ZDD: Baraj Mediatic impotriva lui Traian Basescu – Date!
Asa cum am promis in postarea din 27 August “O Statistica a mistificarii”, prezint datele pe care le-am adunat in perioada dintre 20-26 August a.c. Toate detaliile referitoare la acest demers sunt descrise in postarea precedenta. Aveti datele:




Nu am nici un fel de comentariu referitor la aceste date, nu doresc sa jignesc inteligenta nimanui, in special a cititorilor acestui Blog.

Cum recunosti un om de valoare ? Toti idiotii sunt impotriva lui
Nu ca as fi un fan inrait al lui Basescu.Nici fan nu sunt. Nu ma intereseaza politica romaneasca, insa mi se pare aceasta mediatizare EXCESIVA. Orice ar face omul ala, nu e bine, daca isi va cumpara hartie igienica la 5 RON sulul, si nu la 3, va fi crucificat si vo r incepe intrebarile : DE UNDE ARE DOMLE’ Bani ???? Atat de penal e ce se intampla azi .
Florin
30/08/2009 at 10:09 am
14 menţionări pro-Băsescu la Antena 1 & 3???
Cum arată ălea? Sau cele de la Realitatea TV?
gabhry_el
30/08/2009 at 10:11 am
Florin, buna dimineata. Nici macr eu nu mi-am dat seama de amploarea acestui fenomen pana nu am vazut datele. Inca nu am inclus ProTV si TVR, poate e si mai rau
Theophyle
30/08/2009 at 10:13 am
gabhry_el
sunt de fapt programe in care a fost si un PDL-ist batut de soarta
Theophyle
30/08/2009 at 10:15 am
Din cauza lipsei de obiectivitate, inca din 2004 am renuntat definitiv sa ma uit la Antene, ProTv si TVR1…atunci se nascuse Realitatea Tv, care a si avut o oarecare contributie la reusita lui Basescu de a deveni presedintele Ro…
Minunea nu a durat prea mult, proprietarii/-ul Realitatii dindu-si seama ca NU merita sa-l sustina pe Basescu in continuare…totusi am mai urmarit acest post, apoi brusc a aparut dinozaurul ceausist Adrian Paunescu si mi s-au intors matzele pe dos….incet incet am renuntat si la iRealitatea tv din ianuarie 2008, acum uitindu-ma f.f.rar…
este incredibil ce se intimpla si cum cf. sondajelor de opinie si mass media trece pe primele locuri ca institutii corupte….
va fi greu sa-si recapete statutul de ciine obiectiv al democratiei…acum mass media (partea care este cea mai gustata de electorat) fiind in slujba celor care nu doresc binele Ro.
desigur ca exista exceptii!
orangeskorpion
30/08/2009 at 10:42 am
Pe bune, Teophyle, dă-mi, te rog, un exemplu de menţionare pro-Băsescu la Antena 3 sau Realitatea TV.
gabhryel
30/08/2009 at 10:43 am
@skorpi salut. sti ce se spune despe exceptii. Lucrurile stau “nasol” suntem in mijlocului unui baraj mediatic intens, nu cred ca publicul isi da seama. Baraj in sensul artleriei, se trage cu toate tunurile pentru a face imposibila realegerea lui Baselu’
Theophyle
30/08/2009 at 10:46 am
s-ar putea ca bomba abjectului-delirantului-penalului de SRS sa aiba efectul advers celui scontat…
nu-i exclus, ca cei manipulati sa inceapa sa si gindeasca: stai, domle, parca e prea de tot, nu pot sa cred ca basescu face comert cu arme…..
sau ca povestea cu petrica si lupu: pina la urma ajunge lumea “proasta” sa nu-i mai creada pe “petrici”, nu crezi?
orangeskorpion
30/08/2009 at 10:50 am
gabhryel,
pe 20 august s-a vorbit despre faptul ca Baselu’ a reusit sa convinga delegatia de la FMI sa permita folosirea fondurilor FMI pentru bugetul de stat, lucru pe care ei nu-l fac – exemplu
Theophyle
30/08/2009 at 10:51 am
ThPh,
cum ai facut statistica asta?
ai urmarit toate canalele?
orangeskorpion
30/08/2009 at 10:53 am
@skorpi, vezi primul comentariu
la aceata postare. Blogul asta nu este numai pentru “portocali,” vin aici si oameni de bine care vor sa discute despre fapte adevarate.
