Precăderea guvernului Croitoru

In aceste minute se desfasoara in Parlamentul Romaniei inca un act de exhibitionism politic intre diversele grupari politice si interesul public al cetatenilor Romaniei. In loc de a trata cu precădere interesul national si a vota un guvern functional, politicienii mioritici  batjocoresc bunul-simt cu acte insolite “pre-caderii” guvernului propus de dl Croitoru.

PSD-ul impreuna cu PNL-ul si cu UDMR-ul intr-o parte, la mijloc “minoritatile nationale” care nu reprezinta pe nimeni niciodata, o formatiune anacronica ce nu-si are locul intr-un parlament democratic, doresc un guvern condus de Klaus Johannis, numai bun de manuit dupa modelul Streinu-Cercel, prezentat in ultimele 24 de ore de echipa rosie de la Ferarri.   Exact cand scriu aceste randuri a inceput votul cu bile. Doamne Dumnezeule, ce as lua aceste bile si le-as pune sa le inghita acesti profitori ai banului public care se joaca cu viitorul tarii acesteia, cu un cinism de-ti ingheata sangele in vene.

UPDATE (1) Guvernul Croitoru a fost respins la vot cu 250 de voturi contra si 189 pentru.

UPDATE (2) Lucian Croitoru, dupa votul Parlamentului:

  •  Eu iau orice job in serios, l-am dus pana la capat, mi-am facut datoria. Odata cu acest vot, misiunea mea s-a incheiat.
  •  Am ales cel mai bun guvern pe care il puteam forma. 
  • Va trebui mers in continuare pe indeplinirea angajamentelor pe care Romania le are cu FMI, UE si Banca Mondiala. Banii for fi eliberati in functie de aceste angajamente.
  • Ma voi intoarce la BNR, bineinteles, n-am plecat plecat niciodata de acolo, sunt consilierul pe probleme de politica monetara al guvernatorului. 
  • Nu cred ca este tehnic posibil ca bugetul pe 2010 sa fie adoptat decat de un guvern nou.  Sursa Hotnews

79 Răspunsuri to “Precăderea guvernului Croitoru”


  1. 1 mihaibeltechi 04/11/2009 la 3:22 pm

    urmatorul premier desemnat : Monica Macovei.

  2. 2 Theophyle 04/11/2009 la 3:24 pm

    Gerula, crezi?

  3. 3 emily 04/11/2009 la 3:47 pm

    si eu cred…sa trimitem la anticipate nemernicii si sa alungam din ascunzatoarea-parlament 322-grifco-kgb-isti ,nu vor capata ..respect ci cate o pereche de ..catuse.

  4. 4 elicearea 04/11/2009 la 3:53 pm

    salut din nou :)
    eu nu cred ca va fi monica macovei prim ministru ci ministru al justitiei :) ar putea fi blaga premier (nu bag mana in foc)

  5. 5 Theophyle 04/11/2009 la 3:59 pm

    @emily, @eli salut :)

    Basescu a vorbit de un guvern politic, in acest caz Blaga ar fi probabil candidatul. Rational, vedem :)

  6. 6 murfi 04/11/2009 la 4:06 pm

    hm… lazaroiu zicea ca pleaca de la cotroceni…
    hm… :)

  7. 7 Theophyle 04/11/2009 la 4:10 pm

    murfi, salut, zice si el, ce nu are voie? :)

  8. 8 maya 04/11/2009 la 4:22 pm

    Buna ziua si buna sa va fie inima!
    :lol:

  9. 9 maya 04/11/2009 la 4:23 pm

    NU caderea guvernului Croitoru ma socheaza;eventual m-ar fii mirat daca socatii din coalitia Grifco ar fii ajuns la sentimente mai bune si ar fii votat – “pentru”!

    NU caderea guvernului Croitoru ma shocheaza, ci tupeul si nesimtirea “unora” din clasa politica!

  10. 10 maya 04/11/2009 la 4:25 pm

    http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/874443/Demisia-lui-Streinu-Cercel-aranjata-de-Bazac-PSD/

    “Marele” social democrat Mircea Geoana impreuna cu Ioan Bazac au stat in spatele demisiei dr.Cercel!

  11. 11 maya 04/11/2009 la 4:28 pm

    http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/874443/Demisia-lui-Streinu-Cercel-aranjata-de-Bazac-PSD/

    Evenimentul zilei

    “Planul electoral al PSD este ca teroarea gripei porcine să se deconteze în procentele lui Traian Băsescu. Prin demisia lui Adrian Streinu-Cercel, a doua zi după ce a fost criticat de şeful statului, se încearcă acreditarea ideii că Traian Băsescu a fost cel care l-a împins la acest gest.

