Cine l-a turnat pe Geoana?

Intrebarea care se pune astazi cu o insistenta din ce in ce mai accentuata ar fi cine l-a turnat pe Geoana. Alternativele posibile sunt: 1) SPP-ul, care era insarcinat cu paza demnitarului; 2) “Prietenii” din partid, in frunte cu cel care a promis ca-i va sta la beregata, dl Mitrea pe filiera nemultumitilor Ilfov; 3) dl Vantu, care si-a dorit o impacare cu Traian Basescu, cunoscand cifrele adevarate; 4) rusii, din fractiunea concurenta lui Boris Golovin.

280-1

Credit: Hultanul

Trebuie sa va spun ca pe “surse” circula informatii de tot felul, majoritatea toxice, din care poate una este adevarata. Voi ce ziceti?

134 Răspunsuri to “Cine l-a turnat pe Geoana?”


  1. 1 tazdingoo 14/11/2009 la 9:46 pm

    Optez pentru varianta 3. Vantu vrea impacare, de asta nici relitatea nu-i mai vrea pe BC si SRS.

  2. 2 turnofftheglory 14/11/2009 la 9:49 pm

    Vantu. Au facut miscare vira ancora and keep ahead. E vizibil.

  3. 3 Theophyle 14/11/2009 la 9:50 pm

    tazdingoo, buna seara :)

  4. 4 Theophyle 14/11/2009 la 9:51 pm

    Cum arata emisiunea la RTv acum, ar fi o posibilitate pregnanta :)

  5. 5 clemycali 14/11/2009 la 9:52 pm

    Eu as merge pe o varianta combinata #3 si #4.

  6. 6 Theophyle 14/11/2009 la 9:52 pm

    @TOG, se poate, desi si o tradare in familie ar fi posibila pe filiera Mitrea-Oprea-”Vulpea” :)

  7. 7 Theophyle 14/11/2009 la 9:54 pm

    Trebuie sa va spun ca toate cele patru alternative circula cu insistenta, aproape egala :)

  8. 8 tazdingoo 14/11/2009 la 9:57 pm

    @Theophyle, eu nu sunt in tara si nu stiu cum arata acum RTv, imi dau si eu cu parerea in functie de ce citesc pe net.

  9. 9 Cetatean 14/11/2009 la 9:58 pm

    SPP-ul e un raspuns posibil si probabil, insa nu singurul.

    Imi vine greu sa cred ca Geoana, presedintele Senatului, al doilea om in stat, iese din tara, si SRI-ul nu ii raporteaza ceva lui Basescu.

    Basescu a zis la o emisiune a lui Moraru, la inceputul campaniei, cind se vorbea de Vanghelie care ar avea arhiva DGPI: “Romania nu este sat fara ciini”. Pararea mea este ca niste structuri insarcinate cu supravegherea sigurantei nationale pur si simplu si-au facut datoria. Nu e nevoie sa il tradeze cineva pe Geoana.

  10. 10 Riddick 14/11/2009 la 10:01 pm

    Cred că cineva din cercul lui Geoană, dar şi SPP, foarte posibil.
    Cred că nu-şi închipuie cineva că Geoană nu este monitorizat 24/7…

  11. 11 tibi 14/11/2009 la 10:02 pm

    Varianta 2. Fara ezitare !

    Varianta 1. o exclud, pentru ca nu doar SPP-ul era insarcinat cu vizita.

    Varianta 3. o exclud, pentru ca Basescu nu se poate reconcilia cu alde Vintu ai alti asemenea lui.

    Varianta 4. o exclud, pentru ca rusii au destul de rar “fisuri” in serviciile lor; si Geoana, chiar nu merita efortul.

  12. 12 Theophyle 14/11/2009 la 10:03 pm

    Cetatean, daca este asa, Geoana este absolut idiot. Lucru possibil dar nu probabil. Cei care au stiut nu ar fi facut-o in felul in care s-ar putea afla atat de usor :)

  13. 13 clemycali 14/11/2009 la 10:04 pm

    @tibi,varianta #4 nu poate fi total exclusa. Iar in conditiile in care escapada a devenit publica rusii isi vor lua mana de pe el automat. Daca nu au facut-o deja si de aici schimbarea de macaz de la Realitatea.

  14. 14 tibi 14/11/2009 la 10:05 pm

    Precizare : numai geoana putea avea naivitatea sa creada, ca escapada sa, va fi nedescoperita. Fisuri exista peste tot. Informatii, ajung peste tot. Interes, au cei care stiu ca Geoana, si-a trait traiul, si-a mincat malaiul. :)

  15. 15 Tzepelica 14/11/2009 la 10:06 pm

    SPP, cel mai probabil (si operativ).
    Trebuia sa-l pazeasca pe prosty inclusiv de rusi, nu ? :-)
    Vantu doar a sesizat din ce directie bate…vantu` si s-a repliat. :lol:

  16. 16 Riddick 14/11/2009 la 10:06 pm

    Dacă avea combinaţie prealabilă cu Ivan, nu-mi dau seama de ce nu a mers prin intermediari tranzacţia.

