Politeía

Quis custodiet ipsos custodes?

Lili-loterie sau ZZ games

Back in business. Avem pe cine sa sprijinim in coledziul Piedonal. Asadar, daca nu esti pe statul de plata al lui Felix, sau chiar daca esti si ai putin bun simt, trebuie sa recunosti ca intre candidata partidului conservator “maxi-taxi”, cunoscuta sub numele “lili-loterie” sau” baba cu mitraliera” (profil ocupational), si Teo Trandafir este o diferenta de la pamant la cer. Insa, un mare insa, in coledziul Piedonal-Berceni, lucrurile nu stau bine. La alegerile din 2008, dintr-un total de 26.422 voturi exprimate,  PSD-PC a luat 11.530 voturi (43,6%), PNL a luat 2.599 (9,8%) si in sfarsit PDL numai 9.774 (37%). Dupa cum vedeti, lucrurile nu sunt roze, nici macar roze palide.

Avand in vedere complexitatea problemei, l-am contactat pe amicul Barbu, care a fost consultantul nostru la alegerile prezidentiale, pentru a incropi in linii mari o strategie electorala pentru Teo Trandafir. Teo draga, zice Barbu,  sunt doua  lucruri  care te pot salva, primul ar fi sa o lasi pe  ” baba cu mitraliera” (imi place mai mult porecla asta) sa te critice cat poate mai tare, tu sa nu zici nimic rau! Adica jucam jocul ZZ- “Zgripturoica si Zana”, tu esti diafana, te lupti cu viata, din dieta in dieta, “single-mum” , curata ca lacrima din toate punctele de vedere, deci zana. Ea – profitoare, care incaseaza luna asta ultimul cec de la Loteria de stat (pentru perioada 16 februarie 2009 – 17 martie 2010),  desi a incetat sa lucreze acolo acum un an si ceva, exact suma de 87.419 lei, popular 874 de milioane sau pentru finantisti 22 de mii de euroi. Asta, dupa ce a mai şutit 12 mii de euroi de la fosta firma la care a lucrat SC Fippi International, compensatorii care nu i se cuveneau. De aici si din multele aventuri viitoare, despre care vom discuta, se poate constata ca respectiva poate primi fara nici o problema celalalt rol adica zgripturoaica.  

Al doilea scenariu electoral poate fi bazat numai in cazul in care Piratu’ se va implica pentru ca asa ar fi corect. De ce ar fi corect? Simplu, daca impotriva ta s-a reunit monstruoasa opozitie (PSD-PC & PNL) ceva trebuie sa balanseze aceasta chestiune. Ce sa facem daca in coledziul Piedonal nu avem independenti implicati!

Deocamdata, agentii nostri din Berceni ne semnaleaza ca monstruoasa opozitie a inceput campania impartind doua pliculete cu vopsea de oua (pe bune!) si o vedere cu scena crucificarii, probabil cu dedicatie de la senatorul PSD Catalin Voicu, pe post de talhar.

Dezlantuirea tonomatelor aliate ne arata ca prostii astia nu au invatat nimic din lectia pe care le-a servit-o Basescu. In zilele urmatoare îi voi intreba de sanatate pe fostii colaboratori ai doamnei Liliana Ghervasiuc Minca, spaima Loteriei, si nu-l vom uita nici pe domnu’ Piedone zis si Argeşanu, spaima pietei Moghioroş, pe timpul cand isi facea osanza, cat despre profilul moral al doamnei – cel putin trei articole. Teo citeste-ne! Si voi alegatori din coledziul Piedonal!

Deocamdata think-tankul blogului la treaba, avem un candidat sa-l sustinem!  

Written by Theophyle

31/03/2010 la 7:54 pm

137 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Super bine pusa chestiunea prietene. Umorul e o arma coroziva. Imi place strategia ZZ, desi nu ma dau la zan bun si sa refuz un cat fight de calitate. :)

    turnofftheglory

    31/03/2010 at 8:13 pm

  2. Salut Theophyle,
    Salut prieteni si prietene (in afara celor care se bat in direct). :)

    Eu zic ca Piedone sa stea in banca lui, altfel crede lumea ca Teo i-a facut lipeala la Pitesti pentru permis. Si sa stea departe de Flooooooooooorin Caaaaaaaalinescuuuuuuuuuuuuu.

    In rest, tot Pitestiul fiind PSD-ist de la primar in jos, sa nu se astepte la sustinere sau ca va fi declarata cetatean de onoare.

    Din partea mea are sustinere 100%.

    Andrei

    31/03/2010 at 8:14 pm

    • Vai, @Andrei, inteleg ca pe mine nu ma saluti.