    Al doilea pas al strategiei este ca, în următoarele zile, când oricum numărul cazurilor de îmbolnăvire va creşte şi populaţia va intra în panică, răspunderea să fie transferată la şeful statului pe motiv că, în mijlocul crizei gripei porcine, Ministerul Sănătăţii a fost privat de implicarea unui specialist,a unui tehnocrat”.

    În acelaşi timp, conform strategiei PSD, Băsescu va fi acuzat că a împiedicat achiziţionarea de vaccinuri şi materiale pentru protejarea împotriva gripei. Un alt efect urmărit prin exploatarea gripei este ca, în urma panicii dirijate chiar de oficiali ai Ministerului Sănătăţii, controlat încă de PSD, să se obţină demobilizarea electoratului,o prezenţă mică la urne în zona urbană.

    Am auzit acum la B1TV ca aseara doamna Geoana a trimis CDragotescu 2 mesaje pentru a cere un drept la replica in apararea sotziorului ei “iubit”!!!

    De unde si pina unde,de cind pina cind, sotia unui demnitar al statului, are tupeul si aroganta de a cere direct in emisiune drept la replica

    Cu lacrimi de singe l-a durut in cercel de noua epidemie ce s-ar putea “ravarsa” asupra tzarishoerei!

    Ticalosie din scaunul de prezidentiabil! :( :( :(

    Fiolele produse de ICantacuzino vor avea culoarea portocalie si privita in “zare” in suspensie se va vedea fotografia lui Traian Basescu!

  12. 12 Theophyle 04/11/2009 la 4:29 pm

    maya, servus :)

  13. 13 maya 04/11/2009 la 4:30 pm

    Theo-Phyl
    :lol:
    Servus!

  14. 14 maya 04/11/2009 la 4:31 pm

    Fiolele produse de ICantacuzino vor avea culoarea portocalie si privite in “zare”, in suspensie se va vedea fotografia lui Traian Basescu

    :lol: :lol: :lol:

  15. 15 Theophyle 04/11/2009 la 4:33 pm

    maya, hai sa fim seriosi :lol:

  16. 16 maya 04/11/2009 la 4:37 pm

    Theo-Phyl
    :lol:
    sint foarte serioasa :lol: :lol: :lol:

    La cite bolonzenii se intimpla,
    decit sa pling :( mai bine :lol:

  17. 17 maya 04/11/2009 la 4:40 pm

    Theo-Phyl
    :)
    bolonzenii de la udemerescul :lol: bolondcsag = nebuneli

  18. 18 Theophyle 04/11/2009 la 4:46 pm

    maya, astia chiar au inebunit :)

  19. 19 maya 04/11/2009 la 4:50 pm

    Theo-Phyl
    :)
    Doamne Dumnezeule,ce as lua aceste bile si le-as pune sa le inghita acesti profitori ai banului public care se joaca cu viitorul tarii acesteia,cu un cinism de-ti ingheata sangele in vene

    Acesti tovarasi,ca domni nu pot sa le spun,au impins josnicia si ticalosia la limita superioara a bicisniciei!

    Sper ca acest “joc oribil” pe care cei din coalita Grifco il numesc “joc politic” sa se intoarca impotriva lor ca o ploaie de bile, transformate in voturi impotriva lor!Asa NU!

  20. 20 Theophyle 04/11/2009 la 4:52 pm

    maya, din nefericire oameni onesti nici nu mai vor sa auda de politica. si nici nu-i acuz. Daca ai citit postarea anterioara vezi si de ce :(

  21. 21 theo 04/11/2009 la 4:53 pm

    in genul acesta , a fäcut bäscälie cälinescu, asearä la B1

  22. 22 Theophyle 04/11/2009 la 4:55 pm

    salut @theo. :)

  23. 23 Theophyle 04/11/2009 la 5:11 pm

    Pentru interesati, o postare noua pe Theophyl Istoria:

    http://theo-phyl.blogspot.com/2009/11/imperiul-bizantin-4-administratia.html

  24. 24 elicearea 04/11/2009 la 5:14 pm

    legile salarizarii unice si a restructurarii agentiilor guvernamentale sunt CONSTITUTIONALE, conform CCR :)

  25. 25 theo 04/11/2009 la 5:14 pm

    bunä seara,

    nu pot sä vin , decat rar.