Theophyle
30/08/2009 at 10:53 am
Skorpi citeste linkul. Am cumparat un program american care stie sa faca treaba pe net. Este unul extrem de “destept”, am explicat in postare respectiva exact cum mi-am facut treaba
Theophyle
30/08/2009 at 10:55 am
da, am inteles, uitasem despre linkul acela american….
este un instrument excelent pentru tine!
orangeskorpion
30/08/2009 at 10:56 am
Romania Libera e la sold Basescu negativ
Mi se pare ciudata atitudinea Romaniei Libere care nu are nici un motiv special sa il “tamieze” pe pirat dar nu are Absolut nici un motiv sa se dea pe partea tonomatilor si a bolsevicilor.
Marturisesc ca m-am abonat de la inceput din 90 la Romania eLibera.O citeam cu nesat, apoi am citit-o din convingere, apoi nu foarte convins. (Sunt multe de spus)
Am cumparat-o insa intotdeauna, chiar cind nu mai citeam decit citeva rinduri. Era subconstient, o forma a mea de a sprijini financiar singura voce nealiniata la iadul pe care s-il dorea nea Nelu
Un tanar de stanga
30/08/2009 at 10:58 am
tinere cred ca sunt cateva lucruri care s-au schimbat si la RL, citeste despre ultimele scandaluri/evenimente.
Theophyle
30/08/2009 at 11:08 am
paranoia in floare, oprescu crede ca va cistiga:
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6092928-sorin-oprescu-calcul-foarte-serios-candidatura-cotroceni-sunt-tot-atat-bun-toti-candidatii-prezidentiale-loc-mai-mult-decat-atat.htm
orangeskorpion
30/08/2009 at 11:11 am
Foarte fain articolul. Ar fi interesanta si o statistica cu persoane invitate pro si contra la TV si unul cu ziaristi si oameni de media pro si contra.
Andrei
30/08/2009 at 11:15 am
Andrei, se face. Se mai face si unul despre blogosfera si un altul care o sa includa TVR si ProTV, multa munca, multe cifre dar se face
Theophyle
30/08/2009 at 11:17 am
Skorpi daca ai citit postarea mea “doi crai de la rasarit” vezi ca am anticipat declaratia lui. Noi muncim si GANDIM
Theophyle
30/08/2009 at 11:18 am
Am sterpelit asta de la un comentator pe ziare.com
TOP 10 AL TUPEULUI POLITIC…
1.ION ILIESCU…”FSN nu se va transforma in partid”.
2.ION ILIESCU….”Nu eu am chemat minerii,au venit sa planteze flori in Piata Universitatii”.
3.ION ILIESCU…”Mandatul din 1990-1992 nu se pune la socoteala”
4.ADRIAN NASTASE…”Eu nu ma ascund de justitie”.
5.DAN VOICULESCU…”Am turnat si eu pentru o bucatica de paine”.
6.SORIN OPRESCU…Va voi construi o autostrada suspendata in Bucuresti”
7.CALIN POPESCU TARICEANU…”Luni imi voi da demisia si vom dizolva Guvernul,urmand ca in scurt timp sa aibe loc alegeri anticipate”.
8.CAMERA DEPUTATILOR…”Conturile lui Ceausescu nu au fost insusite de Voiculescu,asa cum ne acuza agentia canadiana,pentru ca nu au existat”.