      Adevarul e ca nici nu remarcasem vreodata… :)

      nicole

      31/03/2010 at 8:21 pm

      • Cand nu te bati, te salut. Altfel n-ai timp sa raspunzi si te salut degeaba. :)

        Andrei

        31/03/2010 at 8:22 pm

        • Si vezi ca nu m-am batut, doar i-am pus piedica. :mrgreen:

          nicole

          31/03/2010 at 8:24 pm

      • hai fiti cuminti ca va pun la colt pe coji de nuca :lol:

        Theophyle

        31/03/2010 at 8:22 pm

    • @Andrei, salut :)
      las’ prietene ca pana la urma tot stim noi cum sa luptam cu cifrele :)

      Theophyle

      31/03/2010 at 8:22 pm

      • Adica ne mai imbatam inca o data in seara alegerilor, dupa ce aflam rezultatul? Ca la Prigoana nici de-o bere n-am avut chef. :)

        Andrei

        31/03/2010 at 8:24 pm

  3. :)

    Multam’, @Theophyle!
    Se vede faptul ca te-ai enervat bine de tot.
    Pacat, @Loda taman a plecat la Hallmark. Iti dai seama ce documentare face femeia asta toata ziua pentru orele de istorie?

    Dar asta a fost cum sa spun… rupta din viata:

    “Deocamdata, agentii nostri din Berceni ne semnaleaza ca monstruoasa opozitie a inceput campania impartind doua pliculete cu vopsea de oua (pe bune!) si o vedere cu scena crucificarii, probabil cu dedicatie de la senatorul PSD Catalin Voicu, pe post de talhar.”
    :lol: :lol: :lol:

    ps: mi se pare magaresc din partea acestor misei, ca, atatia ani s-au plimbat prin studiourile lui Teo Trandafir ca sa-si faca imagine (din zero taiat in patru), iar acum i-au sarit la gat ca ea, frate, n-are dreptul, ca nu-i om politic. Ei sunt oameni politici, aceste lepre odioase care au distrus romania… Ei au absolvit facultatea de politicieni, rahatii astia…

    nicole

    31/03/2010 at 8:17 pm

    • @nicole, Teo are un mare avantaj, a facut bani cinstiti si singurica. O sa o ajutam fara grija :lol:

      Theophyle

      31/03/2010 at 8:20 pm

  4. turnofftheglory

    31/03/2010 at 8:20 pm

    • Misto, l-am vazut la Adi Ocs :)

      Theophyle

      31/03/2010 at 8:21 pm

  5. Criminal.

    turnofftheglory

    31/03/2010 at 8:22 pm

  6. [...] afla mai mult: Lili-loterie sau ZZ games [...]

  7. Buna seara!
    La treaba deci prieteni!
    Pe zana s-aparam
    Ne-om pune iarasi pinteni
    In Lily o sa dam

    Suntem caliti de lupte
    Pe valuri miscatoare
    Vom strange iarasi trupe
    Pan’ zgripturoiaca moare

    Sistemul vom invinge
    C-o doamna eleganta
    Lacheii o sa strige
    Noi ne-om vedea de viata

    Baieti! veniti cu totii
    La Theo-n batatura
    Sa doboram iar hotii
    Sa ii calcam pe gura

    Si fetele ne-ajuta
    Cu versuri diafane
    Baba o sa cam puta
    Ramane-ar in ciolane!

    Creanga

    31/03/2010 at 8:23 pm

  8. Pt. ca alegatoru`- gugustiuc nu prea stie cine e baba cu mitraliera, io `ceam ca e bine ca personaju` sa fie asociat in campanie cu Felix motanu` si cu toate tinichelele care-i atarna de coada.
    Cre` ca e suficient de respingator pentru ca si baba sa imprumute o imagine cat se poate de jegoasa.
    In rest, e bine ca baba mitralioare sa fie stimulata sa-si puna mainile-n solduri si poalele-n cap (in stilu-i caracteristic), pt. ca electoratu` sa vada pe cine ar trimite in Parlament.
    Teo e suficient de isteata ca sa poa` sa faca asta… :-)

    Tzepelica

    31/03/2010 at 8:27 pm

  9. Tzepe, e suficient un discurs de 5 minute al lui Minca/Ghervasiuc. Vocea aia dom’le e aur curat.

    turnofftheglory

    31/03/2010 at 8:29 pm

    • Extrem de feminina…chiar diafana, serafica… :-)

      Tzepelica

      31/03/2010 at 8:30 pm

      • @timi, salut :)
        feminina sau nu doi amanti in paralel plus barbat legal, asta da multi-tasking :lol:

        O am cu poze :)

        Theophyle

        31/03/2010 at 8:32 pm

  10. Sa nu uit de felicitarile de nunta facute pe Antena 3. Pe langa familia Nastase inatacabila de Intact, relatia lui Ghervasiuc e un Necolaiciuc mai mic.

    turnofftheglory

    31/03/2010 at 8:31 pm

  11. ba, oamenii astia nu-si dau seama ca cineva care poate sa masluiasca rezultatele la 6/49 e capabila si sa castige niste alegeri. chiar si la report.

    mihnea

    31/03/2010 at 8:32 pm

    • mihnea salut, din strachina in strachina ajungem la o democratie functionala. Sper ca ai citit postarile despre justitie :lol:

      Theophyle

      31/03/2010 at 8:33 pm

  12. [...] original here: Lili-loterie sau ZZ games This entry is filed under Romania – Blogs, Theo-Phyl. You can follow any responses to this entry [...]

