Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Sfarşit de lume – incepem alta!

Nu, nu este vorba de apocalipsa mayasa si nici de alta mai dramatica. Nu a profetit-o Nostradamus sau Dr. Roubini, nici macar nu se va solda cu  drame ingrozitoare si nici cu milioane de victime. Sfarsitul acestei lumi va fi simtit probabil cam pe la inceputul anului viitor, care totusi va fi fatidic din alte puncte de vedere – ne vom intoarce cu totii intr-un trecut pe care omenirea l-a mai trait si a iesit din el destul de greu.

Nu stiu de ce, dar sunt aproape sigur ca ne intoarcem la viziunile lui Oswald Spengler (1880 – 1936),  descrise de el in “Declinul Occidentului” (Der Untergang des Abendlandes), lucrare fundamentala pe care am descris-o in doua articole pe blogul de carte (acum inchis). Spengler a înlocuit paradigma liniară de reprezentare a istoriei universale cu cea ciclică şi a negat existenţa unui sens general al istoriei, negând în primul rând însăşi validitatea termenului de istorie generală şi propunând în schimb termenul/conceptul de “istorii particulare”.

Ideea  centrală a lui Spengler, asa cum este redata în “Declinul Occidentului”, este aceea că toate culturile urmează un ciclu de dezvoltare analog evoluţiei organice: naştere , maturizare şi moarte/declin. Spengler a realizat de asemenea şi analogia cu cele patru anotimpuri: primăvara (naşterea şi copilăria), vara (tinereţea), toamna (maturitatea) şi iarna (bătrâneţea şi moartea). Spengler a identificat opt culturi care au propriul “stil” sau “suflet”: egipteană, clasică (civilizaţia greco-romană), chineză, babiloneană, indiană, arabă (semită) şi cultura vestică (faustică), fiecare din acestea parcurgând un ciclu de viaţă identic, de câteva sute de ani. Astfel, istoria este biografia generală a acestor culturi care sunt asemeni unor organisme.

Sunt sigur ca aceasta “cultura faustica” despre care vorbea Spengler a ajuns la sfarsitul ei si se va transforma intr-un “altceva” diferit. Cat de diferit chiar nu stiu, dar cred ca pot anticipa speculand.  Ne mai citim si maine. Poate stirile de astazi, pe care le-am prezentat in revista presei despre Europa, vor putea deveni intr-un fel sau altul o anticipare a articolului urmator. Pe Cronica Europeana aveti ceva legat de cele de mai sus!

Written by Theophyle

30/11/2011 la 4:58 pm

142 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Postare noua si frumoasa pe blogul lui @demeter

    http://desydemeter.wordpress.com/2011/11/30/post-impresionism/

    Theophyle

    30/11/2011 at 5:03 pm

    • nu numai ” noua si frumoasa” e si competenta

      intimplator

      30/11/2011 at 6:10 pm

  2. foarte interesant, inclusiv postarea de pe cronica europeana!

    probabil ca acum asistam direct la un nou apus al culturii faustice, care probabil va renaste ……..intr-o buna zi….decenii? secole?
    nimeni nu stie!

    skorpion

    30/11/2011 at 5:19 pm

  3. Buna seara!
    Imi cer scuze ca pun un link de “dincolo” dar mi s-a parut destul de “la obiect” scris articolul (mai e unul acolo care prezinta cu totul altfel decizia)
    Motivarea judecatorului la procesul Patriciu – Basescu

    http://www.realitatea.net/instanta-patriciu-nu-i-a-respectat-dreptul-lui-traian-basescu-la-o-dezbatere-echitabila_891387.html

    ribelalu

    30/11/2011 at 5:21 pm

  4. o stire pozitiva

    Rata somajului din Germania a scazut in noiembrie pana la 6,4%, acesta fiind cel mai scazut nivel din ultimii 20 de ani, au anuntat autoritatile de la Berlin

    skorpion

    30/11/2011 at 5:21 pm

    • este doar o mostra de ticalosie pura….

      skorpion

      30/11/2011 at 5:44 pm

      • Se constituie un precedent deosebit de periculos. Daca se strang doi ciudati si au un motiv ascuns te pot actiona bine mersi in instanta, iar cu precedentul si “logica” Sandeluli platesti fara sa respiri ptr. ceva ce nu ai savarsit.

        mar

        30/11/2011 at 5:51 pm

  5. Salut :)
    Grupul “reformatorilor ” din CSM (unde e si domnul Danilet ) a votat pentru masuri dure impotriva judecatorilor anchetati sau cu rude anchetate .
    Grupul “conservatorilor” in frunte cu panamaua aia de Pivniceru a fost impotriva si au avut cistig de cauza .

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-10827856-presedintele-csm-propune-magistratii-anchetati-pentru-coruptie-fie-suspendati-cei-rude-cercetate-penal-nu-mai-judece-cauze-penale-plenul-consiliului-respins-propunerea.htm

    Ștefan A.

    30/11/2011 at 5:57 pm

    • Buna,
      Atentie ca alaturi de Mona Prezident se afla si reprezentanta societatii civile , doamna cu prefraudarea care a declarat “Eu am votat ieri contra propunerii DNA. Avem de-a face cu un soi de fariseism, din randul nostru pleaca informatii catre presa legate de deliberare. Ar trebui sa nu avem dubla masura. Ieri, buletinul de vot a fost prost intocmit si astfel s-a respins in integralitate cererea DNA. Nu este etic sa reluam un vot dat ieri”. Curat murdar ca sa ma exprim eufemistic.

      mar

      30/11/2011 at 6:01 pm

  6. Tot la capitolul halucinant – instanta a admis daune morale de 0,5 lei si nu de 1 leu.
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/motivare-originala-judecatoriii-au-vrut-sa-se-puna-bine-si-ca-basescu-si-cu-patriciu-955.html

    mar

    30/11/2011 at 5:58 pm

  7. buna seara

    un cunoscut mi-a data sa citesc citeva eseuri ale lui frederic bastiat;habar n-am avut cine este;pentru mine e o descoperire si e atit de actual;
    am retinut o fraza” guvernul este o mare inventie prin care toata lumea incearca sa traiasca pe cheltuiala altora”
    asta spusa prin 1850 de un francez!
    poate ca totusi istoria se repeta,dar se repeta in alta forma si la alta scara;nu e nimic nou sub soare

    intimplator

    30/11/2011 at 6:25 pm

    • Buna seara :)
      da, cunosc fraza si da, va fi foarte diferit!

      Theophyle

      30/11/2011 at 6:27 pm

      • @theophyle
        te contrazic
        va fi diferita perceptia noastra;basic-ul va fi acelasi;
        tot de 3000 calorii vom avea nevoie,ca vor fi din caviar sau loboda e alta discutie

        intimplator

        30/11/2011 at 6:31 pm

    • Si ce ar fi daca onoratul guvern ar ramine fara posibilitatea de a se imprumuta mereu , mereu si la nesfirsit ?
      Ar vedea toti ca reformele au fost doar pe hartie si 20 miliarde euro imprumut nu au folosit la nimic util ?
      Bineinteles ca chestile astea nu se pot discuta acum . Dupa 2012 vom vedea . :)

      Ștefan A.

