Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

ZDD: Baraj Mediatic impotriva lui Traian Basescu – Saptamana a II-a. Date!

Metodologie: aici.
Rezultate saptamana trecuta: aici.

Acestea sunt datele pe care le-am adunat in perioada dintre 28 August – 2 Septembrie a.c. Toate detaliile  referitoare la acest sondaj sunt descrise in  postarea precedenta. Aveti datele:

Anti-Basescu 76.6 %; indiferent-Basescu (neutru) 11.2 %; pro-Basescu 12.2 %; Dintr-un total de 740 de stiri/articole

91-0Diferentele fata de saptamana trecuta suntcresterea cu 1.8 % a stirilor cu un  caracter negativ in legatura cu activitatea sau personalitatea Presedintelui Basescu si o scadere de 2.7 %  in numarul stirilor pozitive referitor la Presedintele Basescu. Ziarul “Ziua” a fost scos din acest esantion din cauza unor probleme de ordin tehnic. In nici un caz aceasta schimbare nu ar fi produs o schimbare relevanta a rezultatelor. Majoritatea stirilor pozitive despre Presedinte au fost parte din difuzarea buletinelor de stiri, sau in unele cazuri din filmarea vizitelor Presedintelui in tara, cand au fost intervievati oamenii care l-au intampinat pe Basescu in aceste vizite.

91-1

91-1A

91-2

91-3

 

91-4

Written by Theophyle

06/09/2009 la 12:56 am

28 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. foarte interesant, si relevant, draga Theophyl, nu cred ca potzi sa te asteptzi la vreo schimbare.
    ar fi si mai interesant daca ai putea face rost de rapoartele facute in anii 2003-2004 de asociatzia lu’ mircea toma, si sa faci o comparatzie intre cifre; mircea toma acu’ tace ca nu/stiu/ce/in/nu/stiu/cine, nu mai are voce decit cind s’apuca basescu sa’njure privat vreo ciuara, scuzatzi d’expresie, ca tzigan e peiorativ.
    ciuara ca si giuana nu e !

    niku_elektriku

    06/09/2009 at 3:23 am

  2. Să presupunem că România e sub ocupație străină. Cum ar putea fi denumiți acești ziariști?

    Colaboraționiști?
    Ziariștii puterii?
    Rezistența?

    filadel

    06/09/2009 at 9:57 am

  3. Filadel, singura perioada care pote fi asociata presa romaneasca de azi este perioada ocupatiei Bucurestiului / Sudul Romaniei de catre nemti in primul razboi mondial (guvernul Marghiloman)

    Theophyle

    06/09/2009 at 10:10 am

  4. Foarte interesant aici Theophyle: ” Majoritatea stirilor pozitive despre Presedinte au fost parte din difuzarea buletinelor de stiri, sau in unele cazuri din filmarea vizitelor Presedintelui in tara, cand au fost intervievati oamenii care l-au intampinat pe Basescu in aceste vizite.”

    Asta dezvaluie strategia basesciana: Basescu vizeaza pe moment localitatile mici si votantii ce nu se uita la Antene sau citesc ziare tonomate. Este vorba de votantii siguri: taranii disciplinati, o parte din pensionari.
    Estimez ca va avea si adunari mari in orase mari, dar asta numai in ultimele saptamini de campanie.

    Aceasta strategie mi se pare cistigatoare iar tonomatii, pierzatori.

    In analiza anterioara se spunea despre scaderea numarului de persoane ce se prezinta la vot. Este normal.
    As vrea sa le spun tonomatilor ca Basescu va cistiga. De ce ?
    Pai daca Theophyle spunea ca prezenta la vot este doar de 40% structura votantilor este formata din:
    –Activistii de partid cu toate neamurile si familiile lor profitoare de rezultat.
    –Nebunii ca noi care ne implicam nonprofit 🙂
    –Pensionarii care voteaza in principiu cum au votat pina acum.
    –Ungurii
    (sa nu uitam ca societatea este puternic polarizata: nu poti convinge pe nimeni de nimic ci numai pe cei convinsi dinainte – e si cazul nevestei mele pe care nu am reusit sa o conving niciodata de nimic 🙂 )