  17. 17 turnofftheglory 14/11/2009 la 10:06 pm

    Ma gandesc nitel, cred ca sunt toate.

  18. 19 Theophyle 14/11/2009 la 10:13 pm

    Hai sa vedem daca este o informatie sau o manipulare. Nu uitam ca Gardianul este un ziar a lui Vantu (probabil)

    http://www.gardianul.ro/South-Stream,-presiunea-Rusiei.-Vizita-secreta-facuta-de-Geoana-la-Moscova,-monitorizata-de-SPP-s148627.html

  19. 21 tibi 14/11/2009 la 10:19 pm

    Teofil

    Orice informatie vine de la acel ziar, are pentru mine valoarea ZERO !

  20. 22 Theophyle 14/11/2009 la 10:21 pm

    @tibi, atunci este o manipulare pentru a indeparta suspiciunile care planeaza asupra lui vantu?

  21. 23 clemycali 14/11/2009 la 10:24 pm

    @theophyle, am citit. Interesanta este o informatie azvarlita acolo asa la intamplare si ingropata in mijlocul textului, si anume ca Geoenel a mai facut o vizita la Moscova.

  22. 24 ny 14/11/2009 la 10:25 pm

    haha, zice Cristoiu: “N-am auzit pe nimeni care sa spuna de ce Basescu nu e bun!”
    iar Ursu o da de gard, ca de obicei

  23. 25 Riddick 14/11/2009 la 10:26 pm

    Mă fac avocatul diavolului: cu ce trebuia să-l ajute Moscova pe Geoană ? La pachetul cu ajutoare intra şi refuzul unei vizite prezidenţiale la Moscova ?

  24. 26 clemycali 14/11/2009 la 10:27 pm

    @riddick, finantare in primul rand si activarea retelelor din media si societatea civila.

  25. 27 ny 14/11/2009 la 10:30 pm

    @clemy, am mai citit pe Hotnews, undeva in comentariile cititorilor, despre o a doua vizita a lui MG la Moscova, pe 20 iulie daca tin bine minte

  26. 28 maya 14/11/2009 la 10:32 pm

    2) + alte servicii!

  27. 29 Un tanar de stanga 14/11/2009 la 10:33 pm

    He he he– la subiect
    Toti se toarna pe toti. TB avind serviciile e servit mai bine ca altii.
    TB e baiat discret si stringator. Toate astea care se afla vin din cutia lui TB.
    Toate sunt mai vechi , si cea cu Geoana, si celelalte. si sunt pastrate de TB pentru alegerile astea.
    Va amintiti si de biletelul Elenei Udrea cu tariceanu? A fost aratat mult timp dupa ce fusese scris. A fost scos cind a fost nevoie. Asa ca …. vor mai aparea din astea din pusculita lui TB.
    De asta le e frica ……. si cf. cu bannerul, nu o sa scape :)

  28. 30 turnofftheglory 14/11/2009 la 10:33 pm

    Stejarel Olaru, ONL spune de trei “vizite”. S-a amusinat cam cu ar sta treaba si se vireaza…Pfuai, Traiane stii vorba “iubesc tradarea, dar ii urasc pe tradatori”?

  29. 31 tibi 14/11/2009 la 10:34 pm

    OK !

    Va spun cuviincios noapte buna, TUTUROR ! :)

    @Teofil : DA ! A inceput declinarea raspunderii pentru marasm.

  30. 32 Theophyle 14/11/2009 la 10:36 pm

    Analizand procentele si situatia economica-financiara al lui Vantu, plus loviturile pe care le-a primit la bursele straine cu prilejul ultimei crize financiare (el a spus cu gurita lui ca investeste numai acolo)s-ar putea ca Vantu doreste o iesire din mocirla in care a intrat si ne-a bgat. Parerea me ca aceasta posibilitate ar trebui observata :)

  31. 33 clemycali 14/11/2009 la 10:37 pm

    @tds, am spus mai demult ca Traian Basescu are controlul asupra serviciilor. :)
    @tog, nu zau? wow, wow, wow.

  32. 34 Theophyle 14/11/2009 la 10:39 pm

    @tibi o noapte buna si multa sanatate :)

  33. 35 cedric 14/11/2009 la 10:42 pm

    Oare SIE, o institutie extrem de discreta de cand e condusa de Mihai Razvan Ungureanu, nu are datoria sa vegheze tocmai la corectitudinea relatiilor externe ale persoanelor importante si mai putin importante?