      30/11/2011 at 7:07 pm

      • Salut Stef :)
        deja stim ce s-a facut – s-au platit pensiile speciale si salariile bugetarilor de lux din companiile de stat!

        Theophyle

        30/11/2011 at 7:09 pm

  8. salve!

    Despre Justitie, asa cum spuneam si azi (cred ca am fost primul care a comentat, scriindu-i lui Cedric):

    “O mare, enorma, imensa bila alba pentru cei care au votat ca rudele celor arestati pentru coruptie sa nu mai judece spetele de coruptie. Au facut ce trebuia, insa merita felicitati, Danilet si ceilalti. Dumbrava insa merita dispretul public”.

    Vedem cit de important este votul unui “reprezentant al societatii civile” in CSM, cind e vorba de lucrari ale plenului. Un vot din asta in plen poate fi decisiv. Georgiana Dumitrescu e o Sandica civila, o nulitater cu staif, o fufa care a papat banii lui Soros ca sa invete sa saboteze democratia si statul de drept, prin alierea cu elementele retrograde ale iliescianismului, ca Mona Pivniceru.

    Cetatean

    30/11/2011 at 7:16 pm

  9. A propos, cica perchezitia la Barsani a fost ilegala. Iaca na, mi se rupe inima. Ce, trebuia sa ceara mandat de la CEDO si aia sa isi stirnga carafusele si sa mature, in asteptarea anchetatorilor?

    Probele strinse in timpul perchezitiei sunt inutile. Ei, scirt, niste pantofi si alte chestii din astea.

    Conteaza insa ca:

    1. CEDO a decis ridicarea imunitatii, deci sunt motive temeinice.
    2. Semnalul catre Sandei :twisted:

    Cetatean

    30/11/2011 at 7:19 pm

    • Cetatene :
      Din pacate, nu este ,,scartz” pentru spetza in cauza.Procurorii de caz au demonstrat lipsa de competentza si ,din nou, se poate vedea ca si ei sunt vinovati uneori, nu numai unii judecatorii .DNA a procedat invers decat norma|: intai au perchezitionat ,apoi au cerut ridicarea imunitatii.Sa zicem ca nu le-a dat prin cap sau nu au stiut, dar : toata lumea stie, in mediul juridic cine e Corneliu Barsan, nu era greu ca procurorii sa se informeze ce imunitate are si asupra cui se extinde.Nu inatmplator comunicatul CEDo specifica ca ridicarea imunitatii nu este retroactiva.Toate probele din dosar bazate pe perchezitiile facute inainte de ridicarea imunitatii sunt lovite de nulitate juridica .Daca dosarul se bazeaza in mare masura pelele, orice avocat castiga pe procedura, din nou :( .Chiar era greu sa-si faca meseria cu profesionalism ?

      Loda

      30/11/2011 at 7:29 pm

      • UIte ce este, Loda. am sa ti-o spun deschis pentru ca in seara asta numai de controverse juridice nu imi arde mie, avind in vedere cum CSM s-a opus ca madam Costiniu sa fie indepartate din procesele de coruptie instrumentate de DNA.

        1. Dosarul nu se bazeaza exclusiv si in cea mai mare masura pe perchezitie. Procurorii au plecat de la averea celor doi si de la favoruri materiale (ca excursii platite de un individ care avea procese la sectia Barsanei): “Potrivit unor surse judiciare, Gabriela Bârsan şi Iuliana Puşoiu ar fi primit drept mită de la un om de afaceri excursii în Indonezia şi mai multe cadouri, pentru ca în schimb să judece rapid mai multe dosare ale acestuia, aflate pe rolul Secţiei de contencios administrativ şi fiscal de la Curtea Supremă”.

        2. CSM a avizat perchezitia. Deduc ca si CSM a demonstrat lipsa de competenta, mai ales Mona Pivniceru, care a facut doctoratul cu Barsan si trebuia sa stie ca are imunitate. Ai tupeul sa afirmi, negru pe alb, ca si CSM-ul (sectia de judecatori mai precis, in care o includem pe Pivnicereasa), a dat dovada de incompetenta? Daca vrei sa infierezi pe cineva, fii impartiala pina la capat: DNA si CSM-ul. Te bagi, infierezi si CSM-ul, nu numai procurorii DNA? Sau imi pui placa cu “statul politienesc al lui Basescu”?

        Cetatean

        30/11/2011 at 7:37 pm

        • Da, cetatene, am ,,tupeul” (dar de ce trebuie tupeu” ? ) sa alatur lipsei de competenta si CSm si chiar Inalta Curte ! Este o realitate .

          Loda

          30/11/2011 at 8:13 pm

          • Ma bucur. Bine ai venit in tabara anti-sandelistica! Mereu am avut impresia ca ai o parere buna despre Sandei, vad ca am gresit.

            Cetatean

            30/11/2011 at 8:14 pm

  10. A, sa nu iit: CSM a dat AVIZ DE PERCHEZITIE, deci a existat cadru juridic pentru perchezitie. Imunitatea e una, perchezitia e alta. Sa nu le amestecam.

    Cetatean

    30/11/2011 at 7:20 pm

    • Adica se poate face prechezitie cate vreme persoana beneficiza de imunitate?

      Loda

      30/11/2011 at 7:30 pm

      • Loda,
        vezi tu de ce nimeni nu doreste o discutie amicala cu tine desi personal fac totul ca lucrurile sa intre intr-o normalitate! Tu pe cine aperi pe scarba asta nesimtita care A LUAT SPAGA si a trimis scrisori de amenintare? Asa nu vom ajunge niciodata la nimic! Mare nemernicie ai scris! :( Inca o data vorbim paralel!

        Theophyle

        30/11/2011 at 7:34 pm

        • Theophyle ,sun socata de reactia ta ! :( Cum poti sa spui tu ca o apar pe madam barsan cand eu era superindignata pemntru ca neprofesionalismul unora ii deschide portitze de scapare? te rog sa recitesti atent postarea mea, nu pornind de la ideea ca ,,a scris Loda” si apoi sa-mi spui une-i nemernicia ? Am vorbit acum cu ,,expertul meu” (de sase ani lucreaza la teza de doctorat,,Imunitatea sefului de stat”, speram in doua luni sustinerea) si mi-a spus ca decizia CEDo de extindere a imnunitatii asupra sotiei nu i se pare o.k. dar prechezitia si actele ridicate in cazul acesetia inainte de ridicarea imunitatii sunt, intr-adevar, nule juridic.Si atunci unde e nemernicia mea? Ca acuz penunii procurori de incompetenta? Bagi tu mana in foc pentru ei ? Am sa-ti citesc raspunsul maine, acum ma retrag, e ora 290, am intarziat doar din respect pentru tine, ca sa-ti raspund. Astea sunt normele (vestile) si tu te superi pe sol (adica pe mine)ca ti le aduc? :(

          Loda

          30/11/2011 at 8:08 pm

          • erata : ora 20, ziua are ,totusi, doar 24 .

            Loda

            30/11/2011 at 8:09 pm

      • vezi @Loda, pe fiecare blog unde te bagi, in final ti se vede ratul! nu te poti abtine – ntz-ntz!