  13. @Andrei,

    ti-am raspuns dincolo, ca sa fiu cu constiinta impacata. :)

    nicole

    31/03/2010 at 8:37 pm

  14. Mancati-as! tastele ma ard
    Ies iarasi la parada
    Nu ma opesc decat in gard
    Cand Lily o sa piarda

    Si ce ‘ne-om rade’ de felixati
    Cu gura cat spagatul
    ‘Or pierde si vor fi crizati
    Si-or inghiti scuipatul

    Creanga

    31/03/2010 at 8:37 pm

  15. Faina ironie Mihnea. Pai sa dai un kil de ulei si unu de zahar la tot cartierul sunt cateva tone. Plus nitica organizare. Madam Minca are de unde, oare are disponibilitatea de a cheltui?

    turnofftheglory

    31/03/2010 at 8:39 pm

    • Are pe naiba (disponibilitate) Sansa este ca Teo a fost idol in Berceni :)

      Theophyle

      31/03/2010 at 8:40 pm

      • Da prietene. Mie imi este greu ca nu sunt in target. :)

        turnofftheglory

        31/03/2010 at 8:44 pm

  16. “Sursele citate sustin ca cel de-al treilea sondaj comandat de PDL ar fi fost gandit de Sebastian Lazaroiu. In studiul respectiv s-au regasit nume din societatea civila, televiziune dar si politica. Astfel Octavian Bellu, Florin Calinescu, Teo Trandafir, Dudu Ionescu si, bineinteles, candiatul PC Liliana Ghervasuc au fost introdusi in studiul PDL.

    La intrebarea “Cat de potrivita este sa candideze pentru un mandat de parlamentar”, Teo Trandafir a primit un rezultat afirmativ de 73%, urmata de Ocatvian Belu 71%, Florin Calinescu 45% , Dudu Ionescu 44%, Mircea Raicu 37% si Liliana Minca 30%.”

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-7086857-din-culisele-pdl-cum-ajuns-teo-trandafir-candideze-pentru-mandat-deputat.htm

    Tzepelica

    31/03/2010 at 8:44 pm

    • @timi, asa cum am spus in articolul de mai sus, al naibi Brebu. El a mers pe scenariu Basescu :lol:

      Theophyle

      31/03/2010 at 8:48 pm

  17. Buna seara, buna seara. Trebuie sa-mi torn cenusa in cap ptr ca ieri eram sceptica privind capacitatea PDl de a intelege miza de la colegiul din sectorul 4 si, mai ales, de a desemna un candidat cu potential de invingator.
    Teo are mai multe avantaje in cursa asta: are umor, are capacitatea de a discuta lejer cu bizonul si de a discuta subiecte care il intereseaza. Theo poate sa se duca la piata sa cumpere rosii si ardei, sa se fotografieze cu gospodinele si sa discute atat pretul legumelor cat si cel al hainelor ptr copii. Un avantaj enorm.

    clemycali

    31/03/2010 at 8:52 pm

    • @clemy, salut :)
      vezi, vezi ca pana la urma daca se implica Piratu’ tot iese ceva, ca claponii aia nu gandesc singuri

      Theophyle

      31/03/2010 at 8:56 pm

      • Am vazut ptr ca am citit materialul din Hotnews. M-am bucurat ca cel putin au inteles ca au inca nevoie de ajutorul piratului dar m-a intristat comentariul lui doc pe acelasi portal pe marginea candidaturii lui Theo. Un atac nefericit.

        clemycali

        31/03/2010 at 9:01 pm

  18. Cu gloante-n gol baba a tras
    Murdara era luneta
    Cu un cartus a mai ramas
    Calare pe tancheta

    Si de desteapta ce era
    Isi baga ochiu-n teava
    In frunte o cam secera
    Tragaciul de isprava

    Si zana singura a ramas
    In Berceni in colegiu
    La antene va fi parastas
    Vor spune: sacrilegiuuuu

    Creanga

    31/03/2010 at 8:56 pm

    • @Creanga, super versuri :lol:

      Theophyle

      31/03/2010 at 8:57 pm

      • :D Hihihi
        Ne auzim si maine zi!
        Cand baba intra-n criza
        In noapte patul n-oi gasi
        Voi dormi pe valiza

        Creanga

        31/03/2010 at 9:04 pm

  19. bună seara tuturor. cam tristă toată situația. penurie mare de oameni în PDL, bag seamă. bine că nu am culoare politică, altfel aș avea motive să fiu deprimat (3 partide doamne și toate 3 degeaba)…

    Camil Stoenescu

    31/03/2010 at 9:12 pm

    • @camil, buna seara
      asta este cu asta defilam :)

      Theophyle

      31/03/2010 at 9:34 pm

  20. loaza- este o precupeatä mahalagioaicä.

    provocä silä, numai dacä o vezi.

    o obraznicä ,tupeistä , parvenitä.

    theo

    31/03/2010 at 9:17 pm

    • 100% adevarat! :)

      parvenita 1000 la suta

      orangeskorpion

      31/03/2010 at 10:43 pm

  21. Buna seara la toata lumea! :-)

    Acum am aterizat si eu acasa! Am citit intr-o clipita postarea si comentariile anterioare, vad ca blogul se anima subit si contorul trece de suta de postari cind e o miza (Justitie, alegeri). Caruta societatii covile anonime si neinregimentate la Parvulescu functioneaza de minune pe blog!