  34. 36 maya 14/11/2009 la 10:44 pm

    tibi
    :lol:
    Noapte buna!

  35. 38 Andrei 14/11/2009 la 10:46 pm

    Buna seara tuturor,

    O zi importanta: observ cum Geoana e lasat din mana atat de televiziuni, cat si de colegii de partid. Urmaresc o discutie de disculpare si de cat de mici sunt niste ziaristi. E clar cine va castiga alegerile.

    In comparatie cu aceasta veste, faptul ca mi-au picat site-urile, inca de la ora 13.00, e o nimica toata.

  36. 39 Theophyle 14/11/2009 la 10:47 pm

    RK, multumesc pt link :)

  37. 40 maya 14/11/2009 la 10:48 pm

    Am auzit pe un post tv ca elicopterul cu care circula Geoana prin campanie este sponsorizat de un om de afaceri din Brasov!

    Stie cineva despre cine este vorba?

    Nu s-a spus daca cu acest elicopter a fost si la Moscova! :lol:

  38. 42 turnofftheglory 14/11/2009 la 10:50 pm

    Fiind animale de haita cu mirosul fin se vor regrupa sa il salute pe marele carnivor.

  39. 44 Un tanar de stanga 14/11/2009 la 10:51 pm

    Cedric – he he he,
    Sigur ca SIE si MT. Ungureanu vegheaza. Nu as fi surprins ca dosarul Moskva-Prosty de pe biroul Tiranului sa vina de la SIE :)

  40. 45 turnofftheglory 14/11/2009 la 10:52 pm

    Clemy, am o mica satisfactie azi. Primadona rosie vede un iatagan si nu stie unde sunt pumnalele. Acum in direct si live se reveleaza un stilet de otel scanteietor.

  41. 46 turnofftheglory 14/11/2009 la 10:52 pm

    UTS, de aia trebuie sa iti tii dusmanii aproape.

  42. 47 Riddick 14/11/2009 la 10:53 pm

    But earlier in 1918, during the Summer, Ludendorf and most of the Oberkommand realized the war burden on Germany was too great and some sort of surrender must be arranged. They considered the various options, and certain ministers won out – in fact, they basically declared a republic without anyone’s say so during one of the negotiations leading up the November 11, 1918. They presented the Kaiser’s option to abdicate to him as a fait accompli. The reason? It will be easier to use the British, French and American insistence on the rights of man and democracy if we ourselves are one of them. And so, rather disingenuously, they forced the Kaiser to abdicate, and presented themselves thenceforth of having removed the principle reason for the war – the Kaiser, monarchy, imperialism – and as a sister republic in the community of nations.

    A clever ploy! And Ludendorf went along with it. Of course, even after Germany suffered attempted Communist revolutions in 1918 and 1919, and even an attempt at invasion in 1920, Germany signed the secret protocols with Soviet Russia at Rapallo in 1921-2 to rebuild its army under the aegis of General von Seeckt.

    So, in retrospect, it looks to me as though – in light of the guidance of the General Staff and almost immediate secret rearmament – the forced abdication of Kaiser Wilhelm was the first perestroika deception.

    http://thefinalphaseforum.invisionzone.com/index.php?s=995176ed66310e0d084d883f0df8d7b0&showtopic=2151

  43. 48 Un tanar de stanga 14/11/2009 la 10:54 pm

    Andrei salut,
    nu trebuie sa te miri : Sluga romaneasca este cea mai rapida sluga din lume de a parasi stapinul la necaz . Nu va cinta cocosul a doua oara si ……. :)

  44. 49 Riddick 14/11/2009 la 10:55 pm

    QUOTE
    The Soviet transition to a new political structure shows that the soviet strategists are thinking, planning, and acting in broad terms, way beyond the imagination of Western politicians. For this reason, Western politicians cannot grasp the fact that the Soviet intention is to win by ‘democratic’ means. The Perestroika Deception, pg 146, 1991

    http://thefinalphaseforum.invisionzone.com/index.php?s=995176ed66310e0d084d883f0df8d7b0&showtopic=2058

  45. 50 Theophyle 14/11/2009 la 10:56 pm

    Andrei, salut. am incercat de cateva ori sa intru si nu merge. Sper ca te aranjezi :)

  46. 51 Andrei 14/11/2009 la 10:56 pm

    TDS,

    Va fi interesant de vazut evolutia lui Vanghelie: e genul de om care nu se lasa si cauta alte papusi. Sa urmeze un Ponta? Il vor schimba cu Nica pe Geoana?

  47. 52 clemycali 14/11/2009 la 10:56 pm

    @TOG, sa sti ca nu ma supara deloc perspectiva :) Tradarea se platesteintotdeauna cuun pumnal in spate din partea altor tradatori.