    Cine au ramas ?
    =Cei ce nu vin la vot si care NU vor veni deoarece la Carrefour, la circiuma sau tapshanul cu gratare nu sunt cabine de vot – (cei vizati de tonomati ) – Si mai bine ca nu vin, pentru ca daca ar veni ar vota cu Becali
    si tineti-va bine domnilor :
    =TARAAAAANII! . Taranii care voteaza cu conducatorul si care ar mai vota cu Iliescu daca s-ar mai putea, iar acum vor vota cu Basescu, pentru ca e conducator si ca e de-al nostru din popor

    Un tanar de stanga

    06/09/2009 at 10:17 am

  5. M’neata TDS, asta e. Mai tarziu am sa public si putin despre blogurile (in primul rand ale politicienilor) politice. Cred ca am sa dezvolt dependenta de umorul imbecil al unor parlamentari care scriu compuneri la nivel de clasa a IV-a, am niste perle mortale. Caragiale mic copil fata de astia 🙂

    Theophyle

    06/09/2009 at 10:26 am

  6. Buna dimineata Teophyle.
    OK ! voi zice si eu cite ceva despre blogurile care incep cu Buna dimineata 🙂

    Un tanar de stanga

    06/09/2009 at 10:32 am

  7. Ungurii

    recentele acțiuni ale organizațiilor care cer autonomia sînt o reacție la punctele cîștigate de TB după vizitele în secuime. Modul agresiv în care se manifestă reclamă o reacție pe măsură a președintelui care să-i anuleze avantajul proaspăt cîștigat.

    Cea mai bună ar fi una moderată, neutră, dar nu lipsă fiindcă atunci ar pierde în tabăra cealaltă.

    Oricum asta arată cîtă încredere putem avea în liderii mișcărilor de autonomie, cît îi doare pe ei de democrație și ai cui sînt.

    filadel

    06/09/2009 at 10:41 am

  8. Filadel dragule.

    Trebuie sa intelegi ca ungurii din „secuime” sunt tot romani. Ei vor autonomie pentru BANI, vor fonduri europene DIRECTE. Am niste fituici dea lu’ popa reformatu’ catre UE, exact pe chestia asta. Unguri, Secui sau ce or fi pana la urma tot romani, chestia se rezuma la banii. 🙂

    Theophyle

    06/09/2009 at 10:48 am

  9. Excelenta radiografie, ThPh,

    si

    buna dimineata!!!

    din 1990 am tot avut mineriade cu grave repercursiuni asupra acestei tari si acestor oameni…

    mineriadele minerilor!
    mineriadele organizate de altii…magistrati, etc..

    acum avem cea mai puternica si periculoasa mineriada: MINERIADA MASS-MEDIEI!

    si cea mai grava!!!

    orangeskorpion

    06/09/2009 at 10:53 am

  10. filadel,
    Eu cred ca TB cind vorbeste impotriva autonomiei nu vorbeste pentru unguri ci pentru votantii romani din Tulcea care nu au fost niciodata in Ardeal dar mor de frica hunilor.

    In rest sa le dea cita autonomie vor (cit permite UE) Desi cred ca au autonomie deja: Ca muntii lor au fost despaduriti salbatic de Verestoy al lor si nu de Patriciu al nostru.
    In rest vorba lu Theophyle sunt si ei romani ca si noi, la fel de fraieri sa fie dusi de nas de Marko, dar un pic mai disciplinati cind e vorba sa vina la vot.

    Un tanar de stanga

    06/09/2009 at 10:55 am

  11. tinere mi-ai dat o ideie, astazi am sa postez pe blogul istoric cateva cuvinte despre huni, ca sa-i linistim pe romani putin 🙂

    Theophyle

    06/09/2009 at 10:59 am

  12. Skorpi salut, nici nu sti cata dreptate ai. Are toate elementele unei „mineriade”, numai ca azi chestia este pentru bani si putere, atunci a fost numai pentru putere!