    Ca show-woman, Teo im iera antipatica. In calitate de candidata in colegiul 4, merita sustinuta. Candidatura bine aleasa, persoana potrivita, acum, la lupta, fata!

    Cetatean

    31/03/2010 at 9:18 pm

    • @Cetatea si mie, dar totusi este o profesie onest si nu traieste pe banii statului. Faci treaba manainci, nu? mori de foame. Bineinteles ca o vom sustine.

      Theophyle

      31/03/2010 at 9:37 pm

  22. Camil, uninominalul obliga partidele noastre nepregatite la candidaturi de conjunctura. Insa chiar si asa, partidele fac calcule, asuma riscuri si incaseaza pierderi sau se bucura de victorie. Intre lista si candidaturi de conjunctura diferenta e ca intre un zid de beton si un zid fisurat. Poti largi fisura, insa degeaba dai cu capul intr-un zid intact.

    Cetatean

    31/03/2010 at 9:21 pm

  23. Sara bună la toată lumea!

    @ Creangă, ora 8.34,

    Ce esti dom’le așa delicat cu:

    « …Si-or inghiti scuipatul »?

    Zi-le-o pe bune: “rahatul”, doar pentru îmbunătățirea prozodiei! :D

    oldhashu

    31/03/2010 at 9:29 pm

    • salut hashule :)

      Theophyle

      31/03/2010 at 9:37 pm

  24. Ave, Hashule! :-)

    Cetatean

    31/03/2010 at 9:33 pm

  25. Theophyle, informatiile de ieri postate de Bascaliosul au fost preluate si pe alte bloguri, cred ca ai vazut.

    http://www.imondo.ro/blog/?p=2590

    Sincer, ma asteptam sa fie preluate de mai multi, insa cred ca trebuie sa ave, rabdare. Si sa postam concentrat, cind subiectul fierbe.

    Cetatean

    31/03/2010 at 9:48 pm

  26. Theophyle, Teo are o sansa nesperata sa fac o campanie pe modelul basescian din 2000: “Eu nu iti dau un loz de Loterie, ci un cistig sigur” ;-)

    Cetatean

    31/03/2010 at 9:50 pm

    • @Cetatean sper ca va fi asa :)

      Theophyle

      31/03/2010 at 10:14 pm

  27. Nu sunt eu specialist in marketing politic, insa e poate specula la greu pe seama Madamei Loteria. Poate ar trebui sa gindim intr-o postare diverse sloganuri pentru Teo sau chiar diverse trucuri politice.

    Cetatean

    31/03/2010 at 9:52 pm

    • Orice campanie ptr Theo ar trebui sa plece de la calitatile ei, adica usurinta de a vorbi cu alegatorul pe limba lui. Asa ca as merge pe o campanie directa cu alegatorul, in parc, la piata, din bloc in bloc daca e nevoie. Ar trebui sa stim si profilul demografic al respectivului colegiu si care este raportul privind audienta diferitelor canale media acolo. Pana atunci nu putem gandi sloganuri si campanii media.

      clemycali

      31/03/2010 at 9:57 pm

      • Clemycali, te facem strateg electoral, ai pus punctul pe i. :-)

        Cetatean

        31/03/2010 at 10:02 pm

        • Sa nu exageram. Chibitez si eu de pe margine cu avantajul de a avea ceva cunostinte in domeniu. Inca ceva, Theo nu trebuie sa o atace pe tanti Loteria. Cred ca asta a spus si amicul Theophyle. Nimic nu e mai dezgustator decat spectacolul unor femei care se paruie in public.

          clemycali

          31/03/2010 at 10:06 pm

  28. Salut tuturor !
    Discutia ma depaseste si atunci doar voi citi ! :)
    PS. Dama cu mitraliera e chiar caz real sau porecla ?

    Stefan A.

    31/03/2010 at 9:57 pm

  29. @Stefan A.,

    Pai, daca Ghervasiuc a lucrat in Bali Romania/Victor A. Stanculescu, printre altele, crezi ca e doar pejorativa sintagma?

    nicole

    31/03/2010 at 10:00 pm

  30. Oare cu cine va spune ca va vota Mircea Badea din miezul trustului lui Voiculescu?
    Cu Ghervasiuc-Minca sau cu Teo Trandafir? :)

    Va dati seama ca orice va spune Badea despre “caz” se va RISCA? :lol:

    nicole

    31/03/2010 at 10:04 pm

  31. Cel mai misto ar fi un clip publicitar cu Mircea recomandand-o pe Teo! :)

    nicole

    31/03/2010 at 10:06 pm

  32. Clemycali, vorbesc serios. Si eu cred ca Teo trebuie sa duca o campanie “la firul ierbii”, mizind pe calitatile ei. Ai pus diagnosticul corect: camoanie pozitiva si door to door.