  48. 53 Andrei 14/11/2009 la 10:57 pm

    Theophyle,
    M-au invins sistemele … Linux :) ca pe Constantinescu. De azi de la 13.00 lucreaza la server si nu-i dau de cap.

  49. 54 Theophyle 14/11/2009 la 10:57 pm

    Riddick, cine naiba ii cred pe rusi, poate idiotii :)

  50. 55 Andrei 14/11/2009 la 10:59 pm

    Theophyle,

    La intrebarile tale din articol mai merge una: cine l-a sfatuit sa nu participe azi la confruntare. Si asa vom raspunde si la varianta corecta.

  51. 56 Theophyle 14/11/2009 la 10:59 pm

    Cedric, salut :)

  52. 57 Un tanar de stanga 14/11/2009 la 11:00 pm

    Andrei,
    Nu. Este exclus sa il schimbe pe Prosty cu Nica. E drept ca Nica e la fel de prost ca Geoana . Geoana are in schimb o licarire de inteligenta in ochi care ii lipseste lui Nica. :)

  53. 58 Theophyle 14/11/2009 la 11:02 pm

    Andrei, parerea mea este ca Hrebe’ a facut-o. Nu el este antrenor principal?

    As da 1000 de euro pe o disputa Crin Antonescu cu Marean Vanghelie, pe cuvant :)

  54. 59 turnofftheglory 14/11/2009 la 11:04 pm

    Eu il vreau pe Corlatean. Sau Olguta, fascinanta si peremista Olguta. Dar de ce sa nu venim la lumina tovarasi? Mareean care este pentru o bunicuta fericita.

  55. 60 turnofftheglory 14/11/2009 la 11:05 pm

    :P

  56. 61 clemycali 14/11/2009 la 11:06 pm

    @theophyle,o disputa intre cei doi citati de tine selasa cu scuipaturi si njuraturi in direct. Iar daca se trece la pumni il dau invingator pe Vanghelie. :)
    @andrei, nu stiu cine i=a dat sfatul catastrofal de a nu veni la dezbaterea pe care el insusi a cerut-o. Nu exclud din ipoteza propria prostie.
    @theophyle, dar ce interes are Hrebenciuc? Daca Geoana pierde capul lui e pe butuc.

  57. 62 maya 14/11/2009 la 11:07 pm

    Cine l-a turnat pe Geoana?

    Cred ca s-a turnat singur! :lol:

    Doar s-a laudat pe toate canalele ce de prieteni- mahari are!

    Indiciul veni’ de la Geonel!
    Restu’ de la ai lui,
    plus, ajutorul “serviciului”!

  58. 63 Andrei 14/11/2009 la 11:07 pm

    Ma uit la Realitatea TV. Cine a fost la un priveghi, cel putin o data, poate face comparatia: e ca si cum mortul e pe masa.

  59. 64 maya 14/11/2009 la 11:08 pm

    scuze pentru bold;nu stiu ce am gresit! :lol:

  60. 65 clemycali 14/11/2009 la 11:10 pm

    @Andrei, serios? Si cine participa la priveghi?

  61. 66 Andrei 14/11/2009 la 11:10 pm

    clemycali,

    Nu cred ca a decis Geoana singur, dupa cum au iesit sa-i spele decizia la televizor. Iar ca sa se confirme ce spun, o sa vedeti cine va mai iesi de la PSD in fata: nimeni important. Disocierea de Geoana va fi evidenta: a fost vandut!

  62. 67 Andrei 14/11/2009 la 11:11 pm

    clemycali,

    “Gurnalistii” de la iRTV: stau in cerc si discuta ca la mort politica.

  63. 68 Andrei 14/11/2009 la 11:12 pm

    Robert Turcescu: “Dracul nu e atat de negru”. Sa fie Basescu?

  64. 70 clemycali 14/11/2009 la 11:20 pm

    @Andrei, probabil ca Robert Turcescu incepe sa se obisnuiasca cu ideea. Sa repete in fata oglinzii:”domnul presedinte Traian Basescu”. Va fi mai greu la inceput dar se obisnuieste cu timpul.

  65. 71 Andrei 14/11/2009 la 11:22 pm

    clemycali,

    Sa nu uitam ca Robert Turcescu a refuzat sa fie moderator azi.

  66. 72 noradamian 14/11/2009 la 11:25 pm

    Salut prieteni, ia uitati cum se mai distreaza lumea-n weekend:

  67. 74 turnofftheglory 14/11/2009 la 11:27 pm

    Misto Clemy. Cred ca ar trebuie sa exerseze toti maretii astia ce nu stiu ca azi e lasat-a secului.

  68. 75 Andrei 14/11/2009 la 11:28 pm

    Nora,
    Noapte buna!