  26. 27 Theophyle 04/11/2009 la 5:19 pm

    Theo, nici o problema vi cand poti :)

  27. 28 Theophyle 04/11/2009 la 5:20 pm

    eli, razvan. gand la gand cu bucurie :lol:

  28. 29 elicearea 04/11/2009 la 5:23 pm

    Th, razvan :)

  29. 30 razvan 04/11/2009 la 5:29 pm

    eli, cu placere
    ce ziceti de hotararea parlamentului de azi? cea cu derogarea de la constitutie si legea 90? n-am mai vazut asa ceva

  30. 31 Tio 04/11/2009 la 5:34 pm

    Trebuie sa inteleg asa ca trebuie sa intreb… ;-)
    65% dintre romanii au votat PSD/PNL/UDMR adica cei care constituie o majoritate “de facto” in Parlament?
    Indiferent de cine numeste T:Basescu, si trece de Parlament, dat find situatia economica, ce majoritate aproba masurile de austeritate?

    CE sustinere ar avea un guvern condus de M.Macovei cind astia se tem de ea ca dracu de tamiie?

    Nu e vorba doar de rea credinta aici…PSD/PNL/UDMR chiar poate vedea sau dori alte solutii.
    Nu ar fi de dorit un guvern mai larg? Vor fi si masuri dure…

  31. 32 tibi 04/11/2009 la 5:42 pm

    salutare ALL

    Era de asteptat ! Cam asta au copt grivcenii. Acum va incepe razboiul nervilor .

    Sa nu uit ! La Maulti Ani ! tuturor, celor care sarbatoreasc astazi ceva. O mentiune sopeciala : sa ne traiasca piratu’ ! :)

  32. 33 elicearea 04/11/2009 la 5:42 pm

    razvan, declaratia de azi din parlament este NECONSTITURIONALA. altceva nu poate fi spus, decat ca astia si-au pierdut mintile!

  33. 34 elicearea 04/11/2009 la 5:43 pm

    LA MULTI ANI piratului :)

  34. 35 Theophyle 04/11/2009 la 5:43 pm

    razvan. NU vom avea guvern pana dupa alegerile prezidentiale. Asta-i baletul. Asa au hotarat baietii si nimic nu’i misca. Onoarea la romanii e o chestie de procentaj.

  35. 36 tibi 04/11/2009 la 5:44 pm

    Derogare de la constitutie ? Cine a spus chestia asta de balamuc ? Mie nu-mi vine sa cred pur si simplu !!!

  36. 37 Theophyle 04/11/2009 la 5:44 pm

    salut, tio :)
    salut, tibi :)

  37. 38 tibi 04/11/2009 la 5:45 pm

    salve maya, Teofil, eli & ALL !

  38. 39 tibi 04/11/2009 la 5:48 pm

    Tio

    Permite-mi sa te intreb : ce masuri de austeritate s-au votat in parlament in timpul celor doi ani de guvernare minoritara pnl cu sustinere psd si udmr ?

    Macar o singura masura as vrea sa stiu. Daca nu de austeritate, macar o lege de bun simt; o lege folositoare natiei . Ai vre-un exemplu ?

  39. 40 orangeskorpion 04/11/2009 la 6:00 pm

    buna seara, oameni normali!
    :)

    p.s. nu toti
    :mrgreen:

    democratura kafkiana continua..

    preluat de pe blogul lui tismaneanu:

    Stalinizarea “Cotidianului”: Nistorescu reinfiinteaza “Tribunalul poporului”
    04/11/2009 — tismaneanu

    Nu voi comenta mizeria aparuta la loc de (ne) cinste in ex-Cotidianul lui Nistorembo.

    Este echivalentul contemporan al infectiilor aparute in 1990 in “Azi”, “Dimineata” si “Romania Mare”. Un text imbibat de ura si instigand la lapidarea celor desemnati drept “dusmani ai poporului”. Voi spune doar ca poate intra pe o lista a recordurilor intru infamie, abjectie si turpitudine. Atac la persoana, calomnii, inventii ordinare, iar Clubul Roman de Presa tace. Nici macar publicatiile de orientare vadimista nu au ajunst atat de jos. Iata un comentariu care a reusit sa fie postat dupa acel text insalubru.
    Lista neagra, urmeaza executia

    Efectiv nu pot sa ma abtin: un asa-zis ziar aflat la cheremul unor frustrati face adunarea si trage linia sub un sir de oameni de presa, cultura, plus Monica Macovei care trebuie eliminati din viata publica pentru ca au indraznit sa creada in Basescu. Incalificabil demers, lipsit de etica, bun simt, deontologie, care poate intra cu success in analele presei comuniste. Re-cititi Scanteia anilor ‘50, va rog.

    sinistru…

    vreo sansa de a iesi din mocirla??