    Un viral cu baiatul ala care seamana cu Mircea (din viralul lui Basescu “Afara ploua”) recomandind-o pe Teo, ar fi super ;-)

    Cetatean

    31/03/2010 at 10:10 pm

    • Ar fi super dar cu doua taisuri ptr ca l-ar forta pe Mircea Badea sa se dezica de Theo. Pana acum omul s-a purtat elegant. A facut-o pe blogul lui. Nu reusesc sa-mi amintesc daca am citit asta pe Hotnews sau pe EZ. In concluzie, chiar daca un viral cu o clona a lui Badea ar fi supr umoristica nu ar aduce nici un beneficiu electoral.

      clemycali

      31/03/2010 at 10:16 pm

      • @clemy este no-win situation pentru soboloani lui Voiculescu :)

        Theophyle

        31/03/2010 at 10:21 pm

    • @Cetatean fi fara grija daca Baselu e pe fir o sa fie super, crede-ma :)

      Theophyle

      31/03/2010 at 10:18 pm

      • da, Theophyle, camoania asta are potential, o sa fie interesant, probabil ca Basescu are un interes strategic in ea, ba chiar doua:

        – recucerirea Bucurestiului
        – arderea unei perechi de palme peste moacele greilor din partid care s-au facut de ris cu HonPrig.

        Cetatean

        31/03/2010 at 10:20 pm

        • La asta ma gandeam si eu. :) A crapat un drac :)

          clemycali

          31/03/2010 at 10:23 pm

  33. salut !

    Teo Trandafir la Nasu’ !

    tibi

    31/03/2010 at 10:17 pm

    • Salut tibi :)
      multumesc.

      Theophyle

      31/03/2010 at 10:22 pm

  34. Teo la B1TV. Lasati naibii mitraliera si actionati telecomanda!

    Andrei

    31/03/2010 at 10:18 pm

    • Asta este in expertiza lui Andrei :)

      Theophyle

      31/03/2010 at 10:23 pm

      • E veche, e o inselaciune care urma sa fie acoperita daca iesea Geoana. daca va uitati pe site-ul meu imobiliar, imondo.ro, veti vedea ca nu am niciun proiect imobiliar in portofoliu: capcane pentru care nu-mi vand verticaliattea.

        Cei vinovati merita sa plateasca!

        Andrei

        31/03/2010 at 10:30 pm

  35. Teo Trandafir la Nasu’.
    Uitati-va si voi la tipul discursului ei.

    nicole

    31/03/2010 at 10:20 pm

  36. acuma bagam streamingul, merci pt informatie! :-)

    Cetatean

    31/03/2010 at 10:23 pm

  37. Nu vorbeste deloc rau.

    Cetatean

    31/03/2010 at 10:33 pm

  38. E buna de tot ! Ii face pe oameni sa se simta aproape, ca in familie. Are stilul ei, si o prinde bine. E o achizitie buna pt PDL in lumina campaniilor viitoare.

  39. Camil,

    cum adica NU AI CULOARE POLITICA??
    nu am inteles. nu este nevoie de a fi membru de partid, dar in rest sa inteleg ca nu simpatizezi cu nimeni, ca nu mergi sa votezi???

    orangeskorpion

    31/03/2010 at 10:40 pm

  40. Buna achizitie Teo. Ii doresc succes, Poact ca nu votez in colegiul 19

    DanSu

    31/03/2010 at 10:47 pm

    • DanSu, salut :)
      gasim noi cine voteaza acolo :)

      Theophyle

      31/03/2010 at 11:02 pm

  41. Teo stie ce vorbeste, vorbeste bine si are potential mult mai mare dacat lili-loterie. Puncteaza bine si stie cum sa conduca o discutie. E chiar buna :)

    Theophyle

    31/03/2010 at 10:48 pm

  42. Vreau dezbatere intre cele doua candidate, o spulbera pe mitralierista.

    Cetatean

    31/03/2010 at 10:48 pm

  43. Jucator de echipa, modest, ascultator, empatic, familist. O formula de succes Teo Thatcher de Romania pentru PDL.

    Theophyle, eu o sustin. :)

    Andrei

    31/03/2010 at 10:50 pm

    • Andrei, vorbeste ca om si nu ca politician, una din marile calitati ale lui Basescu :)

      Theophyle

      31/03/2010 at 10:51 pm

      • Stofa, nu? Eu cred ca merita suport neconditionat. Ce zici?

        Andrei

        31/03/2010 at 10:57 pm

        • Asa cuym am spus mai jos, TREBUIE, o vom face!

          Theophyle

          31/03/2010 at 10:58 pm

  44. Are structura de ales uninominal, nu fuge de contactul cu oamenii, ba chiar stie sa profite de pe urma background-ului ei uman. Plus ca e “curata” ca istoric, nu a jefuit firme de stat si nici nu a lingusit vreun securist ca Voiculescu.