9.DINU PATRICIU…”Mai bine oligarh decat oligofren”
10.MIRCEA GEOANA…”Am avut discutii cu oficiali ai NASA in vederea trimiterii unui astronaut roman in spatiu”.
orangeskorpion
30/08/2009 at 11:27 am
foarte tare! se poate si mai rau
snake
04/09/2009 at 1:37 pm
skorpi, are dreptate omul dar putem gasi si mai mari, nu lipsesc
Theophyle
30/08/2009 at 11:35 am
Excelenta analiza si adevarata.
Ma gindesc acum ca rezultatul nici nu putea fi altfel.
Subiectele legate de activitatea presedintelui- cu bune si cu rele – sunt umbrite de subiectele aruncate in public pentru discreditare – Mircea Basescu, E Udrea, Ritzi,apartamentul de 1 milion euro, Eba, in ordine inversa.
Media este bombardata cu subiectele acestea fabricate pentru a nu ii fi favorabile presedintelui. La aceasta ofensiva raspunsurile sunt defensive. De aceea chiar daca presa ar fi mai obiectiva nu ar putea schimba prea mult proportiile. Le-ar schimba daca fanii presedintelui ar arunca si ei cu dezinformari nerusinate privind adversarii presedintelui.
Inteleg, ca analiza pt online se refera la aceleasi publicatii care exista si pe hirtie cu exceptia lui ziare.com
si care nu pot fi mult diferite de de surorile lor pe hirtie.
Lipseste hotnews – care are mai multa audienta decit multe cele analizate, contine si subiecte originale.
O analiza a blogoreiei romanesti pe acelasi subiect ar fi interesanta. Ma gindesc ca exista, costa mult, sunt cumparate de cei interesati care le tin la secret si le folosesc.
In aceasta perioada inamicii presedentiei viitoare Basescu, au lansat subiectul Mircea, lasind pe moment subiectul EU
Media prezinta ofensivele lui SRS cu mult mai suculente decit desmintirile. Basescu
Un tanar de stanga
30/08/2009 at 11:36 am
Ultimele 4 rinduri au aparut din greseala
Un tanar de stanga
30/08/2009 at 11:39 am
Theophyle,
salut!
De mult era nevoie de asa ceva. “Conjuratia imbecililor” in cifre,
mai mult decat orice comentariu!
Sper sa continui monitorizarea
nora damian
30/08/2009 at 11:44 am
skorpion,
pacat ca n-a colectionat cineva tonele de asemenea “perle” de antologie!
nora damian
30/08/2009 at 11:46 am
Nu cred ca Basescu va lasa cazul SRS NEPEDEPSIT!
si va lovi crunt!
abia astept!
orangeskorpion
30/08/2009 at 11:46 am
da, Nora, efectiv sint tone …………
imi aduc aminte cum geoana l-a facut pe Basescu deseu toxic, bun de incinerat,
cum bogdan olteanu facind paralela basescu-ceausescu, “spera” ca basescu nu va fi impuscat…
chestii din astea sint oribil de multe si NETAXATE de mass-media…
CNA mai exista?
orangeskorpion
30/08/2009 at 11:48 am
@nora servus – sigur ca da. O vom face chiar daca pentru ca cei putini sa stie ca NOI ne-am facut datoria.
Theophyle
30/08/2009 at 11:50 am
salut voios de pionier .Excelent threadul, ma duc sa ii fac publicitate pe Irealitatea tv.In rest, vorba unui clasic in viata >”votantii PDL sunt mai inteligenti decit ai vostri ,baaaa,pesedraci si petrolibeli “.
mihaibeltechi
30/08/2009 at 11:58 am
este pacat, ca cca 60% din populatia Ro nu este racordata la internet…este o cifra uriasa, tinind cont ca intr-o tara baltica (estonia sau lituania) s-a trecut de vreo 2 ani la votul electronica…
pacat si ingrijorator; inseamna ca grosul celor neinternetizati se uita la spantene, irealitati, tvr1 etc…
si-atunci cum pot basescu + pdl sa strapunga barajul mediatic?
grea intrebare!
orangeskorpion
30/08/2009 at 11:59 am
Eu n-am inteles, studiul cuantifica doar articolele de informare sau si cele de opinie? In plus, pe A3 si RTV sunt multe materiale care sunt ori copy-paste ori preluari 99% identice de pe fluxul agentiilor; ar fi interesant de vazut cum apar stirile preluate de televiziuni la sursa (mediafax, newsin etc); obstacolul e ca astea sunt pe banuti.