        Sare'n Ochi

        30/11/2011 at 8:19 pm

        • Nesimţire crasă ca la Loda, rar mai vezi.

          Tiberiu Orasanu

          30/11/2011 at 8:28 pm

          • tibi :
            ce ar fi sa te uiti putin in curtea ta ?

            Loda

            01/12/2011 at 8:08 am

            • Loda
              Problema ta, este că te crezi mai deşteaptă decît eşti. De fapt, în afară de faptul că eşti o secătură ticăloasă şi nesimţită, eşti şi mult mai proastă decît crezi. Eşri cu alte cuvinte, jigodia perfectă.

              Tiberiu Orasanu

              01/12/2011 at 9:33 am

        • Sare:
          Argumente imbatabile ca de obicei !

          Loda

          01/12/2011 at 8:08 am

  11. perchezitia la madam Birsan = legala,

    perchezitia la musiu Birsan = ilegala, :)

    skorpion

    30/11/2011 at 7:24 pm

  12. Culmea curvasarelii juridice a Judecatoriei Sectorului 1. Cind vine vorba de interceptarile unora ca Voicu si Costiniu, instantele dau curs pe banda cererii de expertizare a interceptarilor, desi acestea sunt enorme ca volum. Voicu, Costiniu si altii contesta fiecare cuvint, fiecare frintura, cum ca interceptarile au fost denaturate, trucate, falsificate, iar ICCJ nu ppate judeca pe fond pina nu sunt expertizate criminalistic interceptarile.

    Acuma, la Judecatoria sector 1, desi nu s-a intrat pe problema autenticitatii filmului trucat de Basescu (asa cum a demonstrat INEC), au si sarit judecatorii sa spune ca Basescu a impins copilul.

    Pai bine mai Sandei de la Sector 1, daca vroiati sa intrati pe fond, nu trebuia sa va asigurati ca judecati pe ceva nefalsificat si netrucat, asa cum urla Voicu si restu?De unde siati voi ca filmul ala e autentic? Al dracului, daca eu fac un film in care Patriciu ma bate si il dau in judecata, am sanse sa cistig daune impotriva lui?

    Iaca de asta poate sa stea in cap Danilet si nu o sa ne convinganiciodata ca judecatorii romani de teapa celor de la sector 1 sunt independenti si impartiali. Pentru ca nu poti face realitatea din vorbe.

    Cetatean

    30/11/2011 at 7:30 pm

    • Dar ce treaba avea “civilul” sa se bage intr-o speta penala? Obiectul procesului civil era altul…

      ribelalu

      30/11/2011 at 7:52 pm

      • cum au stabilit aia ca Basescu a “impins”copilul, daca nu stiau cit de veridic e filmuletul? Daca filmuletul il arata pe Basescu tragindu-l pe copil de o coada sau de niste coarne lucioase pare care copilul pare ca le poarta, judecatorii spuneau ca Basescu a facut rau copilului violentindu-l?

        Cetatean

        30/11/2011 at 7:56 pm

        • chestia este ca un martor care a filmat acolo a spus ca nu a vazut nimic iar alt martor adversar politic (Melescanu) ca a vazut copilul facand un pas inapoi (si razand dupa cum se vede pe filmulet) si ca era prin zona si Patriciu.
          Imi place insa ca instanta a auzit de necazurile financiare ale lui Patriciu si i-a redus daunele de plata la jumate :D

          ribelalu

          30/11/2011 at 8:00 pm

  13. cu somajul este f. clar la noi, le dä de 3 ori locuri de muncä, chiar dacä este altä localitate, altä preocupare. nu se duc, salutare.

    cei care primesc ajutoare sociale, cand se descoperä, cä, au lux,masini, etc. se taie

    pensionarea, se face, la propunerea unui specialist, apoi, o comisie.

    in romania pt. fiecare pipi-fax, sunt pensionatzi.

    theo

    30/11/2011 at 7:30 pm

  14. Buna seara, buna seara.
    Mult s-a cacait CEDO pana cand a dat decizia asta incalcita.
    La subiect acum: vom vedea cum va arata acesta societate “transformata”. Pana una alta sa vedem daca euro reuseste sa reziste pana la sfarsitul anului.

    clemycali

    30/11/2011 at 7:31 pm

  15. langa-balanga si vaca cu talanga.

    theo

    30/11/2011 at 7:32 pm

  16. clemy, v-a rezista.

    theo

    30/11/2011 at 7:33 pm

  17. loda,
    perchezitia s-a facut doamnei birsan si nu dlui birsan :)

    skorpion

    30/11/2011 at 7:41 pm

  18. Ei, ceapa mamii lor de Sandei, repede isi mai extind privilegiile unul asupra altuia. Perchezitia nu l-a vizat pe Barsan si daca locuinta lor e detinuta de amindoi, in acte, atunci se poate considera ca procurorii au cotrobait in partea de 50% care revine sotiei, hahaha! :-)

    In seara asta sunt cinic, insa am si eu limitele mele. Scriu episoade lungi la seriale kilometrice, insa uneori imi sare mustarul rau de tot cind vad cum unii se dau de ceasul mortii sa ii apere pe Sandei.

    Cetatean

    30/11/2011 at 7:44 pm

  19. unii ii apara pe sandei pentru ca pe de o parte fac parte din aceasta casta, chiar si indirect, iar pe de alta parte au facut frumoasa constatare ca magistratii sint in ultima vreme cu biciul pe coruptii din PDL, dar nu si din usl….

    ticalosie fara limite….

    skorpion

    30/11/2011 at 7:46 pm

  20. Skorpi, citeste planurile USL pentru Justitie lansate azi de Ponta si Antonescu.

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-10825905-victor-ponta-propune-sistem-justitie-doua-grade-jurisdictie-reducerea-numarului-curtilor-apel-cine-putere-numeste-niste-politruci-curtea-constitutionala.htm

    “Modificarea legislaţiei privind statutul magistraţilor astfel încat toate atribuţiile legate de numirea în funcţie a judecătorilor şi procurorilor şi mai ales în funcţiile de conducere să ramână în sfera autorităţii judecătoreşti, cu excluderea factorutui politic”.

    Sandelism forever!

    PS E neconstitutional ce vrea Ponta, insa asta el nu o stie.

    Cetatean

    30/11/2011 at 7:50 pm

  21. Bonus de la Ponta:

    Înlăturarea Mecanismului de Cooperare şi Verificare (MCV), derulat împreună cu Comisia Europeană, consecinţă firească a implementării direcţiilor de acţiune menţionate anterior”.

    Apoi daca asta e programul USL pe Justitie, las ca va arat eu program pe Justitie dupa ce termin serialul :twisted:

    Cetatean

    30/11/2011 at 7:54 pm

  22. carlanul pontos, a lipsit cam mult, in timpul facultätzii.

    dormea prin parcuri in frantza si manca din gunoaie.

    golänia s-a prins mai repede de carlan

    theo

    30/11/2011 at 7:55 pm

  23. nu minca din gunoaie, in schimb se spala in fintinile publice.