  69. 76 maya 14/11/2009 la 11:28 pm

    @all
    :lol;
    Noapte buna,vise frumoase si colorate!
    Ingerasii sa va aiba in paza! :)

  70. 78 maya 14/11/2009 la 11:29 pm

    Doamne, indura-TE spre noi!

  71. 80 Theophyle 14/11/2009 la 11:30 pm

    clemycali, Hrebe a facut probabil un deal, capul lui geoana contra capul lui (nu-i probabil, dar cine stie? )

  72. 81 clemycali 14/11/2009 la 11:31 pm

    @TOG, eu nu ma uit la Realitatea dar daca e cum spune Andrei ca acolo s-a pus de priveghi, atunci da, sa invete ca la teatru sa repete in fata oglinzii replicile. Si nu stiam ca azi a fost lasata secului. Hec. Sa ia si baietii o pauza de mancat kkt.
    @noapte buna ndrei, maya. :)

  73. 82 Theophyle 14/11/2009 la 11:31 pm

    nora, noapte buna :)

  74. 83 Theophyle 14/11/2009 la 11:31 pm

    maya, nopate buna :)

  75. 84 clemycali 14/11/2009 la 11:32 pm

    @theophyle, nu e exclus dar ca sa fiu sincera nu m-as increde total in Hrebenciuc.

  76. 85 maya 14/11/2009 la 11:35 pm

    Theo-Phyl
    :lol:
    Noapte buna! :)

  77. 86 Cetatean 14/11/2009 la 11:36 pm

    A propos de Vintu si de ce il asteapta pe el daca va mai tine criza un an de zile siu daca Fiscul il va executa, la fel ca pe Robert Negoita: http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/858425/Sorin-Ovidiu-Vintu-Ideea-falimentului-ma-sperie/

    Sfatul meu este sa nu ne luam dupa aparente. Realitatea executa o operatiune de curatire fortata si arunca balastul numit SRS si BC doar pentru ca e prea evident in ce liga joaca acestia. A continua cu ei e decredibilizare totala. Se aplica o mica fetuiala, tocmai pentru a parea mai impartiali in turul II. Jocul Antenelor arata ca cei care impun linia nu mai pot simti incotro bate vintul (nu e un joc de cuvinte, e la propriu ;-) ) in politica. Deocamdata incearca sa se pozitioneze, si, cum erau extrem de anti-Basescu, orice moderatie poate fi citita ca miscare pro-Basescu. sa nu ne lasam pacaliti, sunt manevre ieftine.

    Geoana va fi in defensiva: a refuzat o intilnire, semn clar de frica si/sauy nepregatire. va avea de dat explicatii cu privire la Moscova. Va avea de explicat (lui si altora) cum e sa ai un scor in primu ltur de vreo 26%, iar Tb de vreo 35%, cita vreme sondajele te dadeau la egalitate, ba chiar peste TB. Atunci sa vezi efectul psihologic asupra sustinatorilor lui.

  78. 87 Theophyle 14/11/2009 la 11:40 pm

    @Cetatean, din surse destul de credibile, afacerile lui Vantu scartaie rau.

    Nu nu cred ca Vantu l-a turnat pe Geoana, pentru ca pentru el este inca o carte pe care o poate juca. Depinde de rezultatele la turul I.

    Personal cred ca a fost o lucratura de la inceput. L-au lucrat pe Geoana trimitandu-l in Rusia constient. Prostii platesc intodeuna pretul fuduliei, nu?

  79. 88 clemycali 14/11/2009 la 11:44 pm

    @theophyle, eu ma intreb daca nu cumva candidatul a fost de la inceput Crin si nu Geoana. Dau si eu in boala teoriilor conspirationiste.

  80. 89 Riddick 14/11/2009 la 11:45 pm

    Gata, nu mai stau. Noapte bună !

  81. 90 clemycali 14/11/2009 la 11:46 pm

    @noapte buna riddick :)

  82. 91 Theophyle 14/11/2009 la 11:47 pm

    Riddick, nopapte buna :)

  83. 92 mihaibeltechi 14/11/2009 la 11:47 pm

    Cine l-a turnat pe Geoana? REFORMULEZ …Cine a pus geoana pe clanta ? :)

  84. 93 Andrei 14/11/2009 la 11:51 pm

    mihaibeltechi,

    Raspuns: prostia. Se spune ca exista o egalare intre valoarea interioara si succesul exterior. La Geoana a fost o crestere pe o conjunctura (ca la Vanghelie, Mutu, etc) si va veni o descrestere care sa ajunga la nivelul dezvoltarii sale interioare.

    Asa ca prostia si fudulia, cum bine zice Theophyle.