    Cetatean

    31/03/2010 at 10:51 pm

    • corect!
      si pe asta trebuie pedalat…

      orangeskorpion

      31/03/2010 at 10:54 pm

    • E o self made women. Un mare atuu. Si asa cum a spus si Theophyle, si am remarcat si eu, stie sa vorbeasca pe limba poporului.
      Iar in ceea ce priveste o dezbatere intre cele doua candidate ptr colegiul 19, ma tem ca nu o sa o vedem. Nu e in avantajul candidatei PSD. Dar poate sa ma insel din nou asa cum m-am inselat si asupra candidaturii PDL.

      clemycali

      31/03/2010 at 10:56 pm

  45. Teo trebuie sa cistige, pentru ca gugustucii politici din PDL gen BVB sa ia o lectie despre cum s eface politica adevarata: nu cu politruci tineri si corupti deja la 23 de ani, ci cu sfatul sociologului si un candidat uman, credibil si cu buna credinta.

    Cetatean

    31/03/2010 at 10:54 pm

  46. TREBUIE ajutata si o vom ajuta fara grija :lol:

    Theophyle

    31/03/2010 at 10:56 pm

  47. Deja are sustinere la geamul B1! :-)

    Cetatean

    31/03/2010 at 11:01 pm

    • am vazut, dragutz :lol:

      Theophyle

      31/03/2010 at 11:02 pm

  48. Teo are o calitate pe care nu o au multi politicieni: a plecat de jos. Nu e un politruc ce invirte o limba de lemn, ci un om care inca ii simte pe ceilalti.

    Politrucii nu au antene ( ;-) ) decit toanele sefului.

    Cetatean

    31/03/2010 at 11:03 pm

  49. Mona Musca in discursul lui Teo. Interesant, caz clasic de asasinat politic cu arma proprie.

    Cetatean

    31/03/2010 at 11:05 pm

    • fii mai explicit, ce ai vrut sa spui??

      orangeskorpion

      31/03/2010 at 11:07 pm

      • Musca, din cite imi amintesc, a militat pentru legea lustratiei. A murit pe mina ei, lustrata ca o colaboratoare cu Securitatea.

        Cetatean

        31/03/2010 at 11:16 pm

  50. Pachet de salvare economica!!!

    Sa presupunem ca…

    Guvernul acorda fiecaruia din noi cam 100.000 de roni.

    . Daca cheltuim acesti bani prin hypermarketuri, ei vor ajunge in China .

    . Daca cumparam benzina, vor ajunge la Arabi.

    . Daca cumparam calculatoare, vor ajunge in India si Hong Kong .

    . Daca cumparam fructe si legume, vor ajunge in Turcia, Spania,
    Italia, Egipt sau Iran .

    . Daca cumparam autoturisme mici si economice, vor ajunge in
    Japonia sau Germania .

    . Daca cumparam unul din multele gadgeturi electronice, vor
    ajunge in Taiwan , si nu vor ajuta cu NIMIC economia româna.

    Singura posibilitate de a pastra acesti bani acasa in Romania , este
    de a-i cheltui pe curve, gustosul vin românesc sau pe tuica, deoarece
    acestea sunt garantat produse autohtone.

    Dar e cam greu de convins sotia ca faci aceste lucruri numai din patriotism!

    orangeskorpion

    31/03/2010 at 11:05 pm

    • Daca investesti in carti se vor intoarce in Romania. :)

      Andrei

      31/03/2010 at 11:11 pm

  51. Skorpi, tare!!! :-)

    Cetatean

    31/03/2010 at 11:09 pm

  52. Moraru, ce fata a facut la poezia in araba :-) :-) :-) !

    Cetatean

    31/03/2010 at 11:10 pm

    • Dar recunosti ca a fost un moment absolut surprinzator al intalnirii, nu?
      Foarte, foarte frumos!

      nicole

      31/03/2010 at 11:19 pm

  53. SorinPLATON

    31/03/2010 at 11:10 pm

  54. orangeskorpion

    31/03/2010 at 11:14 pm

    • Skorpi, ce poti pretinde de la un securist de felul lui?

      Theophyle

      31/03/2010 at 11:16 pm

      • si care intr-un fel este “tatucul” babei cu mitraliera..
        :)

        orangeskorpion

        31/03/2010 at 11:17 pm

      • Idiotul asta de fapt scrie pentru baietii lui: “Nu va fie frica, ce daca aresteaza DNA-ul pe unii dintre noi? Istoria ne va razbuna : Cu fiecare abuz comis, actualul presedinte se rostogoleste strident in afara istoriei”

        Cetatean

        31/03/2010 at 11:19 pm

  55. Teo Trandafir nu are cum sa piarda alegerile.
    Nu au cu ce sa o atace.

    Dan Masca

    31/03/2010 at 11:17 pm

  56. Extraordinara intrare publica are Teo Trandafir in politica!

    Mult succes ii doresc.
    Sper sa o urmeze si altii, cat mai multi, ca sa se schimbe odata raportul actual din parlament si din viata institutiilor romanesti.

    Foarte bun semnal da PDL. Dar nu vreau doar ‘semnale”, vreau o politica coerenta de atragere si selectie in partid a oamenilor valorosi din Romania.

    nicole

    31/03/2010 at 11:17 pm

    • Nicole, momentul poeziei a fost bun. Fata lui Moraru a aratat-o!