    Cetatean

    30/11/2011 at 7:57 pm

  24. Judecatorul de la Sector 1 care a dat sentinta in cazul Basescu-Patriciu poate fi dat in judecata pentru abuz? Caci cum altfel se cheama cand judeci un alt caz decat cel pentru care ai fost sesizat? Si inca fara temei, pe baza unor probe nedovedite drept autentica (ba chiar sub o serioasa si foarte publica suspiciune de falsificare).
    Decizia respectiva ii aduce presedintelui un prejudiciu de imagine mai mare decat cel pentru care l-a dat in judecata pe Patriciu. Sper ca nu va inchide ochii. Mai mult, are ocazia perfecta de a infunda, ca simplu cetatean, unul dintre judecatorii pe care nu-i poate atinge cu atributiile prezidentiale. Daca nici asta nu e ironie…

    cantul_de_jale

    30/11/2011 at 8:16 pm

  25. Bună seara! :)

    Revin la tema, sper să nu fiu bănuit că vreau să deviez atenția de la săndeii mamii lor de ticaloși!
    E prea frumoasa tema, prea pe gustul meu! Aci Theophyle mi-a ridicat mingea…

    Omul nu-și poate reprezenta realitatea din jur in flux continuu, nu are “echipament” pentru asa ceva, și atunci o “feliază” cu repere diverse – salturi in continuumul realitații percepute ca evenimente iesite din comun. In memoria umană, individuala sau colectiva, aceste salturi – evenimente – limiteaza intervale, perioade, domenii, etc in care iscoditoarea minte umana caută un model dupa care se produce tot ce umple interiorul acelor intervale. Poate asa se explică faptul că, traind intr-un univers infinit, noi operam cu notiuni potrivite realitații finite – inceput, sfârșit, cauză, efect, trecut, prezent, viitor – compatibile efemerității fiintei umane care are nevoie să se ancoreze de ceva in aceasta curgere a universului, de la bang-ul initial până la black-hole final. Ne simțim confortabil daca reușim să ne explicăm mare parte din cele intâmplate in feliuta aceasta din Infinit accesibilă nouă, cuprinsă intre un inceput și un sfârșit. Tot ce ne depăseste puterea de gândire intră, dupa caz, in categoriile “voia Domnului”, “nu se poate”, “e ilogic” sau “e o nebunie”.
    In societate, mediu legat exclusiv de om, continuumul social e mai dificil de “parcelat”, evenimentele folosite ca borne sunt evaluate mai mult subiectiv și mai ales, retroactiv, dupa efectul lor asupra societății. Contemporanii “evenimentului bornă” – început sau sfârsit de eră – habar nu au ce moment important trăiesc. Simt eventual doar că ceva se “coace”, ca nu mai este ca pe vremuri, ca lumea s-a stricat…
    O singură data în istorie un om a anunțat o noua lume care a venit cu adevărat!
    Dar acela era Divinitatea încarnată ca să poată fi pipăit, crezut și urmat. Chiar și atunci, pentru a-i convinge pe șovăielnici, și-a dat, într-un mod dramatic viața ca sa ne convingă ca din țarână ne naștem, dar destinația noastră este Cerul…
    Și acum se coace ceva, lumea s-a stricat, ne-am scăpat din mână propriile noastre creații care ne re-crează ele pe noi, din ajutoare ne devin cârje si până la urma ajungem “robii” lor.
    Cade rețeaua mondială de sateliti și mobilele noastre devin niste obiecte cu care putem eventual alunga ciorile,
    cade net-ul si dispărem din peisaj, cad stațiile de TV și lumea noastră se micșorează la cei până în 20 de kilometri la marginea zării, cad retelele energetice și înghețam în case reduse la funcția primară de ziduri goale!
    Sunt situațiile pe care le-am verificat pe propria piele, aici la țară. :mrgreen:
    Sfârsitul lumii?! Nu, un sughiț la scara istoriei…
    Și dacă n-am uitat ceea ce suntem – lumina divină roditi din trupul Mamei Gaia – sughițul trece…
    Chiar și cu o înghițitură de apă rece! :lol:

    oldhashu

    30/11/2011 at 8:29 pm

    • iata ca avem si poeti printre noi,
      frumos, oldH, :)

      skorpion

      30/11/2011 at 8:33 pm

      • skorpy, skorpy, te-ai incărcat cu acid formic?! ;)
        nu-i bai, din partea unui prieten constant! :D

        oldhashu

        30/11/2011 at 8:45 pm

        • Acidul formic se folosește ca solvent organic, la fabricarea insecticidelor și în industria tăbăcăriei.
          :)

          constant – adevarat, dar formic?????

          skorpion

          30/11/2011 at 8:51 pm

          • Păi când furnicile te bagă în seamă cu ce o fac, nu cu formicu’?!

            oldhashu

            30/11/2011 at 9:07 pm

    • Salut,Hashule, as vrea sa dau Like!

      ela

      30/11/2011 at 8:40 pm

      • ela, salut! :)

        S-a citit Like-ul tău, s-a marcat unde contează! :D

        oldhashu

        30/11/2011 at 8:49 pm

        • frumos, hashule, mai ales cu inghetatul la tara iti aduce aminte ca dincolo de Bursa, CDS, Forex, USD, Euro, BCE, tot pamintul e baza… :lol: din el venim si in el ne intoarcem, trupeste (ca sufletul merge in alta parte).

          Cetatean

          30/11/2011 at 8:53 pm

          • Mister C,
            :D

            oldhashu

            30/11/2011 at 9:09 pm

  26. Da` pe copilul ala de atunci (adolescent sau adult acum) de ce dracu nu-l cheama nimeni ca martor?

    ribelalu

    30/11/2011 at 8:33 pm

  27. am citit motivarea, e hilara acolo unde judecatorii stabilesc ca Basescu a violentat copilul.

    50. În speţa de faţă, fiind vorba de imputarea unei fapte concrete, se va verifica existenţa unui suport factual.
    51. Din declaraţia martorului Tătaru Constantin Felix, ce a participant şi a filmat mitingul electoral din anul 2004, având vizibilitate asupra întregii scene şi a publicului, rezultă că nu l-a văzut pe reclamant să fi lovit vreun copil şi nici ca publicul să fi avut vreo reacţie neobişnuită.
    54. Analizând coroborat aceste declaraţii, instanţa reţine că martorul Meleşcanu Teodor Viorel nu a descris în mod direct săvârşirea faptei, dar a arătat că a observat efectele producerii acesteia”. Adica?

    “Martorul a menţionat expres că „la un moment dat, copilul a făcut un pas în spate, dar că nu poate preciza din ce motiv”, că înălţimea copilului nu depăşea nivelul scenei şi că nu a observat ca persoanele din public, din apropierea copilului, să fi avut vreo reacţie faţă de incident”..

    Remarca: Melescanu a observat “efectele faptei”. Pai care de unde stia judecatoria de efecte, daca nu a determinat existenta faptului brut (presupunsa lovitura)? Cum stabilesti ca ceva este EFECT cind inca nu stii CAUZA? Declari ca ceva este efect si ca, automat, ai gasit cauza? Pai tocmai cauza trebuie gasta pentru a deduce care este efectul!