Cineva mentiona mai sus Rom. libera: aici se vad si limitele cercetarii cantitative – eu am vazut in perioada mentionata 2 articole de bun simt in Romania libera (erau critice, dar Baselu o merita, sincer); asta e, softul nu poate masura obiectivitatea unui articol, veridicitatea surselor etc.
Ar fi interesant un soft similar, dar specializat pe informatiile care apar pe scroll-ul televiziunilor (de stiri): sunt acolo tot felul de glumite de rahat, de jocuri de cuvinte tampite care (ma tem ca) au impact.
razvan
30/08/2009 at 11:59 am
bine faci, Gerula!
sa citeasca toti!!! si poate va aparea si la iREALITATEA tv statistica lui ThPh…..
orangeskorpion
30/08/2009 at 12:00 pm
@mihaibeltechi, intri in barlogul lupului
Theophyle
30/08/2009 at 12:03 pm
Salut pionier Gerula


Din pacate mai inteligentii votanti PDL tot o singura data pun stampila – la fel ca si suedezii lui Vanghelie.
In comparatie cu vremea lui Lapusneanu in care prostii erau multi acum prostii de dau in gropi nu voteaza, iar prostii ticalosi voteaza 30%+15%+7% + (ungurii care sint prosti si destepti amestecati )
Un tanar de stanga
30/08/2009 at 12:04 pm
@skorpi, pe asta numai timpul o sa o rezolve, sper!
Theophyle
30/08/2009 at 12:04 pm
Buna ziua si buna sa va fie inima!
Din “mai Ardeal,Ardeal” o raza de soare dintre nori!
maya
30/08/2009 at 12:11 pm
@maya
Theophyle
30/08/2009 at 12:13 pm
Theo-Phyl
Baraj Mediatic impotriva lui Traian Basescu – Date!
Felicitari!Fain (frumoas) si bun articol!
maya
30/08/2009 at 12:14 pm
@maya, multzumesc
Theophyle
30/08/2009 at 12:15 pm
Theo-Phyl
Servus!
maya
30/08/2009 at 12:15 pm
Theo-Phyl
ca pe tine nu reusesc sa te “zapaceasca” nici macar cifrele!
se vede si “din avion”
maya
30/08/2009 at 12:17 pm
orangeskorpion
este pacat,ca cca 60% din populatia Ro nu este racordata la internet
de la “shoricel”
la ceilalti aplic “metoda” povestitului
maya
30/08/2009 at 12:20 pm
@razvan,
facem ce putem cu ceea ce avem, nu cred ca exista asa ceva. Cat despre obiectivitate chiar daca rezultatele erau cu 30% diferite trendul este acelasi. BARAJ!
Theophyle
30/08/2009 at 12:21 pm
Theo-Phyl
orice baraj are indiferent de cit de bine este construit un punct vulnerabil
maya
30/08/2009 at 12:24 pm
Theo-Phyl
in acest caz punctual am observat efectul taman invers
maya
30/08/2009 at 12:25 pm
Am fost mai mult/mai putin invatati “sa ne ferim” de toate formele de poluare!
Numai de poluarea produsa prin/de mass-media NU stim sa ne ferim;acesta este (zic si eu, NU dau cu parul
) si motivul pentru care ne gaseste “descoperiti”!
“Poluarea” este sistematica,furibunda,subliminala si atroce!
