipate 😀

    elicearea

    06/11/2009 at 6:02 pm

  124. andrei

    te-am (mai) felicitat pt replica data Prostanacului Suprem, dar se pare ca s-a pierdut in meandrele internetului

    razvan

    06/11/2009 at 6:05 pm

  125. e adevarat?

    pambuccian il lauda pe negoita????

    orangeskorpion

    06/11/2009 at 6:09 pm

  126. stiati ca pambuccian a intrat in parlamentul Ro fiind votat doar de treizecisitrei (33) de persoane????

    orangeskorpion

    06/11/2009 at 6:10 pm

  127. da, a spus ca e greu de refuzat; dar tot cu iohannis o tine 😦

    razvan

    06/11/2009 at 6:11 pm

  128. skorpion, eroare: pambuccian a avut vreo 13 mii de voturi

    razvan

    06/11/2009 at 6:14 pm

  129. cred ca pambuccian are un mic scheletor in dulapior..
    🙂

    orangeskorpion

    06/11/2009 at 6:14 pm

  130. razvan,

    preluat de pe blogul lui dan badea,
    daca el a gresit, atunci si eu am gresit…

    Aberaţia fundamentală a intrării în parlamentul României este reprezentată, de departe, de liderul grupului minorităţilor, Varujan Pambuccian, un cetăţean care a obţinut exact 33 de voturi în colegiul 3 Braşov

    orangeskorpion

    06/11/2009 at 6:17 pm

  131. Salut dragii mei portocali v-am lasat singuri cateva ore, si va-ti „incaierat cu bunii mei amici @FT si @Tzepelica, asta-i democratie? asta-i libertatea de opinie pe care ne-o dorim pe acest blog?

    Rog mai multa multa toleranta si amicitie. Nimeni nu detine adevarul absolut 🙂

    Theophyle

    06/11/2009 at 6:23 pm

  132. Buna seara si in curand vom avea o postare noua 🙂

    Theophyle

    06/11/2009 at 6:23 pm

  133. uraaaaaaaa
    bine te-ai intors printre noi, Theophyle 🙂

    elicearea

    06/11/2009 at 6:27 pm

  134. Un articol excelent, l-ati citit?

    Cine este PNL ? de Cristian Campeanu

    Acestea sunt elementele unui proiect de inginerie sociala tintind realizarea unui stat socialist.

    http://www.romanialibera.ro/a169349/cine-este-pnl.html

    orangeskorpion

    06/11/2009 at 6:29 pm

  135. Th, incercam, incercam, cu rabadare si pricepere, dar cateodata ne mai scapa si putina intransigenta, sorry 🙂

    elicearea

    06/11/2009 at 6:29 pm

  136. razvan, skorpy,

    Multumesc. Chiar asta cred, nu e de fatada: omul asta nu poate sa dea ordin soacrei cum sa puna borcanele in debara si se viseaza „un altfel de Comandant Suprem”.

    Si aia cu tatal lui e prea de tot: sa-ti folosesti profesia unui tata decedat sa obtii voturi. Nimic sfant… dar nu ma mira.

    Andrei

    06/11/2009 at 6:30 pm

  137. Theophyle,

    buna seara 🙂

    Andrei

    06/11/2009 at 6:31 pm

  138. Andrei, exceplionaaaaaaaaaaaaaaaaaal, am sa ma folosesc daca-mi permiti intr-o postare viitoare 🙂

    Theophyle

    06/11/2009 at 6:33 pm

  139. salut @eli salut @scorpi 🙂

    postare noua 😆

    Theophyle

    06/11/2009 at 6:34 pm

  140. Domn profesor !!!!

    dar noi am fost copii cuminti,
    tzepe si FT ne-au „improscat”….

    🙂

    apropo, cind am fost in clasa a 12.a intr-o teza de-a mea toate prescurtarile mele pentru cuvintul „foarte” le-am scris prin „ft”

    proful de atunci mi-a subliniat toate prescurtarile mele si cind l-am intrebat de ce,

    mi-a zimbit si mi-a spus ca mai bine sa scriu pentru „foarte” un simplu „f”

    🙂

    orangeskorpion

    06/11/2009 at 6:34 pm

  141. Theophyl,

    Sigur, dar sa fii gentil cu el 🙂

    Andrei

    06/11/2009 at 6:34 pm

  142. teofil

    cu Tzepelica n-am nimic, „decat” ne-am contrazis pe chestii punctuale
    despre FT, e o vorba in engleza: it’s his world, we just live in it

    razvan

    06/11/2009 at 6:36 pm

  143. tibi, salut 🙂
    sym salut 🙂

    Theophyle

    06/11/2009 at 6:37 pm

  144. @timi, sper ca o sa ma mai vizitezi 🙂 si tu F.T :), fara voi nu este acelasi lucru, „pe bune” 🙂

    Theophyle

    06/11/2009 at 6:38 pm

  145. razvan, cu toti impreuna suntem poporul roman, asta e 😆

    Postare noua 🙂

    Theophyle

    06/11/2009 at 6:39 pm

  146. Pt. ca nu-mi sta in fire sa-mi pun mintea cu bietii bichoni maltezi care latra la mansetele pantalonilor mei si din foarte mult respect pt. amicul Theophyl, am sa ma abtin de la alte comentarii.
    O ultima remarca, totusi : cand toata lumea e de acord cu toata lumea, riscati sa deveniti plictisitori.
    Si aerieni.

    Tzepelica

    06/11/2009 at 6:40 pm


Comentariile sunt închise.