      Cetatean

      31/03/2010 at 11:22 pm

  57. stati cuminti ma gandesc eu la o postare interesant pentru maine dimineata, fara grija punem noi pe roate o strategie pentru fata asta :lol:

    Theophyle

    31/03/2010 at 11:19 pm

  58. Radu Moraru intreaba doi piloti care au zburat cu F-16: “Va ia ameteala cind urcati in avioanele astea?”.

    Oh, Doamne! ;-)

    Cetatean

    31/03/2010 at 11:21 pm

  59. Am rezervele mele in ceea ce o priveste pe Teo Trandafir, dar are o calitate care pe mine m-a cucerit definitiv. Teofil stie despre ce este vorba; nu insist.

    Cred ca PDL a facut o miscare buna cu aceasta desemnare de candidatura. Am sa sustin acest proiect.

    Madam loto-felix trebuie sa primeasca o lectie si o va primi chiar daca, cifrele nu ii sunt favorabile potrivit rezultatelor de la ultimele alegeri parlamentare. Aici, Bascaliosul pe care il salut ! se inseala. Teo Trandafir, are toate sansele sa cistige.

    Parerea mea ! Noapte buna, tuturor !

    tibi

    31/03/2010 at 11:24 pm

    • Noapte buna @tibi :)

      Theophyle

      31/03/2010 at 11:26 pm

  60. Noapte buna, tibi! :-)

    Cetatean

    31/03/2010 at 11:26 pm

  61. OK prieteni ma duc sa fac niste lectii :)

    Multumesc mult pentru vizita si pentru sustinerea pe care ne-am asumat-o cu TOTII :lol:

    Noapte buna si sper ca ne vom citi si maine :)

    Theophyle

    31/03/2010 at 11:27 pm

  62. Teo Trandafir, pe linga o inteligenta cultivata, educata, are o inteligenta emotionala care cucereste, emotioneaza, genereaza incredere si solidaritate. SOLIDARITATE – un lucru pentru care se munceste de 20 de ani in Romania ca sa dispara.

    Iar asta, intr-o perioada in care criza este cultivata prin violenta, tendinte secesioniste, carteluri si retele de mafioti.

    nicole

    31/03/2010 at 11:30 pm

    • Zise colericul din tine. :)

      Andrei

      31/03/2010 at 11:36 pm

      • da, dar macar sunt un coleric cinstit.
        m-am saturat de hahalere si panarame.
        de 20 de ani tot ne purtam cu manusi cu ele…

        nicole

        01/04/2010 at 8:12 am

  63. Noapte buna, Theophyle! Pe miine! :-)

    Cetatean

    31/03/2010 at 11:30 pm

  64. Noapte buna, @tibi!
    Noapte buna tuturor!

    nicole

    31/03/2010 at 11:31 pm

  65. Noapte buna. Multumim de gazduire.

    Andrei

    31/03/2010 at 11:36 pm

  66. Buna dimineata! :-)

    Cu rezerva pacalelilor de 1 aprilie, se pare ca Puterea si-a sporit avantajul fragil de la Senat (71 vs 66) cu un senator de Iasi, dezertor din PSD. Si tot din Iasi este si alt dezertor la Camera. Asteptam de mult un senator, pentru usurarea adoptarii legilor organice la Senat, individul vine la timp, daca se confirma informatia. Pe 11 ianuarie circulase informatia ca “Surse din PDL spun că următoarele ţinte sunt senatorul Sorin Lazăr şi deputatul Vasile Mocanu”, deci poate fi reala stirea.

    “Doi dintre parlamentarii organizatiei PSD Iasi au parasit ieri (31.03.2010) partidul care i-a sustinut la alegeri. Este vorba de deputatul Vasile Mocanu si senatorul Sorin Lazar, ambii alaturandu-se ieri grupului parlamentar PD-L. Transferul celor doi a fost negociat de fostul senator PSD Neculai Apostol, un apropiat al lui Theodor Stolojan, dar si al lui Gheorghe Flutur. Acesta din urma a confirmat ieri seara transferul lui Mocanu si Lazar in PD-L. “Am purtat o discutie cu domnul Apostol, iar cuvantul si garantiile oferite de acesta au atarnat poate cel mai greu atunci cand am luat decizia de a-i primi pe cei doi parlamentari in PD-L. Mizam pe puterea lor de munca, dar si pe experienta lor politica”, a declarat ieri Gheorghe Flutur. Pe de alta parte, Neculai Apostol a refuzat sa faca orice comentariu. “Nu am ce sa va spun. Nu fac nici un fel de comentariu. La revedere!”, a spus Apostol. Proaspetii pedelisti nu au raspuns la apelurile telefonice repetate. Insa foarte dezamagit si iritat de vestea subtierii grupului parlamentar PSD s-a aratat primarul Gheorghe Nichita, presedintele PSD Iasi. “Dezertorii cu dezertorii. Pesedistii cu pesedistii. Nu am ce parere sa exprim. Asemenea oameni nu merita comentarii. La alegerile urmatoare voi miza pe oameni adevarati, precum Ionica Ciobanu, Daniel Matasaru sau Cosmin Coman”, a spus Gheorghe Nichita.