  85. 94 Theophyle 14/11/2009 la 11:51 pm

    clemycali, pentru ceea ce am numit eu in postarea antecedenta “Noua Ordine Oligarhica”, Geoana ar fi fost candidatul preferat, dupa el ar fi Oprescu si ultimul pe lista Crin.

    Din nefericire pentru ei (sper) nici un candidat nu a putut fui pe masura lui Baselu. Toata manipularea nu le-a ajutat, pentru simplu motiv ca Baselu’ si-a schimbat electoratul tinta de la un electorat care putea fi manipulat cu “televizorul” la unul care nu putea fi. De aici “ranchiuna” mea pentru E.Udrea ea face multe probleme acestui efort.

  86. 95 clemycali 14/11/2009 la 11:55 pm

    @theophyle, eu sper ca in staful electoral al lui Basescu se gsesc si oameni care citesc blogurile prietene si vor actiona in consecinta. Madam Udrea trebuie ascunsa in urmatoarele trei saptamani. Suntem pe trend ascendent si nu trebuie sa facem nici un fel de greseala.

  87. 96 Theophyle 14/11/2009 la 11:57 pm

    Gerula prietene, “prietenii” lui l-au spanzurat, crede-ma, intodeuna in preajma alegerilor “se fac alegeri” (preliminare). Unii oameni stiu intodeuna cine TREBUIE sustinut. Au ajuns la concluzia ca nu Geoana, asa cred eu :lol:

    Geoana a pierdut in prelimimnare :lol:

  88. 97 Theophyle 14/11/2009 la 11:58 pm

    clemycali, maine am o postare extrem de documentata pe acest subiect, da crede-ma ca vor citi :)

  89. 98 drak0n 14/11/2009 la 11:59 pm

    “Sfatul meu este sa nu ne luam dupa aparente. Realitatea executa o operatiune de curatire fortata si arunca balastul numit SRS si BC doar pentru ca e prea evident in ce liga joaca acestia. A continua cu ei e decredibilizare totala. Se aplica o mica fetuiala, tocmai pentru a parea mai impartiali in turul II.”

    asta e si parerea mea. o intindere de mina golaneasca adversarului cazul jos (nu e cazu acu:D) inainte sa-i dai ultimu cap un gura. turul I e cam incheiat .. asa ca …

    din pacate cred (sper) ca in cazu asta o sa l-i se sparga capul.

  90. 100 clemycali 15/11/2009 la 12:01 am

    @theophyle, sper din tot sufletul sa citeasca. Pacat ca nu au facut chestia asta mai demult. S-ar fi evitat niste greseli dureroase. Cum au gestionat de exemplu cazul MIR aproape ca le-a fost fatal. Nici numai vreau sa-mi aduc aminte ca ma enervez.

  91. 101 Theophyle 15/11/2009 la 12:02 am

    drak0n, posibil sa ai dreptate, personal cred ca acolo este o mare degringolada :)

  92. 102 Theophyle 15/11/2009 la 12:03 am

    clemycali, a fost foarte nasol :(

  93. 103 Un tanar de stanga 15/11/2009 la 12:08 am

    Clemy
    Si Negrutiu din Gindul lui CTP are un articol lung deplangind prezenta studiata a EU la miting. la umarul drept al presedintelui.

    Acum ce sa zic, Am vazut si mitingul de la cluj cel cu 2 ore inainte si acolo TB a prezentat staful si inclusiv pe EU. Nu cred ca putea sa o dea afara din sala sa ii zica: Multumesc pt miting, aici la dezbatere te rog sa nu participi. Dute te rog la o inghetata ! :)

  94. 104 ny 15/11/2009 la 12:11 am

    dar ar putea s-o trimita la bai (sau la spa, ma rog) :D

  95. 105 Theophyle 15/11/2009 la 12:14 am

    TDS, nu-i treaba lui Basescu, treaba consilierilor lui. Nu cred ca Emanuel (chief of staff a lui Obama) cineva poate sa-i spuna nu, nici macar ministrii lui. El este omul Presedintelui, de care presedintele TREBUIE sa asculte, el este un alter-ego. Poate asta lipseste in Ro. Un om suficient de puternic si dezinteresat care poate spune orice presedintelui.

  96. 106 Un tanar de stanga 15/11/2009 la 12:17 am

    Exista un mit: acela ca Iliescu este solidar pina la capat cu oamenii de incredere iar Basescu ii arunca peste bord.

    Mi-am dat seama ca este fals: Basescu nu arunca decit maselele stricate: Pufuletz si sotul, dna Weber, Guse, lavinia Sandru, avocatul ala mic cu capul mare. Timpul a demonstrat ca basescu avea dreptate.