    Theophyle

    06/09/2009 at 11:01 am

  13. Aș completa: putere PENTRU bani.

    filadel

    06/09/2009 at 11:02 am

  14. Filadel ai dreptate, cum ai zis e mai bine 🙂

    Theophyle

    06/09/2009 at 11:05 am

  15. Salut Skorpi,
    Va trece si asta, cum spunea maestrul Zen 🙂 🙂

    Piratul va cistiga, mai greu decit credeam acum citeva luni dar va cistiga.
    Imagineaza-ti scena asta:
    Toata lumea intro sala mare mare de tot
    S-a anuntat rezultatul votului, unii au ris, altii au plins, au plecat toti. Si sala este plina de mizerie pe jos, ziare aruncate, sticle goale de apa si bere, gunoaie, afise
    Apoi ne dam seama ca sala asta plina de rahati este Romania, ultimului an de campanie electorala in fiece secunda . Iar pe fata tonomatilor ce privesc inmarmuriti scena vezi intrebarea: A meritat oare … ?

    Un tanar de stanga

    06/09/2009 at 11:07 am

  16. Problema adevarata consta in faptul ca vom trebui sa traim impreuna uni cu alti indiferent ce se va intampla.

    Theophyle

    06/09/2009 at 11:18 am

  17. ThPh,
    anunta-ma cind postezi despre huni. ma intereseaza

    in alta ordine de idei, de trait unii cu altii nu-i problema de mii de ani, problema este ca cei cocotzatzi SUS nu ne lasa sa traim unii cu altii, baga batzul in gard…etc….

    TDS,
    ai uitat din scena de mizerie mucurile de tigari de pe jos,
    se vede ca te-ai lasat de fumat
    🙂

    in rest: daca a meritat sau nu???
    cred ca a meritat, sic, cistiga piratul, incep procesele rasunatoare, oare???
    incep falimenturile lui vintu, patriciu, felix….

    irealitatea tv a terminat anul 2008 cu o pierdere de 20 milioane euroi, cit va mai rezista vintu (recte copiii lui vintu) sa suporte asemenea pierderi…

    idem pentru celelalte 2 jeguri, canalii

    orangeskorpion

    06/09/2009 at 11:31 am

  18. skorpi peste o ora pe Theo-phyl Istoria 🙂

    Theophyle

    06/09/2009 at 11:34 am

  19. danke, ThPh!

    sper sa ajung si acolo….

    orangeskorpion

    06/09/2009 at 11:56 am

  20. Se spune in anumite „locuri, cercuri”
    :mrgreen:
    ca la ora actuala NU este o batalie

    intre partide,
    nici intre prezidentiabili (Basescu, crin, geoana),
    nici intre moguli si Basescu,

    ci o batalie intre 2 tabere de……….securisti!

    o fi ceva adevarat in asta?????

    orangeskorpion

    06/09/2009 at 11:57 am

  21. @skorpi, poate nu stiu. „Securistii” nostri sunt mai buni decat ai lor 🙂

    Theophyle

    06/09/2009 at 11:59 am

  22. Postare noua 🙂

    Theophyle

    06/09/2009 at 11:59 am

  23. Skorpi, 🙂
    Da am lasat tigarile acum un an jumate, acum caut in Romania un instructor, vreau sa invat (vb serios) tango si la creme de la creme – passo doble.
    In rest ia-o mai usor amigo, lucrurile vor fi bune !

    Theophyle : si eu astept hunii. Stiu doar ca sunt ai doilea dupa Goti in acronimul invatat de la tata cind aveam 6 ani: gohugeaslabulungpecutatur 🙂 🙂

    Un tanar de stanga

    06/09/2009 at 12:02 pm

  24. theophyle,

    salut!

    Excelent, again.

    Putem anticipa cum vor arata graficele in luna noiembrie.

    Mineriadele, intr-adevar,n-au disparut nici o clipa. Doar s-au metamorfozat in fel si chip.

    noradamian

    06/09/2009 at 12:18 pm

  25. @nora, salut 🙂 multzumesc. Sper ca lucrurile se vor indrepta…in timp 🙂

    Theophyle

    06/09/2009 at 12:51 pm

  26. Buna ziua si buna sa va fie inima!
    😆

    maya

    06/09/2009 at 6:19 pm

  27. Theo-Phyl
    🙂
    astazi am sa postez pe blogul istoric cateva cuvinte despre huni, ca sa-i linistim pe romani putin

    😆 😆 😆

    Sa ma linistesc pe „jumatate”? 😆

    maya

    06/09/2009 at 6:21 pm

  28. Theo-Phyl
    🙂

    am citit tema despre Huni, asa ca m-am linistit! 😆

    maya

    06/09/2009 at 6:22 pm


Comentariile sunt închise.