    Semnalez informatia doar, astia din ziarele locale nu prea au credibilitate. Aflam noi zilele urmatoare.

    Cetatean

    01/04/2010 at 9:29 am

    • @cetatean, buna dimineata :)
      pana la urma si Gheorghe Nichita o sa plece :lol:

      Theophyle

      01/04/2010 at 10:33 am

  67. Salut voios ! :-)

    “Acesta poate fi steagul unei posibile renaşteri a României” !

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/gazeta-matematica-891067.html

    Tzepelica

    01/04/2010 at 10:16 am

    • @timi, salut :)
      un ghiocel, dar unul frumos si important :)

      Theophyle

      01/04/2010 at 10:32 am

  68. Buna dimineata !
    Nu s-a schimbat tema ?
    Nu?
    Ok , pot sa zic si io ceva .
    Azi-noapte l-am cautat pe Mircea Badea .
    Pe Antena lui Felix , nu va ganditi la prostii.
    Era distrus.
    Avea o fatza din-aceea mortuara, isi cauta cuvintele si nu le gasea, se scuza acuzandu-se si ascunzandu-se dupa niste cactusi care-i mototoleau buzele intr-o strambatura intzepata, daca intelegeti descrierea ….
    Intr-un cuvant nu-i dadea nicio sansa Teodorei Trandafir in incercarea ei de a face ceva bun in societatea romaneasca intrand in politica.
    Era mai shifonat decat in momentul anuntzarii victoriei lui Basescu .
    De fapt cred ca supliciul maxim al lui Badea a fost atins , a inteles ca desi el si Theo au fost colegi de mistocareala la teve un numar de ani ,
    el a ramas un mistocar spanzurat intre un mogul si un spagat
    iar Theo s-a desprins de imaginea ei de prezentatoare de divertisment si a facut pasul catre seriozitatea implicarii in viatza cetatii.
    Lucru imposibil de atins de catre Badea.
    Azi sau vreodata altcandva.
    Intre Teodora si Mircea -in ciuda prieteniei – exista o mare diferentza . De caracter.
    Pe care el nu-l are.
    Bafta , Theodora !
    Stiu ca poti si mai ales e important ca vrei ceea ce stii ca poti .

    luminita

    01/04/2010 at 10:23 am

    • Luminita, Buna ziua :)
      Frumos analizat si mai frumos scris. Multumesc. Sper sa-mi permiti sa ma folosesc de cuvintele tale :)

      Theophyle

      01/04/2010 at 10:31 am

  69. Ei, acum cred ca urmeaza sa se anuntze
    POSTARE NOUA !O zi buna, tuturor !

    luminita

    01/04/2010 at 10:31 am

  70. Theophile,
    bineinteles.
    Daca stiam ca vei citi imi cautam si io cuvintele de duminica , asa…..am dat drumul la vorbe dintr-o rasuflare.

    luminita

    01/04/2010 at 10:33 am

    • @!lumi,
      cum sa nu citesc?

      Tu crezi ca se scrie ceva pe blogul asta si eu nu citesc? Pardon!

      Theophyle

      01/04/2010 at 10:35 am

  71. asa cum bine a zis @luminita, postare noua si sa avem o zi buna :)

    Theophyle

    01/04/2010 at 10:36 am

  72. Theo,
    scuze !
    am vrut sa zic ca anticipam schimbarea temei si atunci repede am fi intrat in alta conversatie.
    Nu ma intelege gresit.
    Stiu ca esti foarte atent cu postatorii tai si mai ales ai grija la ceea ce propui ca tema de discutii.
    O zi buna !

    luminita

    01/04/2010 at 10:39 am

  73. este hazlie aceasta mobilizare in ajutorul lui teo. v-ati pus problema de ce teo si nu un membru de partid de-al lor, ca slava Domnului au destui? e nevoie de votaci in parlament nu de creiere care sa gandeasca. politica e facuta de cel ce a furat casa de pe mihaileanu. teo va fi dezamagita. fiti siguri!

    clujanu

    01/04/2010 at 2:47 pm

    • clujanule vad ca esti baiat destept, vad ca tu le ai cu mihailenu ce spui de Nastase 4 case si Patriciu ? si partidul lui de bezmetici cumparat la kilogram?

      Theophyle

      01/04/2010 at 2:54 pm

  74. mare dreptate ai

    claudiu

    01/04/2010 at 8:17 pm

  75. Domnilor! dupa ce am citit tot ce s-a scris pe acest blog,nu mi-a ramas decit sa va urez;sarbatori cu bine si un mare,mare BRAVO…

    ,,Bagator de sama"

    02/04/2010 at 7:33 pm

    • BS, multumesc pentru cuvintele frumoase,
      Sarbatori Fericite, amice :)

      Theophyle

      02/04/2010 at 7:39 pm


Comentariile nu sunt permise.