    “55. La aceste declaraţii de martor, se adaugă declaraţia reclamantului, făcută în cadrul emisiunii „Naşul” din data de 22.12.2009, difuzată de postul de televiziune B1TV, în cuprinsul căreia a arătat expres „…eu ştiam că l-am împins pe acel copil…”.
    56. Sub aspectul forţei probante, declaraţia reclamantului are valoarea unei mărturisiri extrajudiciare verbale, care – în conformitate cu dispoziţiile art. 1204 şi 1205 C.Civ. – poate fi folosită ca probă, împotriva celui care o face, în pricinile în care este permisă administrarea probei cu martori.
    57. În temeiul probelor arătate mai sus şi ţinând cont că prin verbul „a împinge” se înţelege şi „a îmbrânci” (conform DEX, ediţia 1998), instanţa reţine că reclamantul a săvârşit un act de violenţă fizică asupra minorului aflat în public, la mitingul electoral din 2004. Sub acest aspect, instanţa subliniază că nu este învestită cu o acţiune având ca obiect tragerea la răspundere a reclamantului pentru această faptă săvârşită în septembrie 2004″.

    Remarca: insatanta nu a stabilit daca acea “impingere” de care a vorbit Basescu este CAUZA pe care o cautau, deoarece au existat DOUA momente in care Basescu a fost in preajma copilului.

    Copul insusi o spune:

    “”Aveam 10 ani. Iniţial domnul preşedinte mă luase pe scenă şi am vrut să spun ceva legat de Iliescu şi Năstase. Probabil, de emoţii am spus că Iliescu şi Băsescu nu sunt buni. Apoi domnul preşedinte m-a dat jos de pe scena. S-a enervat că spusesem o prostie şi când m-am dus lângă el vroiam să-mi cer scuze, dar m-a împins. Chiar am râs, nu a fost ceva care m-a marcat“, a spus copilul.

    http://www.realitatea.net/copilul-care-ar-fi-fost-lovit-de-basescu–m-am-dus-pe-scena-sa-imi-cer-scuze–dar-m-a-impins_689369.html

    Instanta e cretina, deoarece:

    – s-a grabit sa declare ca “impingerea” de care vorbea Basescu se refera la momentul presupusei lovituri cu pumnul. Instanta NU a avut dovezi sa stabileasca acest lucru, mai ales ca nici un martor nu a putiut certifica ca l-a vazut pe Basescu impingind copilul.

    – instanta nu s-a obosit sa citeze copilul, pentru a stabili, prin chestionarea acestuia, daca la nivel subiectiv copilul a resimtit impingerea ca act de violenta, desi el insusi a afirmat: “Chiar am râs, nu a fost ceva care m-a marcat”.

    – instanta a stabilit pe baza DEX-ului, ca o impingere este act de violenta. Si un topor in cap ce mai este, act de super violenta?

    Cetatean

    30/11/2011 at 8:36 pm

    • @citoyen, un topor in cap daca nu este manuit de Basescu este o mangaiere. Halal justitie.

      clemycali

      30/11/2011 at 8:40 pm

    • Județ de sărmani… la minte! :)

      Adică de 35 de ani eu și Mme Old ne-am “violentat” de aproape 125000 de ori când ne-am iubit mai tare?!
      Socotit cu calculatoru’ în față: 35 ani x 365,25 zile, o data la 5 zile (modest !!!) cu 50 de împingeri per act, asta violență, frate!!! ;)

      oldhashu

      30/11/2011 at 9:02 pm

      • vai de capul meu, doamna ta si cu tine cred ca sunteti plini de cucuie si tumefiati ingrozitor :lol:

        Cetatean

        30/11/2011 at 9:04 pm

        • Cucuie nu au rezultat decât două bucăți de 30plus/minus2ani și umblă pe picioarele lor, producând la rându-le ale “violențe”.
          Cât despre tumefieri, de la o vreme le cam ducem dorul… ;)

          oldhashu

          30/11/2011 at 9:15 pm

  28. clemy, judecatorii insisi au recunoscut ca NU exista nici un martor care sa fi vazut lovirea copilului. Mai mult, ei iau ca dovada ca contactului fizic dintre Basescu si copil ceea ce spusese Basescu, la o emisiune: ” eu stiam ca l-am impins:.

    Insa, dupa cum declara judecatorii, “Sub aspectul forţei probante, declaraţia reclamantului are valoarea unei mărturisiri extrajudiciare verbale, care – în conformitate cu dispoziţiile art. 1204 şi 1205 C.Civ. – poate fi folosită ca probă, împotriva celui care o face, în pricinile în care este permisă administrarea probei cu martori”. Daca e asa, de ce nu s-au obosit sa ia ca marturie extrajudiciara verbala si declaratia copilului: ““Chiar am râs, nu a fost ceva care m-a marcat”?!

    Adica, spui ca nu exista martori care sa fi vazut actul de violenta, ignori faptul ca copilul a dat o declaratie clara, te legi de faptul ca Basescu a afirmat ca l-a impins, apoi, bucuros ca ai o “marturisire”, iei verbul “a impinge”si spui, pe baza EX-ului, ca Basescu a savirsit un “act de violenta”!!!

    Nu ai nici un martor al violentei, nu chemi exact persoana violentata, te legi de declaratia dintr-o emisiune a lui Basescu (despre care nu mai stai sa stabilesti daca se refera la ACEL moment la care se refera si Patricu), faci legaturi de cauzalitate bizare (nu stii cauza, dar observi efectul) si la urma declari ca Basescu a violentat copilul!

    Mai, dar unde dracu invata judecatorii astia sa gindeasca?! Asa isi motiveaza ei toate deciziile! Halal, Danilet poate fi mindru de confratii sai tarii in logica.

    Cetatean

    30/11/2011 at 8:50 pm

  29. Oare de ce presimt si eu acest lucru ?

    miss Red

    30/11/2011 at 9:11 pm

  30. Sa ridem cu judecatorii lingvisti:

    Motivarea: “În temeiul probelor arătate mai sus şi ţinând cont că prin verbul „a împinge” se înţelege şi „a îmbrânci” (conform DEX, ediţia 1998), instanţa reţine că reclamantul a săvârşit un act de violenţă fizică asupra minorului aflat în public, la mitingul electoral din 2004″.

    In regula, mergem la DEX:

    “ÎMPÍNGE, împíng, vb. III. 1. Tranz. A mișca, a urni, a deplasa din loc pe cineva sau ceva, exercitând o apăsare. ♦ Intranz. A se lăsa cu toată greutatea sau puterea spre a urni pe cineva sau ceva din loc. 2. Tranz. A face să înainteze; a duce, a purta (până departe). ♦ Fig. (Adesea peior.) A ajuta pe cineva să ajungă la o situație (nemeritată). 3. Tranz. Fig. A îndemna, a îmboldi. 4. Refl. A se înghesui pentru a putea merge înainte. ♦ Tranz. A îmbrânci. 5. Tranz. (Înv.) A izgoni, a alunga. ♦ Fig. A nu accepta, a respinge. 6. Intranz. (Reg.) A cheltui. ♦ Tranz. A plăti. ◊ Expr. A împinge bani (cuiva) = a mitui (pe cineva).