    Acum spun ceva riscat: Am vazut-o pe EU si este impozanta si placuta si pt femei si pt barbati. Ea face rau la oras unde propaganda televiziunilor au demonizat-o. La tara unde se urmareste mai mult pro tv. EU nu face prea mult rau, in timp ce Monica Macovei mai putin cunoscuta de tarani e mai putin fascinanta. Recunosc e o speculatie a mea … :)

  97. 107 Theophyle 15/11/2009 la 12:21 am

    TDS, nu-i adevarat cu cifre, absolut NU. Am scris mult despre EU si am aparat-o, daca te uiti la cine voteaza cel mai mult in RO. Sunt Femeile mai invarsta (peste 50) si din rural, pentru ele EU este malefica, am date :(

  98. 108 Cetatean 15/11/2009 la 12:22 am

    @ Theophyl

    Evident, citisem si eu pe undeva ca afacerile lui Vintu nu merg deloc bine. Sa dea Domnul sa dea faliment. Cunosc personal pe cineva care avea toti banii la FNI si trebuia sa achite un apartament, si cu doua zile inainte de a achita, a cazut Fondul. Nici azi n ua mai recuperat nimic.

    Nu vad nici un motiv real posibil pentru ca brusc Vintu sa il lase pe Geoana din brate, inainte de turul I.

    Inclin sa cred ca relativa dezorientare a Realitatii are drept cauza pozitionarea lui Antonescu impotriva lui Geoana. Spalatorii de cadavre inca nu au o linie editoriala si politica pentru aceasta situatie inedita. Pina isi ajusteaza planul din mers, mai ales ca Geoana nu prea raspunde zilele astea, Crin puncteaza si Realitatea il lasa sa o faca. Pina cind?

  99. 109 Theophyle 15/11/2009 la 12:23 am

    Mai am inca cateva info. pt tine. Sotia lui Basescu este EXTREM de populara si in Rural si in Urban.

  100. 110 Theophyle 15/11/2009 la 12:25 am

    Cetatean, vedem noi in viitoarele 3 zile. Atentie la Tatulici, el este cel mai interesant personaj, complet molusca sefului :lol:

  101. 111 Un tanar de stanga 15/11/2009 la 12:25 am

    Recunosc ca mi-a fost teama totdeauna de Rica Venturiano – Antonescu- forma fara fond. Am anticipat cu teama si pe Oprescu si pe Johannis. (Astia il aduceau si pe Beckham sa scape de basescu) Sper ca tante Florique sa nu greseasca… deoarece nu l-as vrea pe demagogul de Chucky in turul 2 cu Base.

  102. 112 Theophyle 15/11/2009 la 12:27 am

    TDS, nu are cum!

  103. 113 Un tanar de stanga 15/11/2009 la 12:30 am

    Merci Theophyle,
    ai darul sa ma faci sa ma duc linistit la culcare – (cu Harry Belafonte si topul Billboard din 1956). Noapte buna cavalere ! :)

  104. 114 orangeskorpion 15/11/2009 la 12:30 am

    buna seara,

    iata ca am citit toate postarile si de aici

    am si eu intrebare:

    si cine oare l-a trimis pe geolgau la moscova?

    si nu inteleg de ce acum hrebenciuc sau cine altcineva il lasa pe geolgau sa se scufunde…taman cu 8 zile inainte de turul I???
    f. interesant..

    iar prin neprezentare la duelul solicitat de geoana insusi, acesta chiar ca simplu om (si nu ca politician) arata cit de mic este….

    ThPh,
    spre deosebire de mine, fiica mea s-a uitat la tot duelul basescu*antonescu…cind i-am spus despre camasa lui basescu, alba si prea mare, mi-a spus (fiind o tinara pedanta in ale imbracamintii) ca efectiv nu a interesat-o aspectul lui basescu..

    in plus a comentat ca antonescu s-a comportat ca un catelush care latra la un buldog…
    stie ea ce stie, nu?
    :)

  105. 116 Theophyle 15/11/2009 la 12:33 am

    skorpi, daca ea zice :)

  106. 117 Cetatean 15/11/2009 la 12:34 am

    Theophyl, la emisiunea de saptamina trecuta cu Geoana, Tatulici a fost mai degraba ingaduitor cu Geoana, desi cu accente dure uneori, ca sa arate ca ar putea fi si rau, daca ar vrea. Nimeni nu l-a inghesuit pe Geoana, desi batea cimpii tare.

    Vom vedea noi, vorba ta. Intre timp, trebuie studiate reactiile si comentariile post-dezbatere. Vad ca Antenele il pling pe Antonescu ca l-a atacat Basescu intr-un episod tragic si privat din viata lui. Am inteles ca se pregateste o dezbatere cu Geoana. bag mina in foc ca nu va fi doar Geoana vs Basescu, si ca Geoana il va vrea si pe Antonescu, pentru a-si face curaj sa il infrunte pe Basescu.