In acest bombardament informational trebuie sa stai bine
cu capacitatea de analiza si sinteza!
maya
30/08/2009 at 12:37 pm
maya, din nefericire inca nu stim asta
Theophyle
30/08/2009 at 12:38 pm
@maya, ne pregatim, ne pregtim
Theophyle
30/08/2009 at 12:40 pm
Eu as sugera pentru cei mai putin mazochisti, sa se inchida la minastire, sau sa scrie o carte de bucate, sau sa mai faca o teza de doctorat (exclus politic) pina in 21 noiembrie. Ii asigur pe cei mai depresivi ca nu vor pierde absolut nimic.Iar basescu cistiga oricum.Vor pierde doar rahatul turnat zilnic cu galeata in televizoare si in ziare
Exista un club in Anglia in care se citeau ziare vechi de o saptamina. Membrii clubului spuneau ca stirile proaste nu mai aveau actualitate, iar de cele bune te puteai bucura si dupa o saptamina
E doar o propunere.
Un tanar de stanga
30/08/2009 at 12:48 pm
Un tanar de stinga
Servus!
stirile proaste nu mai aveau actualitate,iar de cele bune te puteai bucura si dupa o saptamina.E doar o propunere
Foarte buna propunere!
Exista insa stiri proaste pe care nici dupa 20 de ani NU le poti “inghiti” chiar daca nu sint de actualitate;este ceva de genul…continuu
Eu am sa “ma apuc” sa cos goblen!
La inflatia de “doctori” de pe piata,nu mai este cazul!
maya
30/08/2009 at 12:57 pm
Buna Maya
Sa ne povestesti in amanunt subiectul goblenului.
Un tanar de stanga
30/08/2009 at 12:59 pm
maya,
servus!
observatiile tale sunt corecte:cu cat atacul indivizilor e mai grosier, cu atat vor fi mai afectati de efectul de bumerang
Pare-se ca invoaltul crin a priceput asta, dar tarziu si degeaba!
nora damian
30/08/2009 at 1:02 pm
Un tinar de stinga

Nici o problema!
Intr-un centimetru patrat sint 100 de “impunsaturi”/goblenul este “de Salvador Dali” (superb)asa ca o sa am ce sa povestesc!
Cos,dar ma si culturalizez in acelasi timp! Punct ochit,punct lovit! Intre ele “mai analizez,mai sintetizez” (din cind in cind)
maya
30/08/2009 at 1:08 pm
nora
Servus!
maya
30/08/2009 at 1:09 pm
@ all – Postare noua
Theophyle
30/08/2009 at 1:12 pm
nora
greatza este maxima;bombardamentul a produs o suprasaturatie si fiecare “se apara” cum poate! Cel mai simplu-NU te mai uiti!
Partea buna este ca cel putin “saminta indoielii maipulatorii” este deja “rasadita”!
maya
30/08/2009 at 1:15 pm
Exemplu de manipulare grosolana si ordinara!
Canalul de “afaceri” al vintosului a venit si a lansat ideea cu
“10 zile de concediu fara salar”
A promovat si a propulsat “salvarea”, zile intregi!Iar acum cind guvernul o “aproba”, o combat!Au chemat sindicatele!
Nu stiu daca este bine/rau dar guvernul “a luat plasa” manipularii!
maya
30/08/2009 at 1:22 pm
sa speram ca la cotroceni are cineva un aparat de asta de masurat presa, stie sa il foloseasca si sa se impotriveasca trendului;
cu vizite la serbari la tara sau prezenta la emisiuni de mare expunere gen viata satului (acu’ 1/2 ora, pe tvr 1 sau 2) nu cred ca base face mare lucru: electoratul urban (care se da pe net si se uita la tv de stiri) e bombardat si nu toata lumea are rabdare sa intre pe blogul asta sau la bleen
sincer, dl. lazaroiu mi se parea un sociolog competent, ar trebui sa se vada rezultatele muncii sale, iar pe partea de PR si relatii cu presa, nici nu stiu cine mai e la cotroceni, si nu cred ca asta e semn bun, basescu e probabil cel mai bun “comunicator” dintre politicienii romani, dar nu le poate face singur pe toate
razvan
30/08/2009 at 1:42 pm
razvan, in primul rand cred ca Basescu stie ca in mare parte populatia urbana stie sa se informeze singura si cei care nu se informeaza sunt captivi, el stie ca ca batalia se va da pe rural unde alegatori SE DUC la vot.