  40. 41 Theophyle 04/11/2009 la 6:04 pm

    skorpi, buna seara. Am citit aberatiile la Reporter Virtual inca pe la pranz. Omul e sarit de pe fix total. Cunosc o singura boala care poate evolua in felul in care psihoza lui Nistorescu evolueaza, este boala venerica :(

  41. 42 razvan 04/11/2009 la 6:05 pm

    @ Tio

    in primul rand, nu e vorba de 65%, e vorba de 57%, conform votului de azi
    dupa aia trebuie sa iei in calcul faptul ca votul in parlament se decide de fiecare parlamentar individual, in nici un caz de conducerile partidelor (nimeni nu sesizeaza aspectul asta, anume presiunile facute asupra parlamentarilor de a vota intr-un fel anume)
    ca sa-ti raspund la intrebare: legile ordinare vor fi votate de aceesi majoritate care a investit guvernul, iar majoritatea necesara pt legile organice se va negocia sau se va angaja raspunderea guvernului;
    am avut pana acum o luna o supermajoritate care nu a promovat nici o lege, toate legile au provenit de la guvern

  42. 43 elicearea 04/11/2009 la 6:05 pm

    tibi :)

  43. 44 orangeskorpion 04/11/2009 la 6:07 pm

    cum s-a votat?

    la vedere?

    cind haitei ii convine, se voteaza cu bilele la vedere,
    cind haitei nu-i convine, se voteaza la secret..

    azi cum a fost?
    presupun ca la vedere: sa vada patriciu, iliescu, voiculescu, vintu (care doreste conducerea serviciilor secrete) cine cum a votat…

    asa=i?
    :)

  44. 45 razvan 04/11/2009 la 6:13 pm

    si apropo de hotararea parlamentului: tehnic vorbind e o aberatie
    un act normativ poate fi modificat doar de un act normativ de putere egala sau superioara
    or, hotararea de azi pur si simplu nu e act normativ

    in plus, psd si pnl au zis ca fac o derogare de la legea functionarii guvernului-era suficient de grav si atat, ce nu au zis e ca articolul respectiv din legea 90 implementeaza o norma constitutionala, ca atare asa-zisa hotarare are pretentia de a modifica si o norma constitutionala (110-4)

  45. 46 tibi 04/11/2009 la 6:18 pm

    @eli

    Batalia care se da acum pentru PM are o semnificatie clara : daca grivcenii pun mina pe acest post, au trei ani de huzur, INDIFERENT de rezultatul votului de la prezidentiale.

    Si aberatia hotarita astazi in parlament, nu are nici-o valoare. Chiar daca prin absurd, ar fi legala, NU au cum, sa oblige guvernul Boc, sa vina cu bugetul. Asta este treaba noului guvern.

  46. 47 Theophyle 04/11/2009 la 6:19 pm

    @razvan, derogarea este imposibila, cine a spus-o a fost probabil beat :)

    @skorpi, nu stiu ca nu m-am uitat poate cinva din cititori stie daca a fost cu bilele la vedere.

  47. 48 tibi 04/11/2009 la 6:19 pm

    salve skorpion
    N-am fost acasa; poate raspunde cineva care a vazut.

  48. 49 Theophyle 04/11/2009 la 6:20 pm

    @tibi, adevarat. Exact asta este miza :(

  49. 50 Tio 04/11/2009 la 6:20 pm

    Tibi & Razvan
    Aveti dreptate.
    Dar majoritatea a fost una falsa, una de forma. De unde asumarile Guvernului. Daca nu a existat una pe fata si nici pe dos nu va exista nici una ocazioanala, de conjunctura.
    57% vs 43% arata si ca sintem departe de scenariul unor dezertari de impact. Probabil nici UDMR-ul nu ajunge. Doar PNL.