  107. 118 Theophyle 15/11/2009 la 12:37 am

    ny, Andrei Cucu este autorul capodoperei. AC este un Iesean care’l pupa in Cxx pe Crin mult timp. Asadar ceva de la iasi pentru ceva din cluj :lol:

  108. 119 orangeskorpion 15/11/2009 la 12:38 am

    hai, ca asta-i tare:

    Liderul PSD Mircea Geoana a declarat, sambata, ca dezbaterea dintre Crin Antonescu si Traian Basescu de la Cluj, a fost o “semifinala” in care s-au intalnit doi candidati “usor disperati”.

    Geoana a declarat ca isi mentine disponibilitatea de a aparea intr-o dezbatere cu Traian Basescu sau Crin Antonescu pana la primul tur de scrutin

  109. 120 Theophyle 15/11/2009 la 12:39 am

    Cetatean, poate, desi cred ca Geoana s-a lasat presat cu invitatia lui idiota lui Basescu :)

  110. 121 Theophyle 15/11/2009 la 12:40 am

    @skorpi, cunosti zicala care leaga prostia cu fudulia :lol:

  111. 122 ny 15/11/2009 la 12:40 am

    aha, merci pentru iluminare, n-aveam nici cea mai mica idee despre cine este personajul

  112. 123 orangeskorpion 15/11/2009 la 12:42 am

    dela Hultanul va prezint baiatul bunicutei:
    :mrgreen:

    http://hultan.wordpress.com/2009/11/14/baiatul-bunicutei/#comments

  113. 124 Theophyle 15/11/2009 la 12:44 am

    Skorpi, am vazut asta de mult, i-au furat iepurasul :lol:

  114. 125 Theophyle 15/11/2009 la 12:47 am

    OK, copii ne citim si maine. Am 4 postari pe Politeía pentru maine si vreau sa postez si ceva pe celelalte bloguri. Va urez o noapte buna, multumesc pentru vizita si ne citim si maine :)

  115. 126 orangeskorpion 15/11/2009 la 12:48 am

    si deci:

    CINE L-A TURNAT PE GEOANA???

    :)

    noapte buna, tuturor!

  116. 127 Cetatean 15/11/2009 la 12:49 am

    Tocmai l-am vazut pe Geoana zicind ca Basescu si Antonescu sunt disperati (unul ca nu intra in turul II, altul ca pierde in turul II). Geoana tot insista ca prostul sa dezbata intr-o universitate, ignorind ca in universitati sunt interzise manifestarile politice. Normal, pentru cineva care ar fi vrut sa fie “Presedinte de universitate”…

    Cei care l-au sfatuit sa nu mearga azi la dezbatere au facut un calcul pragmatic: o absenta e mai usor de trecut cu vederea decit un candidat slab pregatit, care nu are nici un background. Raspunsul lui Basescu (“miine, la Cluj!”) l-a luat prin surprindere pe Geoana. Geoana trebuie machiat politic, dopat, pentru a se bate cu Basescu. Inca nu avea sulemeneala pe fata. E inadmisibil sa fii candidat, in turul I, si sa nu fii pregatit la orice ora din zi ssi din noapte, pe orice subiect. Geoana urmeaza acelasi scenariu al intrunirilor strict controlate si bine organizate pe care l-a urmat si Nastase.

  117. 128 Theophyle 15/11/2009 la 12:49 am

    skorpi, promit ca o sa-ti povestesc cand voi stii!

  118. 129 ny 15/11/2009 la 12:50 am

    noapte buna tuturor

  119. 130 Theophyle 15/11/2009 la 12:51 am

    @Cetatean, niciodata Geoana nu-l va intrece pe Basescu, nu are obiectul ala, ….sti tu care :lol:

  120. 131 Cetatean 15/11/2009 la 12:53 am

    Stiu, stiu, Theophyle! ;-) Nici Nastase nu a avut, desi dadea impresia ca nu le poate numara.
    Noapte buna si tie! Pe miine!

  121. 132 Paul Marin 15/11/2009 la 1:24 am

    Pana la urma nu conteaza cine l-a tradat sau daca l-a tradat cineva pe Geoana. Concluzia e aceeasi. Geoana ramane prostanac.

    Asta spusa, nu cred ca e Vantu. Cine i-ar fi spus lu Vantu in primul rand? Daca e o actiune la care a participat si Vantu, nu de la Vantu a pornit, ci de la Basescu probabil informat de SRI sau de vreun PSDist.

  122. 133 gabhryel 15/11/2009 la 3:37 am

    Eu zic că s-a deconspirat singur.
    :D

  123. 134 Theophyle 15/11/2009 la 10:40 am

    @buna dimineata la toata lumea, postare noua :)


Comentariile sunt momentan închise.



 

noiembrie 2009
L M Mi J V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Arhiva