STIU ca Basescu vede pe locurile unde se duce cam cum merge cu organizatiile PDL, pe cine se poate baza si pe cine nu. El a inteles cum merge treaba cu oprescu si incearca sa “bareze” probabil jocul lui Iliescu “Oprescu Garanta Iliescu”.
Face exact ceea ce as fi facut si eu, lupta unde poate sa castige
Theophyle
30/08/2009 at 2:00 pm
Statistica relevanta asupra luptei clanului anti, care a si declarat ca Basescu trebuie sa cada cu orice costuri. N-a explicat nimeni insa, DE CE ? De ce se simt amenintati ?
Cer permisiunea de a prelua statistica pe blogul meu. Este posibil ?
alexa
30/08/2009 at 2:30 pm
BRAVO theo!!!
viviana
30/08/2009 at 2:41 pm
alexa salut, bineinteles ai OK pentru orice preluare, intre colegi nu exista nici un fel de partinire
Cred ca in postarea imediat viitoare adical pe la 7, am sa-mi spun parerea (putin) despre “clanuri” si “mize”
Theophyle
30/08/2009 at 2:42 pm
viviana,
(cum e in italiana?)
saru’ mana cum ai spus tu de cojones
Theophyle
30/08/2009 at 2:43 pm
@Theo.
Aici te contrazic: mersul la tara e bun, dar ca damage control, minimizarea pierderilor de acolo, el nu poate castiga prea multe voturi acolo. Foarte bine ca se lupta cu un trend istoric (provinciile rosii), dar mie mi se pare ca ignora propriul electorat.
In 2004 si la referendum a castigat la (i) centre urbane, (ii) tineret si (iii) ardeal (aici includ si romanii si unguri din Trans.) (le-am defalcat scolareste, ele evident se suprapun partial). Localele (traim totusi cosmarul oprescu) si ultimele parlamentare le-am pierdut exact aici.
Gandeste-te, electoratul captiv al pdl a inghitit multe: alianta de cacao cu psd, cele 3 scandaluri (ridzi, nuti si mirciulica).
Eu asta zic, relatia cu nucleul electoral tare s-a racit si nu il vad sa faca ceva serios s-o repare. Mie personal nu mi-e suficient sa-l vad victima linsajului mediatic-oricat m-ar revolta asta, eu vrea sa-l vad ca ii trozneste si el la randul lui.
razvan
30/08/2009 at 2:49 pm
Multumesc Theo !
Abia astept urmatoarea analiza. Acum ca te-am descoperit, o sa fim cu ochii pe tine asa ca te adaug in blogroll sa te gasim zilnic !
Felicitari pentru articol !
alexa
30/08/2009 at 2:51 pm
Sorin Oprescu spune ca este “tot atat de bun ca toti candidatii la prezidentiale la un loc” … care candidati sunt Geoana si Crin … sublinia aseara “ziarista” care conducea emisiunea. Un punct pentru Basescu, lasa-i sa se incaiere intre ei … de la serie Noi muncim si dormim, nu gandim
viviana
30/08/2009 at 2:54 pm
razvan
).
mentalitatea ta este un sanatoasa si …romaneasca, cineva te-a pocnit dai si tu (mai tare daca poti
Cred ca am scris-o in “Basescu Reloaded”, omul a invatat ceva pe care noi toti am trebui sa o exersam. Trebuie de dat cand inamicul nu se asteapta si unde nu se asteapta.