  50. 51 tibi 04/11/2009 la 6:24 pm

    Tio

    Si aceasta majoritate este conjuncturala; si este asa, pentru ca s-au fraudat alegerile prin legea lui pirvulescu o data (iese primul din joc, dar intra in parlament de pe locul 2,3,4) si a doua oara prin trasarea colegiilor. pdl a fost clar defavorizat. Cu o lege normala, alta era situatia, acum. Si sa nu uitam ca daca iese piratul biruitor, nemultumitii din psd si pnl vor sari in barca pdl. macar tacit; ca sa trreaca legile necesare.

  51. 52 razvan 04/11/2009 la 6:24 pm

    teofil 6:19
    au fost beti mai multi, vreo 250, altfel n-ar fi votat

  52. 53 Theophyle 04/11/2009 la 6:26 pm

    razvan, turma. Unul, doi au hotarat toti au votat. Mor de frica din cauza FMI-ului :)

  53. 54 tibi 04/11/2009 la 6:32 pm

    In mod normal, Basescu are acum toate atuurile in mina sa. Daca isi joaca bine cartile, nu prea vad cum ar mai putea sa piarda.

  54. 55 maya 04/11/2009 la 6:46 pm

    skorpion
    :lol:
    Servus!

    La vedere Bilele!

  55. 56 maya 04/11/2009 la 6:50 pm

    Din PRE-putul gindirii lui Crin floare de pelin

    Evenimentul Zilei:
    Intrebare:Raportul Oxford Analytica spunea că domnii Vîntu şi Voiculescu se folosesc de televiziunile lor în lupta pentru putere şi doresc să-i îndepărteze pe oameni de politică. Ce credeţi?

    Crin Antonescu: Nu am citit raportul, am citit comentariile pe marginea lui. Apreciez drept corectă afirmaţia că domnii Vîntu şi Voiculescu se folosesc de trusturile de presă pentru a influenţa politica acestei ţări

    1.Gura pacatosului adevar graieste
    2.Cum poti sa-ti dai cu presupusul despre ceva ce nu ai citit?

  56. 57 elicearea 04/11/2009 la 6:52 pm

    au votat cu bilele la vedere paziti de securistul turnator ghise

  57. 58 tibi 04/11/2009 la 6:59 pm

    Deci la vedere ! :) pai asta inseamna ca le este frica de mor ! :) Dupa ce cistiga piratul, Vintu’ o sa bata prin psd si pnl, nu o sa mai produca uragane la iRealitatea! :)

  58. 59 Tio 04/11/2009 la 7:05 pm

    Sa va spun sa sa nu va spun?

  59. 60 tibi 04/11/2009 la 7:13 pm

    Ei, asta-i acum ! :)

    Cum sa nu ne spui ?

  60. 61 elicearea 04/11/2009 la 7:23 pm

    urmeaza declaratie de la palatul cotroceni

  61. 62 maya 04/11/2009 la 7:25 pm

    Cu bilele la vedere,azi 04.11.2009,iar a avut loc o noua incercare de a submina LEGEA si de a face din ea o abonata de pe centura politicii romanesti.

    Tot ceea ce inseamna LEGE si Constitutie a fost terfelit de cei care azi il numesc pe Traian Basescu dictator!

    Nu au nici un pic de jena!

    Unde era Mircea Geoana@comp,Crin Antonescu@comp pe vremea lui Ceausescu? Dar Patriciu,Vintu,Felix? De cite ori au “iesit” ATUNCI pe sticla ca sa il atace pe dictatorul Nicolae Ceausescu?

    Daca Traian Basescu este dictator,atunci Ceausescu a fost ce?
    Ingeras?

    Nu a existat dictatura comunismului?Un popor intreg a avut timp de peste 60 de ani VEDENII?
    Pina unde se poate ajunge cu aceste aberatii?

  62. 63 Tio 04/11/2009 la 7:27 pm

    Glumesc…nu am vrut sa va stric optimismul… ;-) Dar…
    marinarul e mai incoltit decit niciodata, chiar si dupa un nou mandat. Probabil ca presiunea slabeste dupa alegeri dar nimic mai mult.
    A incercat astazi marea cu degetul dar nu vad cum o rezolva de data asta.
    Tot ce mai vad e o situatie cu alegeri anticipate daca se scapa de Geoana si Antonescu.
    Sper sa gresesc.

  63. 64 elicearea 04/11/2009 la 7:35 pm

    tio, base nu e incoltit. base este un om politic inteligent si responsabil care stie ce are de facut. eu zic ca nu are rost sa-i cantati prohodul, mai are multe de spus si de facut in politica romaneasca :)

  64. 65 tibi 04/11/2009 la 7:38 pm

    maya
    servus :lol:

    Pregateste-te de asediu prelungit la adresa piratului !