    Ia sa vedem noi ce motivari se mai pot formula pe baza de DEX:

    1. “În temeiul probelor arătate mai sus şi ţinând cont că prin verbul „a împinge” se înţelege şi „a indemna” (conform DEX, ediţia 1998), instanţa reţine că reclamantul a săvârşit un act de violenta simbolica asupra minorului aflat in public si care ezita sa isi cumpere o votca sau o bere, reclamantul jucind in acest caz rolul de instigator la consum de bauturi alcolice de catre minori, lucru interzis de lege”.

    2. În temeiul probelor arătate mai sus şi ţinând cont că prin verbul „a împinge” se înţelege şi „a izgoni” (conform DEX, ediţia 1998), instanţa reţine că reclamantul a săvârşit un act de violenta asupra minorului aflat in public si care a fost izgonit de pe scena, reclamantul jucind in acest caz un rol de pedagog aspru pentru un copil care era inca la virsta sensibla la care minorii au nevoie de incurajari pentru a-si dezvolta personalitatea”.

    3. ” În temeiul probelor arătate mai sus şi ţinând cont că prin verbul „a împinge” se înţelege şi „a impimge bani” (conform DEX, ediţia 1998),instanta retine ca reclamantul a incercat sa il mituiasca pe copil pentru ca acesta sa paraseasca scena”.

    Mai vreti “motivari” pe baza de DEX?

    Cetatean

    30/11/2011 at 9:17 pm

    • Buna seara all )
      Va citesc si va citesc si nu inteleg de ce va enervati.
      Cetatean…nu este nimic nou sub soare referitor la ‘probele’ in baza carora copilul (care radea) a fost violentat. E aiurea complet. Nu te enerva ca se ridica tensiunea. Am vazut fimlmuletzul de cateva ori. E aiurea complet. Daca cineva imbranceste un copil, acela zboara…ceea ce nu a fost cazul

      desydemeter

      30/11/2011 at 9:36 pm

  31. buna seara, doamna! :-)

    Nu ma enervez, sunt doar indignat cind vad halul asta de siluire a logicii si a legilor. Cind imi amintesc ce meciuri am avut cu Danilet pe tema reformei Justitiei, ma intreb cite probe ii trebuie ca sa vada ca Justitia este o zona in care colcaie incompetentii si el, mare CSM-ist, are grija nu cumva sa se atinga cineva de acestia, pentru ca asta ar fi “subminarea independentei”.

    Cetatean

    30/11/2011 at 9:42 pm

    • oare niste jurati gandeau la fel ca judecatorul asta?

      ribelalu

      30/11/2011 at 9:46 pm

    • Cetatean :)
      Asta demonstreaza – inca o data – incompetenta si ai dreptate. Problema cu ‘independenta’ Justitiei este insa superba – dovada cine s-au cocotzat in varf. Cei cu doctoratul pe la margini de tara si nu, Doamne fereste; dat la Paris, Londra sau Harvard, cu profesori care nu admit spaga la cursuri, examene. Ca sa nu vorbim despre lista de articole publicate si adnotate de profesori recunoscuti pe plan mondial. Noi suntem pe plaiuri ‘mioritice’ si multi dintre acesti judecatori gandesc ‘mioritic’ si balcanic, din pacate. Si se bat si cu pumnii in piept.

      desydemeter

      30/11/2011 at 9:54 pm

      • asa este, cind te uiti cine a ajuns sa reprezinta “independenta”Justitiei, una ca Pivniceru, stai si te intrebi daca nu cumva istoria e atit de ironica incit sa trimita acolo exact persoana cea mai putin independenta. Iar noi astia care nu datoram nimic pilelor si relatiilor, noi trebuie sa stam pe margine si sa ii aplaudam pe muschetarii din CSM cum fac ei “reforma”Justitiei, nu? Niciodata! Am sa denunt deturnarea independetei Justitiei de catre oamenii lui Iliescu si de catre tinerii ca Danilet care s-au molipsit de a ei cit voi putea. S-au terminat vremurile in care in CSM se lucra la adapost in favoarea unui sistem ticalosit. sa iasa in public, sa isi apere cu argumente aberatiile.

        PS Dupa episodul XIV din serial, Danilet s-a facut mut ca un peste.

        Cetatean

        30/11/2011 at 10:23 pm

        • Cetăţean
          Dănileţ şi Dumbravă, nu doresc decît să-i dizloace pe săndeii vechi, pentru a le lua locul. Atît şi nimic mai mult.

          Tiberiu Orasanu

          30/11/2011 at 10:46 pm

          • cam asa. Insa vad ca poate coabita foarte bine cu Pivnicereasa, ba chiar i-a preluat tezele.

            Cetatean

            30/11/2011 at 10:52 pm

            • Just, citi
              Am o rugăminte: nu mai crede că madam L este adepta curăţirii sistemului. Madam L nu face decît să încerce să semene incertitudini. O ştiu de mai bine de şase ani, la fel ca şi Teofil. Ia gîndeşte-te: de ce crezi că Teofil a reacţionat violent la dialogul vostru? De fapt, am văzut că şi tu ai fost iniţial, iritat de intervenţia sa. Repet: madam L este o persoană cumplit de nocivă şi trebuie tratată , ca atare.

              Tiberiu Orasanu

              30/11/2011 at 11:08 pm

              • stiu, Tibi, vad cum e manifesta la Copac. Citesz zilnic, desi nu comentez acolo.
                Stu perfect care e tehnica asa-ziselor “dezbateri”. Eu nu o stiu de 6 ani, insa m-am prins repede. da, am fost irita, pentru ca ai un elefant in sufragerie, toata lumea il vede, numai ea vine si intreba, fals-inocent: “cum sa ii facem mai mult loc elefantului caruia i s-au incalcat drepturile?”.

                Cetatean

                30/11/2011 at 11:13 pm

  32. Ribelalu, jurati???Vrei sa sara danilet cum ca asta inseamna a face justitia pe stadioane?!

    Cetatean

    30/11/2011 at 9:50 pm

    • daca e necesar sa se faca. nu spune Constitutia ca poporul e suveran? puterile astea 3, independente una fata de alta, nu sunt independente si fata de popor…ele sunt slugile poporului.

      ribelalu

      30/11/2011 at 9:52 pm

      • Sentinta judecatorului in speta asta este hilara, dar exemplara pentru cum trebuie sa functioneze in general justitia din Ro, in conceptia magistratilor: independenta justitiei = suveranitatea arbitrarului, cu conditia sa fie izvorat din interiorul sistemului ticalosit al Justitiei. Exemple sunt cu duiumul: CCR emite hotarari contradictorii, judecatorii emit decizii opuse in cazuri asemanatoare sau penalitati asemanatoare pentru fraude cu efecte profund diferite ca amploare sociala (exemplu: un furt de paine = un omor involuntar intr-un accident de circulatie), magistratii onesti sunt eliminati sau redusi la roluri minore…In acest moment, singurul reper oficial si cu oarecare efect este MCV. Cred ca primul pas spre corectarea lucrurilor ar fi introducerea raspunderii magistratilor fata de hotararile definitive din justitia UE in cazurile judecate, de exemplu, la CEDO.

        judex

        30/11/2011 at 11:17 pm

        • ce frumos ai scris, superba descriere!