O riposta acum facea scandalul SRS o disputa politicianista si nu demersul unui fost securist notoriu de a denigra presedintele unui stat UE si NATO, ori care ar fi fost el.
Ca banc, am sa-ti povestes de un mare PM israelian care a spus odata ca postura preferabila este sa devi un “SAMSON VICTIMIZAT”. Intelege-o cum doresti
Theophyle
30/08/2009 at 2:56 pm
se spune “avere i coglioni” (fuori i coglioni… QUDRATTI -2x la patrat) sau “avere gli attributi”
viviana
30/08/2009 at 3:00 pm
viviana, mersi pentru imbogatirea vocabularului
Theophyle
30/08/2009 at 3:04 pm
prego
viviana
30/08/2009 at 3:07 pm
@ Theo.
nu stiu la care PM din Israel te referi, dar m-a impresionat ce facut Golda Meir in razboiul de Yom Kippur, i-a lasat pe arabi sa atace, desi stia din timp de intentiile lor, obtinand astfel statutul de tara agresata
dar… tari diferite, strategii diferite
razvan
30/08/2009 at 3:09 pm
razvan, si consilieri diferiti
Theophyle
30/08/2009 at 3:11 pm
sa nu uitam “rompere i coglioni” (exprima ce le doresc majoritatii ziaristilor, sefilor lor si patronilor politici)
razvan
30/08/2009 at 3:13 pm
Theophyle
30/08/2009 at 3:27 pm
saracele tonoma, au familie
fiti atenti ca se pune de “revolta sociala” in urmatoarele zile … Oprescu isi aduce “minerii”: de la Ministerul Justitiei (cu ghilotina cu tot), Ministerul Sanatatii (doctorii),Ministerul Educatiei (dascalii bolsevici), Ministerul de Interne (politistii) si sa-mi fie cu iertare daca am uitat pe careva. Vreau sa o vad si pe asta
viviana
30/08/2009 at 4:04 pm
viviana daca nu ar fi fost tragic, poate ar avea putin haz. Pana la urma dizolvam statul si mergem toti in munti, ca pe vremea tatarilor
Theophyle
30/08/2009 at 4:11 pm
off topic: Oprescu e chiar jenant de agramat
Oprescu a negat si ca ar avea o intelegere cu actualul presedinte. Intrebat daca are vreun aranjament cu Traian Basescu in privinta candidaturii, el a raspuns: “Doua cuvinte: ex-clus!”.
de pe hotnews
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6092928-video-sorin-oprescu-calcul-foarte-serios-candidatura-cotroceni-sunt-tot-atat-bun-toti-candidatii-prezidentiale-loc-mai-mult-decat-atat.htm
razvan
30/08/2009 at 4:30 pm
razvan
asa cum am spus, el poate fi candidatul lui Ilici
Theophyle
30/08/2009 at 5:16 pm
salut
http://www.catavencu.ro/oprescu_va_pleca_spre_palatul_cotroceni_de_la_sala_palatului-9775.html
murfi
30/08/2009 at 6:05 pm
frate murfi, noi am stiut-o inaintea catzavencilor in postarea de vineri, asta face cititori nostri mai inteligenti decat ai lor si mai INFORMATI
Theophyle
30/08/2009 at 6:14 pm
[...] Baraj Mediatic impotriva lui Traian Basescu – Saptamana a II-a Publicat 04/09/2009 Analize , Civic , Manipulare , Media Leave a Comment Tags: Manipulare, Ziarul de Duminica Metodologie: aici. Rezultate saptamana trecura: aici. [...]
Baraj Mediatic impotriva lui Traian Basescu – Saptamana a II-a « Politeía
04/09/2009 at 7:49 am
[...] si jurnalismul independent Posted on septembrie 4, 2009 by virgilburla O analiza ce nu suporta [...]
Basescu si jurnalismul independent « Virgil Burlă. Note din viaţă. Plus jurnalism.
04/09/2009 at 12:39 pm