    Tio

    Am spus chestia asta cu presiunea in urma cu ceva timp; mai bine de o luna, cred. Si marinaru’ joaca foarte bine cind este incoltit! Stie sa-i faca pe ceilalti sa greseasca grav ! Si sa-si puna populatia in cap; de ex referendumul = lovitura de maestru !

  65. 66 razvan 04/11/2009 la 7:39 pm

    Tio

    ai dreptate, chiar daca basescu castiga alegerile va avea o majoritate de traseisti (ma indoiesc ca pnl&psd se pot reforma)
    anticipatele: sunt destule nume in pdl cel putin dubioase si care sigur vor fi pe liste

  66. 67 tibi 04/11/2009 la 7:40 pm

    eli

    Tio nu-i cinta prohodul lui Basescu; este putin mai sceptic decit altii; am trecut si eu prin faza asta. Da’ mi-a trecut ! :)

  67. 68 orangeskorpion 04/11/2009 la 7:46 pm

    va rog sa-mi spuneti daca este adevarat ca:

    versurile de mai jos au fost recitate astazi in Parlament!?

    si

    ca ele apartin lui varujan vosganian

    aici:

    “La multi ani draga Traian / Nu mai avem niciun ban / Sa-ti facem si noi surpriza, / Acum, in mijloc de criza. / La mult ani draga c.armaci. / Ne-ai lasat pe toti saraci. / N-avem ce sa-ti luam c.adou, / Fiindc-o ducem tot mai rau. La multi ani draga Basescu, Esti iubit ca Ceausescu. Si-n decembrie, ca el Ce-o sa zbori tu, Traienel.”

    este adevarat???

    consider ca ultimul vers este chiar o amenintare prin impuscare…daca analizez versul cu cele intimplate in 1989..

  68. 69 maya 04/11/2009 la 7:46 pm

    Ce sa inteleaga tinerii care au sub 20 de ani;parintii si bunicii lor au mintit?

    NU au existat lagare,inchisori,mai multi morti decit pe front?
    NU a existat teroare,frica,tradare,turnatori,delatori,frig,
    foame,intuneric? Am avut un popor intreg VEDENII?

    Am stat “in epoca” cu telecomanda in mina? Dupa ce “treceam” peste 100 de canale,ne opream la unul din canalele de stiri
    ca sa ii vedem pe tovarasii Nistorescu, CTP, SRS cum il balacaresc in toate felurile pe ingerasul Ceausescu?

    Au stat cumva Ion Ilici Iliescu,Mircea Geoana,Patriciu,Felix,
    Hrebe,Tariceanu in greva foamei si nu am aflat? S-au legat cu lanturi de cladirea Marii Adunari Nationale si nu am aflat?

    Emil Hurezeanu NU a fost la Europa Libera?

    Nu mai stiu;am avut vedenii sau am acum? :(

  69. 70 Riddick 04/11/2009 la 7:47 pm

    Bună seara!

    Înc-o încercare pân’ la dizolvare !

    Au trecut 20 de zile din cele 60.

  70. 71 maya 04/11/2009 la 7:49 pm

    tibi
    :lol:
    Servus!

  71. 73 Theophyle 04/11/2009 la 7:59 pm

    Am vazut murfi si in multe cuvinte :)

  72. 74 maya 04/11/2009 la 7:59 pm

    Riddick
    :lol:
    Servus!

  73. 75 Theophyle 04/11/2009 la 7:59 pm

    Postare noua :lol:

  74. 76 eugeni 04/11/2009 la 8:02 pm

    Logica este simpla
    etapa 1.Basescu va fi presat sa promulge whatever lege pentru abilitarea guvernului sa faca bugetul (criza, tara o cere, sfarsitu’ lumii etc)

    etapa 2. Guvernul lucreaza la buget. Bugetul va fi aprobat

    etapa 3. Basescu va fi suspendat pentru ca a incalcat constitutia
    promulgand legea
    :)

  75. 77 elicearea 04/11/2009 la 8:03 pm

    tibi, e bine ca ti-a trecut scepticismul, poate le trece si altora :)

  76. 79 Tio 04/11/2009 la 8:26 pm

    elicearea, nu e scepticismul e realism. Atit. Multumesc!


Comentariile sunt momentan închise.



 

noiembrie 2009
L M Mi J V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Arhiva