          “independenta justitiei = suveranitatea arbitrarului, cu conditia sa fie izvorat din interiorul sistemului ticalosit al Justitiei”.

          Exact asa!

          Ai dreptate in legatura cu raspunderea magistratilor, chiar zilele astea este proiectul pe teava legislativa.

          Cetatean

          30/11/2011 at 11:21 pm

          • Cetatene, era absolut normal sa se ajunga aici. Statul de drept este doar o prescurtare de la “statul de dreptate”, singura valoare care poate mentine coerenta unei…cetati (sic !). Daca se urmareste disolutia statului de drept (ceea ce au vizat de la inceput patrilicitii) , atacul trebuie sa vizeze frontal Justita. Asa a inceput in 1989, asa a continuat vreo 22 de ani…

            judex

            30/11/2011 at 11:47 pm

            • asa este. perpetuarea iliescianismului in Justitie se face sub ochii nostri, cind il vedem pe Danilet prelund tezele Monei Pivniceru despre cum ataca “Puterea executiva” sfinta independenta a unor magiastrati care numai independenti nu sunt.

              Cetatean

              30/11/2011 at 11:50 pm

  33. exista alta metoda de a readuce Justitia in fata suveranului, nu trebuie curte cu jurati. Voi scrie despre asta, e mai eficienta decit a avea jurati.

    Cetatean

    30/11/2011 at 9:54 pm

    • pac . pac -pac . pac – pac – pac si justitia e in mana poporului . :lol:

      Ștefan A.

      30/11/2011 at 10:07 pm

      • Stiam eu ca la un moment dat o sa irumpa in scena omul cu un pac-pac intr-o mina si cu un lingou in cealalta, insa credeam ca placerea de a-l revedea urma sa fire aminata de prezentarea unei solutii consensuale si care sa reiasa din meandrele concretului si din sinergia faptelor! Dse ce imi bagi sula in coaste si ma silesti sa abandonez solutia juridica? :lol:

        Cetatean

        30/11/2011 at 10:11 pm

        • Solutia mea e mai rapida , eficienta si costa mult mai putin . :) Atit in termine de timp dar si de bani .
          Pai pe vremea lui Ceasca putea sa dureze un proces 10 ani ?
          Mergea la zidul din Jilava si imputatul , si completul de judecata dar si procurorii . Cum se cunostea treaba asta , se grabeau toti sa mearga doar imputatul . :lol:

          Ștefan A.

          30/11/2011 at 10:19 pm

  34. Ioi, aoleu, iar am schimbat istoria. Deci Iliescu nu a avut nimic cu mineriadele, ba dimpotriva, minerii adusi de Basescu l-au prigonit si pe el. Azi miine aflam ca tot Basescu a organizat si lovilutia din ’89. Asta e Anetescu. Ponta s-a prezentat si el la Cluj, asta crede ca sintem in 1916, urmeaza razboiul. Citez din pesedistul Sveik: “batalie care va fi cumplit de grea”, “Crin Antonescu a devenit un camarad de razboi”, “suntem in razboi”. Carevasazica, ma camarade, io si tu, triluliu tri la la….
    Dupa razbel prezidentul PSD se intoarce spre cele biblice: “Noi, cei trei presedinti,…”. Ma mir ca nu a zis direct noi cei trei crai. Mai ramine sa ne lamureasca cine e mesia pe care il anunta acest teolog pesedist.

    Aha

    30/11/2011 at 10:05 pm

    • Iliescu e mesia . :)
      O sa faca PSD colecta pentru un mausoleu a “conducatorului iubit ” ? :lol:
      Sau va fi ingropat direct in mijlocul catredralei mantuirii neamului ? :lol:

      Ștefan A.

      30/11/2011 at 10:10 pm

    • am vazut, aha, atit de intensa era pregatirea de razboi, incit varujan vosganian a adormit pe scaun, ignorind ca Ponta si Antonescu apasau ca nebunii butonul nuclear. Din fericire, ala era un buton pe care doar scria “Nuclear”, fiind de la masinuta cu telecomanda a lui Ponta daruita de Nastase cind l-a angajat ca sef al corpului de control.

      Cetatean

      30/11/2011 at 10:14 pm

    • “Noi, cei trei presedinti”

      Cand eram la scoala generala era unul nea Ion, ceva om de serviciu. Intr-o zi era tare grabit si il intreaba cineva:
      - un`te duci ma nea Ioane?
      - sunt grabit tare, avem sedinta la scoala, NOI, cadrele didactice….

      ribelalu

      30/11/2011 at 10:14 pm

  35. NU, acolo va fi ingropat Daniel. Iliescu va fi pus in clopotnita, pentru ca tovarasii de drum care trec pe linga Catedrala sa isi poata face o cruce uitindu-se in sus, spunind: atita rau a facut asta poporului roman, ca nici corbii nu il maninca!

    Cetatean

    30/11/2011 at 10:12 pm

  36. eu cred, avocatzii dlui Presedinte, trebuie sä dea in judecatä, pe magistrat,

    pt. calomnie.

    theo

    30/11/2011 at 10:14 pm

  37. desigur e f. grav sä inpingi, un copil.

    dar este legal si nu se discutä, cä PONTA,negoitzä, bänicioiu , s-a culcat cu minore

    theo

    30/11/2011 at 10:17 pm

    • asa-i theo, ce le-au mai “impins” pe minorele alea, de erau sa iasa cu ele prin zid!

      Cetatean

      30/11/2011 at 10:19 pm

  38. este foarte multa nedreptate in Ro la modul general
    si
    multa rea credinta la magistratii lui peste…
    (exceptiile doar confirma regula)

    skorpion

    30/11/2011 at 10:28 pm

  39. Ce imaginar are Mircea Geoana…..

    “Avem nevoie sa gasim niste oameni mai competenti la conducere. Insa este o dilema interna extrem de complicata, in acest moment. Puterea e epuizata si Opozitia este impotenta in gasirea solutiilor”, a precizat Mircea Geoana, miercuri seara, la Realitatea TV.

    Cetatean

    30/11/2011 at 10:30 pm

    • Deci sint niste capete goale care nu stiu sa ofere solutii . Macar recunoaste . :lol:

      Ștefan A.

      30/11/2011 at 10:33 pm

  40. interesant , un profesor, imediat arestat.

    liderii politici, PSD, profitä de minore si procuratura, nu se sezizeazä.

    alea nu sunt tot fete, tot suflete, unde este dreptatea?

    theo

    30/11/2011 at 10:30 pm

  41. doresc, Procuratura, sä se ocupe serios de nemernicii din PSD;

    ce s-au culcat cu minore. sä fie lege pt. totzi.

    theo

    30/11/2011 at 10:33 pm

  42. vor sä de-a exemple,

    f. bine Ponta, negoitä,bänicioiu, totzi au profitat de minorä.

    theo

    30/11/2011 at 10:34 pm

  43. antonescu , spune prostii, sä se informeze cu minerii, si cine a fost in mijlocul lor. oamenii lui iliescu. unii din voi, atzi väzut si pe rinocerul transpirat, intre mineri.

    theo

    30/11/2011 at 10:40 pm

  44. theo,
    nu te mai enerva, micutul hitlerist crinutz stie ca minte de ingheata apele,
    stie ca este nerusinat pina la abjectie,
    dar el inca mai crede ca majoritatea il asculta…
    ba din contra, tot mai multi isi dau seama ca este un dobitoc notoriu :)

    skorpion

    30/11/2011 at 10:42 pm

  45. acest repetent chiulangiu, a fäcut si istorie , dar el a studiat isteria.

    theo

    30/11/2011 at 10:44 pm

  46. nu studiat-o, a practicat-o!

    Cetatean

    30/11/2011 at 10:53 pm

  47. ce m-am distrat.
    din putzul gindirii pontesti

    Victor Ponta a adaugat ca, in locul celor de la putere, USL va pune “un tricolor” care sa ii uneasca pe romani: rosu de la PSD, galben de la PNL si albastru de la PC.

    si

    Vreau sa ne angajam ca, pe langa aceste culori, nu vor aparea alte culori care au facut rau Romaniei, nici portocaliul minciunii si coruptiei, nu va fi nici negrul celor care ne-au tradat pentru grade militare nemeritate. Nu cred ca dupa 2012 trebuie sa fie nici culoarea verde a UDMR. Exista doua cai: UDMR sa mearga in opozitie si PDL la DNA”,

    Ma voi bate in campania electorala pentru Crin Antonescu, presedinte al Romaniei. Crin Antonescu a devenit un camarad de razboi, suntem in razboi impotriva regimului pe care vrem sa il schimbam, imi iau angajamentul sa ramanem impreuna si pe timp de pace”,

    hăhăhăhăhăhăhăhăhăhă :) :P :) :P

    oare nimeni nu il consiliaza ca sa nu deraieze in halul asta zi de zi,
    ora de ora…

    skorpion

    30/11/2011 at 11:15 pm

  48. omul e pe etnobotanice, a plecat la razboi alaturi de un camarad care la ora 14 se trezeste si ia drumul coaforului! :P

    Cetatean

    30/11/2011 at 11:22 pm

  49. sper din tot sufletul ca ponta sa ramina presedinte psd pina in toamna 2012,
    sper sa nu-l debarce gasca batrina iliescu & nascase,

    in ritmul asta la anul usl abia va face 30% :)

    skorpion

    30/11/2011 at 11:25 pm

  50. Mulţumesc pentru răspunsul de mai sus, Cetăţean.

    ALL: noapte bună! Vă mai citesc cu drag, şi mîine. :)

    Tiberiu Orasanu

    30/11/2011 at 11:27 pm

  51. debarcare, nu se stie inca. aflam imediat ce trece 7 decembrie cum va fi USL in 2012.

    Cetatean

    30/11/2011 at 11:28 pm

  52. zänaticii , au pierdut USL, aceastä a fost inregistratä de un student

    dacä o folosesc, plätesc amendä, s-au plätesc chirie.

    theo

    30/11/2011 at 11:34 pm

  53. urare facuta de un hitru lui ponta si psd-ului

    La multi A.N.I.
    :)

    skorpion

    30/11/2011 at 11:36 pm

  54. Buna seara :)
    Ma bucur ca nu am fost singura care a constat motivatia aberanta data de judele de la sectorul 1, oare a terminat Spiru :roll: Stau si ma gandesc daca Traian Basescu nu castiga alegerile cam ce se putea intampla. Oricum s-a deschis un precedent :(

    mar

    30/11/2011 at 11:36 pm

    • @mar,
      pai, daca nu cistiga Basescu, era asa o liniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiste in Romania,
      nici un hot, ticalos, corupt nu ar fi patit nimic,
      nici de DNA nu ai mai fi auzit….

      skorpion

      30/11/2011 at 11:37 pm

  55. sper ca un istoric adevärat, sä-i dea peste nas

    falsificatorului de istorie Crin Antonescu, gogoman nerusinat.

    theo

    30/11/2011 at 11:37 pm

  56. skorpy,

    SUPER.

    theo

    30/11/2011 at 11:38 pm

  57. noapte bunä

    theo

    30/11/2011 at 11:53 pm

    • Noapte buna :) La Multi Ani!

      mar

      30/11/2011 at 11:56 pm

  58. noapte buna, mar! :-)

    Cetatean

    30/11/2011 at 11:58 pm

  59. La multi ani, frati Romani! :-)

    Cetatean

    01/12/2011 at 12:00 am

  60. La Multi Ani, tuturor romanilor indiferent unde sunt risipiti in aceasta lume!

    mar

    01/12/2011 at 12:02 am

  61. In curind o sa auzim betivii pe strada: hic, nu ma impinge hic, adica imbrinci, hic, ca ametesc, si hic, te condamna judecatoria, hic, conform codului dex ’98, hic, ca ma violentezi fizic, hic.
    Miine vine Antenescu si ne informeaza ca Basescu a confiscat revolutia comunista din ’89. Care cei trei crai de la rasarit, care erau doi, adica Ponta, il vor matura prin razbelul de independenta sub stindard pesedist.
    O fi sfirsitul culturii faustice si incepe altceva. Ce incepe pentru restul lumii nu stim, dar pentru judgii si uslasii din Romania incepe cultura pitecantropului beat.
    Ce naiba, pe toti astia i-a pocnit lumina violet, zici ca e intrecerea socialista la norma de prostie, participanti judgii si uslasii. Cit e cincinalul?

    Aha

    01/12/2011 at 12:04 am

  62. cincinalul? e scump, “dincolo” (la Moscova) era mai ieftin!
    Cit despre imbrinceala, atunci cind urc intr-un tramvai aglomerat si cei din spate ma imping in sus pe scara, ii voi da pe toti in judecata si le voi cere despagubiri de 0,5 lei.

    Cetatean

    01/12/2011 at 12:08 am

  63. La multi ani romanilor! Traiasca Romania dodoloata!

    Catalin Tanasa

    01/12/2011 at 1:29 am

  64. La multi ani, Romania!
    Buna dimineata romani, oriunde v-ati afla!

    ela

    01/12/2011 at 6:14 am

  65. La multi ani, romani, oriunde v-ati afla!
    Postare noua!

    Theophyle

    01/12/2011 at 8:53 am

  66. Draga Theophyle ,am vazut ca nu mi-ai raspuns, deci nu ti-ai schimbat parerea .Asa sa fie atunci ! iata, azi, o proba a ,,nemerniciei ” mele ,si cu asta, am sa consider problema inchiosa :
    http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anticoruptie-10828938-decizia-cedo-cazul-judecatoarei-birsan-ridicarea-imunitatii-este-strict-necesara-pentru-ancheta-perchezitia-dna-violat-imunitatea-sotilor-birsan-surse-dosarul-judecatoarei-birsan-capat-urmarirea-penal.htm

    Loda

    01/12/2011 at 8:53 am

  67. LA MULTI ANI, ROMANI! BUCURATI-VA!

    Cat suntem inca vii,
    Desi suntem departe,
    Pamantul ni-i comun
    Si-n piept inima bate!
    Romanu-i tot roman,
    Oriunde,zi si noapte,/
    Si frati suntem noi toti
    In viata, ca si-n moarte!

    marieanna

    01/12/2011 at 12:17 pm


Comentariile nu